Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    LEXUS LBX
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. LEXUS LBX
    • 1
    • 2
    • 89
    • 90
    • 91
    • 92
    • 93
    • 93 / 93
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    105
    1859
    98681
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimitrioskosmas @katafractos17 last edited by

      @katafractos17 said in LEXUS LBX:

      @ataim said in LEXUS LBX:

      @katafractos17 said in LEXUS LBX:

      .
      Αυτή η θεμελιώδης αρχή στην αυτοκίνηση, είναι φαίνεται λειτουργία που έχει μόνο η Toyota.

      Εγώ ξέρεις τι ξέρω. Ότι όταν πρόκειται για Toyota, οι πάντες σπεύδουν να δικαιολογήσουν τα πάντα.

      Δεν ισχύει αυτό που λες, ή δεν καταλαβαίνεις ή δεν θες να καταλάβεις, σε μια συμβατική μετάδοση το κιβώτιο περιορίζει την αύξηση των στροφών του κινητήρα, αν έχεις 5η ή 6η στα 100kph με 3κ σαλ στον θερμικό και δώσεις τέρμα γκάζι δεν θα δεις άμεσα 5,5Κ στο στροφόμετρο όπως συμβαίνει στα series hybrid.

      Αλήθεια;
      Μαλλον μιλάς για τίποτα χρέπια, γιατί εγώ ξέρω αυτοκίνητα που με 5η και 6η αν δώσεις τέρμα γκάζι ανεβάζουν πολύ πιο γρήγορα απ' ότι αναφέρεις πάνω από τις 5,5.
      Μας βγήκαν τώρα τα Toyota και γκαζιάρικα εργαλεία που σε κολλάνε στο κάθισμα ακόμη και με 6η στο κιβώτιο.

      Καλά τα λες αλλά ποιοι να σε ακούσουν?αυτοί που δημιουργούν έμφραγμα στην αττική κυνηγώντας 2,9 κατανάλωση?

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • C
        criuser last edited by

        Γράφτηκε μια αλήθεια για τα τογιότα και έπεσαν όλοι οι πραιτωριανοί να μας πείσουν ότι είμαστε κουφοί....😀 😀

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
        Εμαθα...

        ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • ataim
          ataim @criuser last edited by ataim

          @criuser said in LEXUS LBX:

          Γράφτηκε μια αλήθεια για τα τογιότα και έπεσαν όλοι οι πραιτωριανοί να μας πείσουν ότι είμαστε κουφοί....😀 😀

          Οι περισσότεροι οδηγοί toyota έχουν θέματα ακοής έτσι και αλλιώς οπότε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • I
            ilias-a last edited by

            Κανατε συγκριση επιδοσεων σε ντιζελ 1500 τουρμπο με βενζινη ατμοσφαιρα 1500, χοντρικα ιδιου βαρους και τα δυο, το πρωτο με 26 κιλα ροπη και το αλλο με 18.5. Αν θα εβγαινε γρηγοροτερο το 2ο οι μηχανολογοι του ντιζελ θα επρεπε να περασουν απο εκτελεστικο αποσπασμα.
            Επειτα, κυριοι δεν ξερετε τον χειρισμου του κιβωτιου CVT, θελει χιλιομετρα για να εξεικοιωθεις μαζι του, μια και δυο βολτες δε φτανουν για να δεις τα αρνιτικα και τα θετικα του σημεια.

            ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 9
            • ataim
              ataim @ilias-a last edited by

              @ilias-a said in LEXUS LBX:

              Κανατε συγκριση επιδοσεων σε ντιζελ 1500 ...

              Σε σύγκριση με το Clio IV των 90 ίππων που αναφέρθηκε είναι πολύ πιο γρήγορο:
              https://zeperfs.com/en/duel5833-12049.htm

              Σε σχέση με το Clio V των 115 ίππων ή με το etech έχει ελάχιστα χειρότερες επιδόσεις.

              A S 2 Replies Last reply Reply Quote 1
              • A
                angel-21 @ataim last edited by angel-21

                @ataim said in LEXUS LBX:

                @ilias-a said in LEXUS LBX:

                Κανατε συγκριση επιδοσεων σε ντιζελ 1500 ...

                Σε σύγκριση με το Clio IV των 90 ίππων που αναφέρθηκε είναι πολύ πιο γρήγορο:
                https://zeperfs.com/en/duel5833-12049.htm

                Σε σχέση με το Clio V των 115 ίππων ή με το etech έχει ελάχιστα χειρότερες επιδόσεις.

                Το λινκ που αναφερεις δεν τα λεει ολα σωστα.... αυτα ισχυουν μονο για μεσα στην πολη που λειτουργει στο 100% ο ηλεκτροκινητηρας...
                Λεει οτι το κλιο εχει 220 ροπη στις 1700 και το lexus 250 ροπη στις 1500.
                Οποτε θα επρεπε να ειναι πιο ροπατο το lbx κατι που στο δρομο δεν ισχυει γιατι σε εθνικη με παρατεταμενο γκαζι λειτουργει κυριως με τον θερμικο οποτε η ροπη ειναι και τα αλογα ειναι πολυ χαμηλοτερα.
                Μεσα στην πολη το lbx ειναι πιο γρηγορο, απο φαναρι φευγει πιο γρηγορα και απο τα 50 στα 100 πχ ειναι επισης αρκετα γρηγορο...

                A ataim V 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                • A
                  angel-21 @angel-21 last edited by

                  @angel-21 said in LEXUS LBX:

                  @ataim said in LEXUS LBX:

                  @ilias-a said in LEXUS LBX:

                  Κανατε συγκριση επιδοσεων σε ντιζελ 1500 ...

                  Σε σύγκριση με το Clio IV των 90 ίππων που αναφέρθηκε είναι πολύ πιο γρήγορο:
                  https://zeperfs.com/en/duel5833-12049.htm

                  Σε σχέση με το Clio V των 115 ίππων ή με το etech έχει ελάχιστα χειρότερες επιδόσεις.

                  Το λινκ που αναφερεις δεν τα λεει ολα σωστα.... αυτα ισχυουν μονο για μεσα στην πολη που λειτουργει στο 100% ο ηλεκτροκινητηρας...
                  Λεει οτι το κλιο εχει 220 ροπη στις 1700 και το lexus 250 ροπη στις 1500.
                  Οποτε θα επρεπε να ειναι πιο ροπατο το lbx κατι που στο δρομο δεν ισχυει γιατι σε εθνικη με παρατεταμενο γκαζι λειτουργει κυριως με τον θερμικο οποτε η ροπη ειναι και τα αλογα ειναι πολυ χαμηλοτερα.
                  Μεσα στην πολη το lbx ειναι πιο γρηγορο, απο φαναρι φευγει πιο γρηγορα και απο τα 50 στα 100 πχ ειναι επισης αρκετα γρηγορο...

                  (Το δικο μου κλιο ειναι με 6αρι με διπλου συμπλεκτη, με 5αρι χειροκινητο ισως λογω πιο μακριων σχεσεων να ανεβαζει πιο αργα)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ataim
                    ataim @angel-21 last edited by

                    @angel-21 said in [LEXUS

                    Το λινκ που αναφερεις δεν τα λεει ολα σωστα....

                    Είμαι σίγουρος ότι δεν τα λέει σωστά, προσπαθεί να κάνει μια προσομοίωση πολλές φορές ανεπιτυχώς. Για να δει κάποιος αν πραγματικά ένα lbx είναι ταχύτερο ή όχι από ένα clio θα πρέπει να κάνει μια πραγματική δοκιμή. Τα υπόλοιπα είναι θεωρίες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • V
                      v_a @angel-21 last edited by

                      @angel-21 said in LEXUS LBX:

                      Οποτε θα επρεπε να ειναι πιο ροπατο το lbx κατι που στο δρομο δεν ισχυει γιατι σε εθνικη με παρατεταμενο γκαζι λειτουργει κυριως με τον θερμικο οποτε η ροπη ειναι και τα αλογα ειναι πολυ χαμηλοτερα.

                      Έχει απαντηθεί πολλές φορές.
                      Τα υβριδικό σύστημα δε ξεμένει πότε με τα άλογα του θερμικου, ψάξτε πρώτα τον τρόπο λειτουργίας του για να μην βγάζετε λαθος συμπεράσματα.
                      (Προσωπικά δεν έχω δει ποτέ κάτω από δύο μπάρες, τη μπαταρία, σε οποιαδήποτε συνθήκη, ακόμα και στα 170+).
                      Η αίσθηση οτι δεν γκαζωνει το αυτ, οφείλεται πρώτα στη συνήθεια ετών όλων μας (ακουστικα κυρίως, πως στροφαρει ενας κλασικός κινητήρας) και έπειτα στο θορυβώδες e cvt.
                      Δε σε βγάζω τρελό, όντως ένα ελαφρύ χατς και ντίζελ μάλιστα, μπορεί να δίνει την αίσθηση του πιο γρήγορου "αρπαγματος" αλλά οι απόλυτοι χρόνοι λένε αλλά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • S
                        skg1958 last edited by

                        Έχω παρατηρήσει με το Mazdayaris που τεχνολογικά είναι ίδιο με το LBX ότι σε ταξίδι πχ Θεσσαλονίκη Αθήνα με ταχύτητες μέχρι 130χλμ που μπορεί να κινείται ηλεκτρικά στην διαδρομή η αμιγώς ηλεκτρική κίνηση κυμαίνεται από 18 μέχρι 24%. Η μέγιστη κατανάλωση που έχω δει σε ταξίδι είναι 4,5/100

                        T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tolisk20 last edited by

                          Στηνω αδειες με το ντιζελ κλιο😁

                          monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • T
                            tolisk20 @skg1958 last edited by

                            @skg1958 said in LEXUS LBX:

                            Έχω παρατηρήσει με το Mazdayaris που τεχνολογικά είναι ίδιο με το LBX ότι σε ταξίδι πχ Θεσσαλονίκη Αθήνα με ταχύτητες μέχρι 130χλμ που μπορεί να κινείται ηλεκτρικά στην διαδρομή η αμιγώς ηλεκτρική κίνηση κυμαίνεται από 18 μέχρι 24%. Η μέγιστη κατανάλωση που έχω δει σε ταξίδι είναι 4,5/100

                            Τεχνολογικα ειναι ιδιο αλλα εχουν 2 διαφορες...η μπαταρια του lbx ειναι μεγαλυτερη και πιο αξιοποιησιμη..το lbx ειναι βαρυτερο..προσωπικα εχω δει μεχρι και με 138χλμ/ωρα στην οθονη σε κατηφορα να παει αμιγως ηλεκτρικα με σταθερο γκαζι οχι αφημενο..

                            S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • S
                              skg1958 @tolisk20 last edited by

                              @tolisk20 said in LEXUS LBX:

                              @skg1958 said in LEXUS LBX:

                              Έχω παρατηρήσει με το Mazdayaris που τεχνολογικά είναι ίδιο με το LBX ότι σε ταξίδι πχ Θεσσαλονίκη Αθήνα με ταχύτητες μέχρι 130χλμ που μπορεί να κινείται ηλεκτρικά στην διαδρομή η αμιγώς ηλεκτρική κίνηση κυμαίνεται από 18 μέχρι 24%. Η μέγιστη κατανάλωση που έχω δει σε ταξίδι είναι 4,5/100

                              Τεχνολογικα ειναι ιδιο αλλα εχουν 2 διαφορες...η μπαταρια του lbx ειναι μεγαλυτερη και πιο αξιοποιησιμη..το lbx ειναι βαρυτερο..προσωπικα εχω δει μεχρι και με 138χλμ/ωρα στην οθονη σε κατηφορα να παει αμιγως ηλεκτρικα με σταθερο γκαζι οχι αφημενο..

                              Το σχόλιο το έκανα διότι πιο πάνω ειπώθηκε ότι στην εθνική λειτουργεί κυρίως με τον θερμικό κινητήρα

                              T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                tolisk20 @skg1958 last edited by

                                @skg1958 said in LEXUS LBX:

                                @tolisk20 said in LEXUS LBX:

                                @skg1958 said in LEXUS LBX:

                                Έχω παρατηρήσει με το Mazdayaris που τεχνολογικά είναι ίδιο με το LBX ότι σε ταξίδι πχ Θεσσαλονίκη Αθήνα με ταχύτητες μέχρι 130χλμ που μπορεί να κινείται ηλεκτρικά στην διαδρομή η αμιγώς ηλεκτρική κίνηση κυμαίνεται από 18 μέχρι 24%. Η μέγιστη κατανάλωση που έχω δει σε ταξίδι είναι 4,5/100

                                Τεχνολογικα ειναι ιδιο αλλα εχουν 2 διαφορες...η μπαταρια του lbx ειναι μεγαλυτερη και πιο αξιοποιησιμη..το lbx ειναι βαρυτερο..προσωπικα εχω δει μεχρι και με 138χλμ/ωρα στην οθονη σε κατηφορα να παει αμιγως ηλεκτρικα με σταθερο γκαζι οχι αφημενο..

                                Το σχόλιο το έκανα διότι πιο πάνω ειπώθηκε ότι στην εθνική λειτουργεί κυρίως με τον θερμικό κινητήρα

                                Καλα εδω ειπωθηκαν αλλα κ αλλα😀

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  super-t @ataim last edited by

                                  @ataim said in LEXUS LBX:

                                  @ilias-a said in LEXUS LBX:

                                  Κανατε συγκριση επιδοσεων σε ντιζελ 1500 ...

                                  Σε σύγκριση με το Clio IV των 90 ίππων που αναφέρθηκε είναι πολύ πιο γρήγορο:
                                  https://zeperfs.com/en/duel5833-12049.htm

                                  Σε σχέση με το Clio V των 115 ίππων ή με το etech έχει ελάχιστα χειρότερες επιδόσεις.

                                  Άλλη σύγκριση εδώ, χειροκίνητα χωρίς υβριδικό κ.τ.λ.
                                  +106 Nm διαφορά το diesel. Θα πρέπει να είναι καλύτερο. ή όχι;

                                  https://zeperfs.com/en/duel6406-10089.htm

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ataim
                                    ataim last edited by

                                    Το LBX πρέπει να είναι η χειρότερη εφαρμογή του υβριδικού από άποψη κατανάλωσης η οποία είναι αντίστοιχη με αυτή του διλιτρου chr. Έχουν μάλλον δώσει άλλες προτεραιότητες, απόκριση, επιδόσεις, σε βάρος της κατανάλωσης, ή τελικά το μεγαλύτερο βάρος και ο όγκος του lbx πιέζουν πολύ τον 1,5 βγάζοντας τον από το οικονομικό φάσμα λειτουργίας. Η καλύτερη μπαταρία σίγουρα βοηθάει αλλά όχι αρκετά.
                                    Πάντα θεωρούσα ότι έπρεπε να είχαν βάλει έναν από τους τετρακιλυνδρους, γιατί όχι τον δίλιτρο στο lbx.

                                    A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      angel-21 @ataim last edited by

                                      @ataim said in LEXUS LBX:

                                      Το LBX πρέπει να είναι η χειρότερη εφαρμογή του υβριδικού από άποψη κατανάλωσης η οποία είναι αντίστοιχη με αυτή του διλιτρου chr. Έχουν μάλλον δώσει άλλες προτεραιότητες, απόκριση, επιδόσεις, σε βάρος της κατανάλωσης, ή τελικά το μεγαλύτερο βάρος και ο όγκος του lbx πιέζουν πολύ τον 1,5 βγάζοντας τον από το οικονομικό φάσμα λειτουργίας. Η καλύτερη μπαταρία σίγουρα βοηθάει αλλά όχι αρκετά.
                                      Πάντα θεωρούσα ότι έπρεπε να είχαν βάλει έναν από τους τετρακιλυνδρους, γιατί όχι τον δίλιτρο στο lbx.

                                      Δεν εχει νοημα να βαλεις διλιτρο στο lbx, το αμαξι ειναι ενα suv πολης, ασχετα αν κανουμε και ταξιδια, αν θες πιο μεγαλο υπαρχει το ux που εχει τον διλιτρο με τα 200 αλογα. Εκει παιζει και φορος πολυτελειαα αν και λενε οτι απο τα 440 θα παει στα 120 το 2026... να δουμε..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • monman2
                                        monman2 @tolisk20 last edited by

                                        @tolisk20 said in LEXUS LBX:

                                        Στηνω αδειες με το ντιζελ κλιο😁

                                        Σωστό στήσιμο είναι το παρακάτω
                                        ίδιο σκάφος σε ντίζελ και υβριδικό
                                        https://zeperfs.com/en/duel6691-4341.htm
                                        ντίζελ παουερ 💪

                                        Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                        Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • Chrisk6
                                          Chrisk6 @panormus772 last edited by

                                          This post is deleted!
                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 89
                                          • 90
                                          • 91
                                          • 92
                                          • 93
                                          • 93 / 93
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr