Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 574
    • 575
    • 576
    • 577
    • 578
    • 581
    • 582
    • 576 / 582
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    156
    11629
    481034
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • bekiaris
      bekiaris @dettol last edited by

      @dettol said in TESLA FORUM:

      "Battery coolant: Your Battery coolant does not need to be replaced for the life of your vehicle under most circumstances. "

      ισχύει αυτό που αναφέρεις πλέον, αλλά παλαιότερα, ίσως στα αρχικά μοντέλα, μερικοί τεχνικοί προτείναν έλεγχο/αλλαγή κάθε ~4-5 χρόνια ή ~100.000 μίλια, αλλά δεν είναι επίσημη σύσταση. Σε γενικές γραμμές ομως αμα κρατήσεις ένα αμάξι 15 χρόνια, δεν θεωρώ λογικό να μην κοιτάξεις ποτέ τα υγρά ψύξης μπαταρίας, ίσως η Tesla το αναφέρει ως lifetime για μαρκετίστικους λόγους ώστε να μην φανεί σαν έξτρα δαπάνη συντήρησης.

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dettol @bekiaris last edited by

        @bekiaris said in TESLA FORUM:

        @dettol said in TESLA FORUM:

        "Battery coolant: Your Battery coolant does not need to be replaced for the life of your vehicle under most circumstances. "

        ισχύει αυτό που αναφέρεις πλέον, αλλά παλαιότερα, ίσως στα αρχικά μοντέλα, μερικοί τεχνικοί προτείναν έλεγχο/αλλαγή κάθε ~4-5 χρόνια ή ~100.000 μίλια, αλλά δεν είναι επίσημη σύσταση. Σε γενικές γραμμές ομως αμα κρατήσεις ένα αμάξι 15 χρόνια, δεν θεωρώ λογικό να μην κοιτάξεις ποτέ τα υγρά ψύξης μπαταρίας, ίσως η Tesla το αναφέρει ως lifetime για μαρκετίστικους λόγους ώστε να μην φανεί σαν έξτρα δαπάνη συντήρησης.

        Απο τη στιγμη που δεν αναφερει κατι ο κατασκευαστης, δεν θα το πιεσω το πραγμα μονος μου. Δεν γνωριζω τι συνεβαινε παλαιοτερα, εγω ασχολουμαι μονο με το προγραμμα σερβις του δικου μου μοντελου, το οποιο ειναι αυτο

        https://service.tesla.com/docs/Public/diy/modely/en_us/GUID-A84FDD77-7A8C-42F6-9385-E3F9CEE245A4.html

        υαλοκαθαριστηρες
        φιλτρα καμπινας
        φιλτρα hepa
        ελεγχος υγρου φρενων
        ελεγχος φρενων οταν εισαι σε περιοχη που πεφτει αλατι στους δρομους

        αυτααααα....

        bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • bekiaris
          bekiaris @dettol last edited by

          @dettol said in TESLA FORUM:

          @bekiaris said in TESLA FORUM:

          @dettol said in TESLA FORUM:

          "Battery coolant: Your Battery coolant does not need to be replaced for the life of your vehicle under most circumstances. "

          ισχύει αυτό που αναφέρεις πλέον, αλλά παλαιότερα, ίσως στα αρχικά μοντέλα, μερικοί τεχνικοί προτείναν έλεγχο/αλλαγή κάθε ~4-5 χρόνια ή ~100.000 μίλια, αλλά δεν είναι επίσημη σύσταση. Σε γενικές γραμμές ομως αμα κρατήσεις ένα αμάξι 15 χρόνια, δεν θεωρώ λογικό να μην κοιτάξεις ποτέ τα υγρά ψύξης μπαταρίας, ίσως η Tesla το αναφέρει ως lifetime για μαρκετίστικους λόγους ώστε να μην φανεί σαν έξτρα δαπάνη συντήρησης.

          Απο τη στιγμη που δεν αναφερει κατι ο κατασκευαστης, δεν θα το πιεσω το πραγμα μονος μου. Δεν γνωριζω τι συνεβαινε παλαιοτερα, εγω ασχολουμαι μονο με το προγραμμα σερβις του δικου μου μοντελου, το οποιο ειναι αυτο

          https://service.tesla.com/docs/Public/diy/modely/en_us/GUID-A84FDD77-7A8C-42F6-9385-E3F9CEE245A4.html

          υαλοκαθαριστηρες
          φιλτρα καμπινας
          φιλτρα hepa
          ελεγχος υγρου φρενων
          ελεγχος φρενων οταν εισαι σε περιοχη που πεφτει αλατι στους δρομους

          αυτααααα....

          τακάκια?

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dettol @bekiaris last edited by

            @bekiaris said in TESLA FORUM:

            @dettol said in TESLA FORUM:

            @bekiaris said in TESLA FORUM:

            @dettol said in TESLA FORUM:

            "Battery coolant: Your Battery coolant does not need to be replaced for the life of your vehicle under most circumstances. "

            ισχύει αυτό που αναφέρεις πλέον, αλλά παλαιότερα, ίσως στα αρχικά μοντέλα, μερικοί τεχνικοί προτείναν έλεγχο/αλλαγή κάθε ~4-5 χρόνια ή ~100.000 μίλια, αλλά δεν είναι επίσημη σύσταση. Σε γενικές γραμμές ομως αμα κρατήσεις ένα αμάξι 15 χρόνια, δεν θεωρώ λογικό να μην κοιτάξεις ποτέ τα υγρά ψύξης μπαταρίας, ίσως η Tesla το αναφέρει ως lifetime για μαρκετίστικους λόγους ώστε να μην φανεί σαν έξτρα δαπάνη συντήρησης.

            Απο τη στιγμη που δεν αναφερει κατι ο κατασκευαστης, δεν θα το πιεσω το πραγμα μονος μου. Δεν γνωριζω τι συνεβαινε παλαιοτερα, εγω ασχολουμαι μονο με το προγραμμα σερβις του δικου μου μοντελου, το οποιο ειναι αυτο

            https://service.tesla.com/docs/Public/diy/modely/en_us/GUID-A84FDD77-7A8C-42F6-9385-E3F9CEE245A4.html

            υαλοκαθαριστηρες
            φιλτρα καμπινας
            φιλτρα hepa
            ελεγχος υγρου φρενων
            ελεγχος φρενων οταν εισαι σε περιοχη που πεφτει αλατι στους δρομους

            αυτααααα....

            τακάκια?

            Αφού δεν τα χρησιμοποιούμε. Υποθέτω στην τετραετία, μαζί με τα υγρά, θα τα ελέγξουν και αυτα. Αλλα όπως είπα, κανένα ηλεκτρικό δεν τα χρησιμοποιεί. 1-2 φορές την ημέρα πατάω φρένο.

            bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • bekiaris
              bekiaris @dettol last edited by

              @dettol said in TESLA FORUM:

              τακάκια?

              Αφού δεν τα χρησιμοποιούμε. Υποθέτω στην τετραετία, μαζί με τα υγρά, θα τα ελέγξουν και αυτα. Αλλα όπως είπα, κανένα ηλεκτρικό δεν τα χρησιμοποιεί. 1-2 φορές την ημέρα πατάω φρένο.

              στο δικο μου ηλεκτρικό πάντως θέλουν αλλαγή τον επόμενο χρόνο στα 60.000 χιλιόμετρα.

              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dettol @bekiaris last edited by

                @bekiaris said in TESLA FORUM:

                @dettol said in TESLA FORUM:

                τακάκια?

                Αφού δεν τα χρησιμοποιούμε. Υποθέτω στην τετραετία, μαζί με τα υγρά, θα τα ελέγξουν και αυτα. Αλλα όπως είπα, κανένα ηλεκτρικό δεν τα χρησιμοποιεί. 1-2 φορές την ημέρα πατάω φρένο.

                στο δικο μου ηλεκτρικό πάντως θέλουν αλλαγή τον επόμενο χρόνο στα 60.000 χιλιόμετρα.

                hyundai kona; καλα θυμαμαι; χρησιμοποιεις τα φρενα σου εσυ;

                bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • bekiaris
                  bekiaris @dettol last edited by bekiaris

                  @dettol said in TESLA FORUM:

                  στο δικο μου ηλεκτρικό πάντως θέλουν αλλαγή τον επόμενο χρόνο στα 60.000 χιλιόμετρα.

                  hyundai kona; καλα θυμαμαι; χρησιμοποιεις τα φρενα σου εσυ;

                  ναι σωστά, κοίτα γενικά ειμαι λίγο άτσαλος οδηγός, στη πόλη γενικά χρησιμοποιώ πολύ το ηλεκτρόφρενο που έχει η hyundai, αλλά και πάλι κάνω κάποια χρήση, και στα ταξίδια ειδικά έχουν μεγαλύτερη φθορά στις πιο υψηλές ταχύτητες. Σε γενικές γραμμές ομως συμφωνώ, οτι δεν χρειάζονται συχνά αλλαγή στα ηλεκτρικά, αλλά δεν ειναι και εφόρου ζωής, εξαρτάται από την χρήση και απο τα χιλιόμετρα. γενικά από το internet διαβάζω 60-100.000 χιλιόμετρα, κάποιες περιπτώσεις πήγαν και στα 150.000. Επίσης, για αυτό που αναφέρεις γαι το υγρό ψύξης της μπαταρίας, το δέχομαι, αλλά από την άλλη το μόνο πράγμα που χρειάζεται προσοχή σε ένα ηλεκτρικό ειναι η μπαταρία, και το υγρό μετά απο χρόνια δεν μπορεί να μην χάνει καθόλου την σύσταση του. πχ υπάρχουν και κατασκευαστές που λένε αλλαγή λαδιών στα 30.000 χιλιόμετρα, εγώ στο προηγούμενο (θες απο βλακεία, θες απο υπερβολή) τα άλλαζα κάθε 10.000, το λαδάκι ειναι υγεία για τον κινητήρα. Οπότε, πέρα απο αυτό που λέει η Tesla και η κάθε εταιρία, για τους χ ψ λόγους, θεωρώ οτι τουλάχιστον ένας έλεγχος στα υγρά ψύξης της μπαταρίας επιβάλλεται κάθε τετραετία, προσωπική άποψη πάντα (και με δεδομένο οτι μαζί με την σωστή φόρτιση ειναι τα δύο μοναδικά πράγματα που μπορείς να κάνεις για να κρατήσεις την μπαταρία σε καλή κατάσταση)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • R
                    red_monster last edited by red_monster

                    Φίλτρα καμπινας και τα δύο πήγαν 34€ αλλά έβαλα ενεργού άνθρακα Mann που είναι κορυφή της κορυφής. Της τεσλα τα εργοστασιακά πάνω από 20€ δεν πρέπει να έχουν

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • ntinaras
                      ntinaras @dettol last edited by

                      @dettol said in TESLA FORUM:

                      πρωτο "σερβις" σημερα, στα δυο χρονια. 68ευρω. Ηρθαν στο χωρο μου αβαδιστα για να αλλαξουν φιλτρο καμπινας (οχι το hepa). Το hepa αλλαζει του χρονου

                      68 ευρώ για κατ οίκον σέρβις, και το ανταλλακτικό μαζί.
                      Αν δεν μένεις απέναντι από την Tesla και δεν έστειλαν πρακτικάριους, μάλλον μέσα μπήκαν...

                      D I 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dettol @ntinaras last edited by dettol

                        @ntinaras said in TESLA FORUM:

                        @dettol said in TESLA FORUM:

                        πρωτο "σερβις" σημερα, στα δυο χρονια. 68ευρω. Ηρθαν στο χωρο μου αβαδιστα για να αλλαξουν φιλτρο καμπινας (οχι το hepa). Το hepa αλλαζει του χρονου

                        68 ευρώ για κατ οίκον σέρβις, και το ανταλλακτικό μαζί.
                        Αν δεν μένεις απέναντι από την Tesla και δεν έστειλαν πρακτικάριους, μάλλον μέσα μπήκαν...

                        Τα συστήματα που θέλουν συντήρηση είναι ελαχιστα και το κόστος των ανταλλακτικών είναι πολύ μικρό. Ο red έδωσε τιμές. Το βασικό είναι ότι δεν νιώθεις, ως πελάτης τους, ότι σκοπός τους είναι να σε «γδύσουν». Αυτό το νιώθεις και όταν αγοράζεις τα αμάξια τους.

                        Αυτό είναι ένα σημείο που φοβάμαι τις κινέζικες εταιρείες επειδη έχουμε να κάνουμε με τους ντόπιους αντιπροσώπους. Μην ξεχνάμε ότι η τεσλα βρίσκεται εδώ ως κατασκευαστής

                        R 1 Reply Last reply Reply Quote 8
                        • S
                          stefan147 last edited by

                          Πολυ σωστο αυτο. Προφανως και δεν πρόκειται για κοινωφελές ίδρυμα αλλα τουλαχιστον δεν υπάρχει αυτή η ξεδιαντροπη νοοτροπία των legacy κατασκευαστων με το ξαναζεσταμενο φαγητο και το ποιοτικό downgrade αλλα παραλληλα με το συν 20-30% στην τιμη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • I
                            iceman7 @ntinaras last edited by

                            @ntinaras said in TESLA FORUM:

                            @dettol said in TESLA FORUM:

                            πρωτο "σερβις" σημερα, στα δυο χρονια. 68ευρω. Ηρθαν στο χωρο μου αβαδιστα για να αλλαξουν φιλτρο καμπινας (οχι το hepa). Το hepa αλλαζει του χρονου

                            68 ευρώ για κατ οίκον σέρβις, και το ανταλλακτικό μαζί.
                            Αν δεν μένεις απέναντι από την Tesla και δεν έστειλαν πρακτικάριους, μάλλον μέσα μπήκαν...

                            Ένα φίλτρο δεν έχει ιδιαίτερο κόστος. Κανονικά το αλλάζεις μόνος αλλά οκ το mobile service είναι άλλη φάση.

                            Βασικά το καλο με την τεσλα ειδικά αν είσαι Αθήνα και μπορείς να πας εύκολα στο συνεργείο αν χρειαστεί κάτι είναι ότι δεν έχει κερατιατικα και δήθεν ετήσια σέρβις.
                            Προχθές που είχα πάει να δω το deepal με ξενερωσαν όταν μου είπαν ότι θέλει σέρβις κάθε χρόνο με κόστος 150-180 ευρώ. Χωρίς πρακτικά να αλλάζουν τίποτα.
                            Φίλτρο καμπίνας, υγρά φρένων και τέτοια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • R
                              red_monster @dettol last edited by

                              @dettol said in TESLA FORUM:

                              @ntinaras said in TESLA FORUM:

                              @dettol said in TESLA FORUM:

                              πρωτο "σερβις" σημερα, στα δυο χρονια. 68ευρω. Ηρθαν στο χωρο μου αβαδιστα για να αλλαξουν φιλτρο καμπινας (οχι το hepa). Το hepa αλλαζει του χρονου

                              68 ευρώ για κατ οίκον σέρβις, και το ανταλλακτικό μαζί.
                              Αν δεν μένεις απέναντι από την Tesla και δεν έστειλαν πρακτικάριους, μάλλον μέσα μπήκαν...

                              Τα συστήματα που θέλουν συντήρηση είναι ελαχιστα και το κόστος των ανταλλακτικών είναι πολύ μικρό. Ο red έδωσε τιμές. Το βασικό είναι ότι δεν νιώθεις, ως πελάτης τους, ότι σκοπός τους είναι να σε «γδύσουν». Αυτό το νιώθεις και όταν αγοράζεις τα αμάξια τους.

                              Αυτό είναι ένα σημείο που φοβάμαι τις κινέζικες εταιρείες επειδη έχουμε να κάνουμε με τους ντόπιους αντιπροσώπους. Μην ξεχνάμε ότι η τεσλα βρίσκεται εδώ ως κατασκευαστής

                              Αυτό !
                              Τα τεσλα σου δίνουν των αίσθηση ότι ανεξαρτήτως των άλλων, δεν έχουν σκοπό να σου πιάσουν τον κωλο, τουναντίον

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • C
                                criuser last edited by

                                https://www.autojournal.fr/actu/on-sait-enfin-quelle-a-ete-la-voiture-la-plus-defaillante-de-lannee-398231.html#item=1

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                Εμαθα...

                                katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • katafractos17
                                  katafractos17 @criuser last edited by

                                  @criuser said in TESLA FORUM:

                                  https://www.autojournal.fr/actu/on-sait-enfin-quelle-a-ete-la-voiture-la-plus-defaillante-de-lannee-398231.html#item=1

                                  Μετάφραση και περίληψη παρακαλώ.
                                  Βαριέμαι. 😁

                                  N 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • N
                                    nmsm2 @katafractos17 last edited by nmsm2

                                    Η μετάφραση
                                    Το Tesla Model Y έχει το υψηλότερο ποσοστό βλαβών στην κατηγορία οχημάτων 2 έως 3 ετών, με τον πρώτο υποχρεωτικό έλεγχο να πραγματοποιείται μετά από τρία χρόνια στη Γερμανία. Σύμφωνα με την ADAC, έχει ποσοστό βλαβών 17,3% , που επηρεάζει βασικά εξαρτήματα όπως άξονες , ανάρτηση , σύστημα πέδησης και φωτισμό .

                                    Έτσι, το Tesla Model Y εκθρονίζει το αδελφό του μοντέλο, το Tesla Model 3 , το οποίο έχει ποσοστό αποτυχίας 12,3%.
                                    Η ταχεία φθορά του Model Y μπορεί να εξηγηθεί από το μεγάλο βάρος του : ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα φθείρει την ανάρτηση και το σύστημα μετάδοσης κίνησης λιγότερο γρήγορα επειδή είναι πολύ ελαφρύτερο. Οι ανωμαλίες ταχύτητας, οι λακκούβες και άλλες κακοτεχνίες του οδοστρώματος απορροφώνται πιο έντονα από ένα Tesla Model Y παρά από ένα Volkswagen Tiguan, για παράδειγμα. Επιπλέον, η υψηλή, στιγμιαία ισχύς και το χαμηλό κόστος λειτουργίας ενθαρρύνουν την πιο συχνή χρήση του γκαζιού κατά την εκκίνηση, γεγονός που αυξάνει την καταπόνηση στα σινεμπλόκ της ανάρτησης.Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι ορισμένα από τα προβλήματα σχετίζονται με τον φωτισμό , με μονάδες που είναι κακώς ρυθμισμένες ή μερικές φορές εντελώς ελαττωματικές. Ο μινιμαλιστικός σχεδιασμός του εσωτερικού και η κεντρική ηλεκτρονική αρχιτεκτονική καθιστούν ορισμένες ρυθμίσεις πιο περίπλοκες. Αυτά τα αποτελέσματα είναι ακόμη πιο ανησυχητικά δεδομένου ότι πρόκειται για ένα μοντέλο μόλις τριών ετών. Ποια θα είναι η κατάσταση σε πέντε ή δέκα χρόνια;

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dettol last edited by

                                      Οταν οι Γάλλοι αναζητούν βοήθεια από τους γερμανούς, έχουν σφίξει πολύ τα γάλατα μάλλον 😄

                                      C A d P 2 Replies Last reply Reply Quote 6
                                      • R
                                        red_monster last edited by

                                        Στα πέντε έτη το γδύνουμε, του βάζουμε σεξυ μπάτονς και το κάνουμε το κάνουμε τρακ ρέντι !

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • D
                                          dg79 @nmsm2 last edited by dg79

                                          @nmsm2 said in TESLA FORUM:

                                          Η ταχεία φθορά του Model Y μπορεί να εξηγηθεί από το μεγάλο βάρος του

                                          Model Y 2054 kg
                                          Skoda Enyaq 2137 kg
                                          Audi Q4 e-tron 2145 kg
                                          VW ID5 2130 kg

                                          Τα αμερικάνικα κιλά είναι βαρύτερα από τα ευρωπαϊκά;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • C
                                            criuser @dettol last edited by

                                            @dettol said in TESLA FORUM:

                                            Οταν οι Γάλλοι αναζητούν βοήθεια από τους γερμανούς, έχουν σφίξει πολύ τα γάλατα μάλλον 😄

                                            Που ζητάνε οι Γάλλοι βοήθεια από τους Γερμανούς ?

                                            Το άρθρο το γράφουν και δικά μας σάιτ.

                                            Αλλωστε οι Γερμανοί στέλνουν τώρα την παραγωγή των αυτοκινήτων τους στην Κίνα.

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                            Εμαθα...

                                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 574
                                            • 575
                                            • 576
                                            • 577
                                            • 578
                                            • 581
                                            • 582
                                            • 576 / 582
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr