-
-
-
Καλησπέρα, το πήρε κανείς να μας πει εντυπώσεις? Εϊναι το μοναδικό από τη λίστα μου (Leapmotor B10, Geely EX10, Changan S05) για το οποίο βρίσκω μηδαμινό feedback και σε φορουμς στην Ελλάδα αλλά και από εξωτερικό. Είναι επειδή είναι νωρίς και δεν έχει αρκετές πωλήσεις ακόμα ή απλά δεν το παίρνει κανείς ?

-
Λίγο off-topic για να γελάσετε.
Όταν κάνω αναζήτηση για "Τσίπουρο" στο Wikimedia μου βγάζει αυτοκίνητα Aion!
https://commons.wikimedia.org/w/index.php?search=Τσίπουρο&title=Special%3AMediaSearch&type=image -
Καλησπέρα, το πήρε κανείς να μας πει εντυπώσεις? Εϊναι το μοναδικό από τη λίστα μου (Leapmotor B10, Geely EX10, Changan S05) για το οποίο βρίσκω μηδαμινό feedback και σε φορουμς στην Ελλάδα αλλά και από εξωτερικό. Είναι επειδή είναι νωρίς και δεν έχει αρκετές πωλήσεις ακόμα ή απλά δεν το παίρνει κανείς ?

Πάντως, το S05 είναι τόσο απίστευτο (το έχω για δοκιμή αυτή την εβδομάδα) που νομίζω δεν μπορεί να το κοιτάξει κανένα από αυτά που ανέφερες στα μάτια. Μόνο το Model Y είναι τόσο ολοκληρωμένο.
-
Καλησπέρα, το πήρε κανείς να μας πει εντυπώσεις? Εϊναι το μοναδικό από τη λίστα μου (Leapmotor B10, Geely EX10, Changan S05) για το οποίο βρίσκω μηδαμινό feedback και σε φορουμς στην Ελλάδα αλλά και από εξωτερικό. Είναι επειδή είναι νωρίς και δεν έχει αρκετές πωλήσεις ακόμα ή απλά δεν το παίρνει κανείς ?

Πάντως, το S05 είναι τόσο απίστευτο (το έχω για δοκιμή αυτή την εβδομάδα) που νομίζω δεν μπορεί να το κοιτάξει κανένα από αυτά που ανέφερες στα μάτια. Μόνο το Model Y είναι τόσο ολοκληρωμένο.
Εχουν πάρει δυο γνωστοί τα s05, s07 και είναι αμφότεροι πολύ ικανοποιημένοι
-
το aion ut το έχω κάνει test drive, είμαι 1,87 και χωρούσα άνετα πίσω μου, οδηγικά μου έκανε πολύ καλή εντύπωση, η οθόνη του γρήγορη και εύκολα διαχειρίσιμη και ποιότητα άνω του μέσου όρου. Γενικά σαν ένα καλύτερο dolphin θα έλεγα...
-
-
-
Το AION V πάντως τρέχει μια προσφορά -3000€ αν πας στο κατάστημα στο Μαρούσι και ρωτήσεις (πήγε συνάδελφος και μου το είπε).
Στα 29.990€ η πρώτη έκδοση και στα 31.990€ η πιο πλούσια (τιμές χωρίς την επιδότηση….)
Μάλλον δεν πουλάει λόγω εμφάνισης και προσπαθούν να το κάνουν ανταγωνιστικό.
Στα συν το σχετικά καλό επιτόκιο 4.9% και 300€ δώρο κάρτα φόρτισης.
Στην πρώτη έκδοση που σε σχέση με την ακριβή δεν έχει ψυγείο στο υποβραχιόνιο, δερματίνη αντί για δέρμα και μασάζ στα καθίσματα παίρνεις με 30Κ SUV με μπαταρία LFP 75Kwh, 204 hp με σχεδόν 510κμ αυτονομία, απίθανους χώρους επιβατών και καλό εξοπλισμό με 8 χρόνια ολική εγγύηση για όλα.
Συμπαθητικό και στο test drive χωρίς να το πιέσει πολύ- περισσότερο ειναι για χαλαρο ταξίδι σε εθνική παρά για την πόλη λόγω μεγέθους.
Του είπαν ότι λόγω κατασκευής σε εργοστάσιο της Αυστρίας δεν έχει δασμούς όπως τα άλλα κινέζικα και για αυτό κάνουν καλύτερη τιμή.
Αντίπαλοι στην έρευνα του τα Leapmotor B10, Changan S05, Geely EX5 αλλά δεν τα έχει δει ακόμα από κοντά να τα οδηγήσει. -
-
Το AION V πάντως τρέχει μια προσφορά -3000€ αν πας στο κατάστημα στο Μαρούσι και ρωτήσεις (πήγε συνάδελφος και μου το είπε).
Στα 29.990€ η πρώτη έκδοση και στα 31.990€ η πιο πλούσια (τιμές χωρίς την επιδότηση….)
Μάλλον δεν πουλάει λόγω εμφάνισης και προσπαθούν να το κάνουν ανταγωνιστικό.
Στα συν το σχετικά καλό επιτόκιο 4.9% και 300€ δώρο κάρτα φόρτισης.
Στην πρώτη έκδοση που σε σχέση με την ακριβή δεν έχει ψυγείο στο υποβραχιόνιο, δερματίνη αντί για δέρμα και μασάζ στα καθίσματα παίρνεις με 30Κ SUV με μπαταρία LFP 75Kwh, 204 hp με σχεδόν 510κμ αυτονομία, απίθανους χώρους επιβατών και καλό εξοπλισμό με 8 χρόνια ολική εγγύηση για όλα.
Συμπαθητικό και στο test drive χωρίς να το πιέσει πολύ- περισσότερο ειναι για χαλαρο ταξίδι σε εθνική παρά για την πόλη λόγω μεγέθους.
Του είπαν ότι λόγω κατασκευής σε εργοστάσιο της Αυστρίας δεν έχει δασμούς όπως τα άλλα κινέζικα και για αυτό κάνουν καλύτερη τιμή.
Αντίπαλοι στην έρευνα του τα Leapmotor B10, Changan S05, Geely EX5 αλλά δεν τα έχει δει ακόμα από κοντά να τα οδηγήσει.Το Changan να πάει οπωσδήποτε να δει αν είναι σοβαρά στην φάση αγοράς. Το aion είναι καλή επιλογή αν χρειάζεται οπωσδήποτε τις 75kwh. Το s05 δεν υπολείπεται σημαντικά σε μπαταρία όμως
-
Το AION V πάντως τρέχει μια προσφορά -3000€ αν πας στο κατάστημα στο Μαρούσι και ρωτήσεις (πήγε συνάδελφος και μου το είπε).
Στα 29.990€ η πρώτη έκδοση και στα 31.990€ η πιο πλούσια (τιμές χωρίς την επιδότηση….)
Μάλλον δεν πουλάει λόγω εμφάνισης και προσπαθούν να το κάνουν ανταγωνιστικό.
Στα συν το σχετικά καλό επιτόκιο 4.9% και 300€ δώρο κάρτα φόρτισης.
Στην πρώτη έκδοση που σε σχέση με την ακριβή δεν έχει ψυγείο στο υποβραχιόνιο, δερματίνη αντί για δέρμα και μασάζ στα καθίσματα παίρνεις με 30Κ SUV με μπαταρία LFP 75Kwh, 204 hp με σχεδόν 510κμ αυτονομία, απίθανους χώρους επιβατών και καλό εξοπλισμό με 8 χρόνια ολική εγγύηση για όλα.
Συμπαθητικό και στο test drive χωρίς να το πιέσει πολύ- περισσότερο ειναι για χαλαρο ταξίδι σε εθνική παρά για την πόλη λόγω μεγέθους.
Του είπαν ότι λόγω κατασκευής σε εργοστάσιο της Αυστρίας δεν έχει δασμούς όπως τα άλλα κινέζικα και για αυτό κάνουν καλύτερη τιμή.
Αντίπαλοι στην έρευνα του τα Leapmotor B10, Changan S05, Geely EX5 αλλά δεν τα έχει δει ακόμα από κοντά να τα οδηγήσει.Το Changan να πάει οπωσδήποτε να δει αν είναι σοβαρά στην φάση αγοράς. Το aion είναι καλή επιλογή αν χρειάζεται οπωσδήποτε τις 75kwh. Το s05 δεν υπολείπεται σημαντικά σε μπαταρία όμως
Το atto3 Evo που είναι και 800V και μεγάλη μπαταρία αξίζει λες αντί για το changan s05 που έχει μικρότερη μπαταρία και 400V ?
-
Το AION V πάντως τρέχει μια προσφορά -3000€ αν πας στο κατάστημα στο Μαρούσι και ρωτήσεις (πήγε συνάδελφος και μου το είπε).
Στα 29.990€ η πρώτη έκδοση και στα 31.990€ η πιο πλούσια (τιμές χωρίς την επιδότηση….)
Μάλλον δεν πουλάει λόγω εμφάνισης και προσπαθούν να το κάνουν ανταγωνιστικό.
Στα συν το σχετικά καλό επιτόκιο 4.9% και 300€ δώρο κάρτα φόρτισης.
Στην πρώτη έκδοση που σε σχέση με την ακριβή δεν έχει ψυγείο στο υποβραχιόνιο, δερματίνη αντί για δέρμα και μασάζ στα καθίσματα παίρνεις με 30Κ SUV με μπαταρία LFP 75Kwh, 204 hp με σχεδόν 510κμ αυτονομία, απίθανους χώρους επιβατών και καλό εξοπλισμό με 8 χρόνια ολική εγγύηση για όλα.
Συμπαθητικό και στο test drive χωρίς να το πιέσει πολύ- περισσότερο ειναι για χαλαρο ταξίδι σε εθνική παρά για την πόλη λόγω μεγέθους.
Του είπαν ότι λόγω κατασκευής σε εργοστάσιο της Αυστρίας δεν έχει δασμούς όπως τα άλλα κινέζικα και για αυτό κάνουν καλύτερη τιμή.
Αντίπαλοι στην έρευνα του τα Leapmotor B10, Changan S05, Geely EX5 αλλά δεν τα έχει δει ακόμα από κοντά να τα οδηγήσει.Το Changan να πάει οπωσδήποτε να δει αν είναι σοβαρά στην φάση αγοράς. Το aion είναι καλή επιλογή αν χρειάζεται οπωσδήποτε τις 75kwh. Το s05 δεν υπολείπεται σημαντικά σε μπαταρία όμως
Το atto3 Evo που είναι και 800V και μεγάλη μπαταρία αξίζει λες αντί για το changan s05 που έχει μικρότερη μπαταρία και 400V ?
το changan αισθητικα μου αρεσει περισσοτερο απο το byd, ισως περισσοτερο απο οποιδηποτε αλλο ev της κατηγοριας αυτης. Απο εκει και περα ειναι ο καθενας τι προτιμαει σε επιπεδο δυνατοτητων. Θα τα εβλεπα πολυ προσεκτικα και τα δυο παντως και θα ηταν και τα δυο υποψηφια. Το changan s05 νομιζω ομως οτι ειναι αισθητα φτηνοτερο (γυρω στο 5χιλιαρο), απο την αλλη η byd ειναι πιο γνωστη εταιρεια οποτε ισως νιωθει μεγαλυτερη ασφαλεια ο αγοραστης.
-
Το AION V πάντως τρέχει μια προσφορά -3000€ αν πας στο κατάστημα στο Μαρούσι και ρωτήσεις (πήγε συνάδελφος και μου το είπε).
Στα 29.990€ η πρώτη έκδοση και στα 31.990€ η πιο πλούσια (τιμές χωρίς την επιδότηση….)
Μάλλον δεν πουλάει λόγω εμφάνισης και προσπαθούν να το κάνουν ανταγωνιστικό.
Στα συν το σχετικά καλό επιτόκιο 4.9% και 300€ δώρο κάρτα φόρτισης.
Στην πρώτη έκδοση που σε σχέση με την ακριβή δεν έχει ψυγείο στο υποβραχιόνιο, δερματίνη αντί για δέρμα και μασάζ στα καθίσματα παίρνεις με 30Κ SUV με μπαταρία LFP 75Kwh, 204 hp με σχεδόν 510κμ αυτονομία, απίθανους χώρους επιβατών και καλό εξοπλισμό με 8 χρόνια ολική εγγύηση για όλα.
Συμπαθητικό και στο test drive χωρίς να το πιέσει πολύ- περισσότερο ειναι για χαλαρο ταξίδι σε εθνική παρά για την πόλη λόγω μεγέθους.
Του είπαν ότι λόγω κατασκευής σε εργοστάσιο της Αυστρίας δεν έχει δασμούς όπως τα άλλα κινέζικα και για αυτό κάνουν καλύτερη τιμή.
Αντίπαλοι στην έρευνα του τα Leapmotor B10, Changan S05, Geely EX5 αλλά δεν τα έχει δει ακόμα από κοντά να τα οδηγήσει.Το Changan να πάει οπωσδήποτε να δει αν είναι σοβαρά στην φάση αγοράς. Το aion είναι καλή επιλογή αν χρειάζεται οπωσδήποτε τις 75kwh. Το s05 δεν υπολείπεται σημαντικά σε μπαταρία όμως
Το atto3 Evo που είναι και 800V και μεγάλη μπαταρία αξίζει λες αντί για το changan s05 που έχει μικρότερη μπαταρία και 400V ?
το changan αισθητικα μου αρεσει περισσοτερο απο το byd, ισως περισσοτερο απο οποιδηποτε αλλο ev της κατηγοριας αυτης. Απο εκει και περα ειναι ο καθενας τι προτιμαει σε επιπεδο δυνατοτητων. Θα τα εβλεπα πολυ προσεκτικα και τα δυο παντως και θα ηταν και τα δυο υποψηφια. Το changan s05 νομιζω ομως οτι ειναι αισθητα φτηνοτερο (γυρω στο 5χιλιαρο), απο την αλλη η byd ειναι πιο γνωστη εταιρεια οποτε ισως νιωθει μεγαλυτερη ασφαλεια ο αγοραστης.
Συμφωνώ ότι το changan είναι πιο όμορφο από το byd
Αλλά το byd έχει μεγαλύτερη μπαταρία και 800V που είναι πολύ σημαντικό νομίζω.
Βασικά ακόμα και 400v αν είχαν τις ίδιες μπαταρίες θα έλεγα και γω changan . Αλλά 800V και μεγαλύτερη μπαταρία είναι σημαντικό πλεονέκτημα . Συμφωνώ όμως ότι το byd είναι τελείως αδιάφορο εμφανισιακά
Μεγάλες εταιρείες και οι 2 , δεν θα έπαιζε ρόλο για μένα αυτο
-
To Atto 3 Evo έχει 800V μπαταρία ή αρχικτεκτονική για 800V?
Γιατί έχω ακούσει κάτι τέτοιο (ότι έχει αρχιτεκτονική για να υποστηρίξει 800V φόρτιση,αλλά η υπάρχουσα μπαταρία του είναι 400V)
-

-
εχω την εντυπωση οτι βαφτιζουν 800v οτιδηποτε ειναι πανω απο 400

-
Το Changan να πάει οπωσδήποτε να δει αν είναι σοβαρά στην φάση αγοράς. Το aion είναι καλή επιλογή αν χρειάζεται οπωσδήποτε τις 75kwh. Το s05 δεν υπολείπεται σημαντικά σε μπαταρία όμως
Έχει θέσει όριο τα 33-34.000 οπότε το ByD στα 37.000€ είναι εκτός budget. To Changan θεωρητικά στα 34.000 είναι στο ταβάνι του στην πρώτη έκδοση από ότι μου είπε και εξωτερικά του αρέσει περισσότερο από όλα.
GAC AION
