-
Δεν έχω φαντασιώσεις με ξύλο κάθε είδους και βία. Τι να πω;;; Περί ορέξεως
-
Δεν είναι φαντασιώσεις. Παροιμίες είναι.
-
@alexandros-k said in FIAT PANDA 2024:
@criuser said in FIAT PANDA 2024:
Συνεχίζουμε να διαβάζουμε ανοησίες από χεητερς που δεν κάνουν τον κόπο να διαβάσουν.
Αυτα δεν τα λενε , μονο οτι αφορα την Στελλαντις βλεπουνε
Λείπει και ο andy να μας πει το αντίθετο.
-
@teo-mak said in FIAT PANDA 2024:
@alexandros-k said in FIAT PANDA 2024:
@criuser said in FIAT PANDA 2024:
Συνεχίζουμε να διαβάζουμε ανοησίες από χεητερς που δεν κάνουν τον κόπο να διαβάσουν.
Αυτα δεν τα λενε , μονο οτι αφορα την Στελλαντις βλεπουνε
Λείπει και ο andy να μας πει το αντίθετο.
Οι συγκεκριμένοι αγοραστές είναι κατ’ελάχιστον αχάριστοι. Αντί να χαίρονται που η «κορυφαία» (ειδικά στις απάτες βέβαια) αυτή εταιρεία φροντίζει να έχουν πάντα φρέσκο λαδάκι, παραπονιούνται κιόλας.
-
cruiser δουλευεις σε καποια αντιπροσωπεια?
-
@fabiawrc said in FIAT PANDA 2024:
cruiser δουλευεις σε καποια αντιπροσωπεια?
Ναι , ειναι ο μικρος για ολες τις δουλειες . Οταν μεγαλωσει του υποσχεθηκαν θα προβιβαστει σε πλυστη και μετα σε πωλητη
-
@fabiawrc said in FIAT PANDA 2024:
cruiser δουλευεις σε καποια αντιπροσωπεια?
Ντροπή να τον υποβιβάζεις έτσι....μεγαλομέτοχος ειναι!!
-
Μεγαλομέτοχος ….αλλα μια έκπτωση δεν κάνει.
-
Πρέπει να περάσετε εξετάσεις πίστης πρώτα...
-
@fabiawrc said in FIAT PANDA 2024:
cruiser δουλευεις σε καποια αντιπροσωπεια?
Εγώ όχι...
Εσύ έτρεχες σήμερα στο Ακρόπολις ?
-
@lap said in FIAT PANDA 2024:
Πάντως κάποια νονειμ όπως τα λες έχουν κεφαλαιοποίηση πολλές φορές πολλαπλάσια από την stellantis.
Για σημερα μιλώ.
Για παράδειγμα αν δεν κάνω λάθος, η stellantis έχει market cap 27 δις και η byd 144 δις.
Δηλαδή οι αγορές θεωρούν πως το μέλλον για την byd είναι πιο καλο και προσδοκούν περισσότερα συγκριτικά με την stellantis
@lap said in FIAT PANDA 2024:
Ιδιωτική είναι. Είναι και εισηγμένη σε αγορές κεφαλαίων . Παλιότερα, νομίζω ακόμα έχει μερίδιο, ήταν μεγάλο μέτοχος ο Μπάφετ.
Υπάρχουν καποια funds με σχέση το κράτος τους αλλα σε μη σημαντικό βαθμό. Όπως δηλαδή και στις υπόλοιπες δυτικές βιομηχανίες.
@lap said in FIAT PANDA 2024:
Η renault για παράδειγμα έχει το γαλλικό κράτος σε ένα ποσοστό με άνω του 20% στο ΔΣ της εταιρίας
Ενώ ένα 5% ανήκει στους εργάτες. 25-27% η Ρενώ διοικείται από το κράτος και τους εργάτες. Κομμουνιστική η Ρενώ!
@lap said in FIAT PANDA 2024:
Πως δεν δίνει, και επιδοτήσεις σε δύσκολες στιγμές και δάνεια δίνει.
Και σε μια δύσκολη στιγμή θα αυξήσει το ποσοστό. Για αυτό κατέχει μεγάλο μερίδιο και σοβαρό αριθμό ψήφων στο ΔΣ.
Τι λες;;
@lap said in FIAT PANDA 2024:
Όντως είναι πιο δύσκολο στις ευρωπαϊκές, με τις επιτροπές ανταγωνισμου, έχεις δίκιο, αλλά συμβαίνει σε διάφορες ιστορικές στιγμές.
Αυτά που λέγαμε για τις κρατικές ενισχύσεις από την κινέζικη κυβέρνηση...
-
Διαβάζοντας το άρθρο μου θυμίζουν τους δικούς μας με το σκάνδαλο ρύπων, και την ευρωπαϊκή επιτροπή που τους κυνήγησε.
Και εκεί κάθε περιφέρεια (χώρα) με τους κατασκευαστές τους κάνουν τα κόλπα τους και τους κυνηγούν.
Γενικά δεν έχεις άδικο ότι προσπαθούν να κερδίσουν μερίδιο ακόμα και με περίεργους τρόπους.
Παρόλα αυτα ένα ηλεκτρικό fia panda με αερόψυκτη μπαταρία εν έτη 2025 σημαίνει ότι απλώς η stellantis είναι μια δεκαετία πίσω από τον ανταγωνισμό, όπως το πρώτο Nissan leaf.
Τα υπόλοιπα είναι δικές σου ιστορίες για να κρύψεις αυτό που ενδιαφέρει έναν αγοραστή που δίνει τόσα χιλιάρικα.
Να το πάρεις εσύ το ηλεκτρικό με την αεροψυκτη μπαταρια.
Μείνε στο θερμικό panda που φαίνεται αρκετά καλό και ανταγωνιστικό.
-
Η Στελλάντις δεν ασχολείται τόσο με τους Κινέζους όσο με τον Ευρωπαϊκό ανταγωνισμό.
Ετσι πιέζει μαζί με την Ρενώ να υπάρξει κατηγορία Κ cars στην Ευρώπη.
Εχει άλλωστε την βάση του Αμι που θα μπορούσε να το εξελίξει, αλλά και αυτήν του 500.
Οπότε με τα Πάντα- c3 μιλάει για εκδημοκρατισμό της ηλεκτροκίνησης δίνοντας δυνατότητα για αυτοκίνητα αρχικά κάτω 25000 και τώρα κάτω των 20000 πριν την επιδότηση.
Οι Κινέζοι αν περάσουν κάποια όρια θα βρούν εμπόδια μπροστά τους, όπως αυτά που έβαζαν οι ίδιοι στους Ευρωπαίους όταν πήγαν αυτοί στην Κίνα.
-
Επειδή έχεις την τάση τα πάντα γύρω σου να τα βλέπεις σε κουτάκια και οπαδισμό, εμένα δεν με ενδιαφέρει.
Εμένα με ενδιαφέρει τα χιλιάρικα που βγάζω να αγοράσουν το καλύτερο προϊόν.
Μακάρι να ήταν το panda , μου αρέσει και αισθητικά. Οι ευρωπαίοι δεν παίζονται στην αισθητική.
Αλλα όταν μου δίνουν αερόψυκτη μπαταρία και δη στην Ελλάδα με του 60 βαθμούς Κελσίου στο έδαφος και τις ανηφόρες, θεωρώ πως υποτιμούν τη νοημοσύνη μου για να βγάλουν κέρδος οι μέτοχοι οι οποίοι θα οδηγούν λογικά Tesla. Δηλαδή εγώ να πάρω παλαιά τεχνολογία για να βγάλουν κέρδος αυτοί. Θα μάθουν πως οι μαγκιές πληρώνονται με οικονομικές πτωχεύσεις.
Ευτυχώς που έχουμε τη Ρενώ που μοιάζει να είναι πιο σοβαρή εταιρία και μπορεί να ανταγωνιστεί.
Ήδη 27 δις κεφαλοοποιηση αγοράς. Οταν οι άλλοι παίζουν 140-150 δις.
Να ήταν ελληνικό αυτοκίνητο, και αρκετά φθηνό….οκ θα το συζητούσα. Αλλά κάτι πολυμετοχικές εταιρίες με μετόχους με Βιλαρες όπως βλέπουμε στα έργα σε γραφικά μέρη να μου λένε πως πρέπει να δώσω τα ίδια χρήματα με κάτι ανώτερο….δυσκολα.
-
Το νέο Παντα ειναι μονο για μπετζίνα. Τελος. Όποιος Ευρωπαίος μαρκετινγκίστας πιστεύει ότι θα πουλήσει ηλεκτρικά με αερόψυκτες μπαταρίες και τιμή σαν αυτές που είδα, μάλλον ελπίζει να πάρει καλό πακέτο απόλυσης.
-
Panda και c3 εξαιρετικές προσπάθειες σε βενζίνη. Φτηνά, πολύ όμορφα με τα βασικά και με χωρους. Εξαιρετικά
Σε ηλεκτρικά είναι για να τα αγοράζουν μόνο άσχετοι και κοροιδα που δεν καταλαβαίνουν ότι με τα ίδια χρήματα παίρνουν Κινέζους με αντλία θερμότητας και υγροψυχτη μπαταρία αντί για τις φτηνιαρικες και σαφώς κατωτερες λύσεις που έχουν υιοθετηθεί από stellantis.
-
Αν μου δίνουν μεγάλο μέρος των χιλιαρικων που κοστίζει με επιδόματα από τους φόρους των μετόχων που αποφασίζουν να βγάλουν τέτοια μπαταρια, το αγοράζω!
Εάν όμως με αφήνουν στο χάος της αγοράς να μαζέψω τα χρήματα μου για να το αγοράσω με αερόψυκτη μπαταρία και να γίνουν πλουσιότεροι…. Θα τους δώσω κάτι άλλο
Το αυτοκίνητο σε θερμικό φαίνεται καλούτσικο!
-
@alexandros-k said in FIAT PANDA 2024:
@criuser said in FIAT PANDA 2024:
Συνεχίζουμε να διαβάζουμε ανοησίες από χεητερς που δεν κάνουν τον κόπο να διαβάσουν.
Αυτα δεν τα λενε , μονο οτι αφορα την Στελλαντις βλεπουνε
Επτά ιδιοκτήτες Tiguan, παραγωγής 2022 – 2023, λέει το άρθρο.
Επτά καμμενους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων της PSA έχουμε στο forum κάθε μήνα.
@criuser said in FIAT PANDA 2024:
Οπότε με τα Πάντα- c3 μιλάει για εκδημοκρατισμό της ηλεκτροκίνησης δίνοντας δυνατότητα για αυτοκίνητα αρχικά κάτω 25000 και τώρα κάτω των 20000 πριν την επιδότηση
Όλη η υφήλιος περιμένει με αγωνία τα ID 1 και ID2 της VW από 20000 και 25.000€ αντίστοιχα προ επιδοτήσεων.
Όποιος την πατήσει και πάρει τα χρεπια της Stellantis θα χτυπάει το κεφάλι του στον τοίχο.
Αυτά τα αμαξάκια θα είναι το επόμενο ιστορικό γεγονός της αυτοκίνησης για τα επόμενα 80 χρόνια όπως ήταν το beetle.
Δίπλα τους θα συνεχίσει να υπάρχει ως διαχρονικός φάρος της παραδοσιακής αυτοκίνησης ο 2.0 TDI και οι φοβερά αποδοτικοί, στο απόγειο τους μετά από 20 χρόνια εξαιρετικής ωρίμανσης TSI.
Δεν μπορεί κάποιος σαν και εσένα Criuser, ένας ευγενής δεξιός , συντηρητικός και Ρεπουμπλικάνος κατά δήλωση σου να μην αντιλαμβάνεσαι πως η σανίδα σωτηρίας της αυτοκίνησης στην Ευρώπη απέναντι στην Κομμουνιστική απειλή εξ ανατολάς είναι μόνο το VAG (και BMW Mercedes, αλλά εκεί θα μιλάμε για αλλά βαλαντια καταναλωτων φυσικά )
Οι Stellaνταιοι θα συνεργαστούν σε όλα με τους Κομμουνιστές, να είσαι σίγουρος, ήδη έχουν ξεκινήσει οι βάσεις για αυτό με κάποια μάρκα τους.
Η Toyota είναι αυτή την στιγμή ένα καλό αλλά πρόσκαιρο καταφύγιο, αλλά... Toyota ρε φίλε.
Φαντάσου τον εαυτό σου λίγα χρόνια, πρώτα ο Θεός, με το πρώτο σου εγγονάκι, τι πρότυπο θα πάρει το μικρουλι, πως θέλεις να σε δεί;
Σε ένα woke Κινέζοstellantis ή σε ένα βαρβάτο, τευτονικό , αντρικό VW Tiguan 2.0TDI ;
Και δώρο στην νύφη σου (αν δεν κάνω λάθος δεν έχεις κόρες) τι θα κάνεις για ηλεκτρικό εκτός από το νέο μικρό ή μικρόμεσαίο αυτοκίνητο με σηματακι που μετράει όπως το VW ;
Η Tesla δεν έχει βγάλει ακόμη μικρό ηλεκτρικό οπότε δεν θα έχεις άλλη επιλογή.Μαζί με τα χρεπια ηλεκτρικά της Stellantis κάνα Τζιακου, Ομοντα, Λιπμοτορ και δεν ξέρω με ποιον άλλο σατανά θα συνεργαστούν οι Γάλλοι θα είναι ντροπή να κυκλοφορεί το εγγονάκι σου.
-
-
Ο ταξιδευτής τρώει τα «χαστούκια και τις καρπαζιές» από παντού! Λυπηθείτε τον! Αφήστε τον να πάρει μια ανάσα!
FIAT GRANDE PANDA 2024