-
Ζόρικο το ξεστοκάρισμα;

-
Το μοναδικό μικρό SUV που «καίει» ντίζελ στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει
https://www.4troxoi.gr/agora/vw-t-roc-to-monadiko-mikro-suv-me-diesel-kinitira-stin-ellada/
Σαν diesel που είναι κολλημένο στις 5χμλ στροφές σε ανηφόρα

-
@vangelis1 said in VW T-Roc:
Το πακέτο service προτείνω να το πάρεις. Είναι πολύ φτηνό γι' αυτά που προσφέρει. Λογικά περιλαμβάνει δύο αλλαγές λαδιών, μία ανά 2ετία. Κάθε service αλλαγής λαδιού μαζί με το φίλτρο κοστίζει περίπου 280€ x 2 = 560€, οπότε μόνο από κει τα έβγαλες τα λεφτά σου.
Δισκόπλακες στην 4ετία δύσκολο να σου ζητήσει, είναι νωρίς. Τα τακάκια όμως πιθανότατα θα χρειαστούν αλλαγή, οπότε κερδίζεις 200€ κι από κει.
Τα μάκτρα της vw είναι απατεωνιά, στο 6μηνο τα πέταξα κι έβαλα της Bosch. Αν στ' αλλάζουν τζάμπα όμως γιατί όχι?
Μάλλον δεν το εξήγησα καλά. Μου έκαναν ΔΩΡΟ (μαζί με την έκπτωση 1100 ευρώ) και το 3ο και 5ο service. Το πακέτο των 350 ευρώ είναι ΜΟΝΟ τακάκια, δισκόπλακες και μάχτρα. Αξίζει λοιπόν;
Καλοταξιδο με ασφαλεια!!
Για τα service λαδιων θα σου προτεινα να βρεις ενα εξουσιοδοτημενο που να δεχεται δικα σου αναλωσιμα (δεν ξερω τι κανουν στο Γρατσια) και θα πληρωνεις τα 100-120€ (Αναλωσιμα + Εργασια)..κριμα ειναι ....
-
Και ο Γρατσίας και η Karenta δέχονται δικά σου λάδια και φίλτρα. Δεν το έκανα και δεν θα το πρότεινα όσο το αυτοκίνητο είναι στην εγγύηση.
Μπορεί να γλυτώσεις 400-500€ στην 4ετία, αλλά δίνεις δικαιώματα να το παίξουν ανεύθυνοι αν συμβεί κάτι με το μοτέρ.
Μετά την εγγύηση είναι η ενδεδειγμένη λύση για να μην χρυσοπληρώνεις τα service σε εξουσιοδοτημενο.
-
Και ο Γρατσίας και η Karenta δέχονται δικά σου λάδια και φίλτρα. Δεν το έκανα και δεν θα το πρότεινα όσο το αυτοκίνητο είναι στην εγγύηση.
Μπορεί να γλυτώσεις 400-500€ στην 4ετία, αλλά δίνεις δικαιώματα να το παίξουν ανεύθυνοι αν συμβεί κάτι με το μοτέρ.
Μετά την εγγύηση είναι η ενδεδειγμένη λύση για να μην χρυσοπληρώνεις τα service σε εξουσιοδοτημενο.
Σε 2 σέρβις που γλυτωνεις στην τετραετία της εγγύησης έχεις τόση εξοικονόμηση ;
Να μου πείτε τι να πάρω από ίντερνετ να τους τα πάω όταν έρθει η ώρα του σέρβις. Γιατί 28 ευρώ το λίτρο τα no name λάδια του Κανδύλα δεν πληρώνω.
Για το τι θα γίνει μετά την εγγύησης βλέπουμε.
Αν δεν έχω καταφέρει να της το διώξω μέχρι τότε να φάω το καπέλο μου.
Δεν μπορεί να βλέπω στα δικά μου αμάξια από μηδέν έως 5 λίτρα και εδώ να μιλάμε για 8 και 9 στα 100. -
Και ο Γρατσίας και η Karenta δέχονται δικά σου λάδια και φίλτρα. Δεν το έκανα και δεν θα το πρότεινα όσο το αυτοκίνητο είναι στην εγγύηση.
Μπορεί να γλυτώσεις 400-500€ στην 4ετία, αλλά δίνεις δικαιώματα να το παίξουν ανεύθυνοι αν συμβεί κάτι με το μοτέρ.
Μετά την εγγύηση είναι η ενδεδειγμένη λύση για να μην χρυσοπληρώνεις τα service σε εξουσιοδοτημενο.
Σε 2 σέρβις που γλυτωνεις στην τετραετία της εγγύησης έχεις τόση εξοικονόμηση ;
Να μου πείτε τι να πάρω από ίντερνετ να τους τα πάω όταν έρθει η ώρα του σέρβις. Γιατί 28 ευρώ το λίτρο τα no name λάδια του Κανδύλα δεν πληρώνω.
Για το τι θα γίνει μετά την εγγύησης βλέπουμε.
Αν δεν έχω καταφέρει να της το διώξω μέχρι τότε να φάω το καπέλο μου.
Δεν μπορεί να βλέπω στα δικά μου αμάξια από μηδέν έως 5 λίτρα και εδώ να μιλάμε για 8 και 9 στα 100.Castrol Edge 0W-20 που να ακολουθεί την προδιαγραφή VW 508.00/509.00 και το δέχονται σε όλα τα εξουσιοδοτημένα. Μόνο από το λάδι γλυτώνεις περίπου 80-100€ ανά service.
-
Και ο Γρατσίας και η Karenta δέχονται δικά σου λάδια και φίλτρα. Δεν το έκανα και δεν θα το πρότεινα όσο το αυτοκίνητο είναι στην εγγύηση.
Μπορεί να γλυτώσεις 400-500€ στην 4ετία, αλλά δίνεις δικαιώματα να το παίξουν ανεύθυνοι αν συμβεί κάτι με το μοτέρ.
Μετά την εγγύηση είναι η ενδεδειγμένη λύση για να μην χρυσοπληρώνεις τα service σε εξουσιοδοτημενο.
Σε 2 σέρβις που γλυτωνεις στην τετραετία της εγγύησης έχεις τόση εξοικονόμηση ;
Να μου πείτε τι να πάρω από ίντερνετ να τους τα πάω όταν έρθει η ώρα του σέρβις. Γιατί 28 ευρώ το λίτρο τα no name λάδια του Κανδύλα δεν πληρώνω.
Για το τι θα γίνει μετά την εγγύησης βλέπουμε.
Αν δεν έχω καταφέρει να της το διώξω μέχρι τότε να φάω το καπέλο μου.
Δεν μπορεί να βλέπω στα δικά μου αμάξια από μηδέν έως 5 λίτρα και εδώ να μιλάμε για 8 και 9 στα 100.Castrol Edge 0W-20 που να ακολουθεί την προδιαγραφή VW 508.00/509.00 και το δέχονται σε όλα τα εξουσιοδοτημένα. Μόνο από το λάδι γλυτώνεις περίπου 80-100€ ανά service.
Καμια αξιόπιστη πηγή από Αθήνα ;
Και η καρεντα τα δέχεται ; Επειδή είναι δίπλα … -
Και ο Γρατσίας και η Karenta δέχονται δικά σου λάδια και φίλτρα. Δεν το έκανα και δεν θα το πρότεινα όσο το αυτοκίνητο είναι στην εγγύηση.
Μπορεί να γλυτώσεις 400-500€ στην 4ετία, αλλά δίνεις δικαιώματα να το παίξουν ανεύθυνοι αν συμβεί κάτι με το μοτέρ.
Μετά την εγγύηση είναι η ενδεδειγμένη λύση για να μην χρυσοπληρώνεις τα service σε εξουσιοδοτημενο.
Σε 2 σέρβις που γλυτωνεις στην τετραετία της εγγύησης έχεις τόση εξοικονόμηση ;
Να μου πείτε τι να πάρω από ίντερνετ να τους τα πάω όταν έρθει η ώρα του σέρβις. Γιατί 28 ευρώ το λίτρο τα no name λάδια του Κανδύλα δεν πληρώνω.
Για το τι θα γίνει μετά την εγγύησης βλέπουμε.
Αν δεν έχω καταφέρει να της το διώξω μέχρι τότε να φάω το καπέλο μου.
Δεν μπορεί να βλέπω στα δικά μου αμάξια από μηδέν έως 5 λίτρα και εδώ να μιλάμε για 8 και 9 στα 100.Castrol Edge 0W-20 που να ακολουθεί την προδιαγραφή VW 508.00/509.00 και το δέχονται σε όλα τα εξουσιοδοτημένα. Μόνο από το λάδι γλυτώνεις περίπου 80-100€ ανά service.
Καμια αξιόπιστη πηγή από Αθήνα ;
Και η καρεντα τα δέχεται ; Επειδή είναι δίπλα …https://www.first.com.gr/product/castrol-edge-titanium-0w20-ll-iv-4l/
Απο εδω ψωνιζουμε 3 ατομα με Vag (και πολλοι αλλοι) , εχει και το φιλτρο....
-
@anergos13 said in VW T-Roc:
https://www.first.com.gr/product/castrol-edge-titanium-0w20-ll-iv-4l/
Απο εδω ψωνιζουμε 3 ατομα με Vag (και πολλοι αλλοι) , εχει και το φιλτρο....Νέος και εγώ εδώ και κάτοχος από χθες του Dream. Ευχαριστώ για την πληροφορία. Παρακαλώ link για το φίλτρο και πόσο λάδι παίρνει το TROC Dream;
-
Να αγοράσω τώρα το T-Roc ή να περιμένω το καινούργιο; Όλη η αλήθεια
-
Καλημερες μετα απο πολυ καιρο (χρονια) αλλα με συνεχη παρακολουθηση του forum.
Σε οτι αφορα το θεμα, προφανως αν καποιος εχει διαθεσιμο μπατζετ στα 30Κ θα περιμενει το νεο μοντελο πλεον.
Το "προβλημα" ειναι οι υψηλες τιμες των τωρινων μεταχειρισμενων (μιας και εχω βγει τσαρκα για την αγορα αυτοκινητου) οι οποιες δε μου βγαζουν ιδιαιτερο νοημα οταν δεν υπαρχει f/l μοντελο κατω απο 22Κ και με 23.5 παιρνεις νεο vitara ας πουμε. Και συγκρινω αμαξια της ιδιας κατηγοριας.
Σημεια των καιρων μαλλον.. -
@underworld said in VW T-Roc:
Καλημερες μετα απο πολυ καιρο (χρονια) αλλα με συνεχη παρακολουθηση του forum.
Σε οτι αφορα το θεμα, προφανως αν καποιος εχει διαθεσιμο μπατζετ στα 30Κ θα περιμενει το νεο μοντελο πλεον.
Το "προβλημα" ειναι οι υψηλες τιμες των τωρινων μεταχειρισμενων (μιας και εχω βγει τσαρκα για την αγορα αυτοκινητου) οι οποιες δε μου βγαζουν ιδιαιτερο νοημα οταν δεν υπαρχει f/l μοντελο κατω απο 22Κ και με 23.5 παιρνεις νεο vitara ας πουμε. Και συγκρινω αμαξια της ιδιας κατηγοριας.
Σημεια των καιρων μαλλον..Μην ξεχνάμε ότι οι περισσότεροι που αγόρασαν το (πολύ καλό) facelift, από την άνοιξη του 2022, έχουν φάει όλες τις αυξήσεις του covid, για αυτό και υπάρχει μεγάλη διαφορά στις τιμές μεταξύ pro fl και facelift.
Αυτήν την στιγμή οι τιμές των μεταχειρισμένων T-Roc είναι στα χαμηλότερα διετίας, το αν θα συνεχίσουν να πέφτουν θα εξαρτηθεί από την τιμή του νέο T-Roc, που θα ανακοινωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2026 (Ελλάδα).
Αν θα είναι πολύ υψηλότερη από αυτήν του τωρινού μοντέλου δεν προβλέπεται αποκλιμάκωση των τιμών.
Δραματική αποκλιμάκωση θα έχουμε όταν αρχίσουν να βγαίνουν τα πρώτα μεταχειρισμένα δεύτερης γενιάς, δλδ σε 2-3 χρόνια
Από θέμα χώρων το T-Roc είναι συγκρίσιμο με το Suzuki S-cross όχι με το μικρότερο Vitara
-
Ωραίο το νεο roc αλλα ρε παιδιά πραγματικά βασικη έκδοση απο 30κ!! Τι να πω..
-
@underworld said in VW T-Roc:
Καλημερες μετα απο πολυ καιρο (χρονια) αλλα με συνεχη παρακολουθηση του forum.
Σε οτι αφορα το θεμα, προφανως αν καποιος εχει διαθεσιμο μπατζετ στα 30Κ θα περιμενει το νεο μοντελο πλεον.
Το "προβλημα" ειναι οι υψηλες τιμες των τωρινων μεταχειρισμενων (μιας και εχω βγει τσαρκα για την αγορα αυτοκινητου) οι οποιες δε μου βγαζουν ιδιαιτερο νοημα οταν δεν υπαρχει f/l μοντελο κατω απο 22Κ και με 23.5 παιρνεις νεο vitara ας πουμε. Και συγκρινω αμαξια της ιδιας κατηγοριας.
Σημεια των καιρων μαλλον..Μην ξεχνάμε ότι οι περισσότεροι που αγόρασαν το (πολύ καλό) facelift, από την άνοιξη του 2022, έχουν φάει όλες τις αυξήσεις του covid, για αυτό και υπάρχει μεγάλη διαφορά στις τιμές μεταξύ pro fl και facelift.
Αυτήν την στιγμή οι τιμές των μεταχειρισμένων T-Roc είναι στα χαμηλότερα διετίας, το αν θα συνεχίσουν να πέφτουν θα εξαρτηθεί από την τιμή του νέο T-Roc, που θα ανακοινωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2026 (Ελλάδα).
Αν θα είναι πολύ υψηλότερη από αυτήν του τωρινού μοντέλου δεν προβλέπεται αποκλιμάκωση των τιμών.
Δραματική αποκλιμάκωση θα έχουμε όταν αρχίσουν να βγαίνουν τα πρώτα μεταχειρισμένα δεύτερης γενιάς, δλδ σε 2-3 χρόνια
Από θέμα χώρων το T-Roc είναι συγκρίσιμο με το Suzuki S-cross όχι με το πολύ μικρότερο Vitara
Δυστυχως δεν εχω δει αισθητη διαφορα μεταξυ pro fl και facelift. Καποιες φορες πετυχαινω και σχεδον ιδιες τιμες κυριως απο ιδιωτες.
Φυσικα ειναι πολυ καλο αυτοκινητο και γι αυτο και το εχω ψηλα στη λιστα μου (και λογω περιορισμου στο parking της πυλωτης δε μπορω να παω σε c suv).
Σχετικα με τους χωρους μεταξυ t-roc και vitara.. με εξαιρεση το πορτμπαγκαζ δεν ειδα καποια τρομερη διαφορα στη καμπινα υπερ του πρωτου παντως. Διαφορα αισθητη ειδα στη καμπινα του kamiq η οποια ειναι απροσμενα ευρυχωρη.
(ακομα περιμενω να με ειδοποιησουν για test drive στο troc, υπαρχει θεμα με διαθεσιμοτητα του 1.5) -
-
Η βασική του golf και t roc με dsg ειναι 28.5 και 29.5κ αντίστοιχα. Οπότε καταλαβαίνεις. Αντε να ξεκινά απο 29+ χωρίς χρώμα.
-
@underworld said in VW T-Roc:
@underworld said in VW T-Roc:
Καλημερες μετα απο πολυ καιρο (χρονια) αλλα με συνεχη παρακολουθηση του forum.
Σε οτι αφορα το θεμα, προφανως αν καποιος εχει διαθεσιμο μπατζετ στα 30Κ θα περιμενει το νεο μοντελο πλεον.
Το "προβλημα" ειναι οι υψηλες τιμες των τωρινων μεταχειρισμενων (μιας και εχω βγει τσαρκα για την αγορα αυτοκινητου) οι οποιες δε μου βγαζουν ιδιαιτερο νοημα οταν δεν υπαρχει f/l μοντελο κατω απο 22Κ και με 23.5 παιρνεις νεο vitara ας πουμε. Και συγκρινω αμαξια της ιδιας κατηγοριας.
Σημεια των καιρων μαλλον..Μην ξεχνάμε ότι οι περισσότεροι που αγόρασαν το (πολύ καλό) facelift, από την άνοιξη του 2022, έχουν φάει όλες τις αυξήσεις του covid, για αυτό και υπάρχει μεγάλη διαφορά στις τιμές μεταξύ pro fl και facelift.
Αυτήν την στιγμή οι τιμές των μεταχειρισμένων T-Roc είναι στα χαμηλότερα διετίας, το αν θα συνεχίσουν να πέφτουν θα εξαρτηθεί από την τιμή του νέο T-Roc, που θα ανακοινωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2026 (Ελλάδα).
Αν θα είναι πολύ υψηλότερη από αυτήν του τωρινού μοντέλου δεν προβλέπεται αποκλιμάκωση των τιμών.
Δραματική αποκλιμάκωση θα έχουμε όταν αρχίσουν να βγαίνουν τα πρώτα μεταχειρισμένα δεύτερης γενιάς, δλδ σε 2-3 χρόνια
Από θέμα χώρων το T-Roc είναι συγκρίσιμο με το Suzuki S-cross όχι με το πολύ μικρότερο Vitara
Δυστυχως δεν εχω δει αισθητη διαφορα μεταξυ pro fl και facelift. Καποιες φορες πετυχαινω και σχεδον ιδιες τιμες κυριως απο ιδιωτες.
Φυσικα ειναι πολυ καλο αυτοκινητο και γι αυτο και το εχω ψηλα στη λιστα μου (και λογω περιορισμου στο parking της πυλωτης δε μπορω να παω σε c suv).
Σχετικα με τους χωρους μεταξυ t-roc και vitara.. με εξαιρεση το πορτμπαγκαζ δεν ειδα καποια τρομερη διαφορα στη καμπινα υπερ του πρωτου παντως. Διαφορα αισθητη ειδα στη καμπινα του kamiq η οποια ειναι απροσμενα ευρυχωρη.
(ακομα περιμενω να με ειδοποιησουν για test drive στο troc, υπαρχει θεμα με διαθεσιμοτητα του 1.5)Οι τιμές των ιδιωτών δεν λαμβάνονται σοβαρά υπόψη .
Το kamiq είναι από τα πιο ευρύχωρα της κατηγορίας, έχει και λίγο μεγαλύτερο μεταξόνιο από το T-Roc. Το Vitara από την άλλη έχει το μικρότερο (2,5 έναντι 2,59 και 2,62)
-
@vangelis1 said in VW T-Roc:
@anergos13 said in VW T-Roc:
https://www.first.com.gr/product/castrol-edge-titanium-0w20-ll-iv-4l/
Απο εδω ψωνιζουμε 3 ατομα με Vag (και πολλοι αλλοι) , εχει και το φιλτρο....Νέος και εγώ εδώ και κάτοχος από χθες του Dream. Ευχαριστώ για την πληροφορία. Παρακαλώ link για το φίλτρο και πόσο λάδι παίρνει το TROC Dream;
Καλοταξιδο

-
Η βασική του golf και t roc με dsg ειναι 28.5 και 29.5κ αντίστοιχα. Οπότε καταλαβαίνεις. Αντε να ξεκινά απο 29+ χωρίς χρώμα.
Εννοούσα τις εντελώς βασικές εκδόσεις με χειροκίνητο, αλλά εντάξει αφού το νέο θα έρχεται μόνο με dsg, συμφωνώ.
Συγκρίνεις όμως διαφορετικές εκδόσεις (golf ESSENTIAL 116 και t- roc more 150)
Στην Γερμανία, στην έκδοση Life και τα δύο έχουν ίδια τιμή (34000€) με dsg, ενώ εδώ το golf life 116 dsg έχει 29000€, T-Roc life dsg 116 δεν έχουμε εδώ. -
Για τα ελληνικά οικονομικά δεδομένα τα vw δείχνουν πολύ ακριβά. Για τα γερμανικά οι τιμές τους είναι προσιτές (όχι φτηνές) σε σχέση με τον εκεί ανταγωνισμό.
Στη Γερμανία όμως ο βασικός μισθός έχει φτάσει περίπου 2,3k και στην Ελλάδα είναι πόσο 900? Άρα εκεί τους φαίνονται περίπου στη μισή τιμή σε σχέση με μας.
VW T-Roc