-
@lap said in Audi Q3 3rd generation:
Είχαν έμπνευση
Είδα στο video που έχουν τα φλας, καλύτερα να μην είχαν καθόλου όπως η Tesla, θα μας τελάνουν!
-
Έχουν βάλει τα φλας αριατερα μαζί με τους υαλικαθαριστηρες όπως στις παλιές mercedes, μόνο που αν κατάλαβα καλά οι υαλικαθαριστηρες έχουν στρογγυλό περιστροφικο διακόπτη....
Οκ χλωμό το βλέπω να είναι εργονομικό. -
Γουστάρω το dragster ελαστικό 235/60/17 αυτά είναι! Γιατί μας τα έχουν κάνει τσουρέκια οι υπόλοιποι κατασκευαστές με τα λεπτά προφίλ, το q3 δεν θα καταλαβαίνει τίποτα με την 17αρα.
-
Δεν ξέρω αν είμαι ο μόνος αλλά κουράστηκα να βλέπω καινούργια αυτοκίνητα της κατηγορίας αυτής και το 40αρι λίγο πάνω λίγο κάτω να είναι στάνταρ. Δηλαδή κάπου έλεος πόσα χρήματα πρέπει να δώσει κανείς για ένα μικρομεσαίο suv; Και δεν αναφέρομαι μόνο στους Γερμανούς που οκ το περιμένεις αλλά τα περισσότερα κάπου εκεί είναι 37-38 άνετα. Δυο τρεις εξοπλισμούς ή πακέτα να βάλεις τα ξεπέρασες.
Και να ήταν και τίποτα το ξεχωριστό πχ με τετρακίνηση, αυθεντική λογική οχήματος ελευθέρου χρόνου να πω. Η συντριπτική πλειοψηφία όλο οθόνη, μηδενική εργονομία, χρωματάκια και ολοένα και αυξανόμενο μέγεθος λες και είμαστε στο Τέξας.
-
Ένα παιχνίδι που γουστάρω και παίζω από τη δεκαετία του 90,' έχει μπει πλέον μετά από τόσα χρόνια στην 4η γενιά του.
Όταν βγήκε ήταν ορόσημο και μάλιστα αυτό το οποίο καθόρισε μια ολόκληρη κατηγορία παιχνιδιών.
Αμέσως απέκτησε φανατικό κοινό. Η 2η γενιά του ακόμη καλύτερη.
Με τα χρόνια, βγαίνοντας οι νεότερες γενιές, η εταιρεία έβαζε πολλά καινούργια στοιχεία και με τον καιρό πρόσθετε όλο και περισσότερα δίνοντας του και λίγο διαφορετικούς προσανατολισμούς σε κάποια σημεία.
Όλα αυτά όμως άρχισαν να μην αρέσουν στους παλιούς πιστούς hardcore παίκτες του παιχνιδιού, οι οποίοι άρχισαν να διαμαρτύρονται ότι το παιχνίδι άρχισε να χάνει το χαρακτήρα που είχε στις πρώτες εκδόσεις και για τον οποίο αγαπήθηκε τόσο πολύ από αυτούς.
Όμως η εταιρεία έβλεπε ότι προσθέτοντας όλα αυτά τα καινούργια στοιχεία, άρχισε να προσελκύει τεράστιο αριθμό νέων πιο casual παικτών, να μεγαλώνει πολύ τη βάση της και φυσικά να αυξάνει πολύ και τα κέρδη.
Οπότε κάπου στ' @@ της η δυσαρέσκεια των παλιών πιστών hardcore παικτών/ πελατών.
Αν τους άρεσαν πολύ περισσότερο οι παλιές εκδόσεις ας συνέχιζαν να παίζουν αυτές.
Ο κόσμος των games άλλαζε και φυσικά έπρεπε να πιάσει τις μεγάλες μάζες οι οποίες θέλουν να περάσουν ευχάριστα και εύκολα το καιρό τους με κάποιο παιχνίδι, οπότε και πρέπει να είναι ελκυστικό στους πολλούς και όχι στους λίγους, γιατί έχει βρίσκεται το χρήμα.Αναγάγετε όλο το παραπάνω στην αυτοκινητοβιομηχανία και θα βρείτε αρκετές ομοιότητες.
-
Οι ταχύτητες εκεί βολεύουν φοβερά και απελευθερώνουν χώρο στην κεντρική κονσόλα. Στα φλας δεν βλέπω διαφορά σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα. Πιστεύετε ότι θα υπάρχει μπλέξιμο με το χειριστήριο των υαλοκαθαριστήρων;
Για το θέμα της τιμής, δυστυχώς αυτός είναι ο κόσμος στον οποίον ζούμε. Πάντως και το προηγούμενο q3 όταν βγήκε το 2018 θυμάμαι ότι ήταν αρκετά ακριβό.
-
Εγω δε καταλαβα πώς πετας νερό στα τζάμια ή κάνεις ένα περασμα μόνο.Το κεντρικό πλαινο κουμπί τι κάνει ακυρώνει το φλας?
-
-
-
μια χαρα ειναι απο εργονομια. Ωραια η φωτο που ποσταρε ο καταφρακτος. Τι μου θυμιζουν, τι μου θυμιζουν αυτα τα stalks ομως...
-
To εσωτερικό του (ταμπλώ,Info,κονσόλα) μου φαίνεται αντιγραφή νέας σειράς 1, Χ1 (αν και τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα με τις οθόνες κάπου εκεί κινούνται όλα)
Δεν το λέω για κακό, ίσα ίσα που ευτυχώς το βελτίωσαν -και σαν εργονομία και σαν ποιότητα απ'όσο δείχνει- από το προηγ. μοντέλο
-
@criuser said in Audi Q3 3rd generation:
Να θυμίσω ότι ακούγεται ότι το νέο μεγάλο και όμορφο 5 αιρκρος σε φεβ με 197 άλογα θα είναι κάτω από 40000 ευρώ.
Κοίτα μια μπούρδα και μισή το αουδι, αλλά έλεος...σιγά μην κοιτάξει κάποιος τα γαλλόχρεπα ενώ είναι υποψήφιος αγοραστής πρίμιο. Είπαμε, δεν υπάρχει σύγκριση και δεν ειναι ανταγωνιστικά μεταξύ τους.
-
οι διακοπτες μια χαρα φαίνονται.
Το προβλημα ειναι με την τιμή του. Μια αξιοπρεπη έκδοση θα κάνει γυρω στα 50Κ λες και ειναι στραγαλια και με αυτα τα χρήματα παιρνει κάποιος καλύτερο αυτοκίνητο
Τωρα αν καποιος το εχει καψουρα ας το πάρει. Κακο δεν θα είναι, ακριβο χωρις λογο ειναι
-
-
@fanis75 said in Audi Q3 3rd generation:
@cirus said in Audi Q3 3rd generation:
Μια αξιοπρεπη έκδοση θα κάνει γυρω στα 50Κ
Τουλάχιστον 60Κ.
Όπως το έφτιαξα εγώ στο configurator σύμφωνα με τις προτιμήσεις μου έφτασε λίγο πάνω από 50k.
Όλες οι πωλήσεις του πιστεύω θα είναι leasing στη Γερμανία.
-
Από ότι είδα σύμφωνα με την επίσημη σελίδα, η πιο φθηνή έκδοση με τα 42Κ η οποία είναι η advanced, περιλαμβάνει τον βασικό εξοπλισμό + το πακέτο Tech, το οποίο έτσι κι αλλιώς περιλαμβάνει πολλά πράγματα του βασικού εξοπλισμού και όλα μαζί είναι τα παρακάτω:
Νομίζω από τα παραπάνω δεν του λείπει σχεδόν τίποτα.
Εγώ θα έβαζα έξτρα 18άρες ζάντες και το Climate Control Plus για να έχω τον τριζωνικό κλιματισμό και θα έφτανε τα 44,2Κ.Άρα τα 50Κ και 60Κ που γράφουμε δεν έχουν και τόσο βάση.
Με τα παραπάνω το αυτοκίνητο νομίζω είναι σχεδόν πλήρες. -
Έχει κάποια υβριδκκοτητα;
-
Mild Hybrid νομίζω.
-
Πάλι καλά. Διότι χωρίς καμία υβριδκκοτητα είναι ακριβό.
-
@fanis75 said in Audi Q3 3rd generation:
@criuser said in Audi Q3 3rd generation:
Να θυμίσω ότι ακούγεται ότι το νέο μεγάλο και όμορφο 5 αιρκρος σε φεβ με 197 άλογα θα είναι κάτω από 40000 ευρώ.
Κοίτα μια μπούρδα και μισή το αουδι, αλλά έλεος...σιγά μην κοιτάξει κάποιος τα γαλλόχρεπα ενώ είναι υποψήφιος αγοραστής πρίμιο. Είπαμε, δεν υπάρχει σύγκριση και δεν ειναι ανταγωνιστικά μεταξύ τους.
Στην χώρα των κλειδολάγνων ίσως.
Στις σοβαρές χώρες, όλα είναι θέμα χρημάτων...
Audi Q3 3rd generation