-
αχ αυτα τα πακετα των γερμανων, αχ.... πατας κλικ για να παρεις ενα πραγμα που κοστιζει 500 ευρω και ξαφνικα σου ερχεται αναγκαστικα και κατι που κοστιζει 1500.
Έτσι ειναι και καλά κάνουν!! Συνήθως ειναι hardwarικο το πρόβλημα ή παραγωγής. Θυμάμαι τις καλές εποχές που πήγαινε να πάρεις σοβαρό αμάξι (ή Γερμανικό) και σου έδιναν 10-15 σελίδες Εξέλ τυπωμένες να μελετήσεις τον έξτρα εξοπλισμό....ωραίες εποχές, ειδικά όταν μπορούσες να κάνεις τικ σχεδόν τα πάντα, προ κρίσης!! Θυμάμαι στην 116 μου ο πωλητής (φίλος) αρνιόταν να προσθέσει άλλο εξοπλισμό, με έβριζε με αυτά που είχα βάλει - τελικά έβγαλα και πάλι ειχε πάνω από €10.000 έξτρα εξοπλισμό...χαχα

Μετά από δύο αμάξια με «όλα μέσα» δεν ξέρω πόσο εύκολα θα ξανά μπω στη διαδικασία να επιλέγω έξτρα
Μα με ολα μεσα δεν επιλεγεις.
-
αχ αυτα τα πακετα των γερμανων, αχ.... πατας κλικ για να παρεις ενα πραγμα που κοστιζει 500 ευρω και ξαφνικα σου ερχεται αναγκαστικα και κατι που κοστιζει 1500.
Έτσι ειναι και καλά κάνουν!! Συνήθως ειναι hardwarικο το πρόβλημα ή παραγωγής. Θυμάμαι τις καλές εποχές που πήγαινε να πάρεις σοβαρό αμάξι (ή Γερμανικό) και σου έδιναν 10-15 σελίδες Εξέλ τυπωμένες να μελετήσεις τον έξτρα εξοπλισμό....ωραίες εποχές, ειδικά όταν μπορούσες να κάνεις τικ σχεδόν τα πάντα, προ κρίσης!! Θυμάμαι στην 116 μου ο πωλητής (φίλος) αρνιόταν να προσθέσει άλλο εξοπλισμό, με έβριζε με αυτά που είχα βάλει - τελικά έβγαλα και πάλι ειχε πάνω από €10.000 έξτρα εξοπλισμό...χαχα

Μετά από δύο αμάξια με «όλα μέσα» δεν ξέρω πόσο εύκολα θα ξανά μπω στη διαδικασία να επιλέγω έξτρα
Μα με ολα μεσα δεν επιλεγεις.
Αυτό θέλω!!! Να τα παίρνω όλα χωρίς να νιώθω ότι με γδέρνουν.
-
Αυτοί είναι οι μισθοί και τα bonus που δίνει η VW στη Γερμανία -Πόσα παίρνουν οι εργάτες, πόσα οι διευθυντές
https://www.carandmotor.gr/nea/aytoi-einai-oi-misthoi-kai-ta-bonus-tis-vw
Καταλάβατε γιατί δεν είναι φθηνά τα vag


-
Επειδή τώρα ψιλομαθαίνω τι σημαίνει μισθωτή εργασία και κοιτώντας τα διάφορα καθαρά - μικτά εδώ, υπάρχει κάτι το οποίο με μπερδεύει.
Ο μισθωτός στην Ελλάδα στα μικτά του περιλαμβάνει τις εισφορές εργαζομένου και την εφορία του.
Αντίθετα ο εργοδότης στα έξοδα του μισθού του περιλαμβάνει τον μικτό μισθό και τις εργοδοτικές τους εισφορές, που ουσιαστικά για μένα αυτός είναι ο πραγματικός μικτός μισθός.
Δηλαδή πόσα λεφτά τον πληρώνει ο εργοδότης.
Επίσης εδώ έχουμε 14 μήνες.
Να δούμε λίγο το λίνκ τι λέει.
Ο εσωτερικός μισθολογικός πίνακας της VW περιλαμβάνει 22 βαθμίδες. Οι νεοπροσληφθέντες ξεκινούν από τη βαθμίδα 1 με 2.409 ευρώ μεικτά το μήνα, ενώ στην τελευταία βαθμίδα οι αποδοχές φτάνουν τα 8.361 ευρώ.
Οι περισσότεροι εργαζόμενοι στη γραμμή παραγωγής βρίσκονται μεταξύ των βαθμίδων 7 και 9, με απολαβές 3.900–4.300 ευρώ το μήνα, ποσό που αντιστοιχεί σε ετήσιο εισόδημα περίπου 56.000 ευρώ μεικτά.
Αν βάλουμε ότι τα 56000 μικτά είναι ο μέσος όρος των 3900-4300, τότε έχουμε 56000/4100 = 13,66 δηλαδή κάπου 13,5 μήνες πληρωμή.
Η δική μας εφαρμογή After tax , μας λέει ότι 56000 μικτά είναι τελικά 2522 τον μήνα.
Αν τσεκάρουμε το υπολογισμοί και εισφορές, βλέπουμε ότι το πλήρες εργοδοτικό κόστος για 2522 καθαρά τον μήνα είναι στην Ελλάδα 68208 ήτοι 4872 τον μήνα.
Αν βάλω τα 56000 ως πλήρες εργοδοτικό κόστος, τότε ο καθαρός μισθός γίνεται μόλις 2187 τον μήνα.
Οπότε όσοι γνωρίζουν ας μας πουν τι σημαίνει για τον Γερμανό τα 56000 μικτά για να κάνουμε σωστές συγκρίσεις με κάποια δικά τους όμοια σάιτ.
-
Επειδή τώρα ψιλομαθαίνω τι σημαίνει μισθωτή εργασία και κοιτώντας τα διάφορα καθαρά - μικτά εδώ, υπάρχει κάτι το οποίο με μπερδεύει.
Ο μισθωτός στην Ελλάδα στα μικτά του περιλαμβάνει τις εισφορές εργαζομένου και την εφορία του.
Αντίθετα ο εργοδότης στα έξοδα του μισθού του περιλαμβάνει τον μικτό μισθό και τις εργοδοτικές τους εισφορές, που ουσιαστικά για μένα αυτός είναι ο πραγματικός μικτός μισθός.
Δηλαδή πόσα λεφτά τον πληρώνει ο εργοδότης.
Επίσης εδώ έχουμε 14 μήνες.
Να δούμε λίγο το λίνκ τι λέει.
Ο εσωτερικός μισθολογικός πίνακας της VW περιλαμβάνει 22 βαθμίδες. Οι νεοπροσληφθέντες ξεκινούν από τη βαθμίδα 1 με 2.409 ευρώ μεικτά το μήνα, ενώ στην τελευταία βαθμίδα οι αποδοχές φτάνουν τα 8.361 ευρώ.
Οι περισσότεροι εργαζόμενοι στη γραμμή παραγωγής βρίσκονται μεταξύ των βαθμίδων 7 και 9, με απολαβές 3.900–4.300 ευρώ το μήνα, ποσό που αντιστοιχεί σε ετήσιο εισόδημα περίπου 56.000 ευρώ μεικτά.
Αν βάλουμε ότι τα 56000 μικτά είναι ο μέσος όρος των 3900-4300, τότε έχουμε 56000/4100 = 13,66 δηλαδή κάπου 13,5 μήνες πληρωμή.
Η δική μας εφαρμογή After tax , μας λέει ότι 56000 μικτά είναι τελικά 2522 τον μήνα.
Αν τσεκάρουμε το υπολογισμοί και εισφορές, βλέπουμε ότι το πλήρες εργοδοτικό κόστος για 2522 καθαρά τον μήνα είναι στην Ελλάδα 68208 ήτοι 4872 τον μήνα.
Αν βάλω τα 56000 ως πλήρες εργοδοτικό κόστος, τότε ο καθαρός μισθός γίνεται μόλις 2187 τον μήνα.
Οπότε όσοι γνωρίζουν ας μας πουν τι σημαίνει για τον Γερμανό τα 56000 μικτά για να κάνουμε σωστές συγκρίσεις με κάποια δικά τους όμοια σάιτ.
Όσα και να παίρνει ο Γερμανός εργάτης είναι αρκετά, γιατί δεν έχει να ανησυχεί για τα περισσότερα πράγματα, σε σχέση με τον Έλληνα.
πχ. Δεν χρειάζεται να έχει χρήματα στην άκρη μήπως αρρωστήσει αυτός ή το παιδί του....
Αν νοικιάζει, έχει μεγαλύτερο ενοίκιο, αλλά υπάρχει σύγκλιση τα τελευταία χρόνια.(Ανεβαίνουμε εμείς
)
Άσε που Δανείζεται μια φθηνότερα για σπίτι και αυτοκίνητο.Πάντως έχουν ανέβει οι μισθοί των τεχνητών.
Μιλούσα προχθές με μηχανικό αυτοκινήτων 36 ετών (ηλεκτρολόγος), δουλεύει σε συνεργείο με συστήματα υγραερίου, μισθός 2000€ συν μπόνους, 8ωρο πενθήμερο. -
Ο βοηθός του βοηθού που ελάχιστα πράγματα ξέρει να κάνει είναι στο νερό στα 1500 παντελόνι με 6ημερο συν δώρα μπόνους κλπ κλπ
Μάστορας 40αρης δεν έχει ταβάνι -
Καμία σχέση τα ελληνικά ενοίκια, ακόμα και αυξημένα, με αυτά της Ευρώπης.
Είναι τουλάχιστον διπλάσια από τα δικά μας.
-
Στη Γερμανία η παροχή υπηρεσιών εξειδικευμένου τεχνικού κοντεύει να φτάσει τα 200€/ώρα. Με τέτοια τιμή εργατοώρας, θεωρητικά ο εργοδότης μπορεί να βγάλει έως και 200€ x 8 = 1.600€ ανά ημέρα ανά εξειδικευμένο εργαζόμενο.
Οπότε μην προξενούν εντύπωση οι αμοιβές της vw. Εμείς στην Ελλάδα να βλέπουμε τα νούμερα να μας πιάνει θλίψη...
-
Όσοι έχουν επαφή με βαριά βιομηχανία τις βλέπουν μεν αυξημένες αλλά όχι εκτός πραγματικότητας
-
Και ποιος τους γ@μει τοὺς γερμανούς. Μια τσιγκουνικη φάρα είναι γεμάτη ακοινώνητες ξυνομαριες που κάποτε έφτιαχναν καλά αυτοκίνητα.
-
1600 ανα ημέρα σε ειδικευμένο εργάτη δεν υπάρχει στην Ελλάδα. Εάν υπάρχει είτε είναι εξαίρεση είτε κάτι άλλο περίεργο που χρήζει ελέγχου.
Εξειδίκευση τέτοια ελάχιστοι και αν και σίγουρα όχι οι τυχάρπαστοι της γειτονιάς που πιάνουν τα χέρια τους σε όλα.
1600 την ημέρα ως μισθοδοσία έχει κάποιος εργάτης που η προσωπική εργασία του παράγει προστιθέμενη αξία και τζίρο σχεδόν πάνω από 250Κ ανά ημέρα.
Δεν ξέρω να έχουμε στην Ελλάδα τέτοιες γραμμές παραγωγής
-
Μια ψύχραιμη κοινωνική αναλυση
-
Στα κοινωνικά η μαντάμ σουσου είναι το σημείο αναφοράς.
-
1600 ανα ημέρα σε ειδικευμένο εργάτη δεν υπάρχει στην Ελλάδα. Εάν υπάρχει είτε είναι εξαίρεση είτε κάτι άλλο περίεργο που χρήζει ελέγχου.
Εξειδίκευση τέτοια ελάχιστοι και αν και σίγουρα όχι οι τυχάρπαστοι της γειτονιάς που πιάνουν τα χέρια τους σε όλα.
1600 την ημέρα ως μισθοδοσία έχει κάποιος εργάτης που η προσωπική εργασία του παράγει προστιθέμενη αξία και τζίρο σχεδόν πάνω από 250Κ ανά ημέρα.
Δεν ξέρω να έχουμε στην Ελλάδα τέτοιες γραμμές παραγωγής
Μην προτρέχεις. Τα 1.600€ είναι για πσράδειγμα ο τζίρος ενός εξουσιοδοτημένου συνεργείου αυτοκινήτων στη Γερμανία ανά τεχνίτη ανά ημέρα. Αφού η εργατοώρα είναι κοντά 200€.
Υπάρχουν και μεγαλύτερες αμοιβές αν η δουλειά είναι πιο εξειδικευμένη και τα υλικά ακριβά. Ακόμα και αμοιβή 400€ ανά "τεμάχιο".
Με 4-5 στο 8ωρο, μιλάμε για μεροκάματο ακόμα και 2k, περιλαμβάνεται και το κόστος των υλικών., Συνήθως τέτοια κοστολόγια απευθύνονται σε εταιρείες, δεν χρειάζονται τέτοιες εργασίες οι ιδιώτες.
Γενικά στη Γερμανία αν είσαι πολύ εξειδικευμένος σε κάτι που χρειάζεται η αγορά πληρώνεσαι πολύ καλά. Μιλάμε για τεχνικούς εκπαιδευμένους, ποστοποιημένους και με εμπειρία, όχι για γιατρούς και δικηγόρους.
-
1600 ανα ημέρα σε ειδικευμένο εργάτη δεν υπάρχει στην Ελλάδα. Εάν υπάρχει είτε είναι εξαίρεση είτε κάτι άλλο περίεργο που χρήζει ελέγχου.
Εξειδίκευση τέτοια ελάχιστοι και αν και σίγουρα όχι οι τυχάρπαστοι της γειτονιάς που πιάνουν τα χέρια τους σε όλα.
1600 την ημέρα ως μισθοδοσία έχει κάποιος εργάτης που η προσωπική εργασία του παράγει προστιθέμενη αξία και τζίρο σχεδόν πάνω από 250Κ ανά ημέρα.
Δεν ξέρω να έχουμε στην Ελλάδα τέτοιες γραμμές παραγωγής
Εγώ κατάλαβα @andya3 ότι βγάζει ο εργοδότης 1600€ τζίρο την μέρα, όχι ότι πληρώνεται ο εργαζόμενος τόσο.
-
Στη Γερμανία η παροχή υπηρεσιών εξειδικευμένου τεχνικού κοντεύει να φτάσει τα 200€/ώρα. Με τέτοια τιμή εργατοώρας, θεωρητικά ο εργοδότης μπορεί να βγάλει έως και 200€ x 8 = 1.600€ ανά ημέρα ανά εξειδικευμένο εργαζόμενο.
Οπότε μην προξενούν εντύπωση οι αμοιβές της vw. Εμείς στην Ελλάδα να βλέπουμε τα νούμερα να μας πιάνει θλίψη...
Μπορείς να μας πεις αν τα γερμανικά μικτά περιλαμβάνουν και τις εισφορές του εργοδότη ?
Γιατί εδώ δεν τις περιλαμβάνουν, οπότε έχουμε 2 μικτά.
Για τον εξειδικευμένο τεχνικό μου θυμίζεις ένα ανέκδοτο...
Σε ένα καράβι ακούγεται συνέχεια ένα χτύπημα στην μηχανή που δεν ξέρουν από που προέρχεται...
Κάποιος τους λέει ότι υπάρχει ένας συνταξιούχος Α΄ μηχανικός που είναι φοβερός στις διαγνώσεις.
Τον φωνάζουν, μπαίνει στο μηχανοστάσιο και λέει αφήστε με λίγο να το δω. Τους λέει θα το φτιάξω, αλλά θέλω 10000 ευρώ.
Ωραία του λέει ο υπεύθυνος που είχε βαρεθεί, στα δίνω.
Οπότε ο Μάστορας, παίρνει ένα σφυρί και χτυπάει μια σωλήνα και ο θόρυβος σταμάτησε. Φέρτε τα 10000 τους λέει.
Μα 10000 για ένα χτύπημα με σφυρί θέλεις του λέει ο υπεύθυνος.
Για το χτύπημα θέλω 100 ευρώ του απαντάει. Τα 9900 ευρώ τα θέλω γιατί ΗΞΕΡΑ ΠΟΥ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΩ...

-
Νέοι Μηχανικοί στο πεδίο ελάχιστοι, νεοι μάστορες επίσης. Και που είστε ακόμα με τους μισθούς !
-
1600 ανα ημέρα σε ειδικευμένο εργάτη δεν υπάρχει στην Ελλάδα. Εάν υπάρχει είτε είναι εξαίρεση είτε κάτι άλλο περίεργο που χρήζει ελέγχου.
Εξειδίκευση τέτοια ελάχιστοι και αν και σίγουρα όχι οι τυχάρπαστοι της γειτονιάς που πιάνουν τα χέρια τους σε όλα.
1600 την ημέρα ως μισθοδοσία έχει κάποιος εργάτης που η προσωπική εργασία του παράγει προστιθέμενη αξία και τζίρο σχεδόν πάνω από 250Κ ανά ημέρα.
Δεν ξέρω να έχουμε στην Ελλάδα τέτοιες γραμμές παραγωγής
Εγώ κατάλαβα @andya3 ότι βγάζει ο εργοδότης 1600€ τζίρο την μέρα, όχι ότι πληρώνεται ο εργαζόμενος τόσο.
Τα 1600 € είναι προφανώς ο τζίρος του εργοδότη
-
@red_monster said in VW FORUM:
1600 ανα ημέρα σε ειδικευμένο εργάτη δεν υπάρχει στην Ελλάδα. Εάν υπάρχει είτε είναι εξαίρεση είτε κάτι άλλο περίεργο που χρήζει ελέγχου.
Εξειδίκευση τέτοια ελάχιστοι και αν και σίγουρα όχι οι τυχάρπαστοι της γειτονιάς που πιάνουν τα χέρια τους σε όλα.
1600 την ημέρα ως μισθοδοσία έχει κάποιος εργάτης που η προσωπική εργασία του παράγει προστιθέμενη αξία και τζίρο σχεδόν πάνω από 250Κ ανά ημέρα.
Δεν ξέρω να έχουμε στην Ελλάδα τέτοιες γραμμές παραγωγής
Εγώ κατάλαβα @andya3 ότι βγάζει ο εργοδότης 1600€ τζίρο την μέρα, όχι ότι πληρώνεται ο εργαζόμενος τόσο.
Τα 1600 € είναι προφανώς ο τζίρος του εργοδότη
Άρα κατάλαβα σωστά, το AI (@lap) μπερδεύτηκε


-

VW FORUM