-
Τα ηλεκτρικά της Skoda με όφελος έως 6.000 ευρώ – Μέχρι πότε ισχύει η προσφορά
-
@a-d-p said in SKODA FORUM:
Τα ηλεκτρικά της Skoda με όφελος έως 6.000 ευρώ – Μέχρι πότε ισχύει η προσφορά
Στα ηλεκτρικά που δεν ασχολείται κανείς όφελος και στα συμβατικά κάθε μήνα αύξηση...και όλα τα έξτρα τιμοκατάλογος...αουντι...
-
@tkin73 said in SKODA FORUM:
@a-d-p said in SKODA FORUM:
Τα ηλεκτρικά της Skoda με όφελος έως 6.000 ευρώ – Μέχρι πότε ισχύει η προσφορά
Στα ηλεκτρικά που δεν ασχολείται κανείς όφελος και στα συμβατικά κάθε μήνα αύξηση...και όλα τα έξτρα τιμοκατάλογος...αουντι...
Έχουν και στα kamiq εκπτώσεις, δες στο car
-
@a-d-p said in SKODA FORUM:
@tkin73 said in SKODA FORUM:
@a-d-p said in SKODA FORUM:
Τα ηλεκτρικά της Skoda με όφελος έως 6.000 ευρώ – Μέχρι πότε ισχύει η προσφορά
Στα ηλεκτρικά που δεν ασχολείται κανείς όφελος και στα συμβατικά κάθε μήνα αύξηση...και όλα τα έξτρα τιμοκατάλογος...αουντι...
Έχουν και στα kamiq εκπτώσεις, δες στο car
Το kamiq δεν βλέπεται...από scross που δεν βλέπεται επίσης πάλι σε ασχημομουρικο;
-
@tkin73 said in SKODA FORUM:
@a-d-p said in SKODA FORUM:
@tkin73 said in SKODA FORUM:
@a-d-p said in SKODA FORUM:
Τα ηλεκτρικά της Skoda με όφελος έως 6.000 ευρώ – Μέχρι πότε ισχύει η προσφορά
Στα ηλεκτρικά που δεν ασχολείται κανείς όφελος και στα συμβατικά κάθε μήνα αύξηση...και όλα τα έξτρα τιμοκατάλογος...αουντι...
Έχουν και στα kamiq εκπτώσεις, δες στο car
Το kamiq δεν βλέπεται...από scross που δεν βλέπεται επίσης πάλι σε ασχημομουρικο;


Γενικά, από Skoda μόνο το Elroq βλέπετε και τα sedan/station -
Είδα στο άρθρο ότι μόνο ανόητοι θα αγόραζαν σκόντα.
19500 λέει το Φάμπια με τα 80 άλογα και το 5άρι κιβώτιο...
Γελάει και η γέφυρα του Καρόλου...

-
Σκέφτομαι να δώσω το golf και να πάρω το elroc. Με την προωθητική βγαίνει 37400 και δώρο το wallbox με την μεσαία μπαταρία.
σπαζοκεφαλιά.... -
@limited_one said in SKODA FORUM:
Σκέφτομαι να δώσω το golf και να πάρω το elroc. Με την προωθητική βγαίνει 37400 και δώρο το wallbox με την μεσαία μπαταρία.
σπαζοκεφαλιά....να δεις και το kia ev3 που ειναι ο αμεσος ανταγωνιστης του elroq. Λιγο φτηνοτερο με μικρη μπαταρια, λιγο ακριβοτερη με την μεγαλη μπαταρια.
Για το wallbox μην τσιμπας, με 200-300 ευρω αγοραζεις φορητους δυνατους φορτιστες (7-11kw), αρκει να εχεις μπλε ή κοκκινη (μονοφασικο ή τριφασικο) βιομηχανικη πριζα. -
@dettol said in SKODA FORUM:
@limited_one said in SKODA FORUM:
Σκέφτομαι να δώσω το golf και να πάρω το elroc. Με την προωθητική βγαίνει 37400 και δώρο το wallbox με την μεσαία μπαταρία.
σπαζοκεφαλιά....να δεις και το kia ev3 που ειναι ο αμεσος ανταγωνιστης του elroq. Λιγο φτηνοτερο με μικρη μπαταρια, λιγο ακριβοτερη με την μεγαλη μπαταρια.
Για το wallbox μην τσιμπας, με 200-300 ευρω αγοραζεις φορητους δυνατους φορτιστες (7-11kw), αρκει να εχεις μπλε ή κοκκινη (μονοφασικο ή τριφασικο) βιομηχανικη πριζα.Εχω δει τα Kia - Hyundai και δεν μου αρέσουν τα εσωτερικά τους. Βασικά ούτε έξω που αρέσουν σχεδιαστικά!
Πήρα προσφορά και για το id3, περίπου 3500& πιο πάνω η τιμή με περισσότερο εξοπλισμό, αλλά με χαλάει το εσωτερικό στο id3 -
@limited_one said in SKODA FORUM:
@dettol said in SKODA FORUM:
@limited_one said in SKODA FORUM:
Σκέφτομαι να δώσω το golf και να πάρω το elroc. Με την προωθητική βγαίνει 37400 και δώρο το wallbox με την μεσαία μπαταρία.
σπαζοκεφαλιά....να δεις και το kia ev3 που ειναι ο αμεσος ανταγωνιστης του elroq. Λιγο φτηνοτερο με μικρη μπαταρια, λιγο ακριβοτερη με την μεγαλη μπαταρια.
Για το wallbox μην τσιμπας, με 200-300 ευρω αγοραζεις φορητους δυνατους φορτιστες (7-11kw), αρκει να εχεις μπλε ή κοκκινη (μονοφασικο ή τριφασικο) βιομηχανικη πριζα.Εχω δει τα Kia - Hyundai και δεν μου αρέσουν τα εσωτερικά τους. Βασικά ούτε έξω που αρέσουν σχεδιαστικά!
Πήρα προσφορά και για το id3, περίπου 3500& πιο πάνω η τιμή με περισσότερο εξοπλισμό, αλλά με χαλάει το εσωτερικό στο id3Θα συμφωνησω για τα κορεατικα οτι στερουνται σχεδιαστικης φιλοσοφιας τοσο εντος οσο και εκτος,αρτσουμπαλα σχεδια.
-
Το elroq είναι πανέμορφο.
-
Skoda: Γιορτάζει το ορόσημο της παραγωγής 4 εκατομμυρίων SUV
-
Με όφελος έως 6.000 ευρώ τα Skoda Enyaq και Elroq
https://www.4troxoi.gr/agora/me-ofelos-eos-6-000-eyro-ta-skoda-enyaq-kai-elroq/
-
Skoda: Προληπτικός έλεγχος αυτοκινήτου ενόψει χειμώνα
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/skoda-proliptikos-elegchos-aytokinitoy-enopsei-cheimona/
-
Skoda Epiq: Το πιο οικονομικό ηλεκτρικό μοντέλο των Τσέχων
-
Fabia και Kamiq από 130 ευρώ/μήνα για τα 130 χρόνια της Skoda
https://www.4troxoi.gr/agora/fabia-kai-kamiq-apo-130-eyro-mina-gia-ta-130-chronia-tis-skoda/
-
Αποκαλύφθηκε το νέο πρωτότυπο Skoda 100
https://carselectric.gr/apokalyfthike-to-neo-prototypo-skoda-100/
-
Το παραθέτω χωρίς σχόλια.
Να δω κι έναν οδηγό Toyota να το βάζει σε πίστα, μια και οι Toyotaίοι μιλούν με ενθουσιασμό τελευταία για τη μεγάλη βελτίωση της Toyota στις αναρτήσεις, τα φρένα και στο τιμόνι. Βέβαια από που το βγάζουν τέτοιο συμπέρασμα με τις ταχύτητες ΚΤΕΛ που πάνε, δεν ξέρω, αλλά οκ.
Πριν απο περιπου 2 εβδομαδες ξεκινησα την προετοιμασια για το σημερινο track day στα Μεγαρα
Υπενθυμιζω το αυτοκινητο ειναι Skoda Scala 2020 G-tec CNG 125hp 1400kg μαζι με εμενα οδηγο
Προληπτικα λαδια, φιλτρο λαδιου και τα 3 μπουζι
Ευθυγραμμιση και ρυθμιση της ST XA coilover αναρτησης.
Racing Division VR5 17x7.5 et35
Nankang AR1 225/45/17
Tarox F2000 εμπρος δισκοπλακες 256
Ferodo Racing DS3000 εμπρος
Brembo xtra δισκοπλακες και τακακια πισω
Σωληνακια υψηλης μπρος πισω
Υγρα φρενων Motul Rbf600
Η σημερινη ημερα ηταν υπεροχη.
Υστερα απο 15 χρονια ξανα στην Πιστα των Μεγαρων.
Πολυ καλος ο καιρος και πολυς κοσμος αφου ηταν και το club των subamaniacs στο track day
Μπορω να πω πως σημερα το καταευχαριστηθηκα.
Παρα τις αρχικες μου αμφιβολιες για το αν αξιζει να μπεις με ενα τετοιο αυτοκινητο στην πιστα, που κακα τα ψεματα, ειναι ενα οικονομικο ασφαλες αυτοκινητο και ουδεμια σχεση εχει με track day car, ουτε καν sport χαρακτηρα δεν εχει, τελικα με διεψευσε και με εξεπληξε ευχαριστα.
Το αυτοκινητο εστριψε υποδειγματικα (1,002g)
Φρεναρε πολυ δυνατα και ακουραστα για 8 συνεχομενους γυρους και στα 5 sessions (1,003g)
Γυρισε στο 1,18.25 με προοπτικη στο 1,17.65
Περασα μια πολυ ωραια ημερα σημερα και θυμηθηκα παλιες καλες εποχες. -
@andya3 said in SKODA FORUM:
Το παραθέτω χωρίς σχόλια.
Να δω κι έναν οδηγό Toyota να το βάζει σε πίστα, μια και οι Toyotaίοι μιλούν με ενθουσιασμό τελευταία για τη μεγάλη βελτίωση της Toyota στις αναρτήσεις, τα φρένα και στο τιμόνι. Βέβαια από που το βγάζουν τέτοιο συμπέρασμα με τις ταχύτητες ΚΤΕΛ που πάνε, δεν ξέρω, αλλά οκ.
Πριν απο περιπου 2 εβδομαδες ξεκινησα την προετοιμασια για το σημερινο track day στα Μεγαρα
Υπενθυμιζω το αυτοκινητο ειναι Skoda Scala 2020 G-tec CNG 125hp 1400kg μαζι με εμενα οδηγο
Προληπτικα λαδια, φιλτρο λαδιου και τα 3 μπουζι
Ευθυγραμμιση και ρυθμιση της ST XA coilover αναρτησης.
Racing Division VR5 17x7.5 et35
Nankang AR1 225/45/17
Tarox F2000 εμπρος δισκοπλακες 256
Ferodo Racing DS3000 εμπρος
Brembo xtra δισκοπλακες και τακακια πισω
Σωληνακια υψηλης μπρος πισω
Υγρα φρενων Motul Rbf600
Η σημερινη ημερα ηταν υπεροχη.
Υστερα απο 15 χρονια ξανα στην Πιστα των Μεγαρων.
Πολυ καλος ο καιρος και πολυς κοσμος αφου ηταν και το club των subamaniacs στο track day
Μπορω να πω πως σημερα το καταευχαριστηθηκα.
Παρα τις αρχικες μου αμφιβολιες για το αν αξιζει να μπεις με ενα τετοιο αυτοκινητο στην πιστα, που κακα τα ψεματα, ειναι ενα οικονομικο ασφαλες αυτοκινητο και ουδεμια σχεση εχει με track day car, ουτε καν sport χαρακτηρα δεν εχει, τελικα με διεψευσε και με εξεπληξε ευχαριστα.
Το αυτοκινητο εστριψε υποδειγματικα (1,002g)
Φρεναρε πολυ δυνατα και ακουραστα για 8 συνεχομενους γυρους και στα 5 sessions (1,003g)
Γυρισε στο 1,18.25 με προοπτικη στο 1,17.65
Περασα μια πολυ ωραια ημερα σημερα και θυμηθηκα παλιες καλες εποχες.Με ολες αυτες τις βελτιωσεις τι σχεση εχει με το μοντελο παραγωγης?
-
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
Το παραθέτω χωρίς σχόλια.
Να δω κι έναν οδηγό Toyota να το βάζει σε πίστα, μια και οι Toyotaίοι μιλούν με ενθουσιασμό τελευταία για τη μεγάλη βελτίωση της Toyota στις αναρτήσεις, τα φρένα και στο τιμόνι. Βέβαια από που το βγάζουν τέτοιο συμπέρασμα με τις ταχύτητες ΚΤΕΛ που πάνε, δεν ξέρω, αλλά οκ.
Πριν απο περιπου 2 εβδομαδες ξεκινησα την προετοιμασια για το σημερινο track day στα Μεγαρα
Υπενθυμιζω το αυτοκινητο ειναι Skoda Scala 2020 G-tec CNG 125hp 1400kg μαζι με εμενα οδηγο
Προληπτικα λαδια, φιλτρο λαδιου και τα 3 μπουζι
Ευθυγραμμιση και ρυθμιση της ST XA coilover αναρτησης.
Racing Division VR5 17x7.5 et35
Nankang AR1 225/45/17
Tarox F2000 εμπρος δισκοπλακες 256
Ferodo Racing DS3000 εμπρος
Brembo xtra δισκοπλακες και τακακια πισω
Σωληνακια υψηλης μπρος πισω
Υγρα φρενων Motul Rbf600
Η σημερινη ημερα ηταν υπεροχη.
Υστερα απο 15 χρονια ξανα στην Πιστα των Μεγαρων.
Πολυ καλος ο καιρος και πολυς κοσμος αφου ηταν και το club των subamaniacs στο track day
Μπορω να πω πως σημερα το καταευχαριστηθηκα.
Παρα τις αρχικες μου αμφιβολιες για το αν αξιζει να μπεις με ενα τετοιο αυτοκινητο στην πιστα, που κακα τα ψεματα, ειναι ενα οικονομικο ασφαλες αυτοκινητο και ουδεμια σχεση εχει με track day car, ουτε καν sport χαρακτηρα δεν εχει, τελικα με διεψευσε και με εξεπληξε ευχαριστα.
Το αυτοκινητο εστριψε υποδειγματικα (1,002g)
Φρεναρε πολυ δυνατα και ακουραστα για 8 συνεχομενους γυρους και στα 5 sessions (1,003g)
Γυρισε στο 1,18.25 με προοπτικη στο 1,17.65
Περασα μια πολυ ωραια ημερα σημερα και θυμηθηκα παλιες καλες εποχες.Με ολες αυτες τις βελτιωσεις τι σχεση εχει με το μοντελο παραγωγης?
Αναρτήσεις και φρένα άλλαξε ο άνθρωπος και το κατέβασε σε πίστα, σιγά τις βελτιώσεις. Το αυτοκίνητο ίδιο παρέμεινε σε πλαίσιο, τιμόνι τα πάντα. Το ταπεινό scala, από τα φτηνότερα μοντέλα του group και με super οικογενειακό προσανατολισμό.
SKODA FORUM