-
@sabas_thess said in PEUGEOT FORUM:
@spikwn said in PEUGEOT FORUM:
Καλησπέρα σας! Είμαι καινούριος στο forum και θεώρησα ότι είναι η καλύτερη επιλογή να ρωτήσω εσάς που έχετε μεγάλη εμπειρία. Θα αγοράσω μεταχειρισμέν αυτοκίνητο και το μπατζετ που έχω να διαθέσω είναι 20000 ευρώ. Είμαι ανάμεσα στο Peugeot 3008 diesel του 2021 έκδοση business με 70000 χλμ, ελληνικής αντιπροσωπείας και όλα τα έγγραφα του καθαρά και στο Peugeot 3008 diesel του 2021 έκδοση allure με 70000 χλμ και αυτό αλλά εισαγωγής απο την επίσημη αντιπροσωπία στην Ελλάδα. Τι θα προτείνατε; Επίσης πρέπει να προσέξω κάτι κατά την αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου;
Εγώ θα έλεγα για να αποφύγεις όλα αυτά να πας να πάρεις ένα Kadjar με τον ασπαστο Dci και χειροκίνητο κιβώτιο. Αρκούντως όμορφο όχημα, ευρύχωρο και πολύ πιο αξιόπιστο.
Αμα ήταν όμορφο θα είχε πουλήσει κάποια αμάξια, ειδικά στις τιμές χώμα που το έδιναν...
Απαράδεκτη αισθητική, για αυτό δεν πούλησε καθόλου.
Αυτοκίνητο μπορεί να ήταν καλό βέβαια, αλλά θα πρέπει να το βρει χώμα τιμή.
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@sabas_thess said in PEUGEOT FORUM:
@spikwn said in PEUGEOT FORUM:
Καλησπέρα σας! Είμαι καινούριος στο forum και θεώρησα ότι είναι η καλύτερη επιλογή να ρωτήσω εσάς που έχετε μεγάλη εμπειρία. Θα αγοράσω μεταχειρισμέν αυτοκίνητο και το μπατζετ που έχω να διαθέσω είναι 20000 ευρώ. Είμαι ανάμεσα στο Peugeot 3008 diesel του 2021 έκδοση business με 70000 χλμ, ελληνικής αντιπροσωπείας και όλα τα έγγραφα του καθαρά και στο Peugeot 3008 diesel του 2021 έκδοση allure με 70000 χλμ και αυτό αλλά εισαγωγής απο την επίσημη αντιπροσωπία στην Ελλάδα. Τι θα προτείνατε; Επίσης πρέπει να προσέξω κάτι κατά την αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου;
Εγώ θα έλεγα για να αποφύγεις όλα αυτά να πας να πάρεις ένα Kadjar με τον ασπαστο Dci και χειροκίνητο κιβώτιο. Αρκούντως όμορφο όχημα, ευρύχωρο και πολύ πιο αξιόπιστο.
Αμα ήταν όμορφο θα είχε πουλήσει κάποια αμάξια, ειδικά στις τιμές χώμα που το έδιναν...
Απαράδεκτη αισθητική, για αυτό δεν πούλησε καθόλου.
Αυτοκίνητο μπορεί να ήταν καλό βέβαια, αλλά θα πρέπει να το βρει χώμα τιμή.
Ε ναι, τι όμορφο.
Τα χάλια του έχει.
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@sabas_thess said in PEUGEOT FORUM:
@spikwn said in PEUGEOT FORUM:
Καλησπέρα σας! Είμαι καινούριος στο forum και θεώρησα ότι είναι η καλύτερη επιλογή να ρωτήσω εσάς που έχετε μεγάλη εμπειρία. Θα αγοράσω μεταχειρισμέν αυτοκίνητο και το μπατζετ που έχω να διαθέσω είναι 20000 ευρώ. Είμαι ανάμεσα στο Peugeot 3008 diesel του 2021 έκδοση business με 70000 χλμ, ελληνικής αντιπροσωπείας και όλα τα έγγραφα του καθαρά και στο Peugeot 3008 diesel του 2021 έκδοση allure με 70000 χλμ και αυτό αλλά εισαγωγής απο την επίσημη αντιπροσωπία στην Ελλάδα. Τι θα προτείνατε; Επίσης πρέπει να προσέξω κάτι κατά την αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου;
Εγώ θα έλεγα για να αποφύγεις όλα αυτά να πας να πάρεις ένα Kadjar με τον ασπαστο Dci και χειροκίνητο κιβώτιο. Αρκούντως όμορφο όχημα, ευρύχωρο και πολύ πιο αξιόπιστο.
Αμα ήταν όμορφο θα είχε πουλήσει κάποια αμάξια, ειδικά στις τιμές χώμα που το έδιναν...
Απαράδεκτη αισθητική, για αυτό δεν πούλησε καθόλου.
Αυτοκίνητο μπορεί να ήταν καλό βέβαια, αλλά θα πρέπει να το βρει χώμα τιμή.
Ήταν και αυτό κουδουνίστρα όπως το Qashqai ?
-
Εντάξει άσχημο δεν το λες, ούτε φυσικά Peugeot που επενδύει στα της εμφάνισης όσο κανείς άλλος. Ήταν λιγότερο κουδουνίστρα από το QQ, ξεκάθαρα. Προσωπικά το θεωρώ τίμια επιλογή ενώ είναι εκ διαμέτρου πιο αξιόπιστο με τον Dci και το μηχανικό κιβώτιο από τα PSA και το Kuga που επίσης φοράει εμποτισμένη καδένα στα diesel.
-
Engine Oil Pressure Fault and the oil warning light on the dash are very common problems for the Peugeot 208 (and other Peugeot and Citroen models) equipped with the 1.2L turbo engine. This is the 1.2 PureTech engine codenamed EB2 and its modifications.
The problem is usually with the clogged oil pump and oil passages. The wet belt construction is extremely unreliable and the belt starts degrading pretty early. The products of this engine belt degradation then clog the oil intake, the oil filter, and the oil pump. This causes engine pressure to fall down gradually and you’ll have the light and the warning on the dash.
In this video, I will explain to you how it all works and what you can do to save the engine from this. Also, I will give you several ideas on what you can do to repair the engine in this situation
-
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
Engine Oil Pressure Fault and the oil warning light on the dash are very common problems for the Peugeot 208 (and other Peugeot and Citroen models) equipped with the 1.2L turbo engine. This is the 1.2 PureTech engine codenamed EB2 and its modifications.
The problem is usually with the clogged oil pump and oil passages. The wet belt construction is extremely unreliable and the belt starts degrading pretty early. The products of this engine belt degradation then clog the oil intake, the oil filter, and the oil pump. This causes engine pressure to fall down gradually and you’ll have the light and the warning on the dash.
In this video, I will explain to you how it all works and what you can do to save the engine from this. Also, I will give you several ideas on what you can do to repair the engine in this situation
Έχεις πάρει με σειρά τα threads και ποστάρεις απαντήσεις από ΑΙ για common issues ?

-
Καλημέρα κύριοι. Υφίσταται ανάκληση για ιμάντες στους Puretch και αν ναι ποια μοντέλα αφορά; Πήρε φίλος 3008 του 2020 και μου το είπε ενώ εγώ την επόμενη εβδομάδα θέλω να το πάω ιδιωτικά για αλλαγή ιμάντα καθώς κοντεύω τα 70k km (308 mkii). Από VIN δεν βγάζει κάτι.
-
Αν δεν κάνω λάθος τον μετράνε να δούνε το πάχος του και αν έχει φθορές/ραγίσματα κλπ κλπ. Βέβαια τα υπολείμματα (αν υπάρχουν )πέφτουν στην σίτα κάτω στην αντλία.
Σημάδι υψηλής κατανάλωσης λαδιού είναι ένα καμπανάκι.
Το έπαθε ο κουμπάρος μου σε Grandland 1.2 και τα λέγαμε λίγο καιρό πριν κολλήσει το μοτέρ. -
Καλημέρα, υπάρχει επέκταση της υποστήριξης για κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης
Θα βρεις περισσότερα στοιχεία στο site της Peugeot (συνημμένα έχω την θέση στο μενού). Ελπίζω να βοηθήσει
-
Εχουμε ανάκληση :
Ο κινητήρας diesel 1.5 Blue HDi του αυτοκινήτου σας ενδέχεται να παρουσιάσει πρόωρη φθορά της καδένας του εκκεντροφόρου, με αποτέλεσμα την εμφάνιση μη φυσιολογικού θορύβου ή τη θραύση της καδένας του εκκεντροφόρου. Ο κατασκευαστής, group STELLANTIS, μας ζήτησε να επικαιροποιήσουμε το λογισμικό του κινητήρα για να διασφαλίσουμε την πίεση του λαδιού και να μειώσουμε τη φθορά. Επιπλέον, ο θόρυβος του κινητήρα σας θα ελεγχθεί με μια ειδική εφαρμογή. Εάν διαπιστώσουμε κάποιο πρόβλημα με την καδένα, θα την αντικαταστήσουμε. Εάν δεν διαπιστωθεί κάποιο πρόβλημα, θα αλλάξουμε το λάδι με ένα με υψηλότερου ιξώδους και θα χρησιμοποιήσουμε ειδικά πρόσθετα κατά της φθοράς, εάν δεν έχει ήδη γίνει
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Εχουμε ανάκληση :
Ο κινητήρας diesel 1.5 Blue HDi του αυτοκινήτου σας ενδέχεται να παρουσιάσει πρόωρη φθορά της καδένας του εκκεντροφόρου, με αποτέλεσμα την εμφάνιση μη φυσιολογικού θορύβου ή τη θραύση της καδένας του εκκεντροφόρου. Ο κατασκευαστής, group STELLANTIS, μας ζήτησε να επικαιροποιήσουμε το λογισμικό του κινητήρα για να διασφαλίσουμε την πίεση του λαδιού και να μειώσουμε τη φθορά. Επιπλέον, ο θόρυβος του κινητήρα σας θα ελεγχθεί με μια ειδική εφαρμογή. Εάν διαπιστώσουμε κάποιο πρόβλημα με την καδένα, θα την αντικαταστήσουμε. Εάν δεν διαπιστωθεί κάποιο πρόβλημα, θα αλλάξουμε το λάδι με ένα με υψηλότερου ιξώδους και θα χρησιμοποιήσουμε ειδικά πρόσθετα κατά της φθοράς, εάν δεν έχει ήδη γίνει



Όντως απαντησανε έτσι;
Σοβαρή υποστήριξη/ανακληση… -
Μέχρι 8 χρόνια / 150000 χλμ στα εγγυάται.
Πόσο πιο σοβαρή θέλεις για ευρωπαϊκή εταιρεία ?
Η Βάγκ τώρα πήγε στα 4 χρόνια.
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Εχουμε ανάκληση :
Ο κινητήρας diesel 1.5 Blue HDi του αυτοκινήτου σας ενδέχεται να παρουσιάσει πρόωρη φθορά της καδένας του εκκεντροφόρου, με αποτέλεσμα την εμφάνιση μη φυσιολογικού θορύβου ή τη θραύση της καδένας του εκκεντροφόρου. Ο κατασκευαστής, group STELLANTIS, μας ζήτησε να επικαιροποιήσουμε το λογισμικό του κινητήρα για να διασφαλίσουμε την πίεση του λαδιού και να μειώσουμε τη φθορά. Επιπλέον, ο θόρυβος του κινητήρα σας θα ελεγχθεί με μια ειδική εφαρμογή. Εάν διαπιστώσουμε κάποιο πρόβλημα με την καδένα, θα την αντικαταστήσουμε. Εάν δεν διαπιστωθεί κάποιο πρόβλημα, θα αλλάξουμε το λάδι με ένα με υψηλότερου ιξώδους και θα χρησιμοποιήσουμε ειδικά πρόσθετα κατά της φθοράς, εάν δεν έχει ήδη γίνει
Διάγνωση με το κυάλι, εσείς οι κάτοχοι όλα καλά ;
-
Εμείς όλα καλά. 14 αμάξια χωρίς προβλήματα τα τελευταία 38 χρόνια.
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Εμείς όλα καλά. 14 αμάξια χωρίς προβλήματα τα τελευταία 38 χρόνια.
Επειδή σαν μέτοχος τους είπες ότι ξέρεις για την καδένα και το δοχείο adblue!
Επίσης πρόλαβες και εδιωξες το βενζίνη πριν σπάσει ο ιμάντας ή βουλώσει το φίλτρο!
Βγήκε επίσημη ανάκληση σχεδόν 10 χρόνια μετά!!!
Μέχρι τώρα πόσοι πήραν μοτέρ στο χέρι;
Πόσοι πλήρωσαν ολόκληρη την επισκευή χωρίς εκπτώσεις;
Πόσοι πλήρωσαν με εκπτώσεις μόλις έγινε σούσουρο;Μετά μιλάς ότι εσύ όλα οκ τα τελευταία 38 χρόνια!!!
Τα αυτοκίνητα που έκαναν καθημερινά χιλιόμετρα ήταν αυτά που κινούσες εσύ!
Τα άλλα ήταν σπίτι σουπερμάρκετ είτε από την μητέρα σου είτε την σύζυγο.
Αν υπάρχουν 3-4 οχήματα σε ένα σπίτι έτσι γίνεται. Μοιράζονται τα χιλιόμετρα και ελαχιστοποιούνται οι βλάβες λόγω χρήσης! -
@nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Εμείς όλα καλά. 14 αμάξια χωρίς προβλήματα τα τελευταία 38 χρόνια.
Επειδή σαν μέτοχος τους είπες ότι ξέρεις για την καδένα και το δοχείο adblue!
Επειδή ακούς τις ανοησίες που σου λέει το αφεντικό...
Επίσης πρόλαβες και εδιωξες το βενζίνη πριν σπάσει ο ιμάντας ή βουλώσει το φίλτρο!
Βγήκε επίσημη ανάκληση σχεδόν 10 χρόνια μετά!!!
Μέχρι τώρα πόσοι πήραν μοτέρ στο χέρι;
Πόσοι πλήρωσαν ολόκληρη την επισκευή χωρίς εκπτώσεις;
Πόσοι πλήρωσαν με εκπτώσεις μόλις έγινε σούσουρο;Το βενζίνης ήταν του 2018, το πήρα με 15000 το 2020 και το έδωσα το 2021 με 50000 χλμ και είχε εγγύηση μέχρι τα 100000, που έληξε το 2023. Αρα πάλι παραμύθες.
Μετά μιλάς ότι εσύ όλα οκ τα τελευταία 38 χρόνια!!!
Τα αυτοκίνητα που έκαναν καθημερινά χιλιόμετρα ήταν αυτά που κινούσες εσύ!
Τα άλλα ήταν σπίτι σουπερμάρκετ είτε από την μητέρα σου είτε την σύζυγο.
Αν υπάρχουν 3-4 οχήματα σε ένα σπίτι έτσι γίνεται. Μοιράζονται τα χιλιόμετρα και ελαχιστοποιούνται οι βλάβες λόγω χρήσης!Συνεχίζεις να ακούς τις τσέικες ανοησίες.
Αυτά τα 2 ΔΥΟ αυτοκίνητα που έχουν τώρα πολλά χρόνια ζωής, έχουν ήδη κοντά 120000 χλμ το καθένα. Τα πρώτα 10 - 15 χρόνια κινούνταν κανονικά γιατί οι ιδιοκτήτες τους ήταν ενεργοί και εργαζόμενοι.
Τα άλλα 12 αυτοκίνητα ήταν όλα ενεργά με 70- 180000 χλμ οπότε άσε τον τσέο να εκτίθεται με τις ανοησίες που λέει και τα παραμύθια του.
-
Έχουν beef.
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Μέχρι 8 χρόνια / 150000 χλμ στα εγγυάται.
Πόσο πιο σοβαρή θέλεις για ευρωπαϊκή εταιρεία ?
Η Βάγκ τώρα πήγε στα 4 χρόνια.
Μοτέρ που αποδεδειγμένα κολλάνε από σπασίματα καδενών, ραγίσματα/κοψιματα και άλλα συναφή που βουλώνουν τις αντλίες αντί να πούνε ελάτε να σας
κάνουμε επισκευή ΠΡΙΝ σας αφήσει δεν ξέρω γώ (και φάτε και την ταλαιπωρία) τους λένε θα το δούμε και βλέπουμε. Αστεία απάντηση από ένα αστείο γκρουπ.
Το ότι κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις απλά δείχνει ότι δεν μιλάς αμερόληπτα απλά και μόνο για να προστατέψεις
τι; Το Στελαντις γκρουπ; Κλαίω πραγματικά. Λυπάμαι τον απλό κόσμο που τρέχει στα συνεργεία και μετά πρέπει να διαβάζουν αυτά που λες. -
Προσπαθείς απεγνωσμένα να βγάλεις από μέσα σου την αντιπάθεια για τα γαλλικά. Καλά κάνεις.
Δεν μπορείς όμως να παραποιείς αυτά που λέω εγώ.
Ούτε να με ερμηνεύεις όπως εσύ νομίζεις, ούτε να με ετεροκαθορίζεις.
Ας το πάρουμε λοιπόν από την αρχή.
Ο όμιλος στην προσπάθεια του να ακολουθήσει την μόδα των τούρμπο που ξεκίνησε η Βάγκ και οι άλλοι Γερμανοί, έκανε την πρώτη μλκια να συνεργαστεί με τους εξ ορισμού αναξιόπιστους Γερμανούς και ειδικά με την μπεμβέ με τα τόσα προβλήματα αξιοπιστίας στους κινητήρες Πρινς.
Εκεί ανακαλύψαμε εμείς οι κάτοχοι γαλλικών αυτοκινήτων που τόσες δεκαετίες δεν ανοίγαμε ποτέ καπώ, παρά μόνο για να συμπληρώσουμε υγρό για τους καθαριστήρες, ότι τα αμάξια καίνε λάδια.
Βέβαια εγώ ως κάτοχος για 11 χρόνια γκόλφ, ήξερα ότι οι Γερμανοί θεωρούσαν φυσιολογικό να καίει 1 λίτρο λάδι στα 1000 χλμ.
Τότε βέβαια αλλάζαμε λάδια κάθε 2500 χλμ, οπότε με ένα λίτρο ενδιάμεσα την ψιλοβγάζαμε.
Αφού έμπλεξαν λοιπόν με τον Πρίνς και αυτοί και η Φόρντ μπήκαν στην μόδα του ιμάντα μέσα στο λάδι, που αποδείχτηκε και στους δύο αναξιόπιστος.
Ως προς τα ντίζελ οι κινητήρες μέχρι τον 1,6 όπως και οι μεγαλύτεροι του ήταν μια χαρά αξιόπιστοι.
Στον 1,5 είχαμε το θέμα της καδένας που προφανώς ήταν λάθος υπολογισμού της διατομής και το θέμα του δοχείου αντ μπλού της μπος, το οποίο σιγά σιγά με τις αλλαγές στις νεότερες εκδόσεις φαίνεται να έχει βελτιωθεί αρκετα, αφού στα σάιτ και στις ομάδες δεν ακούμε πλέον πολλά περιστατικά.
Ραγίσματα, κοψίματα, δεν έχουμε. Αυτά στους Γερμανούς μόνο.
Να πούμε εδώ ότι και η Τογιότα με τον 1,33 είχε μεγάλο πρόβλημα, αλλά αυτή την υστερία που βλέπουμε με την Στελλάντις δεν την είδαμε για την Τογιότα.
Οπως βλέπουμε ότι καλός ο υβριδικός στην πόλη, αλλά σε μια ανάβαση σκούζει σαν γουρούνι που το σφάζουν. Χώρια το σφύριγμα του σιβιτι.
Διαπιστώνω λοιπόν μία προσπάθεια να αναδειχθούν τα προβλήματα της Στελλάντις, ίσως γιατί οι άλλες εταιρείες φοβήθηκαν την τυχόν προόδο της και έτσι έχουμε προπαγάνδα στα ΜΜΕ και αντίστοιχα καταχωνιάζουμε τα προβλήματα των άλλων εταιρειών.
Η Στελλάντις όπως ανακοίνωσε επίσημα, προφανώς όχι χωρίς πίεση, αφού έφαγε τις μηνύσεις της, ότι μεγαλώνει την εγγύηση για τα παλιά, ότι επιστρέφει τα χρήματα που έδωσαν όσοι έκαναν επισκευές από το 2022 και μετά, προφανώς γιατί μέχρι τότε τα αυτοκίνητα από το 2017 και μετά ήταν σε εγγύηση και τέλος από την 1/1/23 όλα τα ντίζελ είχαν 8 χιλ καδένα, άρα τα θέματα αφορούν μοντέλα που φτιάχτηκαν μέχρι 31/12/2022 και τα νέα υβριδικά βενζίνης δεν έχουν ιμάντα, αλλά καδένα.
Στην κεντρική δε Ευρώπη δίνει στα καινούργια της αμάξια εγγύηση 8 χρόνων 150000 χλμ.
Δεν σημαίνει ότι όλα είναι τέλεια.
Αλλωστε με όλα τα παραπάνω θα υποχρεωθεί σε όλα τα ντίζελ να αλλάξει την καδένα δωρεάν.
Προφανώς δεν έχει τόσες καδένες, οπότε κάνει αυτήν την ανάκληση ώστε να δουν ποια μπορεί να έχουν θέμα να γίνει άμεσα η αλλαγή.
Αλλωστε από ότι μου είχαν πει, το θέμα εμφανίζεται μετά τα 60-70000 χλμ.
Δεν λέω λοιπόν ότι όλα είναι τέλεια, αλλά ποτέ η Στελλάντις δεν έγινε βάγκ, όπως στον φίλο μου με το Α3 που του ράγισε ο κινητήρας στους 4 μήνες και η αντιπροσωπεία του έλεγε... Γιατρέ όλα μια χαρά είναι εσύ δεν ξέρεις να οδηγείς.
Βλέπεις τότε είχε 1 χρόνο εγγύηση το αμάξι και ο στόχος τους ήταν να περάσει ο χρόνος.
Τα ίδια έκαναν και σε μένα η αντιπροσωπεία της Μερσεντές σε ανάλογα θέματα. Μου έλεγαν με ύφος, μην ανησυχείτε εσείς, το αυτοκίνητο ξέρει μόνο του, θα σας ειδοποιήσει εκείνο για όλα, για το σέρβις, Μερσεντές μεγάλη είναι.
Οταν βγήκε από την εγγύηση φάνηκαν όλα. Ευτυχώς τα πλήρωνε το λήζιννγκ.
Ασιατικά δεν είχα για να ξέρω. Ούτε θα έχω, αφού δεν χωράω μέσα σε αυτά, εκτός ίσως από κάποια Χόντα που μου αρέσανε, αλλά δεν μου άρεσε ο εισαγωγέας, για με δούλευε ψιλό γαζί για τις παραδόσεις.
-
Παιδιά μην το κουράζουμε,από το 12-13 οταν βγήκαν τα μοτέρ αυτά δηλ 12-13 χρόνια τώρα ένα μοτέρ βενζίνης έχει και ένα πετρέλαιο για τόσες εταιρείες.Ε αυτά τα δύο μοτέρ σπάνε πολύ νωρίς λόγω μεγάλων αστοχιών στη σχεδίαση,τι να κάνουμε; Επειδή μετά τις τόσες καταγγελίες στην Γαλλία επέκτεινε την εγγύηση τι έγινε;ότι ο καταναλωτής είναι ικανοποιημένος/καλυμμενος;τα αυτοκίνητα αυτά είναι να τα ξεφορτωθείς όσο το δυνατόν νωρίτερα γιατί στην καλύτερη θα μείνεις κ χωρίς αυτοκίνητο για κάνα μήνα.Δεν αναφέρω και την άλλη μεγάλη επιτυχία το adblue,εγώ ήμουν από τους τυχερούς με το crossland που μου κάλυψαν την δεξαμενή,όχι όμως το μπεκ (400€) και όταν το εδωσα στα 110k km δεν είχε κόψει καδένα.
PEUGEOT FORUM