Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 24
    • Best 4
    • Groups 0

    azk342

    @azk342

    Please enter occupation - Please enter your interests

    6
    Reputation
    6
    Profile views
    24
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location ΓΕΡΑΚΑΣ Age 54

    azk342 Unfollow Follow

    Best posts made by azk342

    • RE: Suzuki Swift (2024)

      3 παρατηρήσεις για την ακριβή έκδοση glx

      1. ταμπούρα εν έτη 2025
      2. πραφονιέρα αλογόνου και φως πορπαγκαζ αλογόνου αντί για led
      3. φλας αλογόνου;
        θεωρώ ότι για 20400 ευρώ οι ιαπωνες είναι τσιπηδες. Για να το πεις value for money θα έπρεπε η τιμή του να είναι 1500 ευρώ κάτω.
        στα αντιστοιχα λεφτά (20800) παίρνεις το μεγαλύτερο C3
        Επίσης με λίγο περισσότερα λεφτά παιρνεις tivoli (suv) και με 25000 πάιρνεις την αμαξάρα (κατ εμέ) tigo 4
        εν γένει θεωρώ ότι είναι πολύ υπερτιμημένο.
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      azk342
      azk342
    • RE: Suzuki Swift (2024)

      https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/autokatalog/marken-modelle/suzuki/swift/7generation/333675/#allgemeine-daten
      Δείτε την αναφορά της ADACγια το swift

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      azk342
      azk342
    • RE: Suzuki Swift (2024)

      @nikonino said in Suzuki Swift (2024):

      Να πούμε ότι δίνει και 10 χρόνια εγγύηση πλέον με αντίπαλο μόνο την Toyota. Άρα ένας ακόμα λόγος να πας για Suzuki αντί πχ για Citroen που λέτε μερικοί. Αυτοί που πάνε για suzuki δεν τους ενδιαφέρει αν θα έχουν λάμπες αλογόνου ή led μέσα στην καμπίνα :). Τους νοιάζει να πάρουν ένα οικονομικό αμάξι για αγορά ΚΑΙ συντήρηση και οι GL+ εκδόσεις της Suzuki στα αμάξια της είναι value for money και ας έχει 3 αστέρια ncap. Είδαμε και τους άλλους με τα 5 αστέρια που τους μένει ο κινητήρας στο χέρι στα 70.000 χιλιόμετρα. Το μόνο μεγάλο αρνητικό της Suzuki είναι η κοροϊδία του hybrid, που στην αρχή νομίζεις ότι συναγωνίζεσαι την Toyota και μετά απλά συνειδητοποιείς ότι είναι mild hybrid και η κατανάλωση στην πόλη είναι τραγική. Θα έπρεπε να το τονίζουν ότι είναι mild-hybrid για εμένα.

      5 συν 5 χρόνια επέκταση εγγύησης, καθε φορά που πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία για σέρβις (με ότι αυτό συνεπάγεται στη τσέπη του καθενός). Που σημαίνει ότι την έχεις πληρώσει προ πολλού. Έτσι από περιέργεια μπες στους όρους της εγγύησης και δες πόσες εξαιρέσεις έχει. Για να λέμε και του στραβού το δίκιο δεν το κάνει μόνο η σουζούκι. Οι περισσότερες εταιρείες το κάνουν. Όσο αναφορά την ασφάλεια θα έπρεπε να είναι ένας καθοριστικός παράγοντας απόφασης αγοράς. για τα υπόλοιπα που λες led κτλ θα περίμενα αμάξι του 2025 να τα έχει και στην τιμή που αναγράφεται. Πόσο κοστίζει η διαφορά να βάλεις πλαφονιέρα led αντί αλογόνου; ελάχιστα. Κι όμως αν δεις στα αξεσουάρ το έχει . Φυσικά η αντιπροσωπεία θα στο χρεώνει υπερβολικά.
      Επαναλαμβάνω για μία ακόμη φορά (χωρίς να παρεξηγηθώ) το swift έχει πολλά ατού αλλά έχουν κόψει από θέματα ασφάλειας

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      azk342
      azk342
    • RE: Suzuki Swift (2024)

      @groover1972 said in Suzuki Swift (2024):

      @azk342 said in Suzuki Swift (2024):

      @groover1972 said in Suzuki Swift (2024):

      @azk342 said in Suzuki Swift (2024):

      καλησπέρα. Πήγα να δω από κοντά suzuki swift & Vitara. Πολλά πράγματα μου έκαναν εντύπωση. Θα σταθώ στο ότι 1,85 άνθρωπος χτυπούσα στην οροφή και μπροστά και πίσω όταν έμπαινα στο αμάξι. Κρίμα στο προηγούμενο swift δεν είχα τετοια θέματα. εκείνα δε τα ταμπούρα τι να πω........τσιγκουνιά στο προηγούμενο δισκόφρενα. Στο δε Vitara δεν χωρούσα να μπω στις πίσω θέσεις. Και έβρισκε το κεφαλι μου (κατά την είσοδο) και δυσκολευόμουν να κάτσω (ένεκα μικρού ανοίγματος πίσω πόρτας) Τιμή glx AT δικίνητο 28200 με διχρωμία. Χρηματοδότηση 9% επιτόκιο. Λίγο ακόμα και φτάνουμε στα όρια της τοκογλυφίας. Τι πιστευτε; Αξιζεί η αγορά του;

      Στο scross μπήκες;

      οχι....δεν μου αρέσει εξωτερικά

      Μην μπεις τότε, δεν θα σου αρέσει ούτε εσωτερικά. Μπορείς να πας να δοκιμάσεις να μπεις στις πίσω θέσεις του Yaris Cross ή καλύτερα στο HR. Θα ξετρελαθείς.

      αλλη πίκρα από κει........δεν ξέρω αλλά έχω την αίσθηση ότι οι αυτκινητοβιομηχανίες στίβουν την καμπίνα στο βωμό του χρήματος...... ΄καποτε έμπαινες σε πολύ μικρότερα αυτοκίνητα αβίαστα. τώρα πολύ στριμωξίδι

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      azk342
      azk342

    Latest posts made by azk342

    • RE: Suzuki Swift (2024)

      @groover1972 said in Suzuki Swift (2024):

      @azk342 said in Suzuki Swift (2024):

      @groover1972 said in Suzuki Swift (2024):

      @azk342 said in Suzuki Swift (2024):

      καλησπέρα. Πήγα να δω από κοντά suzuki swift & Vitara. Πολλά πράγματα μου έκαναν εντύπωση. Θα σταθώ στο ότι 1,85 άνθρωπος χτυπούσα στην οροφή και μπροστά και πίσω όταν έμπαινα στο αμάξι. Κρίμα στο προηγούμενο swift δεν είχα τετοια θέματα. εκείνα δε τα ταμπούρα τι να πω........τσιγκουνιά στο προηγούμενο δισκόφρενα. Στο δε Vitara δεν χωρούσα να μπω στις πίσω θέσεις. Και έβρισκε το κεφαλι μου (κατά την είσοδο) και δυσκολευόμουν να κάτσω (ένεκα μικρού ανοίγματος πίσω πόρτας) Τιμή glx AT δικίνητο 28200 με διχρωμία. Χρηματοδότηση 9% επιτόκιο. Λίγο ακόμα και φτάνουμε στα όρια της τοκογλυφίας. Τι πιστευτε; Αξιζεί η αγορά του;

      Στο scross μπήκες;

      οχι....δεν μου αρέσει εξωτερικά

      Μην μπεις τότε, δεν θα σου αρέσει ούτε εσωτερικά. Μπορείς να πας να δοκιμάσεις να μπεις στις πίσω θέσεις του Yaris Cross ή καλύτερα στο HR. Θα ξετρελαθείς.

      αλλη πίκρα από κει........δεν ξέρω αλλά έχω την αίσθηση ότι οι αυτκινητοβιομηχανίες στίβουν την καμπίνα στο βωμό του χρήματος...... ΄καποτε έμπαινες σε πολύ μικρότερα αυτοκίνητα αβίαστα. τώρα πολύ στριμωξίδι

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      azk342
      azk342
    • RE: Suzuki Swift (2024)

      @groover1972 said in Suzuki Swift (2024):

      @azk342 said in Suzuki Swift (2024):

      @gatoz said in Suzuki Swift (2024):

      @azk342 said in Suzuki Swift (2024):

      @gatoz said in Suzuki Swift (2024):

      @azk342 said in Suzuki Swift (2024):

      καλησπέρα. Πήγα να δω από κοντά suzuki swift & Vitara. Πολλά πράγματα μου έκαναν εντύπωση. Θα σταθώ στο ότι 1,85 άνθρωπος χτυπούσα στην οροφή και μπροστά και πίσω όταν έμπαινα στο αμάξι. Κρίμα στο προηγούμενο swift δεν είχα τετοια θέματα. εκείνα δε τα ταμπούρα τι να πω........τσιγκουνιά στο προηγούμενο δισκόφρενα. Στο δε Vitara δεν χωρούσα να μπω στις πίσω θέσεις. Και έβρισκε το κεφαλι μου (κατά την είσοδο) και δυσκολευόμουν να κάτσω (ένεκα μικρού ανοίγματος πίσω πόρτας) Τιμή glx AT δικίνητο 28200 με διχρωμία. Χρηματοδότηση 9% επιτόκιο. Λίγο ακόμα και φτάνουμε στα όρια της τοκογλυφίας. Τι πιστευτε; Αξιζεί η αγορά του;

      αν βιταρα, παντα 4κινητο
      και δεν χρειαζασαι glx, gl+ εισαι μια χαρα για να μην ανεβασεις τιμη
      μικρο ανοιγμα η πορτα στο μεταξυ? 90 μοιρες ανοιγει... σιγουρα την ανοιξες περα απο την 1η σκαλα?
      φυσικά. μιλώ πάντα για την πίσω πόρτα. 4κινητο αλλά καιει πολύ συν τέλη

      διαφορα στην καταναλωση κατω απο μισο λιτρο και τελη 88 νομιζω?
      η τετρακινηση ειναι κατι που δεν μπορεις να προσθεσεις αργοτερα

      Στο δικίνητο ήδη η καταναλωση είναι αρκετή. από γνωστούς και διαβαζοντας οι τιμές παίζουν γύρω από 7,5. Το τετρακίνητο πρόσθεσε +1 λίτρο. Νομίζω αρκετά για αυτοκίνητο 2025 βενζινοκίνητο

      Έχω την εντύπωση ότι μάλλον δεν έχεις ιδέα για τις καταναλώσεις. Μιλάς για το ήπιο υβριδικό; 7.5 μόνο αν έχει μέσο όρο 160χλμ την ώρα ή έχει χαλάσει το υβριδικό σύστημα 🤣😂🤣😂🤣

      μιλώ για το αυτόματο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      azk342
      azk342
    • RE: Suzuki Swift (2024)

      @gatoz said in Suzuki Swift (2024):

      @azk342 said in Suzuki Swift (2024):

      @gatoz said in Suzuki Swift (2024):

      @azk342 said in Suzuki Swift (2024):

      καλησπέρα. Πήγα να δω από κοντά suzuki swift & Vitara. Πολλά πράγματα μου έκαναν εντύπωση. Θα σταθώ στο ότι 1,85 άνθρωπος χτυπούσα στην οροφή και μπροστά και πίσω όταν έμπαινα στο αμάξι. Κρίμα στο προηγούμενο swift δεν είχα τετοια θέματα. εκείνα δε τα ταμπούρα τι να πω........τσιγκουνιά στο προηγούμενο δισκόφρενα. Στο δε Vitara δεν χωρούσα να μπω στις πίσω θέσεις. Και έβρισκε το κεφαλι μου (κατά την είσοδο) και δυσκολευόμουν να κάτσω (ένεκα μικρού ανοίγματος πίσω πόρτας) Τιμή glx AT δικίνητο 28200 με διχρωμία. Χρηματοδότηση 9% επιτόκιο. Λίγο ακόμα και φτάνουμε στα όρια της τοκογλυφίας. Τι πιστευτε; Αξιζεί η αγορά του;

      αν βιταρα, παντα 4κινητο
      και δεν χρειαζασαι glx, gl+ εισαι μια χαρα για να μην ανεβασεις τιμη
      μικρο ανοιγμα η πορτα στο μεταξυ? 90 μοιρες ανοιγει... σιγουρα την ανοιξες περα απο την 1η σκαλα?
      φυσικά. μιλώ πάντα για την πίσω πόρτα. 4κινητο αλλά καιει πολύ συν τέλη

      διαφορα στην καταναλωση κατω απο μισο λιτρο και τελη 88 νομιζω?
      η τετρακινηση ειναι κατι που δεν μπορεις να προσθεσεις αργοτερα

      Στο δικίνητο ήδη η καταναλωση είναι αρκετή. από γνωστούς και διαβαζοντας οι τιμές παίζουν γύρω από 7,5. Το τετρακίνητο πρόσθεσε +1 λίτρο. Νομίζω αρκετά για αυτοκίνητο 2025 βενζινοκίνητο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      azk342
      azk342
    • RE: Suzuki Swift (2024)

      @groover1972 said in Suzuki Swift (2024):

      @azk342 said in Suzuki Swift (2024):

      καλησπέρα. Πήγα να δω από κοντά suzuki swift & Vitara. Πολλά πράγματα μου έκαναν εντύπωση. Θα σταθώ στο ότι 1,85 άνθρωπος χτυπούσα στην οροφή και μπροστά και πίσω όταν έμπαινα στο αμάξι. Κρίμα στο προηγούμενο swift δεν είχα τετοια θέματα. εκείνα δε τα ταμπούρα τι να πω........τσιγκουνιά στο προηγούμενο δισκόφρενα. Στο δε Vitara δεν χωρούσα να μπω στις πίσω θέσεις. Και έβρισκε το κεφαλι μου (κατά την είσοδο) και δυσκολευόμουν να κάτσω (ένεκα μικρού ανοίγματος πίσω πόρτας) Τιμή glx AT δικίνητο 28200 με διχρωμία. Χρηματοδότηση 9% επιτόκιο. Λίγο ακόμα και φτάνουμε στα όρια της τοκογλυφίας. Τι πιστευτε; Αξιζεί η αγορά του;

      Στο scross μπήκες;

      οχι....δεν μου αρέσει εξωτερικά

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      azk342
      azk342
    • RE: Suzuki Swift (2024)

      @gatoz said in Suzuki Swift (2024):

      @azk342 said in Suzuki Swift (2024):

      καλησπέρα. Πήγα να δω από κοντά suzuki swift & Vitara. Πολλά πράγματα μου έκαναν εντύπωση. Θα σταθώ στο ότι 1,85 άνθρωπος χτυπούσα στην οροφή και μπροστά και πίσω όταν έμπαινα στο αμάξι. Κρίμα στο προηγούμενο swift δεν είχα τετοια θέματα. εκείνα δε τα ταμπούρα τι να πω........τσιγκουνιά στο προηγούμενο δισκόφρενα. Στο δε Vitara δεν χωρούσα να μπω στις πίσω θέσεις. Και έβρισκε το κεφαλι μου (κατά την είσοδο) και δυσκολευόμουν να κάτσω (ένεκα μικρού ανοίγματος πίσω πόρτας) Τιμή glx AT δικίνητο 28200 με διχρωμία. Χρηματοδότηση 9% επιτόκιο. Λίγο ακόμα και φτάνουμε στα όρια της τοκογλυφίας. Τι πιστευτε; Αξιζεί η αγορά του;

      αν βιταρα, παντα 4κινητο
      και δεν χρειαζασαι glx, gl+ εισαι μια χαρα για να μην ανεβασεις τιμη
      μικρο ανοιγμα η πορτα στο μεταξυ? 90 μοιρες ανοιγει... σιγουρα την ανοιξες περα απο την 1η σκαλα?
      φυσικά. μιλώ πάντα για την πίσω πόρτα. 4κινητο αλλά καιει πολύ συν τέλη

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      azk342
      azk342
    • RE: Suzuki Swift (2024)

      καλησπέρα. Πήγα να δω από κοντά suzuki swift & Vitara. Πολλά πράγματα μου έκαναν εντύπωση. Θα σταθώ στο ότι 1,85 άνθρωπος χτυπούσα στην οροφή και μπροστά και πίσω όταν έμπαινα στο αμάξι. Κρίμα στο προηγούμενο swift δεν είχα τετοια θέματα. εκείνα δε τα ταμπούρα τι να πω........τσιγκουνιά στο προηγούμενο δισκόφρενα. Στο δε Vitara δεν χωρούσα να μπω στις πίσω θέσεις. Και έβρισκε το κεφαλι μου (κατά την είσοδο) και δυσκολευόμουν να κάτσω (ένεκα μικρού ανοίγματος πίσω πόρτας) Τιμή glx AT δικίνητο 28200 με διχρωμία. Χρηματοδότηση 9% επιτόκιο. Λίγο ακόμα και φτάνουμε στα όρια της τοκογλυφίας. Τι πιστευτε; Αξιζεί η αγορά του;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      azk342
      azk342
    • RE: SUZUKI FORUM

      @criuser said in SUZUKI FORUM:

      Εδώ όμως δεν γράφεις για αλλαγή δίσκου στα χρέπια βιτάρα στα 40000 χλμ 😊

      αλλαγή δίσκου;;;;;τι γίνεται;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      azk342
      azk342
    • RE: SUZUKI FORUM

      @gatoz said in SUZUKI FORUM:

      @azk342 said in SUZUKI FORUM:

      @gatoz said in SUZUKI FORUM:

      @katafractos17 said in SUZUKI FORUM:

      @gatoz said in SUZUKI FORUM:

      @katafractos17 said in SUZUKI FORUM:

      Χρέπια. 😛
      Κορόιδευε η Suzuki τον κόσμο να αγοράσει full hybrid. 😁

      δεν χαλανε ομως με το κοιταγμα, μην λεμε μαρκες....

      😁

      στο μεταξυ εχουν αρχισει να ακουγονται διαφορα για το σασμαν του καινουργιου...
      για το γνωστο λεμε, τα #mono_vitara δεν παθαινουν κοβιντ.
      και κατι για gps που δεν ειναι gps, δηλαδη δεν δειχνει δρομους κτλ... το σασμαν ειναι θεμα.
      δεν τα γραφω στα 3008-5008 γιατι ο ογδονταεννιαρης θα στεναχωρηθει
      πειτε του με τροπο να δοκιμασει πριν το παραλαβει να δει αν κλωτσαει σε 1η-2η αλλαγη του αυτοματου - το ανοιγουν λεει και κατι κανουν στο συχρονιζε ή το αλλαζουν = μηνες χωρις το νεο αμα
      πες λεπτομέριες

      στο νημα του νεου 3008 - για αυτα ειναι το προβλημα

      αν έχεις τη καλοσύνη γίνε λίγο ποιο αναλυτικός

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      azk342
      azk342
    • RE: SUZUKI FORUM

      @gatoz said in SUZUKI FORUM:

      @katafractos17 said in SUZUKI FORUM:

      @gatoz said in SUZUKI FORUM:

      @katafractos17 said in SUZUKI FORUM:

      Χρέπια. 😛
      Κορόιδευε η Suzuki τον κόσμο να αγοράσει full hybrid. 😁

      δεν χαλανε ομως με το κοιταγμα, μην λεμε μαρκες....

      😁

      στο μεταξυ εχουν αρχισει να ακουγονται διαφορα για το σασμαν του καινουργιου...
      για το γνωστο λεμε, τα #mono_vitara δεν παθαινουν κοβιντ.
      και κατι για gps που δεν ειναι gps, δηλαδη δεν δειχνει δρομους κτλ... το σασμαν ειναι θεμα.
      δεν τα γραφω στα 3008-5008 γιατι ο ογδονταεννιαρης θα στεναχωρηθει
      πειτε του με τροπο να δοκιμασει πριν το παραλαβει να δει αν κλωτσαει σε 1η-2η αλλαγη του αυτοματου - το ανοιγουν λεει και κατι κανουν στο συχρονιζε ή το αλλαζουν = μηνες χωρις το νεο αμα
      πες λεπτομέριες

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      azk342
      azk342
    • RE: Suzuki Swift (2024)

      @nikonino said in Suzuki Swift (2024):

      Να πούμε ότι δίνει και 10 χρόνια εγγύηση πλέον με αντίπαλο μόνο την Toyota. Άρα ένας ακόμα λόγος να πας για Suzuki αντί πχ για Citroen που λέτε μερικοί. Αυτοί που πάνε για suzuki δεν τους ενδιαφέρει αν θα έχουν λάμπες αλογόνου ή led μέσα στην καμπίνα :). Τους νοιάζει να πάρουν ένα οικονομικό αμάξι για αγορά ΚΑΙ συντήρηση και οι GL+ εκδόσεις της Suzuki στα αμάξια της είναι value for money και ας έχει 3 αστέρια ncap. Είδαμε και τους άλλους με τα 5 αστέρια που τους μένει ο κινητήρας στο χέρι στα 70.000 χιλιόμετρα. Το μόνο μεγάλο αρνητικό της Suzuki είναι η κοροϊδία του hybrid, που στην αρχή νομίζεις ότι συναγωνίζεσαι την Toyota και μετά απλά συνειδητοποιείς ότι είναι mild hybrid και η κατανάλωση στην πόλη είναι τραγική. Θα έπρεπε να το τονίζουν ότι είναι mild-hybrid για εμένα.

      5 συν 5 χρόνια επέκταση εγγύησης, καθε φορά που πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία για σέρβις (με ότι αυτό συνεπάγεται στη τσέπη του καθενός). Που σημαίνει ότι την έχεις πληρώσει προ πολλού. Έτσι από περιέργεια μπες στους όρους της εγγύησης και δες πόσες εξαιρέσεις έχει. Για να λέμε και του στραβού το δίκιο δεν το κάνει μόνο η σουζούκι. Οι περισσότερες εταιρείες το κάνουν. Όσο αναφορά την ασφάλεια θα έπρεπε να είναι ένας καθοριστικός παράγοντας απόφασης αγοράς. για τα υπόλοιπα που λες led κτλ θα περίμενα αμάξι του 2025 να τα έχει και στην τιμή που αναγράφεται. Πόσο κοστίζει η διαφορά να βάλεις πλαφονιέρα led αντί αλογόνου; ελάχιστα. Κι όμως αν δεις στα αξεσουάρ το έχει . Φυσικά η αντιπροσωπεία θα στο χρεώνει υπερβολικά.
      Επαναλαμβάνω για μία ακόμη φορά (χωρίς να παρεξηγηθώ) το swift έχει πολλά ατού αλλά έχουν κόψει από θέματα ασφάλειας

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      azk342
      azk342
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr