-
@criuser said in Stellantis Group:
εδώ που κάνουν διανομές στα σούπερ μάρκετ 15τονες νταλίκες και μπλοκάρουν όλη την κίνηση.
Μια χαρά έχουμε τα πάντα, μην υπερβάλλεις.
Πάντως Αττική αύριο κιόλας αν απαγορέψουν τα last mile να είναι ΜΕΚ μπορούν να αντικατασταθούν.
Θέμα απόφασης είναι.Θα γεμίσουμε ισετρίο βανάκια.
Η έρμη η στελάντις το παλεύει στην HORECA 2-3 χρόνια τώρα αλλά... -
Επειδή εγώ κινούμαι συνεχώς τα πρωινά για τα διάφορα έργα, όχι τόσο τα τελευταία 1-2 χρόνια, έβλεπα συνέχεια σε διάφορες περιοχές, τεράστια φορτηγά να προσπαθούν να ξεφορτώσουν σε Σ/Μ ή άλλα καταστήματα μέσα στον αστικό ιστό ακόμα και διπλοπαρκάροντας, όπως μου έχει τύχει στην Μιχαλακοπούλου για παράδειγμα, που είχε κλείσει ακόμα και μέρος της αριστερής λωρίδας.
Αρχικά λοιπόν οτιδήποτε πάνω από βανάκι για διανομή σε ΣΜ πριν τις 7 το πρωί και μετά τις 10 το βράδυ. Τις υπόλοιπες ώρες μόνο βανάκια μήκους μέχρι 5.50 μ.
-
@criuser said in Stellantis Group:
Αρχικά λοιπόν οτιδήποτε πάνω από βανάκι για διανομή σε ΣΜ πριν τις 7 το πρωί και μετά τις 10 το βράδυ.
one more lane bro, i swear, just one more, i swear
-
Πάντως με αυτά και με αυτά έχετε καταστήσει το νήμα του stellantis group το πιο ενεργό... Τέρμα τοξικό αλλά το πιο ενεργό. Τουλάχιστον από όσα εγώ ακολουθώ.
-
@sabas_thess said in Stellantis Group:
Τέρμα τοξικό αλλά το πιο ενεργό.
Τοξικό κ δημοφιλές, σαν τα stellantis

(διαφωνώ με το τοξικό πάντως, πολύ βαριά λέξη)
-
Οι χέητερς είναι πάντα ψιλοτοξικοί...

-
Χεητερ είμαι σε ότι είναι χειρότερο για τον καταναλωτή και τον κοροϊδεύει όπως η Στέλλα αυτή την στιγμη
Μόλις αλλάξει τροπάριο η Στέλλα και τα αμάξια της αρχίσουν να είναι της προκοπής τώρα που θα πάρει τεχνογνωσία από τους Κινέζους και δεν θα φτιάχνει αμάξια με σκουπίδι λογισμικό να κολλάει συνέχεια και αναβαθμιστεί και στα υπόλοιπα μια χαρά θα την υποστήριξω
Δεν με νοιάζει καθόλου τι μάρκα είναι κάτι . Γουστάρα την ford σαν παράδειγμα γιατι είχε οδηγό κεντρικά αυτοκίνητα σε καλές τιμές και σχετικά αξιόπιστα. Τώρα πια που φτιάχνει φασον ηλεκτρικά της vw και κατήργησε τα καλύτερα της μοντέλα (fiesta , focus κτλ) μόνο τα χειρότερα λέω γιαυτην
Δεν είμαι μέτοχος σε καμία και δεν με ενδιαφέρει να είμαι φαν καμίας εταιρείας μόνιμα ότι και δρόμο να ακολουθεί όπως άλλοι
Επίσης θαύμαζα πάρα πάρα πολύ την Citroen για το παρελθόν της και τις αμαξάρες που μας έχει δώσει . Αλλά είμαι απέναντι από τότε που διάλεξε να φτιάχνει κατώτερα αυτοκίνητα με προβλήματα . Όποιος καταλαβαίνει , καταλαβαίνει . Πάντα είμαστε με τον καταναλωτή , ποτέ με καμία εταιρεία. Είναι λάθος να υποστηρίζεις με φανατισμό μια εταιρεία ότι και να γίνει (αυτός είναι ο τοξικός)
-
@cirus said in Stellantis Group:
όπως η Στέλλα αυτή την στιγμη
Υπερβολικό σε βρίσκω. Έχει ορισμένα πολύ καλά αυτοκίνητα η Stellantis.
-
Αλλο ένα φιλικό χτύπημα στο
κωλαράκιγια τους χέητερς...
https://www.autoexpress.co.uk/driver-power-2026
2 στην πρώτη 5άδα και 5 στην πρώτη δεκάδα, έστω και αν οι Αγγλάρες δεν αγοράζουν Σιτροέν, Βόξολ και Πεζώ τα πάνε μια χαρά.
Δίνουμε πόνο λέμε...

-
@realzeus said in Stellantis Group:
@cirus said in Stellantis Group:
όπως η Στέλλα αυτή την στιγμη
Υπερβολικό σε βρίσκω. Έχει ορισμένα πολύ καλά αυτοκίνητα η Stellantis.
Ναι έχει αλλά τα ηλεκτρικά της που κατακρίνω κυρίως είναι όλα γτπ
Και αυτά που είναι με τον 1,2 κινητήρα έχουν βγάλει πάρα πολλά προβλήματα
Σε άλλους θερμικούς κινητήρες και πιο μεγάλα αυτοκίνητα είναι μια χαρα
-
@cirus said in Stellantis Group:
Ναι έχει αλλά τα ηλεκτρικά της που κατακρίνω κυρίως είναι όλα γτπ
Υπερβολές.
Θες να πεις κάτι πιο συγκεκριμένο;Η stla small που είχα ήταν πολύ τίμια και για τότε που βγήκε μια χαρά up to date. Τώρα έχει παλιώσει λίγο.
-
@jousis said in Stellantis Group:
@cirus said in Stellantis Group:
Ναι έχει αλλά τα ηλεκτρικά της που κατακρίνω κυρίως είναι όλα γτπ
Υπερβολές.
Θες να πεις κάτι πιο συγκεκριμένο;Η stla small που είχα ήταν πολύ τίμια και για τότε που βγήκε μια χαρά up to date. Τώρα έχει παλιώσει λίγο.
Τίμια δεν ήταν γιατί ήταν πολύ ακριβή . Όταν βγήκαν το fiat 500 ή το 208e κόστιζαν 30χιλιαρικα τόσο μικρά αυτοκίνητα απλά τότε δεν υπήρχαν ανταγωνιστικά κινέζικα στην Ευρώπη ακόμα για να καταλάβει ο κόσμος πόσο υπερκοστολογημενα ήταν
Η στελαντις παραγγέλνει τις πιο φτηνές μπαταρίες από τους Κινέζους , σε μερικά μοντέλα όπως το c3 έχει αερόψυξη στην μπαταρία και έχει πάρα πολλά προβλήματα με το software στατιστικά που αφήνουν πολλά οχήματα στην μέση του δρόμου. Δεν έχει ota updates , δηλαδή τι θες να πω αφού είναι πίσω σε όλα .
Εσένα τότε μπορεί να σου φάνηκε καλή και να μην ετυχες σε κάποιο με πρόβλημα αλλά εγώ ταυτόχρονα λόγω δουλειάς έβλεπα και τότε ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Κίνα . Το seagull στη Κίνα που εδώ έγινε μετά από 4 χρόνια dolfin surf ήταν πολύ πιο φτηνό από τα e208 , fiat 500e και πολύ καλύτερο σε όλα από τοτε
-
@cirus said in Stellantis Group:
@jousis said in Stellantis Group:
@cirus said in Stellantis Group:
Ναι έχει αλλά τα ηλεκτρικά της που κατακρίνω κυρίως είναι όλα γτπ
Υπερβολές.
Θες να πεις κάτι πιο συγκεκριμένο;Η stla small που είχα ήταν πολύ τίμια και για τότε που βγήκε μια χαρά up to date. Τώρα έχει παλιώσει λίγο.
Τίμια δεν ήταν γιατί ήταν πολύ ακριβή . Όταν βγήκαν το fiat 500 ή το 208e κόστιζαν 30χιλιαρικα τόσο μικρά αυτοκίνητα απλά τότε δεν υπήρχαν ανταγωνιστικά κινέζικα στην Ευρώπη ακόμα για να καταλάβει ο κόσμος πόσο υπερκοστολογημενα ήταν
Η στελαντις παραγγέλνει τις πιο φτηνές μπαταρίες από τους Κινέζους , σε μερικά μοντέλα όπως το c3 έχει αερόψυξη στην μπαταρία και έχει πάρα πολλά προβλήματα με το software στατιστικά που αφήνουν πολλά οχήματα στην μέση του δρόμου. Δεν έχει ota updates , δηλαδή τι θες να πω αφού είναι πίσω σε όλα .
Εσένα τότε μπορεί να σου φάνηκε καλή και να μην ετυχες σε κάποιο με πρόβλημα αλλά εγώ ταυτόχρονα λόγω δουλειάς έβλεπα και τότε ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Κίνα . Το seagull στη Κίνα που εδώ έγινε μετά από 4 χρόνια dolfin surf ήταν πολύ πιο φτηνό από τα e208 , fiat 500e και πολύ καλύτερο σε όλα από τοτε
για να ειμαστε δικαιοι ομως, πριν ερθουν οι κινεζοι, ηταν ολοι οι ευρωπαιοι πανακριβοι. Το id3 κοστιζε 40 χιλιαρικα απο οτι θυμαμαι. Αρχιζαν να πιεζονται αρχικα, οταν εριξε τις τιμες η τεσλα και μετα με τους κινεζους.
-
Την ίδια συζήτηση που κάναμε και για το 5.
Επειδή κάτι είναι πιο ακριβό ή εστω 'υπερκοστολογημένο' δεν σημαίνει οτι είναι γτπ.Το ισετρίο είναι -πες- γτπ λόγω αερόψυκτης.
Τα κορσα, μοκα, 208,2008, όχι.Τώρα σε σύγκριση σερφ με 208 δεν θα μπω καν. Ακόμα και σήμερα δεν στέκεται το σερφ κοντά στο ί208.
Το βλέπει και τρέχει να κρυφτεί απο ντροπή. -
Stellantis είναι κι αυτές οι κουραδίτσες για τις οποιες μαλώνετε, Stellantis είναι και η Giulia, για να μην μιλήσω για καμία MC Pura.
Ήθελα απλά να το βγάλω από μέσα μου, συνεχίστε για τα C3 τώρα...

-
Που είναι ο criuser να αναλάβει γιατί τσαλακώνω το προφίλ μου τώρα και δεν πρέπει.
όλα τα στελάντις ειναι γτπ -> ε208 ειναι καλο -> η τζουλια ειναι τελεια -> μα γιατί δεν παίρνεις τεσλα στα ίδια λεφτά -> μόνο τογιότα !
(το έχω δει το έργο
) -
εχουμε και φουλ product placement μια giuilia στο disclosure day. Η ταινια δεν με ενθουσιασε, αλλα το αυτοκινητο ηταν πανεμορφο.
-
@cirus said in Stellantis Group:
fiat 500 ή το 208e
Νομίζω ότι το 500e είναι προϊόν αποκλειστικά σχεδίασης Φιατ προ στελλάντις εποχής.
Δε μοιράζεται τίποτα κοινό με τα μοντέλα της στελλάντις εποχής (208 και λοιπά) , για αυτό και σήμερα στην υβριδική του μορφή , μπορεί να κουμπώσει πάνω του μόνο κινητήρες της σειράς firefly ( fiat). -
το ισετρίο είναι σε μια φτηνοπλατφόρμα SCP, τα e208,e2008,eκορσα,600e, ec4,... είναι στην eCMP και το e500αράκι σε μια STLA City που μάλλον είναι όπως τα λέει ο civil.
To νέο e500αράκι θα είναι όμως στην νέα stla small μαζί με το νέο 208, απο ότι έχουν πει.
Αλλά πάει προς τα πίσω (ενώ έλεγαν 2027). -
@civil357 said in Stellantis Group:
@cirus said in Stellantis Group:
fiat 500 ή το 208e
Νομίζω ότι το 500e είναι προϊόν αποκλειστικά σχεδίασης Φιατ προ στελλάντις εποχής.
Δε μοιράζεται τίποτα κοινό με τα μοντέλα της στελλάντις εποχής (208 και λοιπά) , για αυτό και σήμερα στην υβριδική του μορφή , μπορεί να κουμπώσει πάνω του μόνο κινητήρες της σειράς firefly ( fiat).Μπορεί να κάνω λάθος , ξέρω ότι το 208 ηταν σιγουρα σε αυτή την πλατφόρμα και νόμιζα/υπέθεσα στην ίδια ήταν και το φιατ.
Stellantis Group