Δόθηκε τελικά η παραγγελία για το DS 7 1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8, έκδοση BASTILLE, χρώμα Cristal Pearl! Ευχαριστώ όλους εδώ για την κατάθεση απόψεων.
jordi
@jordi
Please enter occupation - Please enter your interests
Best posts made by jordi
-
RE: DS7 CROSSBACK
-
RE: Παραλαβές- Χρόνοι Αναμονής Καινούργιων Αυτοκινήτων 2024
DS7 1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8 Bastille - Χρώμα Crystal Pearl (Τριτεκνικό χωρίς έξτρα): παραγγελία 10-05-2023 και παραλαβή 02-06-2023
-
RE: DS7 CROSSBACK
Ήρθε σήμερα το μεσημέρι το αυτοκίνητο! Αύριο πάω να το δω απο κοντά!
-
RE: DS7 CROSSBACK
Καλησπέρα σε όλους. Μια που βλέπω και σε άλλα νήματα να γίνεται μεγάλη κουβέντα για την κατανάλωση, να δώσω κι εγώ ένα πρώτο tip από την 1η οικογενειακή εξόρμηση με το DS7. Φορτωμένο (γυναίκα, παιδιά, καρότσι, τσάντες με νερά, παιχνίδια, κλπ.), περίπου 300km μικτής διαδρομής (εντός πόλεως, εθνική οδός με 130km/h και επαρχιακό δίκτυο με περίπου 80-90km/h, σε ποσοστά περίπου 20, 50 και 30% αντίστοιχα). Μέση κατανάλωση 5,8lt/100km. Το κυριότερο όμως, ξεκούραστα (πολύ ισορροπημένη ανάρτηση μεταξύ άνεσης και κρατήματος, πολύ ποιοτική κύλιση), πολύ άνετα για τα παιδιά πίσω (μεγάλοι χώροι, πορτ-μπαγκάζ), πολύ καλή ηχομόνωση. Και μου αρέσει που δεν του λείπει ουσιαστικά τίποτα από πλευράς εξοπλισμού άνεσης, ασφάλειας, διασκέδασης. Επειδή είχαμε κάνει μία σχετική κουβέντα, με τον φίλο criuser για τον εξοπλισμό της έκδοσης bastille του DS7 σε σχέση με την έκδοση Shine του C5 Aircross, διαπίστωσα ότι δεν λείπει τίποτα από το 1ο σε σχέση με το 2ο. Έχει και την αυτόματη εναλλαγή μεσαίας-μεγάλης σκάλας, τυφλό σημείο, τα πάντα. Με έχει καλύψει πλήρως.
-
RE: DS7 CROSSBACK
@fanis75 said in DS7 CROSSBACK:
Καλοτάξιδο και να το χαρείς με Υγεία!!
Ευχαριστώ πολύ. Δεν άντεξα, πετάχτηκα λίγο από τη δουλειά να το δω από κοντά και αύριο θα πάω για να τακτοποιήσω κάποια διαδικαστικά. Απίστευτο χρώμα τελικά το Crystal Pearl! Πολύ πιο ωραίο από τις φωτογραφίες. Τονίζει τις γραμμές του αυτοκινήτου και ανάλογα πως πέφτει το φως πάνω του, φαίνεται σαν να αλλάζει λίγο και η απόχρωση του. Κάνει φοβερό παιχνίδι στο μάτι!
-
RE: DS7 CROSSBACK
Επόμενο βήμα, η τοποθέτηση σετ πετάλ και υποποδίου αλουμινίου, όπως και η τοποθέτηση διακοσμητικών-προστατευτικών στο κατώφλι των πορτών εμπρός-πίσω. Γνήσια αξεσουάρ, τα παρήγγειλα σχεδόν αμέσως μετά την παραλαβή του αυτοκινήτου και την άλλη εβδομάδα πάω να μου τα περάσουν. Ανυπομονώ. Πιστεύω θα δείξουν πολύ ωραία!
-
RE: DS7 CROSSBACK
Καλημέρα σε όλους χρόνια πολλά στις μητέρες όλου του κόσμου! Μέχρι τέλους του μήνα - αρχές του επόμενου, μου είπαν ότι θα παραλάβω!
Latest posts made by jordi
-
RE: BYD forum
@digital-centaur said in BYD forum:
χαμος!
Αντιγράφω από gocar
Η τιμή του BYD Dolphin στην Ελλάδα ξεκινάει από 33.990 ευρώ. Αν το Κινούμαι Ηλεκτρικά 3 - αναμένουμε να ανοίξει σύντομα - δίνει και πάλι επιδότηση στο 30% επί της ΛΤΠΦ (Λιανική Τιμή Προ Φόρων), η τελική τιμή του BYD Dolphin στην Ελλάδα θα διαμορφώνεται στα 25.767 ευρώ. Προς το παρόν η BYD δεν έχει αναλυτικά τιμές για κάθε έκδοση, οπότε συμπεραίνουμε ότι τα 33.990 ευρώ αφορούν εκείνη με την μπαταρία των 39,4 kWh.Και συμπληρώνω πως αν έχεις και για απόσυρση θα πάει στα 24Κ. Πρέπει να πέσουν και άλλο οι τιμές σε αυτά τα αυτοκίνητα για να έχουμε διάδοση της ηλεκτροκίνησης.
Είναι με την μπαταρία των 60,4kWh και αυτονομία 427km κατά WLTP
-
RE: Οδήγησα....
@razumikhin said in Οδήγησα....:
Σειρά μου και εμένα να σας μεταφέρω σε όμορφα μέρη, με ασυνήθιστα και...avant garde αυτοκίνητα!
Είχα στην κατοχή μου για 48 ώρες ένα DS7, το τελευταίο facelift του 2023. Την απλή diesel έκδοση με τα 130 άλογα. Νοικιάσαμε το αυτοκίνητο στη Μασσαλία, για να μας καλύψει τις ανάγκες ενός road trip κατά μήκος της Κυανής Ακτής. Φτάσαμε μέχρι τη Μαντόν, την τελευταία κωμόπολη της Γαλλικής Ριβιέρας πριν την Ιταλία.
Στο πρακτορείο ενοικίασης ο υπάλληλος μας ενημέρωσε πως δεν είχε διαθέσιμο αυτοκίνητο από την κατηγορία που είχαμε επιλέξει, επομένως θα μας αναβάθμιζε κατηγορία. Μας ρώτησε αν θέλαμε το DS7 ή ένα αντίστοιχο Ιαπωνικό (νομίζω κάτι σε Mazda ανέφερε). Πριν προλάβει να ολοκληρώσει την πρόταση, του είπα χωρίς καν να το σκεφτώ "το DS7!"
Το αυτοκίνητο ήταν ουσιαστικά καινούργιο, με 1300 χιλιόμετρα. Ήταν η έκδοση Performance Line. Διακρίνεται για τις μαύρες λεπτομέρειες στη θέση των νίκελ διακοσμητικών που έχουν οι υπόλοιπες εκδόσεις, και για τις μαύρες ζάντες. Κανονικά δεν μου αρέσει το "καγκούρικο" στυλ πολλών σύγχρονων αυτοκινήτων. Παραδόξως στο DS7 μου ταίριαζε. Οι κανονικές εκδόσεις είναι αρκετά φορτωμένες με τα πολλά νίκελ και την λίγο over the top σχεδίαση. Επομένως το πιο σπαρτιάτικο, σπορτίφ στυλ της έκδοσης αυτής ήταν καλοδεχούμενο.
Εκεί που το αυτοκίνητο αρίστευε, ήταν στην σχεδίαση του εσωτερικού. Τα καθίσματα και όλο το ταμπλό ήταν ντυμένα με suede δέρμα, σε κόκκινες και κίτρινες ραφές (ακολουθώντας τα χρώματα της μάρκας). Τα περισσότερα κουμπιά είναι τοποθετημένα κατά μήκος της κεντρικής κονσόλας στην οποία βρίσκεται και ο μοχλός ταχυτήτων (πανομοιότυπος με αυτόν του Peugeot 3008). Δημιουργούν ένα...αεροπλανικό εφέ καθότι θυμίζουν κάτι από κόκπιτ αεροσκάφους. Επίσης όλα τα κουμπιά είναι σχεδιασμένα σαν μικροί ρόμβοι, που είναι και το σχεδιαστικό μοτίβο της DS. Τo αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό! Είναι διαφορετικό, πολυτελές, premium. Δικαιολογεί για εμένα το πνεύμα του Avant Garde το οποίο η εταιρεία ευαγγελίζεται πως διαθέτει.
Δεν προσπαθεί να φαίνεται με το ζόρι πολυτελές (όπως θεωρώ π.χ. ότι κάνουν τα σύγχρονα MG, ειδικά το HS). Χωρίς να μπορώ ακριβώς να εξηγήσω το πως (ποιότητα υλικών, διαρρύθμιση και σχεδίαση εσωτερικού, αύρα;), του βγαίνει αβίαστα.
Το εξωτερικό είναι και αυτό ιδιαίτερο και εντυπωσιακό. Καθαρά υποκειμενικό θα μου πείτε. Συμφωνώ. Προσωπικά θεωρώ πως είναι ένα ισορροπημένο σχέδιο με όμορφες πινελιές, χωρίς ακρότητες και υπερβολές. Αν και σε ορισμένα σημεία έχει την τάση να είναι overstyled...
Σε γενικές γραμμές είναι ένα αυτοκίνητο που κερδίζει πάρα πολύ από την σπανιότητά του και από το γεγονός ότι δεν μπορείς εύκολα να το κατατάξεις σε κάποια κατηγορία. Δεν έχει την υπεροψία και την clinical αντιμετώπιση που βρίσκουμε συχνά στα Γερμανικά. Δεν έχει το σύνδρομο του φτωχού συγγενή που έχουν αρκετά Ασιατικά (πολύ γενικά μιλάω, για να μην παρεξηγηθώ!). Δεν είναι ούτε Ιταλικό, που καμιά φορά νοιώθεις πως προσπαθούν με το ζόρι να σου επιβάλλουν μια στιλιστική ανωτερότητα και έναν άλφα αέρα (no pun intended!) ακόμη και όταν δεν τρέχει τίποτα. Το DS το ένοιωσα σαν κάτι ιδιαίτερο, ξεχωριστό, μόνο του... Δεν ξέρω τι είδος και στυλ ανθρώπου θα αγόραζε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Αλλά κάτι μου έλεγε ότι θα ήθελα να τον κάνω παρέα.
Η οδήγηση είναι απαλή, αβίαστη, άνετη. Εξαιρετική κύλιση. Ελαφρώς πιο σκληρό από ότι θα περίμενα, δεν είναι το μαγικό χαλί που είχα συναντήσει όταν είχα κάνει test drive το καινούργιο C4 πριν 3 περίπου χρόνια. Καλύτερα όμως, το αισθάνεσαι ελαφρώς πιο σπορτίφ. Ιδού μια έκπληξη από το πουθενά. Να έχει μια σπορτίφ νότα το πλέον απροσδόκητο αυτοκίνητο.
Η ανεπάρκεια των 130 ίππων σώζεται από την ροπή του diesel. Καλό τράβηγμα από χαμηλά, 30 κιλά ροπής είναι αυτά εξάλλου... Στην πόλη έχεις μια ικανοποιητικότατη ισχύ για προσπεράσματα, γρήγορα πετάγματα από στάση, κλπ. Στο ταξίδι είναι απλά υπέροχο. Το τιμόνι βαραίνει στις πιο ψηλές ταχύτητες και σε συνδυασμό με το μασίφ πλαίσιο σου δίνει μια αίσθηση στιβαρότητας και ασφάλειας. Η ηχομόνωση σε πολύ καλά επίπεδα. Ειλικρινά, σε ελάχιστες στιγμές ευχήθηκα να έχει περισσότερη ισχύ. Ίσως σε ορισμένα επαρχιακά b-roads με στροφές που σου ανοίγουν την όρεξη. Αλλά ας είμαστε ειλικρινείς, δεν είναι αυτός ο προσανατολισμός του αυτοκινήτου. Και μάλλον κανενός SUV σε αυτή την κατηγορία.
Και για τους οικονόμους της παρέας, ας αναφέρω και ένα νούμερο που με εντυπωσίασε. Στο ταξίδι, με ταχύτητες από 110 έως και 130 χαω, η κατανάλωσή του κυμάνθηκε μεταξύ 5.3 και 5.5 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα! Πολύ καλό νούμερο θεωρώ.
Εν κατακλείδι: ένα αυτοκίνητο το οποίο είμαι σίγουρος πως δεν διεκδικεί πρωτεία ούτε σε κινητήριο σύνολο (αναφέρομαι στον ταπεινό diesel που είχα διαθέσιμο), ούτε σε οδική συμπεριφορά, ούτε σε value for money. Είμαι σίγουρος πως υπάρχουν απείρως πιο οικονομικές προτάσεις με καλύτερη σχέση απόδοσης/τιμής. ΑΛΛΑ (και αυτό είναι ένα μεγάλο ΑΛΛΑ) με έκανε να νοιώσω ξεχωριστός για 48 ώρες. Μου χάρισε ένα μόνιμο χαμόγελο όταν το οδηγούσα, και με έκανε να αισθανθώ ότι "στέκομαι" αξιοπρεπώς στους δρόμους της Νίκαιας, της Βιλφράνς συρ Μερ, του Μπολιέ συρ Μερ, του Μονακό και της Μαντόν. Και αυτό δεν είναι λίγο! Γιατί εξάλλου, η αυτοκίνηση είναι πάνω από όλα ένα όνειρο, μια ιδέα. Και μια ζωή χωρίς στυλ είναι αφόρητα βαρετή!
Ως κάτοχος του DS7 1.5 Diesel στην "απλή" έκδοση Bastille, που όμως ουσιαστικά έχει τα πάντα από εξοπλισμό, συμφωνώ και επαυξάνω. Είναι ένα αυτοκίνητο που με ευχαριστεί πολύ στην οδήγηση, ειδικότερα στις οικογενειακές εκδρομές, με την πολυ ισορροπημένη οδική του συμπεριφορά, τους άπλετους χώρους και την αίσθηση του ξεχωριστού και πολυτελούς που αβίαστα σου βγάζει. Και η κατανάλωση είναι όντως πολύ κοντα στην εργοστασιακή. Ολοκληρωμένο σύνολο.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@argyn said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Η ουσία είναι γιατί το κοριτσάκι έμπλεξε με τέτοιο τύπο και άφηνε να γίνουν όλα αυτά.
Άι γειά σου.
Το ζήτημα της προσωπικής ευθύνης - μεταξύ άλλων.
Ο σκορπιός τσιμπάει. Το λιοντάρι δαγκώνει. Και ο ψυχάκιας σκοτώνει.
Γιατί!?
Διότι αυτή είναι "η φύση του".
Μήπως να ζητήσω διάθεση προσωπικού θηριοδαμαστή από το κράτος επειδή γουστάρω να πλησιάζω τα λιοντάρια τόσο-όσο αλλά δεν θέλω να με δαγκώσουν?
Μήπως να ζητήσουμε από το κράτος να διορίσει μπάτσους-βάρδιας στα νοσοκομεία προληπτικώς ώστε να είμαστε σίγουροι ότι η όποια/ος βλαμμένη/ος νοσοκόμος δεν θα καθαρίσει σιωπηρά μια πτέρυγα ασθενών βάζοντας μια σύριγγα οινόπνευμα μέσα στα μπουκάλια των ορών τους στην βάρδια του?
Να κάνουμε το ίδιο με τους μάγειρες των ξενοδοχείων για να αποτρέψουμε το ενδεχόμενο ένας ψυχάκιας να ρίξει ποντικοφάρμακο στο πρωινό και έτσι να στείλει αδιάβαστους καμιά 200άρια τουρίστες?
Όσο επιμένουμε να μετακυλίουμε την ευθύνη των πραγμάτων της στενά προσωπικής σφαίρας ύπαρξης μας σε ένα κράτος-πατερούλη τόσο περισσότερο ανοίγουμε την πόρτα στον άνευ ορίων κρατικό αυταρχισμό και την αστυνομοκρατία.
Λυπάμαι, φίλε μου, σεβαστή η άποψή σου, αλλά την θεωρώ εντελώς επιφανειακή. Και όχι, δεν ανάγονται όλα τα προβλήματα της κοινωνίας μας στην σχέση μας με την ΑΑΔΕ. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα σκεπάσει την κοπέλα και μακάρι κανείς γονιός να μην ζούσε τέτοια δράματα.
-
RE: DS7 CROSSBACK
@anapofasistos said in DS7 CROSSBACK:
@jordi said in DS7 CROSSBACK:
@anapofasistos said in DS7 CROSSBACK:
@jordi said in DS7 CROSSBACK:
Καλησπέρα σε όλους. Μια που βλέπω και σε άλλα νήματα να γίνεται μεγάλη κουβέντα για την κατανάλωση, να δώσω κι εγώ ένα πρώτο tip από την 1η οικογενειακή εξόρμηση με το DS7. Φορτωμένο (γυναίκα, παιδιά, καρότσι, τσάντες με νερά, παιχνίδια, κλπ.), περίπου 300km μικτής διαδρομής (εντός πόλεως, εθνική οδός με 130km/h και επαρχιακό δίκτυο με περίπου 80-90km/h, σε ποσοστά περίπου 20, 50 και 30% αντίστοιχα). Μέση κατανάλωση 5,8lt/100km. Το κυριότερο όμως, ξεκούραστα (πολύ ισορροπημένη ανάρτηση μεταξύ άνεσης και κρατήματος, πολύ ποιοτική κύλιση), πολύ άνετα για τα παιδιά πίσω (μεγάλοι χώροι, πορτ-μπαγκάζ), πολύ καλή ηχομόνωση. Και μου αρέσει που δεν του λείπει ουσιαστικά τίποτα από πλευράς εξοπλισμού άνεσης, ασφάλειας, διασκέδασης. Επειδή είχαμε κάνει μία σχετική κουβέντα, με τον φίλο criuser για τον εξοπλισμό της έκδοσης bastille του DS7 σε σχέση με την έκδοση Shine του C5 Aircross, διαπίστωσα ότι δεν λείπει τίποτα από το 1ο σε σχέση με το 2ο. Έχει και την αυτόματη εναλλαγή μεσαίας-μεγάλης σκάλας, τυφλό σημείο, τα πάντα. Με έχει καλύψει πλήρως.
Τελικά μετά από τόσους μήνες συνεχίζεις να είσαι το ίδιο ευχαριστημένος; Σκέφτομαι και εγώ ακριβώς την ίδια έκδοση με απαλλαγή από τα Τελη Ταξινομησης και το DS7 είναι ψηλά στις επιλογές μου
Καλημέρα φίλε anapofasiste. Ναι, παραμένω το ίδιο ευχαριστημένος, αν όχι και περισσότερο, καθώς το αυτοκίνητο καλύπτει άψογα τις ανάγκες μου. Είναι πολύ ποιοτικό ως κατασκευή, με άριστη εκμετάλλευση χώρων για 5μελή οικογένεια, χαμηλή κατανάλωση αλλά και πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά για το μέγεθός του. Έχει και αυτήν την προσοχή στην λεπτομέρεια και την πολυτελή αύρα που σου τονώνει την ψυχολογία, οπότε νομίζω ότι είναι πολύ καλό το πακέτο αν συνυπολογίσω την απαλλαγή από το τέλος ταξινόμησης λόγω τριτεκνίας και την επιπλέον έκπτωση ανταλλαγής που μου έδωσαν.
Ωραία, θα προσπαθήσω να το δω και από κοντά και να κάνω και ένα test drive
Πιστεύω ότι όσα περισσότερα αυτοκίνητα δεις και κάνεις test drive, από αυτά που σε ενδιαφέρουν, τόσο καλύτερα θα είναι.
-
RE: DS7 CROSSBACK
@anapofasistos said in DS7 CROSSBACK:
@jordi said in DS7 CROSSBACK:
Καλησπέρα σε όλους. Μια που βλέπω και σε άλλα νήματα να γίνεται μεγάλη κουβέντα για την κατανάλωση, να δώσω κι εγώ ένα πρώτο tip από την 1η οικογενειακή εξόρμηση με το DS7. Φορτωμένο (γυναίκα, παιδιά, καρότσι, τσάντες με νερά, παιχνίδια, κλπ.), περίπου 300km μικτής διαδρομής (εντός πόλεως, εθνική οδός με 130km/h και επαρχιακό δίκτυο με περίπου 80-90km/h, σε ποσοστά περίπου 20, 50 και 30% αντίστοιχα). Μέση κατανάλωση 5,8lt/100km. Το κυριότερο όμως, ξεκούραστα (πολύ ισορροπημένη ανάρτηση μεταξύ άνεσης και κρατήματος, πολύ ποιοτική κύλιση), πολύ άνετα για τα παιδιά πίσω (μεγάλοι χώροι, πορτ-μπαγκάζ), πολύ καλή ηχομόνωση. Και μου αρέσει που δεν του λείπει ουσιαστικά τίποτα από πλευράς εξοπλισμού άνεσης, ασφάλειας, διασκέδασης. Επειδή είχαμε κάνει μία σχετική κουβέντα, με τον φίλο criuser για τον εξοπλισμό της έκδοσης bastille του DS7 σε σχέση με την έκδοση Shine του C5 Aircross, διαπίστωσα ότι δεν λείπει τίποτα από το 1ο σε σχέση με το 2ο. Έχει και την αυτόματη εναλλαγή μεσαίας-μεγάλης σκάλας, τυφλό σημείο, τα πάντα. Με έχει καλύψει πλήρως.
Τελικά μετά από τόσους μήνες συνεχίζεις να είσαι το ίδιο ευχαριστημένος; Σκέφτομαι και εγώ ακριβώς την ίδια έκδοση με απαλλαγή από τα Τελη Ταξινομησης και το DS7 είναι ψηλά στις επιλογές μου
Καλημέρα φίλε anapofasiste. Ναι, παραμένω το ίδιο ευχαριστημένος, αν όχι και περισσότερο, καθώς το αυτοκίνητο καλύπτει άψογα τις ανάγκες μου. Είναι πολύ ποιοτικό ως κατασκευή, με άριστη εκμετάλλευση χώρων για 5μελή οικογένεια, χαμηλή κατανάλωση αλλά και πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά για το μέγεθός του. Έχει και αυτήν την προσοχή στην λεπτομέρεια και την πολυτελή αύρα που σου τονώνει την ψυχολογία, οπότε νομίζω ότι είναι πολύ καλό το πακέτο αν συνυπολογίσω την απαλλαγή από το τέλος ταξινόμησης λόγω τριτεκνίας και την επιπλέον έκπτωση ανταλλαγής που μου έδωσαν.
-
RE: DS7 CROSSBACK
Επόμενο βήμα, η τοποθέτηση σετ πετάλ και υποποδίου αλουμινίου, όπως και η τοποθέτηση διακοσμητικών-προστατευτικών στο κατώφλι των πορτών εμπρός-πίσω. Γνήσια αξεσουάρ, τα παρήγγειλα σχεδόν αμέσως μετά την παραλαβή του αυτοκινήτου και την άλλη εβδομάδα πάω να μου τα περάσουν. Ανυπομονώ. Πιστεύω θα δείξουν πολύ ωραία!
-
RE: DS7 CROSSBACK
Καλησπέρα σε όλους. Μια που βλέπω και σε άλλα νήματα να γίνεται μεγάλη κουβέντα για την κατανάλωση, να δώσω κι εγώ ένα πρώτο tip από την 1η οικογενειακή εξόρμηση με το DS7. Φορτωμένο (γυναίκα, παιδιά, καρότσι, τσάντες με νερά, παιχνίδια, κλπ.), περίπου 300km μικτής διαδρομής (εντός πόλεως, εθνική οδός με 130km/h και επαρχιακό δίκτυο με περίπου 80-90km/h, σε ποσοστά περίπου 20, 50 και 30% αντίστοιχα). Μέση κατανάλωση 5,8lt/100km. Το κυριότερο όμως, ξεκούραστα (πολύ ισορροπημένη ανάρτηση μεταξύ άνεσης και κρατήματος, πολύ ποιοτική κύλιση), πολύ άνετα για τα παιδιά πίσω (μεγάλοι χώροι, πορτ-μπαγκάζ), πολύ καλή ηχομόνωση. Και μου αρέσει που δεν του λείπει ουσιαστικά τίποτα από πλευράς εξοπλισμού άνεσης, ασφάλειας, διασκέδασης. Επειδή είχαμε κάνει μία σχετική κουβέντα, με τον φίλο criuser για τον εξοπλισμό της έκδοσης bastille του DS7 σε σχέση με την έκδοση Shine του C5 Aircross, διαπίστωσα ότι δεν λείπει τίποτα από το 1ο σε σχέση με το 2ο. Έχει και την αυτόματη εναλλαγή μεσαίας-μεγάλης σκάλας, τυφλό σημείο, τα πάντα. Με έχει καλύψει πλήρως.
-
RE: DS7 CROSSBACK
Παρεμπιπτόντως να πω ότι το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι πολύ καλοφτιαγμένο (ποιότητα υλικών, συναρμογή) και ιδιαίτερα ευρύχωρο. Φυσικά στην έκδοση Performance όπου το σαλόνι είναι παντού ντυμένο με αλκαντάρα, ακόμη και στο κεντρικό τούνελ, θα δείχνει ακόμη πιο ποιοτικό, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι θα ήταν και ότι καλύτερο με 3 μικρά παιδιά μέσα στο αυτοκίνητο, με ότι αυτό συνεπάγεται για την καθαριότητά του. Μπήκαν ήδη λαστιχένια πατάκια μπρος-πίσω και σκαφάκι στο πορτ-μπαγκάζ