-
Το έγραψα στο τοπικό της tesla μόνο το perfomance εχει αυτή την δυνατότητα εργοστασιακά .
-
@dekouk said in Οδήγησα....:
Κάποιες διευκρινήσεις!
-
το one pedal απενεργοποιείται, κ μπορείς να το έχεις να κυλάει όπως ένα θερμικό. Απλά μας βολεύει τόσο πολύ ,ειδικά μέσα στην πόλη, που δεν το έχω αλλάξει ποτέ. Ίσως σε κάποιο ταξίδι να αξίζει τον κόπο....
-
Ο καθρέπτης για πίσω ρυθμίζεται με....το χέρι
. Απλά χθες δεν το ρυθμίσαμε ....
Επίσης είναι μικρός κ η πίσω διαμόρφωση του τζαμιού δεν βοηθάει να βλέπεις πολλά.
ΥΓ πάντα ευγενικός ο αληθινός Δίας!
Στο highland δεν απενεργοποιεται.
Σε ταξίδι θεωρώ ότι είναι κουραστικό γιατί δεν μπορεί να ξεπιαστει το πόδι σου.
Ο καθρέπτης είναι σαν να μην υπάρχει.
Μικρός και με άθλια ορατότητα πίσω. Ευτυχώς είναι καλή η κάμερα.
Αλλά δυστυχώς παρκάρισμα με τους καθρέπτες δεν κάνεις -
-
@realzeus
Τελικά δεν κατάλαβα. Σου άρεσε ; Θα το έπαιρνες ;
Δεν το βρήκες υπερβολικά μεγάλο ;
Το απίστευτο βάρος δεν σε ξένισε ;
Η αδράνεια στο κόψιμο δεν σε ενόχλησε ;
Η εργονομία είναι ένα θέμα αλλά επειδή δυστυχώς όλοι έχουν οδηγηθεί σε λύσεις με οθόνες, η υλοποίηση της τεσλα είναι πραγματικά η πιο βολική, μαθαίνεις τα βασικά σε μισή ώρα.
Αντίθετα σε BMW που είχα 3 μέρες δεν κατάφερα να τα πιάσω.
Γούστα βέβαια αυτα και σημαδια των καιρών. -
@iceman7 said in Οδήγησα....:
@dekouk said in Οδήγησα....:
Κάποιες διευκρινήσεις!
-
το one pedal απενεργοποιείται, κ μπορείς να το έχεις να κυλάει όπως ένα θερμικό. Απλά μας βολεύει τόσο πολύ ,ειδικά μέσα στην πόλη, που δεν το έχω αλλάξει ποτέ. Ίσως σε κάποιο ταξίδι να αξίζει τον κόπο....
-
Ο καθρέπτης για πίσω ρυθμίζεται με....το χέρι
. Απλά χθες δεν το ρυθμίσαμε ....
Επίσης είναι μικρός κ η πίσω διαμόρφωση του τζαμιού δεν βοηθάει να βλέπεις πολλά.
ΥΓ πάντα ευγενικός ο αληθινός Δίας!
Στο highland δεν απενεργοποιεται.
Σε ταξίδι θεωρώ ότι είναι κουραστικό γιατί δεν μπορεί να ξεπιαστει το πόδι σου.
Ο καθρέπτης είναι σαν να μην υπάρχει.
Μικρός και με άθλια ορατότητα πίσω. Ευτυχώς είναι καλή η κάμερα.
Αλλά δυστυχώς παρκάρισμα με τους καθρέπτες δεν κάνειςΔεν εχει cruise control? Στο τωρινο αμαξι με το γκαζι στο πατωμα βλεπω μεγαλη διαφορα σε σχεση με τα αμαξια με το γκαζι απο πανω γιατι στα δευτερα πρεπει συνεχως να εχεις το ποδι στον αερα (τουλαχιστον σε αυτα που ειχα εγω). Στο παλιο Ρενω θυμαμαι 3 και 4 ωρες το ποδι στον αερα. Στο VW πηγαινα παντα με cruise control που μπορουσες να εχεις γκαζι στον μοχλο.
-
-
@dettol said in Οδήγησα....:
@dekouk said in Οδήγησα....:
Κάποιες διευκρινήσεις!
- το one pedal απενεργοποιείται, κ μπορείς να το έχεις να κυλάει όπως ένα θερμικό. Απλά μας βολεύει τόσο πολύ ,ειδικά μέσα στην πόλη, που δεν το έχω αλλάξει ποτέ. Ίσως σε κάποιο ταξίδι να αξίζει τον κόπο....
Πώς απενεργοποιείται (χωρίς sexy ή κάτι αντίστοιχο);
Βασικά είδα αυτό σε βίντεο κ οδηγίες, αλλά στο δικό μου το μενού δεν το βρήκα. Κάποιο update που θα γίνει να υποθέσω? Μόνο σε performance ή μερικές εκδόσεις? kστο manual δε βρήκα κατι
Άρα δεν γίνεται απενεργοποίηση
-
Ο αληθινός Δίας έπαθε συναισθηματικό κοκομπλόκ πολιτισμικό σοκ που σε συνδυασμό με την αποκαθήλωση κατεστημένων αξιών (τηλεπαθητικό ηλεκτρικό τιμόνι
) οδήγησαν τον γιατρό να του γράψει μια άυλη ...
Μην τον ενοχλείτε με χαζές ερωτήσεις ... αναρρώνει
-
@dekouk said in Οδήγησα....:
@dettol said in Οδήγησα....:
@dekouk said in Οδήγησα....:
Κάποιες διευκρινήσεις!
- το one pedal απενεργοποιείται, κ μπορείς να το έχεις να κυλάει όπως ένα θερμικό. Απλά μας βολεύει τόσο πολύ ,ειδικά μέσα στην πόλη, που δεν το έχω αλλάξει ποτέ. Ίσως σε κάποιο ταξίδι να αξίζει τον κόπο....
Πώς απενεργοποιείται (χωρίς sexy ή κάτι αντίστοιχο);
Βασικά είδα αυτό σε βίντεο κ οδηγίες, αλλά στο δικό μου το μενού δεν το βρήκα. Κάποιο update που θα γίνει να υποθέσω? Μόνο σε performance ή μερικές εκδόσεις? kστο manual δε βρήκα κατι
Άρα δεν γίνεται απενεργοποίηση
δεν ειναι ρυθμιση του regen αυτο, αλλα ο τροπος που συμπεριφερεται το οχημα σε χαμηλες ταχυτητες, εως ακινητοποιησης. Οποιος θελει, μπορει να δει το παρακατω βιντεο για να καταλαβει τι εννοω.
Regen μπορεις να αλλαξεις μονο στο performance ή με accessories τυπου sexy
Youtube Video -
αν και ο διας δεν μου ειναι καθολου συμπαθης, συμφωνω με ολα οσα ειπε. Δεν ειναι σπορ κατασκευες τα τεσλα. Ισως τα performance, plaid και με εξτρα δαπανη χρηματων (track package κτλπ) να πλησιαζουν καλυτερα σε αυτο που εχει καποιος στο μυαλο του ως σπορ. Ειναι εξαιρετικα ομως οχηματα για ολες τις υπολοιπες χρησεις. Αυτο ισχυει πανω κατω για ολα τα ηλεκτρικα.
Θα ειχε ενδιαφερον να ψαξει ο διας να οδηγησει κανενα ioniq Ν, το οποιο, θεωρητικα τουλαχιστον ειναι πιο κοντα σε αυτο που ψαχνει. Υπαρχουν ομως ελαχιστα στην ελλαδα. -
@dettol said in Οδήγησα....:
@dekouk said in Οδήγησα....:
@dettol said in Οδήγησα....:
@dekouk said in Οδήγησα....:
Κάποιες διευκρινήσεις!
- το one pedal απενεργοποιείται, κ μπορείς να το έχεις να κυλάει όπως ένα θερμικό. Απλά μας βολεύει τόσο πολύ ,ειδικά μέσα στην πόλη, που δεν το έχω αλλάξει ποτέ. Ίσως σε κάποιο ταξίδι να αξίζει τον κόπο....
Πώς απενεργοποιείται (χωρίς sexy ή κάτι αντίστοιχο);
Βασικά είδα αυτό σε βίντεο κ οδηγίες, αλλά στο δικό μου το μενού δεν το βρήκα. Κάποιο update που θα γίνει να υποθέσω? Μόνο σε performance ή μερικές εκδόσεις? kστο manual δε βρήκα κατι
Άρα δεν γίνεται απενεργοποίηση
δεν ειναι ρυθμιση του regen αυτο, αλλα ο τροπος που συμπεριφερεται το οχημα σε χαμηλες ταχυτητες, εως ακινητοποιησης. Οποιος θελει, μπορει να δει το παρακατω βιντεο για να καταλαβει τι εννοω.
Regen μπορεις να αλλαξεις μονο στο performance ή με accessories τυπου sexy
Youtube VideoΜέχρι να το ξεκαθαρίσεις, ανάθεμα αν είχε καταλάβει κανείς (μεταξύ των οποίων και ο υποφαινόμενος) τη διαφορά
-
@dekouk said in Οδήγησα....:
Ο καθρέπτης για πίσω ρυθμίζεται με....το χέρι
Πρέπει να είναι το μοναδικό πράγμα που ρυθμίζεται με το χέρι.
-
@red_monster said in Οδήγησα....:
@dettol said in Οδήγησα....:
@dekouk said in Οδήγησα....:
@dettol said in Οδήγησα....:
@dekouk said in Οδήγησα....:
Κάποιες διευκρινήσεις!
- το one pedal απενεργοποιείται, κ μπορείς να το έχεις να κυλάει όπως ένα θερμικό. Απλά μας βολεύει τόσο πολύ ,ειδικά μέσα στην πόλη, που δεν το έχω αλλάξει ποτέ. Ίσως σε κάποιο ταξίδι να αξίζει τον κόπο....
Πώς απενεργοποιείται (χωρίς sexy ή κάτι αντίστοιχο);
Βασικά είδα αυτό σε βίντεο κ οδηγίες, αλλά στο δικό μου το μενού δεν το βρήκα. Κάποιο update που θα γίνει να υποθέσω? Μόνο σε performance ή μερικές εκδόσεις? kστο manual δε βρήκα κατι
Άρα δεν γίνεται απενεργοποίηση
δεν ειναι ρυθμιση του regen αυτο, αλλα ο τροπος που συμπεριφερεται το οχημα σε χαμηλες ταχυτητες, εως ακινητοποιησης. Οποιος θελει, μπορει να δει το παρακατω βιντεο για να καταλαβει τι εννοω.
Regen μπορεις να αλλαξεις μονο στο performance ή με accessories τυπου sexy
Youtube VideoΜέχρι να το ξεκαθαρίσεις, ανάθεμα αν είχε καταλάβει κανείς (μεταξύ των οποίων και ο υποφαινόμενος) τη διαφορά
ολα επιβραδυνουν το ιδιο μεχρι τα 5-10χλμ/ω. Στο creep για να σταματησει τελειως πρεπει να πατησεις φρενο. Αν εισαι σταματημενος και αφησεις το φρενο, θα ξεκινησει να κινειται με μικρη ταχυτητα. Προσομοιαζει ενα κλασσικο αυτοματο θερμικο αυτοκινητο
Στο roll, θα επιβραδυνει μεχρι παλι την ιδια ταχυτητα και μετα θα ακολουθησει τους νομους της φυσικης για να σταματησει, αναλογα με την κλιση του δρομου. Αν εισαι σταματημενος με roll, νομιζω οτι θα παει μπρος-πισω, αναλογα με την κλιση.
Το τριτο ειναι το "κλασσικο" one pedal drive.Δεν εχω βρει πουθενα κατι που να υποστηριζει τον ισχυρισμο οτι εχουμε διαφορετικη επιβραδυνση (με την κλασσικη εννοια της φυσικης) αναλογα με ποιο mode θα διαλεξεις.
Ο @argyn ειχε αναφερει οτι το regen αλλαζει τη γεωμετρια του οχηματος και για αυτο δεν του αρεσε. Αυτο το φαινομενο πρεπει να ειναι ακομα πιο εντονο στα πισωκινητα και οταν το οχημα κινεται πιο οριακα, διοτι δεν υπαρχει μπροστα κινητηρας να επιβραδυνει, επομενως ολο το regen γινεται πισω. Προφανως και τα ηλεκτρονικα θα επεμβαινουν, ωστε να μην ξεφυγει η κατασταση, αλλα παλι δεν το εχω ψαξει πως ακριβως γινεται αυτο. Φανταζομαι οτι αναλογα με το ποσο εχει στριψει το τιμονι, εφαρμοζει το αυτοκινητο λιγοτερο regen. Αυτο ειναι υποθεση μου ομως.
Ο διας ανεφερε οτι δεν ενιωσε regen σε μεγαλη ταχυτητα και επρεπε να πατησει φρενο. Απο οτι γνωριζω απο προσωπικη εμπειρια, αλλα και το εχω διαβασει (αλλα δεν μπορω να βρω το λινκ αυτην τη στιγμη) σε υψηλες ταχυτητες το regen δεν εχει την ιδια επιβραδυνση που εχει σε χαμηλες. Ενας λογος που συμβαινει αυτο ειναι για να μην γινεται αποτομη οδηγηση του οχηματος.
Επισης, ΥΠΟΠΤΕΥΟΜΑΙ οτι υπαρχει και τεχνικος λογος. Στο byd βλεπεις σε απολυτο νουμερο το regen σε kw. Εχω δει εκει οτι σε χαμηλες ταχυτητες (πχ 20-30km/h) οταν σηκωσεις το ποδι απο το γκαζι, παει μεχρι -20kwh. Σε υψηλες ταχυτητες πχ 100-120km/h, το εχω δει να πηγαινει μεχρι -50kw. Πρεπει να κραταμε υποψιν μας οτι regen = φορτιση μπαταριας, επομενως δεν μπορει να γινει επιβραδυνση πανω απο το οριο ισχυος που μπορει να δεχθει η μπαταρια ως φορτιση, υπο των δεδομενων συνθηκων. Για αυτον τον λογο και το regen ειναι μειωμενο στα τεσλα οταν οι συνθηκες ειναι κρυες και το ιδιο και η μπαταρια (τελιτσες αντι για solid γραμμη). -
Γράφετε για ΥΨΗΛΕΣ ταχύτητες 100-120 χλμ και μετά απορείτε που σας λέμε ΚΤΕΛ...
-
@dekouk said in Οδήγησα....:
@dettol said in Οδήγησα....:
@dekouk said in Οδήγησα....:
Κάποιες διευκρινήσεις!
- το one pedal απενεργοποιείται, κ μπορείς να το έχεις να κυλάει όπως ένα θερμικό. Απλά μας βολεύει τόσο πολύ ,ειδικά μέσα στην πόλη, που δεν το έχω αλλάξει ποτέ. Ίσως σε κάποιο ταξίδι να αξίζει τον κόπο....
Πώς απενεργοποιείται (χωρίς sexy ή κάτι αντίστοιχο);
Βασικά είδα αυτό σε βίντεο κ οδηγίες, αλλά στο δικό μου το μενού δεν το βρήκα. Κάποιο update που θα γίνει να υποθέσω? Μόνο σε performance ή μερικές εκδόσεις? kστο manual δε βρήκα κατι
Άρα δεν γίνεται απενεργοποίηση
Στα παλιότερα μοντέλα γινόταν αυτό.
Στο highland το έκοψαν.
Το opd είχε τρομάξει τη γυναίκα όταν προσπάθησε να το τεστάρει. -
@iceman7 said in Οδήγησα....:
@realzeus
Τελικά δεν κατάλαβα. Σου άρεσε ; Θα το έπαιρνες ;
Δεν το βρήκες υπερβολικά μεγάλο ;
Το απίστευτο βάρος δεν σε ξένισε ;
Η αδράνεια στο κόψιμο δεν σε ενόχλησε ;
Η εργονομία είναι ένα θέμα αλλά επειδή δυστυχώς όλοι έχουν οδηγηθεί σε λύσεις με οθόνες, η υλοποίηση της τεσλα είναι πραγματικά η πιο βολική, μαθαίνεις τα βασικά σε μισή ώρα.
Αντίθετα σε BMW που είχα 3 μέρες δεν κατάφερα να τα πιάσω.
Γούστα βέβαια αυτα και σημαδια των καιρών.- Μου άρεσε αλλά δεν θα το έπαιρνα γιατί όπως είπα θα έπαιρνα Alfa ή BMW θερμική στα ίδια άλογα (δυστυχώς πολύ πιο ακριβές).
- Είμαι μαθημένος στα μεγάλα. Βασικά η τελευταία φορά που μπήκα στην πόλη μέσα στον Μαΐο ήταν σήμερα, για να φάω με τους φίλους μου και να που έτυχε να οδηγήσω και το Model 3.
- Βάρος δεν ένιωσα και έχω οδηγήσει και Elise 700 κιλών, που έμοιαζε πιο βαριά (δεν είχε τίποτα υδραυλικόι ή ηλεκτρικό).
- Αδράνεια στο κόψιμο δεν ξέρω τι είναι, αλλά με ενόχλησε το one pedal.
-
@monman2 said in Οδήγησα....:
Ο αληθινός Δίας έπαθε συναισθηματικό κοκομπλόκ πολιτισμικό σοκ που σε συνδυασμό με την αποκαθήλωση κατεστημένων αξιών (τηλεπαθητικό ηλεκτρικό τιμόνι
) οδήγησαν τον γιατρό να του γράψει μια άυλη ...
Μην τον ενοχλείτε με χαζές ερωτήσεις ... αναρρώνει
Φίλε μου καλέ, η οδηγία σου να μην αφήνω απότομα το γκάζι ήταν σωστή, Απλά μέχρι τα 80-100. Πάνω από εκεί δεν πιάνει, γιατί στα 160 δεν κάνει regen. Άρα δεν πήγαινες πολύ γρήγορα όταν εσύ το άφηνες...
-
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
@monman2 said in Οδήγησα....:
Ο αληθινός Δίας έπαθε συναισθηματικό κοκομπλόκ πολιτισμικό σοκ που σε συνδυασμό με την αποκαθήλωση κατεστημένων αξιών (τηλεπαθητικό ηλεκτρικό τιμόνι
) οδήγησαν τον γιατρό να του γράψει μια άυλη ...
Μην τον ενοχλείτε με χαζές ερωτήσεις ... αναρρώνει
Φίλε μου καλέ, η οδηγία σου να μην αφήνω απότομα το γκάζι ήταν σωστή, Απλά μέχρι τα 80-100. Πάνω από εκεί δεν πιάνει, γιατί στα 160 δεν κάνει regen. Άρα δεν πήγαινες πολύ γρήγορα όταν εσύ το άφηνες...
Στο βρεγμενο εχει ακουστει οτι τα ηλεκτρονικα δεν μπορουν να μαζεψουν το πισωκινητο Μοντελ 3 οταν αφησεις το γκαζι με τα εργοστασιακα λαστιχα.
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
@monman2 said in Οδήγησα....:
Ο αληθινός Δίας έπαθε συναισθηματικό κοκομπλόκ πολιτισμικό σοκ που σε συνδυασμό με την αποκαθήλωση κατεστημένων αξιών (τηλεπαθητικό ηλεκτρικό τιμόνι
) οδήγησαν τον γιατρό να του γράψει μια άυλη ...
Μην τον ενοχλείτε με χαζές ερωτήσεις ... αναρρώνει
Φίλε μου καλέ, η οδηγία σου να μην αφήνω απότομα το γκάζι ήταν σωστή, Απλά μέχρι τα 80-100. Πάνω από εκεί δεν πιάνει, γιατί στα 160 δεν κάνει regen. Άρα δεν πήγαινες πολύ γρήγορα όταν εσύ το άφηνες...
Όντως το regen εφαρμόζεται μέχρι περίπου τα 100χλμ ,απο εκει και πάνω ρολάρει και χρειάζεται το φρένο .
-
@teo-mak said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
@monman2 said in Οδήγησα....:
Ο αληθινός Δίας έπαθε συναισθηματικό κοκομπλόκ πολιτισμικό σοκ που σε συνδυασμό με την αποκαθήλωση κατεστημένων αξιών (τηλεπαθητικό ηλεκτρικό τιμόνι
) οδήγησαν τον γιατρό να του γράψει μια άυλη ...
Μην τον ενοχλείτε με χαζές ερωτήσεις ... αναρρώνει
Φίλε μου καλέ, η οδηγία σου να μην αφήνω απότομα το γκάζι ήταν σωστή, Απλά μέχρι τα 80-100. Πάνω από εκεί δεν πιάνει, γιατί στα 160 δεν κάνει regen. Άρα δεν πήγαινες πολύ γρήγορα όταν εσύ το άφηνες...
Όντως το regen εφαρμόζεται μέχρι περίπου τα 100χλμ ,απο εκει και πάνω ρολάρει και χρειάζεται το φρένο .
Αυτό διαπίστωσα κι εγώ. Περίεργο που δεν το έχει αναφέρει κάποιος κάτοχος.
Θα έλεγα κάτι, αλλά δεν θα το πω...
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
@teo-mak said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
@monman2 said in Οδήγησα....:
Ο αληθινός Δίας έπαθε συναισθηματικό κοκομπλόκ πολιτισμικό σοκ που σε συνδυασμό με την αποκαθήλωση κατεστημένων αξιών (τηλεπαθητικό ηλεκτρικό τιμόνι
) οδήγησαν τον γιατρό να του γράψει μια άυλη ...
Μην τον ενοχλείτε με χαζές ερωτήσεις ... αναρρώνει
Φίλε μου καλέ, η οδηγία σου να μην αφήνω απότομα το γκάζι ήταν σωστή, Απλά μέχρι τα 80-100. Πάνω από εκεί δεν πιάνει, γιατί στα 160 δεν κάνει regen. Άρα δεν πήγαινες πολύ γρήγορα όταν εσύ το άφηνες...
Όντως το regen εφαρμόζεται μέχρι περίπου τα 100χλμ ,απο εκει και πάνω ρολάρει και χρειάζεται το φρένο .
Αυτό διαπίστωσα κι εγώ. Περίεργο που δεν το έχει αναφέρει κάποιος κάτοχος.
Έχει άδικο μετά να τρολαρει ο cruiser;
Οδήγησα....