Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 (2024)
    • 1
    • 2
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 41
    • 47
    • 48
    • 39 / 48
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    70
    955
    53983
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • nickthetrib
      nickthetrib @criuser last edited by

      @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

      Η καδένα στα μαζούτ ήταν λάθος διατομής που αλλάζει εύκολα όχι λάθος σχεδιασμού σαν τον ιμάντα στο λάδι.

      Για το Γιαρις που έλειπαν κολλήσεις το ξέρουμε όλοι.

      Και η επιλογή λάθος διατομής στην καδένα, λάθος σχεδιασμού ήταν κρίου!!!

      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

      C 1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • C
        criuser @nickthetrib last edited by

        @nickthetrib said in Peugeot 3008 (2024):

        @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

        Η καδένα στα μαζούτ ήταν λάθος διατομής που αλλάζει εύκολα όχι λάθος σχεδιασμού σαν τον ιμάντα στο λάδι.

        Για το Γιαρις που έλειπαν κολλήσεις το ξέρουμε όλοι.

        Και η επιλογή λάθος διατομής στην καδένα, λάθος σχεδιασμού ήταν κρίου!!!

        Οχι βέβαια. Ο σχεδιασμός ήταν η τοποθέτηση της καδένας, αντί για κάτι άλλο. Η επιλογή της διατομής της καδένας, δεν είναι λάθος σχεδιασμού, αλλά λάθος υπολογισμών φορτίσεων.

        Δηλαδή είναι σχεδιασμός αν το κτίριο θα έχει φέροντα οργανισμό από οπλισμένο σκυρόδεμα ή μεταλλικό σκελετό.

        Αν υπολογίσω λάθος τις φορτίσεις και διαλέξω μικρότερες διατομές στο σίδερο από τις απαιτούμενες, είναι λάθος υπολογισμός, όχι λάθος σχεδιασμός.

        Ετσι απλά για να το κάνω κατανοητό.

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
        Εμαθα...

        I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • nickthetrib
          nickthetrib last edited by

          Δεν το σώζεις άστο καλύτερα!!!
          Το ότι υπολογίζεται κάτι λάθος και με βάση αυτόν τον υπολογισμό επιλέγεται κάτι λάθος, λάθος στον σχεδιασμό του είναι!!!
          Έχει γίνει λάθος στον σχεδιασμό των φορτίσεων!
          Όπως ανέφερες παραπάνω λάθος έκανε και η τούοτα λάθος στον υπολογισμό για την απορροή των λαδιών στον 1.33 και αντί για 8 οπές έκανε 4 στα κυλινδροπίστονα!!
          Εκεί δεν δυσκολεύτηκες να το χαρακτηρίσεις σαν λάθος στον σχεδιασμό!!!

          And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • C
            criuser last edited by

            Δεν το ανέφερα ως λάθος στον σχεδιασμό για το τογιότα.
            Το ανέφερα ως προβληματικό κινητήρα επειδή έχει και θέμα δικό του εδώ μέσα.

            Γενικά δεν το έχω με την μηχανολογία, οπότε γενικά πράγματα γράφω.

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
            Εμαθα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jamesd last edited by

              Ο υπολογισμός αποτελεί υποσύνολο του σχεδιασμού sorry…

              C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                ilias-a @criuser last edited by

                @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                @nickthetrib said in Peugeot 3008 (2024):

                @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                Η καδένα στα μαζούτ ήταν λάθος διατομής που αλλάζει εύκολα όχι λάθος σχεδιασμού σαν τον ιμάντα στο λάδι.

                Για το Γιαρις που έλειπαν κολλήσεις το ξέρουμε όλοι.

                Και η επιλογή λάθος διατομής στην καδένα, λάθος σχεδιασμού ήταν κρίου!!!

                Οχι βέβαια. Ο σχεδιασμός ήταν η τοποθέτηση της καδένας, αντί για κάτι άλλο. Η επιλογή της διατομής της καδένας, δεν είναι λάθος σχεδιασμού, αλλά λάθος υπολογισμών φορτίσεων.

                Δηλαδή είναι σχεδιασμός αν το κτίριο θα έχει φέροντα οργανισμό από οπλισμένο σκυρόδεμα ή μεταλλικό σκελετό.

                Αν υπολογίσω λάθος τις φορτίσεις και διαλέξω μικρότερες διατομές στο σίδερο από τις απαιτούμενες, είναι λάθος υπολογισμός, όχι λάθος σχεδιασμός.

                Ετσι απλά για να το κάνω κατανοητό.

                Θεωρω οτι δεν ηταν λαθος αλλα εσκεμμενο προβλημα, δηλαδη δεν επιαναν το πρωτοκολλο των ρυπων στην αρχικη εφαρμογη τους και μειωνοντας το βαρος της καδενας και των γραναζιων ηρθαν μεσα στα ορια, μικροτερο κοστος μια υπολογισμενη εκ των υστερων ανακληση παρα να καθυστερισει να βγει το μοντελο στην αγορα. Χωρια που με την εκ των υστερων παρεμβαση δεν υποχρεουνται σε νεα ομολογκασιον συμμορφωσης ρυπων.

                C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • fanis75
                  fanis75 moderator @criuser last edited by

                  @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                  Για το Γιαρις που έλειπαν κολλήσεις το ξέρουμε όλοι.

                  Μια κόλληση έλειπε στην 5η πόρτα, δεν ειναι ούτε σασί, ούτε δομικό ούτε τίποτα και δεν επηρρέαζε κάτι πέρα από ένα θόρυβο που έκανε. Δομικό ειναι της bmw που έλειπαν στην κολώνα. Στα Στελλάντια ειναι μηχανικό και απλά δεν ξέρεις που και πότε θα μείνεις καραβοφάναρο.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    criuser @jamesd last edited by criuser

                    @jamesd said in Peugeot 3008 (2024):

                    Ο υπολογισμός αποτελεί υποσύνολο του σχεδιασμού sorry…

                    Για να σας το κάνω πιο λιανά, να το πάμε στις οικοδομές που όλοι καταλαβαίνετε.

                    Ο σχεδιασμός του κτιρίου είναι θέμα της αρχιτεκτονικής μελέτης.

                    Σε αυτήν περιλαμβάνεται και ο τρόπος κατασκευής του φέροντος οργανισμού και οι ανοχές στις διατομές που δεν θα επηρεάσουν τον σχεδιασμό. Δηλαδή στην αρχιτεκτονική η μελέτη προβλέπεται η θέση των υποστυλωμάτων και των δοκαριών, όπως και τα ύψη των πλακών, ώστε να ξέρουμε ότι αυτά δεν εμποδίζουν ανοίγματα, ή το ελεύθερο ύψος ή δεν είναι σε άκυρα σημεία.

                    Εκεί τελειώνει ο σχεδιασμός και έρχεται η στατική μελέτη, η οποία επιλύει τον φορέα και βάσει των αποτελεσμάτων ορίζει τις διατομές των υποστυλωμάτων, δοκών, πλακών και του σιδερένιου οπλισμού. Αν οι διατομές υπερβαίνουν τα όρια που έχει ορίσει η αρχιτεκτονική μελέτη, μετά γίνεται σύσκεψη μεταξύ των μελετητών ώστε να βρεθεί η καλύτερη λύση στον σχεδιασμό των διατομών των στοιχείων μπετού.

                    Αν όμως ο σιδερένιος οπλισμός που θα επιλεγεί μέσα στα στοιχεία μπετού δεν είναι επαρκής, δεν είναι θέμα σχεδιασμού του κτιρίου, αλλά λανθασμένων υπολογισμών της στατικής μελέτης.

                    Η αρχιτεκτονική μελέτη προβλέπει και για τα μηχανολογικά και τα υδραυλικά. Τα σημεία και τις μέγιστες συνολικές διαστάσεις των κατακόρυφων και οριζόντων περασμάτων και τον τρόπο κάλυψης τους, όχι βέβαια τις διατομές των σωλήνων που είναι δουλειά του μηχανολόγου.

                    Το γεγονός ότι η στατική και η Μ-Η μελέτη είναι υποσύνολο των συνολικών μελετών, δεν σημαίνει ότι είναι υποσύνολο του σχεδιασμού.

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                    Εμαθα...

                    J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      criuser @ilias-a last edited by

                      @ilias-a said in Peugeot 3008 (2024):

                      @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                      @nickthetrib said in Peugeot 3008 (2024):

                      @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                      Η καδένα στα μαζούτ ήταν λάθος διατομής που αλλάζει εύκολα όχι λάθος σχεδιασμού σαν τον ιμάντα στο λάδι.

                      Για το Γιαρις που έλειπαν κολλήσεις το ξέρουμε όλοι.

                      Και η επιλογή λάθος διατομής στην καδένα, λάθος σχεδιασμού ήταν κρίου!!!

                      Οχι βέβαια. Ο σχεδιασμός ήταν η τοποθέτηση της καδένας, αντί για κάτι άλλο. Η επιλογή της διατομής της καδένας, δεν είναι λάθος σχεδιασμού, αλλά λάθος υπολογισμών φορτίσεων.

                      Δηλαδή είναι σχεδιασμός αν το κτίριο θα έχει φέροντα οργανισμό από οπλισμένο σκυρόδεμα ή μεταλλικό σκελετό.

                      Αν υπολογίσω λάθος τις φορτίσεις και διαλέξω μικρότερες διατομές στο σίδερο από τις απαιτούμενες, είναι λάθος υπολογισμός, όχι λάθος σχεδιασμός.

                      Ετσι απλά για να το κάνω κατανοητό.

                      Θεωρω οτι δεν ηταν λαθος αλλα εσκεμμενο προβλημα, δηλαδη δεν επιαναν το πρωτοκολλο των ρυπων στην αρχικη εφαρμογη τους και μειωνοντας το βαρος της καδενας και των γραναζιων ηρθαν μεσα στα ορια, μικροτερο κοστος μια υπολογισμενη εκ των υστερων ανακληση παρα να καθυστερισει να βγει το μοντελο στην αγορα. Χωρια που με την εκ των υστερων παρεμβαση δεν υποχρεουνται σε νεα ομολογκασιον συμμορφωσης ρυπων.

                      Πόση είναι η διαφορά βάρους της 7 χιλ καδένας από αυτήν των 8 χιλ και των γραναζιών, που θα επηρέαζε το βάρος του αυτοκινήτου, ή έστω του κινητήρα και τους ρύπους ?

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                      Εμαθα...

                      I gatoz A d P 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        ilias-a @criuser last edited by ilias-a

                        @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                        @ilias-a said in Peugeot 3008 (2024):

                        @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                        @nickthetrib said in Peugeot 3008 (2024):

                        @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                        Η καδένα στα μαζούτ ήταν λάθος διατομής που αλλάζει εύκολα όχι λάθος σχεδιασμού σαν τον ιμάντα στο λάδι.

                        Για το Γιαρις που έλειπαν κολλήσεις το ξέρουμε όλοι.

                        Και η επιλογή λάθος διατομής στην καδένα, λάθος σχεδιασμού ήταν κρίου!!!

                        Οχι βέβαια. Ο σχεδιασμός ήταν η τοποθέτηση της καδένας, αντί για κάτι άλλο. Η επιλογή της διατομής της καδένας, δεν είναι λάθος σχεδιασμού, αλλά λάθος υπολογισμών φορτίσεων.

                        Δηλαδή είναι σχεδιασμός αν το κτίριο θα έχει φέροντα οργανισμό από οπλισμένο σκυρόδεμα ή μεταλλικό σκελετό.

                        Αν υπολογίσω λάθος τις φορτίσεις και διαλέξω μικρότερες διατομές στο σίδερο από τις απαιτούμενες, είναι λάθος υπολογισμός, όχι λάθος σχεδιασμός.

                        Ετσι απλά για να το κάνω κατανοητό.

                        Θεωρω οτι δεν ηταν λαθος αλλα εσκεμμενο προβλημα, δηλαδη δεν επιαναν το πρωτοκολλο των ρυπων στην αρχικη εφαρμογη τους και μειωνοντας το βαρος της καδενας και των γραναζιων ηρθαν μεσα στα ορια, μικροτερο κοστος μια υπολογισμενη εκ των υστερων ανακληση παρα να καθυστερισει να βγει το μοντελο στην αγορα. Χωρια που με την εκ των υστερων παρεμβαση δεν υποχρεουνται σε νεα ομολογκασιον συμμορφωσης ρυπων.

                        Πόση είναι η διαφορά βάρους της 7 χιλ καδένας από αυτήν των 8 χιλ και των γραναζιών, που θα επηρέαζε το βάρος του αυτοκινήτου, ή έστω του κινητήρα και τους ρύπους ?

                        Και 300 γραμμαρια να ειναι η διαφορα βαρους σε εξαρτημα του κινητηρα ειναι μετρησιμη, σκεψου οτι τοποθετουνε αντλιες λαδιου και νερου χαμηλης ροης με την κλασικη μηχανικη κινηση απο τον στροφαλο και στα φορτια τις βοηθανε με εξτρα ηλεκτρικες για τον ιδιο λογο (ρυποι).
                        Στα αυτοκινητα (φανταζομαι και στον οπλισμο του κτιριου κατι αντιστοιχο θα υπαρχει) τα παντα εχουν συντελεστη ασφαλειας 1,7, οποτε ειναι πραγματικα αδυνατο να πεσουν τοσο εξω οι υπολογισμοι αντοχης του υλικου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • J
                          jamesd @criuser last edited by

                          @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                          @jamesd said in Peugeot 3008 (2024):

                          Ο υπολογισμός αποτελεί υποσύνολο του σχεδιασμού sorry…

                          Για να σας το κάνω πιο λιανά, να το πάμε στις οικοδομές που όλοι καταλαβαίνετε.

                          Ο σχεδιασμός του κτιρίου είναι θέμα της αρχιτεκτονικής μελέτης.

                          Σε αυτήν περιλαμβάνεται και ο τρόπος κατασκευής του φέροντος οργανισμού και οι ανοχές στις διατομές που δεν θα επηρεάσουν τον σχεδιασμό. Δηλαδή στην αρχιτεκτονική η μελέτη προβλέπεται η θέση των υποστυλωμάτων και των δοκαριών, όπως και τα ύψη των πλακών, ώστε να ξέρουμε ότι αυτά δεν εμποδίζουν ανοίγματα, ή το ελεύθερο ύψος ή δεν είναι σε άκυρα σημεία.

                          Εκεί τελειώνει ο σχεδιασμός και έρχεται η στατική μελέτη, η οποία επιλύει τον φορέα και βάσει των αποτελεσμάτων ορίζει τις διατομές των υποστυλωμάτων, δοκών, πλακών και του σιδερένιου οπλισμού. Αν οι διατομές υπερβαίνουν τα όρια που έχει ορίσει η αρχιτεκτονική μελέτη, μετά γίνεται σύσκεψη μεταξύ των μελετητών ώστε να βρεθεί η καλύτερη λύση στον σχεδιασμό των διατομών των στοιχείων μπετού.

                          Αν όμως ο σιδερένιος οπλισμός που θα επιλεγεί μέσα στα στοιχεία μπετού δεν είναι επαρκής, δεν είναι θέμα σχεδιασμού του κτιρίου, αλλά λανθασμένων υπολογισμών της στατικής μελέτης.

                          Η αρχιτεκτονική μελέτη προβλέπει και για τα μηχανολογικά και τα υδραυλικά. Τα σημεία και τις μέγιστες συνολικές διαστάσεις των κατακόρυφων και οριζόντων περασμάτων και τον τρόπο κάλυψης τους, όχι βέβαια τις διατομές των σωλήνων που είναι δουλειά του μηχανολόγου.

                          Το γεγονός ότι η στατική και η Μ-Η μελέτη είναι υποσύνολο των συνολικών μελετών, δεν σημαίνει ότι είναι υποσύνολο του σχεδιασμού.

                          Αν η καδένα σε έναν κινητήρα σπάσει γιατί ο υπολογισμός αντοχής ήταν λάθος, δεν πας στο συνεργείο να πεις «φταίει ο υπολογισμός» – λες «το ’χουν σχεδιάσει λάθος». Κανένας δεν συγχωρεί τον μηχανικό λέγοντας «είχε καλό σχεδιασμό, απλώς οι υπολογισμοί του ήταν τραγικοί».

                          Ο υπολογισμός δεν είναι κάτι εξωτερικό του σχεδιασμού – είναι η ουσία του. Αν αποτύχει, τότε αποτυχαίνει ολόκληρο το σχέδιο. Ό,τι δεν δουλεύει στην πράξη, είναι λάθος σχεδιασμένο – τέλος.

                          Άρα ναι, αν η καδένα δεν αντέχει, είναι θέμα σχεδιασμού. Ο υπολογισμός ήταν απλώς το εργαλείο που απέτυχε να εξυπηρετήσει τον σωστό σχεδιασμό. Όπως δεν φταιει το μολύβι όταν γίνει λάθος σε ένα σχέδιο, έτσι δεν φταίει μόνο ο «υπολογισμός». Φταίει ολόκληρος ο μηχανισμός σκέψης που λέγεται “σχεδιασμός”.

                          I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • gatoz
                            gatoz @criuser last edited by

                            @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                            @ilias-a said in Peugeot 3008 (2024):

                            @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                            @nickthetrib said in Peugeot 3008 (2024):

                            @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                            Η καδένα στα μαζούτ ήταν λάθος διατομής που αλλάζει εύκολα όχι λάθος σχεδιασμού σαν τον ιμάντα στο λάδι.

                            Για το Γιαρις που έλειπαν κολλήσεις το ξέρουμε όλοι.

                            Και η επιλογή λάθος διατομής στην καδένα, λάθος σχεδιασμού ήταν κρίου!!!

                            Οχι βέβαια. Ο σχεδιασμός ήταν η τοποθέτηση της καδένας, αντί για κάτι άλλο. Η επιλογή της διατομής της καδένας, δεν είναι λάθος σχεδιασμού, αλλά λάθος υπολογισμών φορτίσεων.

                            Δηλαδή είναι σχεδιασμός αν το κτίριο θα έχει φέροντα οργανισμό από οπλισμένο σκυρόδεμα ή μεταλλικό σκελετό.

                            Αν υπολογίσω λάθος τις φορτίσεις και διαλέξω μικρότερες διατομές στο σίδερο από τις απαιτούμενες, είναι λάθος υπολογισμός, όχι λάθος σχεδιασμός.

                            Ετσι απλά για να το κάνω κατανοητό.

                            Θεωρω οτι δεν ηταν λαθος αλλα εσκεμμενο προβλημα, δηλαδη δεν επιαναν το πρωτοκολλο των ρυπων στην αρχικη εφαρμογη τους και μειωνοντας το βαρος της καδενας και των γραναζιων ηρθαν μεσα στα ορια, μικροτερο κοστος μια υπολογισμενη εκ των υστερων ανακληση παρα να καθυστερισει να βγει το μοντελο στην αγορα. Χωρια που με την εκ των υστερων παρεμβαση δεν υποχρεουνται σε νεα ομολογκασιον συμμορφωσης ρυπων.

                            Πόση είναι η διαφορά βάρους της 7 χιλ καδένας από αυτήν των 8 χιλ και των γραναζιών, που θα επηρέαζε το βάρος του αυτοκινήτου, ή έστω του κινητήρα και τους ρύπους ?

                            μισο
                            λαθος η συζητηση
                            ποιος ειπε οτι με την 8αρα λυνεται το θεμα?
                            κανεις, ουτε η στελαντι

                            τη βαζουν και ελπιζουν

                            #milf-a-man

                            S 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • I
                              ilias-a @jamesd last edited by

                              @jamesd said in Peugeot 3008 (2024):

                              @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                              @jamesd said in Peugeot 3008 (2024):

                              Ο υπολογισμός αποτελεί υποσύνολο του σχεδιασμού sorry…

                              Για να σας το κάνω πιο λιανά, να το πάμε στις οικοδομές που όλοι καταλαβαίνετε.

                              Ο σχεδιασμός του κτιρίου είναι θέμα της αρχιτεκτονικής μελέτης.

                              Σε αυτήν περιλαμβάνεται και ο τρόπος κατασκευής του φέροντος οργανισμού και οι ανοχές στις διατομές που δεν θα επηρεάσουν τον σχεδιασμό. Δηλαδή στην αρχιτεκτονική η μελέτη προβλέπεται η θέση των υποστυλωμάτων και των δοκαριών, όπως και τα ύψη των πλακών, ώστε να ξέρουμε ότι αυτά δεν εμποδίζουν ανοίγματα, ή το ελεύθερο ύψος ή δεν είναι σε άκυρα σημεία.

                              Εκεί τελειώνει ο σχεδιασμός και έρχεται η στατική μελέτη, η οποία επιλύει τον φορέα και βάσει των αποτελεσμάτων ορίζει τις διατομές των υποστυλωμάτων, δοκών, πλακών και του σιδερένιου οπλισμού. Αν οι διατομές υπερβαίνουν τα όρια που έχει ορίσει η αρχιτεκτονική μελέτη, μετά γίνεται σύσκεψη μεταξύ των μελετητών ώστε να βρεθεί η καλύτερη λύση στον σχεδιασμό των διατομών των στοιχείων μπετού.

                              Αν όμως ο σιδερένιος οπλισμός που θα επιλεγεί μέσα στα στοιχεία μπετού δεν είναι επαρκής, δεν είναι θέμα σχεδιασμού του κτιρίου, αλλά λανθασμένων υπολογισμών της στατικής μελέτης.

                              Η αρχιτεκτονική μελέτη προβλέπει και για τα μηχανολογικά και τα υδραυλικά. Τα σημεία και τις μέγιστες συνολικές διαστάσεις των κατακόρυφων και οριζόντων περασμάτων και τον τρόπο κάλυψης τους, όχι βέβαια τις διατομές των σωλήνων που είναι δουλειά του μηχανολόγου.

                              Το γεγονός ότι η στατική και η Μ-Η μελέτη είναι υποσύνολο των συνολικών μελετών, δεν σημαίνει ότι είναι υποσύνολο του σχεδιασμού.

                              Αν η καδένα σε έναν κινητήρα σπάσει γιατί ο υπολογισμός αντοχής ήταν λάθος, δεν πας στο συνεργείο να πεις «φταίει ο υπολογισμός» – λες «το ’χουν σχεδιάσει λάθος». Κανένας δεν συγχωρεί τον μηχανικό λέγοντας «είχε καλό σχεδιασμό, απλώς οι υπολογισμοί του ήταν τραγικοί».

                              Ο υπολογισμός δεν είναι κάτι εξωτερικό του σχεδιασμού – είναι η ουσία του. Αν αποτύχει, τότε αποτυχαίνει ολόκληρο το σχέδιο. Ό,τι δεν δουλεύει στην πράξη, είναι λάθος σχεδιασμένο – τέλος.

                              Άρα ναι, αν η καδένα δεν αντέχει, είναι θέμα σχεδιασμού. Ο υπολογισμός ήταν απλώς το εργαλείο που απέτυχε να εξυπηρετήσει τον σωστό σχεδιασμό. Όπως δεν φταιει το μολύβι όταν γίνει λάθος σε ένα σχέδιο, έτσι δεν φταίει μόνο ο «υπολογισμός». Φταίει ολόκληρος ο μηχανισμός σκέψης που λέγεται “σχεδιασμός”.

                              Μονο που ο μηχανικος καμια σχεση δεν εχει με το σχεδιασμο.

                              C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                sabas_thess @gatoz last edited by

                                @gatoz said in Peugeot 3008 (2024):

                                μισο
                                λαθος η συζητηση
                                ποιος ειπε οτι με την 8αρα λυνεται το θεμα?
                                κανεις, ουτε η στελαντι

                                τη βαζουν και ελπιζουν

                                Αν ισχύει κάτι τέτοιο είναι τουλάχιστον τραγικό...

                                "I am what you made me", D.V.

                                C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by

                                  @A-d-P καλοταξιδο, να το χαρείτε.

                                  Εμημερωνε μας για το κιβώτιο.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A d P
                                    A d P moderator @criuser last edited by

                                    @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                                    @ilias-a said in Peugeot 3008 (2024):

                                    @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                                    @nickthetrib said in Peugeot 3008 (2024):

                                    @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                                    Η καδένα στα μαζούτ ήταν λάθος διατομής που αλλάζει εύκολα όχι λάθος σχεδιασμού σαν τον ιμάντα στο λάδι.

                                    Για το Γιαρις που έλειπαν κολλήσεις το ξέρουμε όλοι.

                                    Και η επιλογή λάθος διατομής στην καδένα, λάθος σχεδιασμού ήταν κρίου!!!

                                    Οχι βέβαια. Ο σχεδιασμός ήταν η τοποθέτηση της καδένας, αντί για κάτι άλλο. Η επιλογή της διατομής της καδένας, δεν είναι λάθος σχεδιασμού, αλλά λάθος υπολογισμών φορτίσεων.

                                    Δηλαδή είναι σχεδιασμός αν το κτίριο θα έχει φέροντα οργανισμό από οπλισμένο σκυρόδεμα ή μεταλλικό σκελετό.

                                    Αν υπολογίσω λάθος τις φορτίσεις και διαλέξω μικρότερες διατομές στο σίδερο από τις απαιτούμενες, είναι λάθος υπολογισμός, όχι λάθος σχεδιασμός.

                                    Ετσι απλά για να το κάνω κατανοητό.

                                    Θεωρω οτι δεν ηταν λαθος αλλα εσκεμμενο προβλημα, δηλαδη δεν επιαναν το πρωτοκολλο των ρυπων στην αρχικη εφαρμογη τους και μειωνοντας το βαρος της καδενας και των γραναζιων ηρθαν μεσα στα ορια, μικροτερο κοστος μια υπολογισμενη εκ των υστερων ανακληση παρα να καθυστερισει να βγει το μοντελο στην αγορα. Χωρια που με την εκ των υστερων παρεμβαση δεν υποχρεουνται σε νεα ομολογκασιον συμμορφωσης ρυπων.

                                    Πόση είναι η διαφορά βάρους της 7 χιλ καδένας από αυτήν των 8 χιλ και των γραναζιών, που θα επηρέαζε το βάρος του αυτοκινήτου, ή έστω του κινητήρα και τους ρύπους ?

                                    Μήπως η 7αρα καδένα είναι γερμανικής εταιρείας;
                                    🤔😁🤡

                                    I EAT MILF AND COOKIES

                                    C 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • S
                                      sabas_thess last edited by

                                      Οι Γερμανοί, παραδοσιακά αρχής γενομένης από τα Panzer του Β' ΠΠ, πάσχουν στα κιβώτια με τις καδένες δεν είχαν θέματα...

                                      "I am what you made me", D.V.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        criuser @ilias-a last edited by criuser

                                        @ilias-a said in Peugeot 3008 (2024):

                                        @jamesd said in Peugeot 3008 (2024):

                                        @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                                        @jamesd said in Peugeot 3008 (2024):

                                        Ο υπολογισμός αποτελεί υποσύνολο του σχεδιασμού sorry…

                                        Για να σας το κάνω πιο λιανά, να το πάμε στις οικοδομές που όλοι καταλαβαίνετε.

                                        Ο σχεδιασμός του κτιρίου είναι θέμα της αρχιτεκτονικής μελέτης.

                                        Σε αυτήν περιλαμβάνεται και ο τρόπος κατασκευής του φέροντος οργανισμού και οι ανοχές στις διατομές που δεν θα επηρεάσουν τον σχεδιασμό. Δηλαδή στην αρχιτεκτονική η μελέτη προβλέπεται η θέση των υποστυλωμάτων και των δοκαριών, όπως και τα ύψη των πλακών, ώστε να ξέρουμε ότι αυτά δεν εμποδίζουν ανοίγματα, ή το ελεύθερο ύψος ή δεν είναι σε άκυρα σημεία.

                                        Εκεί τελειώνει ο σχεδιασμός και έρχεται η στατική μελέτη, η οποία επιλύει τον φορέα και βάσει των αποτελεσμάτων ορίζει τις διατομές των υποστυλωμάτων, δοκών, πλακών και του σιδερένιου οπλισμού. Αν οι διατομές υπερβαίνουν τα όρια που έχει ορίσει η αρχιτεκτονική μελέτη, μετά γίνεται σύσκεψη μεταξύ των μελετητών ώστε να βρεθεί η καλύτερη λύση στον σχεδιασμό των διατομών των στοιχείων μπετού.

                                        Αν όμως ο σιδερένιος οπλισμός που θα επιλεγεί μέσα στα στοιχεία μπετού δεν είναι επαρκής, δεν είναι θέμα σχεδιασμού του κτιρίου, αλλά λανθασμένων υπολογισμών της στατικής μελέτης.

                                        Η αρχιτεκτονική μελέτη προβλέπει και για τα μηχανολογικά και τα υδραυλικά. Τα σημεία και τις μέγιστες συνολικές διαστάσεις των κατακόρυφων και οριζόντων περασμάτων και τον τρόπο κάλυψης τους, όχι βέβαια τις διατομές των σωλήνων που είναι δουλειά του μηχανολόγου.

                                        Το γεγονός ότι η στατική και η Μ-Η μελέτη είναι υποσύνολο των συνολικών μελετών, δεν σημαίνει ότι είναι υποσύνολο του σχεδιασμού.

                                        Αν η καδένα σε έναν κινητήρα σπάσει γιατί ο υπολογισμός αντοχής ήταν λάθος, δεν πας στο συνεργείο να πεις «φταίει ο υπολογισμός» – λες «το ’χουν σχεδιάσει λάθος». Κανένας δεν συγχωρεί τον μηχανικό λέγοντας «είχε καλό σχεδιασμό, απλώς οι υπολογισμοί του ήταν τραγικοί».

                                        Ο υπολογισμός δεν είναι κάτι εξωτερικό του σχεδιασμού – είναι η ουσία του. Αν αποτύχει, τότε αποτυχαίνει ολόκληρο το σχέδιο. Ό,τι δεν δουλεύει στην πράξη, είναι λάθος σχεδιασμένο – τέλος.

                                        Άρα ναι, αν η καδένα δεν αντέχει, είναι θέμα σχεδιασμού. Ο υπολογισμός ήταν απλώς το εργαλείο που απέτυχε να εξυπηρετήσει τον σωστό σχεδιασμό. Όπως δεν φταιει το μολύβι όταν γίνει λάθος σε ένα σχέδιο, έτσι δεν φταίει μόνο ο «υπολογισμός». Φταίει ολόκληρος ο μηχανισμός σκέψης που λέγεται “σχεδιασμός”.

                                        Μονο που ο μηχανικος καμια σχεση δεν εχει με το σχεδιασμο.

                                        Ετσι είναι αλλά τι να κάνουμε.

                                        Εγώ τα έγραψα όσο πιο αναλυτικά γινόταν.

                                        Δεν θα χάσουμε την μέρα μας να εξηγούμε τα αυτονόητα.

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                        Εμαθα...

                                        I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          criuser @sabas_thess last edited by

                                          @sabas_thess said in Peugeot 3008 (2024):

                                          @gatoz said in Peugeot 3008 (2024):

                                          μισο
                                          λαθος η συζητηση
                                          ποιος ειπε οτι με την 8αρα λυνεται το θεμα?
                                          κανεις, ουτε η στελαντι

                                          τη βαζουν και ελπιζουν

                                          Αν ισχύει κάτι τέτοιο είναι τουλάχιστον τραγικό...

                                          Αν ισχύει τίποτα από αυτά που λέει ο γάτος, είναι απίθανο...😊

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                          Εμαθα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            criuser @A d P last edited by

                                            @a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):

                                            @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                                            @ilias-a said in Peugeot 3008 (2024):

                                            @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                                            @nickthetrib said in Peugeot 3008 (2024):

                                            @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                                            Η καδένα στα μαζούτ ήταν λάθος διατομής που αλλάζει εύκολα όχι λάθος σχεδιασμού σαν τον ιμάντα στο λάδι.

                                            Για το Γιαρις που έλειπαν κολλήσεις το ξέρουμε όλοι.

                                            Και η επιλογή λάθος διατομής στην καδένα, λάθος σχεδιασμού ήταν κρίου!!!

                                            Οχι βέβαια. Ο σχεδιασμός ήταν η τοποθέτηση της καδένας, αντί για κάτι άλλο. Η επιλογή της διατομής της καδένας, δεν είναι λάθος σχεδιασμού, αλλά λάθος υπολογισμών φορτίσεων.

                                            Δηλαδή είναι σχεδιασμός αν το κτίριο θα έχει φέροντα οργανισμό από οπλισμένο σκυρόδεμα ή μεταλλικό σκελετό.

                                            Αν υπολογίσω λάθος τις φορτίσεις και διαλέξω μικρότερες διατομές στο σίδερο από τις απαιτούμενες, είναι λάθος υπολογισμός, όχι λάθος σχεδιασμός.

                                            Ετσι απλά για να το κάνω κατανοητό.

                                            Θεωρω οτι δεν ηταν λαθος αλλα εσκεμμενο προβλημα, δηλαδη δεν επιαναν το πρωτοκολλο των ρυπων στην αρχικη εφαρμογη τους και μειωνοντας το βαρος της καδενας και των γραναζιων ηρθαν μεσα στα ορια, μικροτερο κοστος μια υπολογισμενη εκ των υστερων ανακληση παρα να καθυστερισει να βγει το μοντελο στην αγορα. Χωρια που με την εκ των υστερων παρεμβαση δεν υποχρεουνται σε νεα ομολογκασιον συμμορφωσης ρυπων.

                                            Πόση είναι η διαφορά βάρους της 7 χιλ καδένας από αυτήν των 8 χιλ και των γραναζιών, που θα επηρέαζε το βάρος του αυτοκινήτου, ή έστω του κινητήρα και τους ρύπους ?

                                            Μήπως η 7αρα καδένα είναι γερμανικής εταιρείας;
                                            🤔😁🤡

                                            Είχαμε ένα από το Στρασβούργο στην ομάδα υπολογισμών που την υπολόγισε και εκεί λίγο μπερδεύονται οι εθνικότητες...😊

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                            Εμαθα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 39 / 48
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr