Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    GAC AION
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. GAC AION
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    24
    79
    3551
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A d P
      A d P moderator last edited by

      AION UT: Δύναμη, ευρυχωρία, αυτονομία και καλή τιμή

      I EAT MILF AND COOKIES (and don't forget to upvote! -τα κούκιζ δεν είναι δωρεάν!)

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • A d P
        A d P moderator last edited by

        Έτοιμο για απογείωση το ιπτάμενο ταξί της GAC

        I EAT MILF AND COOKIES (and don't forget to upvote! -τα κούκιζ δεν είναι δωρεάν!)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giorgosh last edited by

          Καλησπέρα, το πήρε κανείς να μας πει εντυπώσεις? Εϊναι το μοναδικό από τη λίστα μου (Leapmotor B10, Geely EX10, Changan S05) για το οποίο βρίσκω μηδαμινό feedback και σε φορουμς στην Ελλάδα αλλά και από εξωτερικό. Είναι επειδή είναι νωρίς και δεν έχει αρκετές πωλήσεις ακόμα ή απλά δεν το παίρνει κανείς ? 😊

          D fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
          • T
            tgd last edited by

            Λίγο off-topic για να γελάσετε.
            Όταν κάνω αναζήτηση για "Τσίπουρο" στο Wikimedia μου βγάζει αυτοκίνητα Aion!
            https://commons.wikimedia.org/w/index.php?search=Τσίπουρο&title=Special%3AMediaSearch&type=image

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • D
              dimsabas @giorgosh last edited by

              @giorgosh said in GAC AION:

              Καλησπέρα, το πήρε κανείς να μας πει εντυπώσεις? Εϊναι το μοναδικό από τη λίστα μου (Leapmotor B10, Geely EX10, Changan S05) για το οποίο βρίσκω μηδαμινό feedback και σε φορουμς στην Ελλάδα αλλά και από εξωτερικό. Είναι επειδή είναι νωρίς και δεν έχει αρκετές πωλήσεις ακόμα ή απλά δεν το παίρνει κανείς ? 😊

              Πάντως, το S05 είναι τόσο απίστευτο (το έχω για δοκιμή αυτή την εβδομάδα) που νομίζω δεν μπορεί να το κοιτάξει κανένα από αυτά που ανέφερες στα μάτια. Μόνο το Model Y είναι τόσο ολοκληρωμένο.

              https://cartalk.gr/

              D 1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • D
                dettol @dimsabas last edited by

                @dimsabas said in GAC AION:

                @giorgosh said in GAC AION:

                Καλησπέρα, το πήρε κανείς να μας πει εντυπώσεις? Εϊναι το μοναδικό από τη λίστα μου (Leapmotor B10, Geely EX10, Changan S05) για το οποίο βρίσκω μηδαμινό feedback και σε φορουμς στην Ελλάδα αλλά και από εξωτερικό. Είναι επειδή είναι νωρίς και δεν έχει αρκετές πωλήσεις ακόμα ή απλά δεν το παίρνει κανείς ? 😊

                Πάντως, το S05 είναι τόσο απίστευτο (το έχω για δοκιμή αυτή την εβδομάδα) που νομίζω δεν μπορεί να το κοιτάξει κανένα από αυτά που ανέφερες στα μάτια. Μόνο το Model Y είναι τόσο ολοκληρωμένο.

                Εχουν πάρει δυο γνωστοί τα s05, s07 και είναι αμφότεροι πολύ ικανοποιημένοι

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • U
                  ubisap last edited by

                  το aion ut το έχω κάνει test drive, είμαι 1,87 και χωρούσα άνετα πίσω μου, οδηγικά μου έκανε πολύ καλή εντύπωση, η οθόνη του γρήγορη και εύκολα διαχειρίσιμη και ποιότητα άνω του μέσου όρου. Γενικά σαν ένα καλύτερο dolphin θα έλεγα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @giorgosh last edited by

                    @giorgosh said in GAC AION:

                    Καλησπέρα, το πήρε κανείς να μας πει εντυπώσεις?

                    Εκτός απροόπτου θα το οδηγήσω την επόμενη εβδομάδα, οπότε θα μεταφέρω εντυπώσεις.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • A d P
                      A d P moderator last edited by

                      Youtube Video

                      I EAT MILF AND COOKIES (and don't forget to upvote! -τα κούκιζ δεν είναι δωρεάν!)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sgl last edited by sgl

                        Το AION V πάντως τρέχει μια προσφορά -3000€ αν πας στο κατάστημα στο Μαρούσι και ρωτήσεις (πήγε συνάδελφος και μου το είπε).
                        Στα 29.990€ η πρώτη έκδοση και στα 31.990€ η πιο πλούσια (τιμές χωρίς την επιδότηση….)
                        Μάλλον δεν πουλάει λόγω εμφάνισης και προσπαθούν να το κάνουν ανταγωνιστικό.
                        Στα συν το σχετικά καλό επιτόκιο 4.9% και 300€ δώρο κάρτα φόρτισης.
                        Στην πρώτη έκδοση που σε σχέση με την ακριβή δεν έχει ψυγείο στο υποβραχιόνιο, δερματίνη αντί για δέρμα και μασάζ στα καθίσματα παίρνεις με 30Κ SUV με μπαταρία LFP 75Kwh, 204 hp με σχεδόν 510κμ αυτονομία, απίθανους χώρους επιβατών και καλό εξοπλισμό με 8 χρόνια ολική εγγύηση για όλα.
                        Συμπαθητικό και στο test drive χωρίς να το πιέσει πολύ- περισσότερο ειναι για χαλαρο ταξίδι σε εθνική παρά για την πόλη λόγω μεγέθους.
                        Του είπαν ότι λόγω κατασκευής σε εργοστάσιο της Αυστρίας δεν έχει δασμούς όπως τα άλλα κινέζικα και για αυτό κάνουν καλύτερη τιμή.
                        Αντίπαλοι στην έρευνα του τα Leapmotor B10, Changan S05, Geely EX5 αλλά δεν τα έχει δει ακόμα από κοντά να τα οδηγήσει.

                        fanis75 D 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @sgl last edited by

                          @sgl said in GAC AION:

                          Το AION V πάντως τρέχει μια προσφορά -3000€ αν πας στο κατάστημα στο Μαρούσι και ρωτήσεις (πήγε συνάδελφος και μου το είπε).

                          Δεν χρειάζεται να πας από εκεί, το λένε και στο site τους στο στέλνουν και με email (πήρα προσφορά πριν 5 μέρες).

                          0d74c38d-3d85-4097-a45a-af7ae351045d-image.png

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dettol @sgl last edited by

                            @sgl said in GAC AION:

                            Το AION V πάντως τρέχει μια προσφορά -3000€ αν πας στο κατάστημα στο Μαρούσι και ρωτήσεις (πήγε συνάδελφος και μου το είπε).
                            Στα 29.990€ η πρώτη έκδοση και στα 31.990€ η πιο πλούσια (τιμές χωρίς την επιδότηση….)
                            Μάλλον δεν πουλάει λόγω εμφάνισης και προσπαθούν να το κάνουν ανταγωνιστικό.
                            Στα συν το σχετικά καλό επιτόκιο 4.9% και 300€ δώρο κάρτα φόρτισης.
                            Στην πρώτη έκδοση που σε σχέση με την ακριβή δεν έχει ψυγείο στο υποβραχιόνιο, δερματίνη αντί για δέρμα και μασάζ στα καθίσματα παίρνεις με 30Κ SUV με μπαταρία LFP 75Kwh, 204 hp με σχεδόν 510κμ αυτονομία, απίθανους χώρους επιβατών και καλό εξοπλισμό με 8 χρόνια ολική εγγύηση για όλα.
                            Συμπαθητικό και στο test drive χωρίς να το πιέσει πολύ- περισσότερο ειναι για χαλαρο ταξίδι σε εθνική παρά για την πόλη λόγω μεγέθους.
                            Του είπαν ότι λόγω κατασκευής σε εργοστάσιο της Αυστρίας δεν έχει δασμούς όπως τα άλλα κινέζικα και για αυτό κάνουν καλύτερη τιμή.
                            Αντίπαλοι στην έρευνα του τα Leapmotor B10, Changan S05, Geely EX5 αλλά δεν τα έχει δει ακόμα από κοντά να τα οδηγήσει.

                            Το Changan να πάει οπωσδήποτε να δει αν είναι σοβαρά στην φάση αγοράς. Το aion είναι καλή επιλογή αν χρειάζεται οπωσδήποτε τις 75kwh. Το s05 δεν υπολείπεται σημαντικά σε μπαταρία όμως

                            cirus S 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                            • cirus
                              cirus @dettol last edited by

                              @dettol said in GAC AION:

                              @sgl said in GAC AION:

                              Το AION V πάντως τρέχει μια προσφορά -3000€ αν πας στο κατάστημα στο Μαρούσι και ρωτήσεις (πήγε συνάδελφος και μου το είπε).
                              Στα 29.990€ η πρώτη έκδοση και στα 31.990€ η πιο πλούσια (τιμές χωρίς την επιδότηση….)
                              Μάλλον δεν πουλάει λόγω εμφάνισης και προσπαθούν να το κάνουν ανταγωνιστικό.
                              Στα συν το σχετικά καλό επιτόκιο 4.9% και 300€ δώρο κάρτα φόρτισης.
                              Στην πρώτη έκδοση που σε σχέση με την ακριβή δεν έχει ψυγείο στο υποβραχιόνιο, δερματίνη αντί για δέρμα και μασάζ στα καθίσματα παίρνεις με 30Κ SUV με μπαταρία LFP 75Kwh, 204 hp με σχεδόν 510κμ αυτονομία, απίθανους χώρους επιβατών και καλό εξοπλισμό με 8 χρόνια ολική εγγύηση για όλα.
                              Συμπαθητικό και στο test drive χωρίς να το πιέσει πολύ- περισσότερο ειναι για χαλαρο ταξίδι σε εθνική παρά για την πόλη λόγω μεγέθους.
                              Του είπαν ότι λόγω κατασκευής σε εργοστάσιο της Αυστρίας δεν έχει δασμούς όπως τα άλλα κινέζικα και για αυτό κάνουν καλύτερη τιμή.
                              Αντίπαλοι στην έρευνα του τα Leapmotor B10, Changan S05, Geely EX5 αλλά δεν τα έχει δει ακόμα από κοντά να τα οδηγήσει.

                              Το Changan να πάει οπωσδήποτε να δει αν είναι σοβαρά στην φάση αγοράς. Το aion είναι καλή επιλογή αν χρειάζεται οπωσδήποτε τις 75kwh. Το s05 δεν υπολείπεται σημαντικά σε μπαταρία όμως

                              Το atto3 Evo που είναι και 800V και μεγάλη μπαταρία αξίζει λες αντί για το changan s05 που έχει μικρότερη μπαταρία και 400V ?

                              Cirus the virus

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dettol @cirus last edited by

                                @cirus said in GAC AION:

                                @dettol said in GAC AION:

                                @sgl said in GAC AION:

                                Το AION V πάντως τρέχει μια προσφορά -3000€ αν πας στο κατάστημα στο Μαρούσι και ρωτήσεις (πήγε συνάδελφος και μου το είπε).
                                Στα 29.990€ η πρώτη έκδοση και στα 31.990€ η πιο πλούσια (τιμές χωρίς την επιδότηση….)
                                Μάλλον δεν πουλάει λόγω εμφάνισης και προσπαθούν να το κάνουν ανταγωνιστικό.
                                Στα συν το σχετικά καλό επιτόκιο 4.9% και 300€ δώρο κάρτα φόρτισης.
                                Στην πρώτη έκδοση που σε σχέση με την ακριβή δεν έχει ψυγείο στο υποβραχιόνιο, δερματίνη αντί για δέρμα και μασάζ στα καθίσματα παίρνεις με 30Κ SUV με μπαταρία LFP 75Kwh, 204 hp με σχεδόν 510κμ αυτονομία, απίθανους χώρους επιβατών και καλό εξοπλισμό με 8 χρόνια ολική εγγύηση για όλα.
                                Συμπαθητικό και στο test drive χωρίς να το πιέσει πολύ- περισσότερο ειναι για χαλαρο ταξίδι σε εθνική παρά για την πόλη λόγω μεγέθους.
                                Του είπαν ότι λόγω κατασκευής σε εργοστάσιο της Αυστρίας δεν έχει δασμούς όπως τα άλλα κινέζικα και για αυτό κάνουν καλύτερη τιμή.
                                Αντίπαλοι στην έρευνα του τα Leapmotor B10, Changan S05, Geely EX5 αλλά δεν τα έχει δει ακόμα από κοντά να τα οδηγήσει.

                                Το Changan να πάει οπωσδήποτε να δει αν είναι σοβαρά στην φάση αγοράς. Το aion είναι καλή επιλογή αν χρειάζεται οπωσδήποτε τις 75kwh. Το s05 δεν υπολείπεται σημαντικά σε μπαταρία όμως

                                Το atto3 Evo που είναι και 800V και μεγάλη μπαταρία αξίζει λες αντί για το changan s05 που έχει μικρότερη μπαταρία και 400V ?

                                το changan αισθητικα μου αρεσει περισσοτερο απο το byd, ισως περισσοτερο απο οποιδηποτε αλλο ev της κατηγοριας αυτης. Απο εκει και περα ειναι ο καθενας τι προτιμαει σε επιπεδο δυνατοτητων. Θα τα εβλεπα πολυ προσεκτικα και τα δυο παντως και θα ηταν και τα δυο υποψηφια. Το changan s05 νομιζω ομως οτι ειναι αισθητα φτηνοτερο (γυρω στο 5χιλιαρο), απο την αλλη η byd ειναι πιο γνωστη εταιρεια οποτε ισως νιωθει μεγαλυτερη ασφαλεια ο αγοραστης.

                                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • cirus
                                  cirus @dettol last edited by

                                  @dettol said in GAC AION:

                                  @cirus said in GAC AION:

                                  @dettol said in GAC AION:

                                  @sgl said in GAC AION:

                                  Το AION V πάντως τρέχει μια προσφορά -3000€ αν πας στο κατάστημα στο Μαρούσι και ρωτήσεις (πήγε συνάδελφος και μου το είπε).
                                  Στα 29.990€ η πρώτη έκδοση και στα 31.990€ η πιο πλούσια (τιμές χωρίς την επιδότηση….)
                                  Μάλλον δεν πουλάει λόγω εμφάνισης και προσπαθούν να το κάνουν ανταγωνιστικό.
                                  Στα συν το σχετικά καλό επιτόκιο 4.9% και 300€ δώρο κάρτα φόρτισης.
                                  Στην πρώτη έκδοση που σε σχέση με την ακριβή δεν έχει ψυγείο στο υποβραχιόνιο, δερματίνη αντί για δέρμα και μασάζ στα καθίσματα παίρνεις με 30Κ SUV με μπαταρία LFP 75Kwh, 204 hp με σχεδόν 510κμ αυτονομία, απίθανους χώρους επιβατών και καλό εξοπλισμό με 8 χρόνια ολική εγγύηση για όλα.
                                  Συμπαθητικό και στο test drive χωρίς να το πιέσει πολύ- περισσότερο ειναι για χαλαρο ταξίδι σε εθνική παρά για την πόλη λόγω μεγέθους.
                                  Του είπαν ότι λόγω κατασκευής σε εργοστάσιο της Αυστρίας δεν έχει δασμούς όπως τα άλλα κινέζικα και για αυτό κάνουν καλύτερη τιμή.
                                  Αντίπαλοι στην έρευνα του τα Leapmotor B10, Changan S05, Geely EX5 αλλά δεν τα έχει δει ακόμα από κοντά να τα οδηγήσει.

                                  Το Changan να πάει οπωσδήποτε να δει αν είναι σοβαρά στην φάση αγοράς. Το aion είναι καλή επιλογή αν χρειάζεται οπωσδήποτε τις 75kwh. Το s05 δεν υπολείπεται σημαντικά σε μπαταρία όμως

                                  Το atto3 Evo που είναι και 800V και μεγάλη μπαταρία αξίζει λες αντί για το changan s05 που έχει μικρότερη μπαταρία και 400V ?

                                  το changan αισθητικα μου αρεσει περισσοτερο απο το byd, ισως περισσοτερο απο οποιδηποτε αλλο ev της κατηγοριας αυτης. Απο εκει και περα ειναι ο καθενας τι προτιμαει σε επιπεδο δυνατοτητων. Θα τα εβλεπα πολυ προσεκτικα και τα δυο παντως και θα ηταν και τα δυο υποψηφια. Το changan s05 νομιζω ομως οτι ειναι αισθητα φτηνοτερο (γυρω στο 5χιλιαρο), απο την αλλη η byd ειναι πιο γνωστη εταιρεια οποτε ισως νιωθει μεγαλυτερη ασφαλεια ο αγοραστης.

                                  Συμφωνώ ότι το changan είναι πιο όμορφο από το byd

                                  Αλλά το byd έχει μεγαλύτερη μπαταρία και 800V που είναι πολύ σημαντικό νομίζω.

                                  Βασικά ακόμα και 400v αν είχαν τις ίδιες μπαταρίες θα έλεγα και γω changan . Αλλά 800V και μεγαλύτερη μπαταρία είναι σημαντικό πλεονέκτημα . Συμφωνώ όμως ότι το byd είναι τελείως αδιάφορο εμφανισιακά

                                  Μεγάλες εταιρείες και οι 2 , δεν θα έπαιζε ρόλο για μένα αυτο

                                  Cirus the virus

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • P
                                    panormus772 last edited by

                                    To Atto 3 Evo έχει 800V μπαταρία ή αρχικτεκτονική για 800V?

                                    Γιατί έχω ακούσει κάτι τέτοιο (ότι έχει αρχιτεκτονική για να υποστηρίξει 800V φόρτιση,αλλά η υπάρχουσα μπαταρία του είναι 400V)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dg79 last edited by

                                      609cd9b6-47ca-462b-8002-1a17153ddda2-εικόνα.png

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dettol last edited by

                                        εχω την εντυπωση οτι βαφτιζουν 800v οτιδηποτε ειναι πανω απο 400 🙂

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          sgl @dettol last edited by

                                          Το Changan να πάει οπωσδήποτε να δει αν είναι σοβαρά στην φάση αγοράς. Το aion είναι καλή επιλογή αν χρειάζεται οπωσδήποτε τις 75kwh. Το s05 δεν υπολείπεται σημαντικά σε μπαταρία όμως

                                          Έχει θέσει όριο τα 33-34.000 οπότε το ByD στα 37.000€ είναι εκτός budget. To Changan θεωρητικά στα 34.000 είναι στο ταβάνι του στην πρώτη έκδοση από ότι μου είπε και εξωτερικά του αρέσει περισσότερο από όλα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • 4 / 4
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr