-
@bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:
@jamesd said in Nissan Qashqai 2021:
@bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:
Εν τω μεταξύ δεν το καταλαβαίνω, γιατί ενα οικονομικό σε κατανάλωση αυτοκίνητο να μην μπορεί να ειναι ταυτόχρονα και οδηγικά ενδιαφερον;
Το δύσκολο είναι το c-suv και οδηγικά ενδιαφέρον, το οικονομικό και οδηγικά ενδιαφέρον δεν είναι τόσο δύσκολο, βρίσκεται.
Αν εχει όρεξη ο ο κατασκευαστής, όλα γίνονται...
Μιλάμε για niche αγορά που έχει οδηγικές ανησυχίες και παράλληλα θέλει χώρους με άνεση. Ο κατασκευαστής θα δώσει αυτό που θέλουν οι πολλοί και δεν του στοιχίζει πολλά που είναι χώροι-άνεση. Για οδηγικές ανησυχίες και χώροι-άνεση ασχολούνται λιγότεροι και τα κοστολογούν ακριβότερα. Ίσως το Kuga είναι μια value λύση για αυτό.
Μιλάμε όμως για αγώνα με τη φυσική προσπαθώντας να διατηρήσεις άνεση…άμα το πληρώσεις ακριβά θα ασχοληθεί και κατασκευαστής με τη δύσκολη αυτή επιλυση
-
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:
Εν τω μεταξύ δεν το καταλαβαίνω, γιατί ενα οικονομικό σε κατανάλωση αυτοκίνητο να μην μπορεί να ειναι ταυτόχρονα και οδηγικά ενδιαφερον;
Είναι ασυμβίβαστες έννοιες
Από πότε;
Ανέκαθεν
Τι σχεση εχει το αν είναι οικονομικό ενα αυτοκίνητο, με το τί ανάρτηση φοράει και τι στήσιμο έχει, αφού από εκεί προκύπτει κατά κύριο λόγο το οδηγικό ενδιαφέρον;
Με τη συλλογιστική σου, βγάζεις a priori εκτός οδηγικού ενδιαφέροντος όλα τα ηλεκτρικά (άστα τα υβριδικά, δεν τα αναφέρω καν για ευνόητους λόγους...). -
@jamesd said in Nissan Qashqai 2021:
@bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:
@jamesd said in Nissan Qashqai 2021:
@bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:
Εν τω μεταξύ δεν το καταλαβαίνω, γιατί ενα οικονομικό σε κατανάλωση αυτοκίνητο να μην μπορεί να ειναι ταυτόχρονα και οδηγικά ενδιαφερον;
Το δύσκολο είναι το c-suv και οδηγικά ενδιαφέρον, το οικονομικό και οδηγικά ενδιαφέρον δεν είναι τόσο δύσκολο, βρίσκεται.
Αν εχει όρεξη ο ο κατασκευαστής, όλα γίνονται...
Μιλάμε για niche αγορά που έχει οδηγικές ανησυχίες και παράλληλα θέλει χώρους με άνεση. Ο κατασκευαστής θα δώσει αυτό που θέλουν οι πολλοί και δεν του στοιχίζει πολλά που είναι χώροι-άνεση. Για οδηγικές ανησυχίες και χώροι-άνεση ασχολούνται λιγότεροι και τα κοστολογούν ακριβότερα. Ίσως το Kuga είναι μια value λύση για αυτό.
Για τα C-SUV της σειράς νομίζω οτι μιλούσαμε, οχι για niche αγορές.
Nevermind, το υπεραναλυουμε χωρίς νόημα μάλλον. -
@bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:
@jamesd said in Nissan Qashqai 2021:
@bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:
@jamesd said in Nissan Qashqai 2021:
@bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:
Εν τω μεταξύ δεν το καταλαβαίνω, γιατί ενα οικονομικό σε κατανάλωση αυτοκίνητο να μην μπορεί να ειναι ταυτόχρονα και οδηγικά ενδιαφερον;
Το δύσκολο είναι το c-suv και οδηγικά ενδιαφέρον, το οικονομικό και οδηγικά ενδιαφέρον δεν είναι τόσο δύσκολο, βρίσκεται.
Αν εχει όρεξη ο ο κατασκευαστής, όλα γίνονται...
Μιλάμε για niche αγορά που έχει οδηγικές ανησυχίες και παράλληλα θέλει χώρους με άνεση. Ο κατασκευαστής θα δώσει αυτό που θέλουν οι πολλοί και δεν του στοιχίζει πολλά που είναι χώροι-άνεση. Για οδηγικές ανησυχίες και χώροι-άνεση ασχολούνται λιγότεροι και τα κοστολογούν ακριβότερα. Ίσως το Kuga είναι μια value λύση για αυτό.
Για τα C-SUV της σειράς νομίζω οτι μιλούσαμε, οχι για niche αγορές.
Nevermind, το υπεραναλυουμε χωρίς νόημα μάλλον.Τα C-SUV της σειράς δεν είναι φτιαγμένα για οδηγικές συγκινήσεις, θέμα tradeoff μεταξύ όγκου-βάρους, αδράνειας, δύναμης κινητηρα, στησίματος, κρατήματος και άνεσης. Αν τα θέλεις όλα αυτά fine tuned για να έχουν κατι από αίσθηση hot hatch θες αμάξι και παρθένα και ποτ&#δ*! Γίνεται σε κάποιον βαθμό αλλά κοστίζουν.
-
@bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:
Εν τω μεταξύ δεν το καταλαβαίνω, γιατί ενα οικονομικό σε κατανάλωση αυτοκίνητο να μην μπορεί να ειναι ταυτόχρονα και οδηγικά ενδιαφερον;
Είναι ασυμβίβαστες έννοιες
Από πότε;
Ανέκαθεν
Τι σχεση εχει το αν είναι οικονομικό ενα αυτοκίνητο, με το τί ανάρτηση φοράει και τι στήσιμο έχει, αφού από εκεί προκύπτει κατά κύριο λόγο το οδηγικό ενδιαφέρον;
Με τη συλλογιστική σου, βγάζεις a priori εκτός οδηγικού ενδιαφέροντος όλα τα ηλεκτρικά (άστα τα υβριδικά, δεν τα αναφέρω καν για ευνόητους λόγους...).Προφανώς έχει διαφορετική σημασία για σένα το "ενδιαφέρον οδηγικά"


Για να καταλάβεις τι εννοώ, θα στο πω "με όρους Toyota".
Εμένα το μυαλό πήγε σε Yaris GR
gazoo racing περιπτώσεις, όχι full hybrid με 122 άλογα
.Όσον αφορά το στήσιμο, υποθέτω ότι έχουν μια ανάρτηση για να κινείται αξιοπρεπώς και με ασφάλεια, όχι για να γυρίζει σε πίστες και να κάνει αναβάσεις.
Στα ηλεκτρικά δεν λείπουν τα άλογα και η απόκριση (το αντίθετο θα έλεγα) εκεί το πρόβλημα είναι το βάρος.
Τα full hybrid, έχουν αυξημένο βάρος, χαμηλή ισχύ και το κυριότερο είναι ρυθμισμένα για απόλυτη οικονομία, όχι για σπορ οδήγηση.
Δηλαδή δεν βάζουν
στην άσφαλτο.Αν σε αυτά προσθέσουμε και την ψηλή suv σχεδίαση, αδύνατο να φανταστώ τι ενδιαφέρον έχουν....

-
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
Τα full hybrid, έχουν αυξημένο βάρος, χαμηλή ισχύ και το κυριότερο είναι ρυθμισμένα για απόλυτη οικονομία, όχι για σπορ οδήγηση.
Δηλαδή δεν βάζουν
στην άσφαλτο.Aν πάρεις fh με >150hp κάπως αντιπαρέρχεσαι αυτού του μείον τους. Δηλ. με τα 2.0lt Τοyota ή Honda,το Nissan e power (για να είμαστε και εντός θέματος),τα c-suv της Kia/Hyundai και το Renault με τον 1.2 200hp. Όμως αυξάνει σημαντικά και το κόστος αγοράς.
Να δούμε και τον νέο fh 1.8 της Renault με 160hp και φθηνότερες τιμές σε B και C-suv,με χαμηλότερο κόστος αγοράς πως θα πάει..
-
@panormus772 said in Nissan Qashqai 2021:
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
Τα full hybrid, έχουν αυξημένο βάρος, χαμηλή ισχύ και το κυριότερο είναι ρυθμισμένα για απόλυτη οικονομία, όχι για σπορ οδήγηση.
Δηλαδή δεν βάζουν
στην άσφαλτο.Aν πάρεις fh με >150hp κάπως αντιπαρέρχεσαι αυτού του μείον τους. Δηλ. με τα 2.0lt Τοyota ή Honda,το Nissan e power (για να είμαστε και εντός θέματος),τα c-suv της Kia/Hyundai και το Renault με τον 1.2 200hp. Όμως αυξάνει σημαντικά και το κόστος αγοράς.
Να δούμε και τον νέο fh 1.8 της Renault με 160hp και φθηνότερες τιμές σε B και C-suv,με χαμηλότερο κόστος αγοράς πως θα πάει..
Η Renault το πάει καλά πάντως
-
@mariolas said in Nissan Qashqai 2021:
Η Renault το πάει καλά πάντως
Ναι,βγάζει ενδιαφέροντα υβριδικά και προσπαθεί να βελτιώνεται από γενιά σε γενιά.
Το θέμα είναι να φτιάξει και την αξιοπιστία του κιβωτίου της.Εκεί είναι βασικά η "αχίλλειος πτέρνα" της. -
@panormus772 said in Nissan Qashqai 2021:
@mariolas said in Nissan Qashqai 2021:
Η Renault το πάει καλά πάντως
Ναι,βγάζει ενδιαφέροντα υβριδικά και προσπαθεί να βελτιώνεται από γενιά σε γενιά.
Το θέμα είναι να φτιάξει και την αξιοπιστία του κιβωτίου της.Εκεί είναι βασικά η "αχίλλειος πτέρνα" της.Συμφωνώ απόλυτα!
-
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:
Εν τω μεταξύ δεν το καταλαβαίνω, γιατί ενα οικονομικό σε κατανάλωση αυτοκίνητο να μην μπορεί να ειναι ταυτόχρονα και οδηγικά ενδιαφερον;
Είναι ασυμβίβαστες έννοιες
Από πότε;
Ανέκαθεν
Τι σχεση εχει το αν είναι οικονομικό ενα αυτοκίνητο, με το τί ανάρτηση φοράει και τι στήσιμο έχει, αφού από εκεί προκύπτει κατά κύριο λόγο το οδηγικό ενδιαφέρον;
Με τη συλλογιστική σου, βγάζεις a priori εκτός οδηγικού ενδιαφέροντος όλα τα ηλεκτρικά (άστα τα υβριδικά, δεν τα αναφέρω καν για ευνόητους λόγους...).Προφανώς έχει διαφορετική σημασία για σένα το "ενδιαφέρον οδηγικά"


Για να καταλάβεις τι εννοώ, θα στο πω "με όρους Toyota".
Εμένα το μυαλό πήγε σε Yaris GR
gazoo racing περιπτώσεις, όχι full hybrid με 122 άλογα
.Όσον αφορά το στήσιμο, υποθέτω ότι έχουν μια ανάρτηση για να κινείται αξιοπρεπώς και με ασφάλεια, όχι για να γυρίζει σε πίστες και να κάνει αναβάσεις.
Στα ηλεκτρικά δεν λείπουν τα άλογα και η απόκριση (το αντίθετο θα έλεγα) εκεί το πρόβλημα είναι το βάρος.
Τα full hybrid, έχουν αυξημένο βάρος, χαμηλή ισχύ και το κυριότερο είναι ρυθμισμένα για απόλυτη οικονομία, όχι για σπορ οδήγηση.
Δηλαδή δεν βάζουν
στην άσφαλτο.Αν σε αυτά προσθέσουμε και την ψηλή suv σχεδίαση, αδύνατο να φανταστώ τι ενδιαφέρον έχουν....

Δεν μίλησα με "όρους Toyota" (όπως ξαναείπα, δόξα τω Θεώ, εχω και άλλες οδηγικές εμπειρίες πέραν των Toyota) και επίτηδες άφησα έξω από τη συζήτηση τα υβριδικά "με 122 άλογα", για ευνόητους, όπως είπα, λόγους.
Η συζήτησε ξεκινησε απο τη συλλογιστική, που δεν ασπάζομαι προφανώς, οτι ένα οικονομικό γενικά αυτοκίνητο (όχι απαραιτητα full hybrid- HEV, ούτε απαραιτητα αργό) εξ ορισμού δεν μπορεί να προσφέρει οδηγική ευχαρίστηση.
Τέλος πάντων, μη το κουράζουμε, ο καθένας εκφράζει τις απόψεις του. -
@bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:
Εν τω μεταξύ δεν το καταλαβαίνω, γιατί ενα οικονομικό σε κατανάλωση αυτοκίνητο να μην μπορεί να ειναι ταυτόχρονα και οδηγικά ενδιαφερον;
Είναι ασυμβίβαστες έννοιες
Από πότε;
Ανέκαθεν
Τι σχεση εχει το αν είναι οικονομικό ενα αυτοκίνητο, με το τί ανάρτηση φοράει και τι στήσιμο έχει, αφού από εκεί προκύπτει κατά κύριο λόγο το οδηγικό ενδιαφέρον;
Με τη συλλογιστική σου, βγάζεις a priori εκτός οδηγικού ενδιαφέροντος όλα τα ηλεκτρικά (άστα τα υβριδικά, δεν τα αναφέρω καν για ευνόητους λόγους...).Προφανώς έχει διαφορετική σημασία για σένα το "ενδιαφέρον οδηγικά"


Για να καταλάβεις τι εννοώ, θα στο πω "με όρους Toyota".
Εμένα το μυαλό πήγε σε Yaris GR
gazoo racing περιπτώσεις, όχι full hybrid με 122 άλογα
.Όσον αφορά το στήσιμο, υποθέτω ότι έχουν μια ανάρτηση για να κινείται αξιοπρεπώς και με ασφάλεια, όχι για να γυρίζει σε πίστες και να κάνει αναβάσεις.
Στα ηλεκτρικά δεν λείπουν τα άλογα και η απόκριση (το αντίθετο θα έλεγα) εκεί το πρόβλημα είναι το βάρος.
Τα full hybrid, έχουν αυξημένο βάρος, χαμηλή ισχύ και το κυριότερο είναι ρυθμισμένα για απόλυτη οικονομία, όχι για σπορ οδήγηση.
Δηλαδή δεν βάζουν
στην άσφαλτο.Αν σε αυτά προσθέσουμε και την ψηλή suv σχεδίαση, αδύνατο να φανταστώ τι ενδιαφέρον έχουν....

Δεν.
Η συζήτησε ξεκινησε απο τη συλλογιστική, που δεν ασπάζομαι προφανώς, οτι ένα οικονομικό γενικά αυτοκίνητο (όχι απαραιτητα full hybrid- HEV, ούτε απαραιτητα αργό) εξ ορισμού δεν μπορεί να προσφέρει οδηγική ευχαρίστηση.
.Δώσε ένα παράδειγμα τέτοιου αυτοκινήτου να καταλάβω τι εννοείς
-
@jamesd said in Nissan Qashqai 2021:
@axel12p said in Nissan Qashqai 2021:
Υπάρχουν πολλοί οικογενειάρχες οι οποίοι είναι "υποχρεωμένοι" να πάνε σε C-SUV λόγω χώρων. Αυτό δε σημαίνει ότι έχουν οικονομική άνεση! Αν δε χωράνε σε ένα B-SUV, αναγκαστικά θα κοιτάξουν κάποιο οικονομικό C-SUV ιδανικά με όσο το δυνατό χαμηλότερη κατανάλωση. Δεν είναι τυχαία η επιτυχία που είχε παλιότερα το QQ 1.5 diesel και το πόσο λείπει από την αγορά σήμερα.
Για όλους αυτούς λοιπόν η χαμηλή τιμή, η όσο το δυνατό χαμηλότερη κατανάλωση και η αξιοπιστία είναι πάρα πολύ σημαντικοί παράγοντες.
Καλή η οδική συμπεριφορά, αλλά αν βγαίνει ζόρικα ο μήνας, θα βάλουν νερό στο κρασί τους, σε ότι αφορά αυτά τα χαρακτηριστικά.
Διαφωνώ με το υποχρεωμένοι και συμφωνώ με το «υποχρεωμένοι». Απλά διαλέγουν την πολυτέλεια τους και συνειδητά θέλουν άπλα και καλά κάνουν. Δεν υπάρχει δεν χωράνε σε b-suv, ας πάρουν μπαγκαζιέρα οροφής μια χαρά χωράνε απλά δεν θα έχουν πολυτέλεια.
Οι υποχρεωμένοι σε C-SUV απλά έχουν καποια οικονομική άνεση η οποία επιλέγεται να επενδύεται σε άνεση χώρου. Αν δεν υπήρχε η οικονομική άνεση θα έπαιρναν μεταχειρισμένο Yaris cross με μπαγκαζιέρα οροφής και θα ήταν και ευχαριστημένοι.
Γενικά η δήθεν κακομοιριά του αναγκάζεται να πάρει c-suv αλλά τι να κάνει του καεί και τσιγκουνεύεται και τη βενζίνη δεν μου ακούγεται καλά. Πάρε την αμαξάρα σου, πλήρωσε τη βενζίνη της και ευχαριστησου την. Δεν έχεις λεφτά για βενζίνη; Κάνε λιγότερα χλμ. Δεν μπορείς να κάνεις λιγότερα χλμ γιατί είναι ανελαστικά; Χάσε σε άνεση χώρου και πάρε μικρότερο και οικονομικότερο με μπαγκαζιέρα. That simple.
Η επιλογή του Yaris Cross με την μπαγαζίερα για οικογένεια μου φαίνεται ακραία (ειδικά αν μιλάμε και για οικονομία).
Πολλοί οικογενειάρχες θα καλύπτονταν από κάτι αντίστοιχο του CH-R, από θέμα μεγέθους (ανάμεσα σε Yaris Cross και Corolla Cross), στο οποίο όμως η σπορτίφ εμφάνισει τρώει χώρους πίσω και κάνει μουντό το εσωτερικό. Το CH-R νομίζω έχει και αρκετά ενδιαφέρουσα οδηγική συμπεριφορά. Αρκετά καλή εναλλακτική είναι και το Kona.
Γενικά πάντως, μετά την απόσυρση του diesel, υπάρχει τεράστιο κενό στην αγορά για όσους δίνουν σημασία στο χαμηλό κόστος χρήσης.
Λίγα πραγματικά υβριδικά (όχι mild) και τα PHEV πανάκριβα. -
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:
Εν τω μεταξύ δεν το καταλαβαίνω, γιατί ενα οικονομικό σε κατανάλωση αυτοκίνητο να μην μπορεί να ειναι ταυτόχρονα και οδηγικά ενδιαφερον;
Είναι ασυμβίβαστες έννοιες
Από πότε;
Ανέκαθεν
Τι σχεση εχει το αν είναι οικονομικό ενα αυτοκίνητο, με το τί ανάρτηση φοράει και τι στήσιμο έχει, αφού από εκεί προκύπτει κατά κύριο λόγο το οδηγικό ενδιαφέρον;
Με τη συλλογιστική σου, βγάζεις a priori εκτός οδηγικού ενδιαφέροντος όλα τα ηλεκτρικά (άστα τα υβριδικά, δεν τα αναφέρω καν για ευνόητους λόγους...).Προφανώς έχει διαφορετική σημασία για σένα το "ενδιαφέρον οδηγικά"


Για να καταλάβεις τι εννοώ, θα στο πω "με όρους Toyota".
Εμένα το μυαλό πήγε σε Yaris GR
gazoo racing περιπτώσεις, όχι full hybrid με 122 άλογα
.Όσον αφορά το στήσιμο, υποθέτω ότι έχουν μια ανάρτηση για να κινείται αξιοπρεπώς και με ασφάλεια, όχι για να γυρίζει σε πίστες και να κάνει αναβάσεις.
Στα ηλεκτρικά δεν λείπουν τα άλογα και η απόκριση (το αντίθετο θα έλεγα) εκεί το πρόβλημα είναι το βάρος.
Τα full hybrid, έχουν αυξημένο βάρος, χαμηλή ισχύ και το κυριότερο είναι ρυθμισμένα για απόλυτη οικονομία, όχι για σπορ οδήγηση.
Δηλαδή δεν βάζουν
στην άσφαλτο.Αν σε αυτά προσθέσουμε και την ψηλή suv σχεδίαση, αδύνατο να φανταστώ τι ενδιαφέρον έχουν....

Δεν.
Η συζήτησε ξεκινησε απο τη συλλογιστική, που δεν ασπάζομαι προφανώς, οτι ένα οικονομικό γενικά αυτοκίνητο (όχι απαραιτητα full hybrid- HEV, ούτε απαραιτητα αργό) εξ ορισμού δεν μπορεί να προσφέρει οδηγική ευχαρίστηση.
.Δώσε ένα παράδειγμα τέτοιου αυτοκινήτου να καταλάβω τι εννοείς
Ανέφερε ήδη κάποια παραδείγματα ο γιατρός παραπάνω.
Γενικά, δεν μπορώ τα στερεότυπα-γενικεύσεις του στυλ: "οικονομικό αυτοκίνητο = μη ενδιαφέρον οδηγικά αυτοκινητο", αυτό είπα εξαρχής. -
Γι'αυτό λέω τους Toyotaίους Γιαχβέ. Δεν τους αρκεί να εξυμνούν τα αυτοκίνητα τους για την οικονομία και την αξιοπιστία τους. Πρέπει να τα πούμε και ενδιαφέροντα οδηγικά. Που με εξαίρεση την Corolla η οποία είναι τίμια σε όλα τα υπόλοιπα πρέπει να φλερτάρεις με την κατάθλιψη ξερωγω. Που και με το Corolla δηλαδή περισσότερο ο κόσμος ενθουσιάζεται σε σχέση με το παρελθόν όπου ήταν νεκροφόρα. Αν οδηγήσεις μετά από αυτό κανένα Focus η κανένα Leon θα γυρίσεις να την πλακώσεις στις κλοτσιές....
-
Αναφέρεσαι σε σπορτ μοντέλα hatchback προφανώς καλύτερα οδηγικά.Η H Toyota παραδοσιακά δεν στοχεύει σε τέτοιο κοινό στην Ελλάδα. Λαθος κατα τη γνώμη μου.Αν στοχεύσει και εκεί θα γινει μονοπώλιο.
-
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@bill_hsd said in Nissan Qashqai 2021:
Εν τω μεταξύ δεν το καταλαβαίνω, γιατί ενα οικονομικό σε κατανάλωση αυτοκίνητο να μην μπορεί να ειναι ταυτόχρονα και οδηγικά ενδιαφερον;
Είναι ασυμβίβαστες έννοιες
Από πότε;
Ανέκαθεν
Τι σχεση εχει το αν είναι οικονομικό ενα αυτοκίνητο, με το τί ανάρτηση φοράει και τι στήσιμο έχει, αφού από εκεί προκύπτει κατά κύριο λόγο το οδηγικό ενδιαφέρον;
Με τη συλλογιστική σου, βγάζεις a priori εκτός οδηγικού ενδιαφέροντος όλα τα ηλεκτρικά (άστα τα υβριδικά, δεν τα αναφέρω καν για ευνόητους λόγους...).Προφανώς έχει διαφορετική σημασία για σένα το "ενδιαφέρον οδηγικά"


Για να καταλάβεις τι εννοώ, θα στο πω "με όρους Toyota".
Εμένα το μυαλό πήγε σε Yaris GR
gazoo racing περιπτώσεις, όχι full hybrid με 122 άλογα
.Όσον αφορά το στήσιμο, υποθέτω ότι έχουν μια ανάρτηση για να κινείται αξιοπρεπώς και με ασφάλεια, όχι για να γυρίζει σε πίστες και να κάνει αναβάσεις.
Στα ηλεκτρικά δεν λείπουν τα άλογα και η απόκριση (το αντίθετο θα έλεγα) εκεί το πρόβλημα είναι το βάρος.
Τα full hybrid, έχουν αυξημένο βάρος, χαμηλή ισχύ και το κυριότερο είναι ρυθμισμένα για απόλυτη οικονομία, όχι για σπορ οδήγηση.
Δηλαδή δεν βάζουν
στην άσφαλτο.Αν σε αυτά προσθέσουμε και την ψηλή suv σχεδίαση, αδύνατο να φανταστώ τι ενδιαφέρον έχουν....

Δεν.
Η συζήτησε ξεκινησε απο τη συλλογιστική, που δεν ασπάζομαι προφανώς, οτι ένα οικονομικό γενικά αυτοκίνητο (όχι απαραιτητα full hybrid- HEV, ούτε απαραιτητα αργό) εξ ορισμού δεν μπορεί να προσφέρει οδηγική ευχαρίστηση.
.Δώσε ένα παράδειγμα τέτοιου αυτοκινήτου να καταλάβω τι εννοείς
Σόρρυ που μπαίνω σφηνα, αλλά νομίζω ότι το Honda civic ehev υπάγεται σε αυτή την κατηγορία. Αρκετά ενδιαφέρον, με επιδοσεις και οικονομικό παράλληλα.
-
@ataim said in Nissan Qashqai 2021:
Ενδεικτικά από spritmonitor 6,3λ το epower, 7,1λ το mhev, το δίλιτρο chr είναι στα 5,0λ.
Με 14.000χλμ εντός πόλης είναι στα 5.5lt/100 κ εκτός 6.1/100 cc 120km/h
-
Αναρωτιέμαι αν πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό ή αν αντιμετωπίζει γενικά τέτοια προβλήματα κακής συναρμολόγησης. Τραγικό λάθος στο 5:07.
Youtube Video
Nissan Qashqai 2021