-
Γκαντεμιά! Πάλι δε πρόλαβε να στείλει αμάξι στο EuroNcap η Stellantis!
24 νέα τεστ και ούτε ένα αμάξι του group. Άντε, την επόμενη φορά! -
@axel12p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Γκαντεμιά! Πάλι δε πρόλαβε να στείλει αμάξι στο EuroNcap η Stellantis!
24 νέα τεστ και ούτε ένα αμάξι του group. Άντε, την επόμενη φορά!Για να καταλάβουμε τώρα πέρα από την επίσημη δικαιολογία ότι δεν θέλουμε να χρηματοδοτούμε την συγκεκριμένη εταιρεία για να μας τεσταρει τα αμάξια υπάρχει λόγος η στελαντις να φοβάται τόσο πολύ τον έλεγχο;
Άλλους ελέγχους σε άλλον φορέα κάνει ; Ή μιλάμε για μαύρο κουτί στα νέα μοντέλα του ομίλου στα θέματα ασφάλειας; -
Αφού το τσεκαραν το 5 αιρκρος δοκιμάζοντας το 3008...

-
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Αφού το τσεκαραν το 5 αιρκρος δοκιμάζοντας το 3008...

Προφανώς αυτό είναι μια μορφή πίεσης εκ μέρους του euroncap του στυλ " ή στηρίξτε μας ή φάτε τα 4 αστέρια του 3008 και για τα άλλα αμάξια σας". Μαγκιές ο στελαντις με δηλώσεις για το euroncap, μαγκιές και το euroncap, το τελευταίο πάντως δεν ζημιώθηκε, στη γωνία είναι μόνος του ο στελαντις.
-
Είναι μέχρι να τσαντιστεί η Stellantis, να αγοράσει τον NCAP και να τον κλείσει.

-
@jamesd said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Αφού το τσεκαραν το 5 αιρκρος δοκιμάζοντας το 3008...

Προφανώς αυτό είναι μια μορφή πίεσης εκ μέρους του euroncap του στυλ " ή στηρίξτε μας ή φάτε τα 4 αστέρια του 3008 και για τα άλλα αμάξια σας". Μαγκιές ο στελαντις με δηλώσεις για το euroncap, μαγκιές και το euroncap, το τελευταίο πάντως δεν ζημιώθηκε, στη γωνία είναι μόνος του ο στελαντις.
Μην πιστεύετε τα ψέματα που γράφει ο @criuser , αυτές οι αναγωγές γίνονται και σε άλλα αυτοκίνητα, με την σύμφωνη γνώμη του κατασκευαστή, πχ Suzuki e-vitara και Toyota urban cruiser





ή μήπως "δεν δίνει" και η Toyota αυτοκίνητα




-
Πάντως όταν πουλάνε το "ίδιο" αυτοκίνητο με 5 διαφορετικά σήματα, δεν έχει νόημα να κάνουν 5 διεξοδικες έχει δοκιμές απ την αρχή, επειδή αλλάζει λίγο η διακόσμηση.
-

-
Αρα δεν τα εχει διαλεξει κανεις εως τωρα γιατι δεν ειναι σημαντικα στην αγορα τους ή σε συγκεκριμενη κατηγορια?
Η Στελλα ειπαμε απο μονη της δεν θα δωσει...
Οποτε μονο αν το διαλεξουν τα μελη και προχωρησουν σε αγορα ωστε να τεσταριστει. -
@chrisk6 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Αρα δεν τα εχει διαλεξει κανεις εως τωρα γιατι δεν ειναι σημαντικα στην αγορα τους ή σε συγκεκριμενη κατηγορια?
Η Στελλα ειπαμε απο μονη της δεν θα δωσει...
Οποτε μονο αν το διαλεξουν τα μελη και προχωρησουν σε αγορα ωστε να τεσταριστει.Μα αν το δοκιμάσουν και πάρει 1-2 αστέρια, θα αναγκαστούν να ξοδέψουν χρήματα για να το ανεβάσουν τουλάχιστον στα 3 αστέρια, που είναι μια το "αποδεκτό" σύμφωνα με τις έρευνες του @criuser

.
Από τα 16 μέλη τα 4 είναι γερμανικά, τα δύο γαλλικά και τα τρία βρετανικά, σύνολο 9 μέλη που δέχονται πιέσεις από Opel, Citroen, Peugeot και Vauxhall , για να μην κλείσουν τα εργοστάσια και μείνει άνεργος ο κόσμος.
Edit: υπάρχει και ιταλικό μέλος. Δλδ τουλάχιστον 10 από τα 16 μέλη έχουν Στελαντις
. -
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@chrisk6 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Αρα δεν τα εχει διαλεξει κανεις εως τωρα γιατι δεν ειναι σημαντικα στην αγορα τους ή σε συγκεκριμενη κατηγορια?
Η Στελλα ειπαμε απο μονη της δεν θα δωσει...
Οποτε μονο αν το διαλεξουν τα μελη και προχωρησουν σε αγορα ωστε να τεσταριστει.Από τα 16 μέλη τα 4 είναι γερμανικά, τα δύο γαλλικά και τα τρία βρετανικά, σύνολο 9 μέλη που δέχονται πιέσεις από Opel, Citroen, Peugeot και Vauxhall , για να μην κλείσουν τα εργοστάσια και μείνει άνεργος ο κόσμος.
Edit: υπάρχει και ιταλικό μέλος. Δλδ τουλάχιστον 10 από τα 16 μέλη έχουν Στελαντις
.Αρα καλα κανουν και δεν τα διαλεγουν. Στρατηγικη αποφαση...

-
@chrisk6 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@chrisk6 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Αρα δεν τα εχει διαλεξει κανεις εως τωρα γιατι δεν ειναι σημαντικα στην αγορα τους ή σε συγκεκριμενη κατηγορια?
Η Στελλα ειπαμε απο μονη της δεν θα δωσει...
Οποτε μονο αν το διαλεξουν τα μελη και προχωρησουν σε αγορα ωστε να τεσταριστει.Από τα 16 μέλη τα 4 είναι γερμανικά, τα δύο γαλλικά και τα τρία βρετανικά, σύνολο 9 μέλη που δέχονται πιέσεις από Opel, Citroen, Peugeot και Vauxhall , για να μην κλείσουν τα εργοστάσια και μείνει άνεργος ο κόσμος.
Edit: υπάρχει και ιταλικό μέλος. Δλδ τουλάχιστον 10 από τα 16 μέλη έχουν Στελαντις
.Αρα καλα κανουν και δεν τα διαλεγουν. Στρατηγικη αποφαση...

Μα αν το δοκιμάσουν και πάρει 1-2 αστέρια, θα αναγκαστούν να ξοδέψουν χρήματα για να το ανεβάσουν τουλάχιστον στα 3 αστέρια, που είναι μια το "αποδεκτό" σύμφωνα με τις έρευνες του @criuser

. -
@piliourits said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Πάντως όταν πουλάνε το "ίδιο" αυτοκίνητο με 5 διαφορετικά σήματα, δεν έχει νόημα να κάνουν 5 διεξοδικες έχει δοκιμές απ την αρχή, επειδή αλλάζει λίγο η διακόσμηση.
δεν ειναι λογικη αυτο και δεν αφορα την πλειοψηφια του αγοραστικου κοινου.
Ο υποψηφιος που θελει ενα αμαξι θα ψαξει για το αμαξι που θελει να περει να δει το τεστ.Δεν θα πει α εκανε το 3008 που μοιαζει με το grandland Που μοιαζει με το c5!!! Οι περισσότεροι δεν ξέρουν καν οτι προκειται για ιδια αμαξια!
Μιλάμε για ομιλος με τζιρους εκατοντάδων εκατομυρίων! και δεν μπορει να δωσει 5 αμαξια για σπασιμο? αλλου ειναι το θεμα προφανως...
-
@tkin73 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@piliourits said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Πάντως όταν πουλάνε το "ίδιο" αυτοκίνητο με 5 διαφορετικά σήματα, δεν έχει νόημα να κάνουν 5 διεξοδικες έχει δοκιμές απ την αρχή, επειδή αλλάζει λίγο η διακόσμηση.
δεν ειναι λογικη αυτο και δεν αφορα την πλειοψηφια του αγοραστικου κοινου.
Ο υποψηφιος που θελει ενα αμαξι θα ψαξει για το αμαξι που θελει να περει να δει το τεστ.Δεν θα πει α εκανε το 3008 που μοιαζει με το grandland Που μοιαζει με το c5!!! Οι περισσότεροι δεν ξέρουν καν οτι προκειται για ιδια αμαξια!
Μιλάμε για ομιλος με τζιρους εκατοντάδων εκατομυρίων! και δεν μπορει να δωσει 5 αμαξια για σπασιμο? αλλου ειναι το θεμα προφανως...
Ποιος κατασκευαστης δεν θελει να αποδειξει οτι τα αυτοκινητα του ειναι ασφαλη ωστε να νιωθει ανετα ο καθε πελατης/κατοχος???
-
@chrisk6 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@tkin73 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@piliourits said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Πάντως όταν πουλάνε το "ίδιο" αυτοκίνητο με 5 διαφορετικά σήματα, δεν έχει νόημα να κάνουν 5 διεξοδικες έχει δοκιμές απ την αρχή, επειδή αλλάζει λίγο η διακόσμηση.
δεν ειναι λογικη αυτο και δεν αφορα την πλειοψηφια του αγοραστικου κοινου.
Ο υποψηφιος που θελει ενα αμαξι θα ψαξει για το αμαξι που θελει να περει να δει το τεστ.Δεν θα πει α εκανε το 3008 που μοιαζει με το grandland Που μοιαζει με το c5!!! Οι περισσότεροι δεν ξέρουν καν οτι προκειται για ιδια αμαξια!
Μιλάμε για ομιλος με τζιρους εκατοντάδων εκατομυρίων! και δεν μπορει να δωσει 5 αμαξια για σπασιμο? αλλου ειναι το θεμα προφανως...
Ποιος κατασκευαστης δεν θελει να αποδειξει οτι τα αυτοκινητα του ειναι ασφαλη ωστε να νιωθει ανετα ο καθε πελατης/κατοχος???
Αυτός που ξέρει οτι τα αυτοκίνητά του είναι τενεκέδες
-
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@jamesd said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Αφού το τσεκαραν το 5 αιρκρος δοκιμάζοντας το 3008...

Προφανώς αυτό είναι μια μορφή πίεσης εκ μέρους του euroncap του στυλ " ή στηρίξτε μας ή φάτε τα 4 αστέρια του 3008 και για τα άλλα αμάξια σας". Μαγκιές ο στελαντις με δηλώσεις για το euroncap, μαγκιές και το euroncap, το τελευταίο πάντως δεν ζημιώθηκε, στη γωνία είναι μόνος του ο στελαντις.
Μην πιστεύετε τα ψέματα που γράφει ο @criuser , αυτές οι αναγωγές γίνονται και σε άλλα αυτοκίνητα, με την σύμφωνη γνώμη του κατασκευαστή, πχ Suzuki e-vitara και Toyota urban cruiser




ή μήπως "δεν δίνει" και η Toyota αυτοκίνητα




Αρα είναι απλά τσαπατσούληδες αυτοί του γιούρο σκράπ

-
@piliourits said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Πάντως όταν πουλάνε το "ίδιο" αυτοκίνητο με 5 διαφορετικά σήματα, δεν έχει νόημα να κάνουν 5 διεξοδικες έχει δοκιμές απ την αρχή, επειδή αλλάζει λίγο η διακόσμηση.
Δεν αλλάζει η διακόσμηση.
Για παράδειγμα το 5 είναι 10 εκ μακρύτερο από το 3008, ενώ έχει στάνταρ το ACC σε όλες τις εκδόσεις του, ενώ το 3008 το έχει μόνο στην τζιτι.
-
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@piliourits said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Πάντως όταν πουλάνε το "ίδιο" αυτοκίνητο με 5 διαφορετικά σήματα, δεν έχει νόημα να κάνουν 5 διεξοδικες έχει δοκιμές απ την αρχή, επειδή αλλάζει λίγο η διακόσμηση.
Δεν αλλάζει η διακόσμηση.
Για παράδειγμα το 5 είναι 10 εκ μακρύτερο από το 3008, ενώ έχει στάνταρ το ACC σε όλες τις εκδόσεις του, ενώ το 3008 το έχει μόνο στην τζιτι.
Δλδ το πολλά βαρύ 3008 που ξεκινά από 35Κ το 2025 δεν έχει στάνταρ το acc?...
-
Συνεχίζετε να αναμασάτε τα ίδια για να δικαιολογήσετε στον εαυτό σας τις επιλογές σας.
Καλά κάνατε και πήρατε τα
υπερτιμημένα χρέπιασας...
λάθος τις υπέρτατες αμαξάρες σας, μην περιμένετε να συμφωνήσουμε.Υπάρχει επίσημη απάντηση από τον όμιλο που την έχουμε πει δεκάδες φορές γιατί δεν ενδιαφέρεται για τα αποτελέσματα του γιούρο σκράπ και γιατί δεν βάζει όλη την adas πλατφόρμα στην βασική έκδοση.
Τα ότι δεν δοκιμάζει βασικές εκδόσεις που γράφτηκε παραπάνω είναι παραμύθια.
Αυτό κάνει, μόνο κάποιες φορές στους μεγάλους χορηγούς τους δίνει δεύτερες ευκαιρίες όπως είδαμε και πρόσφατα.
Οπότε επανάληψη των ιδίων πραγμάτων δεν χρειάζεται.
Αφήνουμε τον κόσμο να αγοράσει, αυτό που θέλει.
Είδαμε τι έγινε μόλις κάποιος έγραψε την αλήθεια για τον θόρυβο των τογιοταίων στον αυτοκινητόδρομο.
Επεσαν όλοι να σώσουν τα ψέμματα....
Να θυμηθούμε τα υπόλοιπα των γερμανών ?
Εχει νόημα να ξαναλέμε τα ίδια ?
Ας αποφασίσει ο καθένας να πάρει ότι θέλει.
Πάντως μέχρι πριν 2-3 χρόνια που τα Στελλάντις ήταν 5στερα δεν είδα να έπαιξε αυτό κανένα ρόλο στις πωλήσεις.
Η να θυμηθούμε πως πέσατε όλοι οι κάτοχοι χρεπιών να απαξιώσετε τις εξαιρετικές επιδόσεις που έκανε στον τάρανδο το νέο 3, ή είχε κάνει παλιότερα το κάκτους, το προηγούμενο 3008 και πολλά ακόμα, που τα κατηγορείτε ως βάρκες, ενώ όλοι σας φοράτε την στολή του γονδολιέρη όταν οδηγάτε τις βαρκούλες σας...

Ηρθε η ώρα του καφέ...
Μάλλον έχει περάσει και θα με κράξει η παρέα.
CITROEN C5 AIRCROSS 2025