-
Κατεστημένο δεν είναι.
Είναι σε αρκετές επιχειρήσεις όμως.
Υπάρχουν άλλες που δεν μπαίνουν καθόλου σε τέτοιες διαδικασίες.
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κατεστημένο δεν είναι.
Είναι σε αρκετές επιχειρήσεις όμως.
Υπάρχουν άλλες που δεν μπαίνουν καθόλου σε τέτοιες διαδικασίες.
Γιατί μαλλον δεν έχουν υπαλλήλους στην περιοχή των 40,000+ το χρόνο. Αν όντως έχουν και δεν το κάνουν στο 99% των περιπτώσεων αφήνουν λεφτά στο τραπέζι και οι εργοδότες και οι εργαζόμενοι! Και φυσικά η παροχή αυτή βοηθάει να προσελκύσεις εργαζόμενους. By the way εγώ δεν ξέρω καμια εταιρεία που να μην το κάνει όταν έχει μισθοδοτουμενος με μισθούς άνω των 40 000.
-
Μιλάς για 40000+ καθαρά, ή μικτά ?
Γιατί στα καθαρά μιλάμε για σχεδόν 3000 τον μήνα, ενώ στα μικτά είναι 2000 τον μήνα.
Πάντως εξαρτάται από τις εταιρείες, μπορεί να δίνουν κάποια μπόνους, ή κάτι άλλο.
Δεν τα ξέρω αυτά καθόλου. Μόνο ότι βλέπω από τον περίγυρο μου.
Αλλά και από γνωστούς σε τράπεζες, τα αμάξια ήταν για λίγους και όχι τίποτα ιδιαίτερο σαν αμάξι, ακόμα και για διευθυντές καταστημάτων.
Βέβαια πριν την κρίση ήταν αλλιώς τα πράγματα.
Για τους διευθυντές διευθύνσεων ναι ήταν αμάξια των 60-80000 ευρώ, αλλά ήταν 50-60 άτομα όλοι και όλοι.
-
@kapelis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κατεστημένο δεν είναι.
Είναι σε αρκετές επιχειρήσεις όμως.
Υπάρχουν άλλες που δεν μπαίνουν καθόλου σε τέτοιες διαδικασίες.
Γιατί μαλλον δεν έχουν υπαλλήλους στην περιοχή των 40,000+ το χρόνο. Αν όντως έχουν και δεν το κάνουν στο 99% των περιπτώσεων αφήνουν λεφτά στο τραπέζι και οι εργοδότες και οι εργαζόμενοι! Και φυσικά η παροχή αυτή βοηθάει να προσελκύσεις εργαζόμενους. By the way εγώ δεν ξέρω καμια εταιρεία που να μην το κάνει όταν έχει μισθοδοτουμενος με μισθούς άνω των 40 000.
και για χαμηλοτερα
για ενα αμαξι που κοστιζει την εταιρεια 500 ευρω τον μηνα, αν τα εδινε αυτα τα 500 για τον εργαζομενο θα εφταναν στα χερια του κατω απο 250 (εφκα+φοροι) μην πω κατω απο 200.
ο κληρονομος εχει στο μυαλο του εποχες χοντρου που πουλαγε χωρις φπα και εφοριες με μαυρα. -
Πάντα χωρίς ΦΠΑ ήταν η οικοδομή, για πρώτη κατοικία.
Στην κρίση που την έβαλαν για την δεύτερη κατοικία, δεν πούλησε κανείς.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης