-
Δεν παίζει!
-
Τολμώ να γράψω ότι μου αρέσει περισσότερο η ιταλική εκδοχή. Υπάρχει αλλού στην Ευρώπη η DR μάρκα;
-
@sette said in Chery Forum:
Τολμώ να γράψω ότι μου αρέσει περισσότερο η ιταλική εκδοχή. Υπάρχει αλλού στην Ευρώπη η DR μάρκα;
Ναι, είναι πιο ωραίο και το δίνουν 26κ. Εξάγουν και σε άλλα κράτη αλλά όχι εδώ.
-
@ataim said in Chery Forum:
@sette said in Chery Forum:
Τολμώ να γράψω ότι μου αρέσει περισσότερο η ιταλική εκδοχή. Υπάρχει αλλού στην Ευρώπη η DR μάρκα;
Ναι, είναι πιο ωραίο και το δίνουν 26κ. Εξάγουν και σε άλλα κράτη αλλά όχι εδώ.
https://drautomobiles.com/en/models/
Πάντως στο site τους, δεν έχουν (ακόμα;) επιλογή για HEV αλλά για PHEV. Από την άλλη, έχουν επιλογές LPG...
-
@sette said in Chery Forum:
@ataim said in Chery Forum:
@sette said in Chery Forum:
Τολμώ να γράψω ότι μου αρέσει περισσότερο η ιταλική εκδοχή. Υπάρχει αλλού στην Ευρώπη η DR μάρκα;
Ναι, είναι πιο ωραίο και το δίνουν 26κ. Εξάγουν και σε άλλα κράτη αλλά όχι εδώ.
https://drautomobiles.com/en/models/
Πάντως στο site τους, δεν έχουν (ακόμα;) επιλογή για HEV αλλά για PHEV. Από την άλλη, έχουν επιλογές LPG...
https://drautomobiles.com/en/models/dr-5-0/
thermohybrid στα 26κ
-
@ataim said in Chery Forum:
@sette said in Chery Forum:
@ataim said in Chery Forum:
@sette said in Chery Forum:
Τολμώ να γράψω ότι μου αρέσει περισσότερο η ιταλική εκδοχή. Υπάρχει αλλού στην Ευρώπη η DR μάρκα;
Ναι, είναι πιο ωραίο και το δίνουν 26κ. Εξάγουν και σε άλλα κράτη αλλά όχι εδώ.
https://drautomobiles.com/en/models/
Πάντως στο site τους, δεν έχουν (ακόμα;) επιλογή για HEV αλλά για PHEV. Από την άλλη, έχουν επιλογές LPG...
https://drautomobiles.com/en/models/dr-5-0/
thermohybrid στα 26κ
https://drautomobiles.com/en/thermohybrid-mobility/
έτσι ονομάζουν τον συνδυασμό βενζίνης + LPG. 26k δεν τα λες και λίγα για τέτοια περίπτωση...
-
Αν αποφάσιζαν να κρατήσουν τις υφιστάμενες προσφορές που τρέχουν μέχρι 30/09 (-1000€ στην τιμή, δηλαδή 24990 η πλούσια έκδοση, 3,9% επιτόκιο με προκαταβολή τουλάχιστον 20% και έως 60 δόσεις, 7 + 5 χρόνια εγγύηση) σε μόνιμη βάση, νομίζω θα μπορούσαν να κάνουν σοβαρό μπάσιμο στην αγορά. Το αυτοκίνητο το οδήγησα, αλλά όχι σε συνθήκες που θα ήθελα για να βγάλω καλά συμπεράσματα. Το κράτημα του είναι καλό στις στροφές και η άνεση της ανάρτησης αποδεκτή. Το γκάζι θέλει γενικά ήπια διαχείριση, όχι απότομη και το φρένο έχει καλή αίσθηση στο πεντάλ. Το εσωτερικό φαίνεται καλοφτιαγμένο και περνώντας πάνω από έντονες ανωμαλίες, δεν ακούγονταν ιδιαίτεροι τριγμοί από τα πλαστικά. Οι κάμερες στις στροφές που ενεργοποιούνται και σου δείχνουν πανοραμικά το αυτοκίνητο, είνα ωραίο εφέ, αλλά λίγο αργό στην απόκρισή του. Γενικά μου φάνηκε ότι ως αυτοκίνητο αξίζει τα λεφτά του, ιδιαίτερα η πλούσια έκδοση που έχει κυριολεκτικά τα πάντα, αλλά θεωρώ ότι πρέπει να κρατήσουν τις τρέχουσες προσφορές για να θορυβήσουν πραγματικά την αγορά. Το αυτοκίνητο ουσιαστικά μόλις παρουσιάστηκε, τώρα ξεκινάνε οι πρώτες δημοσιογραφικές δοκιμές, ο κόσμος δεν το γνωρίζει και όταν με το καλό πάει στις εκθέσεις για να το δει από κοντά, να το οδηγήσει, ενδεχομένως να το παραγγείλει και του πουν 26000€ αντί για 25, 7,9% επιτόκιο αντί για 3,9% και 7 χρόνια εγγύηση αντί για 12, εκεί νομίζω αρκετοί θα διστάσουν να κάνουν το βήμα παραπάνω και ίσως αποφασίσουν να πάνε σε μία πιο εγνωσμένη μάρκα.
-
@sette said in Chery Forum:
@ataim said in Chery Forum:
@sette said in Chery Forum:
@ataim said in Chery Forum:
@sette said in Chery Forum:
Τολμώ να γράψω ότι μου αρέσει περισσότερο η ιταλική εκδοχή. Υπάρχει αλλού στην Ευρώπη η DR μάρκα;
Ναι, είναι πιο ωραίο και το δίνουν 26κ. Εξάγουν και σε άλλα κράτη αλλά όχι εδώ.
https://drautomobiles.com/en/models/
Πάντως στο site τους, δεν έχουν (ακόμα;) επιλογή για HEV αλλά για PHEV. Από την άλλη, έχουν επιλογές LPG...
https://drautomobiles.com/en/models/dr-5-0/
thermohybrid στα 26κ
https://drautomobiles.com/en/thermohybrid-mobility/
έτσι ονομάζουν τον συνδυασμό βενζίνης + LPG. 26k δεν τα λες και λίγα για τέτοια περίπτωση...
Μάλιστα, τα ιταλικά μου είναι λίγο σκουριασμένα!
-
@jordi said in Chery Forum:
Αν αποφάσιζαν να κρατήσουν τις υφιστάμενες προσφορές που τρέχουν μέχρι 30/09 (-1000€ στην τιμή, δηλαδή 24990 η πλούσια έκδοση, 3,9% επιτόκιο με προκαταβολή τουλάχιστον 20% και έως 60 δόσεις, 7 + 5 χρόνια εγγύηση) σε μόνιμη βάση, νομίζω θα μπορούσαν να κάνουν σοβαρό μπάσιμο στην αγορά. Το αυτοκίνητο το οδήγησα, αλλά όχι σε συνθήκες που θα ήθελα για να βγάλω καλά συμπεράσματα. Το κράτημα του είναι καλό στις στροφές και η άνεση της ανάρτησης αποδεκτή. Το γκάζι θέλει γενικά ήπια διαχείριση, όχι απότομη και το φρένο έχει καλή αίσθηση στο πεντάλ. Το εσωτερικό φαίνεται καλοφτιαγμένο και περνώντας πάνω από έντονες ανωμαλίες, δεν ακούγονταν ιδιαίτεροι τριγμοί από τα πλαστικά. Οι κάμερες στις στροφές που ενεργοποιούνται και σου δείχνουν πανοραμικά το αυτοκίνητο, είνα ωραίο εφέ, αλλά λίγο αργό στην απόκρισή του. Γενικά μου φάνηκε ότι ως αυτοκίνητο αξίζει τα λεφτά του, ιδιαίτερα η πλούσια έκδοση που έχει κυριολεκτικά τα πάντα, αλλά θεωρώ ότι πρέπει να κρατήσουν τις τρέχουσες προσφορές για να θορυβήσουν πραγματικά την αγορά. Το αυτοκίνητο ουσιαστικά μόλις παρουσιάστηκε, τώρα ξεκινάνε οι πρώτες δημοσιογραφικές δοκιμές, ο κόσμος δεν το γνωρίζει και όταν με το καλό πάει στις εκθέσεις για να το δει από κοντά, να το οδηγήσει, ενδεχομένως να το παραγγείλει και του πουν 26000€ αντί για 25, 7,9% επιτόκιο αντί για 3,9% και 7 χρόνια εγγύηση αντί για 12, εκεί νομίζω αρκετοί θα διστάσουν να κάνουν το βήμα παραπάνω και ίσως αποφασίσουν να πάνε σε μία πιο εγνωσμένη μάρκα.
Και εγώ το οδήγησα σήμερα. Δυστυχως την απλή έκδοση στην ΕΚΚΑ.
Δεν τρελάθηκα.
Ισως λίγο μεγαλύτερο από όσο χρειάζεται για καθημερινό πόλης.
Άνετο πάντως και με ποιοτικό εσωτερικό.
Πολλά ηλεκτρονικά.
Καλή τιμή, επιτόκιο και εγγύηση που πρέπει να μείνουν τα ίδια μέχρι να μπορέσουν να φέρουν αμάξια σε εκθέσεις και τεστ.
Το εκβιαστικό παράγγειλε τώρα και μέχρι 30/9 το θεωρώ απαράδεκτο ως καταναλωτής που είδα το αμάξι για 15 λεπτά σε ένα τεστ χωρίς καν χρόνο να το περιεργαστώ στην έκθεση.Έχουν προϊόν που αν το πλασάρουν σωστά ο κουβάς γιαρις κρος θα πάρει τη θέση που πραγματικά του αξίζει για τα σκατα που προσφέρει σε απτή ποιότητα.
Σε επίπεδο κινητήρα δεν διαπίστωσα ιδιαίτερα τους 204 ίππους. Επιτάχυνε σαν το γιαρις. Ισως στο σπορ κάτι παραπάνω έκανε που το πάτησα από φανάρι σε φανάρι στη Μεσογειων. Έπιασα 100. Σε μια αναστροφή είχε καλό κόψιμο το τιμόνι.
Μουγκρητό από το κιβώτιο δεν είχε. Άκουγες τον κινητήρα όταν έπαιρνε μπρος αλλά όχι ενοχλητικά.
Κινείται με μπαταρία αθόρυβα αλλά όχι τόσο σβέλτα.
Βέβαια φαίνεται πιο γερό και βαρύ σκαρί από τα γιαρις κρος.
Είχε κάποιες ανόητες ελλείψεις όπως ότι τα φλας δεν είναι one touch, η έλλειψη ηλεκτροχρωματικου και φωτός στα σκιαδια (ειδικά σε σχέση με τα υπόλοιπα που δίνει).
Απλά χωρίς να είναι κακό σου άφηνε μια άψυχη γεύση. Σαν να είναι ένα ακόμα κινέζικο. Τα οποία μοιάζουν τελικά φασόν αμάξια. Πολλά κοινά όλα τους.
Δεν βοηθάει και ο εξωτερικός σχεδιασμός που δεν σε τρελαίνει.
Κατανάλωση ήταν από πριν κολλημένη στο 5,4 και δεν άλλαξε στο μικρό τεστ που κάναμε.
Για όποιον κοιτάει την κατηγορία και θα ήθελε ένα αμάξι για όλα ίσως να ήταν ιδανική επιλογή.Στην ίδια έκθεση είχε και τα lync&co.
Το 01 πανάκριβο πια και το 02 περίεργο εσωτερικά.
Και μόνο για το τιμόνι 2 ακτίνων έφαγε άκυρο πριν καν το οδηγήσω. -
0-100 πιάνει σε 7,1! Το Yaris cross με 15 ιντσών ζάντα στα 9,5’’
Εάν πατήσεις πολύ απότομα το πεντάλ λόγω anti spin το σύστημα κόβει τη παροχή πρόωσης οπότε για αυτό ίσως σου φάνηκε πιο αργό για τα 204 άλογα
Η πλούσια έκδοση μήπως έχει φωτάκια στα σκιαδια κτλ;
Γενικά είναι λίγο παλιακο, έχει τα χρόνια του στην αγορά. Σε εμας ήρθε το fl
-
@lap said in Chery Forum:
Εάν πατήσεις πολύ απότομα το πεντάλ λόγω anti spin το σύστημα κόβει τη παροχή πρόωσης οπότε για αυτό ίσως σου φάνηκε πιο αργό για τα 204 άλογα
είπε έπιασε 100, λες να σπίναρε μέχρι εκεί; το αμάξι δεν φαίνεται γρήγορο γιατί είναι 1565 κιλά (οσο το δίλιτρο CC)
-
Όχι άλλα μιας και ξέρουμε αποδεδειγμένα ότι πιάνει τα 0-100 σε 7,1" τότε ίσως να συνέβη αυτό που λέω. Ίσως η ηχομόνωση του να σε μπερδεύει
-
Είδα στατικά το 4άρι σήμερα, και σκέφτηκα ήδη το επόμενο θρεντ που θα ανοίξω: 'Ποιοί θα κλείσουν μέχρι το 2035?'
Το αμάξι δείχνει πάρα πολύ καλό, θα το προσομοίαζα με το Βόλβο το XC60 που είχα μπει στην έκθεση αυτοκινήτου πριν 3 χρόνια. Φινιρίζματα, ταπετσαρίαι, διάκοζμος, καθίζματα, πατάκια, το γκουπ από την πόρτα, σχεδιαζμός, επιδόσεις στα χαρτιά, πολυετής εγγύηση 7+5=12, τεμπέλης, όλα πολύ καλά και, εξόχως, στην ανήκουστη τιμή των 23.000 ευραίων για τη βασική έκδοση με μηχανικά καθίζματα με υφαζμάτιναι ταπετσαρίαι. Η τιμή είναι νοκ-άουτ για όλο τον ανταγωνιζμό.
Η πιο ακριβή έκδοση έχει επιπλέον κάμερες ολούθε, ηλεκτρικά καθίζματα με τις ίδιες κινήσεις με τα μηχανικά αν και χωρίς μνήμες, ψευτόδερμα και κάτι άλλες μπούρδες, τις ξέχασα κιόλας.
Μένει βέβαια αφενός να τεσταριστεί σωστά και τίμια από τους ειδικούς για να το δούμε εν κινήσει, και αφετέρου ο αντιπρόσωπος να το υποστηρίξει σωστά, όχι π.χ. να μπαίνεις μέσα για κολλάρο ψυγείου και να το παίρνεις μετά από 1 μήνα.ΥΓ.1 Η μπροστινή μάσκα είναι τεράστια, έτσι και τρακάρεις πόσο θα κάνει το ανταλλακτικό?
ΥΓ.2 Τα λάστιχα είναι κάτι Σαιλούν...αλλά αυτό έχει διπλή ανάγνωση. Τι θα περίμενες θα μου πείτε με 23 καφετιά?
ΥΓ. 3 Η γυναίκα μου όταν το περιεργάστηκε είπε: '23 αυτό και 22 το βασικό υβριδικό Γιάρις με ταπετσαρίες από Ντάστερ? Μήπως έχει κάποιο λάκο η φακή?'
ΥΓ. 4 Η μάρκα μπαίνει πλέον στο 'μικροσκόπιό' μου. Ότι έχω δει από δαύτους, π.χ. Ομόντα ή Τζακού, είναι αισθητά άνω του μέσου όρου. -
@ataim said in Chery Forum:
@lap said in Chery Forum:
Εάν πατήσεις πολύ απότομα το πεντάλ λόγω anti spin το σύστημα κόβει τη παροχή πρόωσης οπότε για αυτό ίσως σου φάνηκε πιο αργό για τα 204 άλογα
είπε έπιασε 100, λες να σπίναρε μέχρι εκεί; το αμάξι δεν φαίνεται γρήγορο γιατί είναι 1565 κιλά (οσο το δίλιτρο CC)
Στην αρχή και μόνο στο σπορ πρόγραμμα σπινιαρε.
Εντύπωση μάλιστα μου έκανε ο συντονισμός του παρμπρίζ στις απότομες επιταχύνσεις.
Ισως αυτό να δείχνει όχι τόσο προσεκτική συναρμογή ;Στην Ελλάδα της φτωχιας που ελάχιστοι μπορούν να αγοράσουν αμάξι θα πουλήσει.
Αλλά εμένα δεν μου έκανε κλικ.
Το μαζντογιαρις φεύγοντας ήταν πιο ομαλό στο δρόμο και στο πως πέρναγε η δύναμη στο δρόμο.
Το tcross της γυναίκας ακόμα πιο μετά που πήρα μου φάνηκε bmw μέσα.
Ολα τα κινέζικα μου βγάζουν αυτή την αίσθηση ότι απλά έχουν βάλει εντυπωσιακά υλικά χωρίς σύνδεση μεταξύ τους. Δεν ειναι ραφιναρισμένα.
Κάτι από Φράνκεσταϊν ίσως ;Παρόμοια αίσθηση μου είχαν αφήσει και τα BYD και το seal και το atto3 και το δελφίνι.
-
@dstou said in Chery Forum:
Είδα στατικά το 4άρι σήμερα....
ΥΓ.1 Η μπροστινή μάσκα είναι τεράστια, έτσι και τρακάρεις πόσο θα κάνει το ανταλλακτικό?
Έχει ήδη στο temu από €150
-
31 κιλά ροπής έχει πόσο έχει το yaris hybrid?
Είναι πολλά τα 31 κιλά ροπής.
Δεν έχει να κάνει πιστεύω με φτωχούς Έλληνες και κληρονόμους. Έχει να κάνει με το vfm.
-
@iceman7 said in Chery Forum:
@ataim said in Chery Forum:
@lap said in Chery Forum:
Εάν πατήσεις πολύ απότομα το πεντάλ λόγω anti spin το σύστημα κόβει τη παροχή πρόωσης οπότε για αυτό ίσως σου φάνηκε πιο αργό για τα 204 άλογα
είπε έπιασε 100, λες να σπίναρε μέχρι εκεί; το αμάξι δεν φαίνεται γρήγορο γιατί είναι 1565 κιλά (οσο το δίλιτρο CC)
Στην αρχή και μόνο στο σπορ πρόγραμμα σπινιαρε.
Εντύπωση μάλιστα μου έκανε ο συντονισμός του παρμπρίζ στις απότομες επιταχύνσεις.
Ισως αυτό να δείχνει όχι τόσο προσεκτική συναρμογή ;Στην Ελλάδα της φτωχιας που ελάχιστοι μπορούν να αγοράσουν αμάξι θα πουλήσει.
Αλλά εμένα δεν μου έκανε κλικ.
Το μαζντογιαρις φεύγοντας ήταν πιο ομαλό στο δρόμο και στο πως πέρναγε η δύναμη στο δρόμο.
Το tcross της γυναίκας ακόμα πιο μετά που πήρα μου φάνηκε bmw μέσα.
Ολα τα κινέζικα μου βγάζουν αυτή την αίσθηση ότι απλά έχουν βάλει εντυπωσιακά υλικά χωρίς σύνδεση μεταξύ τους. Δεν ειναι ραφιναρισμένα.
Κάτι από Φράνκεσταϊν ίσως ;Παρόμοια αίσθηση μου είχαν αφήσει και τα BYD και το seal και το atto3 και το δελφίνι.
Σε jaecoo 7 και tiggo7 μπήκες; Το 4 είναι μια κατηγορία κάτω πέρα από μέγεθος και σε ποιότητα ... φυσικά είναι και πολύ πολύ φθηνότερο...
-
Το t cross είναι τόσο καλό;;; Εγώ όταν είχα μπει στο pre fl είχα βγει σε 10 δλ. Χαλιά ήταν
Πολύ βαρετό και μέτριο εσωτερικό.
Εκτός εαν στο fl το αναβαθμισαν
-
Το καλό με το chery 4 είναι ότι θα σοβαρευτεί και η Toyota προσφέροντας καλύτερη μόνωση και εσωτερικό.
Το σύστημα της είναι αποδεδειγμένα πολύ οικονομικό.
-
@lap said in Chery Forum:
Το καλό με το chery 4 είναι ότι θα σοβαρευτεί και η Toyota προσφέροντας καλύτερη μόνωση και εσωτερικό.
Δεν χαμπαριάζουν, επιμένουν στα πλαστικοποιημένα εσωτερικά.
@lap said in Chery Forum:
31 κιλά ροπής έχει πόσο έχει το yaris hybrid?
η έκδοση με τα 130hp πρέπει να φτάνει τα 200nm
Chery Forum