-
@savas89 said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@cirus said in Dacia Bigster:
@evmenis said in Dacia Bigster:
@cirus said in Dacia Bigster:
Ενα τοσο μεγαλό όχημα σε χώρους ειναι χρησιμο για πολύτεκνους, ειναι μεγαλη χαζομαρα που δεν το βγάζουν σε 7θεσια διαταξη και εχουν μονο το χαμηλό jogger για αυτό τον λόγο
κατα τα αλλα θετικο οτι βγαινει με 1200 και οχι με 1000ρη κινητηρα . Ενα μεγαλο duster ειναι ουσιαστικα.
Σε παρεσυρε το βιντεο (που λεει βλακειες ο τυπος) ,το bigster ειναι ιδιο μεγεθος με ολα τα C suv -tiguan ,tuscon ,sportage ,3008 ,X1 ,kuga - και κανενα δεν εχει 7θεσια διαταξη.Γενικα το να κανεις 7θεσιο ενα αυτοκινητο βαζει παρα πολλους περιορισμους στον σχεδιασμο του αυτοκινητου και καταληγει να μην ειναι σωστο ουτε ως 7θεσιο ,ουτε ως 5θεσιο.
Δεν με παρέσυρε κανένας. Ήμουν σχεδόν βέβαιος από όταν ανακοινώθηκε ότι θα βγαίνει και σε τέτοια διάταξη ώστε να βρεθεί το ποιο vfm επταθέσιο μεγαλουτσικο suv. Σε χαμηλό υπήρχε το jogger. Το c3 aircross πιο μικρό είναι και βγαίνει σε εφταθεσια . Το Tiguan δεν βγαίνει μεν αλλά έχει το αδερφό kodiaq που βγαίνει οπότε δεν υπήρχε λόγος να αλληλοσπαραχτει η vag με 2 7θεσια
Πιστεύω ότι στο πρώτο facelift του μοντέλου σε 2-4 χρόνια θα προσθέσουν και τέτοια έκδοση
Έπαιξε πολύ η φήμη ότι μια ερχόταν μια σαν επταθέσιο, μάλιστα ο πωλητής της Viokar, μου είπε ότι θα έρθει κάποια στιγμή

.
Επίσημη ενημέρωση δεν υπάρχει.
Σίγουρα θα είναι καλύτερο από την παπατζα της Citroen, αλλά δυστυχώς ισχύει εν μέρει αυτό που έγραψε ο @evmenis. Το Bigster , μου έδωσε την εντύπωση ότι είναι ένα Duster με μεγαλύτερο, κατά 20 εκατοστά, πορτμπαγκάζ. Θέλει άλλους 20 πόντους στο μήκος για να γίνει σωστό 7θεσιο.Το Tiguan 2 έβγαινε σε επταθέσιο (Tiguan Allspace) με μήκος 4,73 και αντικαταστάθηκε από το VW Tayron με μήκος 4,79.
Το Skoda kodiaq έχει μήκος 4,76.
Ενώ το 5008 ήταν 4,64 και το καινούριο πήγε στα 4,79.Σωστός είσαι απλώς θα ήταν ένα πιο φαρδύ και άνετο(τόσο όσο)μετά τα Frontera και aircross που είναι στριμωκολα. Και θα έδιναν κάποια λύση στο πολύτεκνο που θέλει suv με lpg στα 26-27κ (με την ατέλεια)
Κοιτάξτε, είμαι σίγουρος ότι αν δούνε εκεί στην Dacia, ότι υπάρχει αγοραστικό κοινό, θα το προσφέρουν.
Έχω όμως την υποψία ότι θα είναι πιο "στριμοκ@λο" από το Jogger και ας είναι και 3 πόντους μακρύτερο, τα τύπου MPV έχουν καλύτερη εκμετάλλευση από τα suv. -
Οι σχεδιαστές των εταιρειών, δεν γράφουν, ούτε διαβάζουν τους 4ΤΦ.
-
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@savas89 said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@cirus said in Dacia Bigster:
@evmenis said in Dacia Bigster:
@cirus said in Dacia Bigster:
Ενα τοσο μεγαλό όχημα σε χώρους ειναι χρησιμο για πολύτεκνους, ειναι μεγαλη χαζομαρα που δεν το βγάζουν σε 7θεσια διαταξη και εχουν μονο το χαμηλό jogger για αυτό τον λόγο
κατα τα αλλα θετικο οτι βγαινει με 1200 και οχι με 1000ρη κινητηρα . Ενα μεγαλο duster ειναι ουσιαστικα.
Σε παρεσυρε το βιντεο (που λεει βλακειες ο τυπος) ,το bigster ειναι ιδιο μεγεθος με ολα τα C suv -tiguan ,tuscon ,sportage ,3008 ,X1 ,kuga - και κανενα δεν εχει 7θεσια διαταξη.Γενικα το να κανεις 7θεσιο ενα αυτοκινητο βαζει παρα πολλους περιορισμους στον σχεδιασμο του αυτοκινητου και καταληγει να μην ειναι σωστο ουτε ως 7θεσιο ,ουτε ως 5θεσιο.
Δεν με παρέσυρε κανένας. Ήμουν σχεδόν βέβαιος από όταν ανακοινώθηκε ότι θα βγαίνει και σε τέτοια διάταξη ώστε να βρεθεί το ποιο vfm επταθέσιο μεγαλουτσικο suv. Σε χαμηλό υπήρχε το jogger. Το c3 aircross πιο μικρό είναι και βγαίνει σε εφταθεσια . Το Tiguan δεν βγαίνει μεν αλλά έχει το αδερφό kodiaq που βγαίνει οπότε δεν υπήρχε λόγος να αλληλοσπαραχτει η vag με 2 7θεσια
Πιστεύω ότι στο πρώτο facelift του μοντέλου σε 2-4 χρόνια θα προσθέσουν και τέτοια έκδοση
Έπαιξε πολύ η φήμη ότι μια ερχόταν μια σαν επταθέσιο, μάλιστα ο πωλητής της Viokar, μου είπε ότι θα έρθει κάποια στιγμή

.
Επίσημη ενημέρωση δεν υπάρχει.
Σίγουρα θα είναι καλύτερο από την παπατζα της Citroen, αλλά δυστυχώς ισχύει εν μέρει αυτό που έγραψε ο @evmenis. Το Bigster , μου έδωσε την εντύπωση ότι είναι ένα Duster με μεγαλύτερο, κατά 20 εκατοστά, πορτμπαγκάζ. Θέλει άλλους 20 πόντους στο μήκος για να γίνει σωστό 7θεσιο.Το Tiguan 2 έβγαινε σε επταθέσιο (Tiguan Allspace) με μήκος 4,73 και αντικαταστάθηκε από το VW Tayron με μήκος 4,79.
Το Skoda kodiaq έχει μήκος 4,76.
Ενώ το 5008 ήταν 4,64 και το καινούριο πήγε στα 4,79.Σωστός είσαι απλώς θα ήταν ένα πιο φαρδύ και άνετο(τόσο όσο)μετά τα Frontera και aircross που είναι στριμωκολα. Και θα έδιναν κάποια λύση στο πολύτεκνο που θέλει suv με lpg στα 26-27κ (με την ατέλεια)
Κοιτάξτε, είμαι σίγουρος ότι αν δούνε εκεί στην Dacia, ότι υπάρχει αγοραστικό κοινό, θα το προσφέρουν.
Έχω όμως την υποψία ότι θα είναι πιο "στριμοκ@λο" από το Jogger και ας είναι και 3 πόντους μακρύτερο, τα τύπου MPV έχουν καλύτερη εκμετάλλευση από τα suv.Σίγουρα υπάρχει κοινό, θυμάμαι και σε ξένα βίντεο στο yt πολλοί ρωτούσαν αν θα έχει 7θ έκδοση. Και πως να μην έχει όταν τα άλλα είναι 40κ χοντρικά kodiaq -x trail , μην πω για αμιγώς ηλεκτρικά 7θ kia κλπ που παίζουν στα 70 και το θηριώδες santa fe στα 55. Μετά μόνο Κίνα vfm
-
@criuser said in Dacia Bigster:
Οι σχεδιαστές των εταιρειών, δεν γράφουν, ούτε διαβάζουν τους 4ΤΦ.
Κάνεις λάθος


. -
@savas89 said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@savas89 said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@cirus said in Dacia Bigster:
@evmenis said in Dacia Bigster:
@cirus said in Dacia Bigster:
Ενα τοσο μεγαλό όχημα σε χώρους ειναι χρησιμο για πολύτεκνους, ειναι μεγαλη χαζομαρα που δεν το βγάζουν σε 7θεσια διαταξη και εχουν μονο το χαμηλό jogger για αυτό τον λόγο
κατα τα αλλα θετικο οτι βγαινει με 1200 και οχι με 1000ρη κινητηρα . Ενα μεγαλο duster ειναι ουσιαστικα.
Σε παρεσυρε το βιντεο (που λεει βλακειες ο τυπος) ,το bigster ειναι ιδιο μεγεθος με ολα τα C suv -tiguan ,tuscon ,sportage ,3008 ,X1 ,kuga - και κανενα δεν εχει 7θεσια διαταξη.Γενικα το να κανεις 7θεσιο ενα αυτοκινητο βαζει παρα πολλους περιορισμους στον σχεδιασμο του αυτοκινητου και καταληγει να μην ειναι σωστο ουτε ως 7θεσιο ,ουτε ως 5θεσιο.
Δεν με παρέσυρε κανένας. Ήμουν σχεδόν βέβαιος από όταν ανακοινώθηκε ότι θα βγαίνει και σε τέτοια διάταξη ώστε να βρεθεί το ποιο vfm επταθέσιο μεγαλουτσικο suv. Σε χαμηλό υπήρχε το jogger. Το c3 aircross πιο μικρό είναι και βγαίνει σε εφταθεσια . Το Tiguan δεν βγαίνει μεν αλλά έχει το αδερφό kodiaq που βγαίνει οπότε δεν υπήρχε λόγος να αλληλοσπαραχτει η vag με 2 7θεσια
Πιστεύω ότι στο πρώτο facelift του μοντέλου σε 2-4 χρόνια θα προσθέσουν και τέτοια έκδοση
Έπαιξε πολύ η φήμη ότι μια ερχόταν μια σαν επταθέσιο, μάλιστα ο πωλητής της Viokar, μου είπε ότι θα έρθει κάποια στιγμή

.
Επίσημη ενημέρωση δεν υπάρχει.
Σίγουρα θα είναι καλύτερο από την παπατζα της Citroen, αλλά δυστυχώς ισχύει εν μέρει αυτό που έγραψε ο @evmenis. Το Bigster , μου έδωσε την εντύπωση ότι είναι ένα Duster με μεγαλύτερο, κατά 20 εκατοστά, πορτμπαγκάζ. Θέλει άλλους 20 πόντους στο μήκος για να γίνει σωστό 7θεσιο.Το Tiguan 2 έβγαινε σε επταθέσιο (Tiguan Allspace) με μήκος 4,73 και αντικαταστάθηκε από το VW Tayron με μήκος 4,79.
Το Skoda kodiaq έχει μήκος 4,76.
Ενώ το 5008 ήταν 4,64 και το καινούριο πήγε στα 4,79.Σωστός είσαι απλώς θα ήταν ένα πιο φαρδύ και άνετο(τόσο όσο)μετά τα Frontera και aircross που είναι στριμωκολα. Και θα έδιναν κάποια λύση στο πολύτεκνο που θέλει suv με lpg στα 26-27κ (με την ατέλεια)
Κοιτάξτε, είμαι σίγουρος ότι αν δούνε εκεί στην Dacia, ότι υπάρχει αγοραστικό κοινό, θα το προσφέρουν.
Έχω όμως την υποψία ότι θα είναι πιο "στριμοκ@λο" από το Jogger και ας είναι και 3 πόντους μακρύτερο, τα τύπου MPV έχουν καλύτερη εκμετάλλευση από τα suv.Σίγουρα υπάρχει κοινό, θυμάμαι και σε ξένα βίντεο στο yt πολλοί ρωτούσαν αν θα έχει 7θ έκδοση. Και πως να μην έχει όταν τα άλλα είναι 40κ χοντρικά kodiaq -x trail , μην πω για αμιγώς ηλεκτρικά 7θ kia κλπ που παίζουν στα 70 και το θηριώδες santa fe στα 55. Μετά μόνο Κίνα vfm
Υποθέτω έχεις δει αρκετά 7θεσια suv, δεν πιστεύεις ότι χρειάζεται ένα ελάχιστο μήκος πχ 4,70, για να είναι χρηστικά;
-
Αυτή την μεγάλη και ψηλή κεντρική κονσόλα στη μέση μόνο τα αυτόματα την έχουν;
Κάνει μεγάλη διαφορά στην σχεδίαση του εσωτερικού, πολύ κρίμα που δεν την έχει το χειροκίνητο.

-
Ναι δυστυχώς..
-
για να τελειωνει η ιστορια
οταν ερθει, οτι ερθει, θα εχει διπλοσυμπλεχτο = προβλημα απο το ξεκινημα, μυρωδιες βρεγμενης καλτσας φανταρου σε καθε χωματοδρομο
και τετρακινηση λοατκι με κατι σκατοπαπαριες
εδω με μηχανικο και τοσα χρονια δεν εχουν αξιοπρεπη αποδοση στα χιαστι, θα εχουν σε πρωτη φορα ηλεχτρικο?αληθεια, εχετε κανει μια βολτιτσα στα ορεινα γενικα?
#mono_vitara θα δειτε, ειναι παντου γεματα τα χωρια, τα ρουμανικα δεν βγαζουν 2ο χειμωνα -
@gatoz said in Dacia Bigster:
για να τελειωνει η ιστορια
οταν ερθει, οτι ερθει, θα εχει διπλοσυμπλεχτο = προβλημα απο το ξεκινημα, μυρωδιες βρεγμενης καλτσας φανταρου σε καθε χωματοδρομο
και τετρακινηση λοατκι με κατι σκατοπαπαριες
εδω με μηχανικο και τοσα χρονια δεν εχουν αξιοπρεπη αποδοση στα χιαστι, θα εχουν σε πρωτη φορα ηλεχτρικο?αληθεια, εχετε κανει μια βολτιτσα στα ορεινα γενικα?
#mono_vitara θα δειτε, ειναι παντου γεματα τα χωρια, τα ρουμανικα δεν βγαζουν 2ο χειμωναΓια να ανεβαίνεις χιονοδρομικό και κάνα Χορτιάτη καλό θα είναι, για τα υπόλοιπα υπάρχει η Suzuki
.
Ps. Στο Βέλγιο δεν διατίθεται άλλο η έκδοση με την κανονική τετρακίνηση, μόνο αυτήν με το ηλεκτρικό πίσω -
Σας βρίσκω λίγο σκληρούς
-
Bigster: Το SUV της Dacia με την αυτονομία των 1.450 χιλιομέτρων (τιμή και βασικός εξοπλισμός)
-
@a-d-p said in Dacia Bigster:
Bigster: Το SUV της Dacia με την αυτονομία των 1.450 χιλιομέτρων (τιμή και βασικός εξοπλισμός)
Ποια ειναι η άποψη σου?
-
Δες εδώ
Εγκρίνω!
Είναι η δεύτερη γενιά του συστήματος το οποίο είναι εντυπωσιακά αποδοτικό!
Ισως το κορυφαίο στην αγορά όπως το βλέπω και χωρίς το μούγκρισμα των ecvt
-
Αυτό το τερατακι καταναλώνει λιγότερο από σκούτερ σε μικτή κατανάλωση

-
@lap said in Dacia Bigster:
Δες εδώ
Εγκρίνω!
Είναι η δεύτερη γενιά του συστήματος το οποίο είναι εντυπωσιακά
Ισως το κορυφαίο στην αγορά όπως το βλέπω και χωρίς το μούγκρισμα των ecvt
Αδερφέ το ξέρω το εχω επισημάνει κ γω. Περιμένουμε να δουμε απο άποψη αντοχής πως τα παει γιατί υπάρχουν θέματα. Αν βγει αξιόλογο θα μιλαμε για αυτοκίνητο που θα κανει χαμό!!
-
@mariolas said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
Bigster: Το SUV της Dacia με την αυτονομία των 1.450 χιλιομέτρων (τιμή και βασικός εξοπλισμός)
Ποια ειναι η άποψη σου?
Ποια έκδοση θα σε ενδιέφερε; Ποιο powertrain;
-
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@mariolas said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
Bigster: Το SUV της Dacia με την αυτονομία των 1.450 χιλιομέτρων (τιμή και βασικός εξοπλισμός)
Ποια ειναι η άποψη σου?
Ποια έκδοση θα σε ενδιέφερε; Ποιο powertrain;
Φουλ υβριδικό ή το lpg
-
@lap said in Dacia Bigster:
Αυτό το τερατακι καταναλώνει λιγότερο από σκούτερ σε μικτή κατανάλωση
Άραγε το f. hybrid θα καίει λιγότερο ή το mhev+lpg; Μιλάμε για εσωτερικό derby
-
Σβήσε τη φωτογραφία!
Μάλλον το υβριδικό είναι καλύτερο!
-
@mariolas said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@mariolas said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
Bigster: Το SUV της Dacia με την αυτονομία των 1.450 χιλιομέτρων (τιμή και βασικός εξοπλισμός)
Ποια ειναι η άποψη σου?
Ποια έκδοση θα σε ενδιέφερε; Ποιο powertrain;
Φουλ υβριδικό ή το lpg
Δεν έχω οδηγήσει κανένα, μόνο έχω μπει μέσα, οπότε θα περιμένεις να τα οδηγήσουν οι δοκιμαστές του περιοδικού.
Υποθέτω είδες και τη δοκιμή του trcoff, οπότε πήρες μια γεύση.Μπορώ να σου πω την άποψη μου σαν αγορά.
Αυτήν την στιγμή το hybrid 155 ξεκινάει από 31500€ στην έκδοση expression και νομίζω ότι με τόσα περίπου αγοράζεις Toyota Corolla cross active plus, το οποίο εκ του αποτελέσματος είναι καλύτερη αγορά. Θα πρέπει να είσαι πολύ απελπισμένος για χώρους για να προτιμήσεις το Bigster.
Στον αντίποδα το G-140 (LPG) ξεκινάει απο 26100€ στην έκδοση expression και θέλει άλλα 500€ για μεταλλικό και άλλα 800€ για το Pack Easy
*Dacia Card
*Προειδοποίηση τυφλού σημείου
*Εμπρός, πίσω και πλευρική υποβοήθηση στάθμευσης
*Κάμερα με προβολή "MULTI VIEW"Σε αυτά τα χρήματα δεν υπάρχει άλλο 4,5μετρο SUV, με 600-700 λίτρα, που να καίει τόσο λίγο (LPG)
Dacia Bigster