-
-
Ο,τι και να λένε οι ζηλόφθονες χέητερς, το αμάξι ειναι κορυφή!! Με εξαίρεση τα Τέσλα - που ειναι η ευακαιρία του αιώνα! - ειναι ό,τι καλύτερο μπορεί να αγοράσει κάποιος σήμερα σε αυτά τα χρήματα. Τόσο απλά. Σε ληζινγκ αλλάζη η κατάσταση, αλλά όταν πληρώνεις τα ωραία σου λεφτάκια από την τσέπη σου, τότε καλύτερη επιλογή δεν υπάρχει.
Το αμάξι είναι υπερβολικά ακριβό για το μέγεθος και το χαρακτήρα του.
Ούτε τα iphone τόσο υπερεκτιμημενο.
Στα 32 μιας μεσαία έκδοση θα ήταν πιο ανεκτή.
Με ανοιχτόχρωμο ουρανο και επιλογή για ηλιοροφή και σε κάθε περίπτωση περισσότερο αέρα για τους επιβάτες θα το σκεφτόμουν.
Σήμερα ειναι μια ακόμα αβολη για γιαπωνεζια -
Το αμάξι είναι υπερβολικά ακριβό για το μέγεθος και το χαρακτήρα του.
Τσάμπα ειναι για αυτά που προσφέρει. Ξεκξινάει στην ιδια τιμή με την μεσία έκδοση του YC. Το αυτοκίνητο ειναι η καλύτερη ευκαιρία σήμερα, μετά τα Τέσλα φυσικά! Είναι υπερ-ατού, τα κάνει όλα και συμφέρει με άνεση, αριστεία, χωρίς φανφάρες και με πολυτέλεια, ποιότητα και ανάρτηση ανήκουστη μέχρι σήμερα στην κατηγορία.
-
Ο,τι και να λένε οι ζηλόφθονες χέητερς, το αμάξι ειναι κορυφή!! Με εξαίρεση τα Τέσλα - που ειναι η ευακαιρία του αιώνα! - ειναι ό,τι καλύτερο μπορεί να αγοράσει κάποιος σήμερα σε αυτά τα χρήματα. Τόσο απλά. Σε ληζινγκ αλλάζη η κατάσταση, αλλά όταν πληρώνεις τα ωραία σου λεφτάκια από την τσέπη σου, τότε καλύτερη επιλογή δεν υπάρχει.
Το αμάξι είναι υπερβολικά ακριβό για το μέγεθος και το χαρακτήρα του.
Ούτε τα iphone τόσο υπερεκτιμημενο.
Στα 32 μιας μεσαία έκδοση θα ήταν πιο ανεκτή.
Με ανοιχτόχρωμο ουρανο και επιλογή για ηλιοροφή και σε κάθε περίπτωση περισσότερο αέρα για τους επιβάτες θα το σκεφτόμουν.
Σήμερα ειναι μια ακόμα αβολη για γιαπωνεζιαΠερισσοτερο αερα για τους πισω επιβατες..για τα ποδια γιατι στο υψος ειναι οκ..μπροστα εχει κατατι περισσοτερους χωρους απ το νεο chr..πορτ παγκαζ εχει κατατι μεγαλυτερο απ το chr..ενα συρομενο ηθελε για τους πισω επιβατες!!
με τραβηγμενο b-segment στα 4,40 οπως το symbioz η εστω 4,30 σαν το 2008 και ενα συρομενο πισω στην επομενη γενια+ κινητηρες ev και phev θα ταν ισως τελειο...
Επιπλεον για την τιμη οκ ειναι ψηλα..αλλα ειναι και φορτωμενο..θα μπορουσε να διαλεξει τον ευκολο δρομο με ενα θερμικο 1200αρι χειροκινητο και αδειο και να ξεκιναγε απο 24-25-26 χιλιαρικα..Δεν νομιζω ομως οτι θα ταιριαζε στο προφιλ της lexus..στο οικολογικο προφιλ εννοω.. -
Προσωπικά δεν με ενοχλεί η τιμή του Λέξους.
Κάποια αυτοκίνητα προσφέρουν το διαφορετικό και σε όποιους αρέσουν.
Γιατί δηλαδή να το κάνει η μίνι με τα τόσα προβλήματα αξιοπιστίας και τα πανάκριβα σέρβις ?
-
-
Ο,τι και να λένε οι ζηλόφθονες χέητερς, το αμάξι ειναι κορυφή!! Με εξαίρεση τα Τέσλα - που ειναι η ευακαιρία του αιώνα! - ειναι ό,τι καλύτερο μπορεί να αγοράσει κάποιος σήμερα σε αυτά τα χρήματα. Τόσο απλά. Σε ληζινγκ αλλάζη η κατάσταση, αλλά όταν πληρώνεις τα ωραία σου λεφτάκια από την τσέπη σου, τότε καλύτερη επιλογή δεν υπάρχει.
Το αμάξι είναι υπερβολικά ακριβό για το μέγεθος και το χαρακτήρα του.
Ούτε τα iphone τόσο υπερεκτιμημενο.
Στα 32 μιας μεσαία έκδοση θα ήταν πιο ανεκτή.
Με ανοιχτόχρωμο ουρανο και επιλογή για ηλιοροφή και σε κάθε περίπτωση περισσότερο αέρα για τους επιβάτες θα το σκεφτόμουν.
Σήμερα ειναι μια ακόμα αβολη για γιαπωνεζιαΠερισσοτερο αερα για τους πισω επιβατες..για τα ποδια γιατι στο υψος ειναι οκ..μπροστα εχει κατατι περισσοτερους χωρους απ το νεο chr..πορτ παγκαζ εχει κατατι μεγαλυτερο απ το chr..ενα συρομενο ηθελε για τους πισω επιβατες!!
με τραβηγμενο b-segment στα 4,40 οπως το symbioz η εστω 4,30 σαν το 2008 και ενα συρομενο πισω στην επομενη γενια+ κινητηρες ev και phev θα ταν ισως τελειο...
Επιπλεον για την τιμη οκ ειναι ψηλα..αλλα ειναι και φορτωμενο..θα μπορουσε να διαλεξει τον ευκολο δρομο με ενα θερμικο 1200αρι χειροκινητο και αδειο και να ξεκιναγε απο 24-25-26 χιλιαρικα..Δεν νομιζω ομως οτι θα ταιριαζε στο προφιλ της lexus..στο οικολογικο προφιλ εννοω..Ήθελε ψηλότερη οροφή και ανοιχτόχρωμη ταπετσαρία στον ουρανό.
Ένα συρόμενο κάθισμα θα ήταν τέλειο.
Γενικά αν θες να δεις κορυφαία εκμετάλλευση χώρου και αέρα δες το τ-κρος.
Για την καραμέλα ότι είναι ακριβό το υβριδικό σύνολο της τογιοτα, θα πω μόνο ότι έχει αποσβέσει ήδη ότι R&D έχει κάνει 20 χρόνια τώρα που τα αναπτύσσει. Στην τογιοτα τα υβριδικά συστήματα έπρεπε να είναι σε κόστος όπως ένας απλός θερμικός.
Ευτυχώς την ξεφτιλισε η mg που από το πουθενά έβγαλε υβριδικό φθηνό και πιο δυνατό. -
Στην τογιοτα τα υβριδικά συστήματα έπρεπε να είναι σε κόστος όπως ένας απλός θερμικός.
Γιατί?? Και πως να γίνει αυτό? Δεν μιλάμε για κόστος R&D, αλλά πραγματικό κόστος. Έχει πολύ περισσότερα εξαρτήματα, άρα πως να εχει το ίδιο κόστος? Είναι παράλογο αυτό που λες. Έχει 2 ηλκτροκινητήρες, ινβερτερ και μπαταρία - δεν έχουν κόστος αυτά? Έχεις γίνει τόσο χέητερ της Τογιότα που έχει θολώσει την κρίση σου!!
ΥΓ: 'όσο για την Εμ τζι, μια κινέζικη μπούρδα έβγαλε που αποδίδει στο περίπου και φυσικά δεν ξέρουμε για πόσα χρόνια.
-
Στην τογιοτα τα υβριδικά συστήματα έπρεπε να είναι σε κόστος όπως ένας απλός θερμικός.
Γιατί?? Και πως να γίνει αυτό? Δεν μιλάμε για κόστος R&D, αλλά πραγματικό κόστος. Έχει πολύ περισσότερα εξαρτήματα, άρα πως να εχει το ίδιο κόστος? Είναι παράλογο αυτό που λες. Έχει 2 ηλκτροκινητήρες, ινβερτερ και μπαταρία - δεν έχουν κόστος αυτά? Έχεις γίνει τόσο χέητερ της Τογιότα που έχει θολώσει την κρίση σου!!
ΥΓ: 'όσο για την Εμ τζι, μια κινέζικη μπούρδα έβγαλε που αποδίδει στο περίπου και φυσικά δεν ξέρουμε για πόσα χρόνια.
Συγκριτικά με τους άλλους που φτιάχνουν υβριδικά πια πιο ακριβά πουλάει η τογιοτα που έχει και την τεχνογνωσία.
Και δίνει αμάξια σκουπίδια όπως τι γιαρις κρος.
Με πλαστικά τζαμπο -
Συγκριτικά με τους άλλους που φτιάχνουν υβριδικά πια πιο ακριβά πουλάει η τογιοτα που έχει και την τεχνογνωσία.
Συγκριτικά με άλλους πουλάει πιο φτηνά (δες Ρενώ π.χ.) και έχει εξαιρετικά αμάξια, με απίστευτη ποιότητα και μηχανολογία που την βλεπεις μόνο στα πρίμια. Τώρα εαν κάποιος κοιτάει μόνο τα πλαστικά και τις επενδύσεις και ας έχει ταμπούρα και 5τάχυτο κιβώτιο και τεχνολογία του 1960, εεε ας πάει στον Αρμενιάκο να πάρει καναπέ και σιφονιέρα, δεν χρειάζεται αμάξι!
-
Είναι απολύτως φιλική η τιμή του LBX, και εξηγούμαι:
Με 32-38 καφετιά που θέλει το μετριότατο Audi Q2 των 4,05μ. χωρίς καν ήπιο υβριδισμό (!), 29-32 καφέ για το Άλφα Τζούνιορ των 4,17μ. και 145 αλόγατων με ήπιο υβριδικό, με από 46 χήνες για το GLA με τα 136 αλόγατα και ήπιο υβριδισμό (οκ, είναι 4,41 κάτι παραπάνω θα έχει από χώρους), και 35-40 καφετιά για το Μίνι Κάντρυμαν, έστω με 4,44 μήκος και 170 αλόγατα, αλλά πάλι mild, δε βλέπω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα με τα 32-42 του LBX.
Πρίμιο είναι, έστω και εκ αγχιστείας, αυτόματο, ολοκαίνουργιο, οικονομικότατο, φουλ υβριδικό, τζαπάν, μεγάλη εγγύηση έχει, πολύ πιο future proof και αξιόπιστο από όλα όσα προανέφερα, πόσο πρέπει να κάνει δηλαδή?
Προφανώς δεν είναι και τέλειο, αλλά μην κάνουμε τώρα μείζον θέμα την τιμολόγησή του.έδιτ
Για λόγους πληρότητας, παρόλο που δε νομίζω ότι αλλάζει κάτι, στο βασικό συμπέρασμα τουλάχιστον, ας προσθέσω και τα :
DS3 των 4,12μ. με 32-35 καφετιά και DS4 των 4,4μ. εδώ, με 36-40.000, αμφότερα mild και με 145 τετράποδα. -
Στα κριτήρια σου έχει μόνο τον υβριδισμο και τα άλογα.
Δεν αγοράζουν όλοι έτσι.
Το lbx είναι ένα ποιοτικότερο γιαρις κρος.
Αυτό δεν θα του αλλάξει ως αντίληψη και Χρύσα κουμπιά να βάλει μέσα η Τογιότα -
Όχι, κάνεις ΤΕΡΑΣΤΙΟ λάθος.
Τα κριτήριά μου είναι (με φθίνουσα σειρά προτεραιότητας):
πριμιάρικες μίνι σούβλες, πέριξ των 4,20μ. μήκους με αυτόματο κιβώτιο, μέτριας αλογοδύναμης, προορισμένες κατά βάση για αστική και περιαστική χρήση.
Και, bad the lies, πάνω κάτω αυτό είναι όλα τους.
Προφανώς αν ήθελα performance, δεν θα πήγαινα σε καμία από αυτές, ίσως μονο στο Μίνι. Το αυτό και αν ήθελα απλώς χαμηλά κοστολόγια, σε αυτή την περίπτωση ένα κινέζικο ή ένα Καμίκ/ΚαλιΚατζάρ/KMG/κοκ, να ήταν επαρκές. -
Θα σταματήσετε με τα είναι φθηνό και εινάι φθηνό, μπας και κάνουν καμία έκπτωση και πάρουμε. Ακριβό είναι!
-
-
Σε απόλυτη τιμή είναι ακριβό γιατί πλέον τα αυτοκίνητα είναι πανάκριβα σε σχέση με το παρελθόν. Αλλά μιλάμε για σήμερα και τις σημερινές συνθήκες και σε σύγκριση με αυτά που τιμολογούν οι υπόλοιποι είναι ΟΚ προς τσιμπημένο.
Κατά τα άλλα ότι είναι απλά ένα Γιάρις Κρος είναι ανέκδοτο και εντελώς ασόβαρο να λέγεται. Τα μειονεκτήματά του είναι οι χώροι του (αν έχεις οικογένεια) και ότι δεν βάζει και φωτιά στην άσφαλτο. Κατά τα άλλα είναι πανέμορφο και η εσωτερική του ποιότητα και αυτά που προσφέρει είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο. Σε συνδυασμό με το καλό όνομα που έχει η εταιρεία του (θα φανεί στην πορεία αν η αξιοπιστία ισχύει και για το συγκεκριμένο μοντέλο) είναι μια καλή επένδυση αν δεν έχεις τρία κουτσούβελα ή δεν παίζεις 4αρι στην Α2.
-
Επένδυση ; Υπό ποια έννοια ;
-
Ποιά έκδοση αξίζει; Κοιτάω το Elegant.. Δεν υπάρχει πλέον Advanced και το Premium με το Mark Levinson ηχητικό σύστημα πάει στα 44. Σε αυτά τα λεφτά και λιγότερα παίρνω νέο Puma ST 170 με ηλιοροφή και handling pack. Βέβαια χάνω σε οικονομία, αλλά χαίρομαι την οδήγηση.
Η εξίσωση είναι:
Full υβριδικό + B SUV × σπορ χαρακτήρας = ?
-
Εκθεσιακό Elegant με έκπτωση 500€ !!!!
https://www.car.gr/s/aa3kw2fl/ -
Εκθεσιακό Elegant με έκπτωση 500€ !!!!
https://www.car.gr/s/aa3kw2fl/Είναι το απλό χωρίς tech πακέτο;
LEXUS LBX