-
Η ποιότητα κύλισης του 3008 είναι πολύ καλύτερη από το ΚΚ.
Η αισθητική η μέρα με την νύχτα.
Ένας που δίνει 30-35000 μάλλον θα έχει τα λεφτά να το αλλάξει στα 5-6 χρόνια.
-
Οχι απαραίτητα εκτός εάν είναι κληρονόμος!
-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Η ποιότητα κύλισης του 3008 είναι πολύ καλύτερη από το ΚΚ.
Η αισθητική η μέρα με την νύχτα.
Ένας που δίνει 30-35000 μάλλον θα έχει τα λεφτά να το αλλάξει στα 5-6 χρόνια.
Στα 35 πάντως, εγώ λοξοκοιταω και το fl Sportage hev με τους 239 ίππους και το 6αρι αυτόματο. Και έχει και 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση. Και πολύ πιθανόν να έπαιρνα αυτό, αν αγόραζα τώρα.
@lap , έχει και αεραγωγούς - υποβραχιονιο πίσω από τη βασική έκδοση -
Εγώ πάνω από 25-28 δεν κοιτάω.
-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Εγώ πάνω από 25-28 δεν κοιτάω.
Δλδ C3 aircross Max
.
Πάρε ένα C5 aircross τουλάχιστον βρε σπαγγε -
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Εγώ πάνω από 25-28 δεν κοιτάω.
Αναμφίβολα Θα γλιτώσεις λεφτά αλλά θα κάθεσαι σαν βάτραχος στο αμάξι
-
@giocitroen91 said in Peugeot 3008 (2024):
@bill_hsd said in Peugeot 3008 (2024):
@giocitroen91 said in Peugeot 3008 (2024):
@katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):
@bill_hsd said in Peugeot 3008 (2024):
Εσύ έγραψες "Ο ίδιος ιδιώτης που σέβεται τα λεφτά του, έχει το 2008 πρώτο σε πωλήσεις" και σου εξήγησα οτι η πλειοψηφία των πωλήσεων των Peugeot δεν είναι από ιδιωτικές αγορές, αλλά από leasing.
Στοιχεία πρώτα για να είμαστε σίγουροι.
Και στις πωλήσεις λιανικής τα πάει καλά το 2008.. μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 25 που βρήκα στοιχεία ήταν 3ο σε πωλήσεις στους ιδιώτες και με μικρή διαφορά από το 2ο Yaris.. πρώτο το Yaris cross
Από ό,τι γνωρίζω, δεν δημοσιευόνται εύκολα οι λίστες με πωλήσεις retail και leasing, μόνο συνολικές πωλήσεις.
Τα γνωρίζουν τα δεδομένα στις εισαγωγικές, αλλά δεν βγαίνουν παραέξω.
Αν εχεις κάποιο link με συγκεκριμενα στοιχεία κατανερισμού πωλήσεων, θα είχε ενδιαφέρον να το ανεβάσεις. Ευχαριστώ.https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Pwlhseis-aytokinhtwn-2025-Poia-einai-best-seller-prwto-eksamhno_275357.asp
Στο τέλους του άρθρου έχει έναν πίνακα με τα πρώτα 10 μοντέλα σε πωλήσεις λιανικής για το πρώτο εξάμηνοΑν τον διαβάζω σωστά τον πίνακα και δεν εχω κάνει λάθος με τα νουμερα, οι πωλήσεις των πρωτων πέντε σε συνολικές πωλησεις αυτοκινήτων κατανέμονται ως εξής:
- Peugeot 2008 : 1417 λιανική + 2401 leasing = 3818 σύνολο εκ των οποίων το 62,8% leasing
- Citroen C3 : = 804 λιανική + 2741 leasing = 3545 σύνολο εκ των οποίων 77,3% leasing
- Toyota Yaris Cross = 1824 λιανική + 1470 leasing = 3294 σύνολο εκ των οποίων 44,6% leasing
- Toyota Yaris = 1564 λιανική + 1445 leasing = 3009 εκ των οποίων 48% leasing
- Το Peugeot 208 που είναι 5ο σε συνολικές πωλήσεις δεν είναι καν στη λιστα των 10 πρώτων στις λιανικές πωλήσεις (οπως και τα Corsa, Panda, Picanto, Swift).
Άρα νομίζω οτι επιβεβαιώνται αυτά που ανέφερα παραπάνω, οτι δηλαδή αφενός ο ιδιώτης εξακολουθεί να αγοράζει Toyota, αφετέρου ότι η Toyota εχει ανεβάσει τα ποσοστά της και στο leasing, γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι για ιδιωτικές αγορές.
Ίσως αδίκησα λιγο το 2008, το οποίο παρότι πουλάει αισθητα περισσοτερο leasing (6,3 στα 10 αυτοκίνητα) δεν παυει να διατηρεί καλό ποσοστό και στις λιανικές πωλησεις του. -
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Εγώ πάνω από 25-28 δεν κοιτάω.
Δλδ C3 aircross Max
.
Πάρε ένα C5 aircross τουλάχιστον βρε σπαγγεΔεν μου χρειάζεται τόσο μεγάλο.
-
@jamesd said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Εγώ πάνω από 25-28 δεν κοιτάω.
Αναμφίβολα Θα γλιτώσεις λεφτά αλλά θα κάθεσαι σαν βάτραχος στο αμάξι
Με 267 μεταξόνιο και αυτό το ύψος που έχει γιατί θα κάθομαι έτσι.
Εδώ κάθομαι άνετα στο δικό μου μικρότερο αιρκρος.
-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Η ποιότητα κύλισης του 3008 είναι πολύ καλύτερη από το ΚΚ.
Δεν ισχυει αυτο. Ειναι ιδια στις εκδοσεις με ημιακαμπτο και πολύ καλύτερη η ποιότητα κυλισης του ΚΚ στη εκδοση με ανεξαρτητη αναρτηση.
-
Είπαμε κάποια στιγμή θα κάνω τέστ ντράιβ το ΚΚ.
-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Είπαμε κάποια στιγμή θα κάνω τέστ ντράιβ το ΚΚ.
Εμας τα εχουν γραφειο εταιρικα τα νεα 3008 οποτε μπορω να συγκρινω. Παντως συνολικα ειναι χειροτερο αμαξι απο την προηγουμενη γενια του.
-
@bill_hsd said in Peugeot 3008 (2024):
@giocitroen91 said in Peugeot 3008 (2024):
@bill_hsd said in Peugeot 3008 (2024):
@giocitroen91 said in Peugeot 3008 (2024):
@katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):
@bill_hsd said in Peugeot 3008 (2024):
Εσύ έγραψες "Ο ίδιος ιδιώτης που σέβεται τα λεφτά του, έχει το 2008 πρώτο σε πωλήσεις" και σου εξήγησα οτι η πλειοψηφία των πωλήσεων των Peugeot δεν είναι από ιδιωτικές αγορές, αλλά από leasing.
Στοιχεία πρώτα για να είμαστε σίγουροι.
Και στις πωλήσεις λιανικής τα πάει καλά το 2008.. μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 25 που βρήκα στοιχεία ήταν 3ο σε πωλήσεις στους ιδιώτες και με μικρή διαφορά από το 2ο Yaris.. πρώτο το Yaris cross
Από ό,τι γνωρίζω, δεν δημοσιευόνται εύκολα οι λίστες με πωλήσεις retail και leasing, μόνο συνολικές πωλήσεις.
Τα γνωρίζουν τα δεδομένα στις εισαγωγικές, αλλά δεν βγαίνουν παραέξω.
Αν εχεις κάποιο link με συγκεκριμενα στοιχεία κατανερισμού πωλήσεων, θα είχε ενδιαφέρον να το ανεβάσεις. Ευχαριστώ.https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Pwlhseis-aytokinhtwn-2025-Poia-einai-best-seller-prwto-eksamhno_275357.asp
Στο τέλους του άρθρου έχει έναν πίνακα με τα πρώτα 10 μοντέλα σε πωλήσεις λιανικής για το πρώτο εξάμηνοΑν τον διαβάζω σωστά τον πίνακα και δεν εχω κάνει λάθος με τα νουμερα, οι πωλήσεις των πρωτων πέντε σε συνολικές πωλησεις αυτοκινήτων κατανέμονται ως εξής:
- Peugeot 2008 : 1417 λιανική + 2401 leasing = 3818 σύνολο εκ των οποίων το 62,8% leasing
- Citroen C3 : = 804 λιανική + 2741 leasing = 3545 σύνολο εκ των οποίων 77,3% leasing
- Toyota Yaris Cross = 1824 λιανική + 1470 leasing = 3294 σύνολο εκ των οποίων 44,6% leasing
- Toyota Yaris = 1564 λιανική + 1445 leasing = 3009 εκ των οποίων 48% leasing
- Το Peugeot 208 που είναι 5ο σε συνολικές πωλήσεις δεν είναι καν στη λιστα των 10 πρώτων στις λιανικές πωλήσεις (οπως και τα Corsa, Panda, Picanto, Swift).
Άρα νομίζω οτι επιβεβαιώνται αυτά που ανέφερα παραπάνω, οτι δηλαδή αφενός ο ιδιώτης εξακολουθεί να αγοράζει Toyota, αφετέρου ότι η Toyota εχει ανεβάσει τα ποσοστά της και στο leasing, γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι για ιδιωτικές αγορές.
Ίσως αδίκησα λιγο το 2008, το οποίο παρότι πουλάει αισθητα περισσοτερο leasing (6,3 στα 10 αυτοκίνητα) δεν παυει να διατηρεί καλό ποσοστό και στις λιανικές πωλησεις του.Αναμενόμενα αποτελέσματα, με ιδιωτικές αγορές κάτω από 40% , λογικό είναι τα Toyota να έχουν πάνω από 50% και τα stellantis κάτω από 40%. Αλλά δεν βλέπουμε κάτι ακραίο πχ 90% εταιρικά κτλ
-
-
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Είπαμε κάποια στιγμή θα κάνω τέστ ντράιβ το ΚΚ.
χωράς;
Σε σχέση με το νέο c3 aircross στο CC θα πρέπει να χωράει λιιίγο καλύτερα αν το δει με ανοικτό πνεύμα.
-
@jamesd said in Peugeot 3008 (2024):
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Είπαμε κάποια στιγμή θα κάνω τέστ ντράιβ το ΚΚ.
χωράς;
Σε σχέση με το νέο c3 aircross στο CC θα πρέπει να χωράει λιιίγο καλύτερα αν το δει με ανοικτό πνεύμα.
Αυτό το τελευταίο είναι το πρόβλημα
Από αυτά που διαβάζω πάντως, θα ψήφιζα υπέρ του C3
-
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Η ποιότητα κύλισης του 3008 είναι πολύ καλύτερη από το ΚΚ.
Η αισθητική η μέρα με την νύχτα.
Ένας που δίνει 30-35000 μάλλον θα έχει τα λεφτά να το αλλάξει στα 5-6 χρόνια.
Στα 35 πάντως, εγώ λοξοκοιταω και το fl Sportage hev με τους 239 ίππους και το 6αρι αυτόματο. Και έχει και 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση. Και πολύ πιθανόν να έπαιρνα αυτό, αν αγόραζα τώρα.
@lap , έχει και αεραγωγούς - υποβραχιονιο πίσω από τη βασική έκδοσηΕδώ έχει το scross, τεμπέλη πίσω, αυτό δεν θα έχει;
Και εμένα μου αρέσει πλέον το Sportage, συμφωνώ.
-
@groover1972 said in Peugeot 3008 (2024):
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Η ποιότητα κύλισης του 3008 είναι πολύ καλύτερη από το ΚΚ.
Η αισθητική η μέρα με την νύχτα.
Ένας που δίνει 30-35000 μάλλον θα έχει τα λεφτά να το αλλάξει στα 5-6 χρόνια.
Στα 35 πάντως, εγώ λοξοκοιταω και το fl Sportage hev με τους 239 ίππους και το 6αρι αυτόματο. Και έχει και 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση. Και πολύ πιθανόν να έπαιρνα αυτό, αν αγόραζα τώρα.
@lap , έχει και αεραγωγούς - υποβραχιονιο πίσω από τη βασική έκδοσηΕδώ έχει το scross, τεμπέλη πίσω, αυτό δεν θα έχει;
Και εμένα μου αρέσει πλέον το Sportage, συμφωνώ.
Ο @lap πειράζει την adp@αινα επειδή δεν αγόραζε αυτοκίνητο χωρίς πίσω αεραγωγούς και τεμπέλη
Γενικά όλα τα C-suv έχουν, με ελάχιστες εξαιρέσεις (C-HR, MG ZS MAX)
Στον αντίποδα, ελάχιστα b-suv έχουν (T-Roc, Skoda camiq)Εξοπλιστικά τα Suzuki είναι άριστα, αν εξαιρέσεις τους πίσω αεραγωγούς.
Εγώ ήθελα το s cross 2wd GLX με ηλιοροφή. Τότε έβγαινε 28500 με το κλειδί, αλλά η σύζυγος το απέρριψε γιατί της θύμιζε μεσα το προηγούμενο μας.(Baleno) Άσε που μου έπαιρναν ανταλλαγή το baleno 10000€. Τσάμπα θα μου έβγαινε -
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
@groover1972 said in Peugeot 3008 (2024):
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Η ποιότητα κύλισης του 3008 είναι πολύ καλύτερη από το ΚΚ.
Η αισθητική η μέρα με την νύχτα.
Ένας που δίνει 30-35000 μάλλον θα έχει τα λεφτά να το αλλάξει στα 5-6 χρόνια.
Στα 35 πάντως, εγώ λοξοκοιταω και το fl Sportage hev με τους 239 ίππους και το 6αρι αυτόματο. Και έχει και 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση. Και πολύ πιθανόν να έπαιρνα αυτό, αν αγόραζα τώρα.
@lap , έχει και αεραγωγούς - υποβραχιονιο πίσω από τη βασική έκδοσηΕδώ έχει το scross, τεμπέλη πίσω, αυτό δεν θα έχει;
Και εμένα μου αρέσει πλέον το Sportage, συμφωνώ.
Ο @lap πειράζει την adp@αινα επειδή δεν αγόραζε αυτοκίνητο χωρίς πίσω αεραγωγούς και τεμπέλη
Γενικά όλα τα C-suv έχουν, με ελάχιστες εξαιρέσεις (C-HR, MG ZS MAX)
Στον αντίποδα, ελάχιστα b-suv έχουν (T-Roc, Skoda camiq)Εξοπλιστικά τα Suzuki είναι άριστα, αν εξαιρέσεις τους πίσω αεραγωγούς.
Εγώ ήθελα το s cross 2wd GLX με ηλιοροφή. Τότε έβγαινε 28500 με το κλειδί, αλλά η σύζυγος το απέρριψε γιατί της θύμιζε μεσα το προηγούμενο μας.(Baleno) Άσε που μου έπαιρναν ανταλλαγή το baleno 10000€. Τσάμπα θα μου έβγαινεΑααα εγώ πάτησα πόδι στην γυναίκα που ήθελε το Vitara (δεν μου άρεσαν οι χώροι μέσα)...
Μόνο το αυτόματο ήθελα αλλά έπρεπε να πληρώνω τέλη κυκλοφορίας και το άλλαξα...
-
Καλό είναι να υπάρχουν οι πίσω αεραγωγοί, ιδιαίτερα στην Ελλάδα με τη ζέστη, όπως και το πίσω υποβραχιονιο. Το "πείραγμα" ήταν πως δεν θα το έβαζα στο νούμερο ένα κριτήριο αγοράς.
Καλά τα λέει
Peugeot 3008 (2024)