Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Stellantis Group
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Stellantis Group
    • 1
    • 2
    • 46
    • 47
    • 48
    • 49
    • 50
    • 48 / 50
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    74
    986
    39083
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jousis @criuser last edited by jousis

      @criuser said in Stellantis Group:

      εδώ που κάνουν διανομές στα σούπερ μάρκετ 15τονες νταλίκες και μπλοκάρουν όλη την κίνηση.

      Μια χαρά έχουμε τα πάντα, μην υπερβάλλεις.

      Πάντως Αττική αύριο κιόλας αν απαγορέψουν τα last mile να είναι ΜΕΚ μπορούν να αντικατασταθούν.
      Θέμα απόφασης είναι.

      Θα γεμίσουμε ισετρίο βανάκια.
      Η έρμη η στελάντις το παλεύει στην HORECA 2-3 χρόνια τώρα αλλά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        criuser last edited by

        Επειδή εγώ κινούμαι συνεχώς τα πρωινά για τα διάφορα έργα, όχι τόσο τα τελευταία 1-2 χρόνια, έβλεπα συνέχεια σε διάφορες περιοχές, τεράστια φορτηγά να προσπαθούν να ξεφορτώσουν σε Σ/Μ ή άλλα καταστήματα μέσα στον αστικό ιστό ακόμα και διπλοπαρκάροντας, όπως μου έχει τύχει στην Μιχαλακοπούλου για παράδειγμα, που είχε κλείσει ακόμα και μέρος της αριστερής λωρίδας.

        Αρχικά λοιπόν οτιδήποτε πάνω από βανάκι για διανομή σε ΣΜ πριν τις 7 το πρωί και μετά τις 10 το βράδυ. Τις υπόλοιπες ώρες μόνο βανάκια μήκους μέχρι 5.50 μ.

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
        Εμαθα...

        J 1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • J
          jousis @criuser last edited by

          @criuser said in Stellantis Group:

          Αρχικά λοιπόν οτιδήποτε πάνω από βανάκι για διανομή σε ΣΜ πριν τις 7 το πρωί και μετά τις 10 το βράδυ.

          one more lane bro, i swear, just one more, i swear

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • S
            sabas_thess last edited by

            Πάντως με αυτά και με αυτά έχετε καταστήσει το νήμα του stellantis group το πιο ενεργό... Τέρμα τοξικό αλλά το πιο ενεργό. Τουλάχιστον από όσα εγώ ακολουθώ.

            "I am what you made me", D.V.

            J 1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • J
              jousis @sabas_thess last edited by

              @sabas_thess said in Stellantis Group:

              Τέρμα τοξικό αλλά το πιο ενεργό.

              Τοξικό κ δημοφιλές, σαν τα stellantis 😊

              (διαφωνώ με το τοξικό πάντως, πολύ βαριά λέξη)

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                criuser last edited by

                Οι χέητερς είναι πάντα ψιλοτοξικοί...😊

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                Εμαθα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • cirus
                  cirus last edited by cirus

                  Χεητερ είμαι σε ότι είναι χειρότερο για τον καταναλωτή και τον κοροϊδεύει όπως η Στέλλα αυτή την στιγμη

                  Μόλις αλλάξει τροπάριο η Στέλλα και τα αμάξια της αρχίσουν να είναι της προκοπής τώρα που θα πάρει τεχνογνωσία από τους Κινέζους και δεν θα φτιάχνει αμάξια με σκουπίδι λογισμικό να κολλάει συνέχεια και αναβαθμιστεί και στα υπόλοιπα μια χαρά θα την υποστήριξω

                  Δεν με νοιάζει καθόλου τι μάρκα είναι κάτι . Γουστάρα την ford σαν παράδειγμα γιατι είχε οδηγό κεντρικά αυτοκίνητα σε καλές τιμές και σχετικά αξιόπιστα. Τώρα πια που φτιάχνει φασον ηλεκτρικά της vw και κατήργησε τα καλύτερα της μοντέλα (fiesta , focus κτλ) μόνο τα χειρότερα λέω γιαυτην

                  Δεν είμαι μέτοχος σε καμία και δεν με ενδιαφέρει να είμαι φαν καμίας εταιρείας μόνιμα ότι και δρόμο να ακολουθεί όπως άλλοι

                  Επίσης θαύμαζα πάρα πάρα πολύ την Citroen για το παρελθόν της και τις αμαξάρες που μας έχει δώσει . Αλλά είμαι απέναντι από τότε που διάλεξε να φτιάχνει κατώτερα αυτοκίνητα με προβλήματα . Όποιος καταλαβαίνει , καταλαβαίνει . Πάντα είμαστε με τον καταναλωτή , ποτέ με καμία εταιρεία. Είναι λάθος να υποστηρίζεις με φανατισμό μια εταιρεία ότι και να γίνει (αυτός είναι ο τοξικός)

                  Cirus the virus

                  realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • realzeus
                    realzeus @cirus last edited by

                    @cirus said in Stellantis Group:

                    όπως η Στέλλα αυτή την στιγμη

                    Υπερβολικό σε βρίσκω. Έχει ορισμένα πολύ καλά αυτοκίνητα η Stellantis.

                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      criuser last edited by A d P

                      Αλλο ένα φιλικό χτύπημα στο κωλαράκι για τους χέητερς...😊

                      https://www.autoexpress.co.uk/driver-power-2026

                      2 στην πρώτη 5άδα και 5 στην πρώτη δεκάδα, έστω και αν οι Αγγλάρες δεν αγοράζουν Σιτροέν, Βόξολ και Πεζώ τα πάνε μια χαρά.

                      Δίνουμε πόνο λέμε...😁 😀

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                      Εμαθα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • cirus
                        cirus @realzeus last edited by cirus

                        @realzeus said in Stellantis Group:

                        @cirus said in Stellantis Group:

                        όπως η Στέλλα αυτή την στιγμη

                        Υπερβολικό σε βρίσκω. Έχει ορισμένα πολύ καλά αυτοκίνητα η Stellantis.

                        Ναι έχει αλλά τα ηλεκτρικά της που κατακρίνω κυρίως είναι όλα γτπ

                        Και αυτά που είναι με τον 1,2 κινητήρα έχουν βγάλει πάρα πολλά προβλήματα

                        Σε άλλους θερμικούς κινητήρες και πιο μεγάλα αυτοκίνητα είναι μια χαρα

                        Cirus the virus

                        J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jousis @cirus last edited by

                          @cirus said in Stellantis Group:

                          Ναι έχει αλλά τα ηλεκτρικά της που κατακρίνω κυρίως είναι όλα γτπ

                          Υπερβολές.
                          Θες να πεις κάτι πιο συγκεκριμένο;

                          Η stla small που είχα ήταν πολύ τίμια και για τότε που βγήκε μια χαρά up to date. Τώρα έχει παλιώσει λίγο.

                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • cirus
                            cirus @jousis last edited by

                            @jousis said in Stellantis Group:

                            @cirus said in Stellantis Group:

                            Ναι έχει αλλά τα ηλεκτρικά της που κατακρίνω κυρίως είναι όλα γτπ

                            Υπερβολές.
                            Θες να πεις κάτι πιο συγκεκριμένο;

                            Η stla small που είχα ήταν πολύ τίμια και για τότε που βγήκε μια χαρά up to date. Τώρα έχει παλιώσει λίγο.

                            Τίμια δεν ήταν γιατί ήταν πολύ ακριβή . Όταν βγήκαν το fiat 500 ή το 208e κόστιζαν 30χιλιαρικα τόσο μικρά αυτοκίνητα απλά τότε δεν υπήρχαν ανταγωνιστικά κινέζικα στην Ευρώπη ακόμα για να καταλάβει ο κόσμος πόσο υπερκοστολογημενα ήταν

                            Η στελαντις παραγγέλνει τις πιο φτηνές μπαταρίες από τους Κινέζους , σε μερικά μοντέλα όπως το c3 έχει αερόψυξη στην μπαταρία και έχει πάρα πολλά προβλήματα με το software στατιστικά που αφήνουν πολλά οχήματα στην μέση του δρόμου. Δεν έχει ota updates , δηλαδή τι θες να πω αφού είναι πίσω σε όλα .

                            Εσένα τότε μπορεί να σου φάνηκε καλή και να μην ετυχες σε κάποιο με πρόβλημα αλλά εγώ ταυτόχρονα λόγω δουλειάς έβλεπα και τότε ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Κίνα . Το seagull στη Κίνα που εδώ έγινε μετά από 4 χρόνια dolfin surf ήταν πολύ πιο φτηνό από τα e208 , fiat 500e και πολύ καλύτερο σε όλα από τοτε

                            Cirus the virus

                            D C 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dettol @cirus last edited by

                              @cirus said in Stellantis Group:

                              @jousis said in Stellantis Group:

                              @cirus said in Stellantis Group:

                              Ναι έχει αλλά τα ηλεκτρικά της που κατακρίνω κυρίως είναι όλα γτπ

                              Υπερβολές.
                              Θες να πεις κάτι πιο συγκεκριμένο;

                              Η stla small που είχα ήταν πολύ τίμια και για τότε που βγήκε μια χαρά up to date. Τώρα έχει παλιώσει λίγο.

                              Τίμια δεν ήταν γιατί ήταν πολύ ακριβή . Όταν βγήκαν το fiat 500 ή το 208e κόστιζαν 30χιλιαρικα τόσο μικρά αυτοκίνητα απλά τότε δεν υπήρχαν ανταγωνιστικά κινέζικα στην Ευρώπη ακόμα για να καταλάβει ο κόσμος πόσο υπερκοστολογημενα ήταν

                              Η στελαντις παραγγέλνει τις πιο φτηνές μπαταρίες από τους Κινέζους , σε μερικά μοντέλα όπως το c3 έχει αερόψυξη στην μπαταρία και έχει πάρα πολλά προβλήματα με το software στατιστικά που αφήνουν πολλά οχήματα στην μέση του δρόμου. Δεν έχει ota updates , δηλαδή τι θες να πω αφού είναι πίσω σε όλα .

                              Εσένα τότε μπορεί να σου φάνηκε καλή και να μην ετυχες σε κάποιο με πρόβλημα αλλά εγώ ταυτόχρονα λόγω δουλειάς έβλεπα και τότε ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Κίνα . Το seagull στη Κίνα που εδώ έγινε μετά από 4 χρόνια dolfin surf ήταν πολύ πιο φτηνό από τα e208 , fiat 500e και πολύ καλύτερο σε όλα από τοτε

                              για να ειμαστε δικαιοι ομως, πριν ερθουν οι κινεζοι, ηταν ολοι οι ευρωπαιοι πανακριβοι. Το id3 κοστιζε 40 χιλιαρικα απο οτι θυμαμαι. Αρχιζαν να πιεζονται αρχικα, οταν εριξε τις τιμες η τεσλα και μετα με τους κινεζους.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • J
                                jousis last edited by

                                Την ίδια συζήτηση που κάναμε και για το 5.
                                Επειδή κάτι είναι πιο ακριβό ή εστω 'υπερκοστολογημένο' δεν σημαίνει οτι είναι γτπ.

                                Το ισετρίο είναι -πες- γτπ λόγω αερόψυκτης.
                                Τα κορσα, μοκα, 208,2008, όχι.

                                Τώρα σε σύγκριση σερφ με 208 δεν θα μπω καν. Ακόμα και σήμερα δεν στέκεται το σερφ κοντά στο ί208.
                                Το βλέπει και τρέχει να κρυφτεί απο ντροπή.

                                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Stellantis είναι κι αυτές οι κουραδίτσες για τις οποιες μαλώνετε, Stellantis είναι και η Giulia, για να μην μιλήσω για καμία MC Pura.

                                  Ήθελα απλά να το βγάλω από μέσα μου, συνεχίστε για τα C3 τώρα...

                                  😄

                                  cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jousis last edited by jousis

                                    Που είναι ο criuser να αναλάβει γιατί τσαλακώνω το προφίλ μου τώρα και δεν πρέπει.

                                    όλα τα στελάντις ειναι γτπ -> ε208 ειναι καλο -> η τζουλια ειναι τελεια -> μα γιατί δεν παίρνεις τεσλα στα ίδια λεφτά -> μόνο τογιότα !
                                    (το έχω δει το έργο 😂 )

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • D
                                      dettol last edited by

                                      εχουμε και φουλ product placement μια giuilia στο disclosure day. Η ταινια δεν με ενθουσιασε, αλλα το αυτοκινητο ηταν πανεμορφο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        civil357 @cirus last edited by

                                        @cirus said in Stellantis Group:

                                        fiat 500 ή το 208e

                                        Νομίζω ότι το 500e είναι προϊόν αποκλειστικά σχεδίασης Φιατ προ στελλάντις εποχής.
                                        Δε μοιράζεται τίποτα κοινό με τα μοντέλα της στελλάντις εποχής (208 και λοιπά) , για αυτό και σήμερα στην υβριδική του μορφή , μπορεί να κουμπώσει πάνω του μόνο κινητήρες της σειράς firefly ( fiat).

                                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • J
                                          jousis last edited by

                                          το ισετρίο είναι σε μια φτηνοπλατφόρμα SCP, τα e208,e2008,eκορσα,600e, ec4,... είναι στην eCMP και το e500αράκι σε μια STLA City που μάλλον είναι όπως τα λέει ο civil.

                                          To νέο e500αράκι θα είναι όμως στην νέα stla small μαζί με το νέο 208, απο ότι έχουν πει.
                                          Αλλά πάει προς τα πίσω (ενώ έλεγαν 2027).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • cirus
                                            cirus @civil357 last edited by

                                            @civil357 said in Stellantis Group:

                                            @cirus said in Stellantis Group:

                                            fiat 500 ή το 208e

                                            Νομίζω ότι το 500e είναι προϊόν αποκλειστικά σχεδίασης Φιατ προ στελλάντις εποχής.
                                            Δε μοιράζεται τίποτα κοινό με τα μοντέλα της στελλάντις εποχής (208 και λοιπά) , για αυτό και σήμερα στην υβριδική του μορφή , μπορεί να κουμπώσει πάνω του μόνο κινητήρες της σειράς firefly ( fiat).

                                            Μπορεί να κάνω λάθος , ξέρω ότι το 208 ηταν σιγουρα σε αυτή την πλατφόρμα και νόμιζα/υπέθεσα στην ίδια ήταν και το φιατ.

                                            Cirus the virus

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 48 / 50
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr