Best posts made by ubisap
-
RE: GAC AIONposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
το aion ut το έχω κάνει test drive, είμαι 1,87 και χωρούσα άνετα πίσω μου, οδηγικά μου έκανε πολύ καλή εντύπωση, η οθόνη του γρήγορη και εύκολα διαχειρίσιμη και ποιότητα άνω του μέσου όρου. Γενικά σαν ένα καλύτερο dolphin θα έλεγα...
-
RE: Nio Fireflyposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ναι δυστυχώς δεν είναι ούτε φθηνό αλλα ούτε premium (με την έννοια της "μόστρας")....Σήμερα νομίζω υπάρχουν καλύτερες επιλογές από οικονομικής ή επιδεικτικής άποψης!
Όσον αφορά την εκμετάλλευση χώρων πάντως (σε σχέση με το μήκος του και την ασφάλεια που παρέχει) οι σχεδιαστές του έδωσαν ρέστα...!!
-
Nio Fireflyposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Φαίνεται ενδιφέρον, αν έρθει και σε λογική τιμή...
Youtube Videohttps://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/i-nio-stin-ellada-me-poia-montela-erchetai
-
RE: Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Θέλει γενναιότητα που μόνο μια εταιρία σαν την Ferrari θα μπορούσε να παρουσιάσει! Οδηγικά πιστεύω θα είναι εξαιρετική, σχεδιαστικά αν και κατά βάση είναι υποκειμενικό, έχει κάποια στοιχεία που για εμένα είναι εξεαιρετικά όπως και πολλά άλλα που δεν είναι. Αντικειμενικά τέλειο αυτοκίνητο δεν υπάρχει. brave to the grave...
Latest posts made by ubisap
-
RE: GAC AIONposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
το aion ut το έχω κάνει test drive, είμαι 1,87 και χωρούσα άνετα πίσω μου, οδηγικά μου έκανε πολύ καλή εντύπωση, η οθόνη του γρήγορη και εύκολα διαχειρίσιμη και ποιότητα άνω του μέσου όρου. Γενικά σαν ένα καλύτερο dolphin θα έλεγα...
-
RE: Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Θέλει γενναιότητα που μόνο μια εταιρία σαν την Ferrari θα μπορούσε να παρουσιάσει! Οδηγικά πιστεύω θα είναι εξαιρετική, σχεδιαστικά αν και κατά βάση είναι υποκειμενικό, έχει κάποια στοιχεία που για εμένα είναι εξεαιρετικά όπως και πολλά άλλα που δεν είναι. Αντικειμενικά τέλειο αυτοκίνητο δεν υπάρχει. brave to the grave...
-
RE: Nio Fireflyposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@jousis said in Nio Firefly:
Στην κατηγορία του firefly έχουμε e208 (+clones), polo (+clones), 5 (+clones), mini @ 50-52.
εκτός ότι όλα είναι μπροσθιοκίνητα, κάποια υστερούν σε χώρους ή εξοπλισμό σε αυτή την τιμή που έχει τώρα (25Κ)....
-
RE: Nio Fireflyposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Μόνο η αυτονομία να ήταν μεγαλύτερη κατά 100 χλμ, κατά τα άλλα σαν χώρους για 4 μέτρα αμάξι (4 ενήλικες άνετα + αποσκευές τους) και οδηγικά χαρακτηριστικά με εργονομία/ποιότητα/αισθητική/ασφάλεια πολύ άνω του μετρίου στα 25Κ αξίζει σίγουρα...!
-
RE: Nio Fireflyposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ναι δυστυχώς δεν είναι ούτε φθηνό αλλα ούτε premium (με την έννοια της "μόστρας")....Σήμερα νομίζω υπάρχουν καλύτερες επιλογές από οικονομικής ή επιδεικτικής άποψης!
Όσον αφορά την εκμετάλλευση χώρων πάντως (σε σχέση με το μήκος του και την ασφάλεια που παρέχει) οι σχεδιαστές του έδωσαν ρέστα...!!
-
Nio Fireflyposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Φαίνεται ενδιφέρον, αν έρθει και σε λογική τιμή...
Youtube Videohttps://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/i-nio-stin-ellada-me-poia-montela-erchetai
-
RE: Dacia Dusterposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Το γερμανικό site της Dacia έχει πολλές λεπτομέρειες... από τις οποίες προκύπτει, αν οι τιμές είναι παρόμοιες και εδώ, ότι ένα full εξοπλισμένο - εσωτερικά και εξωτερικά - τετρακίνητο Duster θα κοστίζει σε τελική τιμή(με χρώμα και πινακίδες) περίπου 16.000 για το 1.6 βενζίνη και 18.000 για το 1.5(110) diesel. Τιμές τουλάχιστον κάτω 2.000 από τα sedici και SX4.
-
RE: polo 1.2 tsi vs honda jazzposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Κοίτα και το KIA Venga αν θες, καθώς έχει μαζεμένες διαστάσεις, νομίζω 7 χρόνια εγγύηση και το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών..