-
Μην τα πάρετε...
Πάρτε τα νονέιμ που όταν θα χρειαστείτε ανταλλακτικά θα φτιάχνουν φωτογραφικές μηχανές...
-
Πάντως κάποια νονειμ όπως τα λες έχουν κεφαλαιοποίηση πολλές φορές πολλαπλάσια από την stellantis.
Για σημερα μιλώ.
Για παράδειγμα αν δεν κάνω λάθος, η stellantis έχει market cap 27 δις και η byd 144 δις.
Δηλαδή οι αγορές θεωρούν πως το μέλλον για την byd είναι πιο καλο και προσδοκούν περισσότερα συγκριτικά με την stellantis
-
Η μία είναι ιδιωτική εταιρεία, ή άλλη είναι κρατική, ενός μεγάλου ανελεύθερου κράτους, που μπορεί να βάζει κεφάλαια κατά βούληση.
-
Ιδιωτική είναι. Είναι και εισηγμένη σε αγορές κεφαλαίων . Παλιότερα, νομίζω ακόμα έχει μερίδιο, ήταν μεγάλο μέτοχος ο Μπάφετ.
Υπάρχουν καποια funds με σχέση το κράτος τους αλλα σε μη σημαντικό βαθμό. Όπως δηλαδή και στις υπόλοιπες δυτικές βιομηχανίες.
-
Η renault για παράδειγμα έχει το γαλλικό κράτος σε ένα ποσοστό με άνω του 20% στο ΔΣ της εταιρίας
Ενώ ένα 5% ανήκει στους εργάτες. 25-27% η Ρενώ διοικείται από το κράτος και τους εργάτες. Κομμουνιστική η Ρενώ!
-
Το κράτος δεν δίνει έξτρα λεφτά γιατί υπάρχει η επιτροπή ανταγωνισμού που κόβει κώλους...
-
Πως δεν δίνει, και επιδοτήσεις σε δύσκολες στιγμές και δάνεια δίνει.
Και σε μια δύσκολη στιγμή θα αυξήσει το ποσοστό. Για αυτό κατέχει μεγάλο μερίδιο και σοβαρό αριθμό ψήφων στο ΔΣ.
Τι λες;;
-
Αυτό θα πρέπει να περάσει από διαδικασίες.
-
Όντως είναι πιο δύσκολο στις ευρωπαϊκές, με τις επιτροπές ανταγωνισμου, έχεις δίκιο, αλλά συμβαίνει σε διάφορες ιστορικές στιγμές.
-
Οπότε έχει χρειαστεί, πέφτει σε χρόνο dt το παραδάκι. Βλέπε Lufthansa.
-
-
@dettol said in FIAT PANDA 2024:
@criuser said in FIAT PANDA 2024:
Μην τα πάρετε...
Δεν τα πήραμε
Μπορεί να το μετανοιώσετε...
Αλλά είμαστε μεγαλόθυμοι...
-
Αυτή τη στιγμή πρέπει να είσαι τρελός για να δώσεις λεφτά σε ηλεκτιρικό Stellantis.
Άπειρα προβλήματα, στα διάφορα groups γράφουν ότι έβγαλαν βλάβες που δεν μπορούσαν καν να τις φτιάξουν μηχανικοί από τη Γαλλία, που ήρθαν εδώ για αυτό το λόγο.
Έχει κουμπάρος μου το e2008, την προηγούμενη γενιά, με leasing και δε βγάζει πάνω από 200km στον αυτοκινητόδρομο. Για ταξίδι παίρνει το αυτοκίνητο του πατέρα του.
-
Ναι βρε έχουν τελειώσει αυτοί και απλά δεν το έχουν ανακοινώσει επίσημα.
Μετα και αυτό το φιάσκο με τα ηλεκτρικά δεν θα έχουν πλέον άλλο πάτημα στην αγορά, θα τους απορρίψουν και οι εταιρείες leasing.
Αποθησαυρισμο κάνουν τα τελευταία χρόνια, κάποιοι θα αρχίσουν τώρα να πουλάνε μεγάλα πακέτα μετοχών για να πάρουν τα κερδισμένα και θα ελπίζουν σε εξαγορά από κάποιο μεγάλο Κινέζο που θέλει να μπει στην Ευρώπη.
-
Συνεχίζουμε να διαβάζουμε ανοησίες από χεητερς που δεν κάνουν τον κόπο να διαβάσουν.
https://www.auto-data.net/gr/peugeot-2008-ii-facelift-2023-e-2008-50-kwh-136hp-48806
340 χλμ έχει θεωρητική μέση αυτονομία.
Προφανώς στον αυτοκινητόδρομο και με ταχύτητες κανονικές δεν θα φτάνει τα 200 χλμ.
Εδώ οι κάτοχοι αυτοκινήτων με μεγαλύτερες αυτονομίες λένε ότι για να είσαι ασφαλής πρέπει κάθε 250 χλμ νά φορτίζεις και να κινείται με ταχύτητες ΚΤΕΛ το αυτοκίνητο.
Ο άνθρωπος ήταν άσχετος εντελώς.
Θα είχε κανένα ντίζελ πριν και νόμιζε ότι είναι το ίδιο.
Για τα προβλήματα όντως υπάρχουν αλλά λύνονται όπως και στις άλλες εταιρείες όπου οι κάτοχοι μας τα λένε αφού λυθούν...
Κατά τα άλλα μια χαρά αγοράζουν.
Από την άλλη το να μιλάνε για ηλεκτρικά οι Γερμανοί είναι εντελώς για γέλια.
-
το γραφειο τυπου μιλησε
-
@criuser said in FIAT PANDA 2024:
Συνεχίζουμε να διαβάζουμε ανοησίες από χεητερς που δεν κάνουν τον κόπο να διαβάσουν.
Αυτα δεν τα λενε , μονο οτι αφορα την Στελλαντις βλεπουνε
-
Το γραφείο τύπου γελάει με τα μπατσακια που τρώνε οι χεητερς από την πραγματικότητα...
-
Άντε πάλι φαντασιώσεις με ξύλο!
Τι βίτσια είναι αυτά;; -
Δεν έχεις ακούσει που λένε: Αυτόν/ην τοντην βαράει η μοναξιά. Αυτήν/τον η αγαμία.
Ε και η πραγματικότητα έχει αυτή την συνήθεια...
FIAT GRANDE PANDA 2024