Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    LEXUS LBX
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. LEXUS LBX
    • 1
    • 2
    • 80
    • 81
    • 82
    • 83
    • 84
    • 85
    • 86
    • 87
    • 82 / 87
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    101
    1727
    78114
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iceman7 @ataim last edited by

      @ataim said in LEXUS LBX:

      Με τον 4cyl 1,8 και όχι ημιακαμπτο, (όπως ακριβώς βγαίνει το chr) θα υπήρχε μεγαλύτερη διαφοροποίηση σε σχέση με το yc και θα ήταν πιο κοντά στο προφίλ της Lexus.

      Είναι παλιός αυτός ο κινητήρας. Δεν θα ήταν κίνητρο η τοποθέτηση του.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        iceman7 @fanis75 last edited by

        @fanis75 said in LEXUS LBX:

        Ο,τι και να λένε οι ζηλόφθονες χέητερς, το αμάξι ειναι κορυφή!! Με εξαίρεση τα Τέσλα - που ειναι η ευακαιρία του αιώνα! - ειναι ό,τι καλύτερο μπορεί να αγοράσει κάποιος σήμερα σε αυτά τα χρήματα. Τόσο απλά. Σε ληζινγκ αλλάζη η κατάσταση, αλλά όταν πληρώνεις τα ωραία σου λεφτάκια από την τσέπη σου, τότε καλύτερη επιλογή δεν υπάρχει.

        Το αμάξι είναι υπερβολικά ακριβό για το μέγεθος και το χαρακτήρα του.
        Ούτε τα iphone τόσο υπερεκτιμημενο.
        Στα 32 μιας μεσαία έκδοση θα ήταν πιο ανεκτή.
        Με ανοιχτόχρωμο ουρανο και επιλογή για ηλιοροφή και σε κάθε περίπτωση περισσότερο αέρα για τους επιβάτες θα το σκεφτόμουν.
        Σήμερα ειναι μια ακόμα αβολη για γιαπωνεζια

        fanis75 T D 3 Replies Last reply Reply Quote 0
        • fanis75
          fanis75 moderator @iceman7 last edited by

          @iceman7 said in LEXUS LBX:

          Το αμάξι είναι υπερβολικά ακριβό για το μέγεθος και το χαρακτήρα του.

          Τσάμπα ειναι για αυτά που προσφέρει. Ξεκξινάει στην ιδια τιμή με την μεσία έκδοση του YC. Το αυτοκίνητο ειναι η καλύτερη ευκαιρία σήμερα, μετά τα Τέσλα φυσικά! Είναι υπερ-ατού, τα κάνει όλα και συμφέρει με άνεση, αριστεία, χωρίς φανφάρες και με πολυτέλεια, ποιότητα και ανάρτηση ανήκουστη μέχρι σήμερα στην κατηγορία.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • T
            tolisk20 @iceman7 last edited by fanis75

            @iceman7 said in LEXUS LBX:

            @fanis75 said in LEXUS LBX:

            Ο,τι και να λένε οι ζηλόφθονες χέητερς, το αμάξι ειναι κορυφή!! Με εξαίρεση τα Τέσλα - που ειναι η ευακαιρία του αιώνα! - ειναι ό,τι καλύτερο μπορεί να αγοράσει κάποιος σήμερα σε αυτά τα χρήματα. Τόσο απλά. Σε ληζινγκ αλλάζη η κατάσταση, αλλά όταν πληρώνεις τα ωραία σου λεφτάκια από την τσέπη σου, τότε καλύτερη επιλογή δεν υπάρχει.

            Το αμάξι είναι υπερβολικά ακριβό για το μέγεθος και το χαρακτήρα του.
            Ούτε τα iphone τόσο υπερεκτιμημενο.
            Στα 32 μιας μεσαία έκδοση θα ήταν πιο ανεκτή.
            Με ανοιχτόχρωμο ουρανο και επιλογή για ηλιοροφή και σε κάθε περίπτωση περισσότερο αέρα για τους επιβάτες θα το σκεφτόμουν.
            Σήμερα ειναι μια ακόμα αβολη για γιαπωνεζια

            Περισσοτερο αερα για τους πισω επιβατες..για τα ποδια γιατι στο υψος ειναι οκ..μπροστα εχει κατατι περισσοτερους χωρους απ το νεο chr..πορτ παγκαζ εχει κατατι μεγαλυτερο απ το chr..ενα συρομενο ηθελε για τους πισω επιβατες!!
            με τραβηγμενο b-segment στα 4,40 οπως το symbioz η εστω 4,30 σαν το 2008 και ενα συρομενο πισω στην επομενη γενια+ κινητηρες ev και phev θα ταν ισως τελειο...
            Επιπλεον για την τιμη οκ ειναι ψηλα..αλλα ειναι και φορτωμενο..θα μπορουσε να διαλεξει τον ευκολο δρομο με ενα θερμικο 1200αρι χειροκινητο και αδειο και να ξεκιναγε απο 24-25-26 χιλιαρικα..Δεν νομιζω ομως οτι θα ταιριαζε στο προφιλ της lexus..στο οικολογικο προφιλ εννοω..

            I 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • C
              criuser last edited by

              Προσωπικά δεν με ενοχλεί η τιμή του Λέξους.

              Κάποια αυτοκίνητα προσφέρουν το διαφορετικό και σε όποιους αρέσουν.

              Γιατί δηλαδή να το κάνει η μίνι με τα τόσα προβλήματα αξιοπιστίας και τα πανάκριβα σέρβις ?

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • cirus
                cirus @lap last edited by

                @lap said in LEXUS LBX:

                Rolls Royce

                ε τοτε ειναι λογικο που δεν σου κάνουν εντυπωση τα πλαστικα

                Μεγαλομέτοχος και μεγαλοεργολάβος να υποθέσω?

                Cirus the virus

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  iceman7 @tolisk20 last edited by

                  @tolisk20 said in LEXUS LBX:

                  @iceman7 said in LEXUS LBX:

                  @fanis75 said in LEXUS LBX:

                  Ο,τι και να λένε οι ζηλόφθονες χέητερς, το αμάξι ειναι κορυφή!! Με εξαίρεση τα Τέσλα - που ειναι η ευακαιρία του αιώνα! - ειναι ό,τι καλύτερο μπορεί να αγοράσει κάποιος σήμερα σε αυτά τα χρήματα. Τόσο απλά. Σε ληζινγκ αλλάζη η κατάσταση, αλλά όταν πληρώνεις τα ωραία σου λεφτάκια από την τσέπη σου, τότε καλύτερη επιλογή δεν υπάρχει.

                  Το αμάξι είναι υπερβολικά ακριβό για το μέγεθος και το χαρακτήρα του.
                  Ούτε τα iphone τόσο υπερεκτιμημενο.
                  Στα 32 μιας μεσαία έκδοση θα ήταν πιο ανεκτή.
                  Με ανοιχτόχρωμο ουρανο και επιλογή για ηλιοροφή και σε κάθε περίπτωση περισσότερο αέρα για τους επιβάτες θα το σκεφτόμουν.
                  Σήμερα ειναι μια ακόμα αβολη για γιαπωνεζια

                  Περισσοτερο αερα για τους πισω επιβατες..για τα ποδια γιατι στο υψος ειναι οκ..μπροστα εχει κατατι περισσοτερους χωρους απ το νεο chr..πορτ παγκαζ εχει κατατι μεγαλυτερο απ το chr..ενα συρομενο ηθελε για τους πισω επιβατες!!
                  με τραβηγμενο b-segment στα 4,40 οπως το symbioz η εστω 4,30 σαν το 2008 και ενα συρομενο πισω στην επομενη γενια+ κινητηρες ev και phev θα ταν ισως τελειο...
                  Επιπλεον για την τιμη οκ ειναι ψηλα..αλλα ειναι και φορτωμενο..θα μπορουσε να διαλεξει τον ευκολο δρομο με ενα θερμικο 1200αρι χειροκινητο και αδειο και να ξεκιναγε απο 24-25-26 χιλιαρικα..Δεν νομιζω ομως οτι θα ταιριαζε στο προφιλ της lexus..στο οικολογικο προφιλ εννοω..

                  Ήθελε ψηλότερη οροφή και ανοιχτόχρωμη ταπετσαρία στον ουρανό.
                  Ένα συρόμενο κάθισμα θα ήταν τέλειο.
                  Γενικά αν θες να δεις κορυφαία εκμετάλλευση χώρου και αέρα δες το τ-κρος.
                  Για την καραμέλα ότι είναι ακριβό το υβριδικό σύνολο της τογιοτα, θα πω μόνο ότι έχει αποσβέσει ήδη ότι R&D έχει κάνει 20 χρόνια τώρα που τα αναπτύσσει. Στην τογιοτα τα υβριδικά συστήματα έπρεπε να είναι σε κόστος όπως ένας απλός θερμικός.
                  Ευτυχώς την ξεφτιλισε η mg που από το πουθενά έβγαλε υβριδικό φθηνό και πιο δυνατό.

                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @iceman7 last edited by fanis75

                    @iceman7 said in LEXUS LBX:

                    Στην τογιοτα τα υβριδικά συστήματα έπρεπε να είναι σε κόστος όπως ένας απλός θερμικός.

                    Γιατί?? Και πως να γίνει αυτό? Δεν μιλάμε για κόστος R&D, αλλά πραγματικό κόστος. Έχει πολύ περισσότερα εξαρτήματα, άρα πως να εχει το ίδιο κόστος? Είναι παράλογο αυτό που λες. Έχει 2 ηλκτροκινητήρες, ινβερτερ και μπαταρία - δεν έχουν κόστος αυτά? Έχεις γίνει τόσο χέητερ της Τογιότα που έχει θολώσει την κρίση σου!! 😊

                    ΥΓ: 'όσο για την Εμ τζι, μια κινέζικη μπούρδα έβγαλε που αποδίδει στο περίπου και φυσικά δεν ξέρουμε για πόσα χρόνια.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    I 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • I
                      iceman7 @fanis75 last edited by iceman7

                      @fanis75 said in LEXUS LBX:

                      @iceman7 said in LEXUS LBX:

                      Στην τογιοτα τα υβριδικά συστήματα έπρεπε να είναι σε κόστος όπως ένας απλός θερμικός.

                      Γιατί?? Και πως να γίνει αυτό? Δεν μιλάμε για κόστος R&D, αλλά πραγματικό κόστος. Έχει πολύ περισσότερα εξαρτήματα, άρα πως να εχει το ίδιο κόστος? Είναι παράλογο αυτό που λες. Έχει 2 ηλκτροκινητήρες, ινβερτερ και μπαταρία - δεν έχουν κόστος αυτά? Έχεις γίνει τόσο χέητερ της Τογιότα που έχει θολώσει την κρίση σου!! 😊

                      ΥΓ: 'όσο για την Εμ τζι, μια κινέζικη μπούρδα έβγαλε που αποδίδει στο περίπου και φυσικά δεν ξέρουμε για πόσα χρόνια.

                      Συγκριτικά με τους άλλους που φτιάχνουν υβριδικά πια πιο ακριβά πουλάει η τογιοτα που έχει και την τεχνογνωσία.
                      Και δίνει αμάξια σκουπίδια όπως τι γιαρις κρος.
                      Με πλαστικά τζαμπο

                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @iceman7 last edited by

                        @iceman7 said in LEXUS LBX:

                        Συγκριτικά με τους άλλους που φτιάχνουν υβριδικά πια πιο ακριβά πουλάει η τογιοτα που έχει και την τεχνογνωσία.

                        Συγκριτικά με άλλους πουλάει πιο φτηνά (δες Ρενώ π.χ.) και έχει εξαιρετικά αμάξια, με απίστευτη ποιότητα και μηχανολογία που την βλεπεις μόνο στα πρίμια. Τώρα εαν κάποιος κοιτάει μόνο τα πλαστικά και τις επενδύσεις και ας έχει ταμπούρα και 5τάχυτο κιβώτιο και τεχνολογία του 1960, εεε ας πάει στον Αρμενιάκο να πάρει καναπέ και σιφονιέρα, δεν χρειάζεται αμάξι!

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dstou last edited by dstou

                          Είναι απολύτως φιλική η τιμή του LBX, και εξηγούμαι:
                          Με 32-38 καφετιά που θέλει το μετριότατο Audi Q2 των 4,05μ. χωρίς καν ήπιο υβριδισμό (!), 29-32 καφέ για το Άλφα Τζούνιορ των 4,17μ. και 145 αλόγατων με ήπιο υβριδικό, με από 46 χήνες για το GLA με τα 136 αλόγατα και ήπιο υβριδισμό (οκ, είναι 4,41 κάτι παραπάνω θα έχει από χώρους), και 35-40 καφετιά για το Μίνι Κάντρυμαν, έστω με 4,44 μήκος και 170 αλόγατα, αλλά πάλι mild, δε βλέπω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα με τα 32-42 του LBX.
                          Πρίμιο είναι, έστω και εκ αγχιστείας, αυτόματο, ολοκαίνουργιο, οικονομικότατο, φουλ υβριδικό, τζαπάν, μεγάλη εγγύηση έχει, πολύ πιο future proof και αξιόπιστο από όλα όσα προανέφερα, πόσο πρέπει να κάνει δηλαδή?
                          Προφανώς δεν είναι και τέλειο, αλλά μην κάνουμε τώρα μείζον θέμα την τιμολόγησή του.

                          έδιτ
                          Για λόγους πληρότητας, παρόλο που δε νομίζω ότι αλλάζει κάτι, στο βασικό συμπέρασμα τουλάχιστον, ας προσθέσω και τα :
                          DS3 των 4,12μ. με 32-35 καφετιά και DS4 των 4,4μ. εδώ, με 36-40.000, αμφότερα mild και με 145 τετράποδα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • I
                            iceman7 last edited by

                            Στα κριτήρια σου έχει μόνο τον υβριδισμο και τα άλογα.
                            Δεν αγοράζουν όλοι έτσι.
                            Το lbx είναι ένα ποιοτικότερο γιαρις κρος.
                            Αυτό δεν θα του αλλάξει ως αντίληψη και Χρύσα κουμπιά να βάλει μέσα η Τογιότα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dstou last edited by dstou

                              Όχι, κάνεις ΤΕΡΑΣΤΙΟ λάθος.
                              Τα κριτήριά μου είναι (με φθίνουσα σειρά προτεραιότητας):
                              πριμιάρικες μίνι σούβλες, πέριξ των 4,20μ. μήκους με αυτόματο κιβώτιο, μέτριας αλογοδύναμης, προορισμένες κατά βάση για αστική και περιαστική χρήση.
                              Και, bad the lies, πάνω κάτω αυτό είναι όλα τους.
                              Προφανώς αν ήθελα performance, δεν θα πήγαινα σε καμία από αυτές, ίσως μονο στο Μίνι. Το αυτό και αν ήθελα απλώς χαμηλά κοστολόγια, σε αυτή την περίπτωση ένα κινέζικο ή ένα Καμίκ/ΚαλιΚατζάρ/KMG/κοκ, να ήταν επαρκές.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • ataim
                                ataim last edited by

                                Θα σταματήσετε με τα είναι φθηνό και εινάι φθηνό, μπας και κάνουν καμία έκπτωση και πάρουμε. Ακριβό είναι!

                                T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • T
                                  tolisk20 @ataim last edited by

                                  @ataim said in LEXUS LBX:

                                  Θα σταματήσετε με τα είναι φθηνό και εινάι φθηνό, μπας και κάνουν καμία έκπτωση και πάρουμε. Ακριβό είναι!

                                  Μπα για αυξηση ακουσα..αφου παει αρκετα καλα κ ετσι!!..φθηνο ειναι😁

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    Sonic 0 last edited by

                                    Σε απόλυτη τιμή είναι ακριβό γιατί πλέον τα αυτοκίνητα είναι πανάκριβα σε σχέση με το παρελθόν. Αλλά μιλάμε για σήμερα και τις σημερινές συνθήκες και σε σύγκριση με αυτά που τιμολογούν οι υπόλοιποι είναι ΟΚ προς τσιμπημένο.

                                    Κατά τα άλλα ότι είναι απλά ένα Γιάρις Κρος είναι ανέκδοτο και εντελώς ασόβαρο να λέγεται. Τα μειονεκτήματά του είναι οι χώροι του (αν έχεις οικογένεια) και ότι δεν βάζει και φωτιά στην άσφαλτο. Κατά τα άλλα είναι πανέμορφο και η εσωτερική του ποιότητα και αυτά που προσφέρει είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο. Σε συνδυασμό με το καλό όνομα που έχει η εταιρεία του (θα φανεί στην πορεία αν η αξιοπιστία ισχύει και για το συγκεκριμένο μοντέλο) είναι μια καλή επένδυση αν δεν έχεις τρία κουτσούβελα ή δεν παίζεις 4αρι στην Α2.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      Επένδυση ; Υπό ποια έννοια ;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sledgehammer last edited by

                                        Ποιά έκδοση αξίζει; Κοιτάω το Elegant.. Δεν υπάρχει πλέον Advanced και το Premium με το Mark Levinson ηχητικό σύστημα πάει στα 44. Σε αυτά τα λεφτά και λιγότερα παίρνω νέο Puma ST 170 με ηλιοροφή και handling pack. Βέβαια χάνω σε οικονομία, αλλά χαίρομαι την οδήγηση.

                                        Η εξίσωση είναι:

                                        Full υβριδικό + B SUV × σπορ χαρακτήρας = ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A d P
                                          A d P moderator last edited by

                                          Εκθεσιακό Elegant με έκπτωση 500€ !!!!😁😁
                                          https://www.car.gr/s/aa3kw2fl/

                                          R-LINE

                                          S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • S
                                            sledgehammer @A d P last edited by

                                            @a-d-p said in LEXUS LBX:

                                            Εκθεσιακό Elegant με έκπτωση 500€ !!!!😁😁
                                            https://www.car.gr/s/aa3kw2fl/

                                            Είναι το απλό χωρίς tech πακέτο;

                                            A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 80
                                            • 81
                                            • 82
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 82 / 87
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr