Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Stellantis Group
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Stellantis Group
    • 1
    • 2
    • 46
    • 47
    • 48
    • 49
    • 50
    • 49 / 50
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    74
    986
    39073
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • cirus
      cirus @jousis last edited by cirus

      @jousis said in Stellantis Group:

      Την ίδια συζήτηση που κάναμε και για το 5.
      Επειδή κάτι είναι πιο ακριβό ή εστω 'υπερκοστολογημένο' δεν σημαίνει οτι είναι γτπ.

      Το ισετρίο είναι -πες- γτπ λόγω αερόψυκτης.
      Τα κορσα, μοκα, 208,2008, όχι.

      Τώρα σε σύγκριση σερφ με 208 δεν θα μπω καν. Ακόμα και σήμερα δεν στέκεται το σερφ κοντά στο ί208.
      Το βλέπει και τρέχει να κρυφτεί απο ντροπή.

      Το surf είναι πολύ πολύ καλύτερο από το e208

      Αν κάτι είναι υπερκοστολογημενο και με τα ίδια χρήματα παίρνεις κάτι πολύ ανώτερο λυπάμαι αλλά είναι λάθος επιλογη.

      Να πω όμως ότι πουθενά δεν μιλάω για σχεδίαση αλλιώς θα πέσει φωτιά να με κάψει. Μαρεσουν πολύ σε εμφάνιση τα περισσότερα μοντέλα της Στέλλας

      Cirus the virus

      J 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • cirus
        cirus @realzeus last edited by

        @realzeus said in Stellantis Group:

        Stellantis είναι κι αυτές οι κουραδίτσες για τις οποιες μαλώνετε, Stellantis είναι και η Giulia, για να μην μιλήσω για καμία MC Pura.

        Ήθελα απλά να το βγάλω από μέσα μου, συνεχίστε για τα C3 τώρα...

        😄

        Η Giulia και το Stelvio είναι αμαξάρες δεν μιλάω για αυτές, αν αγόραζα θερμικό μεγάλο αμάξι σίγουρα θα ήταν στη λίστα μου

        Αφαίρεσε τες από αυτά που έγραψα . Δεν μιλάω για τα μεγάλα αυτοκίνητα της και τους μεγαλύτερους κινητήρες από τον 1.2 . Οκ ?

        Cirus the virus

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jousis @cirus last edited by

          @cirus said in Stellantis Group:

          Το surf είναι πολύ πολύ καλύτερο από το e208

          Δεν νομίζω να τα έχεις οδηγήσει καν.
          Μάλλον κοιτάς τα χαρτιά μόνο, οπότε οκ.
          Καλύτερο, καλύτερο, κανένα θέμα.

          Στα χαρτιά πάντως, το σερφ (μήπως το μπερδεύεις με το σκέτο δελφίνι; ) είναι ένα αυτοκίνητο πόλης ενώ με το e208 πας παντού.

          gatoz cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
          • gatoz
            gatoz @jousis last edited by

            @jousis said in Stellantis Group:

            @cirus said in Stellantis Group:

            Το surf είναι πολύ πολύ καλύτερο από το e208

            Δεν νομίζω να τα έχεις οδηγήσει καν.
            Μάλλον κοιτάς τα χαρτιά μόνο, οπότε οκ.
            Καλύτερο, καλύτερο, κανένα θέμα.

            Στα χαρτιά πάντως, το σερφ (μήπως το μπερδεύεις με το σκέτο δελφίνι; ) είναι ένα αυτοκίνητο πόλης ενώ με το e208 πας παντού.

            https://www.interamerican.gr/idiotes/proionta-ypiresies/oxhmata/odikh-voitheia-1158

            #milf-a-man

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • J
              jousis last edited by

              Είπα πας, δεν είπα οτι γυρνάς κιόλας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • G
                groover1972 @criuser last edited by

                @criuser said in Stellantis Group:

                @vdx said in Stellantis Group:

                Οι 10 πρώτες μάρκες σε πωλήσεις στην Ελλάδα το 2026

                Στην 5άδα Stellantis, θέσεις 2, 3 και 4. Λογικά θα πάρει καλό μέρισμα ο μέτοχος του φόρουμ.

                Toyota – 7.236 ταξινομήσεις
                Peugeot – 4.812 ταξινομήσεις
                Opel – 3.470 ταξινομήσεις
                Citroën – 3.105 ταξινομήσεις
                Suzuki – 2.924 ταξινομήσεις

                Σε ένα χρόνο βγάλε την Σουζούκι και βάλε την Φίατ στην θέση της.

                Αν αρχίσουν να φτιάχνουν αυτοκίνητα που δεν χαλάνε, μπορεί.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • cirus
                  cirus @jousis last edited by cirus

                  @jousis said in Stellantis Group:

                  @cirus said in Stellantis Group:

                  Το surf είναι πολύ πολύ καλύτερο από το e208

                  Δεν νομίζω να τα έχεις οδηγήσει καν.
                  Μάλλον κοιτάς τα χαρτιά μόνο, οπότε οκ.
                  Καλύτερο, καλύτερο, κανένα θέμα.

                  Στα χαρτιά πάντως, το σερφ (μήπως το μπερδεύεις με το σκέτο δελφίνι; ) είναι ένα αυτοκίνητο πόλης ενώ με το e208 πας παντού.

                  Δεν τα έχω οδηγήσει . Και τα δύο πόλης αμαξάκια είναι και τα κρίνω από τα specs τους , δεν μπορώ να έχω οδηγήσει τα παντα. Και σαν πόλης κρίνονται . Αν πας ταξίδι σίγουρα η ελάχιστα μεγαλύτερη μπαταρία βοηθάει στο 208 αλλά μιλάμε για ελάχιστη διαφορά πραγματικά , δεν είναι για ταξίδια αυτό το αμαξάκι

                  Το ένα φτάνει μέχρι 43,2 Kwh και το e208 τις 50

                  Αν πιστεύεις ότι τόσο μικρές μπαταρίες είναι αρκετές για ταξίδια επέτρεψε μου να έχω αντίθετη άποψη γιατί ηλεκτρικά έχω οδηγήσει. Δεν είναι ότι δεν μπορείς να κάνεις και με ακόμα πιο μικρές είναι ότι το θεωρώ ταλαιπωρία.

                  Εγώ αρχίζω να θεωρώ ότι ένα ηλεκτρικό είναι οκ για ταξίδι έχω σαν ελάχιστο τις 67kwh σε όλες τις μάρκες πλην Τέσλα που και 60ρα είναι αρκετή λόγω καλύτερης διαχείρισης .

                  Με 30ρες, 40ρες, 50ρες τα θεωρώ ξεκαθαρα πόλης

                  Cirus the virus

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jousis last edited by jousis

                    Επειδή όμως έχω γυρίσει κ γυρίζω όλη την ελλάδα με 46 + 52 σου λέω μην είσαι τόσο απόλυτος.

                    Το e208 είναι ένα τρομερά σταθερό άνετο αυτοκίνητο στους αυτοκινητόδρομους, με πολύ καλή ανάρτηση σε στροφές και σε υψηλές ταχύτητες (130).
                    Η αεροδυναμική του καλή (για hatch) χωρίς να είναι blob σαν τα τέσλα.
                    Το πορτ μπαγκάζ του (σε σχέση με το σερφ) έχει καλύτερο σχήμα και χωράει βαλίτσες.
                    Το τιμόνι του είναι άριστο και διασκεδαστικά μικρό.
                    Η καμπύλη φόρτισής του πολύ καλή, στέκεται απέναντι σε πιο μοντέρνες πλατφόρμες ακόμα.
                    Όλα τα παραπάνω το κάνουν πολύ καλύτερο για ταξίδια απο το σερφ.

                    Το σερφ χάνει ακόμα και απο το ίνστερ στα σημεία.
                    Και τα φρένα του σερφ είναι παναγία βοήθα. γτπ (εδώ κολλάει)

                    Τα μοντέλα προ 2022 είχαν μια κοστοβόρα βλάβη και θέλει προσοχή όποιος αγοράσει μεταχειρισμένο.
                    Και όπως ειπώθηκε, είναι ακριβό.
                    Μιλάμε μια 'γερασμένη' πλατφόρμα που φέτος θα αντικατασταθεί απο την νέα.
                    Τόσο παλιά είναι.

                    Καλύτερο, χειρότερο είναι σχετικοί όροι ανάλογα το τί ψάχνει ο καθένας. Μην είστε τόσο απόλυτοι, ειδικά αν διαβάζετε μόνο χαρτιά.

                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • C
                      criuser last edited by

                      Είπαμε ότι έχουμε κάποιες σταθερές που επιτρέπουν η παρουσία να είναι πρωί και βράδυ εδώ μέσα.

                      Σήμερα είχα και έξτρα διαδικασία με τους ανιόντες, οπότε δόθηκε η ευκαιρία στην αναμονή να ρίξω μια ματιά στο 4.

                      Θα κάνω μικρό σχόλιο στο θέμα του.

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                      Εμαθα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vagkirk last edited by

                        Οι έμποροι τις Stellantis θα το βάλουν δίπλα στα Peugeot και τα Opel τούτο εδώ με 32.000€ στην Γερμανία και 250€ το μήνα leasing;;;;

                        Καλά ο δικός μας δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μια στο εκατομμύριο να το φέρει Ελλάδα , με 26-29 χιλιάρικα μετά την επιδότηση θα του κλείσει τα μαγαζιά όλα.

                        Youtube Video

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dettol @vagkirk last edited by

                          @vagkirk said in Stellantis Group:

                          Οι έμποροι τις Stellantis θα το βάλουν δίπλα στα Peugeot και τα Opel τούτο εδώ με 32.000€ στην Γερμανία και 250€ το μήνα leasing;;;;

                          Καλά ο δικός μας δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μια στο εκατομμύριο να το φέρει Ελλάδα , με 26-29 χιλιάρικα μετά την επιδότηση θα του κλείσει τα μαγαζιά όλα.

                          ειναι που η stellantis εκμεταλλευεται την leapmotor για να αποκτησει προσβαση στην κινεζικη αγορα και να γινει ανταλλαγη τεχνολογιας 🙂

                          Φαινεται παντως πολυ ενδιαφερουσα προταση το συγκεκριμενο οχημα. Υπολειπεται μονο στον χωρο αποσκευων, παρολο που ειναι αρκετα μεγαλο οχημα (4.43μ). Υπερβολικα μεγαλο θα ελεγα για τετοιου ειδους hatchback

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jousis last edited by

                            Μέσα/έξω ένα ακόμα ένα άχρωμο κινέζικο.
                            νεξτ.

                            Αναμένουμε το μπίντ ντόλφιν bev.

                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dettol @jousis last edited by

                              @jousis said in Stellantis Group:

                              Μέσα/έξω ένα ακόμα ένα άχρωμο κινέζικο.
                              νεξτ.

                              Αναμένουμε το μπίντ ντόλφιν bev.

                              ειναι ομως νομιζω η πρωτη φορα που δοκιμαζει κινεζικη εταιρεια να χτυπησει ενα πολυ δυνατο segment της ευρωπαικης αγορας. Ισως να τους παρει μερικες προσπαθειες, αλλα με τους πολυ συντομους development cycles που εχουν, ποσο χρονο λες οτι θα χρειαστουν;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • J
                                jousis last edited by

                                Νομίζω οτι θα αρχίσουν να κανιβαλίζουν τις μεταξύ τους πωλήσεις πλέον πιο πολύ απο το να παίρνουν απο τους 'παραδοσιακούς'.

                                Υπάρχει ένα ταβάνι στο penetration, δεν είναι όλα 'πιο φτηνό, ουγκ, το αγοράζω'.

                                Ούτε η xiaomi έκλεισε την σαμσουνγκ ούτε η huawei την cisco.

                                Η μόνη που θα κλείσει την στελάντις είναι η στελάντις αν δεν σταματήσει τις μ.κίες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • V
                                  vagkirk last edited by

                                  Εγώ πάντως κράτησα πως έχει καλή ποιότητα κύλισης και ευρωπαϊκό στήσιμο όπως είπε ο Thomas.

                                  Αυτοί μπήκαν στην συνεργασία με τα Γαλλακια για να τους πάρουν τα μυστικά της γαλλικής γεωμετρίας και μετά θα τους κλείσουν

                                  C J 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    george1977 last edited by

                                    εγω πάντως μετα απο 5 χρόνια με e2008 , πάλι σε stellantis θα πάω στο επόμενο leasing εκτός και εαν παω στο renault4 με την οροφή.

                                    J 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • C
                                      criuser @vagkirk last edited by

                                      @vagkirk said in Stellantis Group:

                                      Εγώ πάντως κράτησα πως έχει καλή ποιότητα κύλισης και ευρωπαϊκό στήσιμο όπως είπε ο Thomas.

                                      Αυτοί μπήκαν στην συνεργασία με τα Γαλλακια για να τους πάρουν τα μυστικά της γαλλικής γεωμετρίας και μετά θα τους κλείσουν

                                      Κοίτα που απολύετε κάθε μέρα κόσμο, εκεί στην Γερμανία και άσε αυτούς που θριαμβεύουν...😊

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                      Εμαθα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vagkirk last edited by

                                        Εγώ περιμένω μήπως βγάλουν το 408 σε diesel EAT8 όπως το 308 λογικά στα 26 και κάτι αφού το βενζίνης έχει τώρα 27 χιλιάρικα.

                                        Θα μιλάμε για το τέλειο οικογενειακό αυτοκίνητο για τα επόμενα 20 χρόνια.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          jousis @george1977 last edited by

                                          @george1977 said in Stellantis Group:

                                          εγω πάντως μετα απο 5 χρόνια με e2008 , πάλι σε stellantis θα πάω στο επόμενο leasing εκτός και εαν παω στο renault4 με την οροφή.

                                          Ποιό έχεις ακριβώς;
                                          Το έχεις μόνο για πόλη ή κάνεις και ταξιδια;
                                          Έχει βγάλει τπτ ;

                                          Στα συνεργεία που πας συνέχεια ( 😀 ) μιλάς με τεχνικούς; Έχουν ίίί-ΧΧΧ με βλάβες ή μπα;

                                          Εγώ 2-3 φορές που πήγα και έπιασα συζητηση και χάζεψα μέσα, μόνο για θερμικά μου έλεγαν, ίίίί δεν έμπαιναν πολλά με θέματα.

                                          Επιτέλους και ένας δεύτερος άνθρωπος με γούστο δλδ, να κάνουμε παρέα, δεν μπορώ τους χέιτερς εδώ.😀

                                          G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • cirus
                                            cirus @jousis last edited by cirus

                                            @jousis said in Stellantis Group:

                                            Επειδή όμως έχω γυρίσει κ γυρίζω όλη την ελλάδα με 46 + 52 σου λέω μην είσαι τόσο απόλυτος.

                                            Το e208 είναι ένα τρομερά σταθερό άνετο αυτοκίνητο στους αυτοκινητόδρομους, με πολύ καλή ανάρτηση σε στροφές και σε υψηλές ταχύτητες (130).
                                            Η αεροδυναμική του καλή (για hatch) χωρίς να είναι blob σαν τα τέσλα.
                                            Το πορτ μπαγκάζ του (σε σχέση με το σερφ) έχει καλύτερο σχήμα και χωράει βαλίτσες.
                                            Το τιμόνι του είναι άριστο και διασκεδαστικά μικρό.
                                            Η καμπύλη φόρτισής του πολύ καλή, στέκεται απέναντι σε πιο μοντέρνες πλατφόρμες ακόμα.
                                            Όλα τα παραπάνω το κάνουν πολύ καλύτερο για ταξίδια απο το σερφ.

                                            Το σερφ χάνει ακόμα και απο το ίνστερ στα σημεία.
                                            Και τα φρένα του σερφ είναι παναγία βοήθα. γτπ (εδώ κολλάει)

                                            Τα μοντέλα προ 2022 είχαν μια κοστοβόρα βλάβη και θέλει προσοχή όποιος αγοράσει μεταχειρισμένο.
                                            Και όπως ειπώθηκε, είναι ακριβό.
                                            Μιλάμε μια 'γερασμένη' πλατφόρμα που φέτος θα αντικατασταθεί απο την νέα.
                                            Τόσο παλιά είναι.

                                            Καλύτερο, χειρότερο είναι σχετικοί όροι ανάλογα το τί ψάχνει ο καθένας. Μην είστε τόσο απόλυτοι, ειδικά αν διαβάζετε μόνο χαρτιά.

                                            Είμαι απόλυτος ΓΙΑ ΜΕΝΑ μόνο

                                            50ρα μπαταρία είναι αμαξάκι πόλης για μένα και ταλαιπωρια σε ταξίδι

                                            Και σαν αμαξάκι πόλης το surf είναι πολύ καλύτερο άσε που έχει LFP μπαταρία που για μένα είναι πλεονέκτημα καθώς πέφτει πολύ λιγότερο στον χρόνο. Ο καθένας βάζει κάτω αυτά που τον ενδιαφέρουν περισσότερο. Στα πόλης εγώ βγάζω νικητή το surf και δεύτερο το inster που επίσης έχει nmc

                                            Τώρα αν εσύ θεωρείς ότι ταξιδεύεις άνετα με 50ρα μπαταρία και κάποιος άλλος θεωρεί ότι με ami κάνει τον γύρο της Ευρώπης άνετα!!! , με γεια σας με χαρά σας . Επέτρεψε μου να έχω αντίθετη άποψη παρακαλώ

                                            Cirus the virus

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 49 / 50
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr