Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Chery Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Chery Forum
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 20 / 21
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    39
    417
    8421
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by lap

      Ιεπ….. μη μου κλέβεις τις ατάκες.😠

      Λαϊκού λυκείου 😁

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dettol last edited by dettol

        νομιζω οτι μπερδευετε την θεωρια της κινητικης με την πραγματικοτητα. Εχετε στο μυαλο σας τον τοιχο σαν αυτα που καναμε στις ασκησεις φυσικης, σαν κατι ιδεατο που δεν αλλαζει καθολου η κατασταση του, ενω η πραγματικοτητα ειναι ΣΙΓΟΥΡΑ διαφορετικη. Δεν λεω οτι θα σπασει, θα γκρεμιστει ή κατι δραματικο, αλλα ΣΙΓΟΥΡΑ θα απορροφησει ενα κομματι της ενεργειας του οχηματος. Εχετε δει σκηνες ατυχηματος που αυτοκινητα να πεφτουν πανω σε μαντρες και να μην παθαινει τιποτα ο τοιχος; Αν ναι, πασο...

        T 2 Replies Last reply Reply Quote 0
        • T
          tkin73 @tkin73 last edited by

          @tkin73 said in Chery Forum:

          @dettol said in Chery Forum:

          @lap said in Chery Forum:

          Αυτό που ισχύει στον τοίχο είναι ότι η ορμή του οχήματος θα δημιουργήσει μεγαλύτερη παραμόρφωση στο όχημα διότι ο τοίχος καθώς δεν παραμορφώνεται δεν απορροφά ενέργεια.

          Αν όμως είναι σαν αυτούς τους τοίχους στα crash tests που έχουν κάτι σαν ζώνη παραμόρφωσης τότε θα μοιραστεί κατά ένα ποσοστό

          Η ταχύτητα όμως λόγω ταυτόσημων συντελεστών παραμένει 50χλμ/ ωρα

          Απλή φυσική δημοσίου λαϊκού λυκείου είναι. Δεν είναι ειδικότητα στα crash tests.😁

          οτι και να πεις, δεν με πειθεις οτι η συγκρουση δυο αντιθετα κινουμενων οχηματων με 50χλμ/ω το καθενα ισοδυναμει με συγκρουση ενος οχηματος με 50χλμ/ω σε τοιχο.
          Δηλ, δεν υπαρχει τιποτα που να υποστηριζει αυτο.

          Υπάρχουν λέγεται φυσική λυκείου ...

          Νομίζω το εξήγησα αρκετά εκλαϊκευμένα. Καταλαβαίνω ότι η "λογική" αρχικά λέει ότι ο τοίχος είναι χειρότερα όμως όταν βάλεις κάτω την απλή φυσική λυκείου βλέπεις ότι είναι το ίδιο.
          Το κλειδί είναι να απομονώνεις την κινητική ενέργεια κάθε οχήματος.
          Φυσικά μιλάμε για ιδανική συμμετρική μετωπική τράκα ίδιας μάζας οχημάτων με ίδια ταχύτητα.
          Επειδή όμως αυτό είναι μόνο θεωρητικό σενάριο ναι πάντα η τράκα με τοίχο είναι χειρότερη στην πράξη.
          Αλλά αν απαντάς μαθηματικά στο πρόβλημα η σωστή απάντηση είναι αυτή που δόθηκε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by lap

            Dettol

            Δύο είναι τα πιθανά ενδεχόμενα.

            1. Ο τοιχος να ναι άκαμπτος οπότε όλη την κινητική ενέργεια του οχήματος θα την απορροφήσει το ίδιο το αυτοκίνητο, μέσα από τις ζώνες παραμόρφωσης του αμαξώματος του.

            2. Ο τοίχος να απορροφήσει κατά ένα ποσοστό την κινητική ενέργεια καταρρέοντας, οπότε αυτή θα μοιραστεί μεταξύ αυτοκινήτου και τοίχου στον βαθμό εκείνο που ο τοίχος θα την απορροφά

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tkin73 @dettol last edited by tkin73

              @dettol said in Chery Forum:

              νομιζω οτι μπερδευεται την θεωρια της κινητικης με την πραγματικοτητα. Εχετε στο μυαλο σας τον τοιχο σαν αυτα που καναμε στις ασκησεις φυσικης, σαν κατι ιδεατο που δεν αλλαζει καθολου η κατασταση του, ενω η πραγματικοτητα ειναι ΣΙΓΟΥΡΑ διαφορετικη. Δεν λεω οτι θα σπασει, θα γκρεμιστει ή κατι δραματικο, αλλα ΣΙΓΟΥΡΑ θα απορροφησει ενα κομματι της ενεργειας του οχηματος. Εχετε δει σκηνες ατυχηματος που αυτοκινητα να πεφτουν πανω σε μαντρες και να μην παθαινει τιποτα ο τοιχος; Αν ναι, πασο...

              Εντάξει νομίζω ότι σου απάντησα!
              Οι ιδανικές συνθήκες είναι μόνο στον πίνακα και στο τετράδιο.
              Αλλά το να λες ότι δεν ισχύει αυτό που είπα δείχνει άγνοια στοιχειωδών κανόνων φυσικής και βασικών μαθηματικών σχολείου τώρα για το ..ΕΜΠ τι να πω... περνάνε τα χρόνια και ξεχναμε και τα βασικά...
              Ρώτα έναν φυσικό ή μαθηματικό γυμνασίου/λυκείου θα στο απαντήσει αμέσως.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap @red_monster last edited by lap

                @red_monster said in Chery Forum:

                "το σύστημα κόβει τη παροχή πρόωσης"

                😂 😂 😂

                Ρε συ τώρα, είσαι στα σιγουρα μηχανολόγος μηχανικός, αριστούχος με υποτροφίες στο ΕΜΠ και επιτυχίες και άλλα τέτοια που μας λες

                https://en.wikipedia.org/wiki/Propulsion

                Τι να πω;; 😖 😕

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  tkin73 @dettol last edited by

                  @dettol said in Chery Forum:

                  νομιζω οτι μπερδευεται την θεωρια της κινητικης με την πραγματικοτητα. Εχετε στο μυαλο σας τον τοιχο σαν αυτα που καναμε στις ασκησεις φυσικης, σαν κατι ιδεατο που δεν αλλαζει καθολου η κατασταση του, ενω η πραγματικοτητα ειναι ΣΙΓΟΥΡΑ διαφορετικη. Δεν λεω οτι θα σπασει, θα γκρεμιστει ή κατι δραματικο, αλλα ΣΙΓΟΥΡΑ θα απορροφησει ενα κομματι της ενεργειας του οχηματος. Εχετε δει σκηνες ατυχηματος που αυτοκινητα να πεφτουν πανω σε μαντρες και να μην παθαινει τιποτα ο τοιχος; Αν ναι, πασο...

                  Αν θες να μιλήσουμε για πραγματικότητα κανένας τοίχος δεν επιστρέφει όλη την κινητική ενέργεια του οχήματος, πράγματι απορροφά ένα μέρος ανάλογα τα χαρακτηριστικά του αλλά επίσης δεν υπάρχει και καμία σύγκρουση που είναι απόλυτα συμμετρική και με απόλυτα ίδιο βάρος οχημάτων αν θεωρήσουμε την ταχύτητα απολύτως ίδια.
                  Το μικρότερης κινητικής ενέργειας όχημα θα πάρει την ενέργεια μέχρι να γίνει ισοζύγιο και αυτή είναι μια παράμετρος τα υπόλοιπα φεύγουν από φυσική λυκείου και πάμε σε στατική και δυναμική α έτους Πολυτεχνείου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ataim
                    ataim last edited by ataim

                    Το σημαντικό είναι να μην έχουμε την λανθασμένη αντίληψη ότι δύο όμοια οχήματα που συγκρούονται μετωπικά με 50kph παραλαμβάνουν αντίστοιχες δυνάμεις σύγκρουσης 100kph με σταθερό εμπόδιο. Υπάρχει αυτή η λανθασμένη αντίληψη που βέβαια δεν ισχύει, καθώς οι δυνάμεις που αναπτύσσονται είναι πολύ κοντά σε αυτές σύγκρουσης σε σταθερό εμπόδιο με 50kph.

                    T 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • T
                      tkin73 @ataim last edited by

                      @ataim said in Chery Forum:

                      Το σημαντικό είναι να μην έχουμε την λανθασμένη αντίληψη ότι δύο όμοια οχήματα που συγκρούονται μετωπικά με 50kph παραλαμβάνουν αντίστοιχες δυνάμεις σύγκρουσης 100kph με σταθερό εμπόδιο. Υπάρχει αυτή η λανθασμένη αντίληψη που βέβαια δεν ισχύει, καθώς οι δυνάμεις που αναπτύσσονται είναι πολύ κοντά σε αυτές σύγκρουσης σε σταθερό εμπόδιο με 50kph.

                      Αυτό τόνισα από την αρχή αλλά μετά πιάσαμε το ...μάθημα με τον τοίχο και χάθηκε το νόημα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ektoras
                        ektoras last edited by

                        Να βάλουμε και ένα άλλο σενάριο, πραγματικό, από φίλο πωλητή που τράκαρε σε επαρχιακό δρόμο στην δυτική Μακεδονία.

                        Με ολοκαίνουργιο ΠΕΖΩ 208 σε επαρχιακό δρόμο, με ταχύτητα περίπου 70 km/h συγκρούστηκε μετωπικά με παλιό FORD FOCUS 20ετιας.

                        Το ΠΕΖΩ φρέναρε μόνο του όταν αντιλήφθηκε το ford που ερχόταν επάνω του, με αποτέλεσμα το ΠΕΖΩ να πάει για απόσυρση ενώ το FORD που έπεσε αφρενάριστο, να πάθει λίγες ζημιές αναλογικά.

                        Ο φίλος τραυματίστηκε στα πόδια.

                        Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                        T I 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          tkin73 @ektoras last edited by

                          @ektoras said in Chery Forum:

                          Να βάλουμε και ένα άλλο σενάριο, πραγματικό, από φίλο πωλητή που τράκαρε σε επαρχιακό δρόμο στην δυτική Μακεδονία.

                          Με ολοκαίνουργιο ΠΕΖΩ 208 σε επαρχιακό δρόμο, με ταχύτητα περίπου 70 km/h συγκρούστηκε μετωπικά με παλιό FORD FOCUS 20ετιας.

                          Το ΠΕΖΩ φρέναρε μόνο του όταν αντιλήφθηκε το ford που ερχόταν επάνω του, με αποτέλεσμα το ΠΕΖΩ να πάει για απόσυρση ενώ το FORD που έπεσε αφρενάριστο, να πάθει λίγες ζημιές αναλογικά.

                          Ο φίλος τραυματίστηκε στα πόδια.

                          Πολύ σωστή παρατήρηση!
                          Το νέο ελαφρύτερο 208 που φρενάρε μείωσε δραματικά την κινητική του ενέργεια και απορρόφησε όλα τα joule του αφρεναριστου βαρύτερου φοκους...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dg79 last edited by

                            Άρα πατάμε γκάζι σε περίπτωση μετωπικής;

                            S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • S
                              savas89 @dg79 last edited by

                              @dg79 said in Chery Forum:

                              Άρα πατάμε γκάζι σε περίπτωση μετωπικής;
                              Τελικά τον αποζημίωσε τουλάχιστον;

                              ektoras 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                ilias-a @ektoras last edited by

                                @ektoras said in Chery Forum:

                                Να βάλουμε και ένα άλλο σενάριο, πραγματικό, από φίλο πωλητή που τράκαρε σε επαρχιακό δρόμο στην δυτική Μακεδονία.

                                Με ολοκαίνουργιο ΠΕΖΩ 208 σε επαρχιακό δρόμο, με ταχύτητα περίπου 70 km/h συγκρούστηκε μετωπικά με παλιό FORD FOCUS 20ετιας.

                                Το ΠΕΖΩ φρέναρε μόνο του όταν αντιλήφθηκε το ford που ερχόταν επάνω του, με αποτέλεσμα το ΠΕΖΩ να πάει για απόσυρση ενώ το FORD που έπεσε αφρενάριστο, να πάθει λίγες ζημιές αναλογικά.

                                Ο φίλος τραυματίστηκε στα πόδια.

                                Αν το πεζω δεν ειχε φρεναρει θα ειχε παθει μικροτερη ζημια? Δεν το νομιζω.
                                Ο δρομος εχει διαφορετικες συνθηκες απο τα κρας τεστ, τα σημεια που ηρθαν σε επαφη τα 2 αυτοκινητα, οι ταχυτητες τους, το βαρος τους.
                                Ενα ερωτημα ακομα, ιδια παραμορφωση θα εχει μια συγκρουση ενος αυτοκινητου στο πεδιο δοκιμων που η θερμοκρασια του μηχανοστασιου ειναι η ατμοσφαιρικη συνηθως 25-30 βαθμους ή διαφορετικη (στα θερμικα) που οταν δουλευει η μηχανη μπορει να εχει και 150-180 βαθμους?

                                T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • ektoras
                                  ektoras @savas89 last edited by

                                  @savas89 said in Chery Forum:

                                  @dg79 said in Chery Forum:

                                  Άρα πατάμε γκάζι σε περίπτωση μετωπικής;
                                  Τελικά τον αποζημίωσε τουλάχιστον;

                                  Υπάλληλος φαρμακευτικής είναι, τον πλήρωσε η ιδιωτική ασφαλιστική της φαρμακευτικής, αλλά για το ατύχημα θα γίνει δικαστήριο, όταν γίνει, όποτε γίνει και όπου γίνει, Ελλαδάρα.

                                  Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    tkin73 @ilias-a last edited by tkin73

                                    @ilias-a said in Chery Forum:

                                    @ektoras said in Chery Forum:

                                    Να βάλουμε και ένα άλλο σενάριο, πραγματικό, από φίλο πωλητή που τράκαρε σε επαρχιακό δρόμο στην δυτική Μακεδονία.

                                    Με ολοκαίνουργιο ΠΕΖΩ 208 σε επαρχιακό δρόμο, με ταχύτητα περίπου 70 km/h συγκρούστηκε μετωπικά με παλιό FORD FOCUS 20ετιας.

                                    Το ΠΕΖΩ φρέναρε μόνο του όταν αντιλήφθηκε το ford που ερχόταν επάνω του, με αποτέλεσμα το ΠΕΖΩ να πάει για απόσυρση ενώ το FORD που έπεσε αφρενάριστο, να πάθει λίγες ζημιές αναλογικά.

                                    Ο φίλος τραυματίστηκε στα πόδια.

                                    Αν το πεζω δεν ειχε φρεναρει θα ειχε παθει μικροτερη ζημια? Δεν το νομιζω.
                                    Ο δρομος εχει διαφορετικες συνθηκες απο τα κρας τεστ, τα σημεια που ηρθαν σε επαφη τα 2 αυτοκινητα, οι ταχυτητες τους, το βαρος τους.
                                    Ενα ερωτημα ακομα, ιδια παραμορφωση θα εχει μια συγκρουση ενος αυτοκινητου στο πεδιο δοκιμων που η θερμοκρασια του μηχανοστασιου ειναι η ατμοσφαιρικη συνηθως 25-30 βαθμους ή διαφορετικη (στα θερμικα) που οταν δουλευει η μηχανη μπορει να εχει και 150-180 βαθμους?

                                    Σχεδόν πάντα το φρενάρισμα μειώνει σημαντικά τις ζημιές σε όλα τα σενάρια. Το χειρότερο σενάριο είναι να πάνε και τα δυο αφρεναριστα.
                                    Το επόμενο χειρότερο είναι να φρενάρει το ένα και το επόμενο να ακινητοποιηθεί το ένα.
                                    Φυσικά υπάρχουν άπειρα σενάρια.
                                    Αλλά το ότι φρενάρε το 208 μείωσε σίγουρα τις ζημιές του σε σχέση με το αν πήγαινε αφρεναριστο.
                                    Άρα πάντα πατάμε φρένο !
                                    Μην ξεχνάμε είπαμε 1/2 Χ μάζα Χ ταχύτητα στο τετράγωνο! Δλδ η ταχύτητα είναι το πιο κρίσιμο μέγεθος στην κινητική ενέργεια του οχήματος.
                                    Σχετικά με τις θερμοκρασίες τα σύγχρονα αμάξια είναι κατασκευασμένα από χάλυβα υψηλής αντοχής.
                                    Θερμοκρασία 150-180 δεν χάνει ο χάλυβας σημαντικά την αντοχή του.
                                    Μόνο πάνω από 400-500 βαθμούς οι ιδιότητες πέφτουν δραματικά.
                                    Άρα πρακτικά είτε στο εργαστήριο είτε στον δρόμο τα ίδια είναι τα αποτελέσματα...

                                    I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      ilias-a @tkin73 last edited by

                                      @tkin73 said in Chery Forum:

                                      Θερμοκρασία 150-180 δεν χάνει ο χάλυβας σημαντικά την αντοχή του.

                                      Σημαντικα οχι αλλα περναει σε διαφορετικο φασμα.

                                      T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tkin73 @ilias-a last edited by tkin73

                                        @ilias-a said in Chery Forum:

                                        @tkin73 said in Chery Forum:

                                        Θερμοκρασία 150-180 δεν χάνει ο χάλυβας σημαντικά την αντοχή του.

                                        Σημαντικα οχι αλλα περναει σε διαφορετικο φασμα.

                                        Όχι δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο όσο μένει σε αυτές τις θερμοκρασίες.
                                        Μέχρι 200 βαθμούς παραμένει πάνω από το 95% της αρχικής αντοχής.
                                        Από τους 300 και πάνω πέφτει στο 80% και στους 400 πάει 60% .
                                        Δλδ η ουσιαστική αποδυνάμωση ξεκινά πάνω από τους 300.
                                        Λοιπόν μετά την στατική και δυναμική περάσαμε τώρα περάσαμε και στο 2ο έτος Πολυτεχνείου στην αντοχή υλικών!
                                        Μας μένει μόνο δομική ανάλυση και μηχανική κατασκευών και το πήραμε το πτυχιακι στους μηχανολόγους (λέμε τώρα μας λείπουν ακόμα καμιά 65 μαθήματα)...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Γράψου στη Δ.Α.Π

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            200 βαθμούς θα έχει ξέρω ‘γώ το χταπόδι της εξάτμισης, οι ζώνες παραμόρφωσης του αμαξώματος μαζί με τον αερα που θα τις ψύχει καθώς κινείται θα ισοδυναμούν με σχεδόν την θερμοκρασία περιβάλλοντος.

                                            Δηλαδή καμία ουσιαστική διαφορά από τα τεστς

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 20 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr