-
Τα vag, από ότι θυμάμαι, έχουν ως στάνταρ αυτό με το abs και πληρώνεις έξτρα για την ένδειξη πίεσης σε ξεχωριστό τροχό
-
Σε κάθε περίπτωση είναι εύκολο να διαπιστώσει κανεις τι έχει βλέποντας τις βαλβίδες.
-
@sonath said in VW Tiguan 2024:
Αν και το manual αναφέρει ότι υπάρχει ένδειξη ανά τροχό και παρά το ότι θυμάμαι στις αρχές να το έχω δει, εντούτοις τώρα δεν κατάφερα να το βρω.
Στο manual λέει ότι έχει ξεχωριστή ένδειξη ανά τροχό και μάλιστα έχει και σχετική εικονα.
-
@friday said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
Αν και το manual αναφέρει ότι υπάρχει ένδειξη ανά τροχό και παρά το ότι θυμάμαι στις αρχές να το έχω δει, εντούτοις τώρα δεν κατάφερα να το βρω.
Στο manual λέει ότι έχει ξεχωριστή ένδειξη ανά τροχό και μάλιστα έχει και σχετική εικονα.
Ακριβώς...
-
@dettol said in VW Tiguan 2024:
Τα vag, από ότι θυμάμαι, έχουν ως στάνταρ αυτό με το abs και πληρώνεις έξτρα για την ένδειξη πίεσης σε ξεχωριστό τροχό
Πρώτη φορά το ακούω αυτό για την πίεση από όσο ξέρω είναι στάνταρ.
Στο προηγούμενο Tiguan ήταν στάνταρ ακόμα και με τους 130 ίππους στην advance.
-
Σήμερα πήγα ένα ταξιδάκι τη φαμίλια οπότε"ανακάλυψα" δύο τινά.
-
Χρησιμοποίησα επιτέλους το Acc και τελικά έχει +-1 steps, όχι μόνο +-10 όπως επέμενε στην παρουσίαση ο πωλητής. Με τα Res/Set το +-1 με +- το +-10.
-
Χρειάστηκε να φορτώσω καρότσι κλπ πίσω. Αυτός ο φίλος που είχε γράψει πως η εταζιέρα χωράει κάθετα στο διάκενο όταν τραβάς μπροστά τα πίσω καθίσματα ισχύει και είναι πάρα πολύ βολικό. Δεν θυμάμαι ποιός ήταν αλλά ναναι καλά.
Αν βρει κανείς πως "εμφανίζεται" (αν) η ακριβής πίεση ελαστικών γράψτε το. Όχι ότι είναι κάτι.
ΥΓ: @stefan147 πως το καταλαβαίνουμε απο τις βαλβίδες; Για δείξε καμία φωτό
-
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Σήμερα πήγα ένα ταξιδάκι τη φαμίλια οπότε"ανακάλυψα" δύο τινά.
-
Χρησιμοποίησα επιτέλους το Acc και τελικά έχει +-1 steps, όχι μόνο +-10 όπως επέμενε στην παρουσίαση ο πωλητής. Με τα Res/Set το +-1 με +- το +-10.
-
Χρειάστηκε να φορτώσω καρότσι κλπ πίσω. Αυτός ο φίλος που είχε γράψει πως η εταζιέρα χωράει κάθετα στο διάκενο όταν τραβάς μπροστά τα πίσω καθίσματα ισχύει και είναι πάρα πολύ βολικό. Δεν θυμάμαι ποιός ήταν αλλά ναναι καλά.
Αν βρει κανείς πως "εμφανίζεται" (αν) η ακριβής πίεση ελαστικών γράψτε το. Όχι ότι είναι κάτι.
ΥΓ: @stefan147 πως το καταλαβαίνουμε απο τις βαλβίδες; Για δείξε καμία φωτό
Είναι σε τι πωλητή θα πέσεις, εμένα μου είχε δείξει και το +-1
-
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Σήμερα πήγα ένα ταξιδάκι τη φαμίλια οπότε"ανακάλυψα" δύο τινά.
-
Χρησιμοποίησα επιτέλους το Acc και τελικά έχει +-1 steps, όχι μόνο +-10 όπως επέμενε στην παρουσίαση ο πωλητής. Με τα Res/Set το +-1 με +- το +-10.
-
Χρειάστηκε να φορτώσω καρότσι κλπ πίσω. Αυτός ο φίλος που είχε γράψει πως η εταζιέρα χωράει κάθετα στο διάκενο όταν τραβάς μπροστά τα πίσω καθίσματα ισχύει και είναι πάρα πολύ βολικό. Δεν θυμάμαι ποιός ήταν αλλά ναναι καλά.
Αν βρει κανείς πως "εμφανίζεται" (αν) η ακριβής πίεση ελαστικών γράψτε το. Όχι ότι είναι κάτι.
ΥΓ: @stefan147 πως το καταλαβαίνουμε απο τις βαλβίδες; Για δείξε καμία φωτό
Αυτή είναι φώτο από ένα από τα δικά μας phev r-line στη δουλειά. H πλαστική βαλβίδα συνήθως σημαίνει ότι είναι το σύστημα με το abs. Το vag βάζει μεταλλικές βαλβίδες όταν έχει το πλήρες tpms.
Ένας άλλος τρόπος να δείτε τι έχετε είναι το ταμπελάκι με τους κωδικούς του εξοπλισμού.
7K0 = indirect tpms (δηλ με το abs που δε δείχνει σε πραγματικό χρόνο την πίεση ανά ελαστικό)
7Κ3 = direct tpms (έχει και ξεχωριστό εγκεφαλάκι κάπου στο εσωτερικό του πίσω προφυλακτήρα) -
-
Ευχαριστώ πολύ θα το δω αύριο
-
Καλησπέρα παιδιά,
ξέρει κανείς ή έχει επιχειρήσει να βάλει βάση ποδηλάτων πορτ παγκαζ;
έχω αυτή που χρησιμοποιούσα στο polo αλλά φοβάμαι επειδή πιάνει στην "αεροτομή" μη τη ξηλώσει: https://menabo.com.gr/product/vasi-podilatou-port-bagkaz-mistral-gia-3-podilata-kai-fat-bikes-menabo/ -
Σε όσους είναι κάτοχοι; είστε ευχαριστημένοι με την ποιότητα κατασκευής και κύλισης; έχετε διαπιστώσει κάποιο χοντρό ελάττωμα;
-
Σχεδόν 3,5k απόλυτα ικανοποιημένος από τα ζητούμενα κανένα παράπονο.
-
-
@john1987 said in VW Tiguan 2024:
Σε όσους είναι κάτοχοι; είστε ευχαριστημένοι με την ποιότητα κατασκευής και κύλισης; έχετε διαπιστώσει κάποιο χοντρό ελάττωμα;
- Έχεις σκεφτεί/νιώσει ποτέ πως είναι να μπαίνεις κάθε φορά στο αυτοκίνητό σου, να χαμογελάς και να λες "ευχαριστώ που σε διάλεξα";
- "Μπαίνεις κουρασμένος, βγαίνεις ξεκούραστος". Πάντοτε!
-
-
@john1987 said in VW Tiguan 2024:
Σε όσους είναι κάτοχοι; είστε ευχαριστημένοι με την ποιότητα κατασκευής και κύλισης; έχετε διαπιστώσει κάποιο χοντρό ελάττωμα;
Μετά από 5000km με την έκδοση more και 17αρες ζάντες έχω να πω: ποιότητα κύλισης κορυφαία. Έχω κανει 3 ταξίδια του 3ωρου, δεν έχω καταλάβει χιλιόμετρο.
Πραγματικά μπαίνεις κουρασμένος, βγαίνεις ξεκούραστος.Επίσης αρκετά χιλιόμετρα εντός πόληςεξίσου κορυφαία ποιότητα σε όλα.
Σε ποιότητα κατασκευής θα πω ότι είναι ένα κλικ κάτω από τα premium. Δεν έχει τριγμούς και η ηχομόνωση του είναι φοβερή.
Όποιος δει πιο πάνω έχω ρωτήσει κάτι για βάση ποδηλάτων. Αν έχει κανείς ιδέα ας με βοηθήσει.
-
Όταν λέμε premium εννοούμε bmw/mercedes/audi;
Γιατί το Q3 (2022) δεν βλέπω να έχει κάποια εμφανή ανωτερότητα στην ποιότητα του εσωτερικού.
-
Βασικά από το παρόν Q3 το παρόν Tiguan είναι πιο ποιοτικό και έχει καλύτερη ηχομόνωση.
-
Από την ώρα που διάβασα περί premium είπα να γράψω ακριβώς αυτά που γράψατε ανωτέρω για το Q3.
Επειδή το γνωρίζω το αυτοκίνητο (Q3), δεν έχουν καμια σχέση. Σαφώς υποδεέστερο το Q3 σε κάθε σύγκριση που έκανα.
Ανταγωνιστικό το Tig με τη Χ1 στα υλικά, πολύ καλύτερο λειτουργικά εσωτερικό από τη Χ1, δε γνωρίζω όμως για την οδηγική εμπειρία της συγκεκριμένης BMW.
Η GLA απορρίφθηκε αστραπιαία. Δε γνωρίζω καν από υλικά, κύλιση κλπ....
-
Τι θυμήθηκα τώρα.... Αρχές του χρόνου, Κόρινθος - Βόλος - Κόρινθος αυθημερόν: ακριβώς 3 ώρες τόσο η μετάβαση όσο και η επιστροφή. Σύνολο 800 km. Δεν κατάλαβα τπτ (και φυσικά δε μιλάω για το ταχύμετρο)....
Αν με βοηθήσει το επαγγελματικό πρόγραμμα θα κάνω αυθημερόν το Κόρινθος - Θεσσαλονίκη - Κόρινθος. Αν και προβλέπω το πως θα είναι η εμπειρία....
VW Tiguan 2024