-
Γελάσαμε με την αξιοπιστία των γερμανικών...
Το κακό είναι ότι την πρώτη φορά τις πληρώσαμε τις βλάβες...
Την δεύτερη φορά είχα βάλει μυαλό και τις πλήρωσε το λήζινγκ.
Οπότε γερμανικά για λήζινγκ ναι.
Μέχρι εκεί.
-
Ειπε ο μέτοχος της στελαντις
-
Το μέτοχος είναι επιχειρηματική απόφαση...
Μίλησα ως χρήστης των αυτοκινήτων...
-
@w202-amg said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
Οι διακόπτες με επικάλυψη μαλακού πλαστικού που ξεφλουδίζουν.
Μάλλον λες αυτή την μαλακή αίσθηση στο άγγιγμα, σαν μια λεπτή γλίτσα πλαστικού που έχουν οι διακόπτες των παραθύρων και του τιμονιού, δεν έχουν ξεβαψει αλλά κάπως έχουν ξεθωριάσει.
Το θεωρώ όμως μια εντελώς φυσιολογική ελάχιστη φθορά μετα από 20 χρόνια χρήσης, στα γαλλικά όχι μόνο ξεβαφουν αλλά πέφτουν οι διακόπτες σαν ξεχειλωμενα κουμπιά.
Ήταν και πολύ προσεγμένο το δικό μου , πάντα καθαρό και φροντισμένο μέσα , δεν είχαν μπει ποτέ παιδιά, και εξωτερικά το έβαψε κάποια στιγμή στο μαύρο των AMG ο προηγούμενος ιδιοκτήτης γιατί δεν του άρεσε το σκούρο μπλε που είχε μαμά.
@w202-amg said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
Λάδια από τα μαγνητικά των εκκεντροφόρων μπροστά που έχαναν λάδια και έμπαιναν στην πλεξούδα.
Για αυτό δεν έχω διαπιστώσει κάτι , θα φαινόταν στο έδαφος πως χάνει λάδια; Έχει ποδιές παντού , δεν μπορώ να δω τίποτα από κάτω ή από μέσα στο χώρο του κινητήρα.
Τι συνέπειες έχει, βγάζει θέμα στα ηλεκτρικά;
Μήπως έχει σημασία ποιας χρονιάς είναι , το δικό μου είναι του 2006 που νομίζω έκανε κάποιο τύπου facelift μέσα έξω η C class.
-
Γαλλικά 20 και 28 χρόνων με πεσμένους διακόπτες....
-
Δεν έχω κολλήματα με τις μάρκες αρκεί να είναι Made in Japan.
Μπορείς να με πεις fan της Mazda αφού είχα ένα 6άρι για 21 χρόνια, ο ορισμός της αξιοπιστίας !!!!!
Είμαι vag hater αν και ειχα ένα Polo το 1989 για 3 χρόνια που ήταν σκυλί -
Δεν κολλαω σε φιρμες. Παρακολουθω τις εξελίξεις και διαλεγω πάντα οτι εχει κλείσει στην αγορά τουλαχιστο 4ετια με καλη αξιοπιστια και σοβαρες κριτικες για το σκοπο που θελω.
-
@criuser τι συνέβη στο στροφόμετρο της xantia?
-
Κάνει ανάκτηση ενέργειας-φόρτιση, το όχημα , απλά δε το είχε ανακοινώσει τότε η σιτροενάρα.
Επανέρχεται ή με σβήσιμο μηχανής ή με πιο βίαιο τρόπο με τοπικό επαναλαμβανόμενο χτύπημα με το δάχτυλο (δεν πιάνει πάντα). Μία φορά επανήλθε με εσκεμμένο πέσιμο σε λακούβα δρόμου (εδώ ίσως στη χάντια δεν πιάσει λόγω ανάρτησης). Άλλες φορές θέλει απλά το χρόνο του.
-
@georgemit said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
@criuser τι συνέβη στο στροφόμετρο της xantia?
Έτσι λειτουργεί, είναι για όταν φορτίζει το υβριδικό σύστημα...στο δείχνει με μείον στροφές.
-
Το φως στο στροφόμετρο πως ανάβει χωρίς να υπάρχει κλειδί στη μίζα?
-
@gtsartsal said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
Το φως στο στροφόμετρο πως ανάβει χωρίς να υπάρχει κλειδί στη μίζα?
Δεν ξέρεις εσύ...ειναι ειδική τεχνολογία, από τους νεφελίμ!
-
@georgemit said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
@criuser τι συνέβη στο στροφόμετρο της xantia?
Αμα το αφήσεις ακίνητο για πολύ καιρό γίνεται αυτό και πρέπει να κάνουν κάτι με την μπαταρία στο συνεργείο.
Εχω καταθέσει πινακίδες από τον Δεκέμβρη γιατί πλέον έληξε το δίπλωμα της μάνας μου και δεν θα το ανανεώσει, οπότε τώρα την έβαλα για πούλημα. -
@fanis75 said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
@georgemit said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
@criuser τι συνέβη στο στροφόμετρο της xantia?
Έτσι λειτουργεί, είναι για όταν φορτίζει το υβριδικό σύστημα...στο δείχνει με μείον στροφές.
Στο πόνυ του 1981 όταν έκανες όπισθεν το ταχύμετρο γύριζε προς τα πίσω. Ετσι αν είχα τότε κινητό θα έβγαζα βίντεο ότι κάνω όπισθεν με 120 χαω...
-
@gtsartsal said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
Το φως στο στροφόμετρο πως ανάβει χωρίς να υπάρχει κλειδί στη μίζα?
Είναι το σήμα της ανοικτής πόρτας αν θυμάμαι καλά.
-
@criuser said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
@fanis75 said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
@georgemit said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
@criuser τι συνέβη στο στροφόμετρο της xantia?
Έτσι λειτουργεί, είναι για όταν φορτίζει το υβριδικό σύστημα...στο δείχνει με μείον στροφές.
Στο πόνυ του 1981 όταν έκανες όπισθεν το ταχύμετρο γύριζε προς τα πίσω. Ετσι αν είχα τότε κινητό θα έβγαζα βίντεο ότι κάνω όπισθεν με 120 χαω...
Εμα ακομα και το καρφακι στο 0 τσιγκουνευτηκαν οι Γαλλοι.
-
110.000 χλμ σε 28 χρόνια .... Πολύ μικρή χρήση
-
Επειδή τότενες ο father είχε ΖΧ 1.6 τη ζαχάρωνα τη xantia, κι εγώ κι αυτός.
Βέβαια ο ιδανικός κινητήρας ήταν ο 1.8 16v που βγήκε λίγο αργότερα. -
@gtsartsal said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
110.000 χλμ σε 28 χρόνια .... Πολύ μικρή χρήση
Δεν τον πηγαινε η μαμα του σχολειο και πανεπιστημιο , στο ναυτικο συνηθισε τα πονυ , και με πονυ εβγαζε γκομενες οποτε η ξανθια εκανε χλμ μονο ως το σουπερ μαρκετ , και πολλα ειναι , αν και φαγανος και επρεπε να πηγαινει καθημερινα , αλλα το ΣΜ ηταν στην απεναντι γωνια .
-
@gtsartsal said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:
110.000 χλμ σε 28 χρόνια .... Πολύ μικρή χρήση
76000 έκανε από το 1998 έως το 2002 που το είχα εγώ.
Μετά το έδωσα στην μητέρα μου, αλλά είχαν έτσι και αλλιώς 2 αυτοκίνητα, ενίοτε χρησιμοποιούσαν και το πόνυ στις αγροτικές εργασίες, οπότε δεν έκαναν πολλά χλμ, ενώ τα τελευταία 5 χρόνια έκανε μόνο 1000 χλμ τον χρόνο.
Τόσα έχει και το C4 στα 20 χρόνια. Γιατί το οδηγεί η σύζυγος για κοντινές διαδρομές... Μόνο τα πρώτα 2-3 χρόνια έκανε ταξίδια και έχει πάει και Ευρώπη σε ταξίδι 4000 χλμ.
Αντίθετα τα δικά μου αυτοκίνητα κάνουν κάπου 20000 χλμ τον χρόνο κατά μέσο όρο, αφού αυτά χρησιμοποιούμε και στα ταξίδια για να είμαι άνετος μέσα.
Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;