-
Εβγαλε μήνυμα για updqte v2.0 για dolphin.
Το έκανε κάποιος;μας προλαβε και τους δυο η συζυγος και το μεγαλο χακερι πατησε το update

Εχει διαφορετικο main screen, αλλα απο εκει και περα δεν ειδα καποια διαφορα. Ειναι πιο ευχαριστο το περιβαλλον, αλλα δεν ειδα καμμια διαφορα στις λειτουργιες. Μαλιστα, καποιες χαζομαρες δεν διορθωθηκαν (πχ οτι δεν μπορεις να επιλεξεις διαδρομη με αποφυγη διοδιων)Όταν πατάς να δεις ποια έκδοση έχεις, τι σου εμφανίζει?
-
Εβγαλε μήνυμα για updqte v2.0 για dolphin.
Το έκανε κάποιος;μας προλαβε και τους δυο η συζυγος και το μεγαλο χακερι πατησε το update

Εχει διαφορετικο main screen, αλλα απο εκει και περα δεν ειδα καποια διαφορα. Ειναι πιο ευχαριστο το περιβαλλον, αλλα δεν ειδα καμμια διαφορα στις λειτουργιες. Μαλιστα, καποιες χαζομαρες δεν διορθωθηκαν (πχ οτι δεν μπορεις να επιλεξεις διαδρομη με αποφυγη διοδιων)Όταν πατάς να δεις ποια έκδοση έχεις, τι σου εμφανίζει?
δεν θυμαμαι, αλλα η νεα εχει δραστικα διαφορετικο interface. Η προηγουμενη ηταν αυτη με τους 3 μεγαλους κυκλους - shortcuts στην κεντρικη οθονη. Σταδιακα γινεται το roll out παντως. Ειδα αναφορα για καποιον που το εκανε παρασκευη, ενω σε αλλον ηρθε χτες.
-
Εβγαλε μήνυμα για updqte v2.0 για dolphin.
Το έκανε κάποιος;μας προλαβε και τους δυο η συζυγος και το μεγαλο χακερι πατησε το update

Εχει διαφορετικο main screen, αλλα απο εκει και περα δεν ειδα καποια διαφορα. Ειναι πιο ευχαριστο το περιβαλλον, αλλα δεν ειδα καμμια διαφορα στις λειτουργιες. Μαλιστα, καποιες χαζομαρες δεν διορθωθηκαν (πχ οτι δεν μπορεις να επιλεξεις διαδρομη με αποφυγη διοδιων)Όταν πατάς να δεις ποια έκδοση έχεις, τι σου εμφανίζει?
δεν θυμαμαι, αλλα η νεα εχει δραστικα διαφορετικο interface. Η προηγουμενη ηταν αυτη με τους 3 μεγαλους κυκλους - shortcuts στην κεντρικη οθονη. Σταδιακα γινεται το roll out παντως. Ειδα αναφορα για καποιον που το εκανε παρασκευη, ενω σε αλλον ηρθε χτες.
την έκανα το πρωί, θα το δω το μεσημέρι κ μετά..
-
Φωνητικές εντολές BYD
ολα αυτα οταν δουλευουν σε βαθος χρόνου είναι καλοδεχουμενα και επιθυμητα. Αρκεί να μην τα χανεις στο πρωτο update ή να αρχίζουν οι δυσλειτουργιες...
-
Φωνητικές εντολές BYD
ολα αυτα οταν δουλευουν σε βαθος χρόνου είναι καλοδεχουμενα και επιθυμητα. Αρκεί να μην τα χανεις στο πρωτο update ή να αρχίζουν οι δυσλειτουργιες...
Το ποσο καλά θα δουλέυουν οι φωνητικες εξατράται από Λογισμικό > Μικρόφωνα/Ακουστική επεξεργασία > Ισχύς hardware > Συνδεσιμότητα > UX σχεδιασμός
-
Φωνητικές εντολές BYD
ολα αυτα οταν δουλευουν σε βαθος χρόνου είναι καλοδεχουμενα και επιθυμητα. Αρκεί να μην τα χανεις στο πρωτο update ή να αρχίζουν οι δυσλειτουργιες...
Το ποσο καλά θα δουλέυουν οι φωνητικες εξατράται από Λογισμικό > Μικρόφωνα/Ακουστική επεξεργασία > Ισχύς hardware > Συνδεσιμότητα > UX σχεδιασμός
παντως μεχρι στιγμης δουλευουν μια χαρα. Καλυτερα απο το τεσλα μαλιστα.
-
Φωνητικές εντολές BYD
ολα αυτα οταν δουλευουν σε βαθος χρόνου είναι καλοδεχουμενα και επιθυμητα. Αρκεί να μην τα χανεις στο πρωτο update ή να αρχίζουν οι δυσλειτουργιες...
Το ποσο καλά θα δουλέυουν οι φωνητικες εξατράται από Λογισμικό > Μικρόφωνα/Ακουστική επεξεργασία > Ισχύς hardware > Συνδεσιμότητα > UX σχεδιασμός
Στις φωνητικές εντολες merc, bmw, tesla εχουν το προβαδισμα απο τον ανταγωνισμο.
-
Φωνητικές εντολές BYD
ολα αυτα οταν δουλευουν σε βαθος χρόνου είναι καλοδεχουμενα και επιθυμητα. Αρκεί να μην τα χανεις στο πρωτο update ή να αρχίζουν οι δυσλειτουργιες...
Το ποσο καλά θα δουλέυουν οι φωνητικες εξατράται από Λογισμικό > Μικρόφωνα/Ακουστική επεξεργασία > Ισχύς hardware > Συνδεσιμότητα > UX σχεδιασμός
παντως μεχρι στιγμης δουλευουν μια χαρα. Καλυτερα απο το τεσλα μαλιστα.
εχεις/οδηγεις byd? ποιο μοντελο?
-
Φωνητικές εντολές BYD
ολα αυτα οταν δουλευουν σε βαθος χρόνου είναι καλοδεχουμενα και επιθυμητα. Αρκεί να μην τα χανεις στο πρωτο update ή να αρχίζουν οι δυσλειτουργιες...
Το ποσο καλά θα δουλέυουν οι φωνητικες εξατράται από Λογισμικό > Μικρόφωνα/Ακουστική επεξεργασία > Ισχύς hardware > Συνδεσιμότητα > UX σχεδιασμός
παντως μεχρι στιγμης δουλευουν μια χαρα. Καλυτερα απο το τεσλα μαλιστα.
εχεις/οδηγεις byd? ποιο μοντελο?
το dolphin το ορθοδοξο (οχι το surf).
-
20/11 είναι η παρουσίαση του Atto 2 DM-i.
Έχω την αίσθηση πως ενδιαφέρει αρκετά την ελληνική αγορά, λόγω μεγέθους, τιμής και ανασφάλειας μεγάλης μερίδας των υποψήφιων αγοραστών για τα full ηλεκτρικά. -
20/11 είναι η παρουσίαση του Atto 2 DM-i.
Έχω την αίσθηση πως ενδιαφέρει αρκετά την ελληνική αγορά, λόγω μεγέθους, τιμής και ανασφάλειας μεγάλης μερίδας των υποψήφιων αγοραστών για τα full ηλεκτρικά.Πιστεύω κάτι θα κάνει, ανάλογα και την τιμή γιατί είναι πυκνός ο ανταγωνισμός στην κατηγορία,έχει απ'ολα
-
20/11 είναι η παρουσίαση του Atto 2 DM-i.
Έχω την αίσθηση πως ενδιαφέρει αρκετά την ελληνική αγορά, λόγω μεγέθους, τιμής και ανασφάλειας μεγάλης μερίδας των υποψήφιων αγοραστών για τα full ηλεκτρικά.Θα έχει ενδιαφέρον γιατί θα είναι το πρώτο byd phev σε διαστάσεις για ελληνικούς δρόμους. Φυσικά όταν μάθουμε τον χώρο αποσκευών μάλλον οι περισσότεροι θα απογοητεύουν.
-
20/11 είναι η παρουσίαση του Atto 2 DM-i.
Έχω την αίσθηση πως ενδιαφέρει αρκετά την ελληνική αγορά, λόγω μεγέθους, τιμής και ανασφάλειας μεγάλης μερίδας των υποψήφιων αγοραστών για τα full ηλεκτρικά.Θα έχει ενδιαφέρον γιατί θα είναι το πρώτο byd phev σε διαστάσεις για ελληνικούς δρόμους. Φυσικά όταν μάθουμε τον χώρο αποσκευών μάλλον οι περισσότεροι θα απογοητεύουν.
οχι απαραιτητα διοτι υπαρχει ηδη ηλεκτρικο atto2 που απο οτι βλεπω δεν εχει ασχημο χωρο πορτ μπαγαζ. Υπαρχει χωρος δηλαδη για 45αρα μπαταρια. Το φεβ θα εχει 20-25kwh μπαταρια, επομενως ολα καλα.
-
Είναι έτοιμο για να κλείσει σπίτια (3).
Ο θερμικός έχει κλίση προς τα μπροστά για να χωρέσει (τα type R είχαν προς τα πίσω για κατανομή βάρους), 200 άλογα, 15,5 συμπίεση!, μικρή μπαταρία στο πάτωμα, το δοχειο καυσίμου πίσω από την μπαταρία, φαίνεται πολύ καλό. -
Είναι έτοιμο για να κλείσει σπίτια (3).
Ο θερμικός έχει κλίση προς τα μπροστά για να χωρέσει (τα type R είχαν προς τα πίσω για κατανομή βάρους), 200 άλογα, 15,5 συμπίεση!, μικρή μπαταρία στο πάτωμα, το δοχειο καυσίμου πίσω από την μπαταρία, φαίνεται πολύ καλό.Να δούμε την τιμή. Αν έχει και ταχυφορτιση θα αφορά και ανθρώπους που δεν έχουν parking να το φορτίζουν σχετικά συχνά
-
Οι περισσότεροι ως HEV θα το χρησιμοποιούν, και όταν βρίσκουν δυνατότητα θα το πριζώνουν. Αν είναι κοντά σε τιμή αγοράς στα Tiggo/YC θα πάρει καλό μερίδιο.
-
Λογικά η τιμή του θα είναι κοντά στην τιμή του Tiggo 4.
Ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής του βέβαια είναι το Yaris Cross. Δε ξέρω τι παραπάνω θα μπορούσε να προσφέρει ώστε να αποκτήσει σεβαστό ποσοστό της αγοράς. Ίσως καλύτερους χώρους, καλύτερο εξοπλισμό και καλύτερη ποιότητα κατασκευής. Η Toyota όμως είναι κορυφή σε αξιοπιστία, εγγύηση, κατανάλωση και μεταπώληση. -
Κρατάω μικρό καλάθι στο θέμα της τιμής, συνήθως τα byd phev είναι λίγο φθηνότερα από τα ev, άρα το περιμένω λίγο κάτω από 30κ.
Κοντά στα 25κ των tiggo/yc μπορεί να φτάσει μόνο με κάποια έκδοση (θα έχει δύο) με μικρή μπαταρία ίσως 8kwh όπως έχουν σε κάποια
-
Αν θέλουν να πετύχουν πραγματικά πρέπει να το τιμολογησουν χαμηλότερα και από το Yaris Cross το οποίο μπορεί να είναι πολύ χειρότερο σε απόδοση και εξοπλισμό αλλά είναι Toyota με ότι σημαίνει αυτό στην συνείδηση του καταναλωτή.
Φθηνότερα και από το Tiggo 4 που είπε κάποιος κύριος παραπάνω για να προκαλέσει πολύ μεγάλη εντύπωση, να διαφημιστεί από μόνο του δηλαδή.
-
Μιλαμε για plug in hybrid. Αν καποιος δεν εχει να το φορτιζει σπιτι δεν εχει νοημα. Θα παει σε αυτοφορτιζενο υβριδικο.
Εγω κοιταζω για τα καλα τα plug in hybrid τωρα που πεφτουν οι τιμες. Ζαχαρωνα το sealu dmi αλλα αυτο δεν μπορει να κινηθει στην πολη καθολου ειναι τερας. Το atto2 δείχνει χρυση τομη και αν εχει κατω απο 30000 θα ειναι ταμαμ για οσους εχουν να φορτισουν σπιτι.
BYD forum