-
-
Να σας ζησει το νεο μελος!! Υγεια να εχει και ευτυχια!!
Τωρα στα συμπραγκαλα του λιγο υπομονη μεχρι να χρονισει και αντε να παει 2 περιπου να πεταξετε το καροτσι που πιανει χωρο.
Μετα δεν θα εχετε θεματα χωρου. Σιγουρα σε καλοκαιρινες διακοπες ή κανα καμπινγκ θα βγαλει τα χρηματα της η μπαγκαζιερα.
Λες να χαλασει η καταναλωση του Lexus τωρα ρε συ...?

-
Να σας ζησει το νεο μελος!! Υγεια να εχει και ευτυχια!!
Τωρα στα συμπραγκαλα του λιγο υπομονη μεχρι να χρονισει και αντε να παει 2 περιπου να πεταξετε το καροτσι που πιανει χωρο.
Μετα δεν θα εχετε θεματα χωρου. Σιγουρα σε καλοκαιρινες διακοπες ή κανα καμπινγκ θα βγαλει τα χρηματα της η μπαγκαζιερα.
Λες να χαλασει η καταναλωση του Lexus τωρα ρε συ...?

Ευχαριστουμε πολυ..Δεν ξερω για τη καταναλωση..κανονικα θα πρεπει ν ανεβει..Αλλα μετα το σερβις και περιπου καμια βδομαδα μετα τ αμαξι παραπαει ηλεκτρικα και συνεχεια ριχνει καταναλωση..σαν να πειραξαν κατι στον εγκεφαλο που ταν safe..αυτη την αισθηση εχω..
-
Οσο τετρις και να κανεις οταν ερθει το παιδακι χρειαζονται δραστικες κινησεις..
Να σας ζήσει το μωράκι, να το χαίρεστε !
Η αλήθεια είναι πως όσο είναι μικρά τα παιδιά, τουλάχιστον μέχρι 10 ετών, όσο χώρο και να έχεις δεν θα φτάνει !Ευχαριστουμε μπαμπη..και δευτερο να κανω πρωτα ο θεος μαλλον με χωραει οπως το βλεπω..χωραει και 2 καροτσια η μπαγκαζιερα τουλαχιστον αυτα που γινονται μικρα οταν τα κλεινεις..γιατι θα ταν κριμα να το δωσω σε τοσο λιγο καιρο και να παω για μεγαλυτερο..
Εδω με ολο το σετ καροτσι+ καλαθουνα που μαλλον δεν προκειται να τα χρειαστει ποτε ολα μαζι

-
Περιμένοντας το ασύρματο Android Auto : το ανέκδοτο που κυκλοφορεί ανάμεσα στους κατόχους LBX
Tο ασύρματο Android Auto στο LBX αναμενόταν το 1ο τετράμηνο του 2025, μετά πήγε για καλοκαίρι αλλά επειδή είναι παχιές οι μύγες ακόμη έρχεται.
Μέχρι σήμερα δεν κουνιέται φύλλο την στιγμή που το αντίστοιχο Y.C. το έχει σε κάποιες εκδόσεις
Στην Αυστραλία διάβασα πριν μήνες πως κυκλοφόρησε ή πρόκειται να κυκλοφορήσει update με AAΕστειλα mail στην Lexus Ελλάδας πότε αναμένεται να πάρουμε το update
Μου απάντησαν μετά από 1 μήνα, τραγικό after sales για premium μάρκα, πως το θα έχουν σαν στάνταρ τα αυτοκίνητα μετά τον Ιούλιο του 2025.
Καμία αναφορά στα τωρινά μοντέλα

-
Δεν έχει CarPlay? Εαν ναι, μια χαρά...δε νοείται πρίμιο και να ασχολείται με Android - μονο Apple!
-
-
-
Δεν έχει CarPlay? Εαν ναι, μια χαρά...δε νοείται πρίμιο και να ασχολείται με Android - μονο Apple!
Φάνη έχω Android, είμαι IPhone hater !
Κακώς!! Lexus με android δεν συνάδει...χαχα!
Εκτός κι αν μιλάμε για κάποιο flagship Android που τελειώνει σε ultra το όνομα του


-
Σημερα εκανα για 2η φορα τεστ drive το lbx.
Την πρωτη φορα (το καλοκαιρι) το ειχα δοκιμασει σε κινηση και επαρχιακο δρομο με στροφες, και μου αρεσε πολυ.
Σημερα το εκανα τεστ drive στην εθνικη.
Πηγα απο δαχτυλιδι Αγιο Στεφανο και πισω... και δυστυχως απογοητευθηκα....
Μετα τα 130 βουηζει και ανεβαζει 5000+ στροφες καθε φορα που πατας γκαζι... Και μεσα στην πολη ανεβαζει τοσες αλλα εκει μπαινει και ο ηλεκτροκινητηρας μεσα, οποτε τραβαει καλα...
Στην εθνικη ηταν σαν να μην μπορουσε να ανεβασει αλλο... ζοριζοταν... λογικα πηγαινε μονο με τον 1.5 ατμοσφαιρικο..
Εχω ενα κλιο diesel 90hp και ειναι πολυ πιο δυνατο στην εθνικη....
Τελοσπαντων δυστυχως για μακρινα ταξιδια δεν ειναι το αμαξι...
Και καταναλωση πηγαινελα 5.8Επισης αυτο που μου εκανε αρνητικη εντυπωση ειναι πως η ασυρματη φορτιση δεν φορτιζε καθολου το κινητο. Μου ειπε ο πωλητης οτι φορτιζει στο μισο αμπερ. Τιποτα δηλαδη. Το ακομα χειροτερο ειναι πως η ενσυρματη φορτιζει στα 2 Α...

-
Ετσι είναι τα τογιότα, στον ανοικτό δρόμο κάνουν θόρυβο.
-
Μετα τα 130 βουηζει και ανεβαζει 5000+ στροφες καθε φορα που πατας γκαζι.....
Εχω ενα κλιο diesel 90hp και ειναι πολυ πιο δυνατο στην εθνικη....
-
-
@katafractos17 said in LEXUS LBX:
Ετσι είναι τα τογιότα, στον ανοικτό δρόμο κάνουν θόρυβο.
Τεχνολογία αιχμής.

Φυσικά και δεν ισχύουν αυτά αν καταλάβεις τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η μετάδοση. Ως τεχνολογία, μαζί με το oktovalve της Tesla, τους rotary της mazda, είναι τουλάχιστον ιδιοφυής.
Το πεντάλ του γκαζιού συνδέεται με τις σαλ του θερμικού, αν πατήσεις τέρμα γκάζι θα ανεβάσει πάνω από 5κ αν πατήσεις μισό γκαζι θα μείνει κατω από 3κ.
-
Στην εθνικη ηταν σαν να μην μπορουσε να ανεβασει αλλο... ζοριζοταν... λογικα πηγαινε μονο με τον 1.5 ατμοσφαιρικο..
Μόνο εαν είναι χωρίς φορτίο πάει μόνο με τον θερμικό κινητήρα. Όταν ζητήσεις επιτάχυνση εννοείται λειτουργεί και ο ηλεκτροκινητήρας. Απλά πρέπει να μάθεις πως λειτουργεί το σύστημα, δεν ειναι σαν έναν κλασσικό αυτόματο αυτοκίνητο.
-
@katafractos17 said in LEXUS LBX:
Ετσι είναι τα τογιότα, στον ανοικτό δρόμο κάνουν θόρυβο.
Τεχνολογία αιχμής.

Φυσικά και δεν ισχύουν αυτά αν καταλάβεις τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η μετάδοση. Ως τεχνολογία, μαζί με το oktovalve της Tesla, τους rotary της mazda, είναι τουλάχιστον ιδιοφυής.
Το πεντάλ του γκαζιού συνδέεται με τις σαλ του θερμικού, αν πατήσεις τέρμα γκάζι θα ανεβάσει πάνω από 5κ αν πατήσεις μισό γκαζι θα μείνει κατω από 3κ.
Ενώ όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα στο κόσμο, από καταβολής αυτοκίνησης, όταν πατήσεις τέρμα το γκάζι δεν ανεβάζουν στροφές ψηλά ή όταν το κρατάς μισοπατημένο δεν κρατάνε χαμηλότερες στροφές.
Αυτή η θεμελιώδης αρχή στην αυτοκίνηση, είναι φαίνεται λειτουργία που έχει μόνο η Toyota.Εγώ ξέρεις τι ξέρω; Ότι όταν πρόκειται για Toyota, οι πάντες σπεύδουν να δικαιολογήσουν τα πάντα.
-
@katafractos17 said in LEXUS LBX:
.
Αυτή η θεμελιώδης αρχή στην αυτοκίνηση, είναι φαίνεται λειτουργία που έχει μόνο η Toyota.Εγώ ξέρεις τι ξέρω. Ότι όταν πρόκειται για Toyota, οι πάντες σπεύδουν να δικαιολογήσουν τα πάντα.
Δεν ισχύει αυτό που λες, ή δεν καταλαβαίνεις ή δεν θες να καταλάβεις, σε μια συμβατική μετάδοση το κιβώτιο περιορίζει την αύξηση των στροφών του κινητήρα, αν έχεις 5η ή 6η στα 100kph με 3κ σαλ στον θερμικό και δώσεις τέρμα γκάζι δεν θα δεις άμεσα 5,5Κ στο στροφόμετρο όπως συμβαίνει στα series hybrid.
-
Αν έχεις χειροκίνητο δεν θα πάει στις 5 k, θα πρέπει να το κάνεις εσύ.
Αν έχεις αυτόματο θα κάνει kickdown και θα πάει. Αν έχεις CVT το ίδιο φαντάζομαι. -
@katafractos17 said in LEXUS LBX:
.
Αυτή η θεμελιώδης αρχή στην αυτοκίνηση, είναι φαίνεται λειτουργία που έχει μόνο η Toyota.Εγώ ξέρεις τι ξέρω. Ότι όταν πρόκειται για Toyota, οι πάντες σπεύδουν να δικαιολογήσουν τα πάντα.
Δεν ισχύει αυτό που λες, ή δεν καταλαβαίνεις ή δεν θες να καταλάβεις, σε μια συμβατική μετάδοση το κιβώτιο περιορίζει την αύξηση των στροφών του κινητήρα, αν έχεις 5η ή 6η στα 100kph με 3κ σαλ στον θερμικό και δώσεις τέρμα γκάζι δεν θα δεις άμεσα 5,5Κ στο στροφόμετρο όπως συμβαίνει στα series hybrid.
Αλήθεια;
Μαλλον μιλάς για τίποτα χρέπια, γιατί εγώ ξέρω αυτοκίνητα που με 5η και 6η αν δώσεις τέρμα γκάζι ανεβάζουν πολύ πιο γρήγορα απ' ότι αναφέρεις πάνω από τις 5,5.
Μας βγήκαν τώρα τα Toyota και γκαζιάρικα εργαλεία που σε κολλάνε στο κάθισμα ακόμη και με 6η στο κιβώτιο. -
Πηγα απο δαχτυλιδι Αγιο Στεφανο και πισω... και δυστυχως απογοητευθηκα....
Μετα τα 130 βουηζει και ανεβαζει 5000+ στροφες καθε φορα που πατας γκαζι... Και μεσα στην πολη ανεβαζει τοσες αλλα εκει μπαινει και ο ηλεκτροκινητηρας μεσα, οποτε τραβαει καλα...
Στην εθνικη ηταν σαν να μην μπορουσε να ανεβασει αλλο... ζοριζοταν... λογικα πηγαινε μονο με τον 1.5 ατμοσφαιρικο..
Εχω ενα κλιο diesel 90hp και ειναι πολυ πιο δυνατο στην εθνικη....
Τελοσπαντων δυστυχως για μακρινα ταξιδια δεν ειναι το αμαξι...Μου κάνει εντύπωση αυτό που λες
Εχω κάνει αρκετά μεγάλα ταξίδια σε ΕΟ και επαρχιακούς δρόμους σε μικτές συνθήκες (ψιλοάδειο με 2 άτομα, φουλ γεμάτο με 4 άτομα και πράγματα κλπ)
Πλην 2-3 περιπτώσεων σε αλλεπάλληλες ανηφορικές στροφές δεν ένιωσα πως έμεινε απο δύναμη
Για μένα το μόνο σημείο ¨καμπής" είναι περίπου στις 4-4500 σ.α.λ περίπου μέχρι να αλλάξει σχέση το ecvt και μουγκρίζει.
Εκεί πολύ πιθανόν να ανεβάζει στροφές για να φορτίσει την υβριδική μπαταρία
Η άλλη περίπτωση είναι να μην είναι γεμάτη η υβριδική μπαταρία και να πάει μόνο με τον βενζινοκινητήρα αλλά μετά από λίγο εμπλέκεται και αυτή και ανεβάζει ομαλά
Μπορείς να δεις και τη ροή της ενέργειας (μπαταρία-μοτέρ)
Επίσης πιστεύω πως είναι λάθος να συγκρίνεις υβριδικό με diesel γιατί είναι διαφορετικά πράγματα
Τέλος το ecvt είναι μια κατηγορία μόνο του (με τα υπερ και κατά) και σίγουρα θέλει να το μάθεις
Πατάς το πεντάλ του γκαζιού σε συγκεκριμένη θέση και αρχίζει να επιταχύνει και διατηρεί την ίδια απόδοση μέχρι να σηκώσεις το πόδι σου.
Σε κάθε περίπτωση όπως έχουμε πει δεν βάζει φωτιά στον δρόμο, ούτε προσπαθώ να δικαιολογήσω κάτι
LEXUS LBX