-
@bill_hsd said in Peugeot 3008 (2024):
@katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):
Ο ίδιος ιδιώτης που σέβεται τα λεφτά του, έχει το 2008 πρώτο σε πωλήσεις.
Επίσης 200.000 αυτοκίνητα μέχρι τώρα το νέο 3008. Μια χαρά νούμερο είναι.Ποιος ιδιώτης έχει το 2008 πρώτο σε πωλήσεις;
Το 70-80% των Peugeot εδώ και χρόνια είναι leasing/εταιρικές πωλήσεις ή μήπως κάνω λάθος;Δε ξέρω. Οποίος έχει αυτά τα στοιχεία ας τα παραθέσει.
Όπως και να έχει όμως, υπάρχει κόσμος που είτε διαλέγει να το μισθώσει είτε να το αγοράσει.
Τι πάει να πει αυτό δηλαδή;
Βρήκαμε τώρα καινούργια καραμέλα ότι είναι leasing? Λες και κάποιος τους επιβάλει να πάρουν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο;
Ας πάνε και άλλες εταιρείες και ας πουλήσουν μέσω leasing όσα θέλουν. -
Εσύ έγραψες "Ο ίδιος ιδιώτης που σέβεται τα λεφτά του, έχει το 2008 πρώτο σε πωλήσεις" και σου εξήγησα οτι η πλειοψηφία των πωλήσεων των Peugeot δεν είναι από ιδιωτικές αγορές, αλλά από leasing.
Μια απλή παρατήρηση στα πλαίσια πινακίδων το επιβεβαιώνει (τουλάχιστον σε όσους δεν τα βγάζουν ή δεν βάζουν μονωτική ταινία, για να μη φαίνεται οτι ειναι leasing).
Προφανώς τα κριτήρια αγοράς του ιδιώτη (που σέβεται τα λεφτα του) είναι διαφορετικά από του περιστασιακού χρήστη leasing, που πολλές φορές δεν εχει καν τη δυνατότητα επιλογής μοντέλου αυτοκίνητου, αλλα του το δίνει ως παροχή ο εργοδότης του. Εξ ου και το αρχικό σχόλιό μου.
Πάντως, από ό,τι μαθαίνω, η Toyota εχει ανέβει πολύ και στα leasing, κάτι που το θεωρώ λογικό.
Δύσκολα πλέον ενας ιδιώτης δίνει 25-30-35-40 χιλιάρικα για αυτοκίνητο, ακόμα κι αν ειναι Toyota. -
@bill_hsd said in Peugeot 3008 (2024):
Εσύ έγραψες "Ο ίδιος ιδιώτης που σέβεται τα λεφτά του, έχει το 2008 πρώτο σε πωλήσεις" και σου εξήγησα οτι η πλειοψηφία των πωλήσεων των Peugeot δεν είναι από ιδιωτικές αγορές, αλλά από leasing.
Στοιχεία πρώτα για να είμαστε σίγουροι.
-
@katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):
@bill_hsd said in Peugeot 3008 (2024):
Εσύ έγραψες "Ο ίδιος ιδιώτης που σέβεται τα λεφτά του, έχει το 2008 πρώτο σε πωλήσεις" και σου εξήγησα οτι η πλειοψηφία των πωλήσεων των Peugeot δεν είναι από ιδιωτικές αγορές, αλλά από leasing.
Στοιχεία πρώτα για να είμαστε σίγουροι.
Και στις πωλήσεις λιανικής τα πάει καλά το 2008.. μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 25 που βρήκα στοιχεία ήταν 3ο σε πωλήσεις στους ιδιώτες και με μικρή διαφορά από το 2ο Yaris.. πρώτο το Yaris cross
-
@civil357 said in Peugeot 3008 (2024):
Δύο εκδόσεις δεν έχει όλες και όλες πια το 3008 ; Νομίζω πουθενά δεν κυκλοφορεί ως active πια , δηλαδή οι μισοί αγοραστές επιλέγουν τη μία από τις δύο εκδόσεις. Ωραίοι πάντως που πουλάει η ακριβή κυρίως αλλά δεν υπάρχει το παλιό χάσμα ανάμεσα σε active και gt πια. Αν ισχύει ότι δεν υπάρχει πια active επαναλαμβάνω.
Μόλις ήρθε και η βασική Style
Από 32900€
https://www.car.gr/s/dqmymjki/34900€ η allure
Υπάρχει προωθητική -2000€ -
@giocitroen91 said in Peugeot 3008 (2024):
@katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):
@bill_hsd said in Peugeot 3008 (2024):
Εσύ έγραψες "Ο ίδιος ιδιώτης που σέβεται τα λεφτά του, έχει το 2008 πρώτο σε πωλήσεις" και σου εξήγησα οτι η πλειοψηφία των πωλήσεων των Peugeot δεν είναι από ιδιωτικές αγορές, αλλά από leasing.
Στοιχεία πρώτα για να είμαστε σίγουροι.
Και στις πωλήσεις λιανικής τα πάει καλά το 2008.. μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 25 που βρήκα στοιχεία ήταν 3ο σε πωλήσεις στους ιδιώτες και με μικρή διαφορά από το 2ο Yaris.. πρώτο το Yaris cross
Από ό,τι γνωρίζω, δεν δημοσιευόνται εύκολα οι λίστες με πωλήσεις retail και leasing, μόνο συνολικές πωλήσεις.
Τα γνωρίζουν τα δεδομένα στις εισαγωγικές, αλλά δεν βγαίνουν παραέξω.
Αν εχεις κάποιο link με συγκεκριμενα στοιχεία καταμερισμού πωλήσεων, θα είχε ενδιαφέρον να το ανεβάσεις. Ευχαριστώ. -
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
Μόλις ήρθε και η βασική Style
Μήπως είναι έκδοση για "αναπτυσσόμενες" αγορές;
Λίγο που "έπαιξα¨ με διαμορφωτές Γαλλίαw , Ιταλίας και Γερμανίας , δεν υπάρχει τέτοια έκδοση. Μόνο οι γνωστές δύο allure και gt. -
@civil357 said in Peugeot 3008 (2024):
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
Μόλις ήρθε και η βασική Style
Μήπως είναι έκδοση για "αναπτυσσόμενες" αγορές;
Λίγο που "έπαιξα¨ με διαμορφωτές Γαλλίαw , Ιταλίας και Γερμανίας , δεν υπάρχει τέτοια έκδοση. Μόνο οι γνωστές δύο allure και gt.Γιατί την έχει ο ελληνικός διαμορφωτής;
-
Αρχικά για τα ληζινγκ.
Μόλις βγήκα από το γκαράζ, Γιαρις Κρος μπροστά μου, εξεκιουτιβ ληζ..
Το ακτιβ πακ αυτόματο βενζίνης πριν 3 χρόνια έκανε ακριβώς το ίδιο.
Άρα μια χαρά τιμή έχει.
Ανά εποχές φέρνουν εκδόσεις προσφοράς.
Για αυτό την λέει σταιλ και όχι ακτιβ.
-
@katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):
Τώρα δηλαδή να απαντήσω σε μια ακόμη σχεδόν δογματική και υπέρμετρη αναφορά δοξασίας υπέρ του ιερού τοτέμ που λέγεται Toyota
Δεν καταλαβαίνω τώρα γιατί μου την λες, Toyota λέω κυρίως από την πλευρά της αξίας που έχουν λόγω εγγύησης και οικονομίας όταν κάποιος σέβεται τα χρήματα του, αν είχα την δυνατότητα να αλλάζω κάθε 4-5 χρόνια αυτοκίνητο και εγώ δεν θα κοιτούσα Toyota.
@katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):
Οι άλλοι πουλάνε και καλά μόνο λόγω leasing ενώ η Toyota με τη μαγκιά της;
Και γιατί με τις αμαξάρες της, δε σβήνει όλους τους άλλους από το χάρτη του leasing, να πάρει όλες τις πωλήσεις για πάρτη τηςΤώρα που θα σφίξουν οι κώλοι με τους Κινέζους θα γίνει και αυτό, ήδη τους τελευταίους μήνες τα leasing CHR και YC κάνουν θραύση στους πολιτικούς μηχανικούς και μηχανικουδες που δεν βρίσκουν πετρέλαια για να κάνουν τη δουλειά τους.
@katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):
Όταν βγαίνει μια στραβή για τα Peugeot όπως πχ με την ανάκληση για την μπαταρία στα phev, μπήκε αμέσως σε 3-4 topic μπας
Καλά εγώ δεν έχω ποτέ σχολιάσει τις αστοχίες των Γάλλων, ίσα ίσα έχω εκθειάσει την πολιτική αντιμετώπισης τους (Ρεμούνδος, Ωμέγα κλπ)
Όπως επίσης δεν μπορώ να μην εκθειασω την απίστευτη εγγύηση της Toyota.
@katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):
CHR+ συζητήθηκε στο αντίστοιχο topic που παρουσιάστηκε.
Τι να κάνουμε δηλαδή; Να το περιφέρουμε σε όλα τα topic σα γαϊτανάκι και να το συζητάμε κατά κόρονΟύτε ήξερα πως υπήρχε σχετικό τοπικό , και ειλικρινά δεν έχω βρει κάποια δοκιμή εκτός από την στατική παρουσίαση του , αν έχεις βάλε λινκ
@katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):
Αλήθεια, έχει υιοθετήσει κάτι σαν το i-Cockpi της Peugeot ή μου φαίνεται;
Την λογική του i cockpit την έχω εκθειάσει από το 2014-15 που μπήκα σε 308 , η καλύτερη και πιο οδηγοκεντρικη θέση οδήγησης από την εποχή της BMW E30 και Alfa 156 , για μένα από μόνο του λόγος αγοράς ενός Peugeot , το τελειοποίησαν με το 3008 και 508 , φοβερό είναι και το νέο 308 , το χάλασαν αρκετά με το νέο 3008.
-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Μόλις βγήκα από το γκαράζ, Γιαρις Κρος μπροστά μου, εξεκιουτιβ ληζ.
Είναι τα νέα 2008 HDI ,θα πάνε σφαίρα.
Όπως και τα Yaris θα σκίσουν στο leasing ως τα νέα Diesel Corsa/208 -
@vagkirk said in Peugeot 3008 (2024):
Όπως και τα Yaris θα σκίσουν στο leasing ως τα νέα Diesel Corsa/208
Έχει καιρό που η τογιότα έχει μπεί δυναμικά (δεν ξέρω και αν έλειψε και ποτέ) στο leasing.
Όλες οι μεγάλες εταιρίες , έχουν μόνιμα , προσφορές για όλα σχεδόν τα μοντέλα της γκάμας της σε καλές τιμές. Επίσης πετυχαίνω πολύ πολύ συχνά πλέον στις "άδειες" Εθνικές (που κυκλοφορούν συχνά οι κάτοχοι εταιρικών leasing) , κυρίως chr και yc. -
@vagkirk said in Peugeot 3008 (2024):
@katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):
Τώρα δηλαδή να απαντήσω σε μια ακόμη σχεδόν δογματική και υπέρμετρη αναφορά δοξασίας υπέρ του ιερού τοτέμ που λέγεται Toyota
Δεν καταλαβαίνω τώρα γιατί μου την λες, Toyota λέω κυρίως από την πλευρά της αξίας που έχουν λόγω εγγύησης και οικονομίας όταν κάποιος σέβεται τα χρήματα του, αν είχα την δυνατότητα να αλλάζω κάθε 4-5 χρόνια αυτοκίνητο και εγώ δεν θα κοιτούσα Toyota.
Δεν είχα πρόθεση να σου την πω, αλλά μάλλον βγήκε λόγω της γενικής ατμόσφαιρας με τα Toyota παντού μέσα σου Forum.
Σόρυ. -
@vagkirk said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Μόλις βγήκα από το γκαράζ, Γιαρις Κρος μπροστά μου, εξεκιουτιβ ληζ.
Είναι τα νέα 2008 HDI ,θα πάνε σφαίρα.
Όπως και τα Yaris θα σκίσουν στο leasing ως τα νέα Diesel Corsa/208Μία θειτσα το είχε γύρω στα 60.
-
Πάντως είναι το μόνο στην κατηγορία μαζί με το grandland που έχει 19αρες ζάντες από τη βασική έκδοση ακόμα και σε αυτήν την style... όλα τα υπόλοιπα της κατηγορίας ακόμα και και κάποια premium ξεκινάνε τη βασική έκδοση με 17αρες ζάντες και φαίνονται τόσο αστεία και χρεώνουν 3.000 ευρώ αν θες 19αρες ζάντες αντί για 17… Βέβαια υπερβολή και οι 19 άρες… έπρεπε να έχει 18αρες στη βασική που κατά τη γνώμη μου αυτό είναι το ιδανικό για τέτοια αυτοκίνητα… ούτε 17 ούτε 19.. Αλλά από το να βλέπεις κάτι άλλα της κατηγορίας με τις 17αρες καλύτερα το 3008 με 19.... Πάντως ακόμα και αυτή η style που ίσως θα είναι μόνο για leasing έχει καλό εξοπλισμό για βασική έκδοση και έχει και κάποιες δερμάτινες επενδύσεις στα καθίσματα που τα περισσότερα μοντέλα τις βάζουν μόνο στις πλούσιες εκδόσεις … βλέπεις το καινούργιο q3 που έχει και στις 2 πρώτες του εκδόσεις μόνο ύφασμα στα καθίσματα και απορείς πως αυτό το πράγμα είναι premium και κάνει και 40++ και στη βασική έχει και 17αρες ζάντες ..
-
Η Τογιότα έχει μακρά παράδοση στο φτηνό ληζινγκ όπως και στις μεγάλες προμήθειες στις εταιρείες.
25 χρόνια ξέρω εγώ.
-
Κάτσε να δεις το νέο 5 αιρκρος στα 30000 και στα 40000 το Φεβ με τα 195 άλογα.
-
Σπαστικό και αυτό με ορισμένες εταιρίες, έχουν τόσο ακριβό το αμάξι τους που έχουν να πουλήσουν σε τιμή καταλόγου χρόνο ή χρόνια αλλά οι τιμές καταλόγου κρατάνε...φοβερή λογική ψευδοπριμιο ενώ επί της ουσίας η αγορά το έχει καταστήσει discount.
To 3008 είναι κυρίως όμορφο και αυτό είναι το δυνατό του χαρτί. Δεν είδα κανέναν να εκθειάζει τον κινητήρα του σε σχέση με το αμάξωμά του, την ποιότητα κύλισης του ή το πώς στέκεται στο δρόμο. Είναι όμως πανέμορφο α και μου αρέσουν και οι χώροι του.
Η CC δεν είναι τόσο όμορφη αλλά έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης, καλύτερη κατανάλωση και όχι καλούς χώρους. Κάνει και σαν σκούπα αλλά δεν χαλάει και παίρνει 5 αστέρια στο euroncap.
Καταλήγοντας, στην τιμή του 3008 υπάρχουν καλύτερα αμάξια.
-
@bill_hsd said in Peugeot 3008 (2024):
@giocitroen91 said in Peugeot 3008 (2024):
@katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):
@bill_hsd said in Peugeot 3008 (2024):
Εσύ έγραψες "Ο ίδιος ιδιώτης που σέβεται τα λεφτά του, έχει το 2008 πρώτο σε πωλήσεις" και σου εξήγησα οτι η πλειοψηφία των πωλήσεων των Peugeot δεν είναι από ιδιωτικές αγορές, αλλά από leasing.
Στοιχεία πρώτα για να είμαστε σίγουροι.
Και στις πωλήσεις λιανικής τα πάει καλά το 2008.. μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 25 που βρήκα στοιχεία ήταν 3ο σε πωλήσεις στους ιδιώτες και με μικρή διαφορά από το 2ο Yaris.. πρώτο το Yaris cross
Από ό,τι γνωρίζω, δεν δημοσιευόνται εύκολα οι λίστες με πωλήσεις retail και leasing, μόνο συνολικές πωλήσεις.
Τα γνωρίζουν τα δεδομένα στις εισαγωγικές, αλλά δεν βγαίνουν παραέξω.
Αν εχεις κάποιο link με συγκεκριμενα στοιχεία κατανερισμού πωλήσεων, θα είχε ενδιαφέρον να το ανεβάσεις. Ευχαριστώ.https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Pwlhseis-aytokinhtwn-2025-Poia-einai-best-seller-prwto-eksamhno_275357.asp
Στο τέλους του άρθρου έχει έναν πίνακα με τα πρώτα 10 μοντέλα σε πωλήσεις λιανικής για το πρώτο εξάμηνο -
Νομίζω ότι πλέον θεωρώ νούμερο ένα ξενέρωτο και ανούσιο παράγοντα/κριτήριο αγοράς ενός οχήματος τα στατιστικά των πωλήσεων του. Μέχρι προσφάτως με ξενέρωνε απίστευτα η κουβέντα για καταναλώσεις, κατά την οποία πάντα κάποιος Toyotαίος "μάρτυρας του Ιεχωβά" θα επικαλείτω καταλαμβάνοντας τις επόμενες 15 σελίδες του νήματος το Holly Grail των HEV τους.
Αυτό όμως έχει μια οισια γιατί κάποιος μπορεί να σου πει ότι θέλει το πιο οικονομικό όχημα γιατί θεωρεί ότι κάνει ένα ποσοστό απόσβεσης του budget ή κινείται πολύ σε πόλη οπότε τον ευνοεί η επιλογή ενός HEV κλπ κλπ.
Αλλά ρε φίλε πωλήσεις, ΠΩΛΉΣΕΙΣ; Θα ψωνίζω εγώ και θα κοιτάξω να βάλω στα κριτήρια μου τις πωλήσεις του; Ήμαρτον θεέ μου, ούτε σε καρφίτσα που λέει ο λόγος...
Τα πράγματα είναι πάρα πολύ απλά όσο και αν τα υπεραναλύουμε εδώ. Αν θες το πιο όμορφο mainstream όχημα μέσα-έξω που αγοράζουν τα λεφτά σου αγοράζεις Peugeot. Έτσι για να μη κανιβαλίζω και άλλο το νήμα. Μακροζωία Japanίλα κλπ κλπ
Peugeot 3008 (2024)