-
@kkostask said in Suzuki Swift (2024):
@lap said in Suzuki Swift (2024):
@kkostask said in Suzuki Swift (2024):
Συγνώμη αν δεν το είπα, αλλά από τη στιγμή που θα είναι ΙΧ, διυλίζω τον κώνωπα….από Πέμπτη μεσημέρι μέχρι Κυριακή μεσημέρι έκανα 420 χλμ,χωρίς υποβραχιόνιο δεν θα την πάλευα….όσο και επουσιώδες αν σας φαίνεται.
Εάν ψάχνεις για αυτόματο με ορίζοντα ας πούμε 100-150.000 χλμ θα στο πρότεινα το cvt! Δεν θα εχεις θέμα! Εαν θες εργαλείο να σου μείνει για 300-500.000 χλμ όχι!
Καλύτερα το χειροκίνητο που μπορεί να βγάλει αυτά τα χιλιόμετρα με κλασική συντήρηση!
Υποβραχιόνιο βάζεις επίσημο της suzuki
Η επίσημη Suzuki ΔΕΝ έχει υποβραχιόνιο για το παρόν μοντέλο.
Πλέον μόνο αυτόματο, ήδη διαμαρτύρεται ο αριστερός χιαστός.Εγκατέστησα ένα σε Vitara φίλου.
-
@npapanik said in Suzuki Swift (2024):
@lief said in Suzuki Swift (2024):
Ευχαριστώ για τις γνώμες σας,τελικα το παρήγγειλα σε κόκκινο με μαυρη οροφή,τώρα με απασχολεί η προστασια του,γνωρίζετε κάποιο καλό αντικλεπτικό?,δεν έχω κλειστό γκαράζ δυστυχώς...
Καλώς να το παραλάβεις! Δες το Author IGLA, είναι immobiliser που συνδέεται με το CAN bus, δεν εντοπίζεται με την καμία και δεν μπορούν να το δουν στην Suzuki ώστε να σου πουν περί εγγύησης κλπ.
το bear lock κλείδωμα σασμάν είναι αυτό που προτείνεις?
@npapanik said in Suzuki Swift (2024):
@lief said in Suzuki Swift (2024):
Ευχαριστώ για τις γνώμες σας,τελικα το παρήγγειλα σε κόκκινο με μαυρη οροφή,τώρα με απασχολεί η προστασια του,γνωρίζετε κάποιο καλό αντικλεπτικό?,δεν έχω κλειστό γκαράζ δυστυχώς...
Καλώς να το παραλάβεις! Δες το Author IGLA, είναι immobiliser που συνδέεται με το CAN bus, δεν εντοπίζεται με την καμία και δεν μπορούν να το δουν στην Suzuki ώστε να σου πουν περί εγγύησης κλπ.
Το bear lock κλείδωμα σασμάν, είναι αυτό που λες?
-
@lief said in Suzuki Swift (2024):
@npapanik said in Suzuki Swift (2024):
@lief said in Suzuki Swift (2024):
Ευχαριστώ για τις γνώμες σας,τελικα το παρήγγειλα σε κόκκινο με μαυρη οροφή,τώρα με απασχολεί η προστασια του,γνωρίζετε κάποιο καλό αντικλεπτικό?,δεν έχω κλειστό γκαράζ δυστυχώς...
Καλώς να το παραλάβεις! Δες το Author IGLA, είναι immobiliser που συνδέεται με το CAN bus, δεν εντοπίζεται με την καμία και δεν μπορούν να το δουν στην Suzuki ώστε να σου πουν περί εγγύησης κλπ.
το bear lock κλείδωμα σασμάν είναι αυτό που προτείνεις?
Όχι με το bear lock κάνεις τρύπες, βάζεις κλειδαριά στο κιβώτιο. Το IGLA μιλάει με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου. Δεν μπορούν ούτε να βγάλουν κλειδιά, ούτε να υποκλέψουν την επικοινωνία ούτε τίποτα.
-
@npapanik said in Suzuki Swift (2024):
@lief said in Suzuki Swift (2024):
@npapanik said in Suzuki Swift (2024):
@lief said in Suzuki Swift (2024):
Ευχαριστώ για τις γνώμες σας,τελικα το παρήγγειλα σε κόκκινο με μαυρη οροφή,τώρα με απασχολεί η προστασια του,γνωρίζετε κάποιο καλό αντικλεπτικό?,δεν έχω κλειστό γκαράζ δυστυχώς...
Καλώς να το παραλάβεις! Δες το Author IGLA, είναι immobiliser που συνδέεται με το CAN bus, δεν εντοπίζεται με την καμία και δεν μπορούν να το δουν στην Suzuki ώστε να σου πουν περί εγγύησης κλπ.
το bear lock κλείδωμα σασμάν είναι αυτό που προτείνεις?
Όχι με το bear lock κάνεις τρύπες, βάζεις κλειδαριά στο κιβώτιο. Το IGLA μιλάει με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου. Δεν μπορούν ούτε να βγάλουν κλειδιά, ούτε να υποκλέψουν την επικοινωνία ούτε τίποτα.
Επειδή φαίνεται ενδιαφέρον αντικλεπτικό σύστημα...
Ξέρεις αν μπορεί να τοποθετηθεί σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα?
-
@antoniokon said in Suzuki Swift (2024):
@npapanik said in Suzuki Swift (2024):
@lief said in Suzuki Swift (2024):
@npapanik said in Suzuki Swift (2024):
@lief said in Suzuki Swift (2024):
Ευχαριστώ για τις γνώμες σας,τελικα το παρήγγειλα σε κόκκινο με μαυρη οροφή,τώρα με απασχολεί η προστασια του,γνωρίζετε κάποιο καλό αντικλεπτικό?,δεν έχω κλειστό γκαράζ δυστυχώς...
Καλώς να το παραλάβεις! Δες το Author IGLA, είναι immobiliser που συνδέεται με το CAN bus, δεν εντοπίζεται με την καμία και δεν μπορούν να το δουν στην Suzuki ώστε να σου πουν περί εγγύησης κλπ.
το bear lock κλείδωμα σασμάν είναι αυτό που προτείνεις?
Όχι με το bear lock κάνεις τρύπες, βάζεις κλειδαριά στο κιβώτιο. Το IGLA μιλάει με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου. Δεν μπορούν ούτε να βγάλουν κλειδιά, ούτε να υποκλέψουν την επικοινωνία ούτε τίποτα.
Επειδή φαίνεται ενδιαφέρον αντικλεπτικό σύστημα...
Ξέρεις αν μπορεί να τοποθετηθεί σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα?
Για σύγχρονα είναι μόνο, ουσιαστικά επικοινωνεί μέσω CAN/LIN με την ECU και μόνο αν αυτό δώσει την εντολή παίρνει εμπρός το αυτοκίνητο. Η εξουσιοδότηση μπορεί να γίνει είτε μέσω του κινητού σου, είτε μέσω ενός συνδυασμού κουμπιών του αυτοκινήτου, είτε μέσω ενός tag που θα έχεις στο μπρελόκ σου.
-
@npapanik said in Suzuki Swift (2024):
@lief said in Suzuki Swift (2024):
@npapanik said in Suzuki Swift (2024):
@lief said in Suzuki Swift (2024):
Ευχαριστώ για τις γνώμες σας,τελικα το παρήγγειλα σε κόκκινο με μαυρη οροφή,τώρα με απασχολεί η προστασια του,γνωρίζετε κάποιο καλό αντικλεπτικό?,δεν έχω κλειστό γκαράζ δυστυχώς...
Καλώς να το παραλάβεις! Δες το Author IGLA, είναι immobiliser που συνδέεται με το CAN bus, δεν εντοπίζεται με την καμία και δεν μπορούν να το δουν στην Suzuki ώστε να σου πουν περί εγγύησης κλπ.
το bear lock κλείδωμα σασμάν είναι αυτό που προτείνεις?
Όχι με το bear lock κάνεις τρύπες, βάζεις κλειδαριά στο κιβώτιο. Το IGLA μιλάει με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου. Δεν μπορούν ούτε να βγάλουν κλειδιά, ούτε να υποκλέψουν την επικοινωνία ούτε τίποτα.
Ξέρεις κάποιον αξιόπιστο για τοποθέτηση?
-
@azk342 said in Suzuki Swift (2024):
@super-t said in Suzuki Swift (2024):
@azk342 said in Suzuki Swift (2024):
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/autokatalog/marken-modelle/suzuki/swift/7generation/333675/#allgemeine-daten
Δείτε την αναφορά της ADACγια το swiftΝαι είναι άθλιο, κοίταζες να το πάρεις ή προσπαθείς να σώσεις τα μελλοντικά θύματα;
κανένας δεν ειπε ότι είναι άθλιο. μην βγάζεις λάθος συμπεράσματα. υποψήφιος αγοραστής. Θεωρώ όμως ότι πρέπει να βλέπουμε την πραγματικότητα και να μην κρύβουμε τα αδύνατα σημεία του.
Σύμφωνοι, αλλά με τα 2 σου μηνύματα εδώ πέρα για το σουίφτ φαίνεσαι ήδη (σε εμένα) αρνητικός προς αυτό. Για αυτό λέω.
Επίσης δεν θεωρώ ότι αξίζει η glx σε σχέση με την gl+ ή όπως λέγεται η μεσαία έκδοση. -
@lief said in Suzuki Swift (2024):
@npapanik said in Suzuki Swift (2024):
@lief said in Suzuki Swift (2024):
@npapanik said in Suzuki Swift (2024):
@lief said in Suzuki Swift (2024):
Ευχαριστώ για τις γνώμες σας,τελικα το παρήγγειλα σε κόκκινο με μαυρη οροφή,τώρα με απασχολεί η προστασια του,γνωρίζετε κάποιο καλό αντικλεπτικό?,δεν έχω κλειστό γκαράζ δυστυχώς...
Καλώς να το παραλάβεις! Δες το Author IGLA, είναι immobiliser που συνδέεται με το CAN bus, δεν εντοπίζεται με την καμία και δεν μπορούν να το δουν στην Suzuki ώστε να σου πουν περί εγγύησης κλπ.
το bear lock κλείδωμα σασμάν είναι αυτό που προτείνεις?
Όχι με το bear lock κάνεις τρύπες, βάζεις κλειδαριά στο κιβώτιο. Το IGLA μιλάει με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου. Δεν μπορούν ούτε να βγάλουν κλειδιά, ούτε να υποκλέψουν την επικοινωνία ούτε τίποτα.
Ξέρεις κάποιον αξιόπιστο για τοποθέτηση?
-
Το swift εχει την πιο ευρυχωρη καμπινα με αρκετα καλα καθισματα που αγκαλιαζουν το σωμα.
Οι πλαστικες επενδυσεις στις πορτες ειναι σκληρες και απο φθηνο σε αισθηση πλαστικο.
Ο κινητηρας ειναι εντελως αναιμικος για το αυτοκινητο.
Η ηχομονωση ειναι λεξη αγνωστη. Μεχρι και η κορη μου που δεν εχει επαφη με αυτοκινητο μου ειπε οτι ειναι τενεκες.
Κατι που ξεχασα …
Το ταμπλο εχει οτι μκλια ενδειξη-λαμπακι αναμμενο μπορουσε να σκεφτει ο ιαπωνας.
Το μεγαλυτερο αστειο ειναι αυτο του γραφημματος της επιταχυνσης ανα αξονα που ειχε ανα διαδρομη.
Αυτα. -
-
@super-t said in Suzuki Swift (2024):
@azk342 said in Suzuki Swift (2024):
@super-t said in Suzuki Swift (2024):
@azk342 said in Suzuki Swift (2024):
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/autokatalog/marken-modelle/suzuki/swift/7generation/333675/#allgemeine-daten
Δείτε την αναφορά της ADACγια το swiftΝαι είναι άθλιο, κοίταζες να το πάρεις ή προσπαθείς να σώσεις τα μελλοντικά θύματα;
κανένας δεν ειπε ότι είναι άθλιο. μην βγάζεις λάθος συμπεράσματα. υποψήφιος αγοραστής. Θεωρώ όμως ότι πρέπει να βλέπουμε την πραγματικότητα και να μην κρύβουμε τα αδύνατα σημεία του.
Σύμφωνοι, αλλά με τα 2 σου μηνύματα εδώ πέρα για το σουίφτ φαίνεσαι ήδη (σε εμένα) αρνητικός προς αυτό. Για αυτό λέω.
Επίσης δεν θεωρώ ότι αξίζει η glx σε σχέση με την gl+ ή όπως λέγεται η μεσαία έκδοση.Δεν είμαι αρνητικός. Να μην πούμε όμως και τα αρνητικά του; Το ότι έχει 3 αστέρια στο ncap ? Και αυτό να το παραγραψουμε;
-
@azk342 said in Suzuki Swift (2024):
@super-t said in Suzuki Swift (2024):
@azk342 said in Suzuki Swift (2024):
@super-t said in Suzuki Swift (2024):
@azk342 said in Suzuki Swift (2024):
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/autokatalog/marken-modelle/suzuki/swift/7generation/333675/#allgemeine-daten
Δείτε την αναφορά της ADACγια το swiftΝαι είναι άθλιο, κοίταζες να το πάρεις ή προσπαθείς να σώσεις τα μελλοντικά θύματα;
κανένας δεν ειπε ότι είναι άθλιο. μην βγάζεις λάθος συμπεράσματα. υποψήφιος αγοραστής. Θεωρώ όμως ότι πρέπει να βλέπουμε την πραγματικότητα και να μην κρύβουμε τα αδύνατα σημεία του.
Σύμφωνοι, αλλά με τα 2 σου μηνύματα εδώ πέρα για το σουίφτ φαίνεσαι ήδη (σε εμένα) αρνητικός προς αυτό. Για αυτό λέω.
Επίσης δεν θεωρώ ότι αξίζει η glx σε σχέση με την gl+ ή όπως λέγεται η μεσαία έκδοση.Δεν είμαι αρνητικός. Να μην πούμε όμως και τα αρνητικά του; Το ότι έχει 3 αστέρια στο ncap ? Και αυτό να το παραγραψουμε;
Προφανώς και όχι.
-
Να πούμε ότι δίνει και 10 χρόνια εγγύηση πλέον με αντίπαλο μόνο την Toyota. Άρα ένας ακόμα λόγος να πας για Suzuki αντί πχ για Citroen που λέτε μερικοί. Αυτοί που πάνε για suzuki δεν τους ενδιαφέρει αν θα έχουν λάμπες αλογόνου ή led μέσα στην καμπίνα :). Τους νοιάζει να πάρουν ένα οικονομικό αμάξι για αγορά ΚΑΙ συντήρηση και οι GL+ εκδόσεις της Suzuki στα αμάξια της είναι value for money και ας έχει 3 αστέρια ncap. Είδαμε και τους άλλους με τα 5 αστέρια που τους μένει ο κινητήρας στο χέρι στα 70.000 χιλιόμετρα. Το μόνο μεγάλο αρνητικό της Suzuki είναι η κοροϊδία του hybrid, που στην αρχή νομίζεις ότι συναγωνίζεσαι την Toyota και μετά απλά συνειδητοποιείς ότι είναι mild hybrid και η κατανάλωση στην πόλη είναι τραγική. Θα έπρεπε να το τονίζουν ότι είναι mild-hybrid για εμένα.
-
Πόσο έχεις μέσα στην πόλη;;;
Από όσο βλέπεις στο trip comp αφαίρεσε 0.8 λ στο καινούργιο!
Είναι τρομερά απαισιόδοξος ο μετρητής του.
-
Το σουίφτ έχει τους μισούς χώρους από το Σε 3, οπότε δεν μπαίνει σε ανταγωνισμό μαζί του για κάποιο πραγματικό λόγο.
Απλά κάποιοι θα πάρουν το σουίφτ, γιατί θέλουν το σουίφτ.
Χωρίς κάποιο λόγο.
-
Μεγαλύτερους έχει στο λέω και στο υπογράφω.
Είδα πολλές φορές το νέο c3 και το swift το ξέρω πολύ καλά,
-
@nikonino said in Suzuki Swift (2024):
Να πούμε ότι δίνει και 10 χρόνια εγγύηση πλέον με αντίπαλο μόνο την Toyota. Άρα ένας ακόμα λόγος να πας για Suzuki αντί πχ για Citroen που λέτε μερικοί. Αυτοί που πάνε για suzuki δεν τους ενδιαφέρει αν θα έχουν λάμπες αλογόνου ή led μέσα στην καμπίνα :). Τους νοιάζει να πάρουν ένα οικονομικό αμάξι για αγορά ΚΑΙ συντήρηση και οι GL+ εκδόσεις της Suzuki στα αμάξια της είναι value for money και ας έχει 3 αστέρια ncap. Είδαμε και τους άλλους με τα 5 αστέρια που τους μένει ο κινητήρας στο χέρι στα 70.000 χιλιόμετρα. Το μόνο μεγάλο αρνητικό της Suzuki είναι η κοροϊδία του hybrid, που στην αρχή νομίζεις ότι συναγωνίζεσαι την Toyota και μετά απλά συνειδητοποιείς ότι είναι mild hybrid και η κατανάλωση στην πόλη είναι τραγική. Θα έπρεπε να το τονίζουν ότι είναι mild-hybrid για εμένα.
5 συν 5 χρόνια επέκταση εγγύησης, καθε φορά που πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία για σέρβις (με ότι αυτό συνεπάγεται στη τσέπη του καθενός). Που σημαίνει ότι την έχεις πληρώσει προ πολλού. Έτσι από περιέργεια μπες στους όρους της εγγύησης και δες πόσες εξαιρέσεις έχει. Για να λέμε και του στραβού το δίκιο δεν το κάνει μόνο η σουζούκι. Οι περισσότερες εταιρείες το κάνουν. Όσο αναφορά την ασφάλεια θα έπρεπε να είναι ένας καθοριστικός παράγοντας απόφασης αγοράς. για τα υπόλοιπα που λες led κτλ θα περίμενα αμάξι του 2025 να τα έχει και στην τιμή που αναγράφεται. Πόσο κοστίζει η διαφορά να βάλεις πλαφονιέρα led αντί αλογόνου; ελάχιστα. Κι όμως αν δεις στα αξεσουάρ το έχει . Φυσικά η αντιπροσωπεία θα στο χρεώνει υπερβολικά.
Επαναλαμβάνω για μία ακόμη φορά (χωρίς να παρεξηγηθώ) το swift έχει πολλά ατού αλλά έχουν κόψει από θέματα ασφάλειας -
@nikonino said in Suzuki Swift (2024):
Να πούμε ότι δίνει και 10 χρόνια εγγύηση πλέον με αντίπαλο μόνο την Toyota. Άρα ένας ακόμα λόγος να πας για Suzuki αντί πχ για Citroen που λέτε μερικοί. Αυτοί που πάνε για suzuki δεν τους ενδιαφέρει αν θα έχουν λάμπες αλογόνου ή led μέσα στην καμπίνα :). Τους νοιάζει να πάρουν ένα οικονομικό αμάξι για αγορά ΚΑΙ συντήρηση και οι GL+ εκδόσεις της Suzuki στα αμάξια της είναι value for money και ας έχει 3 αστέρια ncap. Είδαμε και τους άλλους με τα 5 αστέρια που τους μένει ο κινητήρας στο χέρι στα 70.000 χιλιόμετρα. Το μόνο μεγάλο αρνητικό της Suzuki είναι η κοροϊδία του hybrid, που στην αρχή νομίζεις ότι συναγωνίζεσαι την Toyota και μετά απλά συνειδητοποιείς ότι είναι mild hybrid και η κατανάλωση στην πόλη είναι τραγική. Θα έπρεπε να το τονίζουν ότι είναι mild-hybrid για εμένα.
Συμφωνώ ότι συμφέρει η GL+ αντί της GLX. Από εκεί και πέρα, μάλλον δεν έχεις δοκιμάσει στη πράξη το swift στη πόλη ώστε να δεις από πρώτο χέρι το πόσο χαμηλές καταναλώσεις προσφέρει... Εγώ ως πωλητής της Suzuki (πρώην), έχω εμπειρία από το προηγούμενο και μπορώ να σου πω ότι στη πράξη, μόνο το Yaris hybrid ήταν οικονομικότερο. Το τωρινό, είναι ακόμη πιο οικονομικό και σε συγκεκριμένες συνθήκες οριακά κοντράρει το yaris...
Για τους χώρους, το αυτοκίνητο είναι εκπληκτικό ανάλογα με τις εξωτερικές διαστάσεις του. Απλά δεν είναι για 3 άτομα πίσω... Ο χώρος αποσκευών δε, είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος αν και μικρότερος του ανταγωνισμού.
-
@azk342 said in Suzuki Swift (2024):
@nikonino said in Suzuki Swift (2024):
Να πούμε ότι δίνει και 10 χρόνια εγγύηση πλέον με αντίπαλο μόνο την Toyota. Άρα ένας ακόμα λόγος να πας για Suzuki αντί πχ για Citroen που λέτε μερικοί. Αυτοί που πάνε για suzuki δεν τους ενδιαφέρει αν θα έχουν λάμπες αλογόνου ή led μέσα στην καμπίνα :). Τους νοιάζει να πάρουν ένα οικονομικό αμάξι για αγορά ΚΑΙ συντήρηση και οι GL+ εκδόσεις της Suzuki στα αμάξια της είναι value for money και ας έχει 3 αστέρια ncap. Είδαμε και τους άλλους με τα 5 αστέρια που τους μένει ο κινητήρας στο χέρι στα 70.000 χιλιόμετρα. Το μόνο μεγάλο αρνητικό της Suzuki είναι η κοροϊδία του hybrid, που στην αρχή νομίζεις ότι συναγωνίζεσαι την Toyota και μετά απλά συνειδητοποιείς ότι είναι mild hybrid και η κατανάλωση στην πόλη είναι τραγική. Θα έπρεπε να το τονίζουν ότι είναι mild-hybrid για εμένα.
Για να λέμε και του στραβού το δίκιο δεν το κάνει μόνο η σουζούκι. Οι περισσότερες εταιρείες το κάνουν.
Θα μου επιτρέψεις να σε διορθώσω και θα σου πω ότι την επέκταση στα 10 χρόνια το κάνει μόνο η suzuki και η toyota (στα 11).
για τα υπόλοιπα που λες led κτλ θα περίμενα αμάξι του 2025 να τα έχει και στην τιμή που αναγράφεται. Πόσο κοστίζει η διαφορά να βάλεις πλαφονιέρα led αντί αλογόνου; ελάχιστα. Κι όμως αν δεις στα αξεσουάρ το έχει . Φυσικά η αντιπροσωπεία θα στο χρεώνει υπερβολικά.
Λογική Ιάπωνα εδώ - αρκείσαι και με τα λίγα.
Επαναλαμβάνω για μία ακόμη φορά (χωρίς να παρεξηγηθώ) το swift έχει πολλά ατού αλλά έχουν κόψει από θέματα ασφάλειας
Φοράει όλα τα συστήματα ασφαλείας που έχουν και οι ανταγωνιστές. Τα ίδια συστήματα φοράει και το vitara & το scross. Μήπως, πρέπει να δουν το λογισμικό στο swift; Αλλιώς έχουν θέμα όλα τα αυτοκίνητα της suzuki.
-
Πολύ καλό το Swift στην κατανάλωση αλλά ας μην υπερβάλλουμε ότι συναγωνίζεται το Yaris hybrid στην πόλη.
Suzuki Swift (2024)