Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
    • 1
    • 2
    • 421
    • 422
    • 423
    • 424
    • 425
    • 426
    • 423 / 426
    Περί αυτοκίνησης
    123
    8507
    336983
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      terryp117 @ntinaras last edited by

      @ntinaras said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
      ΜΠΡΑΒΟ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ....!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dettol @A d P last edited by

        @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

        @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

        @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

        Δεκάδες χιλιάδες παραβάσεις για παρκάρισμα σε πεζοδρόμια και ράμπες

        Ένας Βούλγαρος έβαλε ένα SUV σε θέση για αναπήρους.
        Τι θα κάνει η τροχαία; Θα του πάρει πινακίδες για ένα μήνα; Θα εξολοθρεύσει τον τουρισμό αν τρέχουν οι ξένοι τουρίστες;
        Τις πινακίδες θα πρέπει να ο Βούλγαρος να έρθει να τις πάρει σε ένα μήνα μαζί με το δίπλωμα;
        Καταστράφηκαν οι διακοπές του στην Ελλάδα;
        Όποιους ρώτησα μου είπαν πως δε μπορεί η τροχαία να πάρει δίπλωμα και πινακίδες.
        Μόνον η Ιταλία τα κάνει αυτά και στα στέλνει μετά στην Ελλαδα με ταχυδρομείο.

        Κανονικά αφαιρούνται όλα, είτε είναι Ε.Ε. , είτε από τρίτες χώρες.
        Τους ξένους φορτηγατζηδες, όταν ήμουν στα Γιαννιτσά, τους πήγαινε το περιπολικό στην τράπεζα- ΔΟΥ, να πληρώσουν και μετά τους άφηναν να συνεχίσουν (ορισμένες παραβάσεις των φορτηγών προβλέπουν αφαίρεση στοιχείων μέχρι την εξόφληση)

        κανονικα αυτο πρεπει να γινεται. Στους ξενους αφαιρεση πινακιδων κατευθειαν και πληρωμη για να τις παρουν πισω.

        A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • A d P
          A d P moderator @dettol last edited by

          @dettol said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

          @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

          @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

          @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

          Δεκάδες χιλιάδες παραβάσεις για παρκάρισμα σε πεζοδρόμια και ράμπες

          Ένας Βούλγαρος έβαλε ένα SUV σε θέση για αναπήρους.
          Τι θα κάνει η τροχαία; Θα του πάρει πινακίδες για ένα μήνα; Θα εξολοθρεύσει τον τουρισμό αν τρέχουν οι ξένοι τουρίστες;
          Τις πινακίδες θα πρέπει να ο Βούλγαρος να έρθει να τις πάρει σε ένα μήνα μαζί με το δίπλωμα;
          Καταστράφηκαν οι διακοπές του στην Ελλάδα;
          Όποιους ρώτησα μου είπαν πως δε μπορεί η τροχαία να πάρει δίπλωμα και πινακίδες.
          Μόνον η Ιταλία τα κάνει αυτά και στα στέλνει μετά στην Ελλαδα με ταχυδρομείο.

          Κανονικά αφαιρούνται όλα, είτε είναι Ε.Ε. , είτε από τρίτες χώρες.
          Τους ξένους φορτηγατζηδες, όταν ήμουν στα Γιαννιτσά, τους πήγαινε το περιπολικό στην τράπεζα- ΔΟΥ, να πληρώσουν και μετά τους άφηναν να συνεχίσουν (ορισμένες παραβάσεις των φορτηγών προβλέπουν αφαίρεση στοιχείων μέχρι την εξόφληση)

          κανονικα αυτο πρεπει να γινεται. Στους ξενους αφαιρεση πινακιδων κατευθειαν και πληρωμη για να τις παρουν πισω.

          Όπου προβλέπεται γίνεται και στα ΙΧ, αλλά το πρόβλημα είναι στα φωτογραφικά, έχουν πολύ γραφειοκρατία

          I EAT MILF AND COOKIES (and don't forget to upvote! -τα κούκιζ δεν είναι δωρεάν!)

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • sarantism
            sarantism @terryp117 last edited by

            @terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

            ΣΑΡΑΝΤΗ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ
            **Μήπως γνωρίζεις αν υπάρχουν όρια ΒΡΑΔΥΠΟΡΙΑΣ στις Εθνικές οδούς π.χ, η και στους επαρχιακούς δρόμους...?? **
            Αν δω την πινακίδα με τα 120-130 και εγώ πηγαίνω δεξιά λωρίδα με 60-70 π.χ. θα με γράψουν..??
            Υπάρχει κανένα άρθρο του νέου ΚΟΚ γιαυτό και τι προβλέπει..??

            Κάτι είχα ακούσει Τέρυ. Να σου πω. Δεν αντέχω αδερφέ άλλο. Κοίτα αν κάνεις αυτό ή δεν κάνεις εκείνο θα φας 2000 πρόστιμο...
            Σήμερα ήμουν με την κοπέλα μου, με τη μηχανή και σε θυμήθηκα. Λοιπόν. Σε δρόμο για 30. Εγώ με 30 και πίσω μου 7 αυτοκίνητα ουρά.
            Λέω μέσα μου, θα φάμε ξύλο. Δεν κόρναραν γιατί περνούσαν όταν δεν είχε στροφές από δίπλα που εγώ πήγαινα τόσο δεξιά που φοβήθηκα μην βρω στο πεζοδρόμιο!!
            Μου έρχεται και το αστικό και τον πάω με 30 και να μου είναι το παρπριζ του φίλερ από το πίσω φτερό μου.
            Μέσα μου έλεγα Τέρυ που είσαι να δεις τα χάλια μας.
            Ποιος Τέρυ την πληρώνει στο Ελλάντα;
            Ο νόμιμος αδερφέ. Καμιά μέρα θα βρεθούμε αλοιφή από κανέναν που του σπάσαμε τα νεύρα να τον πηγαίνουμε με 30 και μας πήρε από κάτω.
            Θα γελάνε οι άλλοι. Καλά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • sarantism
              sarantism last edited by sarantism

              Εγώ Τερυ θα το ψάξω και θα το κάνω. Γιατί σήμερα δεν ήταν ήρεμοι. Πιέζαν να περάσουν.
              Αν ήμουν με το αμάξι; Να τον έχω πίσω μου να κορνάρει γιατί 3 χιλιόμετρα θα αντέξει να πηγαίνει με 30 χωρίς να μπορεί να με προσπεράσεις επειδή είναι στενός ο δρόμος;
              Λοιπόν θα πάω σε αυτούς που κάνουν αυτοκόλλητα και θα του πω. Παλίκαρε, τόσο επί τόσο. Και θα γράψεις.
              ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΓΑ
              ΦΤΑΙΕΙ Ο ΝΕΟΣ ΚΟΚ

              Μπας και με λυπηθει κανείς και δεν μου βγάλει την ψυχή με κορνάρισμα και μπινελίκια.
              Τι θα κάνω ρε Τέρυ. Θα κατεβαίνω στον κάθε έναν που θα με κορνάρει να πλακώνομαι; Δε γίνεται. Να τα βάζω με εμένα; Δε γίνεται.
              Και εκεί που έχουν 30. ΔΕΝ είναι για 30. Εϊναι σχεδόν εκτός πόλης που δεν υπάρχει γατί για να περάσει το δρόμο. Ας το έκαναν 40!!
              Χώρια που με 30 πρέπει να πηγαίνω για 5 χλμ!!! Θα με δολοφονήσουν οι πίσω. Χειροβομβίδα θα φάω από κανέναν και έτσι.

              T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                terryp117 @sarantism last edited by

                @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                Εγώ Τερυ θα το ψάξω και θα το κάνω. Γιατί σήμερα δεν ήταν ήρεμοι. Πιέζαν να περάσουν.
                Αν ήμουν με το αμάξι; Να τον έχω πίσω μου να κορνάρει γιατί 3 χιλιόμετρα θα αντέξει να πηγαίνει με 30 χωρίς να μπορεί να με προσπεράσεις επειδή είναι στενός ο δρόμος;
                Λοιπόν θα πάω σε αυτούς που κάνουν αυτοκόλλητα και θα του πω. Παλίκαρε, τόσο επί τόσο. Και θα γράψεις.
                ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΓΑ
                ΦΤΑΙΕΙ Ο ΝΕΟΣ ΚΟΚ

                Μπας και με λυπηθει κανείς και δεν μου βγάλει την ψυχή με κορνάρισμα και μπινελίκια.
                Τι θα κάνω ρε Τέρυ. Θα κατεβαίνω στον κάθε έναν που θα με κορνάρει να πλακώνομαι; Δε γίνεται. Να τα βάζω με εμένα; Δε γίνεται.
                Και εκεί που έχουν 30. ΔΕΝ είναι για 30. Εϊναι σχεδόν εκτός πόλης που δεν υπάρχει γατί για να περάσει το δρόμο. Ας το έκαναν 40!!
                Χώρια που με 30 πρέπει να πηγαίνω για 5 χλμ!!! Θα με δολοφονήσουν οι πίσω. Χειροβομβίδα θα φάω από κανέναν και έτσι.

                **Εγώ πηγαίνοντας στον προορισμό μου, σε κάποιο χωριό από Θεσσαλονίκη προς Φλώρινα, έφτασα στο σημείο ΝΑ ΔΙΑΚΟΨΩ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΠΕΡΝΑΩ από τη μία διαδρομή που έχει για αρκετά χλμ. ως όριο τα 30 χλμ...!!! **
                Πήγα μία μόνο φορά και δεύτερη δεν άντεξα , νόμιζα ότι πηγαίναμε κανέναν στο νεκροταφείο να τον θάψουμε, οπότε όλοι αυτοί που τους έπιασε η πρεμούρα να κάνουν το 50 σε 30, ΕΧΑΣΑΝ ΦΙΛΕ, έχασαν όλα τα χωριά...!!!!
                Υποθέτω ότι δεν είμαι ο μόνος που το έκανε, περνούσα από εκεί ψώνιζα, έπαιρνα καφεδάκι, έβαζα βενζίνη, κ.λπ. ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΟΥΤΕ ΤΗ ΣΚΟΝΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΝΕ ΞΑΝΑ...!!!
                **Μία και δύο φορές την εβδομάδα, αλλά είχα εναλλακτική, πάω από άλλον δρόμο που αναπτύσσω την ιλιγγιώδη ταχύτητα των 50 χλμ., μέχρι εκεί όμως γιατί στα 51 ΚΑΙΓΟΜΑΙ...!!! **
                ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΑΡΑΝΤΗ, υπομονή μέχρι να βελτιωθεί ο σιδηρόδρομος, μόλις σταματήσουν να τρακάρουν, θα τα υιοθετήσουμε ως μέσον μετακίνησης, όπως τότε που ήμασταν παιδιά, ξανθός έμπαινα στο τραίνο , μαύρος έβγαινα...!!!

                sarantism 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • sarantism
                  sarantism @terryp117 last edited by sarantism

                  @terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                  @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                  Εγώ Τερυ θα το ψάξω και θα το κάνω. Γιατί σήμερα δεν ήταν ήρεμοι. Πιέζαν να περάσουν.
                  Αν ήμουν με το αμάξι; Να τον έχω πίσω μου να κορνάρει γιατί 3 χιλιόμετρα θα αντέξει να πηγαίνει με 30 χωρίς να μπορεί να με προσπεράσεις επειδή είναι στενός ο δρόμος;
                  Λοιπόν θα πάω σε αυτούς που κάνουν αυτοκόλλητα και θα του πω. Παλίκαρε, τόσο επί τόσο. Και θα γράψεις.
                  ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΓΑ
                  ΦΤΑΙΕΙ Ο ΝΕΟΣ ΚΟΚ

                  Μπας και με λυπηθει κανείς και δεν μου βγάλει την ψυχή με κορνάρισμα και μπινελίκια.
                  Τι θα κάνω ρε Τέρυ. Θα κατεβαίνω στον κάθε έναν που θα με κορνάρει να πλακώνομαι; Δε γίνεται. Να τα βάζω με εμένα; Δε γίνεται.
                  Και εκεί που έχουν 30. ΔΕΝ είναι για 30. Εϊναι σχεδόν εκτός πόλης που δεν υπάρχει γατί για να περάσει το δρόμο. Ας το έκαναν 40!!
                  Χώρια που με 30 πρέπει να πηγαίνω για 5 χλμ!!! Θα με δολοφονήσουν οι πίσω. Χειροβομβίδα θα φάω από κανέναν και έτσι.

                  **Εγώ πηγαίνοντας στον προορισμό μου, σε κάποιο χωριό από Θεσσαλονίκη προς Φλώρινα, έφτασα στο σημείο ΝΑ ΔΙΑΚΟΨΩ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΠΕΡΝΑΩ από τη μία διαδρομή που έχει για αρκετά χλμ. ως όριο τα 30 χλμ...!!! **
                  Πήγα μία μόνο φορά και δεύτερη δεν άντεξα , νόμιζα ότι πηγαίναμε κανέναν στο νεκροταφείο να τον θάψουμε, οπότε όλοι αυτοί που τους έπιασε η πρεμούρα να κάνουν το 50 σε 30, ΕΧΑΣΑΝ ΦΙΛΕ, έχασαν όλα τα χωριά...!!!!
                  Υποθέτω ότι δεν είμαι ο μόνος που το έκανε, περνούσα από εκεί ψώνιζα, έπαιρνα καφεδάκι, έβαζα βενζίνη, κ.λπ. ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΟΥΤΕ ΤΗ ΣΚΟΝΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΝΕ ΞΑΝΑ...!!!
                  **Μία και δύο φορές την εβδομάδα, αλλά είχα εναλλακτική, πάω από άλλον δρόμο που αναπτύσσω την ιλιγγιώδη ταχύτητα των 50 χλμ., μέχρι εκεί όμως γιατί στα 51 ΚΑΙΓΟΜΑΙ...!!! **
                  ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΑΡΑΝΤΗ, υπομονή μέχρι να βελτιωθεί ο σιδηρόδρομος, μόλις σταματήσουν να τρακάρουν, θα τα υιοθετήσουμε ως μέσον μετακίνησης, όπως τότε που ήμασταν παιδιά, ξανθός έμπαινα στο τραίνο , μαύρος έβγαινα...!!!

                  Ο πίσω δεν έχει υπομονή. Αν και δεν φημίζομαι για υπομονή. Απορώ με εμένα δλδ. Ο δρομος είναι για σούπερ μάρκετ. Πήγαινα με 50 σε 3 λεπτά.
                  Τώρα νυστάζω πάνω στη μηχανή. Αν και ο πίσω που με πηγαίνει στο κόλλημα με αναγκάζει να μην κοιμηθώ.
                  Η κοπέλα μου σάλταρε. Κάνε κάτι μου είπε, εγώ θα την φάω πρώτη. Τι να κάνω της λέω. Να μείνω ακόμη ένα μήνα χωρίς δίπλωμα;
                  Τη μια μου λέει να μην μείνω χωρίς δίπλωμα καλοκαιριάτικα την άλλη να κάνω κάτι για να μην έχω τον πίσω απειλιτικά κοντά μου.
                  Είχα πάρει το 100 πριν μήνες. Όταν βγήκε ο ΚΟΚ. Λέω με κολλάνε!! Κύριε εσείς θα πηγαίνετε όσο λέει ο ΚΟΚ.
                  Πες τον πίσω. Τι το λες εμένα; Τα είχαμε πει.
                  Το καλοκαίρι με τις ζέστες που θα ανάψουν τα αίματα θα έχουμε θέματα.
                  Σου λένε 30. Βρε βγαίνω από την πόλη. Με 30. Βρε ο άλλος πάει να περάσει πάνω από τη μηχανή μου. Με 30.
                  Στον θερμόαιμο Έλληνα πάνε να το φορέσουν στενά παπούτσια.
                  Κοίτα. Όταν συμπιέζεις το ελατήριο, μην κάτσεις να κοιτάξεις τι θα κάνει. Κάηκες.
                  Την κοινωνία δεν την καταλαβαίνουν οι βολεμένοι. Αυτοί είναι στο βόλεμα και νομίζουν πως έτσι θα είναι εσαί.
                  Θα δούμε. Και για τον ΚΟΚ και για άλλα που συνδέονται με χρήματα.
                  Όταν δεν υπάρχει ευχάριστη προοπτική, τότε μιλάει η μάζα και αλλίμονό σου αν είσαι στο δρόμο της ή είσαι στόχος της. Όχλος. Το χειρότερο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tgd last edited by

                    @dettol said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                    κανονικα αυτο πρεπει να γινεται. Στους ξενους αφαιρεση πινακιδων κατευθειαν και πληρωμη για να τις παρουν πισω.

                    Στον Βόλο πάντως έχω δει να αφαιρούν από ξένο αυτοκινητό, Ουκρανικό.

                    A d P sarantism 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                    • A d P
                      A d P moderator @tgd last edited by

                      @tgd said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                      @dettol said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                      κανονικα αυτο πρεπει να γινεται. Στους ξενους αφαιρεση πινακιδων κατευθειαν και πληρωμη για να τις παρουν πισω.

                      Στον Βόλο πάντως έχω δει να αφαιρούν από ξένο αυτοκινητό, Ουκρανικό.

                      Μόλις αφαίρεσα ένα γερμανικό 😉😁.
                      Μου εξομολογήθηκε πως χάρηκε όταν άκουσε ότι θα βάλουμε κάμερες και στην Ελλάδα, δεν περίμενε ότι θα υποπέσει σε παράβαση. 18 χρόνια στη Γερμανία δεν έχει πάρει κλήση 😁😁.

                      Όσον αφορά απο ξένα διπλώματα, έχω αφαιρέσει σέρβικο, βουλγαρικό, αλβανικό, ρουμανικό, γεωργιανό, γερμανικό, σκοπιανο κ.α.

                      I EAT MILF AND COOKIES (and don't forget to upvote! -τα κούκιζ δεν είναι δωρεάν!)

                      sarantism 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • sarantism
                        sarantism @tgd last edited by sarantism

                        @tgd said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                        @dettol said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                        κανονικα αυτο πρεπει να γινεται. Στους ξενους αφαιρεση πινακιδων κατευθειαν και πληρωμη για να τις παρουν πισω.

                        Στον Βόλο πάντως έχω δει να αφαιρούν από ξένο αυτοκινητό, Ουκρανικό.

                        Δεν ξέρω αν αφαιρούν. Ξέρω όμως ένα πράγμα.
                        Σε εμάς, οι Βούλγαροι έχουν αγοράσει πάρα μα πάρα πολλά σπίτια. Διαμερίσματα κλπ.
                        Θέλουν να τα χαρούν. Εσύ ποιος είσαι που θα τους κόψεις τη χαρά και θα στερήσεις από την αγορά τα λεφτά τους;
                        Μιλούσα με μαγαζάτορα νυχτερινού, μου λέει, θέλουμε να φύγουμε και δε μπορούμε. Όλη μέρα δουλειά!! Το χρήμα ρέει ποτάμι.
                        Στοίχημα πως τα μπλόκα θα κοψουν. Τερμα το καλοκαίρι.
                        Καλό, κακό;
                        Δεν ξέρω.
                        Το κράτος μπορεί το καλοκαίρι να μην λειτουργεί προς όφελος του τουρισμού ή να μην κάνουν τπτ τους Βούλγαρους που αυτό θεωρώ ως πιθανότερο γιατί ήδη κάνανε ολόκληρο συγκρότημα.
                        Άντε να κουνηθείς αυτά τα κεφάλαια. Μιλάμε για πάρα πολύ χρήμα.
                        Όποιος δει πόσο χρήμα έχει πέσει θα νομίζει πως είναι στη Βουλαρία. Δε νομίζω να χαρούν και καλά θα κάνουν. Κάποιοι έχουμε ώφελος μαζί τους.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • sarantism
                          sarantism @A d P last edited by

                          This post is deleted!
                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A d P
                            A d P moderator last edited by

                            Οι δρόμοι της Αθήνας όπου απαγορεύονται οχήματα το καλοκαίρι – Πρόστιμο 300 ευρώ

                            I EAT MILF AND COOKIES (and don't forget to upvote! -τα κούκιζ δεν είναι δωρεάν!)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • J
                              jousis @A d P last edited by

                              @a-d-p said in Stellantis Group:

                              @criuser Αν καταλαβαίνω καλά, ο "πιτσιρικάς" @jousis έχει αλλάξει γαλλικό γκρουπ (από Peugeot σε Renault) και σου ρίχνει συνεχώς μπηχτες 🤭😁

                              Να βγάζανε αυτά που έπρεπε να μην έφευγα και να μην είχα νεύρα.
                              Τί να έκανα; Πάλι το ίδιο ή μήπως σιτροεν ( 😨 );

                              Τώρα που είπα σιτροέν, πιάσανε οι αλήτες τον τελευταίο σαμουράι.
                              eb186d3b-68c5-4965-bd49-c8c4d1a2eea5-image.png
                              20838a55-46cd-40d2-8e2c-78a37fa8de85-image.pngfc7820f7-ce79-41ef-8246-3e5990846708-image.png

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • A d P
                                A d P moderator last edited by

                                Youtube Video

                                I EAT MILF AND COOKIES (and don't forget to upvote! -τα κούκιζ δεν είναι δωρεάν!)

                                I 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • I
                                  ilias-a @A d P last edited by

                                  @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                  Χαλαλι της.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • sarantism
                                    sarantism last edited by

                                    To citroen τι είχε; Γιατί, ο οδηγός δεν είχε δίπλωμα, ασφάλεια, το αυτοκίνητο δεν είχε πινακίδες, δεν είχε σιλανσιέ.
                                    Τι απέμινε;

                                    Βανέσα την έλεγαν την τύπισα. Αστέρι!! Και με ωραία πόδια. Και μαύρο ωραίο φόρεμα. Αν θυμάμαι ξανθιά. Τα πάντα όλα.
                                    Και κωλιές. Μάλιστα. Ωραίο τελικό η μηχανή.
                                    Δεν ξέρω αν είναι TDM. Κάτι τέτοιο μου θυμίζει.

                                    T A d P 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      terryp117 @sarantism last edited by terryp117

                                      @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                      To citroen τι είχε; Γιατί, ο οδηγός δεν είχε δίπλωμα, ασφάλεια, το αυτοκίνητο δεν είχε πινακίδες, δεν είχε σιλανσιέ.
                                      Τι απέμινε;

                                      Βανέσα την έλεγαν την τύπισα. Αστέρι!! Και με ωραία πόδια. Και μαύρο ωραίο φόρεμα. Αν θυμάμαι ξανθιά. Τα πάντα όλα.
                                      Και κωλιές. Μάλιστα. Ωραίο τελικό η μηχανή.
                                      Δεν ξέρω αν είναι TDM. Κάτι τέτοιο μου θυμίζει.

                                      ΕΛΑ ΡΕ ΣΑΡΑΝΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΟΥ..... βεστρομάκι είναι, σαν αυτά που κυκλοφορούν τα παιδιά, βεστρόμ 650 το παλιό μάλλον, αυτό που μας τελείωσε το 2012-13
                                      Ένας φίλος μου είχε ένα τέτοιο και το έκανα 2-3 βόλτες κι αυτό. Αν όντως είναι tdm κερνάω καφέ στο Μόναχο, εκεί θα τριακοσαρίσεις και χωρίς ψυχολογικά θέματα, ούτε φυλακές ,ούτε κατασχέσεις ,ούτε διπλώματα..!!
                                      ΕΔΩ ΠΛΕΟΝ, ότι είναι πάνω από παπάκι, ΔΙΩΚΕΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΑ...!!!

                                      T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        terryp117 @terryp117 last edited by

                                        @terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                        @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                        To citroen τι είχε; Γιατί, ο οδηγός δεν είχε δίπλωμα, ασφάλεια, το αυτοκίνητο δεν είχε πινακίδες, δεν είχε σιλανσιέ.
                                        Τι απέμινε;

                                        Βανέσα την έλεγαν την τύπισα. Αστέρι!! Και με ωραία πόδια. Και μαύρο ωραίο φόρεμα. Αν θυμάμαι ξανθιά. Τα πάντα όλα.
                                        Και κωλιές. Μάλιστα. Ωραίο τελικό η μηχανή.
                                        Δεν ξέρω αν είναι TDM. Κάτι τέτοιο μου θυμίζει.

                                        ΕΛΑ ΡΕ ΣΑΡΑΝΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΟΥ..... βεστρομάκι είναι, σαν αυτά που κυκλοφορούν τα παιδιά, βεστρόμ 650 το παλιό μάλλον, αυτό που μας τελείωσε το 2012-13, διακοσαρίζει με το ζόρι, αλλά αρκεί για να φας ισόβια , κατάσχεση και αφαίρεση διπλώματος για 30 χρόνια...!!
                                        Ένας φίλος μου είχε ένα τέτοιο και το έκανα 2-3 βόλτες κι αυτό. Αν όντως είναι tdm κερνάω καφέ στο Μόναχο, εκεί θα τριακοσαρίσεις και χωρίς ψυχολογικά θέματα, ούτε φυλακές ,ούτε κατασχέσεις ,ούτε διπλώματα..!!
                                        ΕΔΩ ΠΛΕΟΝ, ότι είναι πάνω από παπάκι, ΔΙΩΚΕΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΑ...!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A d P
                                          A d P moderator @sarantism last edited by A d P

                                          @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                          To citroen τι είχε; Γιατί, ο οδηγός δεν είχε δίπλωμα, ασφάλεια, το αυτοκίνητο δεν είχε πινακίδες, δεν είχε σιλανσιέ.
                                          Τι απέμινε;

                                          Βανέσα την έλεγαν την τύπισα. Αστέρι!! Και με ωραία πόδια. Και μαύρο ωραίο φόρεμα. Αν θυμάμαι ξανθιά. Τα πάντα όλα.
                                          Και κωλιές. Μάλιστα. Ωραίο τελικό η μηχανή.
                                          Δεν ξέρω αν είναι TDM. Κάτι τέτοιο μου θυμίζει.

                                          TDM πρέπει να είναι, έχει δύο εξατμίσεις χαμηλά, το vstrom 1000 είχε 2 αλλά ψηλά και το 650 μόνο μία και αυτήν ψηλά, επιπλέον τα φανάρια και το φαίρινγκ μοιάζουν περισσότερο σε TDM, το vstrom είχε μεγαλύτερα

                                          I EAT MILF AND COOKIES (and don't forget to upvote! -τα κούκιζ δεν είναι δωρεάν!)

                                          Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • sarantism
                                            sarantism last edited by sarantism

                                            Έχω πάντως κάτι απορίες...."Ζημιάρης" είμαι στις συζητήσεις.
                                            Μπουρλότο βάζω 😛
                                            Τέρυ, μάλλον θα κεράσεις εσύ καφέ και εγώ κερνώ την 300αρού βόλτα στο Μονακό!!
                                            Σήμερα ευτυχώς είχε βοριαδάκι. Αν πλακώσουν οι ζέστες....
                                            Κάηκα στην κυριολεξία!! Άσε που δεν ξέρω. Το σκέφτομαι να κάνω μια ασφάλεια ζωής. Δε νομίζω να σταθώ για πολύ καιρό τυχερός χωρίς να περάσει κανείς από πάνω μου....
                                            Σκέφτομαι να το ρίξω στα ηρεμιστικά. Έχουν ότι να ναι όρια ταχύτητας. Παίζουν με τα νεύρα μου....

                                            Τον Adp για την προσφορά του στην ανεύρεση του μοντέλου τον κερνάω σε μέρος που δε θα μας βλέπουν, σούζα μέχρι να μου πει να το προσγειώσω. Η απογίωση θα είναι απαλή. Οοοοπ και ρόδα στον αέρα 😛

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 421
                                            • 422
                                            • 423
                                            • 424
                                            • 425
                                            • 426
                                            • 423 / 426
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr