-
Δεν έχει rev matching?
-
@georgemit said in Mazda CX-30:
@tylip1984 said in Mazda CX-30:
Επειδή είχα αυτή την κουβέντα με φίλο το Tiguan 2.0 το πετρέλαιο τετρακίνητο κτλ μικτή κατανάλωση εκεί εκεί επίσης στα 7- 7.5 με ιδία χρήση. Το να έχεις 2 λίτρο βενζίνης κ 2 λίτρο πετρέλαιο και να καίνε τα ίδια + - είναι επιτυχία του SPCCI και πρακτικά αυτό ήθελε να πετύχει η Mazda να συνδυάσει ωφέλη πετρελαιοκινητήρα κ βενζινοκινητήρα, όχι να συγκριθεί απαραίτητα με downsized μοτέρ του λίτρου τουρμπατα. Τώρα όσοι λέτε για ίδιες καταναλώσεις με αμάξια 15-20 ετών εντάξει με αυγό στο Γκάζι και προσπεράσεις 80-120 με Πέμπτη 20 δευτερόλεπτα ίσως
Ούτε καν πλησιάζει σε κατανάλωση τον 2.0 tdi. Δε μπορούμε να ξέρουμε πως οδηγεί ο κάθε ένας.
Μόνο τα φουλ υβριδικά μπορούν να παίξουν στα ίσια τους diesel και αυτά σε μικτό κύκλο που θα έχει και αρκετή πόλη μέσα.Κάποτε τα στήναμε για κόντρες στις επιδόσεις. Ε ας τα στήσουμε για καταναλώσεις τώρα πια
! Είχα πετρέλαιο Dacia duster 1.5 dci πριν cx30.
. Μέση είχα περίπου 0.5-1 λίτρο πιο κάτω από το cx30 με το duster να είναι πολύ πιο ελαφρύ αμάξι και να μην παίζω ποτέ στις ταχύτητες 140-150 που αν το έκανα θα μειωνόταν σίγουρα η διαφορά. Αυτό το μοτέρ 1.5dci το έχουν φορέσει nissan mercedes Renault κ είναι φοβερά οικονομικό κ αξιόπιστο. Δεν Μ φαίνεται περίεργο π ένα 2.0 TDI σε πολύ πιο βαρύ αμάξι Tiguan είχε 7.5 πραγματική μέση..Αυτό που θέλω να πω είναι ότι εκτός από τα φουλ υβριδικά στην πόλη που δεν παίζονται σε καταναλωσεις, εκτός πόλης εθνικό επαρχιακό κτλ οι διαφορές δεν είναι κ τόσο μεγάλες στην πράξη.
-
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@babisstinson said in Mazda CX-30:
Χθες μόνος βόλτα και έπαιξα λίγο σε κάτι στροφές
ελαφρώς μύτη-τακούνι και μου πέταξε ειδοποίηση στο καντράν κάτι για "ταυτόχρονο πάτημα φρένου και γκαζιού"!
Το έχει βγάλει σε κανέναν; Διάβασα καλά; Είχα τα μάτια στον δρόμο προφανώς και δεν μπόρεσα να το διαβάσω αναλυτικάΓι αυτό λες μάλλον.
Σωστά! Χαμόγελα χθες με τον Ιάπωνα, απόλαυση η οδήγησή του.
-
Νομίζω πάντως ότι το συγκεκριμένο moter ταιριάζει περισσότερο με το χειροκίνητο κιβώτιο παρά με το αυτόματο.
Με το χειροκίνητο αναδεικνύονται περισσότερο τα προτερήματα του αυτοκινήτου. -
Όποιος αγοράζει CX-30 επί τη βάσει κατανάλωσης ή επιδόσεων κάνει απλά λάθος επιλογή κατά την γνώμη μου. Μιλάμε για ένα αμάξι κόσμημα στην κατηγορία του από μια εταιρία που πάντα επιλέγει να διαφέρει δίνοντας το κάτι παραπάνω στον πραγματικό οδηγό που αναζητά άλλες ποιότητες. Τι κι αν ένα άχρωμο-άοσμο-άγευστο εταιρικό μουλάρι όπως το μισθωμένο Golf 8 eTSi 150hp DSG που οδηγώ ρίχνει κολώνες στο αυτόματο 2λιτρο CX-30 με χαμηλότερη κατανάλωση μάλιστα? Εάν κάποιος πρέπει να διαλέξει αμάξι για να χαμογέλασει και όχι απλά για να μετακινηθεί η επιλογή του γιαπωνέζου είναι μονόδρομος μεταξύ των δύο. Βολτάρετε ρε και άστε τις καταναλώσεις για τους βαγκίτες και τους τογιοτέους!
-
Συγκρίνεις ένα χαμηλό αυτοκίνητο με ένα suv
-
Η σωστή σύγκριση είναι με το troc των 150
-
Δεν υπάρχει "σωστή σύγκριση" δυστυχώς. Γιατί η σωστή σύγκριση περιλαμβάνει χώρους/βάρη, κόστη αγοράς/συντήρησης, δείκτες αξιοπιστίας κόστη ασφάλισης/μεταπώλησης μεταξύ πολλών-πολλών άλλων και όχι απλή σύγκριση segments. Επίσης η σωστή σύγκριση πρέπει να συμπεριλάβει ότι τα μόνο υβριδικό SUV της VW είναι τα Tiguan & Tayron και ότι οι 1.5 TSI και eTSI είναι πολύ διαφορετικά ως προς την συμπεριφορά τους μοτέρ στον πραγματικό κόσμο. Επίσης όταν στην συζήτηση μπαίνει το ζήτημα των επιδόσεων η οποιαδήποτε συγκρισιμότητα επι τη βάσει μέσων καταναλώσεων πάει περίπατο - συχνά δε εάν μιλάμε για τέρμα γκάζι επιταχύνσεις χάνει το νόημα του ακόμα και ο πολύ υψηλός κύκλος κατά WLTP. Δεν ήταν αυτό το νόημα του ποστ μου όμως, οπότε παρέλκει να συνεχίσω.
-
Με στρωτή οδήγηση θα δεις αρκετά χαμηλές καταναλώσεις. Αλλα ο σκοπός δεν ήταν αυτός με την αγορά. Αυτά είναι χιλιοειπωμένα. Είναι ένα έξτρα εξτραδακι ότι δεν θα κάψει τον πάτο του αν πας νορμαλ.
Εγώ ξέρω όταν πιάνω τις στροφές η ευχαρίστηση οδηγικά είναι ανώτερη αρκετών άλλων μοντέλων.
Το 3αρι που είναι και χαμηλότερο θα είναι ακόμα καλύτερο προφανώς.
Θυμάμαι ένα Α3 στις στροφές προς Σπάρτη που λίγο ανεβάσαμε ρυθμό και σε κάτι απανωτά S νόμιζα ότι θα βγει εκτός δρόμου και μου λέει η γυναίκα μου έλα κόψε μην τον πιέζεις θα το χάσει…
Τιμόνι/κιβωτιο/σασί σε απόλυτη συνεργασία!!
Και ας κάψει 1-2 λτ παραπάνω. -
Ε σκεφτείτε πως θα ήταν με ένα διλιτρο turbo ή υβριδικό με ένα δυνατό ηλεκτρομοτερ. Εμένα μου θυμίζει το. Mini cooper που είχα στις στροφές σε κράτημα,τιμονι και κιβώτιο.
Θέλει πολύ πίεση το μοτέρ για να ακολουθήσει το σασί.Το αυτόματο πολύ χειρότερα. Εγω χτυπάω κοφτές πολύ συχνά,ενω ακόμα και αν συγκρατηθώ στην ΕΟ με ακόμα και μικρή πίεση για λιγο η μέση κατανάλωση ανεβαίνει δυσανάλογα. -
Μια αλητικη από διακοπές μέσα στη σκόνη σε παραλία.
-
Δείχνει ακόμη πιο ωραίο μέσα στην άμμο γιατί φαίνεται σαν να έχει μικρότερο ύψος από το έδαφος!
Με λίγο χαμήλωμα και αφτερναρκετ καλές εξατμίσεις με ωραίο ήχο θα ήταν τούμπανο!
-
Πολύ αρμονικό σχημα
-
Το περισσότερο χωμάτινο λάστιχο δείχνει ωραίο
-
@vagkirk said in Mazda CX-30:
Δείχνει ακόμη πιο ωραίο μέσα στην άμμο γιατί φαίνεται σαν να έχει μικρότερο ύψος από το έδαφος!
Με λίγο χαμήλωμα και αφτερναρκετ καλές εξατμίσεις με ωραίο ήχο θα ήταν τούμπανο!
Περιμένουμε να βγάλει καμια HKS / Akrapovic τίποτε.
Αν και εμένα τα πρώτα λεφτά (αν το πάρω απόφαση) μάλλον θα πάνε σε καμια ανάρτηση TEIN.
-
@babisstinson said in Mazda CX-30:
@vagkirk said in Mazda CX-30:
Δείχνει ακόμη πιο ωραίο μέσα στην άμμο γιατί φαίνεται σαν να έχει μικρότερο ύψος από το έδαφος!
Με λίγο χαμήλωμα και αφτερναρκετ καλές εξατμίσεις με ωραίο ήχο θα ήταν τούμπανο!
Περιμένουμε να βγάλει καμια HKS / Akrapovic τίποτε.
Αν και εμένα τα πρώτα λεφτά (αν το πάρω απόφαση) μάλλον θα πάνε σε καμια ανάρτηση TEIN.
-
@ss_76 said in Mazda CX-30:
@babisstinson said in Mazda CX-30:
@vagkirk said in Mazda CX-30:
Δείχνει ακόμη πιο ωραίο μέσα στην άμμο γιατί φαίνεται σαν να έχει μικρότερο ύψος από το έδαφος!
Με λίγο χαμήλωμα και αφτερναρκετ καλές εξατμίσεις με ωραίο ήχο θα ήταν τούμπανο!
Περιμένουμε να βγάλει καμια HKS / Akrapovic τίποτε.
Αν και εμένα τα πρώτα λεφτά (αν το πάρω απόφαση) μάλλον θα πάνε σε καμια ανάρτηση TEIN.
){mod} μην κάνετε άσκοπες παραθέσεις φωτογραφιών @skg1958
Αν βγάζει περισσότερα db υπάρχει πλέον θέμα ...
-
1300€ ένα τελικό μόνο;
Αστείο…
Θεωρώ ότι δεν χρειάζεται καν εξάτμιση. -
Τα επώνυμα έχουν τρελές τιμές, catback για το i30 2k, όταν σε εξατμισά φτιάχνεις ολόσωμη με downpipe με 950€.
Βασικά πληρώνεις και τις δοκιμές που έγιναν πάνω στο αμάξι. -
Συνηθως στις επωνυμες εχουν φροντισει/μελετησει και τον ηχο
Mazda CX-30