-
Πάρτε και μια φώτο από το τανκς
Είναι τεράστιο σε σχέση με το T-ROC
-
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
Πάρτε και μια φώτο από το τανκς
{mod} προσοχή στις αναδημοσιεύσεις φωτογραφιώνΕίναι τεράστιο σε σχέση με το T-ROC
Αναμένουμε εντυπώσεις!
-
@savas89 πρόσεχε με τις φωτογραφίες γιατί είσαι έξω με αναστολή
-
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
@savas89 πρόσεχε με τις φωτογραφίες γιατί είσαι έξω με αναστολή
Μα δεν έβαλα φωτογραφία
α οκ εννοείς να μην το κάνω παράθεση οκ
-
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
@savas89 πρόσεχε με τις φωτογραφίες γιατί είσαι έξω με αναστολή
Προς το παρόν δυσκολεύεται στο βάλε - βγάλε από το πάρκινγκ
Εν τω μεταξύ οδηγάει συρόμενη νταλίκα στην εργασία τουΔεν του φαίνεται αδύναμο
Του φάνηκε αμαξαρα
Αλλά έχει να οδηγήσει σοβαρό αυτοκίνητο χρόνια.
Εδώ και 6 χρόνια οδηγούσε το σαξο και μετά το άστρα H 1,4 ατμοσφαιρικό, της συζύγου μου και τα δύο. -
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
@savas89 πρόσεχε με τις φωτογραφίες γιατί είσαι έξω με αναστολή
Προς το παρόν δυσκολεύεται στο βάλε - βγάλε από το πάρκινγκ
Εν τω μεταξύ οδηγάει συρόμενη νταλίκα στην εργασία τουΔεν του φαίνεται αδύναμο
Του φάνηκε αμαξαρα
Αλλά έχει να οδηγήσει σοβαρό αυτοκίνητο χρόνια.
Εδώ και 6 χρόνια οδηγούσε το σαξο και μετά το άστρα H 1,4 ατμοσφαιρικό, της συζύγου μου και τα δύο.Όσο μαρεσει αυτό το όχημα και το σκεφτόμουν να το πάρω τόσο με χαλάει που είναι 3-κυλινδρο και δεν ξέρουμε ακόμα αν θα έχει τις ίδιες αρρώστιες.
-
@polioan said in Peugeot 3008 (2024):
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
@savas89 πρόσεχε με τις φωτογραφίες γιατί είσαι έξω με αναστολή
Προς το παρόν δυσκολεύεται στο βάλε - βγάλε από το πάρκινγκ
Εν τω μεταξύ οδηγάει συρόμενη νταλίκα στην εργασία τουΔεν του φαίνεται αδύναμο
Του φάνηκε αμαξαρα
Αλλά έχει να οδηγήσει σοβαρό αυτοκίνητο χρόνια.
Εδώ και 6 χρόνια οδηγούσε το σαξο και μετά το άστρα H 1,4 ατμοσφαιρικό, της συζύγου μου και τα δύο.Όσο μαρεσει αυτό το όχημα και το σκεφτόμουν να το πάρω τόσο με χαλάει που είναι 3-κυλινδρο και δεν ξέρουμε ακόμα αν θα έχει τις ίδιες αρρώστιες.
Leasing φίλε μου, δια πάσαν νόσο και πάσαν.....
-
@polioan said in Peugeot 3008 (2024):
Όσο μαρεσει αυτό το όχημα και το σκεφτόμουν να το πάρω τόσο με χαλάει που είναι 3-κυλινδρο και δεν ξέρουμε ακόμα αν θα έχει τις ίδιες αρρώστιες.
Όλα πάσχουν σε αυτό το lvl. Αλλά στο Α & στο Β άλλα στο Γ & στο Δ. Κάπου, κάπως παίζει να την φας. Αν σου αρέσει πραγματικά να το πάρεις χωρίς να κάψεις πολύ πολύ εγκέφαλο, όπως συνήθως κάνουμε εδώ μέσα οι περισσότεροι!
Αν θες να νιώσεις safe (και να είσαι) θα "πρέπει" να πας 2l+ από Ιάπωνα κατασκευαστή. Κανονικό, όχι γιαλαντζί (Nissan). Και όχι γενικά "Ανατολίτη". Και ο κορεάτικος όμιλος τώρα που έκλεισε την "τεχνολογικοποιοτική" ψαλίδα πάσχει όμοια με τους Ευρωπαίους κατασκευαστές.
Για κάποιον αδιευκρίνιστο λόγο από αυτή τη "γραμμή" λοιπόν έχουν μείνει έξω Toyota, Honda και Mazda. Αν δεν μπορείς/θέλεις να ψωνίσεις από εκεί λάρωσε και πάρε ότι γουστάρεις γιατί ψωνίζεις από το ίδιο καλάθι. Απλά στον εκάστοτε, εκτός Japan, κατασκευαστή έχεις για κάτι να ανησυχείς. Θεωρητικά μεν, βάσιμα δε....
-
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
Πάρτε και μια φώτο από το τανκς
Είναι τεράστιο σε σχέση με το T-ROC
Καλοτάξιδο και με πολλά απροβληματιστα χιλιόμετρα! Είναι κούκλα
-
Θηριακι είχε νεύρο αρκετό όταν το είχα κάνει td!
-
@polioan said in Peugeot 3008 (2024):
με χαλάει που είναι 3-κυλινδρο και δεν ξέρουμε ακόμα αν θα έχει τις ίδιες αρρώστιες.
Τις έχει και επιπλέον λόγω του υβριδίου.
-
Δηλαδή;
-
Μία αρρώστια είχε τον ιμάντα.
Αυτό λύθηκε με την καδένα.
Βέβαια επειδή έχουν καεί στον χυλό και φυσάνε και το γιαούρτι, φοβήθηκαν να σφίξουν λίγο παραπάνω κάτι βίδες με αποτέλεσμα να βγήκε ανάρτηση...
Ευτυχώς που δεν ξέχασαν να κολλήσουν το σασί όπως το γιάρις και πιθανόν και άλλα τογιότα που δεν το έχουμε μάθει ακόμα...
-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Μία αρρώστια είχε τον ιμάντα.
Αυτό λύθηκε με την καδένα.
Βέβαια επειδή έχουν καεί στον χυλό και φυσάνε και το γιαούρτι, φοβήθηκαν να σφίξουν λίγο παραπάνω κάτι βίδες με αποτέλεσμα να βγήκε ανάρτηση...
Ευτυχώς που δεν ξέχασαν να κολλήσουν το σασί όπως το γιάρις και πιθανόν και άλλα τογιότα που δεν το έχουμε μάθει ακόμα...
γιατι 'ειχε' και οχι 'εχει'?
ε?
μολις βγηκανε, κατσε λιγο να πουληθουν και εδω ειμαστε
αλλωστε η καδενα στα μαζουτια τους βγηκε χειροτερη απο τους ιμαντες τους -
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
Ευτυχώς που δεν ξέχασαν να κολλήσουν το σασί όπως το γιάρις και πιθανόν και άλλα τογιότα που δεν το έχουμε μάθει ακόμα...
Δεν έχει γίνει ποτέ αυτό, εκτός από την φαντασία σου φυσικά. Εκτός εαν μιλάς για bmw.
-
Υπαρχει και το νεο κιβωτιο με το υβριδικο κομματι του.
Αυτο δεν ξερουμε πως θα παει επισης.
Δεν ειναι να πεις και δοκιμασμενη λυση...Αν θεωρησουμε οτι το θεμα ιμαντας/καδενα διορθωθηκε.
-
@chrisk6 said in Peugeot 3008 (2024):
Υπαρχει και το νεο κιβωτιο με το υβριδικο κομματι του.
Αυτο δεν ξερουμε πως θα παει επισης.
Δεν ειναι να πεις και δοκιμασμενη λυση...Αν θεωρησουμε οτι το θεμα ιμαντας/καδενα διορθωθηκε.
γιατι?
ουτε ο ιδιος ο μετοχος δεν το πιστευει
και οσο για το νεο κιβωτιο, αντικατεστησε το μοναδικο αξιοπιστο εξαρτημα του αυτοκινητου, το aisin -
@chrisk6 said in Peugeot 3008 (2024):
Υπαρχει και το νεο κιβωτιο με το υβριδικο κομματι του.
Αυτο δεν ξερουμε πως θα παει επισης.Ξερουμε.....
-
@gatoz said in Peugeot 3008 (2024):
@chrisk6 said in Peugeot 3008 (2024):
Υπαρχει και το νεο κιβωτιο με το υβριδικο κομματι του.
Αυτο δεν ξερουμε πως θα παει επισης.
Δεν ειναι να πεις και δοκιμασμενη λυση...Αν θεωρησουμε οτι το θεμα ιμαντας/καδενα διορθωθηκε.
γιατι?
ουτε ο ιδιος ο μετοχος δεν το πιστευει
και οσο για το νεο κιβωτιο, αντικατεστησε το μοναδικο αξιοπιστο εξαρτημα του αυτοκινητου, το aisinΞερω γω...
Λογικα βρηκανε την λυση οποτε το διορθωσανε. Βλεπουμε πως θα παει και αυτο.
Για το κιβωτιο ειναι θεμα... -
Η καδένα στα μαζούτ ήταν λάθος διατομής που αλλάζει εύκολα όχι λάθος σχεδιασμού σαν τον ιμάντα στο λάδι.
Για το Γιαρις που έλειπαν κολλήσεις το ξέρουμε όλοι.
Peugeot 3008 (2024)