-
Απέχθεια στα κινέζικα, μπορώ να το καταλάβω.
Με τα ευρωπαϊκά, που σχεδιάζονται για κινέζους, τι γίνεται; -
@spi_duster said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Για πες μου φιλε μου ποσα χρονια εχουν στην αγορά που θα πρεπει να ψαχτω για να βρω ποιες ειναι οι καλες και ποιες οι κακες? Αξιοπιστια είναι μια λεξη που κερδιζεται. Δεν ερχεται δωρο με το υπολοιπο αμαξι. Απο αυτη την πλευρά οι πρωτοποροι εχουν πολυ σημαντικο ρολο στο θεμα μας. Το νταστερ μου το πηρα οταν στην πιατσα ηδη ειχε κλεισει 4 χρόνια και υπηρχαν οι πρωτοι κατοχοι που ειχαν γραψει 100000χλμ. Με τι κριτηριο θα τα αντιμετωπισω νομιζεις? Με το διαφημιστικο φυλλάδιο? Θα τα δουμε κι αυτα οπως ειδαμε και άλλα πριν απο αυτα. Ιταλικα , Γαλλικα, Γερμανικα,ρωσικά, ρουμανικα, κορεατικα αμερικανικά και ιαπωνικα.
Σε ποια αγορα? Της Ελλαδας?
Αν περιμενεις να βγαλεις συπέρασμα από αυτό οκ
Καποιες κινεζικες μαρκες ειναι χρονια στην αγορα της Ασίας, δεν κυκλοφορουν αμαξια από περσυ οπως οι περισσοτεροι θεωρειτε επειδη περσυ ηρθαν στην Ελλαδα
-
@spi_duster said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Το τελευταίο για τη σοβαρότητα εναντι των Ευρωπαιων το αφηνω ασχολιαστο.
βρε σχολιασε το οσο θες ή αφησε το ασχολίαστο, δεν με πειραζει. Εγώ εχω κατασταλαγμενη γνώμη
Δεν με πειραζει αν όλοι οι άλλοι με θεωρουν ασχετο που θεωρω τα κινεζικα ηλεκτρικα πολύ πιο αξιοπιστα από τα ευρωπαικα.
Μισηστε τα οσο θέλετε. Τα ίδια ακριβως εγιναν με τα Ιαπωνέζικα και με τα κορεατικα οταν ήρθαν. Δεν πειραζει
Η stellantis που κανει deals με την leapmotor και η VAG με κινεζικες για συμπαραγωγες δεν εχουν καταλάβει οτι οι κινεζοι ειναι ασχετοι χωρις αξιοπιστια ακομα μάλλον
-
Θα είμαι ειλικρινής και θα πω οτι είχα μια ελπίδα μεσα μου γιατί φαινόταν υποσχόμενο λαικό αυτοκίνητο .
Δεν θα πω για λογισμικό ανάρτηση που χοροπηδάει αλλα πάτε κατευθείαν στο 18:50 ... τέτοια αποσταθεροποίηση μόνο σε γιαπωνέζικα του '70 με λάστιχα ναιλον και κλούβια αμορτισερ!
-
@monman2 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Θα είμαι ειλικρινής και θα πω οτι είχα μια ελπίδα μεσα μου γιατί φαινόταν υποσχόμενο λαικό αυτοκίνητο .
Δεν θα πω για λογισμικό ανάρτηση που χοροπηδάει αλλα πάτε κατευθείαν στο 18:50 ... τέτοια αποσταθεροποίηση μόνο σε γιαπωνέζικα του '70 με λάστιχα ναιλον και κλούβια αμορτισερ!
ειναι το καλύτερο μικρό ηλεκτρικο. απλά ξεχναμε οτι ειναι budget ηλεκτρικο πόλης . το κρίνει εντελως λάθος ο κύριος. Ειναι μια χαρά το αμαξακι για την τιμη του πάντα
-
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@monman2 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Θα είμαι ειλικρινής και θα πω οτι είχα μια ελπίδα μεσα μου γιατί φαινόταν υποσχόμενο λαικό αυτοκίνητο .
Δεν θα πω για λογισμικό ανάρτηση που χοροπηδάει αλλα πάτε κατευθείαν στο 18:50 ... τέτοια αποσταθεροποίηση μόνο σε γιαπωνέζικα του '70 με λάστιχα ναιλον και κλούβια αμορτισερ!
ειναι το καλύτερο μικρό ηλεκτρικο. απλά ξεχναμε οτι ειναι budget ηλεκτρικο πόλης . το κρίνει εντελως λάθος ο κύριος. Ειναι μια χαρά το αμαξακι για την τιμη του πάντα
Θα πω μόνο οτι δεν θα το έδινα ποτέ στα παιδιά μου γιατί εχει γλυκό γκάζι (8 στο 0-100) αλλα το φρενάρισμα στην ελληνική άσφαλτο θα μοιράσει πολύ τρόμο και πόνο...
-
@monman2 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@monman2 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Θα είμαι ειλικρινής και θα πω οτι είχα μια ελπίδα μεσα μου γιατί φαινόταν υποσχόμενο λαικό αυτοκίνητο .
Δεν θα πω για λογισμικό ανάρτηση που χοροπηδάει αλλα πάτε κατευθείαν στο 18:50 ... τέτοια αποσταθεροποίηση μόνο σε γιαπωνέζικα του '70 με λάστιχα ναιλον και κλούβια αμορτισερ!
ειναι το καλύτερο μικρό ηλεκτρικο. απλά ξεχναμε οτι ειναι budget ηλεκτρικο πόλης . το κρίνει εντελως λάθος ο κύριος. Ειναι μια χαρά το αμαξακι για την τιμη του πάντα
Θα πω μόνο οτι δεν θα το έδινα ποτέ στα παιδιά μου γιατί εχει γλυκό γκάζι (8 στο 0-100) αλλα το φρενάρισμα στην ελληνική άσφαλτο θα μοιράσει πολύ τρόμο και πόνο...
η ερωτηση ειναι τοτε "τι θα εδινες στα παιδια σου;"
Τον Ματ παντως πλεον δεν τον εμπιστευομαι καθολου μετα απο οτι εγινε με το συγκριτικο model y - sealion
-
@dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Τον Ματ παντως πλεον δεν τον εμπιστευομαι καθολου μετα απο οτι εγινε με το συγκριτικο model y - sealion
Δεν ξέρω τι έγινε, αλλά έχει γέλιο ο Μάτ. ΒΥΔ δεν θα εμπιστευόμουν, όπως και κανένα κινέζικο ακόμα. Ίσως σε μερικά χρόνια....προς το παρόν Τζαπάν φορέβα και στο τσακίρ κέφι (= έχω φράγκα) Ήλωνα και Γερμανούς!
-
@dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@monman2 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@monman2 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Θα είμαι ειλικρινής και θα πω οτι είχα μια ελπίδα μεσα μου γιατί φαινόταν υποσχόμενο λαικό αυτοκίνητο .
Δεν θα πω για λογισμικό ανάρτηση που χοροπηδάει αλλα πάτε κατευθείαν στο 18:50 ... τέτοια αποσταθεροποίηση μόνο σε γιαπωνέζικα του '70 με λάστιχα ναιλον και κλούβια αμορτισερ!
ειναι το καλύτερο μικρό ηλεκτρικο. απλά ξεχναμε οτι ειναι budget ηλεκτρικο πόλης . το κρίνει εντελως λάθος ο κύριος. Ειναι μια χαρά το αμαξακι για την τιμη του πάντα
Θα πω μόνο οτι δεν θα το έδινα ποτέ στα παιδιά μου γιατί εχει γλυκό γκάζι (8 στο 0-100) αλλα το φρενάρισμα στην ελληνική άσφαλτο θα μοιράσει πολύ τρόμο και πόνο...
η ερωτηση ειναι τοτε "τι θα εδινες στα παιδια σου;"
Τον Ματ παντως πλεον δεν τον εμπιστευομαι καθολου μετα απο οτι εγινε με το συγκριτικο model y - sealion
Εχω δώσει το yaris diesel που ίδιο φρενάρισμα το κάνει 5-6 μέτρα πιο λίγο και κολλάει κάτω χωρίς να ψαρεύει δεξιά αριστερά .
Για ηλεκτρικό μόνο BMW i3 ψάχνω και ενω είχα απορρίψει τις S -που είναι οι άτιμες πολύ πιο ματσο- λόγω υπερ σκληρής ανάρτησης έμαθα οτι η bilstein έβγαλε αμορισερ σε τιμή λογική που την κάνει πιο φιλική.
Περιμένω μήπως λόγω εξαγγελιών ΔΕΘ πάρουν όλοι κινεζικά ή στελλάντις να πάρω εγω φθηνή μπέμπα -
@monman2 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@monman2 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@monman2 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Θα είμαι ειλικρινής και θα πω οτι είχα μια ελπίδα μεσα μου γιατί φαινόταν υποσχόμενο λαικό αυτοκίνητο .
Δεν θα πω για λογισμικό ανάρτηση που χοροπηδάει αλλα πάτε κατευθείαν στο 18:50 ... τέτοια αποσταθεροποίηση μόνο σε γιαπωνέζικα του '70 με λάστιχα ναιλον και κλούβια αμορτισερ!
ειναι το καλύτερο μικρό ηλεκτρικο. απλά ξεχναμε οτι ειναι budget ηλεκτρικο πόλης . το κρίνει εντελως λάθος ο κύριος. Ειναι μια χαρά το αμαξακι για την τιμη του πάντα
Θα πω μόνο οτι δεν θα το έδινα ποτέ στα παιδιά μου γιατί εχει γλυκό γκάζι (8 στο 0-100) αλλα το φρενάρισμα στην ελληνική άσφαλτο θα μοιράσει πολύ τρόμο και πόνο...
η ερωτηση ειναι τοτε "τι θα εδινες στα παιδια σου;"
Τον Ματ παντως πλεον δεν τον εμπιστευομαι καθολου μετα απο οτι εγινε με το συγκριτικο model y - sealion
Εχω δώσει το yaris diesel που ίδιο φρενάρισμα το κάνει 5-6 μέτρα πιο λίγο και κολλάει κάτω χωρίς να ψαρεύει δεξιά αριστερά .
Για ηλεκτρικό μόνο BMW i3 ψάχνω και ενω είχα απορρίψει τις S -που είναι οι άτιμες πολύ πιο ματσο- λόγω υπερ σκληρής ανάρτησης έμαθα οτι η bilstein έβγαλε αμορισερ σε τιμή λογική που την κάνει πιο φιλική.
Περιμένω μήπως λόγω εξαγγελιών ΔΕΘ πάρουν όλοι κινεζικά ή στελλάντις να πάρω εγω φθηνή μπέμπαναι αλλα τωρα μου συγκρινεις καινουριο με μεταχειρισμενο, οποτε ειναι αδικη συγκριση.
Επισης, i3 λογω ανθρακονηματων, το ξερεις οτι σε τρακαρισμα, πιθανοτατα φευγει στα σκουπιδια και παει ολικη. -
@dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Επισης, i3 λογω ανθρακονηματων, το ξερεις οτι σε τρακαρισμα, πιθανοτατα φευγει στα σκουπιδια και παει ολικη.
Δεν ισχύει, αλλάζουν τα πάνελς όλα. Απλά δεν επισκευάζονται, πάνε για αλλαγή. Οπότε ναι το κόστος ειναι τεράστιο, αλλά τα πληρώνει η ασφάλεια.
-
Ανθρακονηματα = αριστη παθητικη ασφαλεια .
-
Σε καλο τρακαρισμα το βασικο ειναι να μην υπαρχει τραυματισμος ή αν υπαρξει να ειναι ελαφρυς, για το αυτοκινητο κλαιν μαιν. Επισης σε μεγαλη ζημια καλυτερα ολικη παρα κατσαπλιας φανοποιος.
-
@monman2 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@monman2 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Θα είμαι ειλικρινής και θα πω οτι είχα μια ελπίδα μεσα μου γιατί φαινόταν υποσχόμενο λαικό αυτοκίνητο .
Δεν θα πω για λογισμικό ανάρτηση που χοροπηδάει αλλα πάτε κατευθείαν στο 18:50 ... τέτοια αποσταθεροποίηση μόνο σε γιαπωνέζικα του '70 με λάστιχα ναιλον και κλούβια αμορτισερ!
ειναι το καλύτερο μικρό ηλεκτρικο. απλά ξεχναμε οτι ειναι budget ηλεκτρικο πόλης . το κρίνει εντελως λάθος ο κύριος. Ειναι μια χαρά το αμαξακι για την τιμη του πάντα
Θα πω μόνο οτι δεν θα το έδινα ποτέ στα παιδιά μου γιατί εχει γλυκό γκάζι (8 στο 0-100) αλλα το φρενάρισμα στην ελληνική άσφαλτο θα μοιράσει πολύ τρόμο και πόνο...
μονο το 3ο από τις 3 εκδοσεις εχει γκάζι. οι αλλες 2 εκδοσεις που ειναι και πολύ πιο κοντα στο τι αντιπροσωπεύει το μοντέλο ειναι με τα μισα άλογα 85!!!!
Για την πόλη ειναι μια χαρά. Το swift εχει 42 και δεν ειναι πολης αλλα για παντού
-
@dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@monman2 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@monman2 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Θα είμαι ειλικρινής και θα πω οτι είχα μια ελπίδα μεσα μου γιατί φαινόταν υποσχόμενο λαικό αυτοκίνητο .
Δεν θα πω για λογισμικό ανάρτηση που χοροπηδάει αλλα πάτε κατευθείαν στο 18:50 ... τέτοια αποσταθεροποίηση μόνο σε γιαπωνέζικα του '70 με λάστιχα ναιλον και κλούβια αμορτισερ!
ειναι το καλύτερο μικρό ηλεκτρικο. απλά ξεχναμε οτι ειναι budget ηλεκτρικο πόλης . το κρίνει εντελως λάθος ο κύριος. Ειναι μια χαρά το αμαξακι για την τιμη του πάντα
Θα πω μόνο οτι δεν θα το έδινα ποτέ στα παιδιά μου γιατί εχει γλυκό γκάζι (8 στο 0-100) αλλα το φρενάρισμα στην ελληνική άσφαλτο θα μοιράσει πολύ τρόμο και πόνο...
η ερωτηση ειναι τοτε "τι θα εδινες στα παιδια σου;"
Τον Ματ παντως πλεον δεν τον εμπιστευομαι καθολου μετα απο οτι εγινε με το συγκριτικο model y - sealion
εχει εμμονες και ειναι πιο πολύ πλέον για διασκεδαση δεν τον παίρνω στα σοβαρα αλλα μαρεσει
και τον κλάρκσον τον συμπαθούσα πολύ γιατι είχε παρα πολύ γελιο και χιούμορ αλλα πάλι δεν τον επαιρνα σοβαρα για αυτοκίνητα
-
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
και τον κλάρκσον τον συμπαθούσα
Μέγας καραγκιόζης και παντελώς άσχετος με αμάξια. Για ριάλιτι κάνει μόνο.
-
@iceman7 said in Hyundai Inster (2024):
εκτρωματικα εκκεντρικά ...
το υβριδικό πια aygo x αναμένεται να εκμηδενίσει τον ανταγωνισμό ειδικά των ντεμεκ ηλεκτρικών σαν το ινστερ) πάνε και ταξίδι οπουδήποτε
Πες τα Χρυσόστομε!
Προβλέπω κατάρρευση της αγοράς των μικρών ηλεκτρικών στο τέλος της χρονιάς.
Ο συνδυασμός της άφιξης του υβριδικού aygo X και της αναμενόμενης εξάντλησης των € του ΚΗ3 θα δείξουν περίτρανα οτι
ο μικρός κύκλος στροφής μετράει
η σοβαρή οδική συμπεριφορά μετράει
τα καλά φρένα μετράνε
και οσο να μαγειρεύουν τις τιμές (η αναγραφόμενη τιμή περιλαμβάνει το όφελος του ΚΗ3-4...) ο Έλληνας ξέρει να μετράειΥΓ εχω υποσχεθεί να μην χαλάσω το όνειρο κάποιων και τα αντίστοιχα τοπικά
-
O Ξαφνικός Θάνατος των (μικρών) εκτρωμάτων της ηλεκτροκίνησης έεεεεερχεται!
όμορφος εκτελεστής
-
@monman2 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
O Ξαφνικός Θάνατος των (μικρών) εκτρωμάτων της ηλεκτροκίνησης έεεεεερχεται!
όμορφος εκτελεστής
η αισθητικη ειναι κατι πολυ υποκειμενικο. Πολλα πραγματα το λες, οικονομικο, πρακτικο, ευελικτο, αλλα ομορφο θα δυσκολευομουν να το χαρακτηρισω!
-
Μπορεί να υπάρχει απέχθεια για τα κινέζικα αυτοκίνητα, προς το παρόν, στα δίκυκλα κάνουν επέλαση όμως
6η, 7η και 8η θέση κινεζικές εταιρείες
https://www.motomag.gr/news/epikairotita/poliseis-motosykleton-ioynioy-2025-poies-etaireies-poylisan-perissotero-honda-sym
Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα