Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα
    • 1
    • 2
    • 65
    • 66
    • 67
    • 68
    • 69
    • 69 / 69
    Αντίλογος
    46
    1374
    36191
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      w202-amg @bekiaris last edited by

      @bekiaris said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:

      @w202-amg said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:

      Μελλοντικά θα ήθελα 1500-2000kwh για ένα ηλεκτρικό αν υπάρχουν τα φορολογικά κίνητρα μέχρι τότε.

      φορολογικά κίνητρα εννοείς μέσω από εταιρία ? γιατι σαν ιδιώτης δεν υπάρχει κάποιο όφελος πέρα απο την επιδότηση. Ως προς το Net billing, έχει ακουστεί επίσης οτι θα δοθούν κάποια φορολογικά κίνητρα στην απόσβεση του εξοπλισμού, αλλά λίγο που το έψαξα οι αιτήσεις ειναι παγωμένες.
      Για ατομικη επιχείρηση σκέφτομαι ,αφαιρείται σε δύο λογιστικές χρήσεις προσαυξημενη 100% η αξία του ηλεκτρικού.

      bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • bekiaris
        bekiaris @w202-amg last edited by

        @w202-amg said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:

        Για ατομικη επιχείρηση σκέφτομαι ,αφαιρείται σε δύο λογιστικές χρήσεις προσαυξημενη 100% η αξία του ηλεκτρικού.

        α ναι τοτε αξίζει κάπως, αλλά θα ειναι μειωμένο πλέον το ΚΗ (3.000). ΣΕ επιχείρηση πάντως, αν σε παίρνει οικονομικά και χωροταξικά, αξίζει να δεις κάποια προγράμματα επιδότησης μπαταρίας μέχρι 50% που ειχα δει οτι υπάρχουν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dettol @nascar1 last edited by

          @nascar1 said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:

          Έχω net metering 5αρι. Έχει νόημα να ψαχτώ για μπαταρία; Ο υπάρχον inverter fronious κάνει ή πρέπει να πάω σε αλλον υβριδικό; Γενικά υπάρχει περίπτωση να δεχθεί ο δεδδηε να αυξήσω με νόμιμο τρόπο την ισχύ; Τώρα με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο και αντλία θερμότητας και κατανάλωση σπιτιού θα καταναλωνω πάνω από 2 με 3 χιλιάδες kwhs από τις 8000 που παράγω κατά μέσο όρο κάθε έτος

          99% κανει μια χαρα ο φρονιους. Αν θες πες μας ποιο ακριβως μοντελο εχεις. Εγω εχω τον symo gen24 10.0 plus. Εχω την εντυπωση οτι θα καταναλωνεις πολυ περισσοτερες απο 3000kwh. Με 1 ηλεκτρικο καταναλωνα περιπου 300kwh τον μηνα (μονο για το οχημα) κανοντας 18.000 χλμ τον χρονο (περιπου).

          Μιλησε με τον εγκαταστατη σου και μαθε ποσο θα κοστιζε να προσθεσεις μια μπαταρια στο υπαρχον συστημα σου. Με την μπαταρια στην πραγματικοτητα γλυτωνεις τις ρυθμιζομενες χρεωσεις για την ενεργεια που τραβας απο την μπαταρια. Οι ρυθμιζομενες χρεωσεις δεν ειναι ιδιαιτερα υψηλες. Προσωπικα την μπαταρια την εβαλα διοτι επιδοτουνταν στο pvstegi σε παρα πολυ υψηλο ποσοστο.
          Αποψη μου, κατσε 12 μηνες με το υπαρχον συστημα σου, δες αναλυτικα τις καταναλωσεις αλλα και την συνολικη παραγωγη σου και μετα αποφασιζεις αν σε συμφερει και ποτε θα σου κανει αποσβεση.

          N 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dettol @w202-amg last edited by

            Σκεφτηκες dettol να χρησιμοποιείς το ηλεκτρικό σαν μπαταρία για το σπίτι για να ξεφύγεις απόλυτα από ρυθμιζόμενες χρεώσεις αν μελλοντικά χρειαστείς αντικατάσταση μπαταριών?

            δεν γινεται με τον υπαρχον εξοπλισμο. Απο τα δυο μου ηλεκτρικα οχηματα, μονο το δελφινι υποστηριζει v2l και αυτο εως 3.7kw, επομενως θα μπορουσε να μου στηριξει μονο την μια φαση του σπιτιου.
            Δεν ειναι στα πλανα μου η αυτονομια καθως θεωρω οτι ειναι πολυ ακριβη για να γινει σωστα και δεν την χρειαζομαι (δηλαδη δεν μιλαμε για καποιο εξοχικο στη μεση του πουθενα, οπου δεν εχει καν πυλωνες ηλεκτροδοτησης κοντα). Ετσι και αλλιως, τον χρονο που περασε χρειαστηκε να τραβηξω απο το δικτυο 3.000 kwh .
            Για χαβαλε, πηρα v2l adapter για το δελφινι και στην αναγκη θα το χρησιμοποιησω με μπαλαντεζα για να ηλεκτροδοτησω ψυγειο/καταψυκτη. Αλλα κατι τετοιο θα γινει μονο σε περιπτωση αναγκης.

            bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dettol last edited by

              Υποψιν επισης, οτι μπορειτε να στησετε αυτονομο συστημα, με την εννοια οτι δεν γινεται εγχυση στο δικτυο (και νομιζω οτι δεν χρειαζεται να ενημερωσετε την δεη/δεδδηε). Βαζετε πανελ/ινβερτερ/μπαταρια και χρησιμοποιειτε την παραγομενη ενεργεια μονο εσεις ειτε ταυτοχρονα ενω παραγεται ειτε αποθηκευοντας την στην μπαταρια σας. Οτι παραχθει περα απο τις αναγκες σας, "πετιεται". Η τιμη των μπαταριων εχει πλεον πεσει σε τετοια επιπεδα που ενα τετοια συστημα εχει αρκετο ενδιαφερον.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • bekiaris
                bekiaris @dettol last edited by

                @dettol said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:

                δεν γινεται με τον υπαρχον εξοπλισμο. Απο τα δυο μου ηλεκτρικα οχηματα, μονο το δελφινι υποστηριζει v2l και αυτο εως 3.7kw, επομενως θα μπορουσε να μου στηριξει μονο την μια φαση του σπιτιου.
                Δεν ειναι στα πλανα μου η αυτονομια

                το πλήρες αυτόνομο σύστημα ειδικά αν έχεις υψηλές καταναλώσεις οπως ηλεκτρικό αυτοκίνητο, θέλει αρκετά χρήματα και για μένα προσωπικά, πάντα πρέπει να υπάρχει ως backup η λύση του δικτύου. αμα σου χαλάσει το Inverter μέχρι να γίνει αντικατάσταση (ακόμα και εντός εγγύησης) τι θα κάνεις? δεν ειναι απλό πράγμα το ρεύμα και δεν πρέπει να παίζουμε με αυτό για να γλιτώσουμε λίγα ευρώ, ενώ στην στραβή θα δημιουργήσει πολλά προβλήματα + extra κρεββατομουρμούρα

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • N
                  nascar1 @dettol last edited by nascar1

                  @dettol said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:

                  @nascar1 said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:

                  Έχω net metering 5αρι. Έχει νόημα να ψαχτώ για μπαταρία; Ο υπάρχον inverter fronious κάνει ή πρέπει να πάω σε αλλον υβριδικό; Γενικά υπάρχει περίπτωση να δεχθεί ο δεδδηε να αυξήσω με νόμιμο τρόπο την ισχύ; Τώρα με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο και αντλία θερμότητας και κατανάλωση σπιτιού θα καταναλωνω πάνω από 2 με 3 χιλιάδες kwhs από τις 8000 που παράγω κατά μέσο όρο κάθε έτος

                  99% κανει μια χαρα ο φρονιους. Αν θες πες μας ποιο ακριβως μοντελο εχεις. Εγω εχω τον symo gen24 10.0 plus. Εχω την εντυπωση οτι θα καταναλωνεις πολυ περισσοτερες απο 3000kwh. Με 1 ηλεκτρικο καταναλωνα περιπου 300kwh τον μηνα (μονο για το οχημα) κανοντας 18.000 χλμ τον χρονο (περιπου).

                  Μιλησε με τον εγκαταστατη σου και μαθε ποσο θα κοστιζε να προσθεσεις μια μπαταρια στο υπαρχον συστημα σου. Με την μπαταρια στην πραγματικοτητα γλυτωνεις τις ρυθμιζομενες χρεωσεις για την ενεργεια που τραβας απο την μπαταρια. Οι ρυθμιζομενες χρεωσεις δεν ειναι ιδιαιτερα υψηλες. Προσωπικα την μπαταρια την εβαλα διοτι επιδοτουνταν στο pvstegi σε παρα πολυ υψηλο ποσοστο.
                  Αποψη μου, κατσε 12 μηνες με το υπαρχον συστημα σου, δες αναλυτικα τις καταναλωσεις αλλα και την συνολικη παραγωγη σου και μετα αποφασιζεις αν σε συμφερει και ποτε θα σου κανει αποσβεση.

                  Από το λίγο που το έψαξα δεν κάνει ο δικός μου fronius οπότε θέλει ένα πιο προσεγμένο σχέδιο αν θέλω να κάνω κάτι σοβαρό. Και φυσικά θα πρέπει να βάλω βαθιά το χέρι στην τσέπη... Το πιο σωστό είναι να μείνω ως έχω, να εκμεταλευτώ τις περίπου 1000kwh που "χάριζα" έως τώρα στη δεη και του χρόνου αφού θα έχω μελετήσει με ακρίβεια τα δεδομένα θα σκεφτώ πιο σοβαρά τι και πως θα κινηθώ. Με κατανάλωση (με προσοχή) 15kwh στα 100 χιλιόμετρα (εφικτή με κίνηση σε περιαστικές διαδρομές και στο ζεστό κλίμα της Πάτρας) και για 20.000 χλμ/έτος θα έχω μια κατανάλωση 3.000 kwh χοντρικά. Έχω και νυχτερινό, γύρισα και σε μπλε τιμολόγιο νομίζω είμαι οκ για την ώρα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    tgd last edited by

                    @dettol said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:

                    Υποψιν επισης, οτι μπορειτε να στησετε αυτονομο συστημα, με την εννοια οτι δεν γινεται εγχυση στο δικτυο (και νομιζω οτι δεν χρειαζεται να ενημερωσετε την δεη/δεδδηε).

                    Αυτό σκέφτομαι κι εγώ. Αλλά η διαδικασία προς τον ΔΕΔΔΗΕ δεν αλλάζει, πρέπει να δηλωθείς ως παραγωγός ρεύματος και να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα για να μην επιστρέφει στο δίκτυο η παραγωγή σου.

                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • cirus
                      cirus @tgd last edited by

                      @tgd said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:

                      @dettol said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:

                      Υποψιν επισης, οτι μπορειτε να στησετε αυτονομο συστημα, με την εννοια οτι δεν γινεται εγχυση στο δικτυο (και νομιζω οτι δεν χρειαζεται να ενημερωσετε την δεη/δεδδηε).

                      Αυτό σκέφτομαι κι εγώ. Αλλά η διαδικασία προς τον ΔΕΔΔΗΕ δεν αλλάζει, πρέπει να δηλωθείς ως παραγωγός ρεύματος και να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα για να μην επιστρέφει στο δίκτυο η παραγωγή σου.

                      Αυτόνομος οταν λεμε είναι να ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΝ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΗ

                      οπότε δεν χρειάζεται να ενημερώσεις κανέναν γιατι ετσι και αλλιως δεν μπορεις να επιστρεψεις την παραγωγη σου σε κάτι που δεν εισαι συνδεδεμενος

                      Οταν εισαι συνδεδεμενος με την ΔΕΗ , ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΟΣ

                      Cirus the virus

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • k-m
                        k-m last edited by k-m

                        Απλα αν δεν εχεις Backup τη ΔΕΗ εισαι (όχι εσυ, γενικα οποιος το κανει) Αυτόνομος αλλά ταυτόχρονα και λίγο χαζος/αφελης (αν πιστευεις οτι θα την βγάλεις "καθαρη" ).

                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • cirus
                          cirus @k-m last edited by cirus

                          @k-m said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:

                          Απλα αν δεν εχεις Backup τη ΔΕΗ εισαι (όχι εσυ, γενικα οποιος το κανει) Αυτόνομος αλλά ταυτόχρονα και λίγο χαζος/αφελης (αν πιστευεις οτι θα την βγάλεις "καθαρη" ).

                          Τι εννοεις καθαρη?

                          Μια χαρα καθαρή την βγαζεις. Απλά πρεπει να ξερεις οτι το να είσαι τελειως αυτονομος θα σου κοστισει πολύ πολύ περισσότερα χρήματα και θα πρεπει τα δημοτικά τέλη να τα πληρώνεις ετσι και αλλιως απλως δεν θα τα πληρώνεις μεσω της ΔΕΗ

                          Γενικα επειδη το να είσαι τελειως αυτονομος προυποθετει μεγαλο συστημα και μεγαλη Γεννητρια Diesel για τις δυσκολες μερες-βδομαδες του χειμώνα δεν συμφερει και πολύ

                          Να εισαι συνδεδεμενος με την ΔΕΗ και να είσαι αυτονομος εως 90% είναι ευκολο και οχι ιδιαιτερως δαπανηρο

                          Το να πας από το 90% στο 100% αυτονομια θα σου κοστίσει πολύ περισσότερο σε χρηματα από το να πας από το 0% στο 90% αυτονομια

                          Cirus the virus

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • k-m
                            k-m last edited by

                            εννοω οτι θα γινει η στραβη και θα εισαι μια βδομαδα χωρις ρευμα

                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • cirus
                              cirus @k-m last edited by cirus

                              @k-m said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:

                              η στραβη και θα εισαι μια βδομαδα χωρις ρευμα

                              Μπα αν εχεις κάνει σωστο planning και εχεις βαλει dieseλογεννητρια η οποια εχει προγραμματιστει να πέρνει μπροστα αυτόματα όταν οι μπαταρίες σου πέσουν κάτω από το 10% δεν θα έχεις ποτε πρόβλημα

                              Αλλα καταλαβαίνεις ότι να πάρεις μια τοσο μεγαλη Dieselογεννητρια , προγραμματιζόμενη για να συνδεθει με τον controller του inventer σου ε οσο να πεις θα κοστιζει πολύ!!

                              Cirus the virus

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dstou last edited by

                                Άμα ήταν έτσι εύκολα και φτηνά, ένα σωρό καταναλωτές θα αυτονομούνταν. Αλλά αυτό είναι τεχνικώς πολύ δύσκολο αλλά και πανάκριβο. Μείνετε στο μαντρί, η αυτονομία δεν συμφέρει κι ας λένε ότι θέλουνε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dstou last edited by dstou

                                  Κάτι άλλο. Ποιός θα κάνει σέρβις σε όλα αυτά τα αυτόνομα συστήματα; και με το κόστος; κάθε Πότε θα έχεις διακοπή ρεύματος λόγω βλάβης, έλλειψης εφεδρείας ή άλλο λόγο; πόσο χρόνο θα μένεις χωρίς ρεύμα; ποιός θα σε σερβίρει σε περίπτωση βλάβης ή άλλου έκτακτου περιστατικού σε μέρες αργίας ή γιορτής; ένας τεχνίτης που έχουμε για τη γεννήτρια των γραφείων όταν τον ρωτάμε κάθε Πότε θέλει σέρβις μας απαντάει: αμάξι έχεις, κάθε Πότε θέλει σέρβις αυτό; έτσι θέλει και η γεννήτρια. Ποιός θα οργανώσει όλες αυτές τις διατάξεις και τους αυτοματισμούς κάτω από μία ομπρέλα εποπτείας και λειτουργίας;
                                  Ταπεινή μου πρόταση: καθίστε στ' αυγά σα και απολαύστε το ρεύμα που σας δίνει το δίκτυο. Είναι σχετικά φθηνό, είναι αδειάλειπτο, είναι διαρκές, είναι ξένοιαστο.⁸

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 65
                                  • 66
                                  • 67
                                  • 68
                                  • 69
                                  • 69 / 69
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr