-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Όταν σταματήσω πχ να πάρω ένα καφέ ενώ αφήνω το κλειδί μέσα στη καμπίνα (με την οικογένεια εντός) σβήνει ο κινητήρας και το clima. Υπάρχει τρόπος να το παρακάμψω αυτό; Θέλω συνεχώς τον κινητήρα σε λειτουργία για το clima. Μήπως να βγαίνω από το eco για να μην ψάχνει να κάνει οικονομία;
Είχα το 2.0TDi 4Μmotion με 190 άλογα του 2017 το οποίο μόλις πούλησα και πέρασα μαζί του 137.000 υπέροχα χλμ χωρίς προβλήματα. Με το που έβαζα μπροστά η πρώτη μου ενέργεια ήταν η απενεργοποίηση του start/stop .Επίσης ζήτημα να έκανα όλα αυτά τα χρόνια περισσότερα από 100χλμ στην ρύθμιση eco . Η οικονομία αυτών των λειτουργειών ( αν υπάρχει ) είναι μη μετρήσιμη
-
Αυτό που λέτε με το eco το σκέφτομαι σοβαρά. Πιθανότατα έχετε δίκιο. Το S&S όμως θα βαριέμαι να το απενεργοποιώ σε κάθε επανεκκίνηση. Δεδομένου ότι δεν μου επιτρέπει να διαμορφώσω ένα ανάλογο προφίλ οδήγησης.
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Αυτό που λέτε με το eco το σκέφτομαι σοβαρά. Πιθανότατα έχετε δίκιο. Το S&S όμως θα βαριέμαι να το απενεργοποιώ σε κάθε επανεκκίνηση. Δεδομένου ότι δεν μου επιτρέπει να διαμορφώσω ένα ανάλογο προφίλ οδήγησης.
Το συνηθίζεις μετά από λίγο και σου γίνεται ρουτίνα.
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Αυτό που λέτε με το eco το σκέφτομαι σοβαρά. Πιθανότατα έχετε δίκιο. Το S&S όμως θα βαριέμαι να το απενεργοποιώ σε κάθε επανεκκίνηση. Δεδομένου ότι δεν μου επιτρέπει να διαμορφώσω ένα ανάλογο προφίλ οδήγησης.
Στην αρχή το απενεργοποιούσα με το πρώτο σβήσιμο . Μετά έγινε συνήθεια αμέσως μετά την εκκίνηση το πάτημα του κουμπιού
-
Ήδη ξεκίνησα την "κατάργηση" του eco mode και δεν είδα στην καθημερινή μου διαδρομή "σπίτι - δουλειά" καμία διαφοροποίηση κατανάλωσης. Αντίθετα ευχαριστιέμαι απόκριση γκαζιού γιατί με το eco είναι "σαν" να οδηγώ hev...
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Όταν σταματήσω πχ να πάρω ένα καφέ ενώ αφήνω το κλειδί μέσα στη καμπίνα (με την οικογένεια εντός) σβήνει ο κινητήρας και το clima. Υπάρχει τρόπος να το παρακάμψω αυτό; Θέλω συνεχώς τον κινητήρα σε λειτουργία για το clima. Μήπως να βγαίνω από το eco για να μην ψάχνει να κάνει οικονομία;
Ο εύκολος τρόπος είναι να το βάλεις σε sport mode (το κιβώτιο) και δεν λειτουργεί το start and stop.
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Ήδη ξεκίνησα την "κατάργηση" του eco mode και δεν είδα στην καθημερινή μου διαδρομή "σπίτι - δουλειά" καμία διαφοροποίηση κατανάλωσης. Αντίθετα ευχαριστιέμαι απόκριση γκαζιού γιατί με το eco είναι "σαν" να οδηγώ hev...
Τι κατανάλωση έχεις και σε τι διαδρομές;
-
Εδώ δεν είναι νήμα hev Toyota να βγάλουμε τα κομπιουτεράκια για τα δεκαδικά ψηφία. Έχω μεση 6,9 στο trip από την ώρα που το πήρα με το 90% της χρήσης να αφορά αστικές υπεραστικές διαδρομές. Η βασική μου καθημερινή διαδρομή σπίτι δουλειά είναι "Πεύκα - Πολίχνη". Κατηφόρα στο πήγαινε ανηφόρα στο έλα.
-
Οκ ευχαριστώ για την ενημέρωση 1.5 150?
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Εδώ δεν είναι νήμα hev Toyota να βγάλουμε τα κομπιουτεράκια για τα δεκαδικά ψηφία.
Να μου ζήσεις λεβέντη μου! Κάθε φορά που ακούω για κατανάλωση, πέφτει 1 βαθμό η αγάπη μου για τα αυτοκίνητα....
Όταν με ρώτησαν πρόσφατα πόσο καίει το Land Rover, απήντησα «δεν το ρωτάω, όταν ανάψει λάμπακι απλά πάω στο βενζινάδικο και ελπίζω να έχω μαζί μου όσα θα μου ζητήσουν».
ΥΓ: 15+ καίει, με ρεζερβουάρ 90 λίτρων. Βενζίνη βεβαίως.
-
@realzeus said in VW Tiguan 2024:
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Εδώ δεν είναι νήμα hev Toyota να βγάλουμε τα κομπιουτεράκια για τα δεκαδικά ψηφία.
Να μου ζήσεις λεβέντη μου! Κάθε φορά που ακούω για κατανάλωση, πέφτει 1 βαθμό η αγάπη μου για τα αυτοκίνητα....
Όταν με ρώτησαν πρόσφατα πόσο καίει το Land Rover, απήντησα «δεν το ρωτάω, όταν ανάψει λάμπακι απλά πάω στο βενζινάδικο και ελπίζω να έχω μαζί μου όσα θα μου ζητήσουν».
ΥΓ: 15+ καίει, με ρεζερβουάρ 90 λίτρων. Βενζίνη βεβαίως.
Εάν δεν εργάζεσαι ή ζεις στην επαρχία είναι όντως αστείο να ασχολείσαι με την κατανάλωση και τον τρόπο λειτουργίας του αυτοκινήτου. Προχθές λόγω της ειδική του rally acropolis στο Σύνταγμα έμεινα εγκλωβισμένος από Αμερικανική πρεσβεία προς Συγγρού 2 ώρες και 15 λεπτά. Ατομικό ρεκόρ...Εάν είχα πάρει το golf ή οποιοδήποτε θερμικό θα άκουγα μονίμως το βιντιλατέρ με κατανάλωση τόσο όσο για να φθάσει κάποιος Λαμία. Με το ταπεινό cc ακόμη ακόμη και ο κλιματισμός λειτουργούσε με την μπαταρία με απενεργοποιημένο τον κινητήρα, δεν άκουγα βιντιλατέρ παρά μόνο τον θερμικό όταν αποφορτιζόταν πλήρως η μπαταρία που ενεργοποιούνταν για λίγο για να τη φορτίσει λόγω πλήρους ακινησίας. Καλοί οι ρομαντισμοί αλλά όσοι μένουμε Αθήνα χρειαζόμαστε αυτοκίνητα κατάλληλα για τις παραπάνω συνθήκες δηλαδή hev ή ηλεκτρικά.
-
@nmsm2 said in VW Tiguan 2024:
όσοι μένουμε Αθήνα
Οι συνθήκες στην Θεσσαλονίκη είναι ίδιες και χειρότερες. Έχω κάνει πάνω από μιάμιση ώρα από Βαρδάρη ως Μπότσαρη στην Εγνατία. 10 χιλιόμετρα απόσταση είναι αυτό. Στην Αθήνα ποτέ δεν χρειάαστηκα μιάμιση ώρα για 10 χλμ. Έμενα δε εκεί ως Στρατιωτικός.
-
@realzeus said in VW Tiguan 2024:
Στην Αθήνα ποτέ δεν χρειάαστηκα μιάμιση ώρα για 10 χλμ. Έμενα δε εκεί ως Στρατιωτικός.
Τότε ίσως, πλέον ειναι σύνηθες, ειδικά εαν χρησιμοποιεί το ποτάμι. Εγώ θέλω 45' για 6.5χλμ, μια κανονική μέρα (δλδ πολλή κίνηση αλλα χωρίς κάτι απρόοπτο) - εαν έχει πορεία, ατύχημα, βροχή, ζέστη κλπ. θέλω 1 ώρα. Πιο γρήγορα πάω Χαλκίδα!
-
@realzeus said in VW Tiguan 2024:
@fanis75 said in VW Tiguan 2024:@realzeus said in VW Tiguan 2024:
Τις 3 φορες που ανεβηκα φετος θα πω οτι η Θεσσαλονικη, σε νορμαλ συνθηκες παντα, εχει χειροτερη κινηση.
-
@ilias-a said in VW Tiguan 2024:
@realzeus said in VW Tiguan 2024:
@fanis75 said in VW Tiguan 2024:@realzeus said in VW Tiguan 2024:
Τις 3 φορες που ανεβηκα φετος θα πω οτι η Θεσσαλονικη, σε νορμαλ συνθηκες παντα, εχει χειροτερη κινηση.
Έτσι είναι φίλε μου.
-
H Θεσσαλονίκη είναι παράδεισος σε σύγκριση με το χάος των Αθηνών
-
Γρουθουθηδεθ
Συνήθως κάνω 15-20 λεπτά
Εύοσμος - Πυλαία flyover
-
@skg1958 said in VW Tiguan 2024:
H Θεσσαλονίκη είναι παράδεισος σε σύγκριση με το χάος των Αθηνών
Για όποιον έχει κινηθεί και στις δύο πόλεις δεν λες την Θεσσαλονίκη παράδεισο.
Απλά υπάρχουν δύο διάφορες για εμένα.
Πρώτον η Αθήνα είναι πολύ μεγαλύτερη άρα έχει και μεγαλύτερου μήκος μποτιλιαρίσματα αναλογικά και δεύτερον είναι πολυ πιο δυσκολη οδηγικά λόγω ανάγλυφου.
Στην Θεσσαλονίκη Όλγας, Εγνατίας, Τσιμισκή, δικαστήρια κοκ είναι όλα φλατ. Μόνο ο περιφερειακός έχει ανεβα κατέβα και συκιές ,Νεάπολη ,άνω Πόλη, άνω Τούμπα που όμως όταν λέμε μποτιλιάρισμα δεν εννοούμε σε αυτές τις περιοχές.
Η Αθήνα παντού είναι Γολγοθάς.
Αυτήν την Αλεξάνδρας να ανέβεις μόνο ή την Κηφισιάς φτάνει.
Παντού είναι ανεβα κατέβα...από Πειραιά για Αθήνα από Αθήνα για βπ παντου ζόρι είναι...
Γι'αυτό και οι καταναλώσεις στην Αθήνα είναι πιο βάρβαρες πάντα. -
@realzeus said in VW Tiguan 2024:
@skg1958 said in VW Tiguan 2024:
H Θεσσαλονίκη είναι παράδεισος σε σύγκριση με το χάος των Αθηνών
Μάλλον δςν έχεις ζήσε και στις δύο πόλεις.
Οι αποστάσεις στην Θεσσαλονίκη είναι αστείες , ξεμπερδεύεις αμέσως όσο και να πήξουν οι δρόμοι . Κατέβα Κηφισίας ή ποτάμι να δεις τι γίνεται....
Ποτέ δεν ζορίστηκα στην Θεσσαλονίκη
-
@skg1958 said in VW Tiguan 2024:
@realzeus said in VW Tiguan 2024:
@skg1958 said in VW Tiguan 2024:
H Θεσσαλονίκη είναι παράδεισος σε σύγκριση με το χάος των Αθηνών
Μάλλον δςν έχεις ζήσε και στις δύο πόλεις.
Οι αποστάσεις στην Θεσσαλονίκη είναι αστείες , ξεμπερδεύεις αμέσως όσο και να πήξουν οι δρόμοι . Κατέβα Κηφισίας ή ποτάμι να δεις τι γίνεται....
Ποτέ δεν ζορίστηκα στην Θεσσαλονίκη
Πάλι μπερδεύεσαι. Οι αποστάσεις στην Θεσσαλονική είναι φυσικά μικρότερες. Όμως για την ίδια απόσταση μπορεί να χρειαστείς περισσότερο χρόνο.
VW Tiguan 2024