Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Stellantis Group
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Stellantis Group
    • 1
    • 2
    • 47
    • 48
    • 49
    • 50
    • 51
    • 50 / 51
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    74
    1003
    39856
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jousis last edited by

      Νόμιζα οτι κάναμε γενική συζήτηση, το 'για εμένα' και 'για εσένα' προφανώς δεν χωράει αμφισβήτηση. Δεν είχα πρόθεση να σε εκνευρίσω.

      Για εμένα τα καλύτερα αυτοκίνητα είναι τα μικρά χατς πχ γιατί τέτοια μου χρειάζονται. Αλλά δεν βγαίνω σε όσους έχουν τέσλα να λέω οτι είναι χρέπια και τα δικά μου είναι ανώτερα (α, μισό, το κάνω 😀 ).

      btw οδήγησε το σερφ και έλα μετά να μου πεις πόσο μ.κία είναι. Το ίνστερ θα έπαιρνες 100%.

      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • J
        jousis @vagkirk last edited by

        @vagkirk said in Stellantis Group:

        Εγώ πάντως κράτησα πως έχει καλή ποιότητα κύλισης και ευρωπαϊκό στήσιμο όπως είπε ο Thomas.

        Δεν τον πολυπιστεύω τον τόμας.
        Σε κάθε review σαν γιαγιά οδηγεί, κάνει τα ίδια που κάνουν οι εδώ reviewers και γενικά είναι ακόμα ένας χλιαρόςαρουσιαστής.
        Τα ίδια και τα ίδια μας λέει δλδ.

        Ούτε μετρήσεις, ούτε στρίψιμο, ούτε moose, ούτε τπτ.

        katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • katafractos17
          katafractos17 @jousis last edited by

          @jousis said in Stellantis Group:

          @vagkirk said in Stellantis Group:

          Εγώ πάντως κράτησα πως έχει καλή ποιότητα κύλισης και ευρωπαϊκό στήσιμο όπως είπε ο Thomas.

          Δεν τον πολυπιστεύω τον τόμας.
          Σε κάθε review σαν γιαγιά οδηγεί, κάνει τα ίδια που κάνουν οι εδώ reviewers και γενικά είναι ακόμα ένας χλιαρόςαρουσιαστής.
          Τα ίδια και τα ίδια μας λέει δλδ.

          Ούτε μετρήσεις, ούτε στρίψιμο, ούτε moose, ούτε τπτ.

          Κάνει δοκιμές και παρουσιάσεις για τον καθημερινό μέσο οδηγό, στον οποίο δεν θα χρειαστούν ούτε τα 0-100, ούτε τα σλάλομ, ούτε τα μουουουςςς τεστ, ούτε αν μπορεί να το παίξει Βατάνεν σε τίποτα στροφιλίκια στη Ριτσώνα, κτλ.
          Αυτά που ενδιαφέρουν τον μέσο οδηγό, όπως ρεπρίζ, γενική συμπεριφορά αυτοκινήτου, χώροι, διαστάσεις, εργονομία και διάφορα άλλα, τα τεστάρει κανονικά.

          Όσοι "χεράδες" θέλετε μουουουςςς τέστ, κωλιές ανάμεσα σε κορίνες και διάφορες πέτροχεντ δοκιμές, έχουμε μια χαρά Έλληνες δημοσιογράφους που τα πραγματοποιούν. 😀

          J 1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • J
            jousis @katafractos17 last edited by

            @katafractos17 said in Stellantis Group:

            Αυτά που ενδιαφέρουν τον μέσο οδηγό, όπως ρεπρίζ, γενική συμπεριφορά αυτοκινήτου, χώροι, διαστάσεις, εργονομία και διάφορα άλλα, τα τεστάρει κανονικά.

            Για spec sheets και ξύσιμο πλαστικών έχουμε το 4t, δεν μας λέει κάτι έξτρα 😂
            Αν βάλει και 4Κ full screen τον έσβησε τον γερμανό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              george1977 @jousis last edited by george1977

              @jousis said in Stellantis Group:

              @george1977 said in Stellantis Group:

              εγω πάντως μετα απο 5 χρόνια με e2008 , πάλι σε stellantis θα πάω στο επόμενο leasing εκτός και εαν παω στο renault4 με την οροφή.

              Ποιό έχεις ακριβώς;
              Το έχεις μόνο για πόλη ή κάνεις και ταξιδια;
              Έχει βγάλει τπτ ;

              Στα συνεργεία που πας συνέχεια ( 😀 ) μιλάς με τεχνικούς; Έχουν ίίί-ΧΧΧ με βλάβες ή μπα;

              Εγώ 2-3 φορές που πήγα και έπιασα συζητηση και χάζεψα μέσα, μόνο για θερμικά μου έλεγαν, ίίίί δεν έμπαιναν πολλά με θέματα.

              Επιτέλους και ένας δεύτερος άνθρωπος με γούστο δλδ, να κάνουμε παρέα, δεν μπορώ τους χέιτερς εδώ.😀

              Αποδεχόμενος οτι Γάλλοι και λογισμικό δεν πάνε μαζί είναι ένα πολύ ωραίο άνετο αυτοκίνητο και έχει πάει παντου χωρίς θέματα.
              Συνεργείο μόνο για ετήσιο έλεγχο, το θέμα με το κολλημα του λογισμικού λύθηκε δια μαγείας βάζοντας έναν adaptor να μετατρέπει το wired carplay σε wireless carplay. Στο συνεργείο οι μάστοροι έχουν πάντα πολύ δουλεία με τα θερμικά όποτε δεν ασχολουνται με εμάς.

              Εχω κάνει και ταξίδια, Ηγουμενίτσα, Ελαφόνησο και Θεσσαλονική χωρίς ιδιαίτερα θέματα. Πίνεις πάντα δροσερο φρεντο εσπρεσσο ενω οι ακατούρητοι πάνε με κατρουλιο φρεντό εσπρεσσο, χαλάει ο μεταβολισμός τους και είναι όλοι με χάπια πίεσης, σακχάρου και στατίνες από μια ηλικία και μετά. Τα μεταβολικα σύνδρομα θερίζουν 😉

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • cirus
                cirus @jousis last edited by

                @jousis said in Stellantis Group:

                Νόμιζα οτι κάναμε γενική συζήτηση, το 'για εμένα' και 'για εσένα' προφανώς δεν χωράει αμφισβήτηση. Δεν είχα πρόθεση να σε εκνευρίσω.

                Για εμένα τα καλύτερα αυτοκίνητα είναι τα μικρά χατς πχ γιατί τέτοια μου χρειάζονται. Αλλά δεν βγαίνω σε όσους έχουν τέσλα να λέω οτι είναι χρέπια και τα δικά μου είναι ανώτερα (α, μισό, το κάνω 😀 ).

                btw οδήγησε το σερφ και έλα μετά να μου πεις πόσο μ.κία είναι. Το ίνστερ θα έπαιρνες 100%.

                Μαλλον δεν το προσεξες γιατι το ειχα γραψει το για μενα και πιο πριν.

                Δεν γινεται να μιλαω γενικα για το καλύτερο για ολους γιατι ειναι αναλογα την χρήση. Αν πχ η χρηση ειναι μονο 5 χλμ την μερα, το καλύτερο ειναι ενα που να εχει πολύ μικρη μπαταρια. Ενω αν εχει ταξιδια μεγαλα συχνα χρειαζεσαι μια μεγαλη μπαταρια

                το inster και το byd surf θεωρω οτι ειναι τα καλύτερα. στο ινστερ μαρεσει πολύ που εχει φυσικους διακοπτες. ομως στο byd μαρεσει που εχει LFP μπαταρια. και τα 2 πολύ καλες επιλογες αλλα θα διαλεγα το byd μεταξυ των δυο. Τα θεωρω και τα 2 αμαξακια πολης οποτε ποσο να με ξενερωσει η οδηγηση του byd? μια χαρα ειναι ολα με 50-80 χλμ/ω που ειναι η ταχυτητα που κυριως θα πηγαινε. Σταθερα ειναι και τα 2 , 5στερα σε ασφαλεια ειναι και τα 2 οποτε θα διαλεγα το byd λογω χαρακτηριστικων. Οδηγικα αδιαφορα ειναι και τα 2 αφου τα κατηγοριοποιω σαν αμαξακια πολης. Αν με ενδιεφερε η οδηγικη συμπεριφορα σε πολης θα διαλεγα το puma electric

                Cirus the virus

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  criuser last edited by

                  Είμαι στο σέρβις.

                  Ήρθα για να συμπληρώσουν φρεον στο κλιματιστικό.

                  Είναι όμως οικολογικό και δεν γίνεται εκτός αντιπροσωπείας σε εξειδικευμένο.

                  Όντως γίνεται χαμός από κόσμο αλλά βλέπω και πολλά παλιά αμάξια 15-20+ ετών που προφανώς είναι λειτουργικά ακόμα.

                  Είναι εδώ μπροστά μου ένα σε 4 21 ετών σαν το δικό μου με κοντινή πινακίδα, ένα σε 5 15 ετών, σε 3 2ης γενιάς κλπ.

                  Ο Σ. είπαμε είναι κορυφαίος ντίλερ της πρώην PSA.

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                  Εμαθα...

                  I J 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                  • I
                    ilias-a @criuser last edited by

                    @criuser said in Stellantis Group:

                    Είναι όμως οικολογικό και δεν γίνεται εκτός αντιπροσωπείας σε εξειδικευμένο.

                    Υπαχει και εξω σε πολλα μαγαζια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • J
                      jousis @criuser last edited by jousis

                      @criuser said in Stellantis Group:

                      Είναι εδώ μπροστά μου ένα σε 4 21 ετών σαν το δικό μου με κοντινή πινακίδα, ένα σε 5 15 ετών, σε 3 2ης γενιάς κλπ.

                      Σετρίο και 1ης και 2ης και πλιριέλ είμαστε γεμάτοι. Αθάνατα.
                      Για να μην πω για το πανέμορφο 206cc που ακόμα βλέπω συχνά πυκνά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        criuser last edited by

                        Έλεγα μήπως έκανα κανένα υβριδικό τέστ ντραιβ αλλά το ποτάμι γμται στην κίνηση.

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                        Εμαθα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          criuser last edited by

                          Πάντως στις 2 ώρες που είμαι στην έκθεση έκαναν 2 παραδόσεις καινούργιων ένα σε τρίο και ένα 5 αιρκρος και ένα μτχ δεν είδα τι.

                          Και το απόγευμα έχουν και άλλες.

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                          Εμαθα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jousis last edited by

                            Εσυ αν θες να βουλωσεις στόματα, θα πας στην επόμενη συνάντηση μετόχων ή ότι άλλο κάνετε εκεί.
                            Και θα ζητήσεις επίσημα στοιχεία failure rate.

                            Θα μάθεις και απο την φάου βε τα αντίστοιχα (corp espionage) και θα τα ποστάρεις εδώ ανώνυμα απο άλλο ακαου.
                            Γιατί μόνο με τα στατιστικά αυτά ξέρουμε πόσο χαλάει το κάθε αυτοκίνητο.
                            Αλλιώς θα μας κουνιέται ο άλλος που πήρε το μοναδικό audi Q9 οτι τα Ελληνικά Q9 δεν χαλάνε ποτέ.

                            50 ευρώ.

                            D C 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                            • D
                              dg79 @jousis last edited by

                              @jousis said in Stellantis Group:

                              Και θα ζητήσεις επίσημα στοιχεία failure rate.

                              a3b310ab-78f3-4c03-9672-9fed3ef055b4-εικόνα.png

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • J
                                jousis last edited by

                                Σιωπή, αφήστε τα στοιχεία να μιλήσουν
                                Screenshot 2026-06-25 at 15.02.21.png

                                katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • katafractos17
                                  katafractos17 @jousis last edited by

                                  @jousis said in Stellantis Group:

                                  Σιωπή, αφήστε τα στοιχεία να μιλήσουν
                                  https://forum.4troxoi.gr/assets/uploads/files/1782388946624-screenshot-2026-06-25-at-15.02.21.png

                                  Μόνο που αυτός που έβαλες στη φωτογραφία, πεθαίνει στο έργο γιατί έχει λέπρα. 😁

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser @jousis last edited by

                                    @jousis said in Stellantis Group:

                                    Εσυ αν θες να βουλωσεις στόματα, θα πας στην επόμενη συνάντηση μετόχων ή ότι άλλο κάνετε εκεί.
                                    Και θα ζητήσεις επίσημα στοιχεία failure rate.

                                    Θα μάθεις και απο την φάου βε τα αντίστοιχα (corp espionage) και θα τα ποστάρεις εδώ ανώνυμα απο άλλο ακαου.
                                    Γιατί μόνο με τα στατιστικά αυτά ξέρουμε πόσο χαλάει το κάθε αυτοκίνητο.
                                    Αλλιώς θα μας κουνιέται ο άλλος που πήρε το μοναδικό audi Q9 οτι τα Ελληνικά Q9 δεν χαλάνε ποτέ.

                                    50 ευρώ.

                                    Του έλεγα του πωλητή για τις μλκιες του Ταβάρες και τις αστοχίες.

                                    Μου είπε στα κοινωνικά δίκτυα όσοι γράφουν είναι αυτοί που έχουν παράπονα. Οι άλλοι δεν γράφουν.

                                    Δεν ασχολούμαι με τα κοινωνικά δίκτυα, οπότε δεν έχω άποψη.

                                    Υπάρχουν κάποιοι άλλοι που έχουν βάλει ειδοποιήσεις σε όλα για να μας την λένε...😊

                                    Επίσης έμαθα ότι οι εκπτώσεις τελειώνουν με αυτόν τον μήνα, θα έρθουν οι νέες εκδόσεις κολλέξιον και από Ιούλιο θα ισχύει η 8ετία.

                                    Ισως βρεθεί τρόπος και για όσους αγόρασαν τον Ιούνιο.

                                    Μέχρι τέλος του μήνα πάντως 3 αιρκρος μάξ στα 25800 και 5 αιρκρος πλας στα 31000.

                                    Καλές τιμές όντως.

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                    Εμαθα...

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dg79 @criuser last edited by

                                      @criuser said in Stellantis Group:

                                      Του έλεγα του πωλητή για τις μλκιες του Ταβάρες και τις αστοχίες.

                                      Μου είπε στα κοινωνικά δίκτυα όσοι γράφουν είναι αυτοί που έχουν παράπονα. Οι άλλοι δεν γράφουν.

                                      Επιτέλους, έχουμε πλέον μια παραδοχή από επίσημα χείλη ότι πράγματι υπάρχουν αρκετοί δυσαρεστημένοι πελάτες, που εκφράζουν τα παράπονά τους και ακούγονται.

                                      Στις άλλες μάρκες γιατί δε συμβαίνει το ίδιο; Δε χαλάνε τόσο συχνά;
                                      Μήπως οι ιδιοκτήτες δε τα πάνε καλά με τα social; Μήπως κρατούν κρυφές τις βλάβες (τι μας κροιβουν;;?;!;....)

                                      A d P C 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                      • A d P
                                        A d P moderator @dg79 last edited by A d P

                                        @dg79 said in Stellantis Group:

                                        @criuser said in Stellantis Group:

                                        Του έλεγα του πωλητή για τις μλκιες του Ταβάρες και τις αστοχίες.

                                        Μου είπε στα κοινωνικά δίκτυα όσοι γράφουν είναι αυτοί που έχουν παράπονα. Οι άλλοι δεν γράφουν.

                                        Επιτέλους, έχουμε πλέον μια παραδοχή από επίσημα χείλη ότι πράγματι υπάρχουν αρκετοί δυσαρεστημένοι πελάτες, που εκφράζουν τα παράπονά τους και ακούγονται.

                                        Στις άλλες μάρκες γιατί δε συμβαίνει το ίδιο; Δε χαλάνε τόσο συχνά;
                                        Μήπως οι ιδιοκτήτες δε τα πάνε καλά με τα social; Μήπως κρατούν κρυφές τις βλάβες (τι μας κροιβουν;;?;!;....)

                                        Συνήθως κριτικές και σχόλια - αξιολογήσεις, κάνουν οι πολύ ευχαριστημένοι και οι πολύ δυσαρεστημένοι πελάτες.😉
                                        Αυτό που θέλει να πει , είναι ότι αφού πουλάει πάρα πολύ θα έχει και πολλούς δυσαρεστημένους, ακόμα κι αν το πρόβλημα αφορά ένα πχ 5% των αυτοκινήτων.

                                        Αυτό που συνέβη με τους δύο κινητήρες της Στελαντις ήταν πολύ αρνητικό και γιατί, μεταξύ άλλων, αφορούσε καινούρια αυτοκίνητα. Αν συνέβαινε μετά από πχ 15 χρόνια, δεν θα είχε λάβει τόσο μεγάλη έκταση στα σοσιαλ, γιατί οι απαιτήσεις (αξιοπιστίας) μας μειώνονται όσο μεγαλώνει η ηλικία του αυτοκινήτου μας.

                                        I EAT MILF AND COOKIES (and don't forget to upvote! -τα κούκιζ δεν είναι δωρεάν!)

                                        gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • gatoz
                                          gatoz @A d P last edited by

                                          @a-d-p said in Stellantis Group:

                                          @dg79 said in Stellantis Group:

                                          @criuser said in Stellantis Group:

                                          Του έλεγα του πωλητή για τις μλκιες του Ταβάρες και τις αστοχίες.

                                          Μου είπε στα κοινωνικά δίκτυα όσοι γράφουν είναι αυτοί που έχουν παράπονα. Οι άλλοι δεν γράφουν.

                                          Επιτέλους, έχουμε πλέον μια παραδοχή από επίσημα χείλη ότι πράγματι υπάρχουν αρκετοί δυσαρεστημένοι πελάτες, που εκφράζουν τα παράπονά τους και ακούγονται.

                                          Στις άλλες μάρκες γιατί δε συμβαίνει το ίδιο; Δε χαλάνε τόσο συχνά;
                                          Μήπως οι ιδιοκτήτες δε τα πάνε καλά με τα social; Μήπως κρατούν κρυφές τις βλάβες (τι μας κροιβουν;;?;!;....)

                                          Συνήθως κριτικές και σχόλια - αξιολογήσεις, κάνουν οι πολύ ευχαριστημένοι και οι πολύ δυσαρεστημένοι πελάτες.😉
                                          Αυτό που θέλει να πει , είναι ότι αφού πουλάει πάρα πολύ θα έχει και πολλούς δυσαρεστημένους, ακόμα κι αν το πρόβλημα αφορά ένα πχ 5% των αυτοκινήτων.

                                          Αυτό που συνέβη με τους δύο κινητήρες της Στελαντις ήταν πολύ αρνητικό και γιατί, μεταξύ άλλων, αφορούσε καινούρια αυτοκίνητα. Αν συνέβαινε μετά από πχ 15 χρόνια, δεν θα είχε λάβει τόσο μεγάλη έκταση στα σοσιαλ, γιατί οι απαιτήσεις (αξιοπιστίας) μας μειώνονται όσο μεγαλώνει η ηλικία του αυτοκινήτου μας.

                                          1. εχεις γινει πλεον τερμα παντελης και στηριζεις παντελη, θα σε δωσω στη συντροφο
                                          2. το 5% χαλαει στα στελαντι? αχαχαχαχα. η στοιχημαν το δινει αποδοση 0.9 το χαλασμα...

                                          #milf-a-man

                                          A d P C 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                                          • A d P
                                            A d P moderator @gatoz last edited by

                                            @gatoz said in Stellantis Group:

                                            @a-d-p said in Stellantis Group:

                                            @dg79 said in Stellantis Group:

                                            @criuser said in Stellantis Group:

                                            Του έλεγα του πωλητή για τις μλκιες του Ταβάρες και τις αστοχίες.

                                            Μου είπε στα κοινωνικά δίκτυα όσοι γράφουν είναι αυτοί που έχουν παράπονα. Οι άλλοι δεν γράφουν.

                                            Επιτέλους, έχουμε πλέον μια παραδοχή από επίσημα χείλη ότι πράγματι υπάρχουν αρκετοί δυσαρεστημένοι πελάτες, που εκφράζουν τα παράπονά τους και ακούγονται.

                                            Στις άλλες μάρκες γιατί δε συμβαίνει το ίδιο; Δε χαλάνε τόσο συχνά;
                                            Μήπως οι ιδιοκτήτες δε τα πάνε καλά με τα social; Μήπως κρατούν κρυφές τις βλάβες (τι μας κροιβουν;;?;!;....)

                                            Συνήθως κριτικές και σχόλια - αξιολογήσεις, κάνουν οι πολύ ευχαριστημένοι και οι πολύ δυσαρεστημένοι πελάτες.😉
                                            Αυτό που θέλει να πει , είναι ότι αφού πουλάει πάρα πολύ θα έχει και πολλούς δυσαρεστημένους, ακόμα κι αν το πρόβλημα αφορά ένα πχ 5% των αυτοκινήτων.

                                            Αυτό που συνέβη με τους δύο κινητήρες της Στελαντις ήταν πολύ αρνητικό και γιατί, μεταξύ άλλων, αφορούσε καινούρια αυτοκίνητα. Αν συνέβαινε μετά από πχ 15 χρόνια, δεν θα είχε λάβει τόσο μεγάλη έκταση στα σοσιαλ, γιατί οι απαιτήσεις (αξιοπιστίας) μας μειώνονται όσο μεγαλώνει η ηλικία του αυτοκινήτου μας.

                                            1. εχεις γινει πλεον τερμα παντελης και στηριζεις παντελη, θα σε δωσω στη συντροφο
                                            2. το 5% χαλαει στα στελαντι? αχαχαχαχα. η στοιχημαν το δινει αποδοση 0.9 το χαλασμα...
                                            1. Αυτός καλά κάνει και είναι Παντελής, δεν κρίνω πλούσιους κληρονόμους που είναι δεξιοί. Κοροϊδεύω μόνο κάτι μπατιρηδες που υποστηρίζουν καπιταλισμούς κτλ.😉😁.

                                            2. πχ 5% είπα, γιατί χρησιμοποιεί και ο @criuser το ίδιο ποσοστό, τα πραγματικά ποσοστά μόνο η Στελαντις τα γνωρίζει

                                            I EAT MILF AND COOKIES (and don't forget to upvote! -τα κούκιζ δεν είναι δωρεάν!)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 50 / 51
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr