-
@dettol said in TESLA FORUM:
"Battery coolant: Your Battery coolant does not need to be replaced for the life of your vehicle under most circumstances. "
ισχύει αυτό που αναφέρεις πλέον, αλλά παλαιότερα, ίσως στα αρχικά μοντέλα, μερικοί τεχνικοί προτείναν έλεγχο/αλλαγή κάθε ~4-5 χρόνια ή ~100.000 μίλια, αλλά δεν είναι επίσημη σύσταση. Σε γενικές γραμμές ομως αμα κρατήσεις ένα αμάξι 15 χρόνια, δεν θεωρώ λογικό να μην κοιτάξεις ποτέ τα υγρά ψύξης μπαταρίας, ίσως η Tesla το αναφέρει ως lifetime για μαρκετίστικους λόγους ώστε να μην φανεί σαν έξτρα δαπάνη συντήρησης.
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
"Battery coolant: Your Battery coolant does not need to be replaced for the life of your vehicle under most circumstances. "
ισχύει αυτό που αναφέρεις πλέον, αλλά παλαιότερα, ίσως στα αρχικά μοντέλα, μερικοί τεχνικοί προτείναν έλεγχο/αλλαγή κάθε ~4-5 χρόνια ή ~100.000 μίλια, αλλά δεν είναι επίσημη σύσταση. Σε γενικές γραμμές ομως αμα κρατήσεις ένα αμάξι 15 χρόνια, δεν θεωρώ λογικό να μην κοιτάξεις ποτέ τα υγρά ψύξης μπαταρίας, ίσως η Tesla το αναφέρει ως lifetime για μαρκετίστικους λόγους ώστε να μην φανεί σαν έξτρα δαπάνη συντήρησης.
Απο τη στιγμη που δεν αναφερει κατι ο κατασκευαστης, δεν θα το πιεσω το πραγμα μονος μου. Δεν γνωριζω τι συνεβαινε παλαιοτερα, εγω ασχολουμαι μονο με το προγραμμα σερβις του δικου μου μοντελου, το οποιο ειναι αυτο
υαλοκαθαριστηρες
φιλτρα καμπινας
φιλτρα hepa
ελεγχος υγρου φρενων
ελεγχος φρενων οταν εισαι σε περιοχη που πεφτει αλατι στους δρομουςαυτααααα....
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
"Battery coolant: Your Battery coolant does not need to be replaced for the life of your vehicle under most circumstances. "
ισχύει αυτό που αναφέρεις πλέον, αλλά παλαιότερα, ίσως στα αρχικά μοντέλα, μερικοί τεχνικοί προτείναν έλεγχο/αλλαγή κάθε ~4-5 χρόνια ή ~100.000 μίλια, αλλά δεν είναι επίσημη σύσταση. Σε γενικές γραμμές ομως αμα κρατήσεις ένα αμάξι 15 χρόνια, δεν θεωρώ λογικό να μην κοιτάξεις ποτέ τα υγρά ψύξης μπαταρίας, ίσως η Tesla το αναφέρει ως lifetime για μαρκετίστικους λόγους ώστε να μην φανεί σαν έξτρα δαπάνη συντήρησης.
Απο τη στιγμη που δεν αναφερει κατι ο κατασκευαστης, δεν θα το πιεσω το πραγμα μονος μου. Δεν γνωριζω τι συνεβαινε παλαιοτερα, εγω ασχολουμαι μονο με το προγραμμα σερβις του δικου μου μοντελου, το οποιο ειναι αυτο
υαλοκαθαριστηρες
φιλτρα καμπινας
φιλτρα hepa
ελεγχος υγρου φρενων
ελεγχος φρενων οταν εισαι σε περιοχη που πεφτει αλατι στους δρομουςαυτααααα....
τακάκια?
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
"Battery coolant: Your Battery coolant does not need to be replaced for the life of your vehicle under most circumstances. "
ισχύει αυτό που αναφέρεις πλέον, αλλά παλαιότερα, ίσως στα αρχικά μοντέλα, μερικοί τεχνικοί προτείναν έλεγχο/αλλαγή κάθε ~4-5 χρόνια ή ~100.000 μίλια, αλλά δεν είναι επίσημη σύσταση. Σε γενικές γραμμές ομως αμα κρατήσεις ένα αμάξι 15 χρόνια, δεν θεωρώ λογικό να μην κοιτάξεις ποτέ τα υγρά ψύξης μπαταρίας, ίσως η Tesla το αναφέρει ως lifetime για μαρκετίστικους λόγους ώστε να μην φανεί σαν έξτρα δαπάνη συντήρησης.
Απο τη στιγμη που δεν αναφερει κατι ο κατασκευαστης, δεν θα το πιεσω το πραγμα μονος μου. Δεν γνωριζω τι συνεβαινε παλαιοτερα, εγω ασχολουμαι μονο με το προγραμμα σερβις του δικου μου μοντελου, το οποιο ειναι αυτο
υαλοκαθαριστηρες
φιλτρα καμπινας
φιλτρα hepa
ελεγχος υγρου φρενων
ελεγχος φρενων οταν εισαι σε περιοχη που πεφτει αλατι στους δρομουςαυτααααα....
τακάκια?
Αφού δεν τα χρησιμοποιούμε. Υποθέτω στην τετραετία, μαζί με τα υγρά, θα τα ελέγξουν και αυτα. Αλλα όπως είπα, κανένα ηλεκτρικό δεν τα χρησιμοποιεί. 1-2 φορές την ημέρα πατάω φρένο.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
τακάκια?
Αφού δεν τα χρησιμοποιούμε. Υποθέτω στην τετραετία, μαζί με τα υγρά, θα τα ελέγξουν και αυτα. Αλλα όπως είπα, κανένα ηλεκτρικό δεν τα χρησιμοποιεί. 1-2 φορές την ημέρα πατάω φρένο.
στο δικο μου ηλεκτρικό πάντως θέλουν αλλαγή τον επόμενο χρόνο στα 60.000 χιλιόμετρα.
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
τακάκια?
Αφού δεν τα χρησιμοποιούμε. Υποθέτω στην τετραετία, μαζί με τα υγρά, θα τα ελέγξουν και αυτα. Αλλα όπως είπα, κανένα ηλεκτρικό δεν τα χρησιμοποιεί. 1-2 φορές την ημέρα πατάω φρένο.
στο δικο μου ηλεκτρικό πάντως θέλουν αλλαγή τον επόμενο χρόνο στα 60.000 χιλιόμετρα.
hyundai kona; καλα θυμαμαι; χρησιμοποιεις τα φρενα σου εσυ;
-
@dettol said in TESLA FORUM:
στο δικο μου ηλεκτρικό πάντως θέλουν αλλαγή τον επόμενο χρόνο στα 60.000 χιλιόμετρα.
hyundai kona; καλα θυμαμαι; χρησιμοποιεις τα φρενα σου εσυ;
ναι σωστά, κοίτα γενικά ειμαι λίγο άτσαλος οδηγός, στη πόλη γενικά χρησιμοποιώ πολύ το ηλεκτρόφρενο που έχει η hyundai, αλλά και πάλι κάνω κάποια χρήση, και στα ταξίδια ειδικά έχουν μεγαλύτερη φθορά στις πιο υψηλές ταχύτητες. Σε γενικές γραμμές ομως συμφωνώ, οτι δεν χρειάζονται συχνά αλλαγή στα ηλεκτρικά, αλλά δεν ειναι και εφόρου ζωής, εξαρτάται από την χρήση και απο τα χιλιόμετρα. γενικά από το internet διαβάζω 60-100.000 χιλιόμετρα, κάποιες περιπτώσεις πήγαν και στα 150.000. Επίσης, για αυτό που αναφέρεις γαι το υγρό ψύξης της μπαταρίας, το δέχομαι, αλλά από την άλλη το μόνο πράγμα που χρειάζεται προσοχή σε ένα ηλεκτρικό ειναι η μπαταρία, και το υγρό μετά απο χρόνια δεν μπορεί να μην χάνει καθόλου την σύσταση του. πχ υπάρχουν και κατασκευαστές που λένε αλλαγή λαδιών στα 30.000 χιλιόμετρα, εγώ στο προηγούμενο (θες απο βλακεία, θες απο υπερβολή) τα άλλαζα κάθε 10.000, το λαδάκι ειναι υγεία για τον κινητήρα. Οπότε, πέρα απο αυτό που λέει η Tesla και η κάθε εταιρία, για τους χ ψ λόγους, θεωρώ οτι τουλάχιστον ένας έλεγχος στα υγρά ψύξης της μπαταρίας επιβάλλεται κάθε τετραετία, προσωπική άποψη πάντα (και με δεδομένο οτι μαζί με την σωστή φόρτιση ειναι τα δύο μοναδικά πράγματα που μπορείς να κάνεις για να κρατήσεις την μπαταρία σε καλή κατάσταση)
-
Φίλτρα καμπινας και τα δύο πήγαν 34€ αλλά έβαλα ενεργού άνθρακα Mann που είναι κορυφή της κορυφής. Της τεσλα τα εργοστασιακά πάνω από 20€ δεν πρέπει να έχουν
-
@dettol said in TESLA FORUM:
πρωτο "σερβις" σημερα, στα δυο χρονια. 68ευρω. Ηρθαν στο χωρο μου αβαδιστα για να αλλαξουν φιλτρο καμπινας (οχι το hepa). Το hepa αλλαζει του χρονου
68 ευρώ για κατ οίκον σέρβις, και το ανταλλακτικό μαζί.
Αν δεν μένεις απέναντι από την Tesla και δεν έστειλαν πρακτικάριους, μάλλον μέσα μπήκαν... -
@ntinaras said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
πρωτο "σερβις" σημερα, στα δυο χρονια. 68ευρω. Ηρθαν στο χωρο μου αβαδιστα για να αλλαξουν φιλτρο καμπινας (οχι το hepa). Το hepa αλλαζει του χρονου
68 ευρώ για κατ οίκον σέρβις, και το ανταλλακτικό μαζί.
Αν δεν μένεις απέναντι από την Tesla και δεν έστειλαν πρακτικάριους, μάλλον μέσα μπήκαν...Τα συστήματα που θέλουν συντήρηση είναι ελαχιστα και το κόστος των ανταλλακτικών είναι πολύ μικρό. Ο red έδωσε τιμές. Το βασικό είναι ότι δεν νιώθεις, ως πελάτης τους, ότι σκοπός τους είναι να σε «γδύσουν». Αυτό το νιώθεις και όταν αγοράζεις τα αμάξια τους.
Αυτό είναι ένα σημείο που φοβάμαι τις κινέζικες εταιρείες επειδη έχουμε να κάνουμε με τους ντόπιους αντιπροσώπους. Μην ξεχνάμε ότι η τεσλα βρίσκεται εδώ ως κατασκευαστής
-
Πολυ σωστο αυτο. Προφανως και δεν πρόκειται για κοινωφελές ίδρυμα αλλα τουλαχιστον δεν υπάρχει αυτή η ξεδιαντροπη νοοτροπία των legacy κατασκευαστων με το ξαναζεσταμενο φαγητο και το ποιοτικό downgrade αλλα παραλληλα με το συν 20-30% στην τιμη.
-
@ntinaras said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
πρωτο "σερβις" σημερα, στα δυο χρονια. 68ευρω. Ηρθαν στο χωρο μου αβαδιστα για να αλλαξουν φιλτρο καμπινας (οχι το hepa). Το hepa αλλαζει του χρονου
68 ευρώ για κατ οίκον σέρβις, και το ανταλλακτικό μαζί.
Αν δεν μένεις απέναντι από την Tesla και δεν έστειλαν πρακτικάριους, μάλλον μέσα μπήκαν...Ένα φίλτρο δεν έχει ιδιαίτερο κόστος. Κανονικά το αλλάζεις μόνος αλλά οκ το mobile service είναι άλλη φάση.
Βασικά το καλο με την τεσλα ειδικά αν είσαι Αθήνα και μπορείς να πας εύκολα στο συνεργείο αν χρειαστεί κάτι είναι ότι δεν έχει κερατιατικα και δήθεν ετήσια σέρβις.
Προχθές που είχα πάει να δω το deepal με ξενερωσαν όταν μου είπαν ότι θέλει σέρβις κάθε χρόνο με κόστος 150-180 ευρώ. Χωρίς πρακτικά να αλλάζουν τίποτα.
Φίλτρο καμπίνας, υγρά φρένων και τέτοια. -
@dettol said in TESLA FORUM:
@ntinaras said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
πρωτο "σερβις" σημερα, στα δυο χρονια. 68ευρω. Ηρθαν στο χωρο μου αβαδιστα για να αλλαξουν φιλτρο καμπινας (οχι το hepa). Το hepa αλλαζει του χρονου
68 ευρώ για κατ οίκον σέρβις, και το ανταλλακτικό μαζί.
Αν δεν μένεις απέναντι από την Tesla και δεν έστειλαν πρακτικάριους, μάλλον μέσα μπήκαν...Τα συστήματα που θέλουν συντήρηση είναι ελαχιστα και το κόστος των ανταλλακτικών είναι πολύ μικρό. Ο red έδωσε τιμές. Το βασικό είναι ότι δεν νιώθεις, ως πελάτης τους, ότι σκοπός τους είναι να σε «γδύσουν». Αυτό το νιώθεις και όταν αγοράζεις τα αμάξια τους.
Αυτό είναι ένα σημείο που φοβάμαι τις κινέζικες εταιρείες επειδη έχουμε να κάνουμε με τους ντόπιους αντιπροσώπους. Μην ξεχνάμε ότι η τεσλα βρίσκεται εδώ ως κατασκευαστής
Αυτό !
Τα τεσλα σου δίνουν των αίσθηση ότι ανεξαρτήτως των άλλων, δεν έχουν σκοπό να σου πιάσουν τον κωλο, τουναντίον -
-
-
Η μετάφραση
Το Tesla Model Y έχει το υψηλότερο ποσοστό βλαβών στην κατηγορία οχημάτων 2 έως 3 ετών, με τον πρώτο υποχρεωτικό έλεγχο να πραγματοποιείται μετά από τρία χρόνια στη Γερμανία. Σύμφωνα με την ADAC, έχει ποσοστό βλαβών 17,3% , που επηρεάζει βασικά εξαρτήματα όπως άξονες , ανάρτηση , σύστημα πέδησης και φωτισμό .Έτσι, το Tesla Model Y εκθρονίζει το αδελφό του μοντέλο, το Tesla Model 3 , το οποίο έχει ποσοστό αποτυχίας 12,3%.
Η ταχεία φθορά του Model Y μπορεί να εξηγηθεί από το μεγάλο βάρος του : ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα φθείρει την ανάρτηση και το σύστημα μετάδοσης κίνησης λιγότερο γρήγορα επειδή είναι πολύ ελαφρύτερο. Οι ανωμαλίες ταχύτητας, οι λακκούβες και άλλες κακοτεχνίες του οδοστρώματος απορροφώνται πιο έντονα από ένα Tesla Model Y παρά από ένα Volkswagen Tiguan, για παράδειγμα. Επιπλέον, η υψηλή, στιγμιαία ισχύς και το χαμηλό κόστος λειτουργίας ενθαρρύνουν την πιο συχνή χρήση του γκαζιού κατά την εκκίνηση, γεγονός που αυξάνει την καταπόνηση στα σινεμπλόκ της ανάρτησης.Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι ορισμένα από τα προβλήματα σχετίζονται με τον φωτισμό , με μονάδες που είναι κακώς ρυθμισμένες ή μερικές φορές εντελώς ελαττωματικές. Ο μινιμαλιστικός σχεδιασμός του εσωτερικού και η κεντρική ηλεκτρονική αρχιτεκτονική καθιστούν ορισμένες ρυθμίσεις πιο περίπλοκες. Αυτά τα αποτελέσματα είναι ακόμη πιο ανησυχητικά δεδομένου ότι πρόκειται για ένα μοντέλο μόλις τριών ετών. Ποια θα είναι η κατάσταση σε πέντε ή δέκα χρόνια; -
Οταν οι Γάλλοι αναζητούν βοήθεια από τους γερμανούς, έχουν σφίξει πολύ τα γάλατα μάλλον

-
Στα πέντε έτη το γδύνουμε, του βάζουμε σεξυ μπάτονς και το κάνουμε το κάνουμε τρακ ρέντι !
-
@nmsm2 said in TESLA FORUM:
Η ταχεία φθορά του Model Y μπορεί να εξηγηθεί από το μεγάλο βάρος του
Model Y 2054 kg
Skoda Enyaq 2137 kg
Audi Q4 e-tron 2145 kg
VW ID5 2130 kgΤα αμερικάνικα κιλά είναι βαρύτερα από τα ευρωπαϊκά;
-
@dettol said in TESLA FORUM:
Οταν οι Γάλλοι αναζητούν βοήθεια από τους γερμανούς, έχουν σφίξει πολύ τα γάλατα μάλλον

Που ζητάνε οι Γάλλοι βοήθεια από τους Γερμανούς ?
Το άρθρο το γράφουν και δικά μας σάιτ.
Αλλωστε οι Γερμανοί στέλνουν τώρα την παραγωγή των αυτοκινήτων τους στην Κίνα.
TESLA FORUM
