Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 1144
    • 1145
    • 1146
    • 1147
    • 1148
    • 1146 / 1148
    Περί αυτοκίνησης
    183
    22949
    1057129
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • cirus
      cirus @criuser last edited by

      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Εγώ είμαι ανοιχτόμυαλος σαν άριστος πωλητής.

      Μην το συζητάς αυτό

      Πιο ανοιχτομυαλος πεθαίνεις

      Σαν το diesel ένα πραμα

      Cirus the virus

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • C
        criuser @dettol last edited by

        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        @jousis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        @jousis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Όταν έχεις αποφασίσει το 4,

        ποτε ομως δεν θα γινει αυτο

        Λες να φοβάται οτι θα τον κοροϊδεύουμε μετά αν πάρει ηλεκτρικό και δη μη-στελάντις ;😀
        Εσύ δεν πρέπει να απελπίζεσαι, αν πάρουμε αυτό το οχυρό μετά θα λέμε μέχρι και ο παράξενος πήρε ηλεκτρικό, τελείωσε, έχουμε πιάσει κρίσιμη μάζα.

        οχι ρε, ποτε δεν θα γινει διοτι απλα δεν μπορει. Δεν ειναι τυχαιο το you can't teach an old dog new tricks. Ειναι περα απο τη σφαιρα της κατανοησης του. Σαν να με βαζεις εμενα να φανταστω διαστασεις που περιγραφονται μονο με μαθηματικα. Απλα δεν μπορω. Ετσι και ο κρου με τα ηλεκτρικα..

        Δεν χρειαζόταν να το πεις εσύ. Το έχω αναφέρει ήδη από την αρχή.

        Είναι ένας χωρίς λόγο μπελάς να ασχολούμαι με εφαρμογές που συχνά κολλάνε όπως λέτε όλοι σας, να ψάχνω προσφορές και άλλες τέτοιες ιστορίες, ενώ με μία εφαρμογούλα βλέπω τιμές στα βενζινάδικα, ακόμα και αν είναι εταιρικά ή όχι και αποφασίζω που θα βάλω έχοντας ακτίνα εκατοντάδων χλμ αυτονομίας, όταν το σκεφτώ ότι πρέπει να συμπληρώσω.

        Παράδειγμα έβαλα στο Κιλκίς και στην Κυλλήνη σε εταιρικά Αβίν που είδα στην εφαρμογή.

        Και η ηλικία προφανώς παίζει ρόλο, αλλά και η εμπειρία από υπολογιστές και περιφερειακά και κινητά και πόσα έχω πετάξει από αυτά με οδηγεί να μην πετάξω τα λεφτά μου σε ένα ηλεκτρικό σήμερα που είναι ήδη αρχαίας τεχνολογίας σε σχέση με αυτό σε 3-5 χρόνια.

        Αντίθετα πέρσι πούλησα το 35 ετών Πόνυ 2 στα 1800 και φέτος την 28 ετών ΧΑΝΤΙΑ στα 2000.

        Τα σημερινά ηλεκτρικά θα έχουν αυτές τις τιμές πριν κλείσουν 10ετία...

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
        Εμαθα...

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          criuser @jousis last edited by

          @jousis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          να φανταστω διαστασεις που περιγραφονται μονο με μαθηματικα.

          Δεν μπορείς γιατί δεν 'υπαρχουν' στον φυσικό κόσμο.

          Ενώ τα ηλεκτρικά τα βλέπει κάθε ημέρα και κάποια στιγμή θα βλέπει στις εκθέσεις μόνο αυτά.
          Η επικράτηση όμως των ηλεκτρικών είναι πραγματικότητα, ο χρόνος είναι η παράμετρος που δεν ξέρουμε ακόμα.

          Δεν έχω διαφωνήσει με αυτό.

          Αυτό που έχει σημασία όμως είναι τι θα πάρετε αν αποφασίσετε να πουλήσετε τα ηλεκτρικά σας, όταν θα είναι 6-8-10 ετών ?

          Νομίζω ότι όλοι φανταζόμαστε...😇 😁

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
          Εμαθα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jousis last edited by jousis

            Ο άλλος είχε 1 και πήρε 2ο.
            Εγώ έδωσα αναγκαστικά το 1ο και πήρα 2ο.
            Τί σε κάνει να νομίζεις οτι δεν θα πάρουμε και 3ο ;

            Αν εννοείς τις συνθήκες, αυτές είναι τρομερά ρευστές και όλα δείχνουν στο οτι δεν θα μπορείτε σε 10 χρόνια να πουλήσετε τα θερμικά σας.
            Όπως εγώ δεν μπορούσα να πουλήσω το 20vt.
            Ή οι κακόμοιροι οι κατατρεγμένοι οι οπεκεπεδες τις καγιεν.

            Δεν το εύχομαι βέβαια, εύχομαι μια απλή μετάβαση, σταδιακή, αλλά 1 ακόμα πορτοκαλής και όλα τινάζονται στον αέρα.

            (εγώ δεν έχω skin in the game λόγω λίζιν, μπορεί σε 4 χρόνια να μην παρω καν άλλο αφού θα έχουμε τέλειες συγκοινωνλιεΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧ)

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • D
              dettol last edited by

              Εξαιρετικα ενδιαφερον βιντεο το οποιο δειχνει τον τροπο που σκεφτεται και ζυγιζει τα πραγματα μια μεγαλη εταιρεια ληζινγκ. Λεει ξερα "δεν ξερω" σχετικα με την μεταπωληση των ηλεκτρικων οχηματων. Αυτο το "δεν ξερω" μεταφερεται στον καταναλωτη ως εξτρα κοστος στο μισθωμα ληζινγκ (αυτα που μας εχει αναλυσει δεκαδες φορες ο @criuser ... βλεπεις μενσιο που σου κανω ετσι; influencer εισαι!!!) διοτι φοβουνται μην φανε ενδεχομενη χασουρα. Αν δεν υπαρξει χασουρα τελικα, ε δεν πειραζει, εβγαλαν λιγο παραπανω 🙂

              Δεν συμφωνω με ολα οσα λεει παντως διοτι βλεπει το ζητημα αποκλειστικα απο την μερια του χρηστη ληζινγκ. Επομενως λεει πχ οτι τα κινεζικα "τελικα δεν ειναι ιδιαιτερα φτηνοτερα", διοτι υπολογιζει τιμες ληζινγκ οπου εχει σημασια το τελικο κοστος συντηρησης και κοστος μεταπωλησης. Για το δευτερο εχει πει "δεν ξερω" και για το πρωτο δεν εχει δεδομενα (δεν τον κατηγορω για αυτο), ενω πχ ενα yaris εχει συλλεξει δεδομενα δεκαετιων οποτε μπορει να υπολογισει με ασφαλεια τα χρηματα που θα ζητησει απο τον πελατη του.

              Επισης, στο θεμα της μεταπωλησης των ηλεκτρικων "ξεχναει" 🙂 να αναφερει οτι οι "χαμηλοτερες απο οτι αναμεναμε" τιμες τους εχουν επηρεαστει απο τα 8-12 χιλιαρικα που επαιρναν επιδοτηση.

              Youtube Video – [30:15..]

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • C
                criuser last edited by

                Ευχαριστώ για την περίληψη αφού δεν έχω χρόνο να δω βίντεο, είναι και πολύ επίμονος στα τηλέφωνα ο Ντο, ευτυχώς κοιμάται τώρα, αλλά από αυτά που έγραψες φαίνεται το πρόβλημα που λέω εγώ για τους σημερινούς αγοραστές, όχι χρήστες λήζινγκ των ηλεκτρικών.

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                Εμαθα...

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dettol @criuser last edited by

                  @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Αντίθετα πέρσι πούλησα το 35 ετών Πόνυ 2 στα 1800 και φέτος την 28 ετών ΧΑΝΤΙΑ στα 2000.

                  Τα σημερινά ηλεκτρικά θα έχουν αυτές τις τιμές πριν κλείσουν 10ετία...

                  Δεν φανταζεσαι ποσο εκτιμω την ενεργεια που ξοδευεις για να μας αποτρεψεις απο το να χασουμε τα λεφτα μας! Να 'σαι παντα καλα και να ταξιδευεις (εστω και virtual ταξιδια 🙂 )!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    dettol @criuser last edited by

                    @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Ευχαριστώ για την περίληψη αφού δεν έχω χρόνο να δω βίντεο, είναι και πολύ επίμονος στα τηλέφωνα ο Ντο, ευτυχώς κοιμάται τώρα, αλλά από αυτά που έγραψες φαίνεται το πρόβλημα που λέω εγώ για τους σημερινούς αγοραστές, όχι χρήστες λήζινγκ των ηλεκτρικών.

                    για αλλη μια φορα δεν καταλαβες απολυτως τιποτα 🙂

                    J C 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jousis @dettol last edited by

                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      για αλλη μια φορα δεν καταλαβες απολυτως τιποτα

                      (το έβαλα να το δω το βράδυ)
                      λέει τπτ ενδιαφέρον για το λίζιν σε ιδιώτες με/χωρίς εξαγορά κ τίποτα για το κοινωνικο λιζιν πληροφορίες ;

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        criuser @dettol last edited by

                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Ευχαριστώ για την περίληψη αφού δεν έχω χρόνο να δω βίντεο, είναι και πολύ επίμονος στα τηλέφωνα ο Ντο, ευτυχώς κοιμάται τώρα, αλλά από αυτά που έγραψες φαίνεται το πρόβλημα που λέω εγώ για τους σημερινούς αγοραστές, όχι χρήστες λήζινγκ των ηλεκτρικών.

                        για αλλη μια φορα δεν καταλαβες απολυτως τιποτα 🙂

                        Ευτυχώς δηλαδή που δεν έγινες εκπαιδευτικός με τέτοια κακή μεταδοτικότητα...😁

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                        Εμαθα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dettol @jousis last edited by

                          @jousis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          για αλλη μια φορα δεν καταλαβες απολυτως τιποτα

                          (το έβαλα να το δω το βράδυ)
                          λέει τπτ ενδιαφέρον για το λίζιν σε ιδιώτες με/χωρίς εξαγορά κ τίποτα για το κοινωνικο λιζιν πληροφορίες ;

                          τιποτα απολυτως (τουλαχιστον μεχρι το 50' που ειδα εγω).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • piliourits
                            piliourits @katafractos17 last edited by

                            @katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Ανοίγεις το παράθυρο του αυτοκινήτου ιδίως σε δρόμους με κίνηση και σου έρχεται κατευθείαν η μπόχα από αρύθμιστα, πειραγμένα και κακοσυντηρημένα ντίζελ.
                            Ιδίως ταξί, φορτηγά και λεωφορεία ξερνάνε μαυρίλα σωρηδόν.

                            Αυτό το πρόβλημα δεν θα λυθεί τις τρέχουσες δεκαετίες.
                            Το ότι χρυσοπληρώνουμε «αστικα» που με το ζόρι βγάζουν 150χλμ το 24ωρο, καλοδεχούμενο αλλά... είμαστε ιδιωτική οικονομία, σκέψου πόσες εκατοντάδες χιλιάδες οχήματα είναι τα Υπεραστικά λεωφορεία και ιδιωτικά Πούλμαν, οι νταλίκες, τα φορτηγά μεταφορών, τα χωματουργικά κλπ κλπ που διανύουν εκατοντάδες χλμ το 24ωρο...
                            Μόνο πειράματα γίνονται διεθνώς για όλες αυτές τις κατηγορίες οχημάτων, ούτε το 1 στα χίλια δεν αντικαθίσταται από ικανό μπαταριοκίνητο στην ιδιωτική αγορά, κυρίως επειδή δεν υπάρχουν τέτοια οχήματα ακόμη. Έχουν πέσει όλοι με τα μούτρα στα ΙΧ που κατά μέσο όρο διανύουν λίγες δεκάδες χλμ ημερησίως.
                            Βάλε τώρα ότι στην Ελλάδα τα περισσότερα βαριά οχήματα είναι μεταχειρισμένα και οι τιμές μεταφορικών είναι τέτοιες που επιτρέπουν μόνο στοιχειώδη συντήρηση... καλύτερα πάρτε μάσκες με φίλτρα.

                            Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • .SPIROS. 0
                              .SPIROS. 0 last edited by

                              Ξεκινάνε από τα ταξί, υποτίθεται.
                              Το ντίζελ θέλει τουλάχιστον 20 χρόνια να φύγει από τις μεταφορές

                              nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • nickthetrib
                                nickthetrib @.SPIROS. 0 last edited by nickthetrib

                                @spiros-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Ξεκινάνε από τα ταξί, υποτίθεται.
                                Το ντίζελ θέλει τουλάχιστον 20 χρόνια να φύγει από τις μεταφορές

                                Πολύ αισιόδοξο σε κόβω με το τουλάχιστον 20 χρόνια! Ακόμα και αν το τουλάχιστον είναι αλλά 20 χρόνια!
                                50 χρόνια μίνιμουμ για τις οδικές μεταφορές!
                                70 μίνιμουμ για θαλάσσιες και αεροπορικές μεταφορές!

                                And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • K
                                  kapelis last edited by

                                  https://www.protothema.gr/economy/article/1829331/sto-stohastro-tis-komision-1236-foroapallages-akinita-ih-kai-diesel/

                                  Μια εικόνα για το τι έρχεται.

                                  C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    criuser @kapelis last edited by criuser

                                    @kapelis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    https://www.protothema.gr/economy/article/1829331/sto-stohastro-tis-komision-1236-foroapallages-akinita-ih-kai-diesel/

                                    Μια εικόνα για το τι έρχεται.

                                    Αντε να αλλάξουν οι κυβερνήσεις στις μεγάλες χώρες με Δημοκρατικές γιατί τώρα έχουμε γεμίσει αργόμισθους ηλίθιους φασιστοκομμουνιστές στην ΕΕ και στην Κομισιόν...

                                    Στις άλλες χώρες έχουν πολύ περισσότερες φοροαπαλλαγές, αλλά οι ηλίθιοι δεν ξέρουν τι τους γίνεται.

                                    Ξυσταριό του κερατά που θέλει ομαδικό ξήλωμα.

                                    Αλλά η πιο ωραία απάντηση είναι το πρώτο σχόλιο κάτω από το άρθρο...

                                    Γιώργος
                                    05.06.2026, 19:17
                                    Αν έπαιρναν όλοι αυτοί οι έξυπνοι οικονομολόγοι 900 ευρώ μεικτά δεν θα τα έλεγαν αυτά ....

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                    Εμαθα...

                                    J 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      savas89 last edited by

                                      Έρχεται και το ev microcar Linktour Alumi αν το λέω καλά με κάτω από 10κ και φαντάζει σοβαρό για διθέσιο..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • J
                                        jousis @criuser last edited by jousis

                                        Μεγάλο θέμα που έχω με την ηλεκτροκίνηση είναι τα μεγάλα/βαριά αυτοκίνητα που μεταφράζονται σε μεγάλα/ακριβά λάστιχα.

                                        Και ταυτόχρονα η νοοτροπία "εμβέλεια/ησυχία είναι το παν" που μεταφράζεται σε οικολογικά μπουρδολάστιχα.
                                        Είναι σε σημείο επικινδυνότητας αυτά τα eco λάστιχα. Απαράδεκτο.
                                        Πιάνει το ABS στα 30χλμ, τί τραγικά πράγματα είναι αυτά;
                                        (ναι, έχω νεύρα, θα τρακάρω με αυτές τις μ.κίες)

                                        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        φασιστοκομμουνιστές στην ΕΕ και στην Κομισιόν...

                                        Υπενθύμιση να κάνεις αίτηση για ανανέωση διπλώματος, τώρα μετά τα 90 πρέπει να ανανεώνεις κάθε 2 χρόνια.

                                        N katafractos17 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nascar1 @jousis last edited by

                                          @jousis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Μεγάλο θέμα που έχω με την ηλεκτροκίνηση είναι τα μεγάλα/βαριά αυτοκίνητα που μεταφράζονται σε μεγάλα/ακριβά λάστιχα.

                                          Και ταυτόχρονα η νοοτροπία "εμβέλεια/ησυχία είναι το παν" που μεταφράζεται σε οικολογικά μπουρδολάστιχα.
                                          Είναι σε σημείο επικινδυνότητας αυτά τα eco λάστιχα. Απαράδεκτο.
                                          Πιάνει το ABS στα 30χλμ, τί τραγικά πράγματα είναι αυτά;
                                          (ναι, έχω νεύρα, θα τρακάρω με αυτές τις μ.κίες)

                                          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          φασιστοκομμουνιστές στην ΕΕ και στην Κομισιόν...

                                          Υπενθύμιση να κάνεις αίτηση για ανανέωση διπλώματος, τώρα μετά τα 90 πρέπει να ανανεώνεις κάθε 2 χρόνια.

                                          Μπορείς άνετα να βάλεις κανονική σειρά ελαστικών και όχι για ηλεκτρικά. Αρκεί να είναι extra load. Χάνεις λίγο κατανάλωση, θόρυβο αλλά κερδίζεις σε πρόσφυση και ίσως τιμή

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • J
                                            jousis last edited by

                                            Κάποια στιγμή που θα/αν βγάλουν ναι, αλλα τα πρώτα που βγάζουν είναι όλα οικολογικα.

                                            Η μουρμούρα ήταν για όλα τα eco που έχουν το συνήθειο να βάζουν μαμα. premium ελαστικό που σκέφτεσαι να αλλάξεις από τον πρώτο μήνα... καταντια.

                                            (Μπορει κάποιο που έχετε δοκιμάσει να ήταν οκ, 2 που ξέρω είναι από το κακο στο αθλιο.)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1144
                                            • 1145
                                            • 1146
                                            • 1147
                                            • 1148
                                            • 1146 / 1148
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr