-
@dettol said in TESLA FORUM:
@sargus said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
αν ισχυει αυτο με την μπαταρια, τοτε ειναι σοβαρο μειονεκτημα σε σχεση με το αμερικανικο standard.
που θα το δούμε αυτό;
Νομίζω θα πρέπει να περιμένεις λίγο. Πάντως η wltp εμβέλεια αυξήθηκε από 455km (στο model y sr) σε 534 χλμ στο model y standard. Αυτό με κάνει να πιστεύω ότι ίσως να έχει μπει μεγαλύτερη μπαταρία. Εκτός αν κατάφεραν να το κάνουν τόσο πολύ πιο αποδοτικό.
Περίμενε να βγουν reviews από Ευρώπη. Αυτός είναι ο μόνος σίγουρος τρόπος να μάθεις.Στα δικά μου μάτια είναι αψυχολόγητη κίνηση η τοποθέτηση της μικρής lfp
-
Και εμένα η μεγάλη αύξηση της αυτονομίας μου δείχνει πιθανό λάθος της ιστοσελίδας, είναι η μόνη που κάνει αναφορά στο τύπο της μπαταρίας.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να έχει μεγαλύτερo range από το 3 με την ίδια μπαταρία. -
@digital-centaur said in TESLA FORUM:
Και εμένα η μεγάλη αύξηση της αυτονομίας μου δείχνει πιθανό λάθος της ιστοσελίδας, είναι η μόνη που κάνει αναφορά στο τύπο της μπαταρίας.
Η σελιδα της εταιρειας ειναι η μονη που ειναι σιγουρα σωστη. Ολοι οι υπολοιποι ισως να κανουν λαθος
Αν θες ελεγξε και το σαιτ της τεσλα απο αλλες ευρωπαικες χωρες για να το διασταυρωσεις.
-
Πριν βγει το standard το rwd είχε 500 χλμ αυτονομία με τις 19αρες
Αν βάλεις ότι το standard έχει πλέον 18ρες και λίγο πιο μειωμένο βάρος από την αφαίρεση εξοπλισμού το 534 δεν είναι παράλογο.
Άλλωστε το 3 με τις 18αρες έχει πια 553 όχι 513 που είναι η μέτρηση με τις 19αρες -
@dettol said in TESLA FORUM:
@digital-centaur said in TESLA FORUM:
Και εμένα η μεγάλη αύξηση της αυτονομίας μου δείχνει πιθανό λάθος της ιστοσελίδας, είναι η μόνη που κάνει αναφορά στο τύπο της μπαταρίας.
Η σελιδα της εταιρειας ειναι η μονη που ειναι σιγουρα σωστη. Ολοι οι υπολοιποι ισως να κανουν λαθος
Αν θες ελεγξε και το σαιτ της τεσλα απο αλλες ευρωπαικες χωρες για να το διασταυρωσεις.
Το ίδιο ισχύει και για την ιπποδύναμη και τα λοιπά στοιχεία που φαίνονται στην άδεια κυκλοφορίας. Μόνο αυτά είναι τα σωστά, όλα τα άλλα είναι στο περίπου
-
-
Σχετικά με την αυτόνομη οδήγηση της Tesla παντως, δεν ξερω αν εχει ξανα ειπωθεί στο φορουμ, φαντάζομαι πως ναι, είναι γνωστό πως αυτό που κάνει με τις κάμερες είναι αρκετά αντισυμβατικό και επικινδυνο.
-
@lap said in TESLA FORUM:
Η Tesla έκανε άλμα στην αυτόνομη οδήγηση
Το παραπάνω βίντεο είναι η απόδειξη οτι οι κάμερες σε συνδυασμό με την ΑΙ εκπαίδευση του λογισμικού οδήγησης είναι η λύση.
-
Nομίζω ότι σε αυτή τη φάση κάμερες με ΑΙ σε συνδυασμό με ραντάρ θα ήταν καλύτερη επιλογή, τώρα γιατί αφαιρέθηκαν τα ραντάρ, είναι άλλη κουβέντα
-
Για οικονομία και επειδή τα ραντάρ δεν κάνουν data mining όπως οι κάμερες.
-
Για οικονομία ΟΚ, αλλά για το data mining έχουν έτσι και αλλιώς τις κάμερες, το Lidar συμπληρωματικά θα λειτουργούσε, ως δικλίδα ασφαλείας.
Προφανώς το κόστος εγκατάστασης και λειτουργίας του Lidar είναι μικρότερο από το όποιο όφελος. -
ειχε ειπωθει οτι αντιμετωπισαν δυσκολια κατα τον συνδυασμο των σηματων που εδιναν οι διαφορετικοι αισθητηρες (καμερες, ρανταρ) και πως τελικα θα προγραμματιζαν το αμαξι να αντιδρασει. Δεν εχω ιδεα αν ειναι αληθεια, δεν εχω ιδεα αν ειναι οντως δυσκολη αυτη η διαδικασια, αναφερω απλα αυτο που ειχα διαβασει (ή ισως ακουσει σε podcast).
-
@piliourits said in TESLA FORUM:
Για οικονομία και επειδή τα ραντάρ δεν κάνουν data mining όπως οι κάμερες.
Αν είχες και τα δύο όπως τα πρώτα μοντελ 3 τι θα άλλαζε στο data mining? Ξεκάθαρα θέμα cost cutting
-
Πιθανότατα έχουν μαζέψει τόσο υλικό όλα αυτά τα χρόνια που έδιναν δωρεάν το auto pilot και έχουν εκπαιδεύσει τόσο καλά το σύστημα τους, που ίσως να διαπίστωσαν πως το lidar δεν προσφέρει ουσιαστικά κάτι παραπάνω.
Έχω την αίσθηση πως το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της Tesla σε ότι αφορά την αυτόνομη οδήγηση, είναι τα δεδομένα που έχει συλλέξει τα τελευταία δέκα χρόνια που διαθέτει στην αγορά το autopilot. Οι ιδιοκτήτες ήταν πρακτικά οι beta testers ώστε να εντοπίζει τα λάθη και να βελτιώνει διαρκώς το σύστημα.
Την ίδια λογική εφαρμόζει και με την Space X. Δεν περιμένει να φτιάξει τον τέλειο πύραυλο για να κάνει την εκτόξευση, αλλά κάνει διαρκώς δοκιμές, εντοπίζει τα λάθη και προχωράει σε βελτιώσεις από γενιά σε γενιά. Περισσότερο λογική trial and error. Η ίδια φιλοσοφία που έχουν και οι Κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες, το ακριβώς αντίθετο δηλαδή από τους Γερμανούς για παράδειγμα.
-
@axel12p said in TESLA FORUM:
Την ίδια λογική εφαρμόζει και με την Space X. Δεν περιμένει να φτιάξει τον τέλειο πύραυλο για να κάνει την εκτόξευση, αλλά κάνει διαρκώς δοκιμές, εντοπίζει τα λάθη και προχωράει σε βελτιώσεις από γενιά σε γενιά. Περισσότερο λογική trial and error. Η ίδια φιλοσοφία που έχουν και οι Κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες, το ακριβώς αντίθετο δηλαδή από τους Γερμανούς για παράδειγμα.
Αν εννοείς ότι οι Γερμανοί παρουσιάζουν ένα τέλειο προϊόν, μετά από μακροχρόνια τεστ / δοκιμές πριν τη παραγωγή, διαφωνώ. Οι συχνές ανακλήσεις για μικρά ή μεγάλα προβλήματα λένε το αντίθετο.
-
Τα optimus θα έχουν το ίδιο σύστημα "όρασης" με τα αυτοκίνητα και εμείς που πλησιάζουμε ηλικίες που θα χρειαστούμε και τα ρομποτ και τα ρομποταξί τα θέλουμε φθηνά και σύντομα!
Ασε που τσιπουροκατάσταση με μπύρα ανευ δεν λέει , φτιάξτα γρήγορα Ίλον!lidar και λοιπά "λιλιά " ας τα βάλουν σε αυτά που θα πολεμούν
off the shoulder of Orion και
near the Tannhäuser Gate
https://en.wikipedia.org/wiki/Tears_in_rain_monologue -
By the way για όποιον τυχόν ενδιαφέρεται για το νέο Model 3 RWD με την κάμερα μπροστά, το stalk των φλας, την 64αρα μπαταρία (usable 60,5), το 5g modem και διάφορες μικρο βελτιώσεις, τρέχει πάλι για παραγγελίες απο το inventory και από 1/10 το Tesla Bonus, ήτοι 2500 ευρώ απευθείας έκπτωση (ήτοι για λευκό η τελική τιμή πάει στα 38470 (προ επιδότησης)
Προσοχή το μοντέλο που θα επιλέξετε να αναφέρει αυτονομία 520 χλμ γιατί θα δείτε και κάποια παλιότερα στην ίδια τιμή αλλά με 513 χλμ που δεν είναι τα αναβαθμισμένα.Φυσικά μην ξεχάσετε την αγορά με το παρακάτω referral για να πάρετε και 1000 χλμ δωρεάν supercharging.
-
Δεν ξέρω αλλά εμένα με εντυπωσίασε το πως παίρνει αποφάσεις και ψάχνει ακόμα και που να σταθμεύσει ώστε να μην ενοχλεί την κυκλοφορία του δρόμου για τους υπόλοιπους οδηγούς.
Συγκριτικά με το προηγούμενο μου φάνηκε τεράστιο άλμα προς τα μπροστά.
Κατά τα άλλα ο Μονμαν το σκέφτεται σωστά. Απελευθερώνει επιλογές για πιο απομακρυσμένα σπίτια και ηλικίες για χρήση ΙΧ.
Μετά μια ηλικία οι άνθρωποι έχουν μυοσκελετικά προβλήματα δεν μπορούν όλοι να κάνουν ποδήλατο και να περπατούν χιλιόμετρα, οπότε ένα υπέρ εξελιγμένο σύστημα οδήγησης θα μπορεί να τους δώσει την δυνατότητα να έχουν ελευθερία μετακίνησης.
Η καθημερινή ελευθερία στην μετακίνηση ενός ανθρώπου είναι αγαθό οπότε ένα τέτοιο μέλλον της αυτοκίνητης είναι προς την σωστή κατεύθυνση
Κάτι άλλο, που είδα στο βίντεο…..Ρε….τι κωλοστενα είναι αυτά που ζούνε και πληρώνουν και εκατομμύρια για να αγοράσουν σπίτια που δεν χωράνε ούτε να παρκάρουν. Έλεος….
Εμ για αυτό ανεβαίνουν οι τιμές των κατοικιών…..όλοι οι μουρλοί μαζεύονται στα ίδια μέρη.Δίνεις εκατομμύρια για ένα σπίτι, τουλάχιστον να έχεις χώρο να παρκάρουν τα αυτοκίνητα τα δικά σου και των φίλων σου….οχι να ψάχνουν γύρω από το τετράγωνο
Δεν μπορώ με την χαζομάρα των ανθρώπων….εκνευρίζομαι πάλι
-
@dg79 said in TESLA FORUM:
@axel12p said in TESLA FORUM:
Την ίδια λογική εφαρμόζει και με την Space X. Δεν περιμένει να φτιάξει τον τέλειο πύραυλο για να κάνει την εκτόξευση, αλλά κάνει διαρκώς δοκιμές, εντοπίζει τα λάθη και προχωράει σε βελτιώσεις από γενιά σε γενιά. Περισσότερο λογική trial and error. Η ίδια φιλοσοφία που έχουν και οι Κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες, το ακριβώς αντίθετο δηλαδή από τους Γερμανούς για παράδειγμα.
Αν εννοείς ότι οι Γερμανοί παρουσιάζουν ένα τέλειο προϊόν, μετά από μακροχρόνια τεστ / δοκιμές πριν τη παραγωγή, διαφωνώ. Οι συχνές ανακλήσεις για μικρά ή μεγάλα προβλήματα λένε το αντίθετο.
Μόνο οι Ρώσοι το έχουν καταφέρει :
-
@dg79 said in TESLA FORUM:
@axel12p said in TESLA FORUM:
Την ίδια λογική εφαρμόζει και με την Space X. Δεν περιμένει να φτιάξει τον τέλειο πύραυλο για να κάνει την εκτόξευση, αλλά κάνει διαρκώς δοκιμές, εντοπίζει τα λάθη και προχωράει σε βελτιώσεις από γενιά σε γενιά. Περισσότερο λογική trial and error. Η ίδια φιλοσοφία που έχουν και οι Κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες, το ακριβώς αντίθετο δηλαδή από τους Γερμανούς για παράδειγμα.
Αν εννοείς ότι οι Γερμανοί παρουσιάζουν ένα τέλειο προϊόν, μετά από μακροχρόνια τεστ / δοκιμές πριν τη παραγωγή, διαφωνώ. Οι συχνές ανακλήσεις για μικρά ή μεγάλα προβλήματα λένε το αντίθετο.
Στα γερμανικά κάθε χρόνο γίνονται μικρές αλλαγές στην παραγωγή. Στις BMW που ξέρω κάθε Ιούλιο αλλάζει πράγματα.
Οι Γερμανοί αλλά και η Τέσλα όπως καταλαβαίνω δεν περιμένουν τα facelifts για να αλλάξουν πράγματα
TESLA FORUM