-
@katafractos17 said in LEXUS LBX:
@katafractos17 said in LEXUS LBX:
.
Αυτή η θεμελιώδης αρχή στην αυτοκίνηση, είναι φαίνεται λειτουργία που έχει μόνο η Toyota.Εγώ ξέρεις τι ξέρω. Ότι όταν πρόκειται για Toyota, οι πάντες σπεύδουν να δικαιολογήσουν τα πάντα.
Δεν ισχύει αυτό που λες, ή δεν καταλαβαίνεις ή δεν θες να καταλάβεις, σε μια συμβατική μετάδοση το κιβώτιο περιορίζει την αύξηση των στροφών του κινητήρα, αν έχεις 5η ή 6η στα 100kph με 3κ σαλ στον θερμικό και δώσεις τέρμα γκάζι δεν θα δεις άμεσα 5,5Κ στο στροφόμετρο όπως συμβαίνει στα series hybrid.
Αλήθεια;
Μαλλον μιλάς για τίποτα χρέπια, γιατί εγώ ξέρω αυτοκίνητα που με 5η και 6η αν δώσεις τέρμα γκάζι ανεβάζουν πολύ πιο γρήγορα απ' ότι αναφέρεις πάνω από τις 5,5.
Μας βγήκαν τώρα τα Toyota και γκαζιάρικα εργαλεία που σε κολλάνε στο κάθισμα ακόμη και με 6η στο κιβώτιο.Καλά τα λες αλλά ποιοι να σε ακούσουν?αυτοί που δημιουργούν έμφραγμα στην αττική κυνηγώντας 2,9 κατανάλωση?
-
Γράφτηκε μια αλήθεια για τα τογιότα και έπεσαν όλοι οι πραιτωριανοί να μας πείσουν ότι είμαστε κουφοί....

-
-
Κανατε συγκριση επιδοσεων σε ντιζελ 1500 τουρμπο με βενζινη ατμοσφαιρα 1500, χοντρικα ιδιου βαρους και τα δυο, το πρωτο με 26 κιλα ροπη και το αλλο με 18.5. Αν θα εβγαινε γρηγοροτερο το 2ο οι μηχανολογοι του ντιζελ θα επρεπε να περασουν απο εκτελεστικο αποσπασμα.
Επειτα, κυριοι δεν ξερετε τον χειρισμου του κιβωτιου CVT, θελει χιλιομετρα για να εξεικοιωθεις μαζι του, μια και δυο βολτες δε φτανουν για να δεις τα αρνιτικα και τα θετικα του σημεια. -
Κανατε συγκριση επιδοσεων σε ντιζελ 1500 ...
Σε σύγκριση με το Clio IV των 90 ίππων που αναφέρθηκε είναι πολύ πιο γρήγορο:
https://zeperfs.com/en/duel5833-12049.htmΣε σχέση με το Clio V των 115 ίππων ή με το etech έχει ελάχιστα χειρότερες επιδόσεις.
-
Κανατε συγκριση επιδοσεων σε ντιζελ 1500 ...
Σε σύγκριση με το Clio IV των 90 ίππων που αναφέρθηκε είναι πολύ πιο γρήγορο:
https://zeperfs.com/en/duel5833-12049.htmΣε σχέση με το Clio V των 115 ίππων ή με το etech έχει ελάχιστα χειρότερες επιδόσεις.
Το λινκ που αναφερεις δεν τα λεει ολα σωστα.... αυτα ισχυουν μονο για μεσα στην πολη που λειτουργει στο 100% ο ηλεκτροκινητηρας...
Λεει οτι το κλιο εχει 220 ροπη στις 1700 και το lexus 250 ροπη στις 1500.
Οποτε θα επρεπε να ειναι πιο ροπατο το lbx κατι που στο δρομο δεν ισχυει γιατι σε εθνικη με παρατεταμενο γκαζι λειτουργει κυριως με τον θερμικο οποτε η ροπη ειναι και τα αλογα ειναι πολυ χαμηλοτερα.
Μεσα στην πολη το lbx ειναι πιο γρηγορο, απο φαναρι φευγει πιο γρηγορα και απο τα 50 στα 100 πχ ειναι επισης αρκετα γρηγορο... -
Κανατε συγκριση επιδοσεων σε ντιζελ 1500 ...
Σε σύγκριση με το Clio IV των 90 ίππων που αναφέρθηκε είναι πολύ πιο γρήγορο:
https://zeperfs.com/en/duel5833-12049.htmΣε σχέση με το Clio V των 115 ίππων ή με το etech έχει ελάχιστα χειρότερες επιδόσεις.
Το λινκ που αναφερεις δεν τα λεει ολα σωστα.... αυτα ισχυουν μονο για μεσα στην πολη που λειτουργει στο 100% ο ηλεκτροκινητηρας...
Λεει οτι το κλιο εχει 220 ροπη στις 1700 και το lexus 250 ροπη στις 1500.
Οποτε θα επρεπε να ειναι πιο ροπατο το lbx κατι που στο δρομο δεν ισχυει γιατι σε εθνικη με παρατεταμενο γκαζι λειτουργει κυριως με τον θερμικο οποτε η ροπη ειναι και τα αλογα ειναι πολυ χαμηλοτερα.
Μεσα στην πολη το lbx ειναι πιο γρηγορο, απο φαναρι φευγει πιο γρηγορα και απο τα 50 στα 100 πχ ειναι επισης αρκετα γρηγορο...(Το δικο μου κλιο ειναι με 6αρι με διπλου συμπλεκτη, με 5αρι χειροκινητο ισως λογω πιο μακριων σχεσεων να ανεβαζει πιο αργα)
-
@angel-21 said in [LEXUS
Το λινκ που αναφερεις δεν τα λεει ολα σωστα....
Είμαι σίγουρος ότι δεν τα λέει σωστά, προσπαθεί να κάνει μια προσομοίωση πολλές φορές ανεπιτυχώς. Για να δει κάποιος αν πραγματικά ένα lbx είναι ταχύτερο ή όχι από ένα clio θα πρέπει να κάνει μια πραγματική δοκιμή. Τα υπόλοιπα είναι θεωρίες.
-
Οποτε θα επρεπε να ειναι πιο ροπατο το lbx κατι που στο δρομο δεν ισχυει γιατι σε εθνικη με παρατεταμενο γκαζι λειτουργει κυριως με τον θερμικο οποτε η ροπη ειναι και τα αλογα ειναι πολυ χαμηλοτερα.
Έχει απαντηθεί πολλές φορές.
Τα υβριδικό σύστημα δε ξεμένει πότε με τα άλογα του θερμικου, ψάξτε πρώτα τον τρόπο λειτουργίας του για να μην βγάζετε λαθος συμπεράσματα.
(Προσωπικά δεν έχω δει ποτέ κάτω από δύο μπάρες, τη μπαταρία, σε οποιαδήποτε συνθήκη, ακόμα και στα 170+).
Η αίσθηση οτι δεν γκαζωνει το αυτ, οφείλεται πρώτα στη συνήθεια ετών όλων μας (ακουστικα κυρίως, πως στροφαρει ενας κλασικός κινητήρας) και έπειτα στο θορυβώδες e cvt.
Δε σε βγάζω τρελό, όντως ένα ελαφρύ χατς και ντίζελ μάλιστα, μπορεί να δίνει την αίσθηση του πιο γρήγορου "αρπαγματος" αλλά οι απόλυτοι χρόνοι λένε αλλά. -
Έχω παρατηρήσει με το Mazdayaris που τεχνολογικά είναι ίδιο με το LBX ότι σε ταξίδι πχ Θεσσαλονίκη Αθήνα με ταχύτητες μέχρι 130χλμ που μπορεί να κινείται ηλεκτρικά στην διαδρομή η αμιγώς ηλεκτρική κίνηση κυμαίνεται από 18 μέχρι 24%. Η μέγιστη κατανάλωση που έχω δει σε ταξίδι είναι 4,5/100
-
Στηνω αδειες με το ντιζελ κλιο

-
Έχω παρατηρήσει με το Mazdayaris που τεχνολογικά είναι ίδιο με το LBX ότι σε ταξίδι πχ Θεσσαλονίκη Αθήνα με ταχύτητες μέχρι 130χλμ που μπορεί να κινείται ηλεκτρικά στην διαδρομή η αμιγώς ηλεκτρική κίνηση κυμαίνεται από 18 μέχρι 24%. Η μέγιστη κατανάλωση που έχω δει σε ταξίδι είναι 4,5/100
Τεχνολογικα ειναι ιδιο αλλα εχουν 2 διαφορες...η μπαταρια του lbx ειναι μεγαλυτερη και πιο αξιοποιησιμη..το lbx ειναι βαρυτερο..προσωπικα εχω δει μεχρι και με 138χλμ/ωρα στην οθονη σε κατηφορα να παει αμιγως ηλεκτρικα με σταθερο γκαζι οχι αφημενο..
-
Έχω παρατηρήσει με το Mazdayaris που τεχνολογικά είναι ίδιο με το LBX ότι σε ταξίδι πχ Θεσσαλονίκη Αθήνα με ταχύτητες μέχρι 130χλμ που μπορεί να κινείται ηλεκτρικά στην διαδρομή η αμιγώς ηλεκτρική κίνηση κυμαίνεται από 18 μέχρι 24%. Η μέγιστη κατανάλωση που έχω δει σε ταξίδι είναι 4,5/100
Τεχνολογικα ειναι ιδιο αλλα εχουν 2 διαφορες...η μπαταρια του lbx ειναι μεγαλυτερη και πιο αξιοποιησιμη..το lbx ειναι βαρυτερο..προσωπικα εχω δει μεχρι και με 138χλμ/ωρα στην οθονη σε κατηφορα να παει αμιγως ηλεκτρικα με σταθερο γκαζι οχι αφημενο..
Το σχόλιο το έκανα διότι πιο πάνω ειπώθηκε ότι στην εθνική λειτουργεί κυρίως με τον θερμικό κινητήρα
-
Έχω παρατηρήσει με το Mazdayaris που τεχνολογικά είναι ίδιο με το LBX ότι σε ταξίδι πχ Θεσσαλονίκη Αθήνα με ταχύτητες μέχρι 130χλμ που μπορεί να κινείται ηλεκτρικά στην διαδρομή η αμιγώς ηλεκτρική κίνηση κυμαίνεται από 18 μέχρι 24%. Η μέγιστη κατανάλωση που έχω δει σε ταξίδι είναι 4,5/100
Τεχνολογικα ειναι ιδιο αλλα εχουν 2 διαφορες...η μπαταρια του lbx ειναι μεγαλυτερη και πιο αξιοποιησιμη..το lbx ειναι βαρυτερο..προσωπικα εχω δει μεχρι και με 138χλμ/ωρα στην οθονη σε κατηφορα να παει αμιγως ηλεκτρικα με σταθερο γκαζι οχι αφημενο..
Το σχόλιο το έκανα διότι πιο πάνω ειπώθηκε ότι στην εθνική λειτουργεί κυρίως με τον θερμικό κινητήρα
Καλα εδω ειπωθηκαν αλλα κ αλλα

-
Κανατε συγκριση επιδοσεων σε ντιζελ 1500 ...
Σε σύγκριση με το Clio IV των 90 ίππων που αναφέρθηκε είναι πολύ πιο γρήγορο:
https://zeperfs.com/en/duel5833-12049.htmΣε σχέση με το Clio V των 115 ίππων ή με το etech έχει ελάχιστα χειρότερες επιδόσεις.
Άλλη σύγκριση εδώ, χειροκίνητα χωρίς υβριδικό κ.τ.λ.
+106 Nm διαφορά το diesel. Θα πρέπει να είναι καλύτερο. ή όχι; -
Το LBX πρέπει να είναι η χειρότερη εφαρμογή του υβριδικού από άποψη κατανάλωσης η οποία είναι αντίστοιχη με αυτή του διλιτρου chr. Έχουν μάλλον δώσει άλλες προτεραιότητες, απόκριση, επιδόσεις, σε βάρος της κατανάλωσης, ή τελικά το μεγαλύτερο βάρος και ο όγκος του lbx πιέζουν πολύ τον 1,5 βγάζοντας τον από το οικονομικό φάσμα λειτουργίας. Η καλύτερη μπαταρία σίγουρα βοηθάει αλλά όχι αρκετά.
Πάντα θεωρούσα ότι έπρεπε να είχαν βάλει έναν από τους τετρακιλυνδρους, γιατί όχι τον δίλιτρο στο lbx. -
Το LBX πρέπει να είναι η χειρότερη εφαρμογή του υβριδικού από άποψη κατανάλωσης η οποία είναι αντίστοιχη με αυτή του διλιτρου chr. Έχουν μάλλον δώσει άλλες προτεραιότητες, απόκριση, επιδόσεις, σε βάρος της κατανάλωσης, ή τελικά το μεγαλύτερο βάρος και ο όγκος του lbx πιέζουν πολύ τον 1,5 βγάζοντας τον από το οικονομικό φάσμα λειτουργίας. Η καλύτερη μπαταρία σίγουρα βοηθάει αλλά όχι αρκετά.
Πάντα θεωρούσα ότι έπρεπε να είχαν βάλει έναν από τους τετρακιλυνδρους, γιατί όχι τον δίλιτρο στο lbx.Δεν εχει νοημα να βαλεις διλιτρο στο lbx, το αμαξι ειναι ενα suv πολης, ασχετα αν κανουμε και ταξιδια, αν θες πιο μεγαλο υπαρχει το ux που εχει τον διλιτρο με τα 200 αλογα. Εκει παιζει και φορος πολυτελειαα αν και λενε οτι απο τα 440 θα παει στα 120 το 2026... να δουμε..
-
Στηνω αδειες με το ντιζελ κλιο

Σωστό στήσιμο είναι το παρακάτω
ίδιο σκάφος σε ντίζελ και υβριδικό
https://zeperfs.com/en/duel6691-4341.htm
ντίζελ παουερ
-
This post is deleted!
LEXUS LBX