-
Σε προσπεράσεις πως τα πάει;; λχ 60-80 ή 80-120 ;; καλύτερο ή χειρότερο από υβριδικό toyota??
-
@giorgosd-0 said in Chery Forum:
Σε προσπεράσεις πως τα πάει;; λχ 60-80 ή 80-120 ;; καλύτερο ή χειρότερο από υβριδικό toyota??
200 αλογα εχει, ειναι οσο γρηγορο ειναι και ενα υβριδικό Toyota 200 ιππων. 80-120 περιπου 5 σεκ
-
Το έχετε οδηγήσει;σε τι διαδρομή εάν επιτρέπετε;;σε ανηφορικές διαδρομές πήγατε;;μπορείτε να μου πείτε κάτι περισσότερο;;
-
@ataim said in Chery Forum:
@giorgosd-0 said in Chery Forum:
Σε προσπεράσεις πως τα πάει;; λχ 60-80 ή 80-120 ;; καλύτερο ή χειρότερο από υβριδικό toyota??
200 αλογα εχει, ειναι οσο γρηγορο ειναι και ενα υβριδικό Toyota 200 ιππων. 80-120 περιπου 5 σεκ
Είναι διαφορετικός ο τρόπος που λειτουργούν τα 2 συστήματα.
Κάπως άγουρο ακόμα της cherry.
Και σε καμία σχέση ίδιο με αντίστοιχο 200 ίππων της Τογιότα. Εχω οδηγήσει το Corolla cross με τα 198 κα ήταν παντού σφαίρα.
Αυτο πάει σαν τον 116/130 της Τογιότα -
Αφού τα γράφει μέσα στρογγυλεμένα πως πάει.
Θέλει να πηγαίνει σαν κυρία με κρινολίνο και ομπρελίτσα...

-
Καλά λένε, για εντός πόλης το αγοράζεις, με μισό γκάζι μια χαρά θα είναι, έχω δει ήδη καμία δεκαριά, έχει ξεκινήσει δυνατά να πουλάει, εμένα αυτό που με ανησυχεί είναι το θέμα "Σπανός"
-
@iceman7 said in Chery Forum:
@ataim said in Chery Forum:
@giorgosd-0 said in Chery Forum:
Σε προσπεράσεις πως τα πάει;; λχ 60-80 ή 80-120 ;; καλύτερο ή χειρότερο από υβριδικό toyota??
200 αλογα εχει, ειναι οσο γρηγορο ειναι και ενα υβριδικό Toyota 200 ιππων. 80-120 περιπου 5 σεκ
Είναι διαφορετικός ο τρόπος που λειτουργούν τα 2 συστήματα.
Κάπως άγουρο ακόμα της cherry.
Και σε καμία σχέση ίδιο με αντίστοιχο 200 ίππων της Τογιότα. Εχω οδηγήσει το Corolla cross με τα 198 κα ήταν παντού σφαίρα.
Αυτο πάει σαν τον 116/130 της ΤογιόταΛογικό σε υψηλές ταχύτητες και απότομες επιταχύνσεις να είναι καλύτερο το 2λιτρο της Toyota, αφού ο θερμικός της -που σε τέτοιες καταστάσεις έχει άμεση συνεισφορά- δίνει ~150hp (55-60hp παραπάνω από το Chery).
-
@criuser said in Chery Forum:
Πολύ χαιδεμένο το άρθρο, στρογγυλεύει τα μεγάλα του μειονεκτήματα και αναδεικνύει τα ψευτοδερμάτινα.
ετσι δεν κανουν ολα τα αρθρα του ειδικου τύπου? μονο οταν υπάρχει beef με την εκαστοτε εισαγωγικη οπου εκει τα βρισκουν όλοι τα παντα χαλια...
-
@ataim said in Chery Forum:
@giorgosd-0 said in Chery Forum:
Σε προσπεράσεις πως τα πάει;; λχ 60-80 ή 80-120 ;; καλύτερο ή χειρότερο από υβριδικό toyota??
200 αλογα εχει, ειναι οσο γρηγορο ειναι και ενα υβριδικό Toyota 200 ιππων. 80-120 περιπου 5 σεκ
Νομίζω ότι είναι αδιάφορο αν είναι τόσο γρήγορο όσο ένα υβριδικό Toyota 200 ίππων (που στο 0-100 είναι κοντά)... Έχει δει κάποιος τις τιμές για δίλιτρο υβριδικό της Toyota (CHR ή Corolla Cross); Τι ακριβώς συγκρίνουμε; Αυτοκίνητα με 10-12k διαφορά; Αυτό που φαίνεται, είναι ότι το Tiggo 4 είναι αρκούντως γρήγορο και μάλιστα αρκετά ή λίγο γρηγορότερο από τις ακριβότερες υλοποιήσεις της Toyota των 130 (Yaris cross) και 140 (CHR 1.8) ίππων...
-
Εχμ, Το πόσο γλήγορο είναι ένα ιχ στα 0-100 και σε ρεπρίζ Δεν έχει να κάνει με τη λιανική τιμή του, αλλά με το πόση ροπή κατεβαίνει στους κινητήριους τροχούς και πόσο βάρος έχει να σηκώσει.
-
@sette said in Chery Forum:
@ataim said in Chery Forum:
@giorgosd-0 said in Chery Forum:
Σε προσπεράσεις πως τα πάει;; λχ 60-80 ή 80-120 ;; καλύτερο ή χειρότερο από υβριδικό toyota??
200 αλογα εχει, ειναι οσο γρηγορο ειναι και ενα υβριδικό Toyota 200 ιππων. 80-120 περιπου 5 σεκ
Νομίζω ότι είναι αδιάφορο αν είναι τόσο γρήγορο όσο ένα υβριδικό Toyota 200 ίππων (που στο 0-100 είναι κοντά)... Έχει δει κάποιος τις τιμές για δίλιτρο υβριδικό της Toyota (CHR ή Corolla Cross); Τι ακριβώς συγκρίνουμε; Αυτοκίνητα με 10-12k διαφορά; Αυτό που φαίνεται, είναι ότι το Tiggo 4 είναι αρκούντως γρήγορο και μάλιστα αρκετά ή λίγο γρηγορότερο από τις ακριβότερες υλοποιήσεις της Toyota των 130 (Yaris cross) και 140 (CHR 1.8) ίππων...
αν εχεις τα λεφτα για διλιτρο cc που πλεον δεν ειναι 197 αλλα 177 αλογα νομιζω , πας στο tiggo 7 που ειναι και πριζατο και πιο ανετο απο τα τογιοτα και εχει τα γκαζια του διλιτρου...γενικα το vfm που ειχαν τα τογιοτα εχει χαθει με την φετινη ελευση των κινεζων...
-
@dstou said in Chery Forum:
Εχμ, Το πόσο γλήγορο είναι ένα ιχ στα 0-100 και σε ρεπρίζ Δεν έχει να κάνει με τη λιανική τιμή του, αλλά με το πόση ροπή κατεβαίνει στους κινητήριους τροχούς και πόσο βάρος έχει να σηκώσει.
Η ροπή, εξαρτάται και από τον θερμικό. Από τη στιγμή που οι υλοποιήσεις της Toyota (των 180-200 ίππων) βασίζονται σε δίλιτρο βενζίνης, ενώ του tiggo ο αντίστοιχος είναι 1.5, συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα (όχι ότι τα μεν είναι C και το άλλο Β βοηθάει ιδιαίτερα...). Το λάθος φυσικά, είναι δικό μου που κάθομαι και εξηγώ τα αυτονόητα, μιας και τα αυτοκίνητα αυτά είναι μη ανταγωνιστικά, πρωτίστως λόγω τιμής... Διαφορετικά, θα σύγκρινε ο καθένας ότι ήθελε (όπως γράφει πχ από πάνω ο φίλος για το Tiggo-7 SHS...).
-
To είδα.
Εσωτερικά μου θύμισε σε μερικά πράγματα το KGM Tivoli, εξωτερικά το Σκροσς. Είναι αρκετά φαρδύ, αλλά πίσω δεν έχει χώρο για τα πόδια (χαμηλά στα παπούτσια, όχι στα γόνατα, εκεί είναι οκ). Τεραστίων διαστάσεων τεμπέλης, εύγε. Έχει καλές ταπετσαρίες και άνετα καθίσματα και που και που κάποια κουμπάκια. Επίσης το πορτμπαγκάζ είναι καλό, αν και έχει ένα εξόγκωμα στη μία πλευρά λόγω της μπαταρίας (φάουλ). Μπορεί να γίνει όμως 'σπηλιά' αν αφαιρέσεις την αφρολεξένια βάση που έχει το γρύλλο και τα λοιπά εργαλεία, γιατί σου δίνει άλλα 20 εκ. περίπου. Δεν έχει ρεζέρβα, ούτε και δίνει εξτρά, μεγάλο μείον τελικά αυτό στα σύγχρονα ιχ. 6 χρώματα, όλα μεταλλικά, το ένα άνευ χρέωσης.
Εξοπλιστικά σε σπρώχνει προς στην πλούσια έκδοση, με μόνο 2 καφετιά παραπάνω. Παίρνεις ένα σκασμό περισσότερα, αλλά τα βασικά είναι το ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού, η εταζέρα και ο πίσω υαλοκαθαριστήρας, (ναι! δεν τα δίνει η βασική τα τελευταία...). Κρίμας που η πλούσια έκδοση έχει ψευτοπετσιά, και όχι κανονικό ύφασμα, δεν παλεύω το βινύλιο το καλοκαίρι.
Μηχανικά τώρα. Έχει μια ιδιαιτερότητα με τον κινητήρα και το κιβώτιο. Βγάζει 204 αλόγατα ο ηλεκτροκινητήρας, αλλά και 204 αλόγατα συνδυαστικά και οι δύο. Και έχει 1 σχέση στο κιβώτιο. Δεν είναι δηλαδή σαν το MG3 όπου έχει 3 σχέσεις ή τα Τουότα που έχουν e-cvt. Σου λέει κινούμαι όσο περισσότερο μπορώ με τη μπαταρία των 1,8kwh και 'καθαρίζει' ο κινητήρας με τα 204 ιπποειδή και τα 310 της ροπής. Έτσι, έχει ικανοποιητικές ρεπρίζ, ιδιαίτερα χαμηλά, αλλά τελικιάζει νωρίς στα 150 χαω.+_
Με αυτή την τυπολογία, τη μεγάλη μετωπική επιφάνεια, τα μεγάλα λάστιχα και τα 1.550 κιλά βάρους, αμφιβάλλω για τα 5,3 λίτρα της κατανάλωσης. Προς επίρρωσιν εστιάζω στα 120g/km με τα οποία έχει πιστοποιηθεί, τα οποία συνηγορούν για μεγαλύτερο πιώμα. Δεν έχει μπει όμως τίποτα στο spritmonitor ακόμη για να γνωρίζουμε με σιγουριά.
Τα μεγάλα υπέρ : Τιμή, εξοπλισμός, εγγυήσεις (7+5 από τον νοικοκύρη = 12), αυτοματίκλα
Τα μείον : Τελική
Τα Ίμια : αξιοπιστία, αντοχή στο χρόνο, πραγματική κατανάλωση, τεχνική κάλυψη, ευκολία μεταπώλησης. Αυτά θα τα μάθουμε σε μερικά χρόνια. -
Το omoda 5 hybrid είναι ισχυρότερο τούρμπο κινητήρα πιο ποιοτικό , πιο σύγχρονο και με 175 χλμ τελική, και πιο φορτωμένο νομίζω στην πλούσια έκδοση.
-
Έχει σαζμάν αυτό, και τούρμπο μοτέρ, γι'αυτό κάνει και κανά τάληρο παραπάνω.
-
Από 24.9 ξεκινά χωρίς προώθηση το ομοντα. Δεν είναι τόσο μακριά.
-
@dstou said in Chery Forum:
.
Μηχανικά τώρα. Έχει μια ιδιαιτερότητα με τον κινητήρα και το κιβώτιο. Βγάζει 204 αλόγατα ο ηλεκτροκινητήρας, αλλά και 204 αλόγατα συνδυαστικά και οι δύο.Aυτό με την επίσημη ανακοίνωση συνολικής/συνδυαστικής ιπποδύναμης παραμένει μυστήριο από την Chery.
Εδώ όπως λες, ανακοινώνεται η συνδυαστική ισχύς ίση με την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα (204).
Σε Ανατολικοευρωπαίους (Πολωνοί,Σλοβάκοι) που έχουν κάνει δοκιμή,ανακοινώνουν συνδυαστικά 163 άλογα.
Σε βιντεάκια στην Αυστραλία που έκαναν δοκιμή λένε τις ιπποδυνάμεις χωριστα (95hp MEK και 204hp o ηλεκτρικός),αλλά τονίζουν πως δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα η συνολική/συνδυαστική ισχύς.Κανείς δεν έχει πει με βεβαιότητα τι ισχύει στην πραγματικότητα...
-
@panormus772 said in Chery Forum:
Aυτό με την επίσημη ανακοίνωση συνολικής/συνδυαστικής ιπποδύναμης παραμένει μυστήριο από την Chery.
Έχει ένα συμβατικό series hybrid όπως τα honda, nissan, κλπ, το αμάξι κινείται από τον ηλεκτροκινητήρα ο οποίος έχει μέγιστη απόδοση 200 άλογα, 100 από τον θερμικό και άλλα 100 από την μπαταρία. Κανένα μυστήριο.
Τώρα αυτοί που γράφουν 160 κάπου λάθος στις μονάδες έχουν κάνει.
-
Απορώ όλοι αυτοί ψάχνονται τόσο πολυ με τις ιπποδύναμεις τις συνδυαστικες , ένας δεν πήγε να του κάνει μια δυναμομετρηση σε ένα δύο σενάρια φόρτισης της μπαταρίας να λυνόταν το μυστήριο;
-
@tkin73 said in Chery Forum:
Απορώ όλοι αυτοί ψάχνονται τόσο πολυ με τις ιπποδύναμεις τις συνδυαστικες , ένας δεν πήγε να του κάνει μια δυναμομετρηση σε ένα δύο σενάρια φόρτισης της μπαταρίας να λυνόταν το μυστήριο;
Δεν χρειαζετσι dyno, κανει 80-120 σε 5 που αντιστοιχει σε 200hp
Chery Forum