Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 18
    • Best 3
    • Groups 0

    azk342

    @azk342

    Please enter occupation - Please enter your interests

    5
    Reputation
    5
    Profile views
    18
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location ΓΕΡΑΚΑΣ Age 54

    azk342 Unfollow Follow

    Best posts made by azk342

    • RE: Suzuki Swift (2024)

      3 παρατηρήσεις για την ακριβή έκδοση glx

      1. ταμπούρα εν έτη 2025
      2. πραφονιέρα αλογόνου και φως πορπαγκαζ αλογόνου αντί για led
      3. φλας αλογόνου;
        θεωρώ ότι για 20400 ευρώ οι ιαπωνες είναι τσιπηδες. Για να το πεις value for money θα έπρεπε η τιμή του να είναι 1500 ευρώ κάτω.
        στα αντιστοιχα λεφτά (20800) παίρνεις το μεγαλύτερο C3
        Επίσης με λίγο περισσότερα λεφτά παιρνεις tivoli (suv) και με 25000 πάιρνεις την αμαξάρα (κατ εμέ) tigo 4
        εν γένει θεωρώ ότι είναι πολύ υπερτιμημένο.
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      azk342
      azk342
    • RE: Suzuki Swift (2024)

      https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/autokatalog/marken-modelle/suzuki/swift/7generation/333675/#allgemeine-daten
      Δείτε την αναφορά της ADACγια το swift

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      azk342
      azk342
    • RE: Suzuki Swift (2024)

      @nikonino said in Suzuki Swift (2024):

      Να πούμε ότι δίνει και 10 χρόνια εγγύηση πλέον με αντίπαλο μόνο την Toyota. Άρα ένας ακόμα λόγος να πας για Suzuki αντί πχ για Citroen που λέτε μερικοί. Αυτοί που πάνε για suzuki δεν τους ενδιαφέρει αν θα έχουν λάμπες αλογόνου ή led μέσα στην καμπίνα :). Τους νοιάζει να πάρουν ένα οικονομικό αμάξι για αγορά ΚΑΙ συντήρηση και οι GL+ εκδόσεις της Suzuki στα αμάξια της είναι value for money και ας έχει 3 αστέρια ncap. Είδαμε και τους άλλους με τα 5 αστέρια που τους μένει ο κινητήρας στο χέρι στα 70.000 χιλιόμετρα. Το μόνο μεγάλο αρνητικό της Suzuki είναι η κοροϊδία του hybrid, που στην αρχή νομίζεις ότι συναγωνίζεσαι την Toyota και μετά απλά συνειδητοποιείς ότι είναι mild hybrid και η κατανάλωση στην πόλη είναι τραγική. Θα έπρεπε να το τονίζουν ότι είναι mild-hybrid για εμένα.

      5 συν 5 χρόνια επέκταση εγγύησης, καθε φορά που πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία για σέρβις (με ότι αυτό συνεπάγεται στη τσέπη του καθενός). Που σημαίνει ότι την έχεις πληρώσει προ πολλού. Έτσι από περιέργεια μπες στους όρους της εγγύησης και δες πόσες εξαιρέσεις έχει. Για να λέμε και του στραβού το δίκιο δεν το κάνει μόνο η σουζούκι. Οι περισσότερες εταιρείες το κάνουν. Όσο αναφορά την ασφάλεια θα έπρεπε να είναι ένας καθοριστικός παράγοντας απόφασης αγοράς. για τα υπόλοιπα που λες led κτλ θα περίμενα αμάξι του 2025 να τα έχει και στην τιμή που αναγράφεται. Πόσο κοστίζει η διαφορά να βάλεις πλαφονιέρα led αντί αλογόνου; ελάχιστα. Κι όμως αν δεις στα αξεσουάρ το έχει . Φυσικά η αντιπροσωπεία θα στο χρεώνει υπερβολικά.
      Επαναλαμβάνω για μία ακόμη φορά (χωρίς να παρεξηγηθώ) το swift έχει πολλά ατού αλλά έχουν κόψει από θέματα ασφάλειας

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      azk342
      azk342

    Latest posts made by azk342

    • RE: SUZUKI FORUM

      @criuser said in SUZUKI FORUM:

      Εδώ όμως δεν γράφεις για αλλαγή δίσκου στα χρέπια βιτάρα στα 40000 χλμ 😊

      αλλαγή δίσκου;;;;;τι γίνεται;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      azk342
      azk342
    • RE: SUZUKI FORUM

      @gatoz said in SUZUKI FORUM:

      @azk342 said in SUZUKI FORUM:

      @gatoz said in SUZUKI FORUM:

      @katafractos17 said in SUZUKI FORUM:

      @gatoz said in SUZUKI FORUM:

      @katafractos17 said in SUZUKI FORUM:

      Χρέπια. 😛
      Κορόιδευε η Suzuki τον κόσμο να αγοράσει full hybrid. 😁

      δεν χαλανε ομως με το κοιταγμα, μην λεμε μαρκες....

      😁

      στο μεταξυ εχουν αρχισει να ακουγονται διαφορα για το σασμαν του καινουργιου...
      για το γνωστο λεμε, τα #mono_vitara δεν παθαινουν κοβιντ.
      και κατι για gps που δεν ειναι gps, δηλαδη δεν δειχνει δρομους κτλ... το σασμαν ειναι θεμα.
      δεν τα γραφω στα 3008-5008 γιατι ο ογδονταεννιαρης θα στεναχωρηθει
      πειτε του με τροπο να δοκιμασει πριν το παραλαβει να δει αν κλωτσαει σε 1η-2η αλλαγη του αυτοματου - το ανοιγουν λεει και κατι κανουν στο συχρονιζε ή το αλλαζουν = μηνες χωρις το νεο αμα
      πες λεπτομέριες

      στο νημα του νεου 3008 - για αυτα ειναι το προβλημα

      αν έχεις τη καλοσύνη γίνε λίγο ποιο αναλυτικός

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      azk342
      azk342
    • RE: SUZUKI FORUM

      @gatoz said in SUZUKI FORUM:

      @katafractos17 said in SUZUKI FORUM:

      @gatoz said in SUZUKI FORUM:

      @katafractos17 said in SUZUKI FORUM:

      Χρέπια. 😛
      Κορόιδευε η Suzuki τον κόσμο να αγοράσει full hybrid. 😁

      δεν χαλανε ομως με το κοιταγμα, μην λεμε μαρκες....

      😁

      στο μεταξυ εχουν αρχισει να ακουγονται διαφορα για το σασμαν του καινουργιου...
      για το γνωστο λεμε, τα #mono_vitara δεν παθαινουν κοβιντ.
      και κατι για gps που δεν ειναι gps, δηλαδη δεν δειχνει δρομους κτλ... το σασμαν ειναι θεμα.
      δεν τα γραφω στα 3008-5008 γιατι ο ογδονταεννιαρης θα στεναχωρηθει
      πειτε του με τροπο να δοκιμασει πριν το παραλαβει να δει αν κλωτσαει σε 1η-2η αλλαγη του αυτοματου - το ανοιγουν λεει και κατι κανουν στο συχρονιζε ή το αλλαζουν = μηνες χωρις το νεο αμα
      πες λεπτομέριες

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      azk342
      azk342
    • RE: Suzuki Swift (2024)

      @nikonino said in Suzuki Swift (2024):

      Να πούμε ότι δίνει και 10 χρόνια εγγύηση πλέον με αντίπαλο μόνο την Toyota. Άρα ένας ακόμα λόγος να πας για Suzuki αντί πχ για Citroen που λέτε μερικοί. Αυτοί που πάνε για suzuki δεν τους ενδιαφέρει αν θα έχουν λάμπες αλογόνου ή led μέσα στην καμπίνα :). Τους νοιάζει να πάρουν ένα οικονομικό αμάξι για αγορά ΚΑΙ συντήρηση και οι GL+ εκδόσεις της Suzuki στα αμάξια της είναι value for money και ας έχει 3 αστέρια ncap. Είδαμε και τους άλλους με τα 5 αστέρια που τους μένει ο κινητήρας στο χέρι στα 70.000 χιλιόμετρα. Το μόνο μεγάλο αρνητικό της Suzuki είναι η κοροϊδία του hybrid, που στην αρχή νομίζεις ότι συναγωνίζεσαι την Toyota και μετά απλά συνειδητοποιείς ότι είναι mild hybrid και η κατανάλωση στην πόλη είναι τραγική. Θα έπρεπε να το τονίζουν ότι είναι mild-hybrid για εμένα.

      5 συν 5 χρόνια επέκταση εγγύησης, καθε φορά που πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία για σέρβις (με ότι αυτό συνεπάγεται στη τσέπη του καθενός). Που σημαίνει ότι την έχεις πληρώσει προ πολλού. Έτσι από περιέργεια μπες στους όρους της εγγύησης και δες πόσες εξαιρέσεις έχει. Για να λέμε και του στραβού το δίκιο δεν το κάνει μόνο η σουζούκι. Οι περισσότερες εταιρείες το κάνουν. Όσο αναφορά την ασφάλεια θα έπρεπε να είναι ένας καθοριστικός παράγοντας απόφασης αγοράς. για τα υπόλοιπα που λες led κτλ θα περίμενα αμάξι του 2025 να τα έχει και στην τιμή που αναγράφεται. Πόσο κοστίζει η διαφορά να βάλεις πλαφονιέρα led αντί αλογόνου; ελάχιστα. Κι όμως αν δεις στα αξεσουάρ το έχει . Φυσικά η αντιπροσωπεία θα στο χρεώνει υπερβολικά.
      Επαναλαμβάνω για μία ακόμη φορά (χωρίς να παρεξηγηθώ) το swift έχει πολλά ατού αλλά έχουν κόψει από θέματα ασφάλειας

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      azk342
      azk342
    • RE: Suzuki Swift (2024)

      @super-t said in Suzuki Swift (2024):

      @azk342 said in Suzuki Swift (2024):

      @super-t said in Suzuki Swift (2024):

      @azk342 said in Suzuki Swift (2024):

      https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/autokatalog/marken-modelle/suzuki/swift/7generation/333675/#allgemeine-daten
      Δείτε την αναφορά της ADACγια το swift

      Ναι είναι άθλιο, κοίταζες να το πάρεις ή προσπαθείς να σώσεις τα μελλοντικά θύματα;

      κανένας δεν ειπε ότι είναι άθλιο. μην βγάζεις λάθος συμπεράσματα. υποψήφιος αγοραστής. Θεωρώ όμως ότι πρέπει να βλέπουμε την πραγματικότητα και να μην κρύβουμε τα αδύνατα σημεία του.

      Σύμφωνοι, αλλά με τα 2 σου μηνύματα εδώ πέρα για το σουίφτ φαίνεσαι ήδη (σε εμένα) αρνητικός προς αυτό. Για αυτό λέω.
      Επίσης δεν θεωρώ ότι αξίζει η glx σε σχέση με την gl+ ή όπως λέγεται η μεσαία έκδοση.

      Δεν είμαι αρνητικός. Να μην πούμε όμως και τα αρνητικά του; Το ότι έχει 3 αστέρια στο ncap ? Και αυτό να το παραγραψουμε;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      azk342
      azk342
    • RE: Suzuki Swift (2024)

      @lap said in Suzuki Swift (2024):

      Οδήγησε το! Θα σου αρέσει πάρα πολύ’ άκουσε με!

      Ολοι τα ίδια έλεγαν και μόλις το οδηγούν το καλοβλέπουν!
      Γενικότερα η Suzuki δεν έχει προωθητικά στα δημοσιογραφικά γραφεία και για αυτό το υποβαθμίζουν!

      Μόλις το οδηγούν πραγματικοί άνθρωποι τα κλείνουν, τους αρέσει πολύ!

      η ADAC θεωρώ ότι ειναι αξιόπιστη. σιγουρα θα το κάνω test ώστε να έχω και προσωπική άποψη

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      azk342
      azk342
    • RE: Suzuki Swift (2024)

      @super-t said in Suzuki Swift (2024):

      @azk342 said in Suzuki Swift (2024):

      https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/autokatalog/marken-modelle/suzuki/swift/7generation/333675/#allgemeine-daten
      Δείτε την αναφορά της ADACγια το swift

      Ναι είναι άθλιο, κοίταζες να το πάρεις ή προσπαθείς να σώσεις τα μελλοντικά θύματα;

      κανένας δεν ειπε ότι είναι άθλιο. μην βγάζεις λάθος συμπεράσματα. υποψήφιος αγοραστής. Θεωρώ όμως ότι πρέπει να βλέπουμε την πραγματικότητα και να μην κρύβουμε τα αδύνατα σημεία του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      azk342
      azk342
    • RE: Suzuki Swift (2024)

      https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/autokatalog/marken-modelle/suzuki/swift/7generation/333675/#allgemeine-daten
      Δείτε την αναφορά της ADACγια το swift

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      azk342
      azk342
    • RE: Suzuki Swift (2024)

      3 παρατηρήσεις για την ακριβή έκδοση glx

      1. ταμπούρα εν έτη 2025
      2. πραφονιέρα αλογόνου και φως πορπαγκαζ αλογόνου αντί για led
      3. φλας αλογόνου;
        θεωρώ ότι για 20400 ευρώ οι ιαπωνες είναι τσιπηδες. Για να το πεις value for money θα έπρεπε η τιμή του να είναι 1500 ευρώ κάτω.
        στα αντιστοιχα λεφτά (20800) παίρνεις το μεγαλύτερο C3
        Επίσης με λίγο περισσότερα λεφτά παιρνεις tivoli (suv) και με 25000 πάιρνεις την αμαξάρα (κατ εμέ) tigo 4
        εν γένει θεωρώ ότι είναι πολύ υπερτιμημένο.
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      azk342
      azk342
    • RE: Suzuki Ignis II

      η πλούσια έκδοση 4Χ2 πάνω από 16600 με μεταλλικό χρώμα και pdi

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      azk342
      azk342
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr