-
@ilias-a said in ΑLFA ROMEO FORUM:
Τιμονι, φρενα, εμφανιση κορυφαια, αυτο που με χαλαει ειναι η σχισμη του κουμπαρα που εχουν του ριχνεις καθα μερα ενα 50ρικο και θα του χρειαστει συντομα.

Δεν εχεις αδικο. Αστοχιες υπηρξαν σχεδον σε ολες τις γενιες , αν ειδες παραπανω τι εγινε και με μια stelvio, ομως η Giulia ειναι ανυπερβλητη οδηγικα . Αυτο το στοιχειο την ξεχωριζει απο οτι υπαρχει. Οποιος εχει κανει καποια χιλιομετρα μαζι της μπορει να καταλαβει τι λεω.
-
@otokomae said in ΑLFA ROMEO FORUM:
@ilias-a said in ΑLFA ROMEO FORUM:
Τιμονι, φρενα, εμφανιση κορυφαια, αυτο που με χαλαει ειναι η σχισμη του κουμπαρα που εχουν του ριχνεις καθα μερα ενα 50ρικο και θα του χρειαστει συντομα.

Δεν εχεις αδικο. Αστοχιες υπηρξαν σχεδον σε ολες τις γενιες , αν ειδες παραπανω τι εγινε και με μια stelvio, ομως η Giulia ειναι ανυπερβλητη οδηγικα . Αυτο το στοιχειο την ξεχωριζει απο οτι υπαρχει. Οποιος εχει κανει καποια χιλιομετρα μαζι της μπορει να καταλαβει τι λεω.
Σε Giulia 6+ ετων οταν ερχοταν η ωρα να ξεκουμπωσουμε ταπετσαρια πορτας για γρυλο παραθυρου ή κλειδαρια ο ενας μπαλακι στον αλλο το κανανε, 5 λεπτα να τη βγαλεις και καμια ωρα να καταφερεις να ξανατοποθετησεις τα σπασμενα της κομματια.
-
@ilias-a said in ΑLFA ROMEO FORUM:
@otokomae said in ΑLFA ROMEO FORUM:
@ilias-a said in ΑLFA ROMEO FORUM:
Τιμονι, φρενα, εμφανιση κορυφαια, αυτο που με χαλαει ειναι η σχισμη του κουμπαρα που εχουν του ριχνεις καθα μερα ενα 50ρικο και θα του χρειαστει συντομα.

Δεν εχεις αδικο. Αστοχιες υπηρξαν σχεδον σε ολες τις γενιες , αν ειδες παραπανω τι εγινε και με μια stelvio, ομως η Giulia ειναι ανυπερβλητη οδηγικα . Αυτο το στοιχειο την ξεχωριζει απο οτι υπαρχει. Οποιος εχει κανει καποια χιλιομετρα μαζι της μπορει να καταλαβει τι λεω.
Σε Giulia 6+ ετων οταν ερχοταν η ωρα να ξεκουμπωσουμε ταπετσαρια πορτας για γρυλο παραθυρου ή κλειδαρια ο ενας μπαλακι στον αλλο το κανανε, 5 λεπτα να τη βγαλεις και καμια ωρα να καταφερεις να ξανατοποθετησεις τα σπασμενα της κομματια.
Ειπαμε Ιταλοι στησιμο Γερμανοι φρου φρου κι αρωματα και Ιαπωνες μηχανικοι!!!
-
@ilias-a said in ΑLFA ROMEO FORUM:
@otokomae said in ΑLFA ROMEO FORUM:
@ilias-a said in ΑLFA ROMEO FORUM:
Τιμονι, φρενα, εμφανιση κορυφαια, αυτο που με χαλαει ειναι η σχισμη του κουμπαρα που εχουν του ριχνεις καθα μερα ενα 50ρικο και θα του χρειαστει συντομα.

Δεν εχεις αδικο. Αστοχιες υπηρξαν σχεδον σε ολες τις γενιες , αν ειδες παραπανω τι εγινε και με μια stelvio, ομως η Giulia ειναι ανυπερβλητη οδηγικα . Αυτο το στοιχειο την ξεχωριζει απο οτι υπαρχει. Οποιος εχει κανει καποια χιλιομετρα μαζι της μπορει να καταλαβει τι λεω.
Σε Giulia 6+ ετων οταν ερχοταν η ωρα να ξεκουμπωσουμε ταπετσαρια πορτας για γρυλο παραθυρου ή κλειδαρια ο ενας μπαλακι στον αλλο το κανανε, 5 λεπτα να τη βγαλεις και καμια ωρα να καταφερεις να ξανατοποθετησεις τα σπασμενα της κομματια.
Μη σπιλώνετε το όνομα της μονικα μπελουτσι
RTFM -
@otokomae said in ΑLFA ROMEO FORUM:
@red_monster said in ΑLFA ROMEO FORUM:
@otokomae said in ΑLFA ROMEO FORUM:
Αξιζε να πεισει. Για μενα δεν ειναι υπερτιμημενο συν οτι ειναι ισως το τελευταίο πραγματικο αυτοκινητο και χαίρομαι αν δεν ειναι plug in.
Έφτασες κοντά να το αγοράσεις ;
Ναι
Άξιος !! Γράψε μας δύο τρεις αράδες για τη συμβίωση μαζί της, κινητήρα, θετινά, αρνητικά κλπ !
-
@otokomae said in ΑLFA ROMEO FORUM:
@ilias-a said in ΑLFA ROMEO FORUM:
@otokomae said in ΑLFA ROMEO FORUM:
@ilias-a said in ΑLFA ROMEO FORUM:
Τιμονι, φρενα, εμφανιση κορυφαια, αυτο που με χαλαει ειναι η σχισμη του κουμπαρα που εχουν του ριχνεις καθα μερα ενα 50ρικο και θα του χρειαστει συντομα.

Δεν εχεις αδικο. Αστοχιες υπηρξαν σχεδον σε ολες τις γενιες , αν ειδες παραπανω τι εγινε και με μια stelvio, ομως η Giulia ειναι ανυπερβλητη οδηγικα . Αυτο το στοιχειο την ξεχωριζει απο οτι υπαρχει. Οποιος εχει κανει καποια χιλιομετρα μαζι της μπορει να καταλαβει τι λεω.
Σε Giulia 6+ ετων οταν ερχοταν η ωρα να ξεκουμπωσουμε ταπετσαρια πορτας για γρυλο παραθυρου ή κλειδαρια ο ενας μπαλακι στον αλλο το κανανε, 5 λεπτα να τη βγαλεις και καμια ωρα να καταφερεις να ξανατοποθετησεις τα σπασμενα της κομματια.
Ειπαμε Ιταλοι στησιμο Γερμανοι φρου φρου κι αρωματα και Ιαπωνες μηχανικοι!!!
Δεν είναι ακριβώς έτσι, αλλά τι να κάνουμε !
-
- Ποτε δεν ειναι ακριβως ετσι. Ειναι ομως καπως ετσι.
- Δεν το εχω ακομη για να πω περισσοτερα απο μια εμπειρία 300km η οποια με συνεπηρε!!
-
Έχω κατσαβιδιάσει πάμπολλα αυτοκίνητα και μπορώ μετα βεβαιότητας να σου πω ότι οι Γερμανοί άλλες φορές είναι παπάτζες και άλλες όχι ενώ οι Ιταλοί είναι πολλές φορές -χωρίς λόγο και αιτία- τσαπατσούληδες !
-
@red_monster said in ΑLFA ROMEO FORUM:
ενώ οι Ιταλοί είναι πολλές φορές -χωρίς λόγο και αιτία- τσαπατσούληδες !
Ειναι λόγω dna, σαν εμάς.
-
@fanis75 said in ΑLFA ROMEO FORUM:
@red_monster said in ΑLFA ROMEO FORUM:
ενώ οι Ιταλοί είναι πολλές φορές -χωρίς λόγο και αιτία- τσαπατσούληδες !
Ειναι λόγω dna, σαν εμάς.
Δεν θα το έλεγα !
Σε μηχανήματα, εξοπλισμό oil & gas, μοτοσακά κλπ έχουν ασύλληπτο επίπεδο, σε πολλά ανώτερο ή ισάξιο με του γιαπωνέζους. Στα φιατ/αλφα/λανσια ... μέτρια πράγματα -
@red_monster said in ΑLFA ROMEO FORUM:
Δεν θα το έλεγα !
Σε μηχανήματα, εξοπλισμό oil & gas, μοτοσακά κλπ έχουν ασύλληπτο επίπεδο, σε πολλά ανώτερο ή ισάξιο με του γιαπωνέζους. Στα φιατ/αλφα/λανσια ... μέτρια πράγματαΔεν γνωρίζω από τέτοια μηχανήματα, οπότε σε πιστεύω. Από σκάφη και αμάξια που ξέρω λίγα πράγματα, βλέπω ότι πολλές φορές ειναι τσαπατσούληδες, βαριούνται να κάνουν σωστή δουλειά.
-
Υπάρχει ένα γνωστό πλέον θέμα με την αντλία λαδιού στον 2.2 diesel. Πόσο διαδεδομένο είναι δε το ξέρω , ανάκληση δεν υπήρξε πάντως. Αφού το συζητάτε bosch η αντλία νομίζω (αν και το πρόβλημα μάλλον είναι θέμα και συνδεσμολογίας , όχι μόνο ανταλλακτικού) και πολύ βαθιά χωμένη στο μηχανοστάσιο με αποτέλεσμα να είναι ακριβή η αλλαγή της. Γκουγκλ, stelvio oil pump failure, επίσης πολλά βιντεάκια Ιταλών με λεπτομερή (όσο καταλαβαίνω από τους υπότιτλους και την μη κατάρτισή μου) ανάλυση του προβλήματος και λύση με ενισχυμένο ανταλλακτικό.
Το θέμα είναι ότι η τοπική αντιπροσωπεία σε ερώτηση μου , έκανε τον Κινέζο. Ο.κ. ίσως λόγω χαμηλών πωλήσεων να μη το έχουν αντιμετωπίσει. Όμως αυτό ( η ελλιπής εγχώρια γνώση του μοντέλου) προσθέτει έναν ακόμα προβληματισμό στην αγορά της. Δε ξέρω και που να απευθυνθώ για εγχώρια ενημέρωση , δε μου κάθεται καλά να παίρνω τηλέφωνο τα ειδικά της μάρκας ανεξάρτητα συνεργεία της χώρας και να "χαζολογώ" με ερωτήσεις. Όλα αυτά όταν ο 2.0 diesel της Bmw είναι πασίγνωστος σε κάθε εξειδικευμένο-εξουσιοδοτημένο συνεργείο της μάρκας.
Αν το πρόβλημα μεταφέρθηκε από το παλιό 2.0 jtdm , όπως γράφουν κάποιοι ( ότι ο 2.2 είναι εξέλιξη του παλιού 2.0 jtdm) , τότε είναι απαράδεκτοι.
-
@civil357 said in ΑLFA ROMEO FORUM:
Υπάρχει ένα γνωστό πλέον θέμα με την αντλία λαδιού στον 2.2 diesel.
Αν το πρόβλημα μεταφέρθηκε από το παλιό 2.0 jtdm , όπως γράφουν κάποιοι ( ότι ο 2.2 είναι εξέλιξη του παλιού 2.0 jtdm) , τότε είναι απαράδεκτοι.
@Υπήρχε και σχετική ευαισθησία έως ευπάθεια και στον ακόμα παλιότερο 1,9d, στις καλές εκδόσεις των 150/170 ίππων. Και είναι και δυσεύρετο (μεταχειρισμένο) έως ανύπαρκτο (καινούργιο) ανταλλακτικό
-
Μερικώς ενθαρρυντικό ότι δεν πάμε τελικά στα τυφλά, πλήρως αποκαρδιωτικό ότι σε τρεις γενιές κινητήρα δεν ασχολήθηκαν να το διορθώσουν.
-
@civil357 said in ΑLFA ROMEO FORUM:
Δε ξέρω και που να απευθυνθώ για εγχώρια ενημέρωση
Αλφιστι φορουμ ελληνικο ή fb αν εχουν σχετικη ομαδα
-
Καλησπέρα , έχω μία 159 1.9JTS με 88k km , έχω check engine εδώ και ένα χρόνο (μου άναψε πέρυσι πρώτη φορά) , το σβήσαμε μια 2 φορές για να δοκιμάσω κάτι αλλά προχτές άναψε πάλι , η διάγνωση λέει καδένα οπότε μάλλον θα πάμε για αλλαγή , προφανώς θα πάω συνεργείο για τσεκάρισμα , όχι τώρα όμως , μου έκανε εντύπωση πως σε όλες τις προηγούμενες φορές μου άναψε check κατά την εκκίνηση ενώ τώρα πριν μέρες μου άναψε την ώρα της οδήγησης , μήπως το check αυτό το τελευταίο αφορά κάτι άλλο και όχι καδένα ; ok αν δεν το βάλει κάποιος σε διαγνωστικό δεν μπορεί να μαντέψει προφανώς απλά ρωτάω αν του έχει τύχει check να ανάβει η στην εκκίνηση η κατά την διάρκεια της οδήγησης και να αφορά ίδια βλάβη ;
Πάμε τώρα στο πρόβλημα αυτό καθαυτό , καδένα χρονισμού γνωστό θέμα σε JTS 1.2 -2.2 αρκετοί έχουν θέμα , αυτό που καταλαβαίνω χωρίς να είμαι μηχανικός ότι δεν πρέπει να έχει θέμα η ίδια η καδένα η αλυσίδα δηλαδή αλλά το σύστημα χρονισμού καδένας ,θέλω να πω η είναι εργοστασιακό η κάποιο από τα υπόλοιπα parts προκαλεί κάθε φορά πρόβλημα στην καδένα πχ ο τεντωτήρας.
Anyway δεν θα το αναλύσουμε περισσότερο δεν έχει νόημα , το ερώτημα μου είναι αν αξίζει κάποιος να εμπιστευτεί aftermarket chain kit για το αμάξι αυτό σε σχέση με το original , όταν λέω kit εννοώ καδένα γλύστρες τεντωτήρας ,γρανάζια μεταβλητού και το μπεκ ψεκασμού λαδιού στην καδένα.
πχ η BGA (https://bgautomotive.co.uk/) προσφέρει αντίστοιχο kit με part number TC0250VFK το οποίο είναι αρκετά φθηνότερο , και να το αλλάξεις προληπτικά σε 4-5 χρόνια πχ όπως έναν ιμάντα χρονισμού ακόμα να μην έχει πρόβλημα αξίζει σε σχέση με το original kit συνολικά θα έχει δώσει πάλι πολύ λιγότερα .
Είμαι υπέρ των original parts αλλά εδώ δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει , έχω διαβάσει και αρκετά προβλήματα με original chain parts replacement που μετά απο κάποια km ανάβει πάλι το check.
Τιμή για original μαζί με γρανάζια μεταβλητού περίπου 1500 -2000
Τιμή για BGA kit μαζί με γρανάζια μεταβλητού περίπου 200-400 -
Της ΙΝΑ το κιτ ειναι πολυ καλο, να αγορασεις εξτρα τις γνησιες βιδες για τον λιπαντηρα και τις ροδελες σταγανοποιησης τους.
-
Και για το θεό, ένα χρόνο είσαι με ένδειξη, πόσο ακόμα θα το αφήσεις ;
-
@ilias-a said in ΑLFA ROMEO FORUM:
Της ΙΝΑ το κιτ ειναι πολυ καλο, να αγορασεις εξτρα τις γνησιες βιδες για τον λιπαντηρα και τις ροδελες σταγανοποιησης τους.
Εννοείς τις βίδες και τις ροδέλες από το μπεκ που ψεκάζει λάδι στην καδένα ; έχουμε part number ? μπορούμε να τα βρούμε ξεχωριστά ;
-
@red_monster said in ΑLFA ROMEO FORUM:
Και για το θεό, ένα χρόνο είσαι με ένδειξη, πόσο ακόμα θα το αφήσεις ;
Εννοούσα ένα χρόνο πριν άναψε για πρώτη φορά , το είχαμε σβήσει και άναψε πάλι φέτος.
ΑLFA ROMEO FORUM