-
@tkin73 said in Chery Forum:
@iceman7 said in Chery Forum:
@ataim said in Chery Forum:
@lap said in Chery Forum:
Εάν πατήσεις πολύ απότομα το πεντάλ λόγω anti spin το σύστημα κόβει τη παροχή πρόωσης οπότε για αυτό ίσως σου φάνηκε πιο αργό για τα 204 άλογα
είπε έπιασε 100, λες να σπίναρε μέχρι εκεί; το αμάξι δεν φαίνεται γρήγορο γιατί είναι 1565 κιλά (οσο το δίλιτρο CC)
Στην αρχή και μόνο στο σπορ πρόγραμμα σπινιαρε.
Εντύπωση μάλιστα μου έκανε ο συντονισμός του παρμπρίζ στις απότομες επιταχύνσεις.
Ισως αυτό να δείχνει όχι τόσο προσεκτική συναρμογή ;Στην Ελλάδα της φτωχιας που ελάχιστοι μπορούν να αγοράσουν αμάξι θα πουλήσει.
Αλλά εμένα δεν μου έκανε κλικ.
Το μαζντογιαρις φεύγοντας ήταν πιο ομαλό στο δρόμο και στο πως πέρναγε η δύναμη στο δρόμο.
Το tcross της γυναίκας ακόμα πιο μετά που πήρα μου φάνηκε bmw μέσα.
Ολα τα κινέζικα μου βγάζουν αυτή την αίσθηση ότι απλά έχουν βάλει εντυπωσιακά υλικά χωρίς σύνδεση μεταξύ τους. Δεν ειναι ραφιναρισμένα.
Κάτι από Φράνκεσταϊν ίσως ;Παρόμοια αίσθηση μου είχαν αφήσει και τα BYD και το seal και το atto3 και το δελφίνι.
Σε jaecoo 7 και tiggo7 μπήκες; Το 4 είναι μια κατηγορία κάτω πέρα από μέγεθος και σε ποιότητα ... φυσικά είναι και πολύ πολύ φθηνότερο...
Το 7 το είδα περισσότερη ώρα στην έκθεση και έχω τραβήξει και βίντεο.
Πολύ ποιοτικό φαίνεται αλλά αυτή την αίσθηση της κινεζιλας στη βγάζει και αυτό. Εδώ σου λέω ότι και το seal μου έβγαζε αυτή τη φθήνια.
Και εξωτερικά είναι πολύ συντηρητικό και παλιομοδίτικο. Θα το έβλεπα ως phev μεταξύ 30-35. -
@ataim said in Chery Forum:
@lap said in Chery Forum:
Το καλό με το chery 4 είναι ότι θα σοβαρευτεί και η Toyota προσφέροντας καλύτερη μόνωση και εσωτερικό.
Δεν χαμπαριάζουν, επιμένουν στα πλαστικοποιημένα εσωτερικά.
@lap said in Chery Forum:
31 κιλά ροπής έχει πόσο έχει το yaris hybrid?
η έκδοση με τα 130hp πρέπει να φτάνει τα 200nm
Τα 31nm δεν φαίνονται πουθενά πάντως.
Είχε 1000 και κάτι ψιλά χλμ το αμάξι ίσως άστρωτο ακόμα αλλά δεν είχε ξεπέταγμα. -
Τι να πω;;;
Τα 7,1 στο 0-100 και οι αντίστοιχες επιδόσεις σε ρεπριζ δηλώνουν όμως τέτοια νούμερα.
Ίσως επειδή είναι υβριδικό να έχει διαφορετική προσέγγιση στο πως το περνά στον δρόμο από ότι στα διπλό συμπλέκτα
Εδώ αυτοί μέσα από τις αντιδράσεις τους φαίνεται να νιώθουν την ροπή.
-
@ataim said in Chery Forum:
@lap said in Chery Forum:
Το καλό με το chery 4 είναι ότι θα σοβαρευτεί και η Toyota προσφέροντας καλύτερη μόνωση και εσωτερικό.
Δεν χαμπαριάζουν, επιμένουν στα πλαστικοποιημένα εσωτερικά.
@lap said in Chery Forum:
31 κιλά ροπής έχει πόσο έχει το yaris hybrid?
η έκδοση με τα 130hp πρέπει να φτάνει τα 200nm
ναι, αλλά ανεβαίνει περαιτέρω και η τιμή... To active plus ξεκινάει από 25070 και το style από 27570... Όλα αυτά, εξακολουθώντας να είναι σε άλλη (κατώτερη) κλάση επιδόσεων. Τα 500 ευρώ διαφοράς στην active plus ίσως και να μην αξίζουν αν απλά θέλεις κάτι οικονομικό.
EDIT μπήκα στο site της toyota και διαπίστωσα ότι δεν υπάρχει style με τα 116... Τι φάση;
-
@iceman7 said in Chery Forum:
@jordi said in Chery Forum:
Αν αποφάσιζαν να κρατήσουν τις υφιστάμενες προσφορές που τρέχουν μέχρι 30/09 (-1000€ στην τιμή, δηλαδή 24990 η πλούσια έκδοση, 3,9% επιτόκιο με προκαταβολή τουλάχιστον 20% και έως 60 δόσεις, 7 + 5 χρόνια εγγύηση) σε μόνιμη βάση, νομίζω θα μπορούσαν να κάνουν σοβαρό μπάσιμο στην αγορά. Το αυτοκίνητο το οδήγησα, αλλά όχι σε συνθήκες που θα ήθελα για να βγάλω καλά συμπεράσματα. Το κράτημα του είναι καλό στις στροφές και η άνεση της ανάρτησης αποδεκτή. Το γκάζι θέλει γενικά ήπια διαχείριση, όχι απότομη και το φρένο έχει καλή αίσθηση στο πεντάλ. Το εσωτερικό φαίνεται καλοφτιαγμένο και περνώντας πάνω από έντονες ανωμαλίες, δεν ακούγονταν ιδιαίτεροι τριγμοί από τα πλαστικά. Οι κάμερες στις στροφές που ενεργοποιούνται και σου δείχνουν πανοραμικά το αυτοκίνητο, είνα ωραίο εφέ, αλλά λίγο αργό στην απόκρισή του. Γενικά μου φάνηκε ότι ως αυτοκίνητο αξίζει τα λεφτά του, ιδιαίτερα η πλούσια έκδοση που έχει κυριολεκτικά τα πάντα, αλλά θεωρώ ότι πρέπει να κρατήσουν τις τρέχουσες προσφορές για να θορυβήσουν πραγματικά την αγορά. Το αυτοκίνητο ουσιαστικά μόλις παρουσιάστηκε, τώρα ξεκινάνε οι πρώτες δημοσιογραφικές δοκιμές, ο κόσμος δεν το γνωρίζει και όταν με το καλό πάει στις εκθέσεις για να το δει από κοντά, να το οδηγήσει, ενδεχομένως να το παραγγείλει και του πουν 26000€ αντί για 25, 7,9% επιτόκιο αντί για 3,9% και 7 χρόνια εγγύηση αντί για 12, εκεί νομίζω αρκετοί θα διστάσουν να κάνουν το βήμα παραπάνω και ίσως αποφασίσουν να πάνε σε μία πιο εγνωσμένη μάρκα.
Και εγώ το οδήγησα σήμερα. Δυστυχως την απλή έκδοση στην ΕΚΚΑ.
Δεν τρελάθηκα.
Ισως λίγο μεγαλύτερο από όσο χρειάζεται για καθημερινό πόλης.
Άνετο πάντως και με ποιοτικό εσωτερικό.
Πολλά ηλεκτρονικά.
Καλή τιμή, επιτόκιο και εγγύηση που πρέπει να μείνουν τα ίδια μέχρι να μπορέσουν να φέρουν αμάξια σε εκθέσεις και τεστ.
Το εκβιαστικό παράγγειλε τώρα και μέχρι 30/9 το θεωρώ απαράδεκτο ως καταναλωτής που είδα το αμάξι για 15 λεπτά σε ένα τεστ χωρίς καν χρόνο να το περιεργαστώ στην έκθεση.Έχουν προϊόν που αν το πλασάρουν σωστά ο κουβάς γιαρις κρος θα πάρει τη θέση που πραγματικά του αξίζει για τα σκατα που προσφέρει σε απτή ποιότητα.
Σε επίπεδο κινητήρα δεν διαπίστωσα ιδιαίτερα τους 204 ίππους. Επιτάχυνε σαν το γιαρις. Ισως στο σπορ κάτι παραπάνω έκανε που το πάτησα από φανάρι σε φανάρι στη Μεσογειων. Έπιασα 100. Σε μια αναστροφή είχε καλό κόψιμο το τιμόνι.
Μουγκρητό από το κιβώτιο δεν είχε. Άκουγες τον κινητήρα όταν έπαιρνε μπρος αλλά όχι ενοχλητικά.
Κινείται με μπαταρία αθόρυβα αλλά όχι τόσο σβέλτα.
Βέβαια φαίνεται πιο γερό και βαρύ σκαρί από τα γιαρις κρος.
Είχε κάποιες ανόητες ελλείψεις όπως ότι τα φλας δεν είναι one touch, η έλλειψη ηλεκτροχρωματικου και φωτός στα σκιαδια (ειδικά σε σχέση με τα υπόλοιπα που δίνει).
Απλά χωρίς να είναι κακό σου άφηνε μια άψυχη γεύση. Σαν να είναι ένα ακόμα κινέζικο. Τα οποία μοιάζουν τελικά φασόν αμάξια. Πολλά κοινά όλα τους.
Δεν βοηθάει και ο εξωτερικός σχεδιασμός που δεν σε τρελαίνει.
Κατανάλωση ήταν από πριν κολλημένη στο 5,4 και δεν άλλαξε στο μικρό τεστ που κάναμε.
Για όποιον κοιτάει την κατηγορία και θα ήθελε ένα αμάξι για όλα ίσως να ήταν ιδανική επιλογή.Στην ίδια έκθεση είχε και τα lync&co.
Το 01 πανάκριβο πια και το 02 περίεργο εσωτερικά.
Και μόνο για το τιμόνι 2 ακτίνων έφαγε άκυρο πριν καν το οδηγήσω.Οι κινέζοι πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι δυσκολία έχουν με τον ηλεκτροχρωματικο καθρέφτη. Βάζουν ότι άλλη μπούρδα που ακριβοπληρώνουμε στους ευρωπαίους, αλλά δεν βάζουν κάτι τόσο απλό (και χρήσιμο!). Wtf?
-
Αποτελέσματα σχεδόν μετωπικης δύο tiggo 9 με 50 χλμ έκαστο.
Οι αερόσακοι άνοιξαν , η πόρτα του οδηγού για απεγκλωβισμό ανοίγει.Για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις και σχόλια του τύπου είναι σαν να συγκρούστηκε ένα όχημα με 100 χλμ σε τοίχο δεν ισχύει γιατί πρόκειται για αμάξια που κουβαλούν την ίδια κινητική ενέργεια άρα το καθένα λειτουργει σαν κινούμενος τοίχος για το αλλο.
Τα αποτελέσματα είναι σαν να χτύπησε με 50 χλμ σε τοίχο μόνο του.
Αν είχαμε όμως ένα βαρύτερο όχημα τότε το ελαφρύτερο θα πάθαινε μεγαλύτερη ζημιά
Youtube Video -
-
Γιατί όλοι όσοι το δοκιμάζουν επαναλαμβάνουν τη παπάτζα για 470 l χώρο αποσκευών; Αφού κάνει μπαμ ότι δεν είναι τόσα (μέχρι εταζέρα).
-
"το σύστημα κόβει τη παροχή πρόωσης"
-
@sette said in Chery Forum:
Γιατί όλοι όσοι το δοκιμάζουν επαναλαμβάνουν τη παπάτζα για 470 l χώρο αποσκευών; Αφού κάνει μπαμ ότι δεν είναι τόσα (μέχρι εταζέρα).
Στην απλή έκδοση δεν έχει καν εταζέρα να πούμε.
Μεγάλο πορτ μπαγαζ έχει. Για εμένα αχρείαστο για κάθε μέρα όπως γενικά και οι διαστάσεις του.
Μεγάλο για καθημερινό, μικρό ίσως για ταξίδι. -
@tkin73 said in Chery Forum:
Αποτελέσματα σχεδόν μετωπικης δύο tiggo 9 με 50 χλμ έκαστο.
Οι αερόσακοι άνοιξαν , η πόρτα του οδηγού για απεγκλωβισμό ανοίγει.Για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις και σχόλια του τύπου είναι σαν να συγκρούστηκε ένα όχημα με 100 χλμ σε τοίχο δεν ισχύει γιατί πρόκειται για αμάξια που κουβαλούν την ίδια κινητική ενέργεια άρα το καθένα λειτουργει σαν κινούμενος τοίχος για το αλλο.
Τα αποτελέσματα είναι σαν να χτύπησε με 50 χλμ σε τοίχο μόνο του.
Αν είχαμε όμως ένα βαρύτερο όχημα τότε το ελαφρύτερο θα πάθαινε μεγαλύτερη ζημιά
https://youtube.com/shorts/ZPerrFgEbp0?Προφανώς και ΟΧΙ !
-
@red_monster said in Chery Forum:
@tkin73 said in Chery Forum:
Αποτελέσματα σχεδόν μετωπικης δύο tiggo 9 με 50 χλμ έκαστο.
Οι αερόσακοι άνοιξαν , η πόρτα του οδηγού για απεγκλωβισμό ανοίγει.Για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις και σχόλια του τύπου είναι σαν να συγκρούστηκε ένα όχημα με 100 χλμ σε τοίχο δεν ισχύει γιατί πρόκειται για αμάξια που κουβαλούν την ίδια κινητική ενέργεια άρα το καθένα λειτουργει σαν κινούμενος τοίχος για το αλλο.
Τα αποτελέσματα είναι σαν να χτύπησε με 50 χλμ σε τοίχο μόνο του.
Αν είχαμε όμως ένα βαρύτερο όχημα τότε το ελαφρύτερο θα πάθαινε μεγαλύτερη ζημιά
https://youtube.com/shorts/ZPerrFgEbp0?Προφανώς και ΟΧΙ !
Και όμως ισχύει.
Στην πρώτη περίπτωση αντίθετα κινούμενα οχήματα ίδιας μάζας/όγκου και ταχύτητας όταν συγκρουστούν συμμετρικά κανένα δεν απορροφά την ενέργεια του άλλου . Το καθένα απορροφά όλη την ενέργεια.
Το ίδιο γίνεται και με τον τοίχο!
Δεν απορροφά καθόλου ενέργεια επιστρέφει στο όχημα.
Άρα η πρώτη περίπτωση των οχημάτων είναι σαν να συγκρουστεί με 50 χλμ το ένα σε "κινούμενο τοίχο". -
@red_monster said in Chery Forum:
@tkin73 said in Chery Forum:
Αποτελέσματα σχεδόν μετωπικης δύο tiggo 9 με 50 χλμ έκαστο.
Οι αερόσακοι άνοιξαν , η πόρτα του οδηγού για απεγκλωβισμό ανοίγει.Για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις και σχόλια του τύπου είναι σαν να συγκρούστηκε ένα όχημα με 100 χλμ σε τοίχο δεν ισχύει γιατί πρόκειται για αμάξια που κουβαλούν την ίδια κινητική ενέργεια άρα το καθένα λειτουργει σαν κινούμενος τοίχος για το αλλο.
Τα αποτελέσματα είναι σαν να χτύπησε με 50 χλμ σε τοίχο μόνο του.
Αν είχαμε όμως ένα βαρύτερο όχημα τότε το ελαφρύτερο θα πάθαινε μεγαλύτερη ζημιά
https://youtube.com/shorts/ZPerrFgEbp0?Προφανώς και ΟΧΙ !
Για εξήγησε το βρε μηχανικέ του ΕΜΠ με υποτροφία.
Εμείς θυμάμαι μάθαμε στο λύκειο πως η κινητική ενέργεια ισούται με : Ε=1/2m*u^2
Οπότε το πρώτο όχημα έχει Ε1 και το δεύτερο Ε2
Με την ΔΕ = 0
Εφόσον η μάζα και η ταχύτητα είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΑ τιμή τότε έχουμε και την ορμή του τεστ να ισούται
P= m*u + m(-u)= 0
(λόγω ακριβώς ίδιων τιμών/συντελεστών)
-
@tkin73 said in Chery Forum:
@red_monster said in Chery Forum:
@tkin73 said in Chery Forum:
Αποτελέσματα σχεδόν μετωπικης δύο tiggo 9 με 50 χλμ έκαστο.
Οι αερόσακοι άνοιξαν , η πόρτα του οδηγού για απεγκλωβισμό ανοίγει.Για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις και σχόλια του τύπου είναι σαν να συγκρούστηκε ένα όχημα με 100 χλμ σε τοίχο δεν ισχύει γιατί πρόκειται για αμάξια που κουβαλούν την ίδια κινητική ενέργεια άρα το καθένα λειτουργει σαν κινούμενος τοίχος για το αλλο.
Τα αποτελέσματα είναι σαν να χτύπησε με 50 χλμ σε τοίχο μόνο του.
Αν είχαμε όμως ένα βαρύτερο όχημα τότε το ελαφρύτερο θα πάθαινε μεγαλύτερη ζημιά
https://youtube.com/shorts/ZPerrFgEbp0?Προφανώς και ΟΧΙ !
Και όμως ισχύει.
Στην πρώτη περίπτωση αντίθετα κινούμενα οχήματα ίδιας μάζας/όγκου και ταχύτητας όταν συγκρουστούν συμμετρικά κανένα δεν απορροφά την ενέργεια του άλλου . Το καθένα απορροφά όλη την ενέργεια.
Το ίδιο γίνεται και με τον τοίχο!
Δεν απορροφά καθόλου ενέργεια επιστρέφει στο όχημα.
Άρα η πρώτη περίπτωση των οχημάτων είναι σαν να συγκρουστεί με 50 χλμ το ένα σε "κινούμενο τοίχο".σιγουρα η αθροιση των ταχυτητων δεν ισχυει και σιγουρα τα οχηματα, λογω της παραμορφωσης που παθαινουν απορροφουν καλυτερη την κινητικη ενεργεια σε συγκριση με εναν τοιχο, επομενως δεν ειναι σαν να πεσει ενα οχημα με 100χλμ/ω πανω σε τοιχο (οπως πολυ σωστα ανεφερες).
Δεν ειμαι τοσο σιγουρος ομως οτι ισχυει, αυτο το οποια διαφωνησε και ο red monster, το
"Τα αποτελέσματα είναι σαν να χτύπησε με 50 χλμ σε τοίχο μόνο του."Δεν ειμαι ειδικος crash test, αλλα μου μοιαζει λαθος η προταση μεσα σε εισαγωγικα.
-
Αυτό που ισχύει στον τοίχο είναι ότι η ορμή του οχήματος θα δημιουργήσει μεγαλύτερη παραμόρφωση στο όχημα διότι ο τοίχος καθώς δεν παραμορφώνεται και είναι άκαμπτος (θεωρητικά από μπετόν αρμέ) δεν απορροφά ενέργεια.
Αν όμως είναι σαν αυτούς τους τοίχους στα crash tests που έχουν κάτι σαν ζώνη παραμόρφωσης τότε θα μοιραστεί κατά ένα ποσοστό η ενέργεια οπότε και η παραμόρφωση θα είναι ανάλογη
Η ταχύτητα όμως λόγω ταυτόσημων συντελεστών παραμένει 50χλμ/ ωρα
Απλή φυσική δημοσίου λαϊκού λυκείου είναι. Δεν είναι ειδικότητα στα crash tests.
-
Με 50 αφρεναριστο σε τοιχο, απο ελαχιστα εως κανενα αυτοκινητο δε θα βγουν ζωντανοι οι εμπρος, για τους πισω υπαρχουν ελπιδες.
-
@lap said in Chery Forum:
Αυτό που ισχύει στον τοίχο είναι ότι η ορμή του οχήματος θα δημιουργήσει μεγαλύτερη παραμόρφωση στο όχημα διότι ο τοίχος καθώς δεν παραμορφώνεται δεν απορροφά ενέργεια.
Αν όμως είναι σαν αυτούς τους τοίχους στα crash tests που έχουν κάτι σαν ζώνη παραμόρφωσης τότε θα μοιραστεί κατά ένα ποσοστό
Η ταχύτητα όμως λόγω ταυτόσημων συντελεστών παραμένει 50χλμ/ ωρα
Απλή φυσική δημοσίου λαϊκού λυκείου είναι. Δεν είναι ειδικότητα στα crash tests.
οτι και να πεις, δεν με πειθεις οτι η συγκρουση δυο αντιθετα κινουμενων οχηματων με 50χλμ/ω το καθενα ισοδυναμει με συγκρουση ενος οχηματος με 50χλμ/ω σε τοιχο.
Δηλ, δεν υπαρχει τιποτα που να υποστηριζει αυτο. -
Ισούται. Απλώς όπως ανέφερα θα υπάρχει διαφορά στην παραμόρφωση των ζωνών παραμόρφωσης του οχήματος διότι δεν θα μοιράζεται η κινητική ενέργεια που θα ασκηθεί στον τοίχο
Εάν ο τοίχος είναι σαν αυτόν στα crash tests με κάποιες ζώνες παραμόρφωσης τότε θα μοιραστεί η ενέργεια αναλόγως αυτών που έχουν τοποθετήσει
-
@dettol said in Chery Forum:
@tkin73 said in Chery Forum:
@red_monster said in Chery Forum:
@tkin73 said in Chery Forum:
Αποτελέσματα σχεδόν μετωπικης δύο tiggo 9 με 50 χλμ έκαστο.
Οι αερόσακοι άνοιξαν , η πόρτα του οδηγού για απεγκλωβισμό ανοίγει.Για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις και σχόλια του τύπου είναι σαν να συγκρούστηκε ένα όχημα με 100 χλμ σε τοίχο δεν ισχύει γιατί πρόκειται για αμάξια που κουβαλούν την ίδια κινητική ενέργεια άρα το καθένα λειτουργει σαν κινούμενος τοίχος για το αλλο.
Τα αποτελέσματα είναι σαν να χτύπησε με 50 χλμ σε τοίχο μόνο του.
Αν είχαμε όμως ένα βαρύτερο όχημα τότε το ελαφρύτερο θα πάθαινε μεγαλύτερη ζημιά
https://youtube.com/shorts/ZPerrFgEbp0?Προφανώς και ΟΧΙ !
Και όμως ισχύει.
Στην πρώτη περίπτωση αντίθετα κινούμενα οχήματα ίδιας μάζας/όγκου και ταχύτητας όταν συγκρουστούν συμμετρικά κανένα δεν απορροφά την ενέργεια του άλλου . Το καθένα απορροφά όλη την ενέργεια.
Το ίδιο γίνεται και με τον τοίχο!
Δεν απορροφά καθόλου ενέργεια επιστρέφει στο όχημα.
Άρα η πρώτη περίπτωση των οχημάτων είναι σαν να συγκρουστεί με 50 χλμ το ένα σε "κινούμενο τοίχο".σιγουρα η αθροιση των ταχυτητων δεν ισχυει και σιγουρα τα οχηματα, λογω της παραμορφωσης που παθαινουν απορροφουν καλυτερη την κινητικη ενεργεια σε συγκριση με εναν τοιχο, επομενως δεν ειναι σαν να πεσει ενα οχημα με 100χλμ/ω πανω σε τοιχο (οπως πολυ σωστα ανεφερες).
Δεν ειμαι τοσο σιγουρος ομως οτι ισχυει, αυτο το οποια διαφωνησε και ο red monster, το
"Τα αποτελέσματα είναι σαν να χτύπησε με 50 χλμ σε τοίχο μόνο του."Δεν ειμαι ειδικος crash test, αλλα μου μοιαζει λαθος η προταση μεσα σε εισαγωγικα.
Την άθροιση το ξεκαθαρίσαμε δεν ισχύει το 50+50.
Τα J κινητικής ενέργειας καθε αμαξιού είναι τα ίδια 1/2m*u2. Είτε πέφτει σε άλλο όχημα είτε σε τοίχο . Ίδια τα J .
Όταν πέφτουν μετωπικά και αφού έχουν ίδια κινητική ενέργεια δεν ανταλλουσουν μεταξύ τους και απορροφά το καθένα τα Χ J που είχε.
Το ίδιο ισχύει και τον τοίχο.
Η κινητική ενέργεια δεν αλλάζει του οχήματος ίδια μάζα ίδια ταχύτητα. Και ο τοίχος ως τοίχος δεν απορροφά καθόλου κινητική ενέργεια (αν αρχίσουμε να λέμε το είδος του τοίχου απλά χάνουμε την ουσία της άσκησης) . Όλη επιστέφει στο όχημα όπως στην πρώτη περίπτωση!
Είναι απλό! -
@dettol said in Chery Forum:
@lap said in Chery Forum:
Αυτό που ισχύει στον τοίχο είναι ότι η ορμή του οχήματος θα δημιουργήσει μεγαλύτερη παραμόρφωση στο όχημα διότι ο τοίχος καθώς δεν παραμορφώνεται δεν απορροφά ενέργεια.
Αν όμως είναι σαν αυτούς τους τοίχους στα crash tests που έχουν κάτι σαν ζώνη παραμόρφωσης τότε θα μοιραστεί κατά ένα ποσοστό
Η ταχύτητα όμως λόγω ταυτόσημων συντελεστών παραμένει 50χλμ/ ωρα
Απλή φυσική δημοσίου λαϊκού λυκείου είναι. Δεν είναι ειδικότητα στα crash tests.
οτι και να πεις, δεν με πειθεις οτι η συγκρουση δυο αντιθετα κινουμενων οχηματων με 50χλμ/ω το καθενα ισοδυναμει με συγκρουση ενος οχηματος με 50χλμ/ω σε τοιχο.
Δηλ, δεν υπαρχει τιποτα που να υποστηριζει αυτο.Υπάρχουν λέγεται φυσική λυκείου ...
Chery Forum