Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA AYGO X
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TOYOTA AYGO X
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 14
    • 15
    • 7 / 15
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    52
    297
    13480
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Πάντως όντως είναι όπως τα περιγράφουν? Δηλαδή δεν έχεις καθολου πατιναρισμα στην εκκίνηση. Σωστά;

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vagkirk last edited by

        Είδα ένα απέναντι μου σήμερα το πρωί , νόμιζα πως ήταν το IQ , μόνο μόλις έφτασα ακριβώς δίπλα και είδα πως έχει πίσω πόρτες κατάλαβα πως είναι το νέο Aygo.

        Παρά πολύ ωραίο , μικρό σε μέγεθος και με τις πίσω πόρτες κερδίζει σε πρακτικότητα σε σχέση με το IQ ,το ίδιο και λόγω μεγαλύτερου ύψους, για αστικές και περιαστικές μετακινήσεις με δύο παιδιά μεχρι 12 χρόνων θα είναι τέλειο αυτοκινητάκι.

        Θα πάει σφαίρα πιστεύω σε πωλήσεις στην κατηγορία του και θεωρώ πως θα πάρει και από τα supermini για όσους τα θεωρούσαν ως δεύτερα πόλης μέχρι τώρα καθώς εκεί που έφτασαν οι τιμές τους ειναι πλέον ασύμφορα.

        I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          iceman7 @vagkirk last edited by iceman7

          @vagkirk said in TOYOTA AYGO X:

          Είδα ένα απέναντι μου σήμερα το πρωί , νόμιζα πως ήταν το IQ , μόνο μόλις έφτασα ακριβώς δίπλα και είδα πως έχει πίσω πόρτες κατάλαβα πως είναι το νέο Aygo.

          Παρά πολύ ωραίο , μικρό σε μέγεθος και με τις πίσω πόρτες κερδίζει σε πρακτικότητα σε σχέση με το IQ ,το ίδιο και λόγω μεγαλύτερου ύψους, για αστικές και περιαστικές μετακινήσεις με δύο παιδιά μεχρι 12 χρόνων θα είναι τέλειο αυτοκινητάκι.

          Θα πάει σφαίρα πιστεύω σε πωλήσεις στην κατηγορία του και θεωρώ πως θα πάρει και από τα supermini για όσους τα θεωρούσαν ως δεύτερα πόλης μέχρι τώρα καθώς εκεί που έφτασαν οι τιμές τους ειναι πλέον ασύμφορα.

          Παπαρια θα πουλήσει.
          Το σωστό αυτοκινητάκι πόλης ήταν το προηγούμενο aygo/108/c1
          Αυτό έφτασε το προηγούμενο γιαρις σε διαστασεις και δεν έχει καμία υβριδικοτητα με αποτέλεσμα να καίει παρα πολύ.
          Ο κινητήρας αυτός με αιρ-κοντίσιον το καλοκαίρι στην πόλη χτυπάει 7-8.
          Καλά για τις ζάντες δεν περιγράφω άλλο.
          Το έχουν ξεφτιλίσει πια.
          17αρες και 18αρες στον κουβα.

          J 1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • J
            JohnDoe @iceman7 last edited by

            @iceman7 said in TOYOTA AYGO X:

            Το έχουν ξεφτιλίσει πια.
            17αρες και 18αρες στον κουβα.

            Εγώ στην 17άρα του, είδα χορταστικό προφίλ. Μεγάλη συνολική διάμετρος τροχού. (659mm) Καμία σχέση με το ανύπαρκτο προφίλ της υποχρεωτικής 17άρας του Yaris που περιμένω αφού Chic (με συνολική διάμετρο τροχού 616mm)

            I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              iceman7 @JohnDoe last edited by

              @johndoe said in TOYOTA AYGO X:

              @iceman7 said in TOYOTA AYGO X:

              Το έχουν ξεφτιλίσει πια.
              17αρες και 18αρες στον κουβα.

              Εγώ στην 17άρα του, είδα χορταστικό προφίλ. Μεγάλη συνολική διάμετρος τροχού. (659mm) Καμία σχέση με το ανύπαρκτο προφίλ της υποχρεωτικής 17άρας του Yaris που περιμένω αφού Chic (με συνολική διάμετρο τροχού 616mm)

              Στην αλλαγή ελαστικού θέλω να τους δω όλους τους μάγκες που για τη μόστρα βάζουν μεγαλες διαστάσεις αλλά μετά που λεφτά για σωστά ελαστικά με αποτέλεσμα να έχει γεμίσει ο κόσμος λαστιχα γ διαλογής.
              Για τις γρατσουνιές κλπ στα πεζοδρόμια επίσης άστο καλύτερα.
              Για αμάξι πόλης τάσι και πολύ του είναι.

              J 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • J
                JohnDoe @iceman7 last edited by

                @iceman7 said in TOYOTA AYGO X:

                @johndoe said in TOYOTA AYGO X:

                @iceman7 said in TOYOTA AYGO X:

                Το έχουν ξεφτιλίσει πια.
                17αρες και 18αρες στον κουβα.

                Εγώ στην 17άρα του, είδα χορταστικό προφίλ. Μεγάλη συνολική διάμετρος τροχού. (659mm) Καμία σχέση με το ανύπαρκτο προφίλ της υποχρεωτικής 17άρας του Yaris που περιμένω αφού Chic (με συνολική διάμετρο τροχού 616mm)

                Στην αλλαγή ελαστικού θέλω να τους δω όλους τους μάγκες που για τη μόστρα βάζουν μεγαλες διαστάσεις αλλά μετά που λεφτά για σωστά ελαστικά με αποτέλεσμα να έχει γεμίσει ο κόσμος λαστιχα γ διαλογής.
                Για τις γρατσουνιές κλπ στα πεζοδρόμια επίσης άστο καλύτερα.
                Για αμάξι πόλης τάσι και πολύ του είναι.

                Επί της ουσίας δεν διαφωνώ. Έχω πληρώσει αρκετά χρήματα για λάστιχα και έχεις δίκιο. Ρώτησα αν μπορώ να έχω τις 16άρες αντί 17άρες στο Yaris αλλά όπως ξέρετε και έμαθα προς έκπληξη μου κι εγώ, χρεώνονται έξτρα. Στο Leon μου αντίστοιχα είχα φορτωθεί τις 18άρες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • I
                  iceman7 last edited by

                  Ναι δυστυχώς είναι φοβερό που χρεώνουν έξτρα τις μικρότερες ζάντες χωρίς να υπάρχει ένα προγραμμα ανταλλαγής.
                  Ακόμα πιο τραγικό είναι που σου φορτώνουν εξαρχης μεγαλες ζάντες που πέραν των άλλων αυξάνουν τους ρύπους αρα και την τιμή του αυτοκινήτου και τα ετήσια τέλη.
                  Αλλά κάπου και τα στελέχη των εισαγωγικών πάνε με τα νερά του κόσμου.
                  Μεγάλη ζάντα να καλύπτει το απειροελάχιστο μέγεθος του «εγώ» του θέλει ο καγγουρελληνας, μεγαλες βάζουν ακόμα και στους κουβάδες. Και μετά δείχνουν σαν παπουτσωμένοι γάτοι τα αμάξια.

                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @iceman7 last edited by

                    @iceman7 said in TOYOTA AYGO X:

                    Μεγάλη ζάντα να καλύπτει το απειροελάχιστο μέγεθος του «εγώ» του θέλει ο καγγουρελληνας, μεγαλες βάζουν ακόμα και στους κουβάδες. Και μετά δείχνουν σαν παπουτσωμένοι γάτοι τα αμάξια.

                    Τα εχουμε πει, ο μεσος αγοραστης στην Ελλαδα από τα πρώτα πράγματα που κοιταει είναι οι ζάντες. Ο αλλος εγραφε οτι το ioniq ειναι αμαξαρα επειδη εχει 20αρες….χαχα! Διαβαζεις συνεχεια σχόλια για ζαντες, αγοραστες που πληρωνουν για 18αρες επειδη δεν ειναι ωραιο το σχέδιο της 17” κλπ. Συνέχεια τα διαβάζουμε αυτά!

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    I 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • I
                      iceman7 @fanis75 last edited by

                      @fanis75 said in TOYOTA AYGO X:

                      @iceman7 said in TOYOTA AYGO X:

                      Μεγάλη ζάντα να καλύπτει το απειροελάχιστο μέγεθος του «εγώ» του θέλει ο καγγουρελληνας, μεγαλες βάζουν ακόμα και στους κουβάδες. Και μετά δείχνουν σαν παπουτσωμένοι γάτοι τα αμάξια.

                      Τα εχουμε πει, ο μεσος αγοραστης στην Ελλαδα από τα πρώτα πράγματα που κοιταει είναι οι ζάντες. Ο αλλος εγραφε οτι το ioniq ειναι αμαξαρα επειδη εχει 20αρες….χαχα! Διαβαζεις συνεχεια σχόλια για ζαντες, αγοραστες που πληρωνουν για 18αρες επειδη δεν ειναι ωραιο το σχέδιο της 17” κλπ. Συνέχεια τα διαβάζουμε αυτά!

                      Διάβαζα στο fb για έναν με active plus στο YC που ήθελε να δώσει τις 16αρες και να βάλει 18αρες.
                      Ότι να ναι !

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • gtsartsal
                        gtsartsal last edited by

                        Σχετικά με την τελική του Aygo.

                        Στο γιαρις 1ης γενιάς που είχα η Τογιότα ανακοίνωνε 165 τελική... 185 στο κοντέρ έπιανε για πλάκα, παντού .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • mastoras78
                          mastoras78 last edited by

                          @pgp737ng said in TOYOTA AYGO X:

                          Δεν μου αρέσει που το εργοστασιακό βάψιμο, είναι ΓΤΠΚ με αρκετά μπιμπικακια παντού!

                          Το ακούω συχνά αυτό για διάφορα τογιότα από επαγγελματίες.. κι όμως στα φόρουμ δε βλέπω να πολυαναφέρεται

                          "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                          #tsekourato_ksevrakoma

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • georgekn
                            georgekn last edited by georgekn

                            Νομίζω εδώ η σε άλλο forum τεχνολογίας υπήρξε κάποιος με Yaris προηγούμενης γενιάς με πολλά θέματα στην εργοστασιακή βαφή και το κυνήγησε και με πολύ κόπο κατάφερε να αλλάξει η Toyota Hellas το όχημα τού με ένα νέο Yaris τελευταίο μοντέλο...συν κάποια μικρή χρηματική διαφορά...
                            Θα το ψάξω...

                            https://forum.4troxoi.gr/topic/92712/forum-tehnika-themata-veltioseis-provlimata-sti-vafi-kainoyrgioy-yaris

                            https://www.insomnia.gr/forums/topic/748816-προβληματα-στη-βαφη-καινουργιου-yaris/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • fanis75
                              fanis75 moderator last edited by

                              Τα λέει καλά ο Στρατής.....!!

                              Να το βλέπεις σταθμευμένο και να εντυπωσιάζεσαι, να σε απογοητεύει οδηγώντας, αφού σε απλά ελληνικά σέρνεται, αλλά τελικά είναι τόσο όμορφο και χρηστικό, οπότε, όντας και Toyota, επιλέγεις αυτό το «my AYGO is fantastic», με τον κωδικό «X». Της σχολής των υβριδικών Yaris και Corolla, και εδώ ο Τογιοτισμός κερδίζει το Όσκαρ του concept. Ό,τι διεκδικούν χρόνια οι Ευρωπαίοι, και ειδικά οι Γερμανοί. Από τη γενιά των «i» της ΒΜW μέχρι των ID του γκρουπ της VW. Οι Γερμανοί, που αμφισβητούσαν τη hybrid τεχνολογία-έργο Toyota, με το νέο Prius να απογειώνεται επιτέλους και αισθητικά…

                              https://www.4troxoi.gr/blog/peri-aisthitikis/

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • E
                                evolander last edited by

                                Καλημέρα στην ομήγυρη, το πήραμε 2ο χέρι με 16κ χλμ μοντέλο του 2022 για την κόρη, και βλέπω στα δύο προηγούμενα service σε εξουσιοδοτημένο Toyota τη χρήση λιπαντικών 0W-20, αντί του προτεινόμενου 0W-16.

                                Στα δικά σας τι βάζουν? (η ερώτηση έχει να κάνει με το λάθος ιξώδες 5W-30 που η Toyota έβαζε στους κινητήρες 1NR-FE (Yaris, Auris, IQ), σε αντίθεση με το προτεινόμενο 0W-20, με αποτέλεσμα μετά από περίπου 100000 χλμ να καίει ο κινητήρας υπερβολικό λάδι!

                                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @evolander last edited by

                                  @evolander said in TOYOTA AYGO X:

                                  Καλημέρα στην ομήγυρη, το πήραμε 2ο χέρι με 16κ χλμ μοντέλο του 2022 για την κόρη, και βλέπω στα δύο προηγούμενα service σε εξουσιοδοτημένο Toyota τη χρήση λιπαντικών 0W-20, αντί του προτεινόμενου 0W-16.

                                  Μια χαρά ειναι το 0-20 για αυτό το μοτέρ, δεν χρειάζεται το ακριβό 0-16 όπως τα υβριδικά.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • M
                                    Mister Gatonis last edited by

                                    Εμένα θα μου πει κάποιος, γιατί από ότι βλέπω όλοι καταλάβατε. Υποθετικά έχω 140.000 χλμ και το αμάξι 4 χρόνια ισχύει η εκτεταμένη ή η ρελαξ;;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      panormus772 last edited by

                                      https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/apostoli_stis_brykselles_proti_epafi_me_to_neo_toyota_aygo_x_hybrid_to_proto_mini_me_texnologia_full_hybrid_photos-7843137/

                                      Youtube Video

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Με το γιάρις κρος να ξεκινάει από τα 25000 και το απλό γιάρις από τα 21000, υπάρχει χώρος για το Αιγκο να ξεκινάει από τα 18000.

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • ataim
                                          ataim @criuser last edited by

                                          @criuser said in TOYOTA FORUM:

                                          Με το γιάρις κρος να ξεκινάει από τα 25000 και το απλό γιάρις από τα 21000, υπάρχει χώρος για το Αιγκο να ξεκινάει από τα 18000.

                                          Δύσκολο το βλέπω, είναι βέβαια όσο φθηνιάρικο πάει εσωτερικά, ούτε καν ανοιγόμενα πίσω παράθυρα δεν έχει, θα δούμε πόσο θα το τιμολογήσουν.

                                          Στα specs κρατάνε την ίδια ζάντα 175/60/18 που φαίνεται υπερβολική αλλά θυμίζω ότι το I3 φόραγε 175/60/19 Σε βάρος το βλέπω να είναι αντίστοιχο με το πολύ ελαφρύ yaris, οπότε και σε κατανάλωση τα ίδια θα είναι. Πλεονέκτημα θα έχει μόνο στο μικρότερο μέγεθος.

                                          georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Μα και το παλιό ακουμπούσε τα 16000 ή και παραπάνω, που ήταν απλό βενζίνης.

                                            Με την μείωση και εξαφάνιση των επιδοτήσεων στα ηλεκτρικά, θα μείνουν μόνο τα μικρά για αυτούς που μπορούν να φορτίζουν σπίτι τους ή στην δουλειά τους και μόνο.

                                            Οπότε δημιουργείται χώρος για μικρά υβριδικά.

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 7 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr