-
@kger said in Toyota Corolla Cross:
Καλημέρα, θα γράψω δυο λόγια για την εμπειρία μου με το νέο μας όχημα μήπως και βοηθήσει κάποιον που το κοιτάει. Έχουμε κάνει περίπου 2000 χιλιόμετρα στα οποία κυρίως ήμουν ο οδηγός αλλά έχω κάνει καμιά 500 και σαν επιβάτης-συνοδηγός. Σε μικτές συνθήκες οδήγησης, πόλη, επαρχιακό, αυτοκινητόδρομο.
Αρχικά να πω ότι έχω την έκδοση 2.0L style. Πριν το αγοράσω είχα κάνει test drive στο style 1.8.Οδηγικά τα 2 αυτοκίνητα απέχουν πολύ κατά την δική μου αντίληψη. Οι πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση αλλάζει την συμπεριφορά του αυτοκινήτου όπως θα ήταν αναμενόμενο. Χωρίς να προβληματίζει και ο ημιάκαμπτος, θεωρώ αισθητά καλύτερη υλοποίηση τις ανεξάρτητες.
Το μοτέρ αλλάζει όλη την οδηγική εμπειρία, λιγότερα μουγκρίσματα, πάρα πολύ smooth μεταβάσεις από ηλεκτρικό σε θερμικό και αντίστροφα σε σημείο να μην το καταλαβαίνεις ειδικά όσο δεν έχεις συνηθίσει το αυτοκίνητο. Πολύ πιο ξεκούραστη λειτουργία και σε μεγάλες ταχύτητες με λιγότερο θόρυβο.
Γενικά είμαστε ευχαριστημένοι από το αυτοκίνητο σε θέμα χώρων, ηχομόνωσης και κατανάλωσης στο ταξίδι (το φοβόμουν λίγο αυτό). Ακόμη και στον αυτοκινητόδρομο ένα 15-20% θα το κινηθεί ηλεκτρικά.
Από τα 120km/h και πάνω ξεκινάει ένας αεροδυναμικός θόρυβος αλλά μικρός, ή μικρός που φαίνεται εμένα, δεν έχω εμπειρία από πολύ ακριβά αυτοκίνητα. Προσωπικά δεν με ενοχλεί, μιλάς με τους συνεπιβάτες χωρίς να φωνάζεις και χωρίς να βάζεις την μουσική στο τέρμα.
Δεν ξέρω αν είναι θέμα της έκδοσης, δεν είδα την active plus ποτέ, αλλά μου άρεσε που το αυτοκίνητο έχει στον εξοπλισμό πλαστικό κάλυμμα για το πορτ παγκαζ, αλουμινένια προστατευτικά μαρσπιεδάκια και ποιοτικά πατάκια. Γενικά είναι και αρκετά εργονομικό, με θήκες, θέσεις κτλ.
Το infotainment αρκετά καλό, repsonsive και γρήγορο. Γρήγορη σύνδεση και με το κινητό επίσης.Στα αρνητικά θα έβαζα την τσιπιά που έχει σε κάποια σημεία. Βλέπεις κάποια σημεία στο ταμπλό κτλ και λες είναι δυνατόν να έδωσα τόσα λεφτά;
Επίσης πολύ κακή πίσω κάμερα, ήμαρτον ρε τογιότα...
Σαν προσωπικό γούστο βρίσκω λίγο μεχ το design στο πάνελ του κοντέρ, αν και έχει πολλές πληροφορίες, στυλιστικά δεν με τρελαίνει.
Τελευταίο αρνητικό που μου έρχεται ίσως και το μικρό πίσω παράθυρο αλλά έχω πετύχει και πολύ χειρότερα.Υ.Γ.: Δεν σχολιάζω τα άπειρα συστήματα ασφαλεία/υποβοήθησης τα οποία κουδουνάνε και σπάνε νεύρα, αυτό πραγματικά θέλει συνήθεια γιατί δεν μπορείς να τα ## απενεργοποιείς και όλα κάθε φορά.
Καλοτάξιδο. Πολύ ωραία όσα γράφεις. Θετικά και αρνητικά. Έχω κουραστεί να διαβάζω κριτικές με το πόσο καλό είναι ένα αυτοκίνητο μέχρι να το πουλήσει κάποιος, μετά γράφει τα υπόλοιπα.
Αμάξι για πολλά χρόνια που να μην έχεις το χάσιμο χρόνου και το άγχος των συνεργείων.
Το δίλιτρο το είχα οδηγήσει και μου είχε αρέσει. Και σχεδιαστικά μου αρέσει. Σκεφτόμουν σοβαρά να το αγοράσω.
Ήμουν μάλλον άτυχος στο test drive. Από το πολύ ζόρισμα του αυτοκινήτου πολύ πιθανό να του άδειασα την μπαταρία υψηλής τάσης και μου έκανε κάποια "κόλπα"
-
@fhcc said in Toyota Corolla Cross:
@kger said in Toyota Corolla Cross:
Καλημέρα, θα γράψω δυο λόγια για την εμπειρία μου με το νέο μας όχημα μήπως και βοηθήσει κάποιον που το κοιτάει. Έχουμε κάνει περίπου 2000 χιλιόμετρα στα οποία κυρίως ήμουν ο οδηγός αλλά έχω κάνει καμιά 500 και σαν επιβάτης-συνοδηγός. Σε μικτές συνθήκες οδήγησης, πόλη, επαρχιακό, αυτοκινητόδρομο.
Αρχικά να πω ότι έχω την έκδοση 2.0L style. Πριν το αγοράσω είχα κάνει test drive στο style 1.8.Οδηγικά τα 2 αυτοκίνητα απέχουν πολύ κατά την δική μου αντίληψη. Οι πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση αλλάζει την συμπεριφορά του αυτοκινήτου όπως θα ήταν αναμενόμενο. Χωρίς να προβληματίζει και ο ημιάκαμπτος, θεωρώ αισθητά καλύτερη υλοποίηση τις ανεξάρτητες.
Το μοτέρ αλλάζει όλη την οδηγική εμπειρία, λιγότερα μουγκρίσματα, πάρα πολύ smooth μεταβάσεις από ηλεκτρικό σε θερμικό και αντίστροφα σε σημείο να μην το καταλαβαίνεις ειδικά όσο δεν έχεις συνηθίσει το αυτοκίνητο. Πολύ πιο ξεκούραστη λειτουργία και σε μεγάλες ταχύτητες με λιγότερο θόρυβο.
Γενικά είμαστε ευχαριστημένοι από το αυτοκίνητο σε θέμα χώρων, ηχομόνωσης και κατανάλωσης στο ταξίδι (το φοβόμουν λίγο αυτό). Ακόμη και στον αυτοκινητόδρομο ένα 15-20% θα το κινηθεί ηλεκτρικά.
Από τα 120km/h και πάνω ξεκινάει ένας αεροδυναμικός θόρυβος αλλά μικρός, ή μικρός που φαίνεται εμένα, δεν έχω εμπειρία από πολύ ακριβά αυτοκίνητα. Προσωπικά δεν με ενοχλεί, μιλάς με τους συνεπιβάτες χωρίς να φωνάζεις και χωρίς να βάζεις την μουσική στο τέρμα.
Δεν ξέρω αν είναι θέμα της έκδοσης, δεν είδα την active plus ποτέ, αλλά μου άρεσε που το αυτοκίνητο έχει στον εξοπλισμό πλαστικό κάλυμμα για το πορτ παγκαζ, αλουμινένια προστατευτικά μαρσπιεδάκια και ποιοτικά πατάκια. Γενικά είναι και αρκετά εργονομικό, με θήκες, θέσεις κτλ.
Το infotainment αρκετά καλό, repsonsive και γρήγορο. Γρήγορη σύνδεση και με το κινητό επίσης.Στα αρνητικά θα έβαζα την τσιπιά που έχει σε κάποια σημεία. Βλέπεις κάποια σημεία στο ταμπλό κτλ και λες είναι δυνατόν να έδωσα τόσα λεφτά;
Επίσης πολύ κακή πίσω κάμερα, ήμαρτον ρε τογιότα...
Σαν προσωπικό γούστο βρίσκω λίγο μεχ το design στο πάνελ του κοντέρ, αν και έχει πολλές πληροφορίες, στυλιστικά δεν με τρελαίνει.
Τελευταίο αρνητικό που μου έρχεται ίσως και το μικρό πίσω παράθυρο αλλά έχω πετύχει και πολύ χειρότερα.Υ.Γ.: Δεν σχολιάζω τα άπειρα συστήματα ασφαλεία/υποβοήθησης τα οποία κουδουνάνε και σπάνε νεύρα, αυτό πραγματικά θέλει συνήθεια γιατί δεν μπορείς να τα ## απενεργοποιείς και όλα κάθε φορά.
Καλοτάξιδο. Πολύ ωραία όσα γράφεις. Θετικά και αρνητικά. Έχω κουραστεί να διαβάζω κριτικές με το πόσο καλό είναι ένα αυτοκίνητο μέχρι να το πουλήσει κάποιος, μετά γράφει τα υπόλοιπα.
Αμάξι για πολλά χρόνια που να μην έχεις το χάσιμο χρόνου και το άγχος των συνεργείων.
Το δίλιτρο το είχα οδηγήσει και μου είχε αρέσει. Και σχεδιαστικά μου αρέσει. Σκεφτόμουν σοβαρά να το αγοράσω.
Ήμουν μάλλον άτυχος στο test drive. Από το πολύ ζόρισμα του αυτοκινήτου πολύ πιθανό να του άδειασα την μπαταρία υψηλής τάσης και μου έκανε κάποια "κόλπα"
Δεν ήσουν άτυχος. Έκανες το Test drive το σωστό. Έτσι πρέπει να γίνεται.
-
@fhcc said in Toyota Corolla Cross:
@kger said in Toyota Corolla Cross:
Καλημέρα, θα γράψω δυο λόγια για την εμπειρία μου με το νέο μας όχημα μήπως και βοηθήσει κάποιον που το κοιτάει. Έχουμε κάνει περίπου 2000 χιλιόμετρα στα οποία κυρίως ήμουν ο οδηγός αλλά έχω κάνει καμιά 500 και σαν επιβάτης-συνοδηγός. Σε μικτές συνθήκες οδήγησης, πόλη, επαρχιακό, αυτοκινητόδρομο.
Αρχικά να πω ότι έχω την έκδοση 2.0L style. Πριν το αγοράσω είχα κάνει test drive στο style 1.8.Οδηγικά τα 2 αυτοκίνητα απέχουν πολύ κατά την δική μου αντίληψη. Οι πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση αλλάζει την συμπεριφορά του αυτοκινήτου όπως θα ήταν αναμενόμενο. Χωρίς να προβληματίζει και ο ημιάκαμπτος, θεωρώ αισθητά καλύτερη υλοποίηση τις ανεξάρτητες.
Το μοτέρ αλλάζει όλη την οδηγική εμπειρία, λιγότερα μουγκρίσματα, πάρα πολύ smooth μεταβάσεις από ηλεκτρικό σε θερμικό και αντίστροφα σε σημείο να μην το καταλαβαίνεις ειδικά όσο δεν έχεις συνηθίσει το αυτοκίνητο. Πολύ πιο ξεκούραστη λειτουργία και σε μεγάλες ταχύτητες με λιγότερο θόρυβο.
Γενικά είμαστε ευχαριστημένοι από το αυτοκίνητο σε θέμα χώρων, ηχομόνωσης και κατανάλωσης στο ταξίδι (το φοβόμουν λίγο αυτό). Ακόμη και στον αυτοκινητόδρομο ένα 15-20% θα το κινηθεί ηλεκτρικά.
Από τα 120km/h και πάνω ξεκινάει ένας αεροδυναμικός θόρυβος αλλά μικρός, ή μικρός που φαίνεται εμένα, δεν έχω εμπειρία από πολύ ακριβά αυτοκίνητα. Προσωπικά δεν με ενοχλεί, μιλάς με τους συνεπιβάτες χωρίς να φωνάζεις και χωρίς να βάζεις την μουσική στο τέρμα.
Δεν ξέρω αν είναι θέμα της έκδοσης, δεν είδα την active plus ποτέ, αλλά μου άρεσε που το αυτοκίνητο έχει στον εξοπλισμό πλαστικό κάλυμμα για το πορτ παγκαζ, αλουμινένια προστατευτικά μαρσπιεδάκια και ποιοτικά πατάκια. Γενικά είναι και αρκετά εργονομικό, με θήκες, θέσεις κτλ.
Το infotainment αρκετά καλό, repsonsive και γρήγορο. Γρήγορη σύνδεση και με το κινητό επίσης.Στα αρνητικά θα έβαζα την τσιπιά που έχει σε κάποια σημεία. Βλέπεις κάποια σημεία στο ταμπλό κτλ και λες είναι δυνατόν να έδωσα τόσα λεφτά;
Επίσης πολύ κακή πίσω κάμερα, ήμαρτον ρε τογιότα...
Σαν προσωπικό γούστο βρίσκω λίγο μεχ το design στο πάνελ του κοντέρ, αν και έχει πολλές πληροφορίες, στυλιστικά δεν με τρελαίνει.
Τελευταίο αρνητικό που μου έρχεται ίσως και το μικρό πίσω παράθυρο αλλά έχω πετύχει και πολύ χειρότερα.Υ.Γ.: Δεν σχολιάζω τα άπειρα συστήματα ασφαλεία/υποβοήθησης τα οποία κουδουνάνε και σπάνε νεύρα, αυτό πραγματικά θέλει συνήθεια γιατί δεν μπορείς να τα ## απενεργοποιείς και όλα κάθε φορά.
Καλοτάξιδο. Πολύ ωραία όσα γράφεις. Θετικά και αρνητικά. Έχω κουραστεί να διαβάζω κριτικές με το πόσο καλό είναι ένα αυτοκίνητο μέχρι να το πουλήσει κάποιος, μετά γράφει τα υπόλοιπα.
Αμάξι για πολλά χρόνια που να μην έχεις το χάσιμο χρόνου και το άγχος των συνεργείων.
Το δίλιτρο το είχα οδηγήσει και μου είχε αρέσει. Και σχεδιαστικά μου αρέσει. Σκεφτόμουν σοβαρά να το αγοράσω.
Ήμουν μάλλον άτυχος στο test drive. Από το πολύ ζόρισμα του αυτοκινήτου πολύ πιθανό να του άδειασα την μπαταρία υψηλής τάσης και μου έκανε κάποια "κόλπα"
Δηλαδή τι κόλπα σου έκανε και πώς κατάφερες και την αδειασες?
Και όντως η κάμερα πίσω είναι γτπκ.
Είχα ακούσει ότι σε Hilux της αλλάζανε...θα το ψάξω λίγο.... -
@f117 said in Toyota Corolla Cross:
@fhcc said in Toyota Corolla Cross:
@kger said in Toyota Corolla Cross:
Καλημέρα, θα γράψω δυο λόγια για την εμπειρία μου με το νέο μας όχημα μήπως και βοηθήσει κάποιον που το κοιτάει. Έχουμε κάνει περίπου 2000 χιλιόμετρα στα οποία κυρίως ήμουν ο οδηγός αλλά έχω κάνει καμιά 500 και σαν επιβάτης-συνοδηγός. Σε μικτές συνθήκες οδήγησης, πόλη, επαρχιακό, αυτοκινητόδρομο.
Αρχικά να πω ότι έχω την έκδοση 2.0L style. Πριν το αγοράσω είχα κάνει test drive στο style 1.8.Οδηγικά τα 2 αυτοκίνητα απέχουν πολύ κατά την δική μου αντίληψη. Οι πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση αλλάζει την συμπεριφορά του αυτοκινήτου όπως θα ήταν αναμενόμενο. Χωρίς να προβληματίζει και ο ημιάκαμπτος, θεωρώ αισθητά καλύτερη υλοποίηση τις ανεξάρτητες.
Το μοτέρ αλλάζει όλη την οδηγική εμπειρία, λιγότερα μουγκρίσματα, πάρα πολύ smooth μεταβάσεις από ηλεκτρικό σε θερμικό και αντίστροφα σε σημείο να μην το καταλαβαίνεις ειδικά όσο δεν έχεις συνηθίσει το αυτοκίνητο. Πολύ πιο ξεκούραστη λειτουργία και σε μεγάλες ταχύτητες με λιγότερο θόρυβο.
Γενικά είμαστε ευχαριστημένοι από το αυτοκίνητο σε θέμα χώρων, ηχομόνωσης και κατανάλωσης στο ταξίδι (το φοβόμουν λίγο αυτό). Ακόμη και στον αυτοκινητόδρομο ένα 15-20% θα το κινηθεί ηλεκτρικά.
Από τα 120km/h και πάνω ξεκινάει ένας αεροδυναμικός θόρυβος αλλά μικρός, ή μικρός που φαίνεται εμένα, δεν έχω εμπειρία από πολύ ακριβά αυτοκίνητα. Προσωπικά δεν με ενοχλεί, μιλάς με τους συνεπιβάτες χωρίς να φωνάζεις και χωρίς να βάζεις την μουσική στο τέρμα.
Δεν ξέρω αν είναι θέμα της έκδοσης, δεν είδα την active plus ποτέ, αλλά μου άρεσε που το αυτοκίνητο έχει στον εξοπλισμό πλαστικό κάλυμμα για το πορτ παγκαζ, αλουμινένια προστατευτικά μαρσπιεδάκια και ποιοτικά πατάκια. Γενικά είναι και αρκετά εργονομικό, με θήκες, θέσεις κτλ.
Το infotainment αρκετά καλό, repsonsive και γρήγορο. Γρήγορη σύνδεση και με το κινητό επίσης.Στα αρνητικά θα έβαζα την τσιπιά που έχει σε κάποια σημεία. Βλέπεις κάποια σημεία στο ταμπλό κτλ και λες είναι δυνατόν να έδωσα τόσα λεφτά;
Επίσης πολύ κακή πίσω κάμερα, ήμαρτον ρε τογιότα...
Σαν προσωπικό γούστο βρίσκω λίγο μεχ το design στο πάνελ του κοντέρ, αν και έχει πολλές πληροφορίες, στυλιστικά δεν με τρελαίνει.
Τελευταίο αρνητικό που μου έρχεται ίσως και το μικρό πίσω παράθυρο αλλά έχω πετύχει και πολύ χειρότερα.Υ.Γ.: Δεν σχολιάζω τα άπειρα συστήματα ασφαλεία/υποβοήθησης τα οποία κουδουνάνε και σπάνε νεύρα, αυτό πραγματικά θέλει συνήθεια γιατί δεν μπορείς να τα ## απενεργοποιείς και όλα κάθε φορά.
Καλοτάξιδο. Πολύ ωραία όσα γράφεις. Θετικά και αρνητικά. Έχω κουραστεί να διαβάζω κριτικές με το πόσο καλό είναι ένα αυτοκίνητο μέχρι να το πουλήσει κάποιος, μετά γράφει τα υπόλοιπα.
Αμάξι για πολλά χρόνια που να μην έχεις το χάσιμο χρόνου και το άγχος των συνεργείων.
Το δίλιτρο το είχα οδηγήσει και μου είχε αρέσει. Και σχεδιαστικά μου αρέσει. Σκεφτόμουν σοβαρά να το αγοράσω.
Ήμουν μάλλον άτυχος στο test drive. Από το πολύ ζόρισμα του αυτοκινήτου πολύ πιθανό να του άδειασα την μπαταρία υψηλής τάσης και μου έκανε κάποια "κόλπα"
Δηλαδή τι κόλπα σου έκανε και πώς κατάφερες και την αδειασες?
Και όντως η κάμερα πίσω είναι γτπκ.
Είχα ακούσει ότι σε Hilux της αλλάζανε...θα το ψάξω λίγο....Θεωρώ ότι ήταν από την μπαταρία υψηλής τάσης αλλά δεν μπορώ να είμαι σίγουρος.
Αφού το είχα οδηγήσει αρκετά και γρήγορα, στο τέλος βρήκα κάποιο μέρος όπου μπορούσα να επιταχύνω όσο έπαιρνε και μετά το ακινητοποιοϋσα. Δυο τρεις φορές το έκανα. Ακουγόταν κάποια χτυπήματα από τον χώρο του κινητήρα την ώρα που επιτάχυνα και ίσως άναβαν και μερικά προειδοποιητικά λαμπάκια, δεν είμαι σίγουρος.
Το είχα πει στον πωλητή. Αυτός μου απάντησε ότι πρώτη φορά άκουγε κάτι τέτοιο.
Δεν έδωσα και ιδιαίτερη σημασία, ποτέ δεν πρόκειται κανείς να οδηγήσει το δικό του αυτοκίνητο με αυτόν τον τρόπο. Σαν γενική εικόνα μου είχε αρέσει, είναι αρκετά γρήγορο και δεν του φαίνεται..
Μπορεί όμως να ήταν και κάτι άλλο όπως έγραψα στην αρχή.
-
Αν ασχοληθείς να μάθεις τη μηχανολογία/μετάδοση των υβριδικών της τογιοτα, θα δεις ότι δεν υπάρχει κάτι να «χαλάσει» με τον τρόπο που περιγράφεις.
Η μπαταρία θα μπορούσε να αδειάσει ίσως μόνο αν κάποιος έβαζε τον επιλογέα στο Β(reak) ώστε να το πηγαίνει «φρεναριστο».
Σε τι αποσκοπούσε το τεστ που έκανες με αυτόν τον τρόπο; -
@fhcc said in Toyota Corolla Cross:
Ήμουν μάλλον άτυχος στο test drive. Από το πολύ ζόρισμα του αυτοκινήτου πολύ πιθανό να του άδειασα την μπαταρία υψηλής τάσης και μου έκανε κάποια "κόλπα"
Δεν αδειάζει ποτέ η μπαταρία υψηλής τάσης, δεν ειναι εφικτό με τον τρόπο που δουλεύει το υβριδικό σύστημα.
-
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Η μπαταρία θα μπορούσε να αδειάσει ίσως μόνο αν κάποιος έβαζε τον επιλογέα στο Β(reak) ώστε να το πηγαίνει «φρεναριστο».
Το B την φορτιζει περισσοτερο , δεν την αδειαζει . Πως σου ηρθε οτι αδειαζει στο Β ?
-
@alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:
Το B την φορτιζει περισσοτερο , δεν την αδειαζει . Πως σου ηρθε οτι αδειαζει στο Β ?
Δεν ισχύει αυτό, ειναι ένα λάθος που κάνουν οι περισσότεροι. Στο Β δεν φορτίζει η μπαταρία, αφου η ΜΕΚ ουσιαστικά περιστρέφεται με την βοήθεια του ηλεκτρομοτέρ (το οποίο τραβάει ενέργεια για να περιστραφεί).
Τα εξηγεί αναλυτικά ο φίλος μας (μετα τα 5 λεπτα, εαν δεν θες να δεις την εισαγωγη): -
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:
Το B την φορτιζει περισσοτερο , δεν την αδειαζει . Πως σου ηρθε οτι αδειαζει στο Β ?
Δεν ισχύει αυτό, ειναι ένα λάθος που κάνουν οι περισσότεροι. Στο Β δεν φορτίζει η μπαταρία, αφου η ΜΕΚ ουσιαστικά περιστρέφεται με την βοήθεια του ηλεκτρομοτέρ (το οποίο τραβάει ενέργεια για να περιστραφεί).
Τα εξηγεί αναλυτικά ο φίλος μας (μετα τα 5 λεπτα, εαν δεν θες να δεις την εισαγωγη):Το ειδα , αλλά παλι δεν καταλαβαινω κατι. Ανεβαζει τις στροφες στην ΜΕΚ το mg1 . Οκ , γι αυτο καταναλωνει μπαταρια , αλλά απαξ και αυξησει τις στροφες , μετα λεει οτι "φρεναρει" με την ΜΕΚ αν καταλαβα καλα. Αυτο δεν φορτιζει την μπαταρια?
Βεβαια το ισοζύγιο για να βγει θετικο για την μπαταρια, θα πρεπει να ειναι συνεχομενη κατηφορα
Αν ειναι μια να πατας γκαζι , μια να το αφηνεις , ναι μαλλον αδειαζει την μπαταρια αφου χρησιμοποιει ηλεκτρικη ενεργεια για να αυξησει τις στροφες της ΜΕΚ -
@alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:
Το ειδα , αλλά παλι δεν καταλαβαινω κατι. Ανεβαζει τις στροφες στην ΜΕΚ το mg1 . Οκ , γι αυτο καταναλωνει μπαταρια , αλλά απαξ και αυξησει τις στροφες , μετα λεει οτι "φρεναρει" με την ΜΕΚ αν καταλαβα καλα. Αυτο δεν φορτιζει την μπαταρια?
H ΜΕΚ δεν φορτίζει την μπαταρια. Το MG2 φορτίζει την μπαταρία, και μάλιστα στο Β mode, στο 100% της δυνατότητάς του (ως regenerative braking). Αλλά αυτός λέει ότι η ενέργεια που καταναλώνει ο MG1 για να περιστρέψει την ΜΕΚ είναι μεγαλύτερη από την ενέργεια που παράγει ο MG2. Τώρα σωστός, λάθος - αυτόν ξέρουμε, αυτόν εμπιστευόμαστε στα Τογιότα...χαχα!!
-
Τον συγκεκριμένο μηχανικό τον παρακολουθώ αρκετές φορές χωρίς να έχω καινούριο Toyota. Έχει μεγάλη απήχηση στην Αμερική αν και πρέπει να είναι αραβικής καταγωγής, κάτι λέει αυτό.
Δεν έχω τις γνώσεις στα μηχανολογικά όπως έχετε οι υπόλοιποι. Πιστεύω όμως ότι αυτό που γίνεται με τις συνεχόμενες αναβαθμίσεις των αυτοκινήτων είναι να αλλάζουν τον τρόπο που λειτουργεί το αυτοκίνητο, δεν είναι μόνο για λεπτομέρειες. Μπορεί κάτι που λέγεται να μην ισχύει μερικούς μήνες μετά.
-
Δεν χρειάζεται τόσο πολλή επιστήμη, και να μην ξέρει κάποιος την αρχή λειτουργίας, αν καμιά φορά ξεχάσεις τον επιλογέα στο Break στο ίσιωμα, βλέπεις ότι η μπαταρία μένει στις 3 γραμμές, ο βενζινοκινιτήρας δεν σβήνει καθόλου κι ανεβαίνει σημαντικά η κατανάλωση της διαδρομής.
Η μόνη χρήση του Break είναι στις κατηφόρες (εκεί που ανάλογα την κλίση θα κατεβαινες με 3η ή 2α στο χειροκίνητο κιβώτιο και συνεχές engine braking) να «ξοδεύει» την επιπλέον κινητική --> ηλεκτρική ενέργεια της κατηφορας, σε engine braking.
-
Μου φαίνεται ότι κακώς απάντησα στο "Τι κόλπα σου έκανε;"
Να γράψω και γιατί το έκανα. Την πρώτη φορά, για να δω τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Τη δεύτερη και την τρίτη για να επιβεβαιώσω ότι το πρόβλημα εξακολουθούσε να υπάρχει.
Δεν το θεώρησα τόσο σημαντικό και εξήγησα τους λόγους. Το είχα ψάξει και λίγο στο ίντερνετ αλλά δεν βρήκα κάτι.
Το "άδειασε η μπαταρία" είναι σχήμα λόγου. Δεν θα άφηνε ποτέ κανένας κατασκευαστής να αδειάσει η μπαταρία υψηλής τάσης για κανέναν λόγο. Όταν μια μπαταρία πέφτει πολύ χαμηλά καταστρέφεται. Είχα πρόσφατο δικό μου πρόβλημα με τη 12βολτη. Είχε πέσει τόσο χαμηλά που ο φορτιστής δεν μπορούσε να τη δει. Μπορεί να της έδωσα ρεύμα 10-15 φορές μέχρι να μπορέσει ο φορτιστής να αρχίσει να τη φορτίζει. Το κόστος αντικατάστασης θα ήταν τεράστιο σε αυτή την περίπτωση. Ακόμη κι αν στα όργανα του αυτοκινήτου βλέπουμε μηδέν, σίγουρα η μπαταρία έχει κρατήσει ένα ποσοστό κρυφό και δεν μας το δίνει, για να μη γίνει ζημιά.
Σκέφτηκα ότι η μπαταρία υψηλής τάσης είχε πέσει πολύ χαμηλά και δεν έδινε άλλο ρεύμα, γι' αυτό και τα προβλήματα. Δεν είμαι ειδικός..
Μη μείνουμε όμως σ' αυτό. Το αυτοκίνητο εμένα μ' αρέσει και αν χρειαζόμουνα suv, μπορεί να το αγόραζα.
Καλά που δεν έγραψα και για ένα άλλο αυτοκίνητο που έκανα test drive και έβρεχε.. Όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου είχαν πρόβλημα.. Μου είχε αρέσει πολύ κι εκείνο πριν ξεκινήσει η βροχή, περισσότερο από το corolla. Δεν ήταν Toyota, μη με παρεξηγήσει κανείς.
-
@fhcc said in Toyota Corolla Cross:
Μου φαίνεται ότι κακώς απάντησα στο "Τι κόλπα σου έκανε;"
Να γράψω και γιατί το έκανα. Την πρώτη φορά, για να δω τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Τη δεύτερη και την τρίτη για να επιβεβαιώσω ότι το πρόβλημα εξακολουθούσε να υπάρχει.
Δεν το θεώρησα τόσο σημαντικό και εξήγησα τους λόγους. Το είχα ψάξει και λίγο στο ίντερνετ αλλά δεν βρήκα κάτι.
Το "άδειασε η μπαταρία" είναι σχήμα λόγου. Δεν θα άφηνε ποτέ κανένας κατασκευαστής να αδειάσει η μπαταρία υψηλής τάσης για κανέναν λόγο. Όταν μια μπαταρία πέφτει πολύ χαμηλά καταστρέφεται. Είχα πρόσφατο δικό μου πρόβλημα με τη 12βολτη. Είχε πέσει τόσο χαμηλά που ο φορτιστής δεν μπορούσε να τη δει. Μπορεί να της έδωσα ρεύμα 10-15 φορές μέχρι να μπορέσει ο φορτιστής να αρχίσει να τη φορτίζει. Το κόστος αντικατάστασης θα ήταν τεράστιο σε αυτή την περίπτωση. Ακόμη κι αν στα όργανα του αυτοκινήτου βλέπουμε μηδέν, σίγουρα η μπαταρία έχει κρατήσει ένα ποσοστό κρυφό και δεν μας το δίνει, για να μη γίνει ζημιά.
Σκέφτηκα ότι η μπαταρία υψηλής τάσης είχε πέσει πολύ χαμηλά και δεν έδινε άλλο ρεύμα, γι' αυτό και τα προβλήματα. Δεν είμαι ειδικός..
Μη μείνουμε όμως σ' αυτό. Το αυτοκίνητο εμένα μ' αρέσει και αν χρειαζόμουνα suv, μπορεί να το αγόραζα.
Καλά που δεν έγραψα και για ένα άλλο αυτοκίνητο που έκανα test drive και έβρεχε.. Όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου είχαν πρόβλημα.. Μου είχε αρέσει πολύ κι εκείνο πριν ξεκινήσει η βροχή, περισσότερο από το corolla. Δεν ήταν Toyota, μη με παρεξηγήσει κανείς.
Μήπως λέω μήπως, ήταν Peugeot? Μπορείς να το πεις μην ανησυχείς

-
@fhcc said in Toyota Corolla Cross:
Μου φαίνεται ότι κακώς απάντησα στο "Τι κόλπα σου έκανε;"
Καλά που δεν έγραψα και για ένα άλλο αυτοκίνητο που έκανα test drive και έβρεχε.. Όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου είχαν πρόβλημα.. Μου είχε αρέσει πολύ κι εκείνο πριν ξεκινήσει η βροχή, περισσότερο από το corolla. Δεν ήταν Toyota, μη με παρεξηγήσει κανείς.
Διαφωνω... Πρεπει να λεει ο καθενες την ειλικρινή εμπειρια του . Αν ειναι να λεμε μονο θετικα, ολα καλά ειναι τοτε
-
@fhcc said in Toyota Corolla Cross:
Μου φαίνεται ότι κακώς απάντησα στο "Τι κόλπα σου έκανε;"
Να γράψω και γιατί το έκανα. Την πρώτη φορά, για να δω τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Τη δεύτερη και την τρίτη για να επιβεβαιώσω ότι το πρόβλημα εξακολουθούσε να υπάρχει.
Δεν το θεώρησα τόσο σημαντικό και εξήγησα τους λόγους. Το είχα ψάξει και λίγο στο ίντερνετ αλλά δεν βρήκα κάτι.
Το "άδειασε η μπαταρία" είναι σχήμα λόγου. Δεν θα άφηνε ποτέ κανένας κατασκευαστής να αδειάσει η μπαταρία υψηλής τάσης για κανέναν λόγο. Όταν μια μπαταρία πέφτει πολύ χαμηλά καταστρέφεται. Είχα πρόσφατο δικό μου πρόβλημα με τη 12βολτη. Είχε πέσει τόσο χαμηλά που ο φορτιστής δεν μπορούσε να τη δει. Μπορεί να της έδωσα ρεύμα 10-15 φορές μέχρι να μπορέσει ο φορτιστής να αρχίσει να τη φορτίζει. Το κόστος αντικατάστασης θα ήταν τεράστιο σε αυτή την περίπτωση. Ακόμη κι αν στα όργανα του αυτοκινήτου βλέπουμε μηδέν, σίγουρα η μπαταρία έχει κρατήσει ένα ποσοστό κρυφό και δεν μας το δίνει, για να μη γίνει ζημιά.
Σκέφτηκα ότι η μπαταρία υψηλής τάσης είχε πέσει πολύ χαμηλά και δεν έδινε άλλο ρεύμα, γι' αυτό και τα προβλήματα. Δεν είμαι ειδικός..
Μη μείνουμε όμως σ' αυτό. Το αυτοκίνητο εμένα μ' αρέσει και αν χρειαζόμουνα suv, μπορεί να το αγόραζα.
Καλά που δεν έγραψα και για ένα άλλο αυτοκίνητο που έκανα test drive και έβρεχε.. Όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου είχαν πρόβλημα.. Μου είχε αρέσει πολύ κι εκείνο πριν ξεκινήσει η βροχή, περισσότερο από το corolla. Δεν ήταν Toyota, μη με παρεξηγήσει κανείς.
Κιομως...για δες σε τεστ το mg zs hybrid+ ....που του ξελιγονουν την μπαταρία μετά από διαδοχικα 0-100 ... Κ στο τέλος κάνει 13-14 δευτερόλεπτα το 0-100... Εκεί είναι κακή διαχείριση ξεκάθαρα.
-
Το θέμα για το αν αδειάζει η μπαταρία μου θύμισε ενα παλιό βίντεο του Ιρακινού μηχανικού -εξπερ στα toyota (car care nut).
Τελικά στα υβριδικά toyota η μεγάλη μπαταρία μπορεί να αδειάσει τελείως -μα τελείως- στην περίπτωση που μείνεις απο ... βενζίνη!Αυτό γίνεται γιατί τότε το λογισμικό του αυτοκινήτου βάζει σε προτεραιότητα την ασφάλεια και "αρμέγει" και τα τελευταία ηλεκτρόνια της μπαταρίας θεωρώντας οτι είσαι σε κατάσταση ανωτέρας βίας (που δεν επέτρεψε τον ανεφοδιασμό) και προσπαθείς να φτάσεις σε κάποιο ασφαλές σημείο.
Γιαυτό πολύ νωρίς ενω εχεις μεσα στο ρεζερβουάρ 6 λίτρα σβήνουν τα πάντα στην οθόνη και μενει μονο το μήνυμα για ανεφοδιασμό, τώρα τι γίνεται οταν τερματίσεις την μπαταρία δεν ξέρω αλλά υποπτεύομαι με κανα 300-500αρι€ όποιος αγνοήσει το μήνυμα ΘΑ ΜΑΘΕΙ...

-
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
Το θέμα για το αν αδειάζει η μπαταρία μου θύμισε ενα παλιό βίντεο του Ιρακινού μηχανικού -εξπερ στα toyota (car care nut).
Τελικά στα υβριδικά toyota η μεγάλη μπαταρία μπορεί να αδειάσει τελείως -μα τελείως- στην περίπτωση που μείνεις απο ... βενζίνη!Αυτό γίνεται γιατί τότε το λογισμικό του αυτοκινήτου βάζει σε προτεραιότητα την ασφάλεια και "αρμέγει" και τα τελευταία ηλεκτρόνια της μπαταρίας θεωρώντας οτι είσαι σε κατάσταση ανωτέρας βίας (που δεν επέτρεψε τον ανεφοδιασμό) και προσπαθείς να φτάσεις σε κάποιο ασφαλές σημείο.
Γιαυτό πολύ νωρίς ενω εχεις μεσα στο ρεζερβουάρ 6 λίτρα σβήνουν τα πάντα στην οθόνη και μενει μονο το μήνυμα για ανεφοδιασμό, τώρα τι γίνεται οταν τερματίσεις την μπαταρία δεν ξέρω αλλά υποπτεύομαι με κανα 300-500αρι€ όποιος αγνοήσει το μήνυμα ΘΑ ΜΑΘΕΙ...

Θα πρόσθετα ένα ακόμη μηδενικό..

-
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
Το θέμα για το αν αδειάζει η μπαταρία μου θύμισε ενα παλιό βίντεο του Ιρακινού μηχανικού -εξπερ στα toyota (car care nut).
Τελικά στα υβριδικά toyota η μεγάλη μπαταρία μπορεί να αδειάσει τελείως -μα τελείως- στην περίπτωση που μείνεις απο ... βενζίνη!Αυτό γίνεται γιατί τότε το λογισμικό του αυτοκινήτου βάζει σε προτεραιότητα την ασφάλεια και "αρμέγει" και τα τελευταία ηλεκτρόνια της μπαταρίας θεωρώντας οτι είσαι σε κατάσταση ανωτέρας βίας (που δεν επέτρεψε τον ανεφοδιασμό) και προσπαθείς να φτάσεις σε κάποιο ασφαλές σημείο.
Γιαυτό πολύ νωρίς ενω εχεις μεσα στο ρεζερβουάρ 6 λίτρα σβήνουν τα πάντα στην οθόνη και μενει μονο το μήνυμα για ανεφοδιασμό, τώρα τι γίνεται οταν τερματίσεις την μπαταρία δεν ξέρω αλλά υποπτεύομαι με κανα 300-500αρι€ όποιος αγνοήσει το μήνυμα ΘΑ ΜΑΘΕΙ...

Χανεις και την εγγυηση της μπαταριας, μου ειχε πει ενας πωλητης, αν μεινεις απο βενζινη
-
Εμπειρία σήμερα, δύο άτομα συν παιδί με κλιματισμό και στη λειτουργία eco δεν τράβαγε καθόλου το cross 2.0, ούτε το παλιό yaris 1.2 δεν κάνει έτσι με το ίδιο φορτίο, και εκείνο έπιασε το τέταρτο του αιώνα. Το γύρισα στο κανονικό και έγινε πάλι αμάξι...
Toyota Corolla Cross