Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROEN C5 AIRCROSS 2025
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROEN C5 AIRCROSS 2025
    • 1
    • 2
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 14 / 17
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    38
    334
    15363
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ilias-a @criuser last edited by

      @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

      Συνεχίζετε να αναμασάτε τα ίδια για να δικαιολογήσετε στον εαυτό σας τις επιλογές σας.

      Καλά κάνατε και πήρατε τα υπερτιμημένα χρέπια σας...
      λάθος τις υπέρτατες αμαξάρες σας, μην περιμένετε να συμφωνήσουμε.

      Υπάρχει επίσημη απάντηση από τον όμιλο που την έχουμε πει δεκάδες φορές γιατί δεν ενδιαφέρεται για τα αποτελέσματα του γιούρο σκράπ και γιατί δεν βάζει όλη την adas πλατφόρμα στην βασική έκδοση.

      Τα ότι δεν δοκιμάζει βασικές εκδόσεις που γράφτηκε παραπάνω είναι παραμύθια.

      Αυτό κάνει, μόνο κάποιες φορές στους μεγάλους χορηγούς τους δίνει δεύτερες ευκαιρίες όπως είδαμε και πρόσφατα.

      Οπότε επανάληψη των ιδίων πραγμάτων δεν χρειάζεται.

      Αφήνουμε τον κόσμο να αγοράσει, αυτό που θέλει.

      Είδαμε τι έγινε μόλις κάποιος έγραψε την αλήθεια για τον θόρυβο των τογιοταίων στον αυτοκινητόδρομο.

      Επεσαν όλοι να σώσουν τα ψέμματα....

      Να θυμηθούμε τα υπόλοιπα των γερμανών ?

      Εχει νόημα να ξαναλέμε τα ίδια ?

      Ας αποφασίσει ο καθένας να πάρει ότι θέλει.

      Πάντως μέχρι πριν 2-3 χρόνια που τα Στελλάντις ήταν 5στερα δεν είδα να έπαιξε αυτό κανένα ρόλο στις πωλήσεις.

      Η να θυμηθούμε πως πέσατε όλοι οι κάτοχοι χρεπιών να απαξιώσετε τις εξαιρετικές επιδόσεις που έκανε στον τάρανδο το νέο 3, ή είχε κάνει παλιότερα το κάκτους, το προηγούμενο 3008 και πολλά ακόμα, που τα κατηγορείτε ως βάρκες, ενώ όλοι σας φοράτε την στολή του γονδολιέρη όταν οδηγάτε τις βαρκούλες σας...😊

      Ηρθε η ώρα του καφέ...

      Μάλλον έχει περάσει και θα με κράξει η παρέα.

      Γιατι αραγε τοσος φανατισμος για τις εταιρειες των αυτοκινητων? Απο ολες τις πλευρες.

      C 1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • A d P
        A d P moderator @criuser last edited by

        @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

        @piliourits said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

        Πάντως όταν πουλάνε το "ίδιο" αυτοκίνητο με 5 διαφορετικά σήματα, δεν έχει νόημα να κάνουν 5 διεξοδικες έχει δοκιμές απ την αρχή, επειδή αλλάζει λίγο η διακόσμηση.

        Δεν αλλάζει η διακόσμηση.

        Για παράδειγμα το 5 είναι 10 εκ μακρύτερο από το 3008, ενώ έχει στάνταρ το ACC σε όλες τις εκδόσεις του, ενώ το 3008 το έχει μόνο στην τζιτι.

        Έλα που η έκδοση του 3008 που δοκιμάστηκε είχε acc.
        Μια μία καταρρίπτονται οι δικαιολογίες.😁😁
        Βρες κάτι άλλο

        I EAT MILF AND COOKIES

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • T
          tkin73 last edited by

          To να μην βάζει όλα τα adas θα είχε νόημα αν βλέπαμε τα μοντέλα του ομίλου σε εκδόσεις φθηνότερα του ανταγωνισμού.
          Τα c suv του ομίλου έχουν καμιά έκδοση φθηνή;
          Εκτός αν ο ανταγωνισμός του 3008 και του c5 είναι η Χ1! Τότε ναι έχει εκδόσεις φθηνότερες!
          Αυτά περί ερευνών που έκαναν και το ευρωπαϊκό κοινό δεν ενδιαφέρεται για adas γιατί έχει...ελεύθερο αναρχικό πνεύμα είναι της πλάκας, εκτός αν τις έρευνες τις κάνουν στις γυναίκες και στα παιδιά των στελεχών της στελαντις!

          A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A d P
            A d P moderator last edited by

            Αλλά λόγια να αγαπιόμαστε, κοινώς.😁😁

            Παρακάλα μόνο, να μην γίνουν πιο αυστηρές οι δοκιμές στο BollywoodCAP και δεν σταυρώνουν αστέρι ούτε εκεί τα citroen 😁😁

            I EAT MILF AND COOKIES

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • A d P
              A d P moderator @tkin73 last edited by A d P

              @tkin73 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

              To να μην βάζει όλα τα adas θα είχε νόημα αν βλέπαμε τα μοντέλα του ομίλου σε εκδόσεις φθηνότερα του ανταγωνισμού.
              Τα c suv του ομίλου έχουν καμιά έκδοση φθηνή;
              Εκτός αν ο ανταγωνισμός του 3008 και του c5 είναι η Χ1! Τότε ναι έχει εκδόσεις φθηνότερες!
              Αυτά περί ερευνών που έκαναν και το ευρωπαϊκό κοινό δεν ενδιαφέρεται για adas γιατί έχει...ελεύθερο αναρχικό πνεύμα είναι της πλάκας, εκτός αν τις έρευνες τις κάνουν στις γυναίκες και στα παιδιά των στελεχών της στελαντις!

              Τι adas και πράσσειν άλογα, τα C3, Frontera, Grande Panda κτλ, είναι κάτω από τη βάση σε βασικά πράγματα, όπως προστασία ενηλίκων, το 3008 έπιασε τουλάχιστον ένα αξιοπρεπές 80%, (την ίδια στιγμή που οι Κινέζοι κοντεύουν το 100%, βέβαια 😁😁)

              I EAT MILF AND COOKIES

              katafractos17 D 2 Replies Last reply Reply Quote 2
              • S
                savas89 @tkin73 last edited by

                @tkin73 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                @piliourits said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                Πάντως όταν πουλάνε το "ίδιο" αυτοκίνητο με 5 διαφορετικά σήματα, δεν έχει νόημα να κάνουν 5 διεξοδικες έχει δοκιμές απ την αρχή, επειδή αλλάζει λίγο η διακόσμηση.

                Δεν αλλάζει η διακόσμηση.

                Για παράδειγμα το 5 είναι 10 εκ μακρύτερο από το 3008, ενώ έχει στάνταρ το ACC σε όλες τις εκδόσεις του, ενώ το 3008 το έχει μόνο στην τζιτι.

                Δλδ το πολλά βαρύ 3008 που ξεκινά από 35Κ το 2025 δεν έχει στάνταρ το acc?...

                Εδώ το δικό μου 5008 allure που ξεκινούσε απο 39900 αρχικά, δεν το έχει

                C T piliourits 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                • katafractos17
                  katafractos17 @A d P last edited by

                  @a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                  (την ίδια στιγμή που οι Κινέζοι κοντεύουν το 100%, βέβαια )

                  Ναι, γιατί φεύγουν τα καθίσματα από τη θέση τους την ώρα της στούκας, μαζί αυτόν που κάθεται επάνω τους, οπότε δεν βρίσκονται στο χώρο την ώρα του συμβάν για να αξιολογηθούν κατάλληλα. Τα ψάχνουν ακόμη να τα βρουν. 🙂

                  -Εμείς δεν ξέρουμε τίποτα. Βρεθήκαμε κάπου αλλού την ώρα που έγινε. 😝

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dg79 @A d P last edited by

                    @a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                    @tkin73 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                    To να μην βάζει όλα τα adas θα είχε νόημα αν βλέπαμε τα μοντέλα του ομίλου σε εκδόσεις φθηνότερα του ανταγωνισμού.
                    Τα c suv του ομίλου έχουν καμιά έκδοση φθηνή;
                    Εκτός αν ο ανταγωνισμός του 3008 και του c5 είναι η Χ1! Τότε ναι έχει εκδόσεις φθηνότερες!
                    Αυτά περί ερευνών που έκαναν και το ευρωπαϊκό κοινό δεν ενδιαφέρεται για adas γιατί έχει...ελεύθερο αναρχικό πνεύμα είναι της πλάκας, εκτός αν τις έρευνες τις κάνουν στις γυναίκες και στα παιδιά των στελεχών της στελαντις!

                    Τι adas και πράσσειν άλογα, τα C3, Frontera, Grande Panda κτλ, είναι κάτω από τη βάση σε βασικά πράγματα, όπως προστασία ενηλίκων, το 3008 έπιασε τουλάχιστον ένα αξιοπρεπές 78%, (την ίδια στιγμή που οι Κινέζοι κοντεύουν το 100%, βέβαια 😁😁)

                    Γιατί οι τούρκοι; 95%!
                    Κι έχεις τη DS8 με 76% και το c5 80%.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      criuser @ilias-a last edited by

                      @ilias-a said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                      @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                      Συνεχίζετε να αναμασάτε τα ίδια για να δικαιολογήσετε στον εαυτό σας τις επιλογές σας.

                      Καλά κάνατε και πήρατε τα υπερτιμημένα χρέπια σας...
                      λάθος τις υπέρτατες αμαξάρες σας, μην περιμένετε να συμφωνήσουμε.

                      Υπάρχει επίσημη απάντηση από τον όμιλο που την έχουμε πει δεκάδες φορές γιατί δεν ενδιαφέρεται για τα αποτελέσματα του γιούρο σκράπ και γιατί δεν βάζει όλη την adas πλατφόρμα στην βασική έκδοση.

                      Τα ότι δεν δοκιμάζει βασικές εκδόσεις που γράφτηκε παραπάνω είναι παραμύθια.

                      Αυτό κάνει, μόνο κάποιες φορές στους μεγάλους χορηγούς τους δίνει δεύτερες ευκαιρίες όπως είδαμε και πρόσφατα.

                      Οπότε επανάληψη των ιδίων πραγμάτων δεν χρειάζεται.

                      Αφήνουμε τον κόσμο να αγοράσει, αυτό που θέλει.

                      Είδαμε τι έγινε μόλις κάποιος έγραψε την αλήθεια για τον θόρυβο των τογιοταίων στον αυτοκινητόδρομο.

                      Επεσαν όλοι να σώσουν τα ψέμματα....

                      Να θυμηθούμε τα υπόλοιπα των γερμανών ?

                      Εχει νόημα να ξαναλέμε τα ίδια ?

                      Ας αποφασίσει ο καθένας να πάρει ότι θέλει.

                      Πάντως μέχρι πριν 2-3 χρόνια που τα Στελλάντις ήταν 5στερα δεν είδα να έπαιξε αυτό κανένα ρόλο στις πωλήσεις.

                      Η να θυμηθούμε πως πέσατε όλοι οι κάτοχοι χρεπιών να απαξιώσετε τις εξαιρετικές επιδόσεις που έκανε στον τάρανδο το νέο 3, ή είχε κάνει παλιότερα το κάκτους, το προηγούμενο 3008 και πολλά ακόμα, που τα κατηγορείτε ως βάρκες, ενώ όλοι σας φοράτε την στολή του γονδολιέρη όταν οδηγάτε τις βαρκούλες σας...😊

                      Ηρθε η ώρα του καφέ...

                      Μάλλον έχει περάσει και θα με κράξει η παρέα.

                      Γιατι αραγε τοσος φανατισμος για τις εταιρειες των αυτοκινητων? Απο ολες τις πλευρες.

                      Γιατί χωρίς φανατισμό σε πράγματα που δεν πειράζει γερνάμε.

                      Σε αθλητικά και πολιτικά η πλάκα είναι δύσκολη, γιατί πολλοί δεν την αντέχουν, ενώ στα αμάξια είναι πιο εύκολο.

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                      Εμαθα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • C
                        criuser @savas89 last edited by

                        @savas89 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                        @tkin73 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                        @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                        @piliourits said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                        Πάντως όταν πουλάνε το "ίδιο" αυτοκίνητο με 5 διαφορετικά σήματα, δεν έχει νόημα να κάνουν 5 διεξοδικες έχει δοκιμές απ την αρχή, επειδή αλλάζει λίγο η διακόσμηση.

                        Δεν αλλάζει η διακόσμηση.

                        Για παράδειγμα το 5 είναι 10 εκ μακρύτερο από το 3008, ενώ έχει στάνταρ το ACC σε όλες τις εκδόσεις του, ενώ το 3008 το έχει μόνο στην τζιτι.

                        Δλδ το πολλά βαρύ 3008 που ξεκινά από 35Κ το 2025 δεν έχει στάνταρ το acc?...

                        Εδώ το δικό μου 5008 allure που ξεκινούσε απο 39900 αρχικά, δεν το έχει

                        Μην τους χαλάς το παραμύθι λέμε...

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                        Εμαθα...

                        A d P S 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                        • A d P
                          A d P moderator @criuser last edited by

                          @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                          @savas89 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                          @tkin73 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                          @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                          @piliourits said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                          Πάντως όταν πουλάνε το "ίδιο" αυτοκίνητο με 5 διαφορετικά σήματα, δεν έχει νόημα να κάνουν 5 διεξοδικες έχει δοκιμές απ την αρχή, επειδή αλλάζει λίγο η διακόσμηση.

                          Δεν αλλάζει η διακόσμηση.

                          Για παράδειγμα το 5 είναι 10 εκ μακρύτερο από το 3008, ενώ έχει στάνταρ το ACC σε όλες τις εκδόσεις του, ενώ το 3008 το έχει μόνο στην τζιτι.

                          Δλδ το πολλά βαρύ 3008 που ξεκινά από 35Κ το 2025 δεν έχει στάνταρ το acc?...

                          Εδώ το δικό μου 5008 allure που ξεκινούσε απο 39900 αρχικά, δεν το έχει

                          Μην τους χαλάς το παραμύθι λέμε...

                          Μίλησε ο Αίσωπος 🤡😁

                          I EAT MILF AND COOKIES

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • Chrisk6
                            Chrisk6 last edited by

                            Μιλαμε γι αυτην την περιπτωση και τα σχολια του οργανισμου μετεπειτα...

                            Διαβαζω και αυτο το σχολιο στην αναφορα για το MG3...

                            For that reason, we would recommend that consumers consider alternatives to the MG 3, using the search tool on our website to pick the safest cars that meet their needs.
                            — Dr. Aled Williams, Programme Director Euro NCAP

                            Πρεπει να χρηματιστηκαν αρκετα απο τους Κινεζους λογικα για να γραψουν αυτα!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • S
                              savas89 @criuser last edited by

                              @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                              @savas89 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                              @tkin73 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                              @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                              @piliourits said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                              Πάντως όταν πουλάνε το "ίδιο" αυτοκίνητο με 5 διαφορετικά σήματα, δεν έχει νόημα να κάνουν 5 διεξοδικες έχει δοκιμές απ την αρχή, επειδή αλλάζει λίγο η διακόσμηση.

                              Δεν αλλάζει η διακόσμηση.

                              Για παράδειγμα το 5 είναι 10 εκ μακρύτερο από το 3008, ενώ έχει στάνταρ το ACC σε όλες τις εκδόσεις του, ενώ το 3008 το έχει μόνο στην τζιτι.

                              Δλδ το πολλά βαρύ 3008 που ξεκινά από 35Κ το 2025 δεν έχει στάνταρ το acc?...

                              Εδώ το δικό μου 5008 allure που ξεκινούσε απο 39900 αρχικά, δεν το έχει

                              Μην τους χαλάς το παραμύθι λέμε...

                              Κακώς φυσικά δεν είχε 😉

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                criuser last edited by

                                Τα 4 αστέρια για το εμτζι πόθεν.

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                Εμαθα...

                                A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tkin73 @savas89 last edited by

                                  @savas89 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                  @tkin73 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                  @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                  @piliourits said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                  Πάντως όταν πουλάνε το "ίδιο" αυτοκίνητο με 5 διαφορετικά σήματα, δεν έχει νόημα να κάνουν 5 διεξοδικες έχει δοκιμές απ την αρχή, επειδή αλλάζει λίγο η διακόσμηση.

                                  Δεν αλλάζει η διακόσμηση.

                                  Για παράδειγμα το 5 είναι 10 εκ μακρύτερο από το 3008, ενώ έχει στάνταρ το ACC σε όλες τις εκδόσεις του, ενώ το 3008 το έχει μόνο στην τζιτι.

                                  Δλδ το πολλά βαρύ 3008 που ξεκινά από 35Κ το 2025 δεν έχει στάνταρ το acc?...

                                  Εδώ το δικό μου 5008 allure που ξεκινούσε απο 39900 αρχικά, δεν το έχει

                                  Πραγματικά πολύ ευχάριστο αυτό. Αλλά μάλλον δεν νοιάζει τους κατόχους του ομίλου αφού οι έρευνες δείχνουν ότι δεν τα θέλουν τα adas. Οθόνες μόνο και i cockpit!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A d P
                                    A d P moderator @criuser last edited by

                                    @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                    Τα 4 αστέρια για το εμτζι πόθεν.

                                    Έστειλε από ένα καλάθι με 4 κρασιά στα μέλη του EuroNCAP 🤡😁🍷🍷🍷🍷

                                    I EAT MILF AND COOKIES

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • piliourits
                                      piliourits @savas89 last edited by piliourits

                                      @savas89 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                      @tkin73 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                      @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                      @piliourits said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                      Πάντως όταν πουλάνε το "ίδιο" αυτοκίνητο με 5 διαφορετικά σήματα, δεν έχει νόημα να κάνουν 5 διεξοδικες έχει δοκιμές απ την αρχή, επειδή αλλάζει λίγο η διακόσμηση.

                                      Δεν αλλάζει η διακόσμηση.

                                      Για παράδειγμα το 5 είναι 10 εκ μακρύτερο από το 3008, ενώ έχει στάνταρ το ACC σε όλες τις εκδόσεις του, ενώ το 3008 το έχει μόνο στην τζιτι.

                                      Δλδ το πολλά βαρύ 3008 που ξεκινά από 35Κ το 2025 δεν έχει στάνταρ το acc?...

                                      Εδώ το δικό μου 5008 allure που ξεκινούσε απο 39900 αρχικά, δεν το έχει

                                      Να πάρετε κι ένα γιαρις βασική έκδοση του 2020 να έχετε κι ένα με αντας...

                                      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                      S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sabas_thess last edited by sabas_thess

                                        Η λογική της Peugeot είναι, ως προς το target group, σαφής αναγωγή στο πώς διαλέγεις γκόμενα μέχρι τα πρώτα "-άντα". Όμορφη είναι; Είναι. Ε, τελείωσε. Τι και αν είναι τοξικό λολάδι με φίλες ύαινες και καραμπινάτα ψυχολογικά;....

                                        Έχω δύο συναδέλφους στη δουλειά που ψιλοασχολούνται με το αντικείμενο. Από τον Δεκέμβριο του 2019 όταν πήρα το 308 μου μιλούσανε για τα προβλήματα των Puretch/BlueHDI, μέχρι τον προηγούμενο μήνα. Κάτοχοι Insignia & Kamiq αυτοί. Πριν κάνα εικοσαημερο αμφότεροι αγόρασαν 3008 mkii preF/L. Ο ένας μπλε diesel manual ο άλλος κόκκινο βενζίνης eat6, αμφότερα Allure. Τώρα οπότε τους δεις συζητάνε για το πόσο όμορφα είναι (true).

                                        Καλά κάνουν οι άνθρωποι αλλά θέλω να σας πω...

                                        "I am what you made me", D.V.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • S
                                          savas89 @piliourits last edited by

                                          @piliourits said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                          @savas89 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                          @tkin73 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                          @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                          @piliourits said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                          Πάντως όταν πουλάνε το "ίδιο" αυτοκίνητο με 5 διαφορετικά σήματα, δεν έχει νόημα να κάνουν 5 διεξοδικες έχει δοκιμές απ την αρχή, επειδή αλλάζει λίγο η διακόσμηση.

                                          Δεν αλλάζει η διακόσμηση.

                                          Για παράδειγμα το 5 είναι 10 εκ μακρύτερο από το 3008, ενώ έχει στάνταρ το ACC σε όλες τις εκδόσεις του, ενώ το 3008 το έχει μόνο στην τζιτι.

                                          Δλδ το πολλά βαρύ 3008 που ξεκινά από 35Κ το 2025 δεν έχει στάνταρ το acc?...

                                          Εδώ το δικό μου 5008 allure που ξεκινούσε απο 39900 αρχικά, δεν το έχει

                                          Να πάρετε κι ένα γιαρις βασική έκδοση του 2020 να έχετε κι ένα με αντας...

                                          Στο πόλης δε με νοιάζουν ιδιαίτερα.Θα το πάρω το '30 δεκαετίας μήπως πέσει η τιμή του 😜

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Ετσι είναι παιδιά. Η αγορά καθορίζει τα πάντα.

                                            Οι άλλοι αγόραζαν γερμανικά από τον ήχο της πόρτας και ας μην είχαν δεξιό καθρέφτη ας πούμε.

                                            Αγοράζουν τογιότα επειδή είναι αξιόπιστα και οικονομικά στο μποτιλιάρισμα και ας είναι χάλια ποιοτικά το εσωτερικό τους, ο σχεδιασμός τους μέσα και έξω και ας βουίζει το σιβιτι στο ταξίδι.

                                            Αγοράζουν ηλεκτρικά επειδή έχουν άλογα που δεν θα χρησιμοποιήσουν ποτέ και δεν τους νοιάζει που σχέδιο Μπαρμπαρόσα είχε λιγότερες λεπτομέρειες από το σχέδιο φόρτισης που θα πρέπει να εκπονήσουν για να πάνε ένα κοντινό ταξιδάκι. Κοντινό για όλους τους θερμικούς βέβαια. Για αυτούς ταξίδι με τον υπερσιβηρικό.

                                            Ετσι λοιπόν η Πεζώ προσφέρει σχεδιασμό και ποιότητα εσωτερικού, η Σιτροέν άνεση, χώρους και καλή τιμή και οι υπόλοιπες εταιρείες έχουν τα δυνατά τους σημεία.

                                            Και τα αδύνατα τους βέβαια.

                                            Δεν είναι μόνο στα αυτοκίνητα.

                                            Ακόμα και στα σπίτια, πόσοι αγόρασαν σε μεζονέττες την επιλογή υπερυψωμένο ισόγειο το σαλόνι και την κουζίνα και στο ημιυπόγειο τα υπνοδωμάτια, επειδή η μέση τιμή του σπιτιού ήταν αρκετά φτηνότερη από ένα κανονικό σπίτι σε όροφο.

                                            Ολοι οι αγοραστές θεωρούν τους εαυτούς τους έξυπνους που έκαναν την καλύτερη αγορά.

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                            Εμαθα...

                                            E 1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 14 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr