-
@jousis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@jousis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ρίο για καφεδάκι.
Μπα τα 15 σουβλακια εγιναν καφεδακι ;
Καφέδες που είναι διουρητικοί για να σταματάω συχνά να φορτίζω

Εσύ θα θυμάσαι την ορκομοσία της εγγονής τώρα που την κάνατε στις 4 εποχές το 1980 κάπου ;

τοτε πηγαιναμε απο ισθμο και τρωγαμε εκει σουβλακια και μετα γλυκο λαιδα απο τον πευκακι λουτρακιου .
-
@otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@jousis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@jousis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ρίο για καφεδάκι.
Μπα τα 15 σουβλακια εγιναν καφεδακι ;
Καφέδες που είναι διουρητικοί για να σταματάω συχνά να φορτίζω

Εσύ θα θυμάσαι την ορκομοσία της εγγονής τώρα που την κάνατε στις 4 εποχές το 1980 κάπου ;

τοτε πηγαιναμε απο ισθμο και τρωγαμε εκει σουβλακια και μετα γλυκο λαιδα απο τον πευκακι λουτρακιου .
πηγαινε κανενας στην βυθιζομενη γεφυρα, απο τον παλιο δρομο, για μπακαλιαρο σκορδαλια στο ταβερνακι που ηταν διπλα ακριβως στην διωρυγα; Στενοχωρηθηκα παρα πολυ οταν περασα τελευταια φορα προ 5ετιας και ειδα οτι ειχε κλεισει.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@jousis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@jousis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ρίο για καφεδάκι.
Μπα τα 15 σουβλακια εγιναν καφεδακι ;
Καφέδες που είναι διουρητικοί για να σταματάω συχνά να φορτίζω

Εσύ θα θυμάσαι την ορκομοσία της εγγονής τώρα που την κάνατε στις 4 εποχές το 1980 κάπου ;

τοτε πηγαιναμε απο ισθμο και τρωγαμε εκει σουβλακια και μετα γλυκο λαιδα απο τον πευκακι λουτρακιου .
πηγαινε κανενας στην βυθιζομενη γεφυρα, απο τον παλιο δρομο, για μπακαλιαρο σκορδαλια στο ταβερνακι που ηταν διπλα ακριβως στην διωρυγα; Στενοχωρηθηκα παρα πολυ οταν περασα τελευταια φορα προ 5ετιας και ειδα οτι ειχε κλεισει.
με τα παιδια να βλεπουμε και κανα πλοιο να περναει φανταστικα ηταν .
-
Στον Ψαθοπυργο δεν είχε τίποτα να δεις, ένα Έβερεστ είχε μόνο. Αν είναι να μείνει κάποιος 30 λεπτά θα έχει πρόβλημα βαρεμάρας.
-
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Στον Ψαθοπυργο δεν είχε τίποτα να δεις, ένα Έβερεστ είχε μόνο. Αν είναι να μείνει κάποιος 30 λεπτά θα έχει πρόβλημα βαρεμάρας.
μπορει να μπει να διαβασει το φορουμ οσο φορτιζει! μονος κινδυνος οτι θα φαει overstay fees
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
μπορει να μπει να διαβασει το φορουμ οσο φορτιζει! μονος κινδυνος οτι θα φαει overstay fees
Για DC είναι ότι πρέπει η μίνι σειρά μυστηρίου "Αναζήτηση διαδόχου" του tsimisde. Σασπένς μέχρι το τέλος.
Για AC ο σουρεαλισμός του Μονόλογοι και η σειρά true crime του Stellantis Group.Αποθηκεύστε τα απο τώρα για τις καλοκαιρινές διακοπές.
-
In the first five months of 2026, 950,521 new battery-electric cars were registered, capturing 20% of the EU market. Three of the four largest EU markets, which together represented 63% of all battery-electric car registrations, posted strong growth: Italy (+75.7%), France (+55.4%), and Germany (+40.9%).
Επένδυση, εγκαταστάσεις τουαλετών στις εθνικές.
-
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
In the first five months of 2026, 950,521 new battery-electric cars were registered, capturing 20% of the EU market. Three of the four largest EU markets, which together represented 63% of all battery-electric car registrations, posted strong growth: Italy (+75.7%), France (+55.4%), and Germany (+40.9%).
Επένδυση, εγκαταστάσεις τουαλετών στις εθνικές.
ΚΑΤΟΥΡΙΟΜΑCTE!
-
Σε λίγο καιρό θα τρέχουν όλοι να πάρουν ηλεκτρικό και θα παρακαλάνε να τους δώσουμε τη γνώση μας και να τους δείξουμε διάφορα πράγματα.

-
Εγώ να ξέρετε αν δεν βρίσκω ελεύθερο φορτιστή θα καταριέμαι τον ντετόλ.
Κάθε plugin που φορτίζει σε 250άρη να τον κρατάει ξύπνιο τα βράδια. -
@jousis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ να ξέρετε αν δεν βρίσκω ελεύθερο φορτιστή θα καταριέμαι τον ντετόλ.
Κάθε plugin που φορτίζει σε 250άρη να τον κρατάει ξύπνιο τα βράδια.Eγω θα παρω μεταχειρο , μαλλον του dettol που κανει ελαχιστα χιλιομετρα και τα εχει στα οπα οπα . Ο jousis που γυρναει ολη την ελλαδα πουλωντας καλλυντικα , απο οποιο καροδρομο που θα δει να εχει στροφυλικι , εδω μεσα δεν θα καταφερει να το πουλησει , μιας και το εχει ξεζουμισει και το εκανε σαραβαλο πριν την ωρα του .
-
@otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
τα εχει στα οπα οπα
Καινούργιος στο φόρουμ ε;

Το δελφίνι μπορεί όντως να το έχει για την πόλη αλλά το άλλο το έχει λιώσει. Υπάρχουν τοκουμέντα.Αλλά μάλλον δεν κάνει τις καφρίλες τις δικές μου που το πάω στο 1% για να το φορτίσω στα ταξίδια. Αν και πραγματικά δεν ξέρω πόσο το σκίζει αυτό αν το κάνεις περιστασιακά.
Τέλος, καρόδρομοι πλέον γιοκ γιατί με το που βλέπουν τα κοντινένταλ χαλικάκι λένε , peace, i'm out και σκάνε. σ.χτ.ρ.
-
@jousis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
τα εχει στα οπα οπα
Καινούργιος στο φόρουμ ε;

Το δελφίνι μπορεί όντως να το έχει για την πόλη αλλά το άλλο το έχει λιώσει. Υπάρχουν τοκουμέντα.Αλλά μάλλον δεν κάνει τις καφρίλες τις δικές μου που το πάω στο 1% για να το φορτίσω στα ταξίδια. Αν και πραγματικά δεν ξέρω πόσο το σκίζει αυτό αν το κάνεις περιστασιακά.
Τέλος, καρόδρομοι πλέον γιοκ γιατί με το που βλέπουν τα κοντινένταλ χαλικάκι λένε , peace, i'm out και σκάνε. σ.χτ.ρ.
Δυστυχώς το Υ έχει γίνει πλέον garage queen. Γράφω μεν χιλιόμετρα αλλά είναι σχεδόν αποκλειστικά σε βόλτες και όχι σε καθημερινή χρήση.


-
Σε λίγο που θα φύγει η φαμίλια και θα μείνω μόνος, λέω να πάω μια βόλτα στο πέρασμα μπαρου. Το έχω κατά νου εδώ και πολύ καιρό.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
είναι σχεδόν αποκλειστικά σε βόλτες και όχι σε καθημερινή χρήση.
Αποκλείεται γιατί τα ηλεκτρικά δεν κάνουν για ταξίδια.
Ίδια χλμ έχουμε πάντως (ε, έχω κανει και 200-300χλμ στην Αθήνα), δεν καθεσαι στα αβγά σου κ εσύ. -
-
Οταν σας λέμε ότι σας πουλάνε αέρα οι κινέζοι δεν το πιστεύετε...
Φταίω εγώ να φωνάξω τον Λεβέντη ?...

-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σε λίγο που θα φύγει η φαμίλια και θα μείνω μόνος, λέω να πάω μια βόλτα στο πέρασμα μπαρου. Το έχω κατά νου εδώ και πολύ καιρό.
Κατέβασμα για Θεσσαλία έχω απορία αν θα μπορέσει να κάνει έντονο regen και πόσο % θα πάρει
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οι εκτιμητές των εταιρειών ληζινγκ έχουν άλλη άποψη..
Οι οικονομολόγοι των λιζινγκ ;
Η μόνη χρησιμότητα των οικονομικών προβλέψεων είναι να κάνουν την αστρολογία να δείχνει αξιοσέβαστη ! -
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πως γίνεται και να τα προσπερνάτε στην εθνική οδό και να μην υπάρχουν; Κάποια στιγμή ελπίζω να μου το εξηγήσετε αυτό.
Γράφτηκε παραπάνω, εγώ πήγαινα προς Πάτρα και ο τζουσις πήγαινε προς Καλαμάτα. 117+ μέση ταχύτητα ποσό θα έκαιγε το Τεσλα; Εγώ έγραψα 7.5 και στο επόμενο ταξίδι θέλω να μειώσω λίγο την κατανάλωση γιατί έχασα 40 χμ από την αυτονομία και έπρεπε να βάλω λίγο βενζίνη για να γυρίσω Αθήνα.
Στα 4 λεπτά στάση στον Ψαθοπυργο που έκανα ποσο θα προλάβαινα να φορτίσω;
Πήγα και ήρθα από Καλαμάτα, έκανα 600km και έκαψα ακριβώς 90 kWh με μπόλικο μποτιλιάρισμα στις παραλίες, φόρτισα 15 € όσο ψώνιζα στον Σκλαβενίτη, πήγαινα πιο γρήγορα από τη ροή του δρόμου αλλά όχι πάνω από τα όρια ! Είχα πρόγραμμα !
Ολα τα άλλα είναι ιστορίες για αγρίους από ανθρώπους που δεν έχουν καμία επαφή με το σπορ !
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης