- 
				
				
				
				
 @dettol said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...: @a-d-p said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...: Αθήνα-Ναύπλιο: Πόσα ευρώ θα πληρώσω για καύσιμα και διόδια; Πόσο κοστίζουν τα καύσιμα 
 Ο κάτοχος ενός βενζινοκίνητου αυτοκινήτου με μέση κατανάλωση 7 λτ./100 χλμ, για να ταξιδέψει από την Αθήνα στο Ναύπλιο και πίσω, καλύπτοντας δηλαδή 280 χιλιόμετρα, θα χρειαστεί να βγάλει από το πορτοφόλι του το ποσό των 34 ευρώ (τιμή λίτρου: 1,73 ευρώ).Με αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί πετρέλαιο για την κίνησή του, το κόστος είναι μικρότερο, αφενός λόγω της χαμηλότερης τιμής του ντίζελ κίνησης (τιμή λίτρου: 1,53 ευρώ) και αφετέρου λόγω της χαμηλότερης κατανάλωσης που έχουν οι κινητήρες πετρελαίου στον αυτοκινητόδρομο (μέσος όρος: 5,5 λτ./100 χλμ.) Συγκεκριμένα, κάνοντας απλές μαθηματικές πράξεις, υπολογίζουμε ότι το κόστος καυσίμων για το Ναύπλιο και πίσω φτάνει τα 22 ευρώ. Ο κάτοχος ενός ηλεκτρικού με κατανάλωση 23 kWh/100 χλμ., έφοσον φορτίσει το αυτοκίνητό του με οικιακό ρεύμα (κόστος 0,24 ευρώ/kWh μαζί με τις λοιπές χρεώσε), θα χρειαστεί να πληρώσει για το ταξίδι στο Ναύπλιο και την επιστροφή του στην Αθήνα το ποσό των 15 ευρώ. Το κόστος αυξάνεται σημαντικά, εάν η φόρτιση του ηλεκτρικού γίνει σε δημόσια σε κάποιον ταχυφορτιστή, αφού η τιμή ανά kWh ανεβαίνει στα 0,62 ευρώ/kWh, κατά μέσο όρο. Σε αυτή την περίπτωση, το κόστος της μετακίνησης φτάνει τα 40 ευρώ για το πήγαινε-έλα Μόνο που το 23kwh/100km είναι εκτός τόπου και χρόνου για το Αθήνα Ναύπλιο Αθήνα. Το έκανα πριν 2 εβδομάδες και είχα 15.5kwh/100km. Αντε με καύσωνα ή 5C να ανέβαινε στο 18-19. Το ξέρω, το εντόπισα κι εγώ, αλλά άφησα την μπάλα σε σένα   . .Προφανώς έχει παρεισφρήσει ο @criuser μέσα στη συντακτική ομάδα 4τροχων   
- 
				
				
				
				
 @a-d-p said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...: Αθήνα-Ναύπλιο: Πόσα ευρώ θα πληρώσω για καύσιμα και διόδια; Πόσο κοστίζουν τα καύσιμα 
 Ο κάτοχος ενός βενζινοκίνητου αυτοκινήτου με μέση κατανάλωση 7 λτ./100 χλμ, για να ταξιδέψει από την Αθήνα στο Ναύπλιο και πίσω, καλύπτοντας δηλαδή 280 χιλιόμετρα, θα χρειαστεί να βγάλει από το πορτοφόλι του το ποσό των 34 ευρώ (τιμή λίτρου: 1,73 ευρώ).Με αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί πετρέλαιο για την κίνησή του, το κόστος είναι μικρότερο, αφενός λόγω της χαμηλότερης τιμής του ντίζελ κίνησης (τιμή λίτρου: 1,53 ευρώ) και αφετέρου λόγω της χαμηλότερης κατανάλωσης που έχουν οι κινητήρες πετρελαίου στον αυτοκινητόδρομο (μέσος όρος: 5,5 λτ./100 χλμ.) Συγκεκριμένα, κάνοντας απλές μαθηματικές πράξεις, υπολογίζουμε ότι το κόστος καυσίμων για το Ναύπλιο και πίσω φτάνει τα 22 ευρώ. Ο κάτοχος ενός ηλεκτρικού με κατανάλωση 23 kWh/100 χλμ., έφοσον φορτίσει το αυτοκίνητό του με οικιακό ρεύμα (κόστος 0,24 ευρώ/kWh μαζί με τις λοιπές χρεώσε), θα χρειαστεί να πληρώσει για το ταξίδι στο Ναύπλιο και την επιστροφή του στην Αθήνα το ποσό των 15 ευρώ. Το κόστος αυξάνεται σημαντικά, εάν η φόρτιση του ηλεκτρικού γίνει σε δημόσια σε κάποιον ταχυφορτιστή, αφού η τιμή ανά kWh ανεβαίνει στα 0,62 ευρώ/kWh, κατά μέσο όρο. Σε αυτή την περίπτωση, το κόστος της μετακίνησης φτάνει τα 40 ευρώ για το πήγαινε-έλα  17€ με lpg...για να τα λέμε όλα 17€ με lpg...για να τα λέμε όλα
- 
				
				
				
				
 Επίσης, το άρθρο αναφέρει ως 0.62€/kwh την τιμή σε δημόσιους φορτιστές κατά ΜΕΣΟ ΟΡΟ. Αυτό είναι επίσης λάθος διότι 0.62 είναι η μέγιστη τιμή που έχω δει ποτέ και όχι ο μέσος όρος. 
- 
				
				
				
				
 @antoniokon said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...: @a-d-p said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...: Αθήνα-Ναύπλιο: Πόσα ευρώ θα πληρώσω για καύσιμα και διόδια; Πόσο κοστίζουν τα καύσιμα 
 Ο κάτοχος ενός βενζινοκίνητου αυτοκινήτου με μέση κατανάλωση 7 λτ./100 χλμ, για να ταξιδέψει από την Αθήνα στο Ναύπλιο και πίσω, καλύπτοντας δηλαδή 280 χιλιόμετρα, θα χρειαστεί να βγάλει από το πορτοφόλι του το ποσό των 34 ευρώ (τιμή λίτρου: 1,73 ευρώ).Με αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί πετρέλαιο για την κίνησή του, το κόστος είναι μικρότερο, αφενός λόγω της χαμηλότερης τιμής του ντίζελ κίνησης (τιμή λίτρου: 1,53 ευρώ) και αφετέρου λόγω της χαμηλότερης κατανάλωσης που έχουν οι κινητήρες πετρελαίου στον αυτοκινητόδρομο (μέσος όρος: 5,5 λτ./100 χλμ.) Συγκεκριμένα, κάνοντας απλές μαθηματικές πράξεις, υπολογίζουμε ότι το κόστος καυσίμων για το Ναύπλιο και πίσω φτάνει τα 22 ευρώ. Ο κάτοχος ενός ηλεκτρικού με κατανάλωση 23 kWh/100 χλμ., έφοσον φορτίσει το αυτοκίνητό του με οικιακό ρεύμα (κόστος 0,24 ευρώ/kWh μαζί με τις λοιπές χρεώσε), θα χρειαστεί να πληρώσει για το ταξίδι στο Ναύπλιο και την επιστροφή του στην Αθήνα το ποσό των 15 ευρώ. Το κόστος αυξάνεται σημαντικά, εάν η φόρτιση του ηλεκτρικού γίνει σε δημόσια σε κάποιον ταχυφορτιστή, αφού η τιμή ανά kWh ανεβαίνει στα 0,62 ευρώ/kWh, κατά μέσο όρο. Σε αυτή την περίπτωση, το κόστος της μετακίνησης φτάνει τα 40 ευρώ για το πήγαινε-έλα  17€ με lpg...για να τα λέμε όλα 17€ με lpg...για να τα λέμε όλαΣωστά....  Αλήθεια; 
 17€ μόνο!!!  
- 
				
				
				
				
 @dettol said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...: Επίσης, το άρθρο αναφέρει ως 0.62€/kwh την τιμή σε δημόσιους φορτιστές κατά ΜΕΣΟ ΟΡΟ. Αυτό είναι επίσης λάθος διότι 0.62 είναι η μέγιστη τιμή που έχω δει ποτέ και όχι ο μέσος όρος. Πες τα όλα, ξεμπροστιασε τον (τον @criuser )   
 Και είμαι σίγουρος ότι έβαλε και τιμή πετρελαίου από φθηνό Α.Π. , από αυτά που πουλάνε αποχρωματισμενο ναυτιλιακό, μια φορά προλαβαίνεις να βάλεις, την δεύτερη καπουτ ο κινητήρας  . .ΥΓ. Εν τω μεταξύ, έχω κάνει τις ανάλογες επισημάνσεις στο αρχικό μου ποστ (με κόκκινο) 
- 
				
				
				
				
 @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...: Γειά σου ρε ντιζελάρα O βασιλιας του ανοιχτου δρομου 
- 
				
				
				
				
 Ωπα ρε σείς. Για το Αθήνα Ναύπλιο λέμε, μια ωραία απογευματινή βόλτα για καφεδάκι και ξεμούδιασμα είναι, όχι το route 66  
- 
				
				
				
				
 Εγώ όταν έβαλα πετρέλαιο την περασμένη εβδομάδα, ήταν την Πέμπτη που έβαλα στην Σελλ σε προσφορά είχε 1,45 το απλό και 1,47 το ενισχυμένο. Αλλά συνήθως βάζω στην εταιρική Αβίν. Σήμερα η εφαρμογή fuel.gr μου δίνει : Αβιν ντίζελ 1,439 βενζίνη 1,709. Η σέλλ που έβαλα έχει 1,445 το πετρέλαιο και 1,699 την βενζίνη. Αρα η συντακτική ομάδα με 1,53 πετρέλαιο και 1,73 την βενζίνη, αβαντάρει την βενζίνη, γιατί η διαφορά συνήθως είναι στα 25-30 λεπτά και όχι στα 20 λεπτά που λέει. Αρα σήμερα τα 280 χλμ δίνουν με 1,44 πετρέλαιο 22,18 ευρώ, ενώ η βενζίνη με 1,70 33,32. Αυτά βλέπω και όλο αναβάλω την αγορά του υβριδικού αιρκρος, που από ότι ακούω από κατόχους στελλάντις υβριδικού, τα 6,5 λίτρα θα τα έχω σε τέτοιες διαδρομές και είναι λογικό. Οπότε κάπου 8 ευρώ παραπάνω σε μία τέτοια διαδρομή θα μου κακοφαίνεται...  
- 
				
				
				
				
 @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...: Εγώ όταν έβαλα πετρέλαιο την περασμένη εβδομάδα, ήταν την Πέμπτη που έβαλα στην Σελλ σε προσφορά είχε 1,45 το απλό και 1,47 το ενισχυμένο. Αλλά συνήθως βάζω στην εταιρική Αβίν. Σήμερα η εφαρμογή fuel.gr μου δίνει : Αβιν ντίζελ 1,439 βενζίνη 1,709. Η σέλλ που έβαλα έχει 1,445 το πετρέλαιο και 1,699 την βενζίνη. Αρα η συντακτική ομάδα με 1,53 πετρέλαιο και 1,73 την βενζίνη, αβαντάρει την βενζίνη, γιατί η διαφορά συνήθως είναι στα 25-30 λεπτά και όχι στα 20 λεπτά που λέει. Αρα σήμερα τα 280 χλμ δίνουν με 1,44 πετρέλαιο 22,18 ευρώ, ενώ η βενζίνη με 1,70 33,32. Αυτά βλέπω και όλο αναβάλω την αγορά του υβριδικού αιρκρος, που από ότι ακούω από κατόχους στελλάντις υβριδικού, τα 6,5 λίτρα θα τα έχω σε τέτοιες διαδρομές και είναι λογικό. Οπότε κάπου 8 ευρώ παραπάνω σε μία τέτοια διαδρομή θα μου κακοφαίνεται...  8€ παραπάνω;;; 
 Καταστροφή!!!    
- 
				
				
				
				
 @a-d-p said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...: 8€ παραπάνω;;; 
 Καταστροφή!!!Αθροισε τα καθε μερα και μαζευται 
- 
				
				
				
				
 Είπαμε μέχρι τώρα έχω κάνει σε 4 χρόνια και 3 μήνες 77000 χλμ. Αν υπολογίσεις 4 ευρώ διαφορά στα 100 χλμ γιατί κάπου εκεί ήταν η μέση διαφορά, είναι 3100 ευρώ. Εχω δώσει 2200 για ασφάλεια μικτή 4 χρόνια και 1000 για 2 αλλαγές ελαστικών, την δεύτερη την έκανα πριν 10 μέρες, δηλαδή τα λεφτά αυτά τα γλύτωσα και έχω πληρώσει το σέρβις του 22, του 23 και του 24, κάπου 800 ευρώ με τα αναλώσιμα που άλλαξα και δίσκους. Είπαμε ότι το αμάξι με τα 8500 χλμ που είχε, τώρα είναι στα 85000 χλμ. Αν συνέχιζα και τον τελευταίο χρόνο με τον ρυθμό των προηγούμενων από το 2020 και μετά θα ήμουν στα 100000 και η διαφορά θα είχε καλύψει και το κόστος των σέρβις. 
- 
				
				
				
				
 @omikrositalofilos said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...: @a-d-p said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...: 8€ παραπάνω;;; 
 Καταστροφή!!!Αθροισε τα καθε μερα και μαζευται Όποιος πηγαίνει κάθε μέρα .... 
 Αθήνα Ναύπλιο λέμε, μια ωραία απογευματινή βόλτα για καφεδάκι και ξεμούδιασμα
 ....δεν νομίζω να τα έχει ανάγκη, όσα και να αθροίζονται  
- 
				
				
				
				
 @a-d-p said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...: Όποιος πηγαίνει κάθε μέρα .... 
 Αθήνα Ναύπλιο λέμε, μια ωραία απογευματινή βόλτα για καφεδάκι και ξεμούδιασμα
 ....δεν νομίζω να τα έχει ανάγκη, όσα και να αθροίζονταιεγω ομως που ειμαι ενα φτωχαδακι δεν μπορω να τα πληρωσω 
- 
				
				
				
				
 @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...: Είπαμε μέχρι τώρα έχω κάνει σε 4 χρόνια και 3 μήνες 77000 χλμ. Αν υπολογίσεις 4 ευρώ διαφορά στα 100 χλμ γιατί κάπου εκεί ήταν η μέση διαφορά, είναι 3100 ευρώ. Εχω δώσει 2200 για ασφάλεια μικτή 4 χρόνια και 1000 για 2 αλλαγές ελαστικών, την δεύτερη την έκανα πριν 10 μέρες, δηλαδή τα λεφτά αυτά τα γλύτωσα και έχω πληρώσει το σέρβις του 22, του 23 και του 24, κάπου 800 ευρώ με τα αναλώσιμα που άλλαξα και δίσκους. Είπαμε ότι το αμάξι με τα 8500 χλμ που είχε, τώρα είναι στα 85000 χλμ. Αν συνέχιζα και τον τελευταίο χρόνο με τον ρυθμό των προηγούμενων από το 2020 και μετά θα ήμουν στα 100000 και η διαφορά θα είχε καλύψει και το κόστος των σέρβις. Η διαφορα ειναι 2 ευρω τη μερα, πιες εναν καφε λιγοτερο θα εχεις κερδος, 2,20+ ο καφες σημερα συν 0.50 φιλοδωρημα. 
- 
				
				
				
				
 αθροιστικά είναι τα έξοδα και δεν είναι λίγα 
- 
				
				
				
				
 @a-d-p said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...: @omikrositalofilos said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...: @a-d-p said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...: 8€ παραπάνω;;; 
 Καταστροφή!!!Αθροισε τα καθε μερα και μαζευται Όποιος πηγαίνει κάθε μέρα .... 
 Αθήνα Ναύπλιο λέμε, μια ωραία απογευματινή βόλτα για καφεδάκι και ξεμούδιασμα
 ....δεν νομίζω να τα έχει ανάγκη, όσα και να αθροίζονται  Τα χρόνια προ κρίσης κάθε Παρασκευή που ο γιος γύριζε από το σχολείο στις 5.30 το απόγευμα, είχα ξεμπερδέψει με την εργασία στις 11 το πρωί και έπαιρνα την σύζυγο και πηγαίναμε βόλτα στο Ναύπλιο, για φαγητό και καφέ και επιστρέφαμε στην ώρα μας, εκείνη για να μαζέψει τον γιο και εγώ για να πάω στο γραφείο. Βενζίνη κάπου στα 0.70 που λέγαμε, οπότε δεν σε ένοιαζαν πολλά. Ακόμα και αν έκαιγες 12 λ. με το τζίπ, ή 7,5 με την c5. Τα 25 ή 15 ευρώ, τότε ήταν πίνατς... Μετά έγιναν πείνατς...  
- 
				
				
				
				
 @ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...: @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...: Είπαμε μέχρι τώρα έχω κάνει σε 4 χρόνια και 3 μήνες 77000 χλμ. Αν υπολογίσεις 4 ευρώ διαφορά στα 100 χλμ γιατί κάπου εκεί ήταν η μέση διαφορά, είναι 3100 ευρώ. Εχω δώσει 2200 για ασφάλεια μικτή 4 χρόνια και 1000 για 2 αλλαγές ελαστικών, την δεύτερη την έκανα πριν 10 μέρες, δηλαδή τα λεφτά αυτά τα γλύτωσα και έχω πληρώσει το σέρβις του 22, του 23 και του 24, κάπου 800 ευρώ με τα αναλώσιμα που άλλαξα και δίσκους. Είπαμε ότι το αμάξι με τα 8500 χλμ που είχε, τώρα είναι στα 85000 χλμ. Αν συνέχιζα και τον τελευταίο χρόνο με τον ρυθμό των προηγούμενων από το 2020 και μετά θα ήμουν στα 100000 και η διαφορά θα είχε καλύψει και το κόστος των σέρβις. Η διαφορα ειναι 2 ευρω τη μερα, πιες εναν καφε λιγοτερο θα εχεις κερδος, 2,20+ ο καφες σημερα συν 0.50 φιλοδωρημα. 3,5 έχει ο φραπέ που είναι και οικονομικός. Αλλά η παρέα παίρνει καπουτσίνο, οπότε σαν άθροισμα με το φιλοδώρημα πάμε στο 10άρικο... Αλλά όταν τους ζητάμε κανένα μεζέ, μας περιποιούνται. Τους άλλους δύο καφέδες τους πίνω στο σπίτι. Αρα ο καφές ΔΕΝ κόβεται....  
- 
				
				
				
				
 Ένα εξαιρετικό παράδειγμα πώς η απρόσεκτη σήμανση μπορεί να δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα: 
 https://youtu.be/b9XI_OwVu3Y
 Πόσα παρόμοια βλέπετε και στην Ελλάδα καθημερινά;
- 
				
				
				
				
 @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...: @ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...: @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...: Είπαμε μέχρι τώρα έχω κάνει σε 4 χρόνια και 3 μήνες 77000 χλμ. Αν υπολογίσεις 4 ευρώ διαφορά στα 100 χλμ γιατί κάπου εκεί ήταν η μέση διαφορά, είναι 3100 ευρώ. Εχω δώσει 2200 για ασφάλεια μικτή 4 χρόνια και 1000 για 2 αλλαγές ελαστικών, την δεύτερη την έκανα πριν 10 μέρες, δηλαδή τα λεφτά αυτά τα γλύτωσα και έχω πληρώσει το σέρβις του 22, του 23 και του 24, κάπου 800 ευρώ με τα αναλώσιμα που άλλαξα και δίσκους. Είπαμε ότι το αμάξι με τα 8500 χλμ που είχε, τώρα είναι στα 85000 χλμ. Αν συνέχιζα και τον τελευταίο χρόνο με τον ρυθμό των προηγούμενων από το 2020 και μετά θα ήμουν στα 100000 και η διαφορά θα είχε καλύψει και το κόστος των σέρβις. Η διαφορα ειναι 2 ευρω τη μερα, πιες εναν καφε λιγοτερο θα εχεις κερδος, 2,20+ ο καφες σημερα συν 0.50 φιλοδωρημα. 3,5 έχει ο φραπέ που είναι και οικονομικός. Αλλά η παρέα παίρνει καπουτσίνο, οπότε σαν άθροισμα με το φιλοδώρημα πάμε στο 10άρικο... Αλλά όταν τους ζητάμε κανένα μεζέ, μας περιποιούνται. Τους άλλους δύο καφέδες τους πίνω στο σπίτι. Αρα ο καφές ΔΕΝ κόβεται....  μεζε με καφε = ανωμαλοι 
 10 ε ο καπουτσινο με φιλοδωρημα , που τον πινετε στο ritch στο παρισι ;
- 
				
				
				
				
 Δύο σελίδες off topic. 
 Όταν εγώ κάνω κανένα αστείο, έρχεται παρατήρηση από τους administrators και οργή από τους "θιγόμενους".
 Αλλά, αυτοί είστε.
		
		ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...
		
	
